Oficjalnie: Kroenke przejmuje Arsenal

Oficjalnie: Kroenke przejmuje Arsenal 10.04.2011, 19:28, Eryk Delinger 1360 komentarzy

Amerykański biznesmen Stan Kroenke sfinalizował operację przejęcia większościowego pakietu akcji Arsenalu.

Kroenke posiadał do tej pory niespełna 30 procent akcji Klubu, a wczoraj ostatecznie dokonał zakupu 16-procentowych pakietów należących do Danny'ego Fiszmana i Lady Niny Bracewell-Smith.

Sfinalizowanie rozmów z Fiszmanem i Lady Niną czyni Kroenke posiadaczem około 62 procent akcji, co z kolei owocuje automatyczną ofertą wykupu pozostałej części udziałów. Spółka Kroenke Sport Enterprises może wykupić pozostałe udziały za cenę 11 750 funtów za akcję.

Wiadomo już, że KSE nie zaciągnie na wykup udziałów jakiegokolwiek kredytu, a więc nie obciąży Arsenalu swoimi zadłużeniami.

- Jesteśmy podekscytowani powiększeniem naszych udziałów, a więc i zaangażowania w Arsenal - powiedział Kroenke w giełdowym oświadczeniu - Arsenal to fantastyczny klub o wyjątkowej historii i tradycji, posiadający wspaniałego managera w osobie Arsene'a Wengera.

- Zamierzamy kontynuować bogate tradycje klubu i poprowadzić go do sukcesów. Jestem zachwycony, że Peter Hill-Wood zgodził się poprzeć nas pozostając na stanowisku prezesa Klubu.

- Chciałbym podziękować Danny'emu Fiszmanowi, Lady Ninie Bracewell-Smith i ich rodzinom za zaufanie mi w ostatnich latach i pozwolenie na objęcie tej nowej roli.

O przejęciu klubu wypowiedział się także Arsene Wenger:

- Pracowałem już ze Stanem Kroenke na zebraniach zarządu i wierzę, że jest to człowiek, któremu dobro Arsenalu leży na sercu. Docenia dziedzictwo klubu i rozumie naszą ambicję, aby podążać drogą zapewniającą nam długoterminową przyszłość.

W sprawie przejęcia wypowiedział się również prezes Peter Hill-Wood, który początkowo nie był pozytywnie nastawiony do osoby Kroenke:

- Wraz z zarządem uważamy, że najważniejsze jest dbanie o etos i duszę Klubu. Pan Kroenke pokazał, że jest człowiekiem, który szanuje historię i tradycję tego wyjątkowego klubu. Ufamy, że będzie dobrym opiekunem jego przyszłości.

- Chciałbym w tej chwili złożyć szczególne podziękowania Danny'emu Fiszmanowi. To jego wizja i upór doprowadziły do naszych przenosin na nowy stadion. Był to historyczny ruch, który w przyszłości przyniesie Klubowi i kibicom jeszcze wiele korzyści.

- Chciałbym też podziękować rodzinie Bracewell-Smith, która przez wiele lat odgrywała w historii klubu kluczową rolę. Wspierali Arsenal przez ostatnie 70 lat i jesteśmy im wdzięczni za udział, jaki mieli w rozwoju i sukcesach Klubu.

Stan Kroenke autor: Eryk Delinger źrodło: Sky Sports / Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
malyglod komentarzy: 654511.04.2011, 12:35

Ja bym na DP widział np...... Diarre z Realu :) Ale wątpię czy Boss by go chciał

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 12:34

Ja się nie pytałem kto ilu zawodników ma i ilu ich jest. Pytałem się o nazwiska, konkrety. Prawda jest taka, że widziałem mecze Frimponga, może nie z silnymi rywalami ale ma potencjał na skale Songa, którego tez obserwowałem w swoim czasie.
Czekać na wyprzedaż Realu? To jest na to jakaś reguła? ten kto nie sprawdzi się w Realu będzie dobry w Arsenalu? Ok, Chelsea, ma do nas 4 punkty, Liverpool pnie się w górę. Ale co w związku z tym? Są lepsi od nas? NIE! A my takich zakupów nie robimy. Nie trzeba wydawać ogromu gotówki, żeby dać drużynie tego co potrzebuje. W pewnym czasie w Barcy brakowało odpowiedniego bodźca motywatora, ta drużyna wygrała bardzo wiele i siadli na laurach. Wtedy pojawił się Guardiola, którego umiejętności trenerskie wielu podważa, ale umiał zmotywować zawodników.
Na prawdę uważacie, że złotym środkiem którego potrzebuje Arsenal jest gotówka? Nowy DM i dwóch napastników? I co wygramy wtedy PL? LM? Moim zdaniem Arsene ściąga odpowiednich zawodników na odpowiednie pozycje, trafia często z transferami w 10. Nie wydaje dużo kasy i utrzymuje klub w świetnej kondycji finansowej. Kupno 2-3 gwiazdorów nie zrobi z naszej drużyny drugich niepokonanych. To nie możliwe. Wenger jest taki, że potrafi dać zawodnikowi 1-2, nawet 10tą szansę ale w końcu wiara w człowieka to najtrudniejsza inwestycja.

Vandal komentarzy: 3602 newsów: 16811.04.2011, 12:31

@Wazza

Co nie zmienia faktu, że VDS jest bramkarzem na wagę złota i ciężko wam będzie o tak dobrego następce.

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 12:29

tak jak pisał 'malyglod'-DP jest nam potrzebny...
Song jak jest zdrowy, to nigdy nie odpoczywa.
Czasami jest mi go szkoda, bo prawie każde spotkanie rozgrywa w pełnym wymiarze czasowym

malyglod komentarzy: 654511.04.2011, 12:23

dawid_neo->
doświadczonych klasowych napastników jest na rynku w cholere. Nasz jedyny klasowy to Persie, MU ma 3, Chelsea 3, Liverpool 2. Poczekajmy na wyprzedaż w Realu, albo jak pisałem wyłóżmy 20 mln na napastnika, 15 na DP a sprzedajmy Rose, Vela, Denilsona, Diabyego jak się nie obudzi.
O Frimpongu nic nie wiesz, widziałeś chociaż jego 10 meczy z silnym rywalem? Potrzebny nam jest DP z prawdziwego zdarzenia, a nie tylko zmiennik Songa, czy Jacka.

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 12:23

@dawid

"Chelsea ciągle co sezon jest lepsze i co sezon.. już ląduje coraz niżej, Liverpool tak samo. Z ManU nie wiadomo co będzie jak pożegnają Van der Saara."

Chelsea miała regres formy i mają ledwie 4 pkt mniej od nas, więc aż tak źle z nimi nie jest. Liverpool już powoli pnie się w górę, a jeśli chodzi o bramkę United to oni od kiedy pamiętam mają zawsze bramkę bardzo dobrze obstawioną

Wazza komentarzy: 20411.04.2011, 12:23

"Z ManU nie wiadomo co będzie jak pożegnają Van der Saara. "

Nie tacy zawodnicy jak VDS odchodzili i United sobie radzilo wiec martw sie lepiej o Arsenal:)

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 12:06

samir, Chelsea ciągle co sezon jest lepsze i co sezon.. już ląduje coraz niżej, Liverpool tak samo. Z ManU nie wiadomo co będzie jak pożegnają Van der Saara.

malyglod

Nie mamy klasowego napastnika? A który Twoim zdaniem zawodnik byłby na dzień dzisiejszy klasowym dla Arsenalu? Który zapewniłby bramki? Moim zdaniem lepszych niż mamy nie dostaniemy. Widzisz może np Drogbe w Arsenalu? Nie ma pressingu, ok, ale tego musimy nauczyć się jako zespół. A idealnym następcą Songa jest Frimpong, ale to jeszcze czas pokaże.

malyglod komentarzy: 654511.04.2011, 12:06

U nas potrzeba tylko paru wzmocnień, 2-3 transfery doświadczonych graczy. Wg mnie kluczem jest doświadczony DP i bramkostrzelny napastnik. Jakieś 35 mln minus to co zarobimy ze sprzedaży, czyli takie wydatki jak co sezon, ale nie na młodych perspektywicznych ale na doświadczonych.

BoGi99 komentarzy: 16911.04.2011, 12:03

Mi to tam zwisa kto przejmuje ile Akcji i tak dalej.
Wazniejsze dla mnie jest ze Arsenal zostaje taka Druzyna jaka jest.

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 12:01

Pieniądze nie gwarantują sukcesów, największym przykładem jest Real Madryt, który w końcu gwiazdy kupował od lat. W końcu postawili na trenera i teraz jest szansa coś zmienić. Trzeba pamiętać, że generacje "niepokonanych" Arsene też za krocie nie zbudował, a swoje wygrali. Mourinho z FC Porto, też nie nakupował gwiazd, a LM wygrał. Moim zdaniem bardziej liczy się zaplecze i otoczka wokół klubu a nie ładowanie gotówki w dziurę bez dna.

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 12:00

@dawid_neo

Tak bardzo cieszy Cię bycie non stop w top4? Chelsea i ManchesterUtd też od jakiegoś czasu zajmują miejsce w pierwszej czwórce, ale z tą różnicą, że ich kibice cieszą się z pucharów i nie ważne ile pieniędzy w sukcesy wciśli, bno kibic nie płaci. Ta kadra którą mamy będzie wielka za 2-3 lata. W następnym sezonie City będzie jeszcze lepsze, Chelsea pewnie też...

malyglod komentarzy: 654511.04.2011, 11:59

dawid_neo->
jaki atak mamy? Beniek to może jeszcze, Chamakh-od kilku miesięcy lipa, jedynie v Persie daj radę ale jest kruchy. To wszystko jeśli chodzi o środek ataku. Skrzydłowi są w porządku, ale przydałby się klasowy napastnik.
Wg mnie problemem jest nie tyle brak zawodników, co ich niedoskonałości. Chodzi mi o pomocników. Dokładniej o ich grę obronną. Od kilkunastu spotkań zauważam co następuje:

- brak umiejętnego pressingu, zawężenia pola gry, pressing bardzo nieskoordynowany a więc nieskuteczny.
- brak Songa równa się 80% piłek prostopadłych dochodzi do napastnika rywala.
- zbyt mała ilość pomocników odpowiada za destrukcję, co często prowadzi do sytuacji sam na sam napastnika rywala z naszym obrońcą.

Uważam, że to właśnie nasza nieumiejętność gry defensywnej w pomocy jest, oprócz seryjnie marnowanych sytuacji bramkowych i jednostajnego rozgrywania piłki, przyczyną naszych słabszych meczy.

SaKu10 komentarzy: 36011.04.2011, 11:59

to powodzenia dla Ciebie

zuczek1987 komentarzy: 640311.04.2011, 11:55

dla mnie wyznacznikiem sukcesu nie jest ilość trofeów tylko bycie na szczycie i równa walka z najlepszymi i duma że pomimo wydawania olbrzymich sum przez innych walczymy jak równy z równym bo my mamy pasje do piłki i nią żyjemy a nie biznesem

SaKu10 komentarzy: 36011.04.2011, 11:52

@zucze1987

tak, świetnie. tylko, że od 6 lat nic nie wygraliśmy, nawet głupiego Emirates Cup

SaKu10 komentarzy: 36011.04.2011, 11:52

@zucze1987

tak, świetnie. tylko, że od 6 lat nic nie wygraliśmy, nawet głupiego Emirates Cup

malyglod komentarzy: 654511.04.2011, 11:50

Zobaczymy jak to wpłynie na klub i samą drużynę. Ja bym się nie spodziewał rewelacji, to nie jest przecież ktoś nowy.

zuczek1987 komentarzy: 640311.04.2011, 11:44

tak nakupujmy teraz zawodników i cała myśl wszystko na co pracował cały sztab szkoleniowy i co pochłonęło napewno nie małe środki pójdzie w piz** ! to nie Real czy Totencham że sie kupuje bo potrzeba a nawet żeby gazety miały o czym pisać - Arsenal kupuje w ostateczności ! i dobrze robi

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 11:42

samir87

Kogo chcesz kupić za 15mln? Hazarda? Dla mnie jest to drugi Chamakh :/ Poza tym atak mamy. Co do obrony to poza Squillacim to reszta gra przyzwoicie.
Skoro wszyscy chcą wywalić francuza to ok! ale kto będzie pełnił role 4ego obrońcy? Dziś zawodnicy mają większe ambicje.
Można wydać 50-100mln na wzmocnienia, ale muszą być lepsze od zawodników których mamy, poza tym muszą pasować do składu. Po co płacić gaże zawodnikom którzy odejdą po sezonie ze względu na brak miejsca w składzie (jak Diarra) albo płacić miliony grajkowi ktory wgl nie wpasuje się w zespół? Jak można wzmocnić drużyne która w LM potrafi pokonać czołowe kluby w europie, albo być non stop w top4 w PL? Brakuje systematyczności ale czy wydanie 15-20mln to załatwi? Moim zdaniem to dodatkowa gaża dla piłkarza który prawdopodobnie nie będzie grał, jak verma, kosa i drourou będą w formie.

berni33 komentarzy: 138911.04.2011, 11:42

lepiej było dać komuś te akcje kto będzie chciał wzmocnić jeszcze arsenal swoim budżetem a nie zarobić na nim

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 11:36

@dawid_neo

Nie mam pojęcia do kogo adresujesz ten post. Ja od nowego właściciela cudów nie wymagam i w ogóle nie wiem czy coś się zmieni...

"Ile w końcu Tottenham wydał na transfery, a co ostatnio wygrali?"

A ile wydawał ostatnio Real Madryt i co wygrał?

Jesteś w błędzie pisząc, że transfery za 50 mln nic by nam nie dały. Pomyśl jak dobrze można sobie wzmocnić skład taką kwotą. Nie chodzi mi o kupno jednego grajka za 50 baniek, ale trzech za 15mln każdy. Mówisz, że nie zrobiło by to u nas różnicy?

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.04.2011, 11:36

itachi > parafrazując samego PHW, to najprawdopodobniej zmieni się sweet F-A, będzie tak samo jak było. Kroenke jest w zarządzie od kilku lat i wie o co tu chodzi. Sam fakt, że pozostawił Hill-Wooda na stanowisku wiele mówi na ten temat.

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 11:34

Nie wiem czy mu się odwidzi. Właściciel klubu może zrobić co mu się podoba. Jak Arsene odejdzie a zespół będzie przez kilka sezonów znajdował się w okolicy środka tabeli to Kroenke, może być pod wielką presją a wtedy nie wiadomo co może się stać. wielu ludzi już dzisiaj panikuje a przecież nieustannie jesteśmy w czołówce.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2011.04.2011, 11:33

Przeczytałem wszystkie komentarze i z tego co widzę, to póki co, wróżenie z fusów. Jedyne fakty to:
1) MOŻE Dein wróci;
2) Wszyscy we władzach (Wenger, Hill-Wood) zaczęli sobie waflować, że to dobrze.

Czy jest ktoś w stanie poweidzieć coś więcej? Czy ten wybór w kwestii transferowej oznacza status quo czy też jakąś zmianę? I zmianę w którą stronę? +100 mln per season? +20 per season? -20 per season?

Pytam się, bo nie wiem.

dawid_neo komentarzy: 73311.04.2011, 11:12

Kroenke może dać i Wengerowi 100mln na zakup Cristiano, Messiego albo Bóg wie kogo. Ale to jedno razowy wydatek. Arsene zawsze patrzał w przyszłość.
Wszyscy myślą, że wystarczy raz zapłacić 50-70 mln za zawodnika i postawić w ten sposób klub na nogi. Piłkarze tej wartości są często wypromowani przez media. Ile w końcu Tottenham wydał na transfery, a co ostatnio wygrali? Chelsea kupiła Torresa.. i co ich gra diametralnie się zmieniła? Ponadto takiemu zawodnikowi trzeba płacić olbrzymie wynagrodzenie, a tego Stan Kroenke nam raczej nie zasponsoruje.

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 11:12

No to jesteśmy chyba piątym klubem w PL, którego właścicielem jest Amerykanin. Ciekawe jakie pozytywy i jakie negatywy mogą nas czekać?
Ciekawe czy w ogóle coś się zmieni?

zuczek1987 komentarzy: 640311.04.2011, 10:35

podobno już jest właścicielem

samir87 komentarzy: 259311.04.2011, 08:50

Ja bym wolał, żeby do nikogo nie wpadło więcej niż 50% udziałów...

scKanonier94sc komentarzy: 318911.04.2011, 08:10

lepiej bedzie jak klub jest podzielony na dwoje lub wogoole jak jeden ktos nim kieruje a nie ze tyle ludzi,

scKanonier94sc komentarzy: 318911.04.2011, 08:10

lepiej bedzie jak klub jest podzielony na dwoje lub wogoole jak jeden ktos nim kieruje a nie ze tyle ludzi,

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.04.2011, 01:20

mmcki > tylko, że Kroenke to poważny gość, który od wielu lat "siedzi" w sporcie, a nie jacyś Glazerowie... Zresztą gdybyś poczytał uważnie, to optymizm wywołuje raczej ewentualny powrót Davida Deina do zarządu, a nie przejęcie klubu przez Amerykanina.

mmcki komentarzy: 10411.04.2011, 00:49

Tak czytam Wasze komentarze i nie wierzę. Jakby tak zrobić sondę wśród kibiców United (kibiców, nie dzieciaków wychowanych na FM-ach) to jestem przekonany, że większość oddałaby Arsenalowi Glazerów i jeszcze dołożyliby jakiś bonus. I to mimo tych wszystkich sukcesów, które klub święcił już po przejęciu przez nich. A Wy zdajecie się świętować, że w Arsenalu dojdzie do analogicznej sytuacji... Brawo.

aRamsey komentarzy: 948610.04.2011, 23:57

@pedro,
Na szczęście teraz Bullsi mają bardzo mocną ekipe i duże szanse na mistrzowskie pierścienie, czego im bardzo życzę :)

@berni33,
Choćby to, że jest zadeklarowanym kibicem MU, jego kasa pochodzi z niepewnych źródeł.

pedro61 komentarzy: 219910.04.2011, 23:34

domino523-->Nie zapominaj ,że w NBA i NHL obowiązują limity wydatków i w tych ligach nie można załatwić sukcesu gotówką.Kiedyś Chicago Bulls mieli wielką drużynę z M.Jordanem i S.Pippenem,która wygrywała niemal wszystko.Póżniej nastąpił okres posuchy,eksperymentów z budową nowej drużyny i dopiero obecnie wracają do czołówki-w tamtym sezonie pierwszy raz od 13 lat weszli do 1/4 play-off.

domino523 komentarzy: 42910.04.2011, 23:24

ok ale Denver Nuggets czy Colorado Avalanche ostatnio bez mocnych wzmocnien i w swoich ligach bardzo nie pokazuje zębów, ba Avalanche jest przedostatnie w Konferencji Zachodniej... mysle ze to nie jest dobry pomysl...

berni33 komentarzy: 138910.04.2011, 22:59

ciekawe ile kredytów weźmie żeby te akcje kupić a za kilka lat znowu krach i popłyniemy

berni33 komentarzy: 138910.04.2011, 22:56

oj nie wiem co macie do usmanova?

piter1908 komentarzy: 539910.04.2011, 22:41

dokładnie Lepiej Kroenke niż Usmanov :)
no cóż byle nas szejkowie nie wykupili bo dla nich to zabawa a nie profesjonalny klub ...
Oby Wenger wciąż miał niepodważalne zdanie w sprawach kluczowych :)

pedro61 komentarzy: 219910.04.2011, 22:39

Co do S.Kroenke można być spokojnym.Nie będzie on J.Wojciechowskim czy J.Gill'em zmieniającym trenerów co miesiąc,nie będzie też nowym Abramowiczem bądż arabskim szejkiem wydającym miliony na zbędnych gwiazdorów tylko po to,by zaspokoić swoje wybujałe ambicje.Ten człowiek "siedzi" w sporcie dłuższy czas i wie,że sukcesów sportowych się nie kupuje,tylko cierpliwie się na nie pracuje.W hokeju-jako właściciel- odniósł zresztą w latach 90-ych spektakularny sukces,bo kupił upadającą drużynę,przeniósł ją do Colorado i szybko doprowadził do mistrzostwa NHL.

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41210.04.2011, 22:20

Panowie - spoko. Też się o to martwiłem. Ale z drugiej strony lepiej on niż Usmanov. Jakoś temu drugiemu nie ufam, a Stan jest dobrym kumplem z Hill-Wood'em i ma zaufanie wśród zarządu. Poza tym ma doświadczenie w robieniu interesów w Stanach. Sądzę, że jeśli przejmie Arsenal to polityka klubu się nie zmieni i da pracować Wenger'owi.

ncba komentarzy: 55510.04.2011, 22:18

Podobno Fiszman jest poważnie chory i dlatego chce sprzedać swoje udziały.

Mam nadzieję, że po przejęciu klubu przez Amerykanina nie będzie nerwowych ruchów w zarządzie jak i sztabie trenerskim i wszystkie decyzje co do transferów będzie podejmował Wenger, a nie widzimisie właściciela. Nie potrzebujemy gwiazd które będą nam strzelać fochy i stawiać swoją osobę ponad dobro klubu. Wolę styl w jakim my budujemy ten zespól niż ten który preferuje Man City czy Chelsea. Też chcę, żeby ten klub zdobywał trofea ale nie w taki sposób jak te 2 kluby.

szym254 komentarzy: 255610.04.2011, 22:17

mam pytanie: to Hill-Wood odchodzi ?

Dzoy komentarzy: 4110.04.2011, 22:06

Boje się Kroenke jeżeli będzie miał odpowiedni procent wykupu Arsenalu będzie mógł sam robić transfery bez pytania czy Wenger będzie chciał go czy nie,to może zniszczyć cały długoletni plan Arsen'a.

aaron komentarzy: 337110.04.2011, 22:00

TROCHE SIE OTO BOJE ):

PatrolFr komentarzy: 54110.04.2011, 21:59

omg to chyba dobrze.. najwyżyszy czas na jakieś zmiany, ****si maja abramowicza city szejkow i jakos nie narzekaja... moze zechce wylorzyc kase ;D

Kozak0700 komentarzy: 92110.04.2011, 21:38

ja wole bez zmian bo jesli bedzie wlasciciel to i mniejsze poparcie AW moze miec bo decyzje moze podjac jedna osoba a nie caly zarzad

titi_henry komentarzy: 357210.04.2011, 21:18

Hmm.. popieram, ze jesli juz ktos ma nas przejac to tez jestem za tym panem niz za Usmanovem.

Koroniarz komentarzy: 1043510.04.2011, 21:03

O tak czekam na to od dawna oby to byla prawda. Lepiej zeby on nas kupil niz ten Usmanow.

Danielo_Gunners komentarzy: 265010.04.2011, 20:57

$1.8 billion-z 2005r jest w 400 najbogatszych na swiecie. Jego żona, Anne Walton, jest dziedziczką sieci supermarketów Wal-Mart.Kroenke jest właścicielem zespołu koszykówki Denver Nuggets, zespołu piłkarskiego Colorado Rapids i zespołu hokejowego Colorado Avalanche. Jest także główny udziałowcem angielskiej drużyny piłkarskiej - Arsenal Londyn oraz posiada 40% udziałów w klubie futbolu amerykańskiego St. Louis Rams[1]

tak na marginesie zebyscie wiedzieli ze koles nie chodzi o zniszczenie klubu.On po prostu lubi sport jest udziałowcem w wielu klubach.Chyba ze sprawia tylko takie wrazenie.Dla mnie jest dobrze jak jest.MOze byc lepiej jezeli koles bedzie dawaj kaske :))

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady