Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem

Oficjalnie: Kolejne dwa lata z Wengerem 31.05.2017, 15:05, Adam Cygański 2754 komentarzy

Arsene Wenger podpisał nowy, dwuletni kontrakt z Arsenalem, czytamy w specjalnym oświadczeniu na oficjalnej witrynie londyńskiego klubu.

Tak podpisanie nowej umowy przez francuskiego menedżera skomentował właściciel Arsenalu – Stan Kroenke:

- Naszym celem jest mistrzostwo Anglii oraz zdobycie innych znaczących europejskich trofeów. To coś czego oczekują fani, zawodnicy, pracownicy klubu, menedżer i cały zarząd i nie spoczniemy, póki tego nie osiągniemy. Arsene jest najlepszą osobą, która może nam w tym pomóc. To wspaniały menedżer, który ma nasze pełne poparcie.

Zadowolenia z powodu nowego kontraktu nie krył również sam Wenger:

- Kocham ten klub i patrzę w przyszłość z dużym entuzjazmem oraz optymizmem. Nasza kadra składa się z naprawdę dobrych graczy, a jeśli wzmocnimy się w niektórych formacjach, możemy osiągnąć wielkie rzeczy. Naszym głównym celem na następny sezon będzie odniesienie sukcesu w rozgrywkach ligowych.

- Jestem wdzięczny zarządowi oraz Stanowi za wsparcie oraz zaufanie, jakim zostałem obdarzony. Zapewniam, że zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zdobyć trofea. Wszyscy tego chcemy, z naszymi kibicami na czele – powiedział Wenger.

Podczas ubiegłego okienka transferowego Arsenal wydał na wzmocnienia rekordowe 110 milionów funtów, a do tego w ciągu dwóch ostatnich lat przeznaczył aż 40 milionów funtów na inwestycje w ośrodku treningowym London Colney oraz na Hale End – centrum treningowym drużyny młodzieżowej.

- Nie jestem teraz w stanie wymienić innego klubu z taką stabilizacją, jak w Arsenalu. Naszym celem jest zdobycie trofeów na podwórku krajowym oraz w Europie, dlatego podczas nadchodzącego lata będziemy bardzo ciężko pracować, by to osiągnąć. W ostatnich latach Arsenal rozwinął się pod każdym aspektem, dlatego jesteśmy w stanie spełnić pokładane w nas nadzieje – dodał z kolei dyrektor generalny londyńskiego klubu – Ivan Gazidis.

Arsene WengerKontrakty autor: Adam Cygański źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dominik11 komentarzy: 2070304.06.2017, 14:16

According to the Mirror, Newcastle want to sign Kieran Gibbs. #Arsenal willing to sell for around £15m.

DavidSilva21 komentarzy: 347004.06.2017, 14:14

Jihadystów szkolił sam i w armii był to nie podlega wątpliwości. No ale z drugiej strony dużo w Jego szybkiej karierze pośrednio i bezpośrednio pomogło USA po sojuszu z Arabią Saudyjską. Jak tam było nigdy nie powiedzą, no i tego kto za czym stoi i Kto Kogo sponsoruje.

maniekuw komentarzy: 269704.06.2017, 14:14

TW_Szczepan
Bardziej chodziło mi o to, że sami na siebie zaczęli bat kręcić dając im środki i wsparcie logistyczne mieszając się w to w celach zwiększenia własnych wpływów.

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 14:14

Jak można inaczej nazwać dla przykładu Rosjan czy Amerykanów?
Rosjanie bezkarnie wpadają z wojskami na Ukrainę czy wcześniej Gruzje zabierają co chcą i wychodzą czy to nie atak Terroryzmu?
Tak to akt Terroryzmu który inny kraj zabiera coś innemu krajowi.

Tak samo te wszystkie naloty w Syrii obecnie czy to nie akt Terroryzmu ze strony Amerykanów i Rosjan? oczywiście ze tak! czy oni nie zabijają cywilów? oczywiście ze tak.
Czy wejście wojsk Amerykańskich i Europejskich do Iraku i Afganistanu to nie akt Terroryzmu? oczywiście ze tak.
Amerykanie, Rosjanie sami są też Terrorystami tez przez nich zgineło wielu niewinnych ludzi.

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 14:08

maniek

Przecież finansowanie mudżahedinów było spowodowane inwazją radziecką na Afganistan, więc jak na to nie spojrzysz, to Ruskie zaczęły xD

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 14:07

DavidSilva21

Ja się do końca z tym nie zgadzam. To media nam to wmawiają ze on był taki zły taki najgorszy a przecież, słynne są nagrania z lat 90 jak wielu polityków czy dziennikarzy w Afganistanie robiło wywiady czy spotkania z rodziną Bin Ladenów i sami twierdzili, że rozwijają Afganistan i w ogóle.

Zresztą to samo Media mówiły o przywódcy Iranu jaki to paskudny najgorszy z najgorszych Terrorysta i w ogóle. A jednak mniej słychać aby zamachów dokonywali ludzie którzy przybyli do Europy z Iranu. Większość z nich to Afgańczycy Syryjczycy,Irakiczycy czy Pakistańczycy. Państwa gdzie u władzy są Marionetkowi ludzie podporządkowani z USA. Uważacie, że te inne kraje Arabskie jak Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskie mają innych przywódców niż byli nimi Husajn czy Bin Laden? oczywiście ze nie!
Po prostu oni w pewnym sensie trzymają tych swoich Terrorystów wewnątrz kraju w ryzach i jeśli im się nie podporządkują to rozpierniczą ich w drobny mak bo dokładnie widzą gdzie takich terrorystów szukać.
Terroryści wywodzą się przeważnie z krajów gdzie panuje Chaos we władzy i gdzie integruje Europa i Stany Zjednoczone.
Tak samo wszyscy uważają ze przywódca Korei Północnej to taki bardzo zły człowiek, potwór czy nawet Terrorysta bo testuje sobie rakietki i tak dalej. Ale jakoś nie słychać by zaczął wysyłać ludzi z Korei Północnej do dokonywania zamachów i tak dalej. Wiedział czym by się to skończyło więc taki głupi on nie jest.
Dlatego jestem zdania, że nie każdy Muzułmanin to Terrorysta. Tak samo jak nie każdy Niemiec w II wojnie światowej był Nazistą i mordował ludzi.

Problemem jest to, że w takim Afganistanie, Iraku brakuje prawdziwej Afgańskiej lub Irackiej władzy nie tej podstawionej tylko takiej prawdziwej z prada pradziada której słuchał by się każdy obywatel tego kraju a nie sztucznej władzy wybranej przez Amerykanów.

gunners007 komentarzy: 954304.06.2017, 14:06

1. Brak rachunków za prąd; elektryczność jest darmowa dla wszystkich obywateli.

2. Brak oprocentowania pożyczek; banki w Libii są państwowe, a zero procentowe pożyczki są prawnie zagwarantowane dla wszystkich.

3. Posiadanie mieszkania jest w Libii uważane za prawo człowieka.

4. Wszyscy nowożeńcy w Libii otrzymują 60000 dinarów (50000 dolarów amerykańskich) rządowego wsparcia na zakup mieszkania.

5. Edukacja i opieka zdrowotna są bezpłatne. Przed rządami Kaddafiego tylko 25 % Libijczyków umiało czytać i pisać. Dziś wskaźnik alfabetyzmu wynosi 83%.

6. Jeśli Libijczycy chcą zostać rolnikami – otrzymują ziemię, budynki gospodarcze, sprzęt, nasiona, żywy inwentarz za darmo.

7. Jeśli Libijczyk nie może znaleźć wsparcia edukacyjnego i medycznego, którego potrzebuje – rząd funduje mu wyjazd zagraniczny i stypendium w wysokości 2300 dolarów amerykańskich na miesiąc w celu zaakomodowania się i na wynajęcie samochodu.

8. Gdy Libijczyk kupuje samochód to rząd dopłaca mu połowę ceny auta.

9. Cena benzyny w Libii wynosi 14 centów amerykańskich za jeden litr.

10. Libia nie ma zagranicznych długów, a jej rezerwy dochodzące do 150 miliardów dolarów amerykańskich zostały zamrożone.

11. Jeśli Libijczyk absolwent nie może znaleźć zatrudnienia po skończeniu edukacji w wyuczonym zawodzie, to jeśli znajdzie inną pracę, państwo będzie płacić mu średnią pensję w wyuczonej profesji dopóki nie znajdzie pracy w swoim zawodzie.

12. Każda porcja sprzedanej benzyny jest bezpośrednio dotowana na konta bankowe Libijczyków.

13. Becikowe wynosi 5000 dolarów amerykańskich.

14. Czterdzieści bochenków chleba kosztuje w Libii 15 centów amerykańskich.

15. Jedna czwarta Libijczyków posiada uniwersyteckie wykształcenie.

16. Kaddafi zorganizował największy na świecie projekt irygacji – Great Manmade River (Wielka Ludzką Ręką Uczynioną Rzekę) – w celu zapewnienia dostaw wody pustynnemu krajowi.

Tak było w Libii za Kadafiego. Te wszystkie luksusy oczywiście dzięki eksploatacji złóż ropy.
Co jest teraz w Libii po obaleniu "złego" dyktatora i wprowadzeniu demokracji? Właśnie, totalna ruina, a złoża ropy dalej tam są, a co się dzieje z tymi pieniędzmi nie wiadomo.

maniekuw komentarzy: 269704.06.2017, 14:02

Dodatkowo całą tą pakę związaną z Bin Ladenem współfinansowały USA za czasów inwazji Rosji na Afganistan. Plus destabilizacja całego bliskiego wschodu związana z tzw. walką o demokracje. I atak na Irak ze względu na posiadaną broń chemiczną, której później dziwnym trafem nie odnaleziono, ale to Rosja jest złem wcielonym na tym świecie.

Mihex komentarzy: 2360404.06.2017, 13:59

Na tt przeczytałem, że Elżbieta II dostała "szlaban", bo chciała w telewizji wyjawić, że te wszystkie zamachy to ustawka światowych elit i że rok 2017 będzie rokiem zamachów xD
Człowiek nie powinien się nabijać z ludzkiej tragedii, ale niektórzy nie pozwalają zachowywać się w tej sytuacji poważnie.

gunners007 komentarzy: 954304.06.2017, 13:59

W Libii za Kadafiego ludzie żyli o wiele lepiej niż teraz w europie.

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 13:55

TW_Szczepan
Ale zobacz sobie państwo za Kadafiego a teraz.

michalal
Pewnie tak ale chodzi mi o to, że rodzina Bin Ladenów była bardzo wpływowa praktycznie mieli wiele władzy w Afganistanie. Jakoś ludzie dużo podróżowali do tych krajów jak Irak czy Afganistan w latach 90 i wiele złego ich tam nie spotkało.

mistiqueAFC komentarzy: 2676904.06.2017, 13:52

Tymczasem Rafa Nadal dalej idzie pewnym krokiem po swoje.Nie wiem czy ktoś jest mu w stanie przeszkodzić w zdobyciu dziesiątego tytułu RG

DavidSilva21 komentarzy: 347004.06.2017, 13:52

Bin Landen nie był przywódcą żadnego państwa ale pociągnął za sobą wiele ludzi do terroryzmu. Na skalę światową to chyba On był najgorszy z Tych wszystkich oszołomów Islamskich. Ostatnio widziałem o tym świetny program na TVP Historia. Wcielenia zła czy jakoś tak.

gunners007 komentarzy: 954304.06.2017, 13:51

Obalanie dyktatorów przez USA, aby wprowadzić demokrację tzn. swoich ludzi i stworzyć własny marionetkowy rząd by zdobyć wpływy w kraju to standardowe działanie praktykowane przez stany od zawsze.
Husajn czy Kadaffi to najlepsze przykłady, a najgorsze jest to, że zwykli ludzie na świecie chcieli, aby zabić Kaddafiego czy Bin Ladena bo zostali do tego przekonani przez liberalne media będące tubą propagandową.
Kolejny do odstrzału jest Kim Dzong Un. Media już przerobiły ludzi wpajając nam kłamstwa nt. KRLD czym uzyskane zostało przyzwolenie społeczne do zamordowania Kima i wprowadzenia marionetkowego rządu tak jak po wojnie w Korei południowej.

Kyrtap komentarzy: 4860 newsów: 104.06.2017, 13:51

Ja pamiętam, że był tu łepek, co gadał o istnieniu uniwersalnego leku na raka, bo tak przeczytał w internecie :D

ZielonyLisc komentarzy: 2036004.06.2017, 13:34

W Smoleńsku nie bylo zamachu... głupota elyt i tyle. Jakbyście jechali zamgloną autostradą gdzie widoczność wynosi np. Max 5 metrow to zapieprzalibysciena ślepo 100km/h? Wątpię

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 13:32

michalal

No jeszcze fragmenty o Kaddafim ciężko traktować poważnie, bo on w Libii robił obozy treningowe dla terrorystów i starał się to rozprzestrzeniać to na cały Zachód, chociażby Lockerbie

michalal (zawieszony) komentarzy: 1041304.06.2017, 13:29

Urbanowski

Bin Landen nie był przywódcą żadnego państwa, to tylko takie sprostowanie. Z całą resztą się zgadzam :)

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 13:29

ZielonyLisc

Może tylko pomóc

ZielonyLisc komentarzy: 2036004.06.2017, 13:28

Urbanowski polać mu

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 204.06.2017, 13:25

Drzewa zaplanowały tą akcję, brzoza samobójczyni stanęła na drodze.

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 304.06.2017, 13:23

Jasne ze zamach, brzoza temu winna...

ZielonyLisc komentarzy: 2036004.06.2017, 13:22

WTC INSIDE JOB

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 13:22

mistique

Nie zaczynaj xD

Gofer999 komentarzy: 1505704.06.2017, 13:22

@ mistiqueAFC; Nope. Drzewko. :)

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 13:18

Całe to zło rozpieszczenia się na Europe dlatego ze pozbyto się przywódców w pewnych krajach Arabskich Kaddafi, Husajn,Bin Laden i tak dalej jacy byli to byli. Ale dziwnym trafem po ich obaleniu, rozpoczęło się rozprzestrzenianie terroryzmu coraz bardziej i bardziej. Owszem zdarzały się akty terroryzmu jak wybuch bomby w samolocie IranAir ale to były przypadki raz na kilka lat. Bo jednak ci ludzie jakoś trzymali w ryzach swoje państwa nie pozwalając innym na wszystko. I jakoś w tych krajach obecnie właśnie gdzie są obalone rządy tych dyktatorów i nowymi rządami są ludzie powiązani z USA jest najmniej bezpiecznie i tak dalej.

Dlaczego nie ma tak w Katarze,Iranie i tak dalej? choć pewnie tam ludzie tez nie są krystalicznie czyści? Bo rządzą tam rdzeni Irańczycy czy Katarczycy który, może mają na sumieniu różne występki zabijanie ludzi którzy demonstrowali ale jednak. Tam można jechać spokojnie na Wakacje i nic ci się nie stanie bo jednak kontrolują ten Terroryzm nie są na tyle głupi aby dać upaść swoim państwom.
Wiele szkód wyrobiła Ameryka za rządów Busha czy Radziecka kampania na Afganistan. Myślano, że można być tak potężnym ze da się rządzić całym światem ale nic z tego dlatego my teraz przez to cierpimy.

Mihex komentarzy: 2360404.06.2017, 13:18

DontCry
Dokładnie. Świat jest Biały lub Czarny i nas nie przekonają [...]. Jak można myśleć ponad schematami, mieć własne poglądy, ale nie być w nich radykałem, skręcając w jedną stronę nie wyrywać kierunkowskazu w drugą. Jak można tak żyć. Istnieją tylko dwie partie i jedna jest zła, a druga dobra, bo ich prawda jest ichnia, ale nie jest tak moja, bo moja jesz mojsza nich ichsza.

mistiqueAFC komentarzy: 2676904.06.2017, 13:17

Tak jak czytam te wasze teorie nt. spisku dotyczącego WTC to aż mnie zastanawia co myślicie o naszym Tupolewie.Rozumiem, że zamach? :D

DontCry komentarzy: 760804.06.2017, 13:14

Mihex

Typowa wojna w Polsce, Wiadomości vs Fakty, Hutu vs Tutsi, zawsze musisz mówisz A lub B, wybrać obóz.

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 13:11

Urbanowski

Zluzuj, panie. Bin Laden wizytował Biały Dom, bo w latach 80-tych pomagał Amerykanom zestrzeliwać radzieckie helikoptery, co w konsekwencji pomogło obalić ZSRR. A sam Bin Laden pochodzi z rodziny miliarderów, którzy na rynku amerykańskim operowali wielkimi funduszami i włożyli setki milionów dolarów na różne organizacje charytatywne.

Usama chodził też na Highbury, gdy mieszkał w Londynie. Pszypadeg?

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 13:07

DontCry

Wiadomo teorie teorie ale mi się jakoś nie chcę wierzyć zeby Bin Laden czy Husajn byli jakimiś wielkimi Terrorystami owszem mieli swoje na sumieniu ale działali na swoim podwórku walcząc o wpływy w swoich krajach. Jestem zdania, ze to jednak byli osobniki które w jakimś stopniu sami stopowali Terroryzm aby nie wyszedł poza ich tereny bo to przecież Europa czy USA były miejscem które pozwalały zdobyć dodatkowe finanse, uzbrojenie i tak dalej. Tak samo przywódca Iranu uznawany jest za Terrorystę ale trzyma piecze nad Iranem i tam np jest bardziej bezpiecznie niz w takim Egipcie gdzie po obaleniu rządów pojawili się Terroryści. W Iraku było to samo był Husajn i moze sam nie był świętym człowiekiem ale rządził tak aby ci inni Terroryści mieli jak najmniejszą rolę w jego państwie.

Gofer999 komentarzy: 1505704.06.2017, 13:06

@Urbanowski Zgadzam się z tobą.

Mihex komentarzy: 2360404.06.2017, 13:06

Z teoriami spiskowymi jest tak, że brzmią one niesamowicie prawdziwie, a potem czytasz taką o śmierci Paula McCartneya 40 lat temu, sfingowanej śmierci Tupaca i tym podobnych, które mają w sobie mnóstwo rzeczy wydających się na sensowne. W pisaniu takich teorii ważne jest odpowiednie manipulowanie faktami. Naginanie ich, wyciąganie tylko tych wygodnych i zamiatanie pod dywan tych obalających nasze teorie. Coś jak wiadomości w Wiadomościach i Faktach :V

Gofer999 komentarzy: 1505704.06.2017, 13:05

@Urbanowski; No jeśli ktoś uważa że to był czysty akt terroryzmu to nie wiem co powiedzieć. Dla mnie jasnym jest że była to wewnętrznie zaplanowana akcja. To jak budynki runęły, zaginione złoto i srebro. Mnóstwo nieścisłości.

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 13:02

I jeszcze jedno jakoś za Bin Ladena i nawet Husaina większość wojen tam odbywała się między państwami Arabskimi warto przypomnieć wojnę Iracko - Irańską. Mało wchodzili z butami do Europy mieli swoje podwórko na którym toczyli brudne rozgrywki. A Europa była dla nich takim azylem ze się nie wpier... tam gdzie nie trzeba z drugiej strony to oni trzymali swoje państwa w ryzach ja wcale nie uważam ze Al Kaida to była jakaś wielka siatka terrorystyczna moim zdaniem bardziej wytwór mediów. Moim zdaniem Al Kaida w Afganistanie potrafiła tępić terroryzm się tam szerzący.

Wszystkiemu winni nie są źli Arabowie którzy pewnego dnia powiedzieli robimy zamachy w Europie. To wszystko jest od tego ze Europa im pozwoliła na to i zwalczając takich ludzi jak Kadafi, Husajn czy Bin Laden sami strzelili sobie w stopę i jest jak jest.

DontCry komentarzy: 760804.06.2017, 13:02

Urbanowski

Pamiętaj e-przyjacielu, że to jednak wszystko teorie, Amerykanie odpowiedzialni za zamachy we własnym kraju? Być może, argumenty na to jakieś tam są, chociaż nieco naciągane dla podbicia "spisku", ale dowodów na to nie ma "oczywistych" jak się co niektórym tu wydaje.

Gdzieś widziałem inną teorię że Bin-Laden to były agent bodajże FBI. Trzymałbym się jednak od tego wszystkiego z dystansem, bo my szaraczki mamy jednak tylko poszlaki.

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 204.06.2017, 13:00

arsenallord
W takim razie nigdy nie włączyłeś sobie kompilacji "zagrań" z ligi australijskiej. Tam to są asy.

Dominik11 komentarzy: 2070304.06.2017, 13:00

Jedyna okazja to taka Alexis do Bayernu a Costa do Arsenalu .

Dominik11 komentarzy: 2070304.06.2017, 12:59

Teraz będzie tak Alexis odejdzie a Ozil dostanie tyle ile będzie chciał bo Wenger nie będzie chciał stracić Alexisa i Ozila w jednym okienku .

Dominik11 komentarzy: 2070304.06.2017, 12:57

Lemar do nas Alexis do Bayernu wiem że miedzy nimi jest kosmiczna różnica ale on ma talent plus napastnik i ktoś za Cazorlę i jest bardzo dobrze ale Wenger nie ma jaj czeka na okazje która może się nie pojawić w tym okienku .

Urbanowski komentarzy: 16204.06.2017, 12:57

Gofer9999
Chyba nikt w nas nie wierzy ze ataki z 11 Września to dzieło tylko Terrorystów z Al Kaidy? ja jestem przekonany ze w tym maczali palce sami Amerykanie. Kiedyś czytałem artykuł ze pod koniec lat 90 chcieli te budynki World Trade zburzyć stawiajac tam nowy kompleks juz nie pamiętam czego ale zbuntowali się w tedy ludzie którzy stracili by 2-3 tys miejsc pracy.
I wogóle wiele spraw z tym związanych jest nie tak USA się nigdy nie przyzna ale to oni sami strzelili sobie w stopę... walcząc niby z Terroryzmem. Sam fakt ze jakoś wszystkie paszporty domniemanych terrorystów z 11 września się zachowały niespalone do tego okazało sie, że tacy ludzie do tej pory żyją przekreślił całkowicie teorię o tym ze USA nie maczało palców w tym ataku 11 Września.
Mało tego nazywany wielkim Terrorystą Bin Laden swego czasu by wielkim przyjacielem Ameryki przecież wysyłano mu tam broń pieniądze i wogóle. Sam spotykał się w Białym Domu z wysoką ranga wojskowymi z USA. I co nagle stał się takim niebezpiecznym Terrorystą? skoro on w latach 80 był podejrzany o kilka zamachów w Afganistanie a i tak trzymał z Amerykanami. Uważam ze Bin Laden z czegoś się nie wywiązał albo nie chciał być marionetką Amerykanów dlatego zrobili z niego głównego terrorystę który jest wszystkiemu winien.

pumeks komentarzy: 2080804.06.2017, 12:56

Ciekawszy jest ten serwis
https://europe.liveuamap.com/

Dominik11 komentarzy: 2070304.06.2017, 12:55

My tylko mamy cele transferowe a inni już negocjują ceny piłkarzy co chcą kupić przecież jak by się Lemar chciał do Juve a oni by go chcieli to oferta by była a on do nas chce a my czekamy nie wiadomo na co .

pumeks komentarzy: 2080804.06.2017, 12:54

https://www.start.umd.edu/gtd/images/START_GlobalTerrorismDatabase_TerroristAttacksConcentrationIntensityMap_45Years.png

AlexSong2321 komentarzy: 78904.06.2017, 12:52

Niby na nic zdadza sie te pieniadze na Sancheza bo i tak nie zostana w pelni wydane na jakis mocny transfer. Ale z drugiej strony jak pozwolimy mu odejsc za rok za darmo, to moze odejsc gdzie chce w tym np. do City czy Chelsea. Ciezki orzech do zgryzienia.

Mihex komentarzy: 2360404.06.2017, 12:47

Barcelonie to bym co najwyżej Torala oddał. Jak już kogoś tak bardzo chcą. A zresztą niech mają, dorzućmy i Sanogo, Walcotta i Ramseya.

Wychodzi na to, że Sancheza jednak niestety trzeba pożegnać. Dobrze, że zostaje British Core, bo byśmy jeszcze musieli jakieś porządne zastępstwo ściągnąć, nie daj Wenger.

TW_Szczepan komentarzy: 188404.06.2017, 12:46

Urbanowski

Zasadniczo to wszystko się zaczęło od radzieckiej inwazji na Afganistan, gdyby nie to, pewnie nie byłoby Al-Kaidy ani ibn Ladena

Gofer999 komentarzy: 1505704.06.2017, 12:43

@Urbanowski Zgadza się, USA zdestabilizowała sytuację w niektórych krajach, ściągając dyktatorów którzy trzymali wszystkich za ryje. A po tym niestety zrobił się burdel.

Gofer999 komentarzy: 1505704.06.2017, 12:38

Panika w Turynie i mnóstwo poszkodowanych, ludzie przestraszyli się huku petardy, myśleli że to wybuch. Ale spoko Europo, nic się nie dzieje, jest wspaniale, bezpiecznie a terroryzm nie istnieje i ludzie się nie boją.

karmel567 komentarzy: 346604.06.2017, 12:38

Zidane mi imponuje. To jak świetnie rotuje składem w tak wielkim klubie jak Real jest godne podziwu, dzięki temu też piłkarze zyskują świeżość.
Do tego jest świetny w kontaktach z mediami, nie wypowiada się kontrowersyjnie, nie wywołuje skandali, dzięki temu atmosfera wokół klubu jest pozytywna.

Świetna robota Zidana do tej pory, zobaczymy jak długo wytrzyma u Pereza.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Chelsea18105335
3. Nottingham Forest18104434
4. Arsenal1796233
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1767425
11. Tottenham1872923
12. Brentford1772823
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich1726912
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady