Oficjalnie: Christian Nørgaard Kanonierem
10.07.2025, 14:36, Eryk Szczepański
4644 komentarzy
Arsenal ogłosił w czwartek, że kapitan Brentford, Christian Nørgaard, dołączył do drużyny z północnego Londynu. Duński pomocnik spędził sześć lat w Brentford, gdzie odegrał kluczową rolę w umocnieniu pozycji klubu w Premier League po awansie w 2021 roku.
Nørgaard, reprezentant Danii, w zeszłym sezonie wystąpił 34 razy w barwach Brentford, a łącznie rozegrał dla tego klubu 196 spotkań.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Christiana w Arsenalu. To zawodnik z międzynarodowym doświadczeniem i bogatą historią występów w Premier League. Jego umiejętności przywódcze i silny charakter będą nieocenione dla naszej drużyny - powiedział Mikel Arteta. - To solidny pomocnik z doskonałym zmysłem taktycznym i wszechstronnością. Jego fizyczna obecność i inteligencja dodadzą nam głębi i równowagi.
- Christian wniesie wiele zarówno na boisku, jak i poza nim, i nie możemy się doczekać współpracy z nim w nowym rozdziale jego kariery - dodał Arteta.
Duńczyk wyraził swoje podekscytowanie nowym rozdziałem w karierze. Nawet w Brentford uznano ten transfer za świetny krok dla jednego z ich najwierniejszych zawodników. - Można się wzruszyć, bo to było marzenie, które już prawie porzuciłem, zbliżając się do końca kariery - przyznał Norgaard. - Właśnie skończyłem 31 lat i podpisałem nowy kontrakt z Brentford. Oczywiście zawsze była szansa na cud z Brentford, ale gra w Lidze Mistrzów była raczej nierealna. - Teraz usłyszę hymn Ligi Mistrzów i będę częścią tej kampanii. To marzenie z dzieciństwa, coś, co wydawało się niemożliwe. Jestem naprawdę, naprawdę szczęśliwy - dodał.
Norgaard już dołączył do nowych kolegów na przedsezonowym treningu i wyruszy z drużyną na azjatyckie tournée. Będzie występował w Arsenalu z numerem 16 na koszulce.
źrodło: espn.co.uk
18.07.2025, 10:18 8 komentarzy

17.07.2025, 09:35 9 komentarzy

17.07.2025, 09:34 15 komentarzy

16.07.2025, 14:10 4 komentarzy

16.07.2025, 14:09 9 komentarzy

16.07.2025, 14:07 1 komentarzy

15.07.2025, 17:50 17 komentarzy

15.07.2025, 15:37 5 komentarzy

15.07.2025, 09:25 3 komentarzy

15.07.2025, 09:23 7 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@silvano95 napisał: "Napastnik którego nie mamy od paru lat i problem o 5 mln a za tego Madueke 50 mln a chłop wart max 25"
No właśnie nie 50 bo 50 to z bonusami które jeszcze nie zostały aktywowane. Tam baza to było ok 30
@Jack_Herrer napisał: "Juz 17:30 a pipeczki nadal mają rozmazany makijaż, ojjojoj"
Najlepiej otwierać szampana bo Madueke przyszedł xd
Kogo Ty jeszcze chciałeś?Vlachovica?
To nie Everton,ten klub chce być mistrzem,ma ambicje.
Zdrzemnąłem się po pracy i śnił mi się Madueke bez koszulki
Wengera już tyle w klubie nie ma, niedługo 10 lat będzie a niektórzy dalej myślą po Wengerowemu. Dobro piłkarzy nie polega na tym że powinni dostawać szanse nawet jak im nie idzie, im większa konkurencja tym lepiej dla wszystkich jeśli dostają szanse na pokazanie się. Jeśli po pół roku Nwaneri okaże się za słabym piłkarzem do rotacji to pewnie pójdzie na wypożyczenie.
@Marzag napisał: "Jak termin będzie gonił (arsenal będzie wyjeżdżał na turnee) to dopłacą te 5 mln, ale póki co próbują kupić jak najkorzystniej, a fanbase w płacz że sztab sportowy dba o finanse klubu"
Szkoda że tak nie walczyli o te 5 mln z Chelsea
@XandeR napisał: "Ten klub sie nigdy nie podniesie z kolan :("
Czyli jesteśmy klubem na kolanach?
@XandeR napisał: "Nwaneri jeszcze bardziej spadnie w rotacji. Same minusy."
Jeśli będzie się lepiej prezentował niż Madueke to nie spadnie.
@silvano95 napisał: "there's a difference of €5m at the moment"
Portuguese football journalist David Novo on what it will take for Arsenal to sign Viktor Gyokeres from Sporting
Napastnik którego nie mamy od paru lat i problem o 5 mln a za tego Madueke 50 mln a chłop wart max 25"
Jak termin będzie gonił (arsenal będzie wyjeżdżał na turnee) to dopłacą te 5 mln, ale póki co próbują kupić jak najkorzystniej, a fanbase w płacz że sztab sportowy dba o finanse klubu.
there's a difference of €5m at the moment"
Portuguese football journalist David Novo on what it will take for Arsenal to sign Viktor Gyokeres from Sporting
Napastnik którego nie mamy od paru lat i problem o 5 mln a za tego Madueke 50 mln a chłop wart max 25
Juz 17:30 a pipeczki nadal mają rozmazany makijaż, ojjojoj...
@alexis1908 napisał: "Ale ty na prawdę nie rozumiesz ? Havertz na 8 nie wyglądał nawet przyzwoicie? Mógł grać inaczej ale on w środku pola tej drużynie oprócz biegania nie dawał nic ? Tak masz racje Zubimendi przychodzi tu bezpośrednio za Partrya ale nikt od niego nie wymaga żeby grał jak Partey bo ma inne atuty ."
Prócz biegania, podawania, grania na ścianę i odbierania to nie dawał nic.
Jak tak się zastanowić to Saka prócz dryblowania, strzelania goli, podawania i biegania też nic nie daje.
Nie ma co się dziwić że nie wygraliśmy mistrzostwa w takim razie.
Nie wiem jakim dzbanem trzeba byc zeby robic transfer, ktorego nie chca kibice i protestuja w Londynie, zwlaszcza jezeli jest mnostwo alternatyw, a sam transfer oznacza dodatkowo ze Nwaneri jeszcze bardziej spadnie w rotacji. Same minusy. Ten klub sie nigdy nie podniesie z kolan :(
BREAKING!
UEFA confirm Crystal Palace won’t be playing in the Europa League next season.
Palace to play in the Conference League.
@SamiMokbel_BBC
Szkoda Palace, z drugiej strony Eze może być łatwiej wyjąć
@Marzag: Ale ty na prawdę nie rozumiesz ? Havertz na 8 nie wyglądał nawet przyzwoicie? Mógł grać inaczej ale on w środku pola tej drużynie oprócz biegania nie dawał nic ? Tak masz racje Zubimendi przychodzi tu bezpośrednio za Partrya ale nikt od niego nie wymaga żeby grał jak Partey bo ma inne atuty .
UEFA oficjalnie oznajmiła, że Crystal Palace zostało zdegradowane do Ligi Konferencji.
Teraz trzeba się pogodzić z tą katastrofą jeśli chodzi o cenę i wierzyć,że Arteta nie będzie go na siłę chciał przebranżowić na lewą stronę gdzie jego występy był nijakie i da Nam jakiegoś kopa z ławki i wyhamuje swoje kontrowersyjne zachowania. Nie jest to najgorszy zawodnik który mógł tu trafić lecz niesamowicie przepłacony i blokujący miejsce komuś kto mógłby być bdb. Oby on stał się co najmniej przyzwoity.
A ja myślę, że Madueke będzie wbijać i za sake i za martinelliego i o to w tym chodziło, żeby był osadzony przede wszystkim Saka.
Jeśli odejdzie Leo to dorzucimy eze który obskakuje też pozycje ode i gabiego, więc miałoby to sens tylko w przypadku odejścia Belga.
@alexis1908 napisał: "no dokładnie on tu przychodził bezpośrednio za Xhake"
To tak jakby mówić, że Zubimendi przychodzi za Parteya więc powinien grać w identyczny sposób.
@Nicsienieda: Spoko ;D Jak Gyo przyjdzie i rozniesie ligę, to biorę to na klatę co pisałem. ;D
Bardziej mi chodzi o to, że nie muszę podejmować decyzji.
@Nicsienieda: Atletico za Baene dało 42 mln wciąga nosem i Cherkiego i Madueke ;)
Arteta na 8 chce kogoś takiego jak Soucek z West Hamu, Muller z Bayernu albo Ramsey, z mistrzowskiego sezonu Gundogan.. kogoś kto będąc wolnym elektronem w środku pola będzie na tyle inteligentny, żeby wiedzieć kiedy wejść w pole karne, a kiedy asekurować. To bardzo wymagająca pozycja, której Rice jeszcze się uczy i robi duży progess
@Theo10 napisał: "ale to na szczęście nie ja tu jestem ekspertem."
E nie ma takiej wymówki. Po to tu piszemy, żeby się czasem ośmieszyć ;)
Znawcą rynku nie jestem, ale przecież Cherki poszedł za 36 mln, a wciąga Madueke nosem. Już wolałbym dopłacić do takiej tygodniówki.
@alexis1908 napisał: "jak dla mnie prime ładnej piłki to był sezon 22/23 gdzie kontuzja Saliby i gra holdingiem zabrała nam mistrzostwo ."
Według mnie wiosna 24 to był ideal, a jesień 22/23 to po prostu wystrzał formy, ale bardziej takiego chaotycznego footballu
@alexis1908 napisał: "w czym był przydatny ? Przecież on nawet podjazdu nie miał do Xhaki i był tragiczny na 8 takie są fakty pokaż mi jego przydatność na pozycji nr 8 że biegał no jedno wielkie wow ."
Był tragiczny, ale z tego co pamiętam to z Havertzem na 8 i GJ na 9 wygrywaliśmy praktycznie wszystko. Potem GJ miał kontuzje, wszedł Nketiah i zaczeło się sypać, więc Havertz wszedł na 9.
Dodatkowo wtedy na lewej obronie grał głównie Zinchenko, który jak każdy wie jest tragiczny w defensywie.
Tak na prawdę trudno powiedzieć jak długoterminowo wyglądałby Kai na 8. Być może potrzebował trochę więcej czasu i wyrozumiałości ze strony kibiców. Teraz przy asekuracji MLS mógłby bardziej skupić się na ofensywie, a Zubi odciążyłby go z roli rozgrywającego.
@Dziadyga napisał: "Najlepsza to był prawie cały sezon 22/23,ta wiosna 24 wydawała się fajna po fatalnym półroczu"
Kompletnie się nie zgadzam
Jesień 22/23 była fajna, ale nawet wtedy nie robiliśmy takich liczb jak na wiosnę 24, no i pewnie się miło kojarzy, bo to był pierwszy fajny powiew Arsenalu po tylu latach
Natomiast wiosna 24 to był według mnie punkt docelowy jak ma wyglądać Arsenal, dominujący, ładnie grający dużo strzelający mało tracący
Arsenal and Chelsea have now completed documents exchange for Noni Madueke deal, agreement sealed.
Madueke will undergo his medical over the weekend and then sign five year deal at Arsenal.
£52m deal done, as exclusively revealed yesterday.
Romano.
@adek504: jak dla mnie prime ładnej piłki to był sezon 22/23 gdzie kontuzja Saliby i gra holdingiem zabrała nam mistrzostwo .
@adek504 napisał: "Przecież z Kaiem w składzie osiągnęliśmy prime jak narazie ładnej gry pod Arteta na wiosnę 24"
Najlepsza to był prawie cały sezon 22/23,ta wiosna 24 wydawała się fajna po fatalnym półroczu.
@Dziadyga napisał: "tym bardziej u Artety co nigdy do błędu się nie przyzna"
Bzdura, który z piłkarzy jest faworyzowany Twoim zdaniem tylko dlatego że coś się Artecie wydaje/nie chce się przyznać do błędu? Saka? Havertz? Martinelli? Trossard? Odegaard? Rice? Partey? Gabriel? Saliba? Raya?
@Dziadyga: no dokładnie on tu przychodził bezpośrednio za Xhake na 8 gdzie sezon przed jego przyjściem graliśmy super ofensywną piłkę no i się tam nie sprawdził nikt mi nie wmówi ze on tam był dobry został przesunięty na 9 z musu bo się jesus połamał i jest tam solidny i nic więcej .
@Dziadyga napisał: "Kai w podstawowej 11 = słabiutki styl gry drużyny,oczy męczą,wszyscy stoją,bo czekają na slamazarnego Kaia,gdzie z nim jakąś szybka,bezpośrednia gra."
Przecież z Kaiem w składzie osiągnęliśmy prime jak narazie ładnej gry pod Arteta na wiosnę 24
@Dziadyga: Typowym dla ludzi o Twoich poglądach jest za to fiksowanie się na jakichś narracjach i klapki na oczach, które chronią przed weryfikacją tych narracji przez rzeczywistość.
Jakby transfery zależały ode mnie, to nawet bym nie pomyślał o tym, żeby kupować Madueke, a już w ogóle za takie pieniądze.
Ale nie jestem osobą która żyje ze znajomości i analizy piłki nożnej i dopuszczam do siebie fakt, że ludzie którzy w tym siedzą, mogą wiedzieć i widzieć więcej.
Więc w momencie zakupu Madueke poprzestaje na zdziwieniu i czekam na weryfikację tego transferu w rzeczywistości, zamiast wylewać z ze swojej twarzy szambo hejtu i frustracji, co jest typowe dla Ciebie.
Jak kupimy Gyo, to też mu będę kibicować, bo jest fajny gość i widać że mu zależy na grze w Arsenalu. Co do jego jakości sportowej mam wątpliwości, ale to na szczęście nie ja tu jestem ekspertem.
@alexis1908 napisał: "masz racje z Kaiem na 9 może za dużo zmarnowanych sytuacji z tego sezonu pamiętam nie jest tam beznadziejny jest solidny i tyle ale jednak wymagam więcej od zawodnika za 80 mln ;)"
Przede wszystkim widać, że drużyna dobrze z nim funkcjonuje jak gra na 9, chyba najlepiej służy to Sace, bo często schodzi na jego stronę
Co do kwoty to już mówiłem, nie 80 tylko 75 mln i naprawdę jak popatrzysz na piłkarzy jacy przychodzili za te kwoty to jest to zwyczajnie poprawny transfer trochę przeplacony
@alexis1908 napisał: "@Marzag: w czym był przydatny ? Przecież on nawet podjazdu nie miał do Xhaki i był tragiczny na 8 takie są fakty pokaż mi jego przydatność na pozycji nr 8 że biegał no jedno wielkie wow ."
Nie przetlumaczysz.Facet przyszedł zastąpić Xhake za taki pieniądz i tygodniówkę jak absolutna gwiazda ligi a w czelsi to był flop i w końcu jak byl kupiony do pomocy i się nie nadaje to znaczy,że transfer/zawodnik się nie sprawdził.Na 9 też jest przecież przeciętny,że kilka bramek na pustaka strzelił to nie oznacza,że jest super.Gra,bo jak tu się przyznać,że takie pieniądze wydane a będzie ławkę grzać,tym bardziej u Artety co nigdy do błędu się nie przyzna.Kai w podstawowej 11 = słabiutki styl gry drużyny,oczy męczą,wszyscy stoją,bo czekają na slamazarnego Kaia,gdzie z nim jakąś szybka,bezpośrednia gra.
@adek504: kolega niżej pisał że na 8 był dobry więc uznałem że uważasz tak samo ;) masz racje z Kaiem na 9 może za dużo zmarnowanych sytuacji z tego sezonu pamiętam nie jest tam beznadziejny jest solidny i tyle ale jednak wymagam więcej od zawodnika za 80 mln ;)
@alexis1908 napisał: "a i masz racje bardzo dobrze że dogadał się z Leverkusen chociaż wygrał mistrzostwo będą podstawowym zawodnikiem ;) tu by pewnie tego nie doczekał ."
Napewno by tego nie doczekał jakby miałbyć kluczową postacią środka pola Arsenalu. Ja myślę że Artecie ten transfer Xhaki do Leverkusen przytrafił się bardzo szczęśliwie bo wątpie żeby miał go w planach na dłuższy czas. Nie dziwie się, że go nawet nie próbował zatrzymać w klubie.
@Czeczenia:
Przecież ja sam bym go nie kupił. Ale też nie lubię głupiego pier*olenia.
Choćbyś się tu zesrał i próbował robić fikołki. To LICZBOWO to jest piłkarz SOLIDNY.
@alexis1908 napisał: "Ok Havertz był lepszy na 8 niż Xhaka ;) nie ma co z tobą dyskutować ."
Xhaka to był symbol upadku Arsenalu. Po Fabregasie, Artecie, Cazorli nastały czasy Xhaki i nas spuścił poza top4. Taka niestety smutna prawda, oczywiście nie zrobił tego w pojedynkę, ale Arsenal do tego momentu miał świetny środek pola, a gdy on stał się kluczową postacią środka pola Arsenalu to to były już tylko wspomnienia.
Fajnie, że na koniec swojego pobytu grał w bardzo dobrze ułożonej drużynie która niwelowała jego słabości, ale pożegnałem się z nim bez żalu.
@Dzulian napisał: "Tylko przebłyski, ale kilka razy bywał przydatny."
Dosłownie definicja autozaorania.
Próby bronienia tego ruchu, pogrążają tylko tego biednego zawodnika.
@Adamarsenal1 napisał: "Real Madrid ask €100M TO SELL RODRYGO this summer, announces UOL Esporte."
Niech idzie do PSG, a my bierzemy od nich Kware xd choć pewnie to byłby transfer równie drogi
@Marzag: a i masz racje bardzo dobrze że dogadał się z Leverkusen chociaż wygrał mistrzostwo będą podstawowym zawodnikiem ;) tu by pewnie tego nie doczekał .
@alexis1908 napisał: "już powiedziałem dla Ciebie By wzięli Jacksona powiedziałbyś że to jest dobry kościół Artety jak według Ciebie Havertz na 8 był dobry to nie ma co z tobą rozmawiać ."
Widzisz, Ty się zafiksowales na pewnych tezach, które nie mają nawet nic wspólnego z rzeczywistością i zaczyna Ci być coraz blizej do obłędu losnumerosa
Nie powiedziałem, że na 8 był dobry, pół roku mu tam nie wyszło, ale uszył się tej specyficznej pozycji u Artety, ale chętni bym go zobaczył na tej 8, bo meczu z CP wygranym 5:1 wyglądał tam bardzo dobrze, ale ciężko określić czy to był tylko wybryk czy ma to sens na dłuższą metę, a nie było dane tego sprawdzić bo Jesus się wysypal
@Marzag: Ok Havertz był lepszy na 8 niż Xhaka ;) nie ma co z tobą dyskutować .
@Theo10 napisał: "Pisane z Twojej klawiatury to brzmi jak komplement."
Frustracja z Ciebie wylewa się ostatnio aż nadto,taki zawsze oświecony a ciągle negujesz cokolwiek kto napisze inaczej niż Ty,typowe u lewactwa.
City ma 100 zarzutów dotyczących finansów. Boję się o Arsenal, bo takie deale z Chelsea wyglądają jak pranie pieniędzy.
@alexis1908 napisał: "w czym był przydatny ? Przecież on nawet podjazdu nie miał do Xhaki i był tragiczny na 8 takie są fakty pokaż mi jego przydatność na pozycji nr 8 że biegał no jedno wielkie wow ."
Przecież Xhaka to był impostor co miał pół roku dobrej gry w Arsenalu. A tak to ani nie bronił za dobrze, ani nie był za bardzo przydatny w ofensywie, łapał głupie kartki. Bardzo dobrze, że się dogadał z Leverkusen, jednego piłkarza z którego jest więcej problemów niż pożytku mniej.
@Czeczenia: Madueke ma jednego gola mniej w lidze niż Martinelli (7 vs 8) Rozgrywając też 200 minut mniej. Robisz z niego jakiegoś Mudryka czy Joao Felixa. A każdy kibic Chelsea powie, że ten piłkarz miewał przebłyski. Tylko przebłyski, ale kilka razy bywał przydatny. Wyolbrzymiasz i dramatyzujesz w opór.
@adek504: ja już powiedziałem dla Ciebie By wzięli Jacksona powiedziałbyś że to jest dobry kościół Artety jak według Ciebie Havertz na 8 był dobry to nie ma co z tobą rozmawiać .
@Marzag: w czym był przydatny ? Przecież on nawet podjazdu nie miał do Xhaki i był tragiczny na 8 takie są fakty pokaż mi jego przydatność na pozycji nr 8 że biegał no jedno wielkie wow .