Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem
10.07.2025, 14:36, Eryk Szczepański
4644 komentarzy
Arsenal ogłosił w czwartek, że kapitan Brentford, Christian Nørgaard, dołączył do drużyny z północnego Londynu. Duński pomocnik spędził sześć lat w Brentford, gdzie odegrał kluczową rolę w umocnieniu pozycji klubu w Premier League po awansie w 2021 roku.
Nørgaard, reprezentant Danii, w zeszłym sezonie wystąpił 34 razy w barwach Brentford, a łącznie rozegrał dla tego klubu 196 spotkań.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Christiana w Arsenalu. To zawodnik z międzynarodowym doświadczeniem i bogatą historią występów w Premier League. Jego umiejętności przywódcze i silny charakter będą nieocenione dla naszej drużyny - powiedział Mikel Arteta. - To solidny pomocnik z doskonałym zmysłem taktycznym i wszechstronnością. Jego fizyczna obecność i inteligencja dodadzą nam głębi i równowagi.
- Christian wniesie wiele zarówno na boisku, jak i poza nim, i nie możemy się doczekać współpracy z nim w nowym rozdziale jego kariery - dodał Arteta.
Duńczyk wyraził swoje podekscytowanie nowym rozdziałem w karierze. Nawet w Brentford uznano ten transfer za świetny krok dla jednego z ich najwierniejszych zawodników. - Można się wzruszyć, bo to było marzenie, które już prawie porzuciłem, zbliżając się do końca kariery - przyznał Norgaard. - Właśnie skończyłem 31 lat i podpisałem nowy kontrakt z Brentford. Oczywiście zawsze była szansa na cud z Brentford, ale gra w Lidze Mistrzów była raczej nierealna. - Teraz usłyszę hymn Ligi Mistrzów i będę częścią tej kampanii. To marzenie z dzieciństwa, coś, co wydawało się niemożliwe. Jestem naprawdę, naprawdę szczęśliwy - dodał.
Norgaard już dołączył do nowych kolegów na przedsezonowym treningu i wyruszy z drużyną na azjatyckie tournée. Będzie występował w Arsenalu z numerem 16 na koszulce.
źrodło: espn.co.uk![Arsenal z ofertą za Eze [AKTUALIZACJA]](https://kanonierzy.com/images/big/eze_eberechi3.jpg)
20.08.2025, 21:10 89 komentarzy

20.08.2025, 13:44 37 komentarzy

20.08.2025, 12:04 11 komentarzy

19.08.2025, 20:56 41 komentarzy

19.08.2025, 14:23 13 komentarzy

17.08.2025, 16:21 5 komentarzy

17.08.2025, 15:10 7 komentarzy

17.08.2025, 13:52 2186 komentarzy

16.08.2025, 10:26 12 komentarzy

15.08.2025, 20:50 804 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
Podsumowanie kolejki PL2025/26 #1: Spektakl, debiuty i kontrowersje
- 20.08.2025 11 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #36: Trzy punkty na trudnym terenie
- 19.08.2025 13 komentarzy
-
Okiem kibica #1: 15-letni fenomen
- 17.08.2025 7 komentarzy
-
Panie, Panowie… PREMIER LEAGUE! - wstęp do sezonu 2025/26
- 15.08.2025 804 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne #35: Maestro Regista
- 14.08.2025 11 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@kamo99111 napisał: "Nie neguje tego :-D tylko chodzi mi o szybkosc działania. My brandzlujemy sie od miesiąca i konca nadal nie widać, a oni wchodza I biora co trzeba ;-)"
Cóż, w naszym przypadku to sporting sobie mocno pogrywa.
Też nie można powiedzieć, że wchodzą i biorą bo w ich przypadków jeszcze nie ma żadnych konkretów. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy.
@pestjusz napisał: "a co konkretnie kupujesz? Ktora opcje? streaming za 69 zl?"
Ja u siebie widze oferte 65 zl miesiecznie JESLI bierzesz na caly rok. Po uplywie roku - 69 zl.
Nie jest to tanie, ale coz, po to pracuje czlowiek, by sobie dogadzac, a czekanie na promocje, ze moze we wrzesniu/pazdzierniku albo na swieta bedzie za 40 zl, coz... Moze tak, moze nie. Trudno, nie przewidzisz tego. Generalnie raczej nikla szansa, ze przed poczatkiem sezonu lub na samym jego poczatku dowala jakas konkretna promke, wiec uwazam, ze mozna brac teraz na ten rok, jesli zalezy ci na ogladaniu w komfortowych warunkach od samego poczatku rozgrywek (tak jak mi).
Streamy sa niepewne. Strimstop ma problemy, rojadirecta niby dziala, ale tez pierdyliard reklam, zacinaja sie te streamy albo odswiezaja w trakcie transmisji, wiec no kurde, to nie te czasy, ze w gimnazjum tylko SOPY jakies albo streamy 420p i czlowiek sie cieszyl jak mysz do sera :D
Fajnie byloby trafic promke 40-50 zl, to spora oszczednosc w skali roku, ale nie ma zadnej gwarancji, ze przed startem ligi cos takiego zapodaja, wiesz to juz kwestia czy chcesz czekac na duza promocje i bawic sie z szukaniem streamow na kazdy mecz przez kilka miesiecy, czy jednak wybierasz komfort i placisz tyle, za ile obecnie jest, ale masz spokoj ducha.
@jumanji napisał: "Panowie a ja mam takie pytanie odnośnie canal +. Mam już dość stary tv i mam zamiar kupić sobie nowy tv. Jeśli wykupię canal + online za 85zł miesięcznie to czy będę mógł oglądać ligę angielską za pomocą aplikacji na tv, tak jak to robiłem, kiedy miałem viaplay?"
Tak, jest aplikacja c+ na Android TV.
Jeśli nie chcesz kupować nowego TV to jest też tańsza alternatywa, mianowicie wystarczy dokupić "dostawkę" smart tv do telewizora (np. Xiaomi Mi Box) za około 200zł ;)
Co do samej aplikacji - moim zdaniem viaplay było bardziej przyjemne dla użytkownika.
@NicolasJover napisał: "Śmiesznie to będzie jak ekitike okaże się drugim darwinem ;)"
Nie neguje tego :-D tylko chodzi mi o szybkosc działania. My brandzlujemy sie od miesiąca i konca nadal nie widać, a oni wchodza I biora co trzeba ;-)
Pol sezonu
Ten ekitike zrobil w bundes 15 goli tyle co marmoush przez ool sezonu
@jumanji napisał: "Panowie a ja mam takie pytanie odnośnie canal +. Mam już dość stary tv i mam zamiar kupić sobie nowy tv. Jeśli wykupię canal + online za 85zł miesięcznie to czy będę mógł oglądać ligę angielską za pomocą aplikacji na tv, tak jak to robiłem, kiedy miałem viaplay?"
85zl miesięcznie??? Ja z tydzień temu wziąłem pakiet entry i ten super sport czy jakos tak. Koszt to 65 zł za słabszy dekoder i 70 zl miesiecznie + 49 przy odbiorze. Wziąłem ten lepszy dekoder i generalnie tam masz podwójnie podłączenie - internet (moze byc kablowo lub wi fi) i/lub satelita. Dodatkowo masz dostęp do strony/aplikacji na telefony gdzie masz kanały sportowe. Nie wiem czy jest stricte aplikacja pod tv ale to nie przeszkadza gdyz dekoder podłączony pod internet pełni taka funkcję :-p
@coooyg11 napisał: "@ArsenalChampion:
GK - ALISSONA > RAYA
PO - FRIMPONG =< TIMBER
ŚO - KONATE = SALIBA
ŚO - VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ >= ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO > MARTINELLI
Myślę, że takie jest realne zestawienie aktualnych składów, gdzie Arsenal niby zdecydowanie wygrywa?
Czerwonych można nie lubić, ale umniejszanie im po takim sezonie jak zagrali jest śmieszne :)"
przeciez to jest totalna odklejka level expert
@jumanji napisał: "Panowie a ja mam takie pytanie odnośnie canal +. Mam już dość stary tv i mam zamiar kupić sobie nowy tv. Jeśli wykupię canal + online za 85zł miesięcznie to czy będę mógł oglądać ligę angielską za pomocą aplikacji na tv, tak jak to robiłem, kiedy miałem viaplay?"
Apka C+ działa na tv Philipsa na pewno, ale pewnie na większości z Androidem
@kamo99111 napisał: "Jeszcze sie tak zdarzy, ze Live szybciej dopnie Ekitike niz my Gyokeressa xD w sumie śmieszne by to bylo..."
Śmiesznie to będzie jak ekitike okaże się drugim darwinem ;)
Panowie a ja mam takie pytanie odnośnie canal +. Mam już dość stary tv i mam zamiar kupić sobie nowy tv. Jeśli wykupię canal + online za 85zł miesięcznie to czy będę mógł oglądać ligę angielską za pomocą aplikacji na tv, tak jak to robiłem, kiedy miałem viaplay?
Jeszcze sie tak zdarzy, ze Live szybciej dopnie Ekitike niz my Gyokeressa xD w sumie śmieszne by to bylo...
@Barney napisał: "Allison przez cala kariere okej ,ale w zeszle 2 sezonu Raya byl dużo lepszy. Dla mnie w zeszlym sezonie to tylko lepsi od niego Sommer i Donnarunma za to co wyczyniali w LM."
Raya jest bezdyskusyjnie najlepszym bramkarzem PL.
I również umieściłbym go w top3 LM.
@Armata500: a co konkretnie kupujesz? Ktora opcje? streaming za 69 zl?
@NicolasJover:
Allison przez cala kariere okej ,ale w zeszle 2 sezonu Raya byl dużo lepszy. Dla mnie w zeszlym sezonie to tylko lepsi od niego Sommer i Donnarunma za to co wyczyniali w LM.
@artur759 napisał: "Obronę i pomoc mamy lepszą. Bramkę oni" @artur759 napisał: "GK - ALISSONA >= RAYA" @Adi17 napisał: "GK - ALISSONA >= RAYA" @coooyg11 napisał: "GK - ALISSONA > RAYA"
Jestem w szoku jak bardzo Raya jest underrated :O
Panowie, zgodzę się, że na przestrzeni całej kariery Alisson to wybitny bramkarz. Natomiast w takich porównaniach powinniśmy się kierować tylko i wyłącznie tym kto zagrał lepszy poprzedni sezon. Na ten moment Alisson nie ma podjazdu do Rayi. Przed Alissonem zapewne ostatni sezon w Live.
@Furgunn napisał: "Najlepiej nie wiązać się żadna umowa od sierpnia do listopada i poczekać na świąteczne promocje dla nowych klientów, tylko wtedy opłaca się zawierać jakieś umowy na 2 lata np."
Tak. A mecze gdzie bedziesz ogladal wtedy w sierpniu, wrzesniu, pazdzierniku i listopadzie czy grudniu, jesli promocja bedzie dopiero przed Bozym Narodzeniem?
Na streamach? No jak kto woli. Jesli chcesz oszczedzic i sie mordowac ze streamami przez kilka miesiecy, spoko :P Ja np. mialem Viaplay przez ostatnie 3 lata i teraz kupuje Canal + przed startem ligi, co wydaje sie naturalne. Zaraz po lidze startuje tez LM, wiec no ja np. nie bede czekal do grudnia na promocje, ale mowie, co kto lubi :D
W sumie przeskok z 55 na 65 zl, az tak nie zaboli, ciekawe tylko jak to bedzie prowadzone w tym canal + wzgledem tego jak dobra robote robilo viaplay
@erykgunner napisał: "Trwają dyskusje w redakcji, czy to dźwigniemy. Chodzi w głównej mierze o regularność, bo to wymaga cotygodniowego zaangażowania i wprowadzania wszystkich wyników i zmian na bieżąco. Niestety brakuje rąk do pracy"
Dzięki za odpowiedź!
@Adi17: przypominam, że w meczach z Live, gdy graliśmy 11 na 11tu to głównie my prezentowaliśmy się lepiej jako zespół. Także oceniam wyżej naszych niż graczy z live. Nawet taki Gabriel moim zdaniem jest zdecydowanie lepszy od VVD. Holendrowi w ostatnich latach sporo jest darowane jeśli chodzi o faule w polu karnym i można rzec, ze leci na reputacji bo błędów prowadzących bezpośrednio do utraty bramek na jego koncie jest też zdecydowanie więcej niż u naszego GM6.
@Furgunn: no tam jest opcja bez umowy, po prostu na miesiac na 69, z umowa jest za 65, no nie wiem, rozumiem, ze innej opcji nie ma, moze po prostu przedzwonie do canal+ i powiedza mi co moga zaoferowac
@Furgunn napisał: "@pestjusz: ten pakiet gdzie są te kanały co LM leciała, spóźniłeś się na fajne Promki, mam ten pakiet od zimy z eleven za 65 zł. Później była jeszcze lepsza promka bo ten pakiet za 40 parę był."
Przeciez dalej jest za 65 zl miesiecznie jesli wykupisz pakiet na caly rok.
@pestjusz napisał: "widze ze jest jeszcze jakas oferta streamingowa za 69 zeta.."
Najlepiej nie wiązać się żadna umowa od sierpnia do listopada i poczekać na świąteczne promocje dla nowych klientów, tylko wtedy opłaca się zawierać jakieś umowy na 2 lata np.
@Adi17 napisał: "Ponawiam jeszcze pytanie z przed kilku dni - TYPER w tym roku startuje?"
Trwają dyskusje w redakcji, czy to dźwigniemy. Chodzi w głównej mierze o regularność, bo to wymaga cotygodniowego zaangażowania i wprowadzania wszystkich wyników i zmian na bieżąco. Niestety brakuje rąk do pracy
@coooyg11 napisał: "wyłącznie subiektywna opinia poparta oglądaniem poprzedniego sezonu :)
Zapraszam do dyskusji bo jestem ciekawy co byś zamienił?"
Pytam z ciekawości, bo ja generalnie się w takie rzeczy nie bawię, choćby z tego powodu, jak niżej Artur zauważył, że dobór zawodników też bez sensu, do porównania niektórych, i też nie są to te same zadania na boisku. Na pewno konate nie jest lepszy niż nasza 2 stoperów, z kim byś go nie porównywał, wiadomo że w ataku Salah ogólnie lepszy od Saki, aczkolwiek Saka być może sufit ma wyżej, ale tego dowiemy się za x lat. Tak samo porównywanie Frimponga czy Kerkeza gdy w tej drużynie nie pokazali się jeszcze, też bez sensu, bo w poprzednich klubach mogło to inaczej wyglądać, niż będzie teraz. To samo tyczy się naszych nabytków. Dlatego nie widzę sensu w takich porównaniach, sezon zweryfikuje:)
@Furgunn: widze ze jest jeszcze jakas oferta streamingowa za 69 zeta..
Dla mnie LFC = Mohamed Salah - on im wygrał tamten sezon.
Obronę i pomoc mamy lepszą. Bramkę oni. Atak mieli lepszy, teraz mogą dalej go mieć lepszego, ale tutaj ciężko o ocenić bo nie jest pewnej jak to będzie wyglądało u nas i u nich.
W pomocy i obronie nie powinno się już dużo zmienić - u nich prawdopodbnie odejdzie Konate z rocznym kontraktem i kuszony przez Real oraz przyjdzie Guhi. Do nas prawdopodony jest Eze.
PO: Timber, White vs Frimpong, Bradley
ŚO: Gabriel, Saliba, Mosqura, Kiwior vs Van Dijk, Konate/Guehi, Gomez
LO: MLS, Cakafiri vs Kherkez, Tsimikas, Robertson?
ŚPD: Zubi Norgaard vs Gravenberch, Endo
ŚP: Rice, Merino vs MAC, Jones
ŚPO: Wirtz, Szobo, Eliott vs Ode, Eze, Nwanieri
Pewnie już w tym okienku względem tego co powyżej nie bedzie jakiś drastycznych zmian.
Którą pozycję w pomocy i obronie LFC ma według Was lepiej obsadzoną? Ja osobiście nie zamieniłbym chyba żadnej pozycj z tym co ma LFC. Jedynie LO u nas ciągle postrzegam za mało stabilne, a Kherkez i doświadczeni Tsimikas i Robertson gwarantują pewien poziom - cięzko ocenić bo mamy inny styl tej pozycji, ale obiektywnie jestem w stanie zgodzić się, że mają tam lepszych graczy.
@pestjusz: ten pakiet gdzie są te kanały co LM leciała, spóźniłeś się na fajne Promki, mam ten pakiet od zimy z eleven za 65 zł. Później była jeszcze lepsza promka bo ten pakiet za 40 parę był.
Panowie, jak wygląda sytuacja z Premier League na kolejny sezon pod względem gdzie i najtaniej ogladac? Bo skoro teraz prawa przejelo canal + to trzeba kupic pakiet canal + sport za 89 zeta ze 113 kanalami? Ktos sie orientuje jak najlepiej to ogarnac?
@thegunner4life napisał: "Kolega Marcelinio1711 już jest w krainie lepszej wiadomości, odliczamy czas do następnego konta."
Kwestia czasu i się pojawi;)
@Garfield_pl: wyłącznie subiektywna opinia poparta oglądaniem poprzedniego sezonu :)
Zapraszam do dyskusji bo jestem ciekawy co byś zamienił?
@artur759: Diaz w tamtym sezonie grał jako wysunięty napastnik na zmianę z Jotą i Nunezem, dlatego też takie porównanie, Gakpo głownie grał na LS.
Żeby nie było, te składy są mega wyrównane i tak jak niżej kolegoa @Be4Again napisał, w dużej mierze zaważyła ilość naszych remisów, Liverpool z kolei wyrywał 3 punkty w ostatnich minutach.
Sezon zapowiada się naprawdę ciekawe, bo Liverpool/Arsenal/City wygląda mega wyrównanie.
@coooyg11 napisał: "GK - ALISSONA > RAYA
PO - FRIMPONG =< TIMBER
ŚO - KONATE = SALIBA
ŚO - VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ >= ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO > MARTINELLI
Myślę, że takie jest realne zestawienie aktualnych składów, gdzie Arsenal niby zdecydowanie wygrywa?
Czerwonych można nie lubić, ale umniejszanie im po takim sezonie jak zagrali jest śmieszne :)"
Ale to Twoja subiektywna ocena,czy z jakiejś strony poparta czymś konkretnym? ;)
@coooyg11 napisał: "GK - ALISSONA > RAYA
PO - FRIMPONG =< TIMBER
ŚO - KONATE = SALIBA
ŚO - VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ >= ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO > MARTINELLI"
Kilka tych znaków jest dyskusyjnych
ALISSONA = RAYA zwłaszcza po poprzednim sezonie, Raya więcej czystych kont, dużo spektakularnych interwencji i jednak ratował nas
KONATE < SALIBA tutaj jednak myślę Saliba lepszy
VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
Tu się zgadzam chociaż Kerkez i MLS to trochę zależne od tego co potrzebujesz. Nam bardziej pasuje MLS dlatego możemy postawić go wyżej. A Liverpoolowi bardziej pasuje co pokazuje Kerkez
Z resztą mogę się zgodzić. Obie drużyny są ogólnie dosyć wyrównane. My gorujemy obroną. Liverpool bardziej atakiem gdzie dotąd wybijał się Salah. Dlatego kluczowe będzie co nowego będzie mógł dać nam Gyokeres i Eze( o ile on właśnie przyjdzie) i w jakiej formie będzie Salah.
Dlaczego porównujecie LŚO Konate z PŚO Salibą i na odwrót z Van Dijkiem i Gabrielem? Havertza z Diazem i Martinelliego z Gakpo? Przecież to aż się prosi na odwrót
GK - ALISSONA >= RAYA - Raya miał top sezon, ale Alisson to klasa od lat, obaj świetni, ale Brazylijczyk pewniejszy
PO - FRIMPONG < TIMBER - tu nawet nie ma dla mnie dyskusji. Frimpong to świetny wahadłowy, ale jako PO to spora niewiadoma. Nasz Holender praktycznie nie gra złych meczy.
ŚO - KONATE < GABRIEL - easy
ŚO - VAN DIJK >= Saliba - Van Dijk stabilniejszy, w formie obaj TOP
LO - KERKEZ >= MLS - młody musi udowodnić poziom, Kherkez jest już pewną marką. Cięzko porównać, bo inny typ LO
ŚPD - GRAVEN < ZUBIMENDI - LFC nie bez powodu wałczyło o Hiszpana zamiast postawić od razu na Holendra, choć wiadomo ryzyko z adaptacją do ligi istnieje. Jednak obaj zawodnicy mają zupełnie inne sufity
ŚP - MAC < RICE - bez kontrowersji
ŚPO - WIRTZ SAKA - Salah absolutnie półka wyżej niż nasz starboy. Choć z racji na wiek i dostanie nowego kontrakty (zapewne ostatniego) może być tutaj zjazd.
LS - DIAZ > MARTINELLI - Diaz jest lepszym piłkarzem, ale różnica dramatyczna nie jest.
N - GAKPO < HAVERTZ - easy
No Salah obniżył wydajność bo Liverpool miał pewne mistrzostwo i nie walczył już o nic to też nie musiał mieć odkręconej śruby do ostatnich sekund sezonu
@coooyg11 napisał: "GK - ALISSONA > RAYA
PO - FRIMPONG =< TIMBER
ŚO - KONATE = SALIBA
ŚO - VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ >= ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO > MARTINELLI
Myślę, że takie jest realne zestawienie aktualnych składów, gdzie Arsenal niby zdecydowanie wygrywa?
Czerwonych można nie lubić, ale umniejszanie im po takim sezonie jak zagrali jest śmieszne :)"
Masz rację, nie można im umniejszać. Jednak prawda jest też taka, że oni przegrali dokładnie tyle samo meczy co my - 4 w zeszłym sezonie. Zaważyły remisy i to, że Arsenal nie potrafił utrzymać prowadzenia lub postawić kropki nad i w meczach gdzie przeważał. Jak dla mnie, mocno uogólniając uważam, że o mistrzostwie zdecydował atak. W obronie i pomocy wyglądaliśmy pewniej w przekroju całego sezonu od LFC jednak oni deklasowali nas w formacji ofensywnej (nie mówię o bezpośrednich spotkaniach, tylko o całym sezonie).
Dlatego ja bym przedstawił to tak:
Obrona + GK: Arsenal > LFC
Pomoc: Arsenal >= LFC
Atak: Arsenal < LFC
O ile dysproporcje w obronie i w pomocy można rozpatrywać w kontekście niuansów to w ataku była przypaść na korzyść LFC.
Jak będzie w nowym sezonie? Eze + Gyok może wyrównać szanse w ataku między zespołami. Jak utrzymamy jakość w pierwszej i drugiej linii to możemy realnie myśleć o mistrzostwie.
Nie wiem Panowie po co nam to, pisanie że mamy lepszy skład, ze na tej pozycji zdecydowanie jesteśmy lepszy, a może bramkarzy tacy sami, a że gdyby kontuzję, srete tete...
Rzec jest prostą, co z resztą pokazał zeszły sezon. Klucz to d y s p o z y c y j n o ś ć zawodników oraz ich przygotowanie fyziczne, sezon pokaże kto będzie górą.
Jest trzech koni, na które warto postawić w kontekście mistrza. Ten zespół, którego będą omijać kontuzję będzie miał największą szansę na tytuł, a więc szansę bym podzielił na 3x30% i pozostałych 10% że to będzie ktoś poza.
@Be4Again napisał: "Już pod koniec zeszłego sezonu było widać, że Salah obniżył swoją wydajność"
Salah często na wiosne wyglądał gorzej, a w kolejny sezon wchodził z buta. Może efekt ramadanu ?
@thegunner4life napisał: "Moim zdaniem po odejściu Salaha spotka ich to co inne kluby, które miały takich mega kozaków na ataku. Ciężko będzie go zastąpić i znaleźć kogoś kto wali po 30 bramek na sezon. I na pewno nie będzie to Rodrygo."
Liverpool to nie jest one star team czy one season wonder. Podobnie mówiło się o nich jak odchodził Sterling, Coutinho, Torres czy Suarez. Faktycznie Salah jest ich legendarnym zawodnikiem i prawdopodobnie szybko im się nie trafi ktoś podobny, ale często też bywa tak, że odejście lidera sprzyja przeniesieniu odpowiedzialności na zespół, a nie na jednostkę jak to było wcześniej. Dla przykładu Kurnik w pierwszym sezonie po odejściu HK zajął wyższe miejsce w tabeli i ogólnie grali lepiej niż rok wcześniej. 2pkt im brakło do CL. W kolejnych latach to się rozsypało, ale to bardziej wina trenera i strategii budowania zespołu niż absencji HK. W pierwszym roku pokazali, że możliwe jest życie w Kurniku bez HK.
W przypadku LFC największe zagrożenie to, że VVD i Salah mają 34 i 33 lata... To może być ich ostatni lub przedostatni sezon na Anfield. Jednego lidera jest zastąpić ciężko, ale dwóch? Już pod koniec zeszłego sezonu było widać, że Salah obniżył swoją wydajność, podobnie jak VVD. To będzie wyczyn, utrzymać poziom jak w jednym momencie będzie trzeba zastąpić VVD i Salaha.
@ArsenalChampion napisał: "Arsenal wykluczony na 10 lat z europejskich pucharów."
Widziałem ten tytuł, robią klikbajty :D
Ponawiam jeszcze pytanie z przed kilku dni - TYPER w tym roku startuje?
Dla mnie to trochę inaczej wygląda, ale też jestem zdania, że obiektywnie na pewno Arsenal nie wygląda lepiej od Liverpoolu na ten moment.
GK - ALISSONA >= RAYA
PO - FRIMPONG = TIMBER
ŚO - KONATE < SALIBA
ŚO - VAN DIJK >= GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ > ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO >= MARTINELLI
@ArsenalChampion:
GK - ALISSONA > RAYA
PO - FRIMPONG =< TIMBER
ŚO - KONATE = SALIBA
ŚO - VAN DIJK > GABRIEL
LO - KERKEZ =< MLS
ŚPD - GRAVEN = ZUBIMENDI
ŚP - MAC < RICE
ŚPO - WIRTZ >= ODEGAARD
PS - SALAH > SAKA
N - DIAZ >= HAVERTZ
LS - GAKPO > MARTINELLI
Myślę, że takie jest realne zestawienie aktualnych składów, gdzie Arsenal niby zdecydowanie wygrywa?
Czerwonych można nie lubić, ale umniejszanie im po takim sezonie jak zagrali jest śmieszne :)
Dzisiaj i jutro dzień transferów!
W sobotę drużyna leci do Singapuru a Arteta chce mieć nowych graczy ze zoba.
Czekamy: Madueke i Mosquera dzisiaj a jutro nasz Zbawiciel!
@Be4Again: spokojnie, za 10 lat będziemy rozbudowywać stadion i będzie znów aktualny gdy będziemy walczyć o top4
@Goooner1 napisał: "powinieneś założyć nowe konto, bo twój nick jest jakiś z d..y. Walczymy o najwyższe cele a nie o czwarte miejsce."
Wiesz dlaczego Bóg wymyślił ironię i sarkazm?
- Bo zabijanie idiotów to grzech.
Dziękuj Bogu, że żyjesz :)
@Jack_Herrer: Wolny rynek. Jak wiesz, że kupujący ma więcej kasy to dajesz wyższą cenę
Jestem niemal przekonany, że do końca tygodnia przyklepiemy Gyokeresa i mam nadzieję, że jeszcze przed nami LS lub minimum Eze.
@Jack_Herrer napisał: "I jeszcze sie zastanawiam, jak to możliwe, ze taki Lipsk wyciąga Bakoyoko za 18 mln euro plus 4 w bonusach, przy jego wycenie tm na poziomie 30mln. Jakby ktoś z PL po niego ruszył, to by się skończyło na 50."
Odpowiedź masz w tym stwierdzeniu ;) kluby z Premier League jak po kogoś ruszają to cena wywoławcza piłkarza wynosi 50mln