Oficjalnie: Dani Ceballos Kanonierem!

Oficjalnie: Dani Ceballos Kanonierem! 25.07.2019, 16:12, Bartek Romanowski 2498 komentarzy

Hiszpański pomocnik Dani Ceballos dołączył do Arsenalu na zasadzie rocznego wypożyczenia z Realu Madryt.

22-latek 13 razy wychodził w pierwszym składzie Realu w La Liga w zeszłym sezonie.

Główny trener Arsenalu, Unai Emery, powiedział: "Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do nas Daniego. Jest to bardzo kreatywny zawodnik z doskonałą techniką i precyzją.

Dani dołączył do młodzieżowej drużyny Sevilli w 2004 roku w wieku 8 lat. Karierę kontynuował w klubie ze swojego rodzinnego miasta, którym jest CD Utrera. Piłkarski rozwój kończył w Realu Betis, gdzie podpisał swoją pierwszą profesjonalną umowę w lutym 2014, nadal będąc nastolatkiem.

W lipcu 2017, Ceballos podpisał 6-letni kontrakt z Realem Madryt, a zadebiutował w meczu o stawkę miesiąc później.

Środkowy pomocnik jest również reprezentantem swojego kraju. Zadebiutował w barwach Hiszpanii we wrześniu 2018 w zwycięskim meczu, a swoją pierwszą bramkę dla reprezentacji zdobył dwa miesiące później.

Wysoko ceniony rozgrywający był wiodącą postacią swojej drużyny w tegorocznych Mistrzostwach Europy U-21, strzelając w całym turnieju 2 gole. Hiszpania wygrała te rozgrywki.

Dani wybrał numer 8. Będzie mógł zadebiutować w meczu z Lyonem w ramach Emirates Cup w niedzielę.

Przeczytaj pierwszy wywiad Ceballosa w barwach Arsenalu

Dani CeballosReal MadrytTransfery autor: Bartek Romanowski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
JanikK komentarzy: 16816 newsów: 226.07.2019, 17:14

Kike Marin zaprzecza tej kwocie typu 15mln/17

KapitanJack10 komentarzy: 5644 newsów: 426.07.2019, 17:10

Ja się zastanawiam jak wyglądały negocjacje z Realem, że trwały tak długo?
Real chciał wypożyczyć gościa do klubu, w którym będzie grał, chciał, żeby ten klub opłacał całą jego pensję i nie chciał dodawania do kontraktu klauzuli, która umożliwi wypożyczającemu pewne wykupienie Daniego po sezonie.

Arsenal po 2 tygodniach negocjacjowania wypożyczył go bez opcji wykupu i będzie opłacał całą jego pensję.

Raul jest mistrzem w negocjacje.

Ech0z komentarzy: 1056426.07.2019, 17:06

A mi najbardziej od odejscia Wengera brakuje Imprecisa. Co prawda zmienił nick na AlexVanPersie i został fanbojem Svena ale to już nie to samo...

Womanizer komentarzy: 1016626.07.2019, 17:05

@GallAnonim:

3-5 mln to optymalna kwota wypożyczeń w futbolu. Więc już nie szukaj dziury w całym.

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 17:01

@GallAnonim: albo sobie, kto wie Real ma zawsze ogromne ambicje i plany transferowe „taki Ceballos” dla nich może być za slaby mino dobrego sezonu.

michal192837465 komentarzy: 765426.07.2019, 17:01

@pLYTEK:
Alaphilippe dostał lekką pomoc, bo gdyby wcześniej dali informacje, to Bernal pewnie by poszedł na 100% i jeszcze powiększył przewagę. A Uran chce jechać dalej :D

GallAnonim komentarzy: 44426.07.2019, 16:57

@Donpedroaleone: No teraz widze że to będzie ~5 milionów + pensja, więc w 10 milionach się wszystko zamknie. I tak sporo jak na ogrywanie komuś piłkarza.

gunners007 komentarzy: 954326.07.2019, 16:57

@GallAnonim: Nie.

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:56

@GallAnonim: Wypożyczenie Cristiano byłoby już chyba tańsze. Plota

DavidSilva21 komentarzy: 345726.07.2019, 16:56

@pLYTEK: Gradem, nie śniegiem :)

GallAnonim komentarzy: 44426.07.2019, 16:54

Czy to prawda że Arsenal za wypożyczenie Daniego zapłaci 15 milionów?

DavidSilva21 komentarzy: 345726.07.2019, 16:52

Ile źródeł, tyle informacji.

DavidSilva21 komentarzy: 345726.07.2019, 16:51

Neil Lennon has revealed Arsenal have not made a third bid for Celtic defender Kieran Tierney.

He said: “It's as you were a week ago, two bids have come in and two bids have been rejected. That is where we are.

“If there is interest in him then other clubs may come in or Arsenal may come again. We are supporting him all we can.”

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:50

@ziom: Wszyscy narzekali na Wengera a i tak każdemu go brakuje. To ikona, mimo ze nie mial juz później satysfakcjonujących wyników to kochał ten klub i to było widać. On po prostu robił co mógł, a że mógł co mógł to i tak mu chwała.

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:48

@Forever4: Adelaide i Gnabry też nie byli, a podałeś ich jako przykład. W City Kompany odszedł za darmo o ile się nie mylę , przecież mogli sprzedać a nie oddać za bezcen, Herrera w utd to samo..

pLYTEK komentarzy: 415926.07.2019, 16:48

Ale jajca na tour de france :D
Zasypalo sniegiem zjazd przed metą i 30km przed koncem jednego z kluczowych etapów konczą wczesniej

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:45

@Forever4: spójrz jeszcze na to z tej strony, że klub robi porządki, ok mogli sprzedać ramseya w tamtym roku, ale negocjowali kontrakt, wyszło jak wyszło. Poza tym pozbywamy się konsekwentnie szpitala, który był i przez który więcej traciliśmy niż sprzedaż za niskie kwoty. Wilshere, Chambo Ramsey, Adelaide itp., którzy co chwilę urazy łapali, już ich nie ma,a to też daje oszczędności, bo nie było pożytku z nich a co chwilę pobierali kasę.

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:42

Manchesterze*

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:42

@arsenallord: Podobne tylko one pamiętają jego dobra formę w Manchasterze.

arsenallord komentarzy: 30407 newsów: 11726.07.2019, 16:40

A te psy Sancheza żyją jeszcze?

Mihex komentarzy: 2360426.07.2019, 16:39

@mallen: dobra strona widzę xd
Ta 4 sugeruje, że mają tu wtyki

DavidSilva21 komentarzy: 345726.07.2019, 16:38

@gunners007 napisał: "Poza topieniem pieniędzy w drewnie"
Cóż za poezja :)

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:37

@mallen: wow

mallen komentarzy: 2124026.07.2019, 16:35

Arsenal osiągnął porozumienie w sprawie Tierneya. Zawodnik ma pojawić się jutro na testach medycznych.

the4thoofficial.com

Donpedroaleone komentarzy: 74626.07.2019, 16:35

@gunners007: Jak nie więcej bo ceny piłkarzy z roku na rok idą w gore w niebezpiecznym dla takich drużyn jak nasza tempie .

Mihex komentarzy: 2360426.07.2019, 16:33

Sanchez chyba nie ma i nie miał żony. Zdaje się miał w Londynie dwie dziewczyny i tyle. Tak to raczej psami się zajmował :v

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:33

@Forever4: Taka wycena to wiesz... Taka strona może sobie wyceniać takiego zawodnika na daną kwotę wg jakichś tam kryteriów, ale to zupełnie nie ma przełożenia. Ktoś dawał za niego 40 mln, żeby mówić, że tyle straciliśmy? Zaha czy Pepe na tej stronie są warci 80 mln i Klub patrzy sobie na ile ta strona wycenia zawodnika i mówi, że za mniej go nie sprzeda?
To klub decyduje ile chce za zawodnika i zawodnik jest tyle wart za ile wyceni go klub i ile da potencjalny chętny.

Przynajmniej wg mnie. A nie liczenie, że straciliśmy 40 mln bo strona tak uważa.

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:28

@Wojakus: według niektórych tylko Arsenal popełnia błędy i wszystko robi źle, reszta jest nieomylna :D

gunners007 komentarzy: 954326.07.2019, 16:25

Na Ramseyu straciliśmy taką sumę pieniędzy jaką wydamy ostatecznie na jego następcę.

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:24

@Garfield_pl: Angelino też kiedyś chyba grał w City, a teraz znowu go kupili. A Barcelona i ten Japończyk Kubo? :)

ziom komentarzy: 190226.07.2019, 16:23

Ja kibicuje Arsenalowi od ponad 20 lat.Zawsze będę z tym klubem na dobre i na złe.Powiem jedno,gdyby nie Wenger to większość z was nie zostałaby kibicem kanonierów.Takie są fakty.Jakie Wenger miał największe wady i zalety?On był geniuszem w oszlifowaniu diamentów na brylanty.Większość piłkarzy która trafiła do Arsenalu pod jego batutą stawała się dużo lepszymi zawodnikami.Co ciekawe kiedy oni odchodzili z naszego klubu to już nigdy większość z nich nie grała na tak wysokim poziomie jak u nas.Przykłady piłkarzy oszlifowanych przez Wengera:Henry,Viera,Fabregas,Van Persie,A.Cole,Anelka,Hleb,Nasri,Sagna,Pires, C.Toure,Ebue,Koscielny i wielu innych.Większość z nich przychodziła do Arsenalu po rozmowie z bossem.Wenger słynął z dobrych manier i dużej inteligencji dlatego miał tak dużą władzę w klubie.Dzięki niemu Arsenal zarobił setki milionów funtów na transferach.Podobno za samego Anelkę który poszedł do Realu wybudowano cały ośrodek treningowy.Teraz napiszę o jego największych wadach.On za bardzo przywiązywał się do nazwisk.W topowych klubach gdzie zawodnik jest często kontuzjowany to się jego sprzedaje bez mrugnięcia okiem.U nas była odwrotna sytuacja.Druga jego największa jego wada to taka,że Wenger nie potrafił ustawić drużyny taktycznie aby ona w brzydki sposób wygrała mecz.Przełomowym niekorzystnym momentem klubu było wykupienie większości akcji klubu przez Kroenke który oficjalnie powiedział w wywiadzie,że nie kupił Arsenalu aby zdobywać trofea! Dzięki niemu Wenger nigdy nie miał funduszy aby rywalizować o najlepszych piłkarzy z topowymi klubami.On został głównym kozłem ofiarnym polityki rodziny Kroenke.Odnośnie Sancheza,tylko dzięki jego żonie on przyszedł do nas ponieważ ona chciała aby oni zamieszkali w Londynie.Alexis chciał trafić do Liverpoolu.Sanchez był w pierwszych dwóch sezonach naszym najlepszym piłkarzem!Ludzie tutaj zapominają oczywiście o tym i pieprzą,że to wina Wengera,że go wcześniej nie sprzedaliśmy.Ja się cieszę,że wtedy do nas nie trafił Lemar ponieważ on nie jest topowym zawodnikiem.Sanchez najlepsze lata gry miał u nas.Takie są fakty.Popatrzcie na jego statystyki w Arsenalu i porównajcie sobie z naszym wiecznie młodym talentem Iwobim.

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:23

@Forever4: a skąd wytrzasnąłeś te 40 mln za Ramseya?

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:23

@Forever4 napisał: "Który klub tak nieroztropnie sprzedawał piłkarzy lub pozwalał im wchodzić w ostatni rok kontraktu przez co negocjowali kosmiczne kontrakty?"
Ostatnio City taki biznes zrobiło z Sancho :D

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:21

@Wojakus: dokładnie, ale jakbyśmy kupili Ceballosa za kilkadziesiąt mln i by nie wypalił to dopiero by tu się działo... A tak mamy bezpieczeństwo, nikt nie wie jak się dogadali do końca, bo klauzulą nic nie da jak piłkarz nie będzie chciał zostać to oczywiste, a siłą nikt go nie zmusi. Przez rok może wiele się wydarzyć.

gunners007 komentarzy: 954326.07.2019, 16:21

Wenger miał ogromny budżet parę lat temu. Tylko został on niemal w całości zmarnowany. Nie bez przyczyny były zapowiedzi, że Arsenal stać na każdego poza Messim i Ronaldo.
Poza topieniem pieniędzy w drewnie problem był, że Arsenal mało sprzedawał. Błędna idea stabilizacji Wengera się kłania. Nie brano pod uwagę możliwości odsprzedaży wybierając graczy i uzgadniając tygodniówki.
Bardzorzadkoktóry klub parę lat temu mógł sobie pozwolić wydać takie sumy pieniędzy na czysto, bez sprzedawania jak Arsenal.

A Lucas Perez jest symbolem... rozrzutności. Został kupiony choć nie był potrzebny, jego jakość pod znakiem zapytania, wiek pod kątem transferu nieracjonalny. Ale został zakupiony bo Arsenal miał wolne miliony ma koncie, a kibice domagali się transferu, jakiegokolwiek.
No i stało się, bańka pękła, Gazidis sperdolił, kasa się skończyła, a my mamy ciężki okres, który próbujemy przetrwać na wypożyczeniach i rozkładaniu rat.

inwilshereitrust komentarzy: 59526.07.2019, 16:20

@Forever4: taki cwaniaczek się znalazł. Możesz spokojnie napisać jak do rozgarniętego. Zgadzam się z tym, że ostatnie decyzję Wengera nie były najlepsze - aczkolwiek nie jest tak że wszystkie od tego zacznijmy: Holding za 3 mln okazał się genialnym ruchem do czasu kontuzji - zobaczymy po. Obama się sprawdził, Laca również. Każdy jeden jak ściągał Mustafiego to piał z zachwytu, przy przedłużeniu Ozila również. Za Alexisa trzeba było nie brać Mikiego tylko kasę - 25 mln i spokój. Przyblokowanie nowych transferów przez komin płacowy Mikiego i Ozila - jedna z głupszych rzeczy. Błędem było nie sprzedanie Welbecka i Ramseya w poprzednim okienku. Rok do końca kontraktu - trzeba było chociaż z 30-40 mln z obydwu zgarnąć i byłby spokój.

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:19

@Forever4: ale przykłady które podałeś nijak się do tego mają, bo sami zawodnicy wtedy nie byli warci więcej. Według Ciebie powinniśmy ich sprzedać po 40mln? Jeden nie chciał podpisać kontraktu i był wtedy wręcz z nadwagą, a drugi wiecznie kontuzjowany, ale nie no według Ciebie lepiej było ich trzymać i płacić pensje z nadzieją że odpalą :D

A tak w ogóle tutaj nadal płacz o budżet haha. Pewnie jakbyśmy mieli 300 mln i kupowali od razu, to też by był lament, że frajerzy, że nie targujemy się, a juve 3 taniej wzięło, a Aston Villa wydała dużo mniej od nas :D nie będzie tutaj nigdy pozytywnie, nawet jak właściciel by się zmienił na szejka, to wtedy " sprzedali wartości, klub za ropę teraz będzie " i tak w kółko, katujecie się codziennie, a głosy tych którzy chcą się cieszyć kibiciwaniem giną w tłumie lub wg reszty są nienormalni :)

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:16

Gdybyśmy wcześniej wiedzieli, że tak będzie to pewnie by go do Arsenalu nie pożyczali. Tak samo teraz niektórzy emocjonują się wypożyczeniem Ceballosa. Skąd wiemy jak zagra, czy nam się przyda itp? Tak samo jest z decyzjami o odejściu Gnabrego, Adelaide. Wypalili i wiemy że kiepsko. Zostawilibyśmy i też słabo by było, bo mogliby nie grać, a kasę pobierać. A gdyby nie wypalili...?

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:14

@Forever4: W perspektywie czasu możesz teraz wszystko mówić. Wybrać sobie złe decyzje i za nie krytykować. Gdyby one okazały się trafne to byś o nich nie wspomniał, tylko wybrałbyś inne. To teraz jak już krytykujemy trenerów za decyzje (czy odpowiedzialnych za transfery) to teraz po czasie możemy skrytykować za wypożyczenie Suareza. Po co to było? Przydał nam się? Co prawda, nie kupiliśmy go, ale co nam pożytecznego dał?

inwilshereitrust komentarzy: 59526.07.2019, 16:10

Proponuję do pieniędzy które są tu skrupulatnie wyliczane dodać wpływy z 20 tys dodatkowych miejsc na stadionie które ufundował swoim geniuszem Wenger

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:10

@Forever4: Mądry Polak po... perspektywie czasu. Teraz widzisz i możesz sobie komentować. Jakbyśmy ich nie oddali/sprzedali to równie dobrze mógłbyś doliczyć ich do Mikiego, Ozila, Mustafiego, że na ich tygodniówki wydajemy kupe szmalu. Wypalili i Ci szkoda. Nie wypalilby to mówiłbyś, że źle bo kasę biorą...

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 226.07.2019, 16:09

@Forever4: Tylko, że Cazorlę oddał Emery. A sprzedanie Sancheza i nie kupienie za niego nikogo to był z ówczesnego punktu widzenia strzał w kolano, ponieważ stracilibyśmy większość mocy w ofensywie. Dopiero czas pokazał, że Chilijczyk w Arsenalu występować już nie chciał i ostatnie pół roku grał cienko.

inwilshereitrust komentarzy: 59526.07.2019, 16:07

@Forever4: matematyka jak 5-latka

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 16:07

@Forever4: Czyli teraz nie ma Wengera to w tym sezonie lub góra w następnym powinno być świetnie, bo przecież nie ma Wengera - głównego winowajcy w Arsenalu. Ciekawe czy tak się sprawdzi to co mówisz.

Łatwo tak mówić, że na Ramseyu straciliśmy około 40 mln. Ciekawe czy Emery czy odpowiedzialny za transfery u nas człowiek/ludzie potrafiłby/potrafiliby sprzedać Ramseya i innych których wymieniłeś za takie kwoty.

Póki co to jakoś nikogo nie możemy sprzedać.

MU ma słabsze wyniki, a więcej wydaje niż my. To też wina Wengera?

Garfield_pl komentarzy: 3229626.07.2019, 16:07

@Forever4 napisał: "Gnabry, Adelaide..."
Teraz płacz że sprzedani, ale wtedy byli akurat do niczego, ale tego nie pamięta nikt, a masa ludzi chciała ich odejścia. A że w innych ligach odpalili to teraz wyliczanie milionowych strat :D

ZielonyLisc komentarzy: 2033926.07.2019, 15:58

Neymar do Realu? Na pewno nie w tym okienku. Real wydał tyle kasy, że nie wiem skąd by wyciągnęli pewno coś około 200 mln na Neymarka. Poza tym na pewno tym transferem naruszyli by przepisy tych finansów czy czegoś tam (wiadomo o co chodzi).

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 226.07.2019, 15:56

@Forever4: Akurat odnośnie Alexisa potwierdzał Ornstein jak i Dick Law w wywiadzie z goal, że Sanchez grałby dziś w City, a na naszym koncie wylądowałoby 60 milionów, które poszłyby na Lemara, ale przez to, że Thomas był na zgrupowaniu dostęp do niego był ograniczony i nie zdążyli zakontraktować Francuza. Pewnie zdążyliby jakby klub działał jak każdy inny. Gnabry to kwestia też po części samego zawodnika, bo to jednak koniec końców Serge odrzucił nowy kontrakt, ale co masz na myśli w kontekście Cazorli i błędnych decyzji Bossa?

Trudno w mojej opinii wskazać jednoznacznego winowajcę, bo z jednej strony mamy zarząd, który jedyne co robi to rzuca farmazonami, że Arsenal stać na Ronaldo, a prezes klubu w momencie trwania NLD jest widziany na wyścigach konnych, pomiędzy nimi jest Gazidis, któremu do pewnego momentu odpowiadała pasywność i siedział pierdząc w stołek, a na końcu drabinki siedział Arsene, pełen szczerych chęci i oddania, ale nie rozumiejący zachodzących zmian i postępu no i przez to podejmujący co raz więcej błędnych decyzji kadrowych. Wszyscy bez wyjątku ponoszą winę.

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 15:54

@SzopenWWA: Czyli zarząd jest zupełnie bez winy wg Ciebie?

SzopenWWA komentarzy: 73926.07.2019, 15:47

@Wojakus: efekt jevo wy ikow sportowych

Wojakus komentarzy: 6669 newsów: 326.07.2019, 15:44

@Forever4: Mały budżet na transfery to też wina Wengera?

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady