Nowy sezon, stare problemy: Brentford 2-0 Arsenal

Nowy sezon, stare problemy: Brentford 2-0 Arsenal 13.08.2021, 22:03, Łukasz Wandzel 4688 komentarzy

Sezon 2021/22 w Premier League rozpoczął się meczem Arsenalu z Brentford. Dla fanów Kanonierów nowy sezon zawsze wiąże się z nowymi nadziejami, ale tym razem także ze sporym zaskoczeniem. W kadrze na pierwsze spotkanie nie znaleźli się m.in. Pierre-Emerick Aubameyang i Alexandre Lacazette. Dokładnych powodów ich „niedyspozycji” jeszcze nie podano. Absencja dwóch doświadczonych piłkarzy sprawiła, że w wyjściowej jedenastce znaleźli się Gabriel Martinelli oraz debiutujący w angielskiej ekstraklasie Folarin Balogun. Podopieczni Mikela Artety przegrali z beniaminkiem 0-2, ale porażki nie tłumaczy brak Francuza i Gabończyka. Drużyna z Emirates Stadium miała kłopoty z kreowaniem sytuacji już od dawna, co widać było także w meczach przedsezonowych, a dzisiaj popisała się także fatalną grą w defensywie.

Składy obu drużyn:

Arsenal: Leno – Tierney, White, Chambers (81' Tavares), Mari – Xhaka, Lokonga – Smith Rowe, Pepe, Martinelli (71' Nelson) – Balogun (59' Saka).

Brentford: Raya – Pinnock, Jansson, Ajer (71' Sorensen) – Henry, Janelt, Norgaard, Onyeka (80' Bidstrup), Canos – Toney, Mbeumo (86' Mbeumo).

Mecz wydawał się wyrównany przez niecały kwadrans, jednak w kategorii „groźne sytuacje” Arsenal nie podjął rywalizacji, aż do drugiej połowy. Pierwsza poważna okazja należała do Brentford. Ivan Toney otrzymał podanie za plecy obrońców, wyprzedził Pabla Mariego i zdołał oddać strzał na bramkę Bernda Leno. Szczęśliwie dla niemieckiego bramkarza i jego kolegów napastnik Pszczół trafił w słupek.

Grając przeciwko ofensywie Brentford, zawodnicy Mikela Artety zachowywali się zbyt statycznie. Zespół beniaminka stosował skuteczny wysoki pressing, z kolei Kanonierzy gubili się w obronie, za co odpowiedzialny był w dużej mierze kręcący nimi Toney. W 22. minucie piłkę z linii końcowej wybił Calum Chambers, a gospodarze przejęli futbolówkę. Ethan Pinnock podał do Segi Canosa, który zaskoczył golkipera Arsenalu strzałem na krótki słupek, 1-0.

Chwilę po przerwie Emile Smith Rowe udanie odwrócił się z futbolówką na połowie rywali i znalazł trochę miejsca na oddanie strzału. W tej sytuacji interweniował David Raya. Arsenalowi nie pomogło nawet wprowadzenie przez Mikela Artetę Bukayo Saki, którego nazwisko jako jedyne wyróżniało się na liście rezerwowych, jakimi dysponował hiszpański trener. Kiedy Arsenal walczył jeszcze o wyrównanie, najbliżej gola byli Gabriel Martinelli oraz Granit Xhaka. Brazylijczyk oddał strzał głową po rzucie rożnym, a Szwajcar popisał się wolejem. W obu przypadkach futbolówka minęła jednak bramkę.

Nadzieję na korzystny rezultat beniaminek odebrał Kanonierom w 73. minucie. Daleki wyrzut z autu w pole karne Arsenalu zakończył się golem zdobytym głową przez nabiegającego na piłkę Christiana Norgaarda. Kontrowersyjne wydaje się uznanie bramki po tym, jak Bernd Leno był przytrzymywany przez zawodnika rywali w trakcie rozgrywania przez Brentford stałego fragmentu gry.

Arsenal przegrał z beniaminkiem 0-2 i udowodnił, że problemy z kreowaniem sytuacji podbramkowych z poprzedniego sezonu nie zostały rozwiązane. Z kolei sposób, w jaki drużyna z Emirates Stadium straciła gole, obnażył słabości w defensywie. Z tego powodu trudno po tym spotkaniu wyróżnić któregokolwiek z piłkarzy gości. Na miano najlepszego na boisku pracował za to Ivan Toney, który jako napastnik kreował przestrzeń dla siebie i swoich kolegów, z łatwością dryblując między bezradnymi zawodnikami The Gunners.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:56

@kamo99111: skład jest na miejsca 5-10. Wyrównana liga. Nasi gracze przyszłości są młodzi i mogą się rozwinąć. Będąc na 5 miejscu w lidze można liczyć na słaby sezon kogoś z TOP4 i cyk ich przeskoczyć.
Mecz otwarcia pokazał jednak że taktycznie i schematowo Arteta nie wyciśnie maksa z tych graczy. Zmiany kadrowe ostatnich dwóch lat na plus (Saka, ESR, Gabriel, Tierney, Partey, Pepe, Ode) Inna ćwierć skladu niestety do wymiany choć miała być trzonem (Leno, Bellerin, Auba). zostać mogą White, Xhaka, Holding, Laca i do rotacji Gabi, Flo, Lokonga, Tavares, Azeez, Neslon, Mari reszta out

KapitanJack10 komentarzy: 5791 newsów: 419.08.2021, 09:55

@bizooon napisał: "Zdania co do Leno VS Emi były podzielone. Teraz wiadomo który lepszy."
Czyli cały sezon były podzielone, a po pierwszym meczu nowego sezonu już wszystko się rozwiało?

Może dlatego nie przeprowadzamy transferów, bo skauting robi tak jak Ty: dobry mecz - bierzemy, słabszy mecz - już jest słaby. Szukamy nowego.

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:52

Dokładnie 15 lat temu, Arsenal rozegrał swój pierwszy mecz na Emirates Stadium.

Premierowego gola na nowym obiekcie zdobył Gilberto Silva, a Kanonierzy zremisowali z Aston Villą 1:1.

COYG

Rafson95 komentarzy: 1061419.08.2021, 09:48

@Dziadyga:
Nie o to mi dokładnie chodzi.

Jak klub rok temu stwierdził że nie chce trzymać 2 mocnych bramkarzy i jednego trzeba zostawić a drugiego sprzedać to ok. Decyzja o zostawieniu Leno i sprzedaży Emiego nie wyglądała wtedy tak źle jak niektórzy to próbują przedstawić.
Ale ja myslałem ze my zostawimy Leno jako nr1, a nr2 będzie jakis ogórek/emeryt do siedzenia na lawce. Ale jak klub rok temu podejmuje decyzje ze nie chce 2 równorzędnych bramkarzy, a dzisiaj wydaje 30mln zeby jednak miec 2 równorzędnych to jest patologia.

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:48

@Dziadyga: Zdania co do Leno VS Emi były podzielone. Teraz wiadomo który lepszy.
Niestety prawdopodobnie musiałby Leno wtedy odejść żeby Emi chciał zostać a na to nie było zgody

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 219.08.2021, 09:46

@Lamoreaux: Chyba w fifie, bo na pewno nie pod batutą Artety :D

kamo99111 komentarzy: 748719.08.2021, 09:46

@Rynkos7:

To najlepiej idźmy dalej w przeciętność i kupujmy mocno średnich graczy. W takiej sytuacji jeszcze niedawno był Liverpool. Pamiętam jeszcze mecz jak Diaby opanował środek pola w meczu z czerwonką. Potem przyszedł Klopp, kupił odpowiednich graczy, a reszta już jest historią.... Ten przykład pokazuje, że można ściągnąć dobrych graczy nie będąc na szczycie.
I ok tą polityką można iść pod warunkiem, ze w składzie masz zawodnika, który pociągnie grę jak kiedyś Alexis czy Van Persie. Na dzień dzisiejszy musimy polegać na grze drużynowej. A ciężko jest tak grać gdy w składzie są 4 wyrwy w postaci GK, RB, CM i S. Niestety ale na dzień dzisiejszy miejsca 8-10 to nasz max! Nadzieją jest to co pisze Wheatley. Jeżeli rzeczywiście ogarniemy transfery out i przyjdą zawodnicy chociażby do środka pola i na prawą obronę to zmienię swoje postrzeganie kadry.

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:46

@EZ_22: teraz priorytetem powinno być pozbycie się zbędnych graczy (skoro i tak nie gramy w europie)

Torreira, Bellerin, Nketiah(choć przez kontuzję pewnie zostanie do zimy), AMN jeżeli nie jest brany pod uwagę (bo niby na jakiej pozycji?), jak nie on to Cedric byebye

Dziadyga komentarzy: 916619.08.2021, 09:43

@Rafson95 napisał: "Ja broniłem decyzji o zostawieniu Leno i sprzedaniu Martineza.

Ale sprzedać Martineza po to żeby za rok kupić 2x drożej 2x gorszego bramkarza to jest LE CABARET"


A jak #TeamEmi wiele razy mówił,że ten transfer out jest tragiczny,bo po pierwsze lepszy od Leno,po drugie niepodobało sie tym ludziom to,że Leno dostał miejsce w 11 za darmo od widzi mi sie naszego amatora na ławce to ludzie sie wykłócali i smiali.A teraz to chyba otworzyli oczy niektórzy,że co klub wyprawia to jest jedna wielka amatorka.

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 09:42

Arołuar, Partey, ESR, Odegaard, Saka, Pepe.. ale by piłeczka chodziła :D

Mastec30 komentarzy: 749419.08.2021, 09:42

@Embix: Dokładnie to samo chciałem napisać. Pewnie cena Ramsdale jest taka a nie inna właśnie przez to że posiada status HG a tacy piłkarze właśnie Arsenalowi są potrzebni, zwłaszcza jezeli planują jeszcze rozstać się z Bellerinem, który tez posiada ten status

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 09:41

@Embix napisał: "Zatem chciałbyś Ryana jako 2giego bramkarza bez statusu HG i potem byłbyś zmuszony do transferu Anglika do środka pola?"
Ryan nie ma statusu HempGru? To mnie zaskoczyłeś.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 219.08.2021, 09:40

Kurde... Aouar, Aarons i może jeszcze jakiś N? Wtedy byłoby naprawdę dobrze jeśli odejdą jeszcze szrociaki. Ale czy jest to możliwe?

zdyp komentarzy: 484119.08.2021, 09:38

@EZ_22 napisał: "Aarons/Trippier"
arons trafi do nas tak jak bisuma, lol
tripjer zostaje -- stanowisko atleti

Embix komentarzy: 212519.08.2021, 09:37

@Lamoreaux: Problem jest taki że kadra za duża. Nie mamy miejsca dla zawodników bez statusu HG. W związku z czym albo czekamy aż ktoś odejdzie i zwalnia się miejsce albo nie zgłaszamy kogoś do rozgrywek.
Kupując bramkarza ze statusem HG dalej będzie wolne miejsce dla kolejnego gracza.
Możesz sprzedać AMN, Nelsona, Willocka, Nketiah, Holdinga, Chambersa a w ich miejsce nie możesz wstawić zagranicznego gracza bo nie będzie mieć statusu HG - zwezasz kadrę a jej nie uzupełniasz. Jest też wymóg graczy z tym statusem albo automatycznie masz pomniejszoną kadrę...
Zatem chciałbyś Ryana jako 2giego bramkarza bez statusu HG i potem byłbyś zmuszony do transferu Anglika do środka pola?

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:34

Jeśli przyjdzie dobry PO (Aarons/Trippier)
I napastnik za Lace, to okienko będzie nawet nawet.

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:34

@Lamoreaux: fakt.
Im wyższa kwota transferu - tym większa możliwość zachachmęcenia jakiejś kasy dla Siebie - nie widzę innego wytłumaczenia na ten moment ale ucieszę się jak White I Ramsdale zamkną mi mordę. Co do Odegaarda ja jestem na tak. Na pewno poprawia naszą umiejętność oddawania stzału z okolic linii pola karnego

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:32

Chris Wheatley: Prawdopodobne jest to, że po ogłoszeniu transferów Odegaarda oraz Ramsdale'a, Arsenal nie zatrzyma się i będzie chciał pozyskać kolejnych graczy. Wszystko zależy jednak od tego, czy z klubu odejdą niechciani zawodnicy.

Agent Lucasa Torreiry pracuje nad transferem do Włoch, Runarsson oraz Willian mogą odejść, natomiast Bellerin oraz Lacazette mogą być zaangażowani w bezpośrednią wymianę zawodników z innymi klubami.

Piękna wiadomość!!!

Rynkos7 komentarzy: 765619.08.2021, 09:32

@kamo99111:

A jakich graczy ty byś sobie życzył skoro Arsenal nie gra nawet w europejskich pucharach? Czym ma zachęcić te wszystkie gwiazdeczki, żeby tutaj przyszły? Zejdź na ziemie.

Pablo11 komentarzy: 82619.08.2021, 09:31

Chris Wheatley: Prawdopodobne jest to, że po ogłoszeniu transferów Odegaarda oraz Ramsdale'a, Arsenal nie zatrzyma się i będzie chciał pozyskać kolejnych graczy. Wszystko zależy jednak od tego, czy z klubu odejdą niechciani zawodnicy.

Agent Lucasa Torreiry pracuje nad transferem do Włoch, Runarsson oraz Willian mogą odejść, natomiast Bellerin oraz Lacazette mogą być zaangażowani w bezpośrednią wymianę zawodników z innymi klubami.

Ech0z komentarzy: 1059019.08.2021, 09:29

@PrzeArs: zapomniałeś o tavaresie i kilku ratach czyli grubo podań 120mln wydaliśmy ;)

kamo99111 komentarzy: 748719.08.2021, 09:28

Nasz mocarny skład na ten sezon:

________________Laca/Auba______________
Saka____________Odegaard___________ESR
____________Partey______Xhaka__________
Kieran____Gabriel____White____Chambers
_________________Ransdale_______________

A teraz porównajcie to ze składami United, Chelsea, City czy Live... My mamy kadrę, która pod względem jakości porównywalna jest Astin Villą... Więc z czym do ludzi? Trzeba się przyzwyczajać bo takie mecze jak z Brendford (i nie chodzi tylko o wynik ale i sposób gry) będą się zdarzały coraz częściej.

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 09:26

Dziwne są trochę transfery i sposób w jaki je się przeprowadza. Był za grosze Matthew Ryan to uznali, że go nie chcą. Teraz za kilkukrotnie wiekszę pieniądze przychodzi Barney Rubble.

A propos bramkarza, do wyjęcia za śmieszne pieniądze byli Mike Maignan i Rui SIlva przed sezonem. Przecież ta pozycja powinna być pewna jako pierwsza :D

Craz komentarzy: 374719.08.2021, 09:25

Archie z Edu takie transfery klepią , że widać gołym okiem jakie pojęcie o piłce mają

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:24

@Marcinafc93: będzie co będzie. Ja podejrzewam że Ramsdale'a nie wystawi na takie trudne mecze, a na 4 spotkanie. Już może wróci Parteym Saka i Martinelli będą już w pełnym cyklu treningowym, z finalnym składem to będzie mecz na przełamanie i 5:0 dla nas. Pod warunkiem że któryś z naszych asów się nie kopnie w czoło i nie zaczniemy meczu od 0:1 w 5 minucie

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:22

Możemy też porównywać nasze transfery z Pelikanem Łowicz lub innym Spurs. Ale chodzi żeby mierzyć i równać się z najlepszymi, zwłaszcza że kwoty po zsumowaniu, nie różnią się jakoś bardzo. (Mają LM - więc można trochę to wyrównać)

PrzeArs komentarzy: 278419.08.2021, 09:21

White 50 mln funtów
Odegard 35 mln funtów
Ramsdale 30 mln funtów

Wydaliśmy już 115 mln funtów !!!!!

Gdyby ktoś przed okienkiem powiedział mi że Arsenal kupi 3 graczy za 115 mln funtów to bym powiedział ŁAŁ na pewno mega wzmocnilismy skład i razem z united city Chelsea i Liverpoolem odjedziemy reszcie stawki i zrobimy top5 . !
A czy tak jest z tą 3 ????? Niestety NIE ! :(

Garfield_pl komentarzy: 3326719.08.2021, 09:20

Arsenal looking to do more transfer business before the August 31 deadline:

Bellerin & Lacazette could be involved in swap deals

Torreira agent working on his return to Serie A

Willian & Runarsson could leave too

https://t.co/62FheA9bpi

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:19

Ja jestem małym sympatykiem naszego Pepito, wielokrotnie to pisałem.
Lokonge też wczoraj oceniłem pozytywnie - przyszłościowy i jakościowy.
Odegaard - to samo.

Ale my jesteśmy AFC, i trzeba mierzyć wysoko, i porównywać się do topu - bo tam jest nasze miejsce.

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 09:14

@Naburator: tak, ale jak zliczymy tych zawodników to nie ma ogormnej dysproporcji.

A moimi celem było porównanie tych zawodników. Na papierze żaden nasz zawodnik nie jest wyżej w hierarchii, a co gorsza każdy jest niżej.

Naburator komentarzy: 278419.08.2021, 09:08

@EZ_22 napisał: "Ramsdale - Mendy
Cedric - Wan Bissaka
Tavares - Chilwell
White - Maguire (duża głowa 87 milionów, mocno przepłacony ale przychodził z jakimś już statusem i wydaje mi się że kibice MU traktują ten transfery jako udany)
Mari - Silva
Partey - nie pokazał prawie nic ale kupiliśmy klasowego zawodnika, więc na plus.
Ceballos - Ziyech
odegaard - Bruno
Lokonga - Van de Beek, chociaż z nim sytuacja jak z Parteyem u nas, ale różnica taka że tam konkurencja, a Vieira z Aliexpress nic nie pokazuje albo L4
Pepe (nie za Mikela ale warty odnotowania) - Sancho-Pulisisc.
Sancho nic nie pokazał jeszcze ale wydaję mi się że to gwarancja jakiejś tam jakości.
Willian - Cavani - obaj jako wolni agenci."

W ogóle co to za porównanie xD Jedyny sens ma porównanie Ramsdale z Mendym bo tutaj jest ogromna korzyść na stronę Chelsea. Ramsdale plus to status HG

Cedric - za free jako rezerwowy, Wan Bissaka - podstawowy za 55 milionów

Tavares - rezerwowy, który póki co jako rezerwa na LO spisuje się git, a dodatkowo na PO wyglądał najlepiej u nas w klubie za 8 milionów, Chilwell - podstawowy obrońca za 50 milionów

White - Maguire - obaj przepłaceni, dajmy zagrać temu Whitowi chociaż pare meczy w koszule Arsenalu

Mari - Silva - Skąd pomysł, że emeryt Silva (który byłby u nas profesorem) chciałby do nas na emeryturę? Mari był ściągany jako opcja rezerwowa, dodatkowo lewonożna bo Mikel jest uparty na takiego zawodnika

Ceballos - Ziyech - Zyiech nie pokazał nic wielkiego, do tego kosztował

odegaard - Bruno - Zdecydowana przewaga United

Lokonga - Van de Beek, - Lokonga przychodzi jako temat na przyszłość, VDB przychodził jako już znany gracz, kosztował dużo więcej a i tak nie gra.

Pepe (nie za Mikela ale warty odnotowania) - Sancho-Pulisisc. - po Pepe każdy oczekiwał więcej i to transfer przepłacony jednak taki Pulisic ma porównywalne statystyki jeżeli chodzi o bramki i asysty

Willian - Cavani - Willian przychodził po bardzo dobrym sezonie, jednak każdy wie, że to nie był dobry transfer

lordpat komentarzy: 336619.08.2021, 09:03

@Lamoreaux napisał: "Ktoś wie jak on się zachowuje przy dośrodkowaniach, wrzutkach, SFG?"
To jego pięta Achillesowa.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 319.08.2021, 09:03

Fajne te transfery ARsenalu w tym okienku, takie nie za dobre

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 09:03

Wikipedia pokazuje, że Ramsdale jest 2cm niższy niz Leno. Ktoś wie jak on się zachowuje przy dośrodkowaniach, wrzutkach, SFG? Bo we wszystkich innych aspektach (nie licząc akcji z Richarlisonem) moim zdaniem Leno naprawdę ogarniał.

lordpat komentarzy: 336619.08.2021, 09:03

@EZ_22:
albo tu nie chodzi o aspekt finansowy, tylko piłkarski. Umówmy się, że na ten moment Arsenal to taki trochę banter club, a United i Chelsea to konkretne zespołu regularnie liczące się zarówno w walce o tytuł, jak i czasami o LM/LE.
Logiczne, że najlepsi chcą dojść do klubu grającego dla LM i nie zdziwiłbym sie, gdyby dla Whitea, Ode i Ramsdale Arsenal był tylko przystankiem w drodze do lepszego, liczącego się gdziekolwiek klubu.

Marcinafc93 komentarzy: 32996 newsów: 119.08.2021, 09:01

@bizooon: to się okaże, czy wpuści 5. Jak ktoś razu piszę, że z danym zespołem w cymbał dostanie, to oglądał mało piłki

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 09:00

@Marcinafc93: i Ramsdale w debiucie wpuści 5. Co wtedy? Myślę że Ramsdale'a wystawi z Norwich po tym jak Leno pod dwucyfrówke w dwumeczu z Chelsea i City wyłapie

bizooon komentarzy: 745119.08.2021, 08:59

@fabregas1987:
Gabriel i Pablo Mari to i tak upgrade względem Mustafiego i Sokratisa
Partey względem Torreiry, Odegaard względem WIllocka także postęp jestm nie są to przeskoki o 3 poziomy, ale oprócz Runara który prawie za darmo przyszedł to tranfery OK. A że Manager z nich nie potrafi wycisnąć maksa to po 4 kolejce się zmieni i zaczniemy coś grać

Marcinafc93 komentarzy: 32996 newsów: 119.08.2021, 08:57

Już w niedzielę Odgaard i Ramsdale w podstawie, rzekłem. Płacąc tyle kasy za bramkarza, nie widzę, aby miał siedzieć na ławie, Arteta nie jest zadowolony z Leno, media też piszą, że ma być podstawowym bramkarzem, Leno zimą pewnie będzie szukał klubu sobie, a wtedy pewnie nasi pójdą po Onane

lordpat komentarzy: 336619.08.2021, 08:57

@fabregas1987:
No niby jakim cudem?
Gabriel to naprawdę solidny transfer, Mari został sprowadzony tylko jako tymczasowe zastępstwo, nikt go nie chce do pierwszego składu.
Taveres to świetne uzupełnienie Tierneya, kontuzja Tierneya była jedną z głównych przyczyn naszej nieudolności taktycznej w ostatnich meczach sezonu, szczególnie w dwumeczu z Villarealem.
White + Ramsdale - ich cena rynkowa przekracza dwukrotnie ich realną wartośćj ze względu na fakt, że to są młodzi i perspektywiczni Anglicy.
Na koniec Ode, który kosztował 3x mniej, niż kosztowałby Maddison (patrz linijkę wyżej).
Oczywiście nazywanie Parteya niewypałem, to jak mówić że Cazorla przez ostatnie kilka sezonów grał słabo dla Arsenalu. Nikt się nie spodziewał kontuzji zarówno Parteya, jak i Cazorli i po raz kolejny Arsenal nie jest przygotowany na stratę najlepszego piłkarza ze środka pola. Dobrze, że Arsenal nie działa impulsywnie na rynku transferowym i nie sprzedał Xhaki, bo wtedy byłoby naprawdę cienko.

Dodam jeszcze coś, ale nie do Ciebie. Krytyka Pepe jest tak denna. Gość w końcu złapał formę, nie pokazał tego z Brentford, ale też miał okazję na strzelenie bramki i był najlepszy obok ESR w ataku. Zaklepał sobie pierwszy skład i go nie odpuści, dlatego zamiast krytykować naprawdę dobrego piłkarza, to wypadałoby mu kibicować i czekać na jego cudowne brameczki, które wkrótce nadejdą.

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 08:56

Mnie jeszcze zastanawia jedna rzecz o której od kilku lat jest cicho. Mianowicie scouting. Można powiedzieć, że Arsenal opierał się na wyłapywaniu młodzików i robienie z nich gwiazd a dzisiaj? Ostatnim młodziakiem, który był spoza Wysp i wszedł do składu to Hector Bellerin.

Gdyby scouting u nas nie kulał o dostarczał średnio co 2 lata do podstawowego składu jednego zawodnika to dzisiaj nie musielibyśmy wydawać 200 milionów na 12 zawodników tylko można takie 200mln przeznaczyć na fajne 3/4 armaty.

Alffik komentarzy: 106819.08.2021, 08:56

@Gofer999: Zgadzam się.

Ciężko powiedzieć, gdzie leży problem, kiedy nie jest się w środku klubu. Nawet komunikacja na poziomie trener-zawodnik może skutkować tym, że drużyna będzie grać piach, mimo tego, że trener jest top topów.

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 08:52

@TheRealBart napisał: "Na czole raczej nie, ale przy pasku i butach zazwyczaj tak ;)"
No tak, domyślam się że te gwiazdeczki raczej w pepco ubrań nie kupują ;p

EZ_22 komentarzy: 124919.08.2021, 08:52

Nasi rywale wydają podobne siano a jakość na papierze jest zdecydowanie większa po ich stronie

Ramsdale - Mendy
Cedric - Wan Bissaka
Tavares - Chilwell
White - Maguire (duża głowa 87 milionów, mocno przepłacony ale przychodził z jakimś już statusem i wydaje mi się że kibice MU traktują ten transfery jako udany)
Mari - Silva
Partey - nie pokazał prawie nic ale kupiliśmy klasowego zawodnika, więc na plus.
Ceballos - Ziyech
odegaard - Bruno
Lokonga - Van de Beek, chociaż z nim sytuacja jak z Parteyem u nas, ale różnica taka że tam konkurencja, a Vieira z Aliexpress nic nie pokazuje albo L4
Pepe (nie za Mikela ale warty odnotowania) - Sancho-Pulisisc.
Sancho nic nie pokazał jeszcze ale wydaję mi się że to gwarancja jakiejś tam jakości.
Willian - Cavani - obaj jako wolni agenci.

Dałem tylko Chelsea i United bo wydali na oko podobnie i wzmocnili podobne pozycje, do tego zawszę szliśmy z nimi na równi albo nawet wyżej.

Są teraz dwie możliwości. Albo Papcio rzucił jakąś klątwę (możliwe bo nie przychodzi na The Emirates hehe)
Albo osoby decyzyjne w AfC chcą zniszczyć markę jaką jesteśmy.

Po transferze Ramsdale aż się napiłem, dziś żetka i rozmyślam nad naszymi Armatami.

Miłego Panowie

TheRealBart komentarzy: 59019.08.2021, 08:51

@Lamoreaux: @Lamoreaux napisał: "Czy CI nasi piłkarze mają jakieś loga Gucci lub Balenciagi na czole, że tyle za nich płacimy? xD"

Na czole raczej nie, ale przy pasku i butach zazwyczaj tak ;)

gunner1990 komentarzy: 376719.08.2021, 08:50

Za te pieniądze mogliśmy kupić 3 zawodników którzy wznieśli by nas dużo wyżej ale kupiliśmy dwa razy tyle średniaków prócz Parteya który i tak ciągle w szpitalu. Dno, chociaż mam wrażenie że z barista na ławce trenerskiej każdy zalicza regres kogo byśmy tu nie przysmyczyli

Marcinafc93 komentarzy: 32996 newsów: 119.08.2021, 08:50

Aouar dostępny za 20 mln euro xd

songoku95 komentarzy: 2352219.08.2021, 08:49

Jeżeli faktycznie Aouar jest do wzięcia to nie ma co się zastanawiać, brać, brać i jeszcze raz brać. Za każdą kwotę.

Lamoreaux komentarzy: 362119.08.2021, 08:45

Czy jest jakiś klub gorszy od nas w transfery? Jesteśmy mistrzami w przepierdalaniu siana. Czy CI nasi piłkarze mają jakieś loga Gucci lub Balenciagi na czole, że tyle za nich płacimy? xD

Gofer999 komentarzy: 1505519.08.2021, 08:44

@Alffik: No to jest działka trenera żeby wykorzystać zawodnika grając na to co potrafi, a topowy trener potrafi dodatkowo nauczyć czegoś nowego zawodników, Tuchel, Klopp, Pep i kilku innych potrafią to. Ferguson orał swoich piłkarzy gdy nie wykonywali jego poleceń. Nie wiem jak to się przekłada na piłkę ręczną bo mam znikome pojęcie o tej dyscyplinie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady