Oficjalnie: Monreal opuszcza Arsenal

Oficjalnie: Monreal opuszcza Arsenal 31.08.2019, 10:23, Michał Koba 1985 komentarzy

Potwierdziło się to, o czym spekulowano w ostatnich dniach - Nacho Monreal przechodzi do Realu Sociedad na zasadzie transferu definitywnego.

Hiszpański obrońca dołączył do Arsenalu w 2013 roku i od tego czasu zaliczył 250 występów w koszulce z armatką na piersi, strzelając w nich 10 bramek.

W czasie pobytu na Emirates Stadium Monreal grał głównie na swojej nominalnej pozycji lewego obrońcy, ale zdarzało mu się również odgrywać rolę stopera. W ekipie Kanonierów wygrał trzy Puchary Anglii, trzy Tarcze Wspólnoty, a w zeszłym sezonie stanowił ważną postać zespołu, który dotarł do finału Ligi Europy.

Monreal od 2009 roku był także częścią reprezentacji Hiszpanii, z którą rok temu pojechał na mundial. W całej karierze Nacho rozegrał 22 spotkania dla kraju z Półwyspu Iberyjskiego.

Wszyscy w klubie pragną podziękować Nacho za jego zaangażowanie dla Arsenalu oraz życzyć mu powodzenia w przyszłości.

Nacho MonrealReal SociedadTransfery autor: Michał Koba źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
lordoftheboard komentarzy: 838109.09.2019, 12:44

@Thrall: tylko że PO wali takie same socjalne slogany jak PiS.

To jest jakiś dramat.
Mamy katosocjalisow i lgbtsocjalistow.
Innych różnic między nimi nie ma.

lordoftheboard komentarzy: 838109.09.2019, 12:41

@darek250s: dobry chleb już kosztuje 5zl.
Będzie po 8-9zl przy takiej minimalnej.

Multi09 komentarzy: 513 newsów: 109.09.2019, 12:39

Ale się Pan Rowerinho wyjaśnił. Takich ludzi to omijać z daleka.

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 12:30

@macc:
Zacznij jeść ziemniaki :D

macc komentarzy: 472809.09.2019, 12:30

@anolis:

Super, obecnie kupuje chleb za 8zł.

darek250s komentarzy: 10861 newsów: 509.09.2019, 12:28

Ta..

Pensja minimalna 4000 zł.

Tyle, że benzyna będzie kosztowała z 10 zł, a chleb z 5 zł XD

macc komentarzy: 472809.09.2019, 12:28

@Craz:
Kukiz jest klasycznym przykładem partii, która wchodzi do sejmu, ale nie ma żadnego wpływu na rządzenie krajem.

To samo się tyczy obecnej Konfederacji, nawet jeßli wejdą do sejmu to i tak nic nie zmienią

anolis komentarzy: 107609.09.2019, 12:28

Nie rajcujcie się minimalną 4.000 zł.
Po pierwsze ma to być za ile? 3-4 lata?
Wtedy chleb będzie kosztował 4 zł i wyjdzie na to samo co teraz.

Craz komentarzy: 370009.09.2019, 12:18

Kukiz jest klasycznym przykładem , iż każdy jest antysystemowy dopóki nie stanie się jego częścią

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 12:14

@platinium:
Są jeszcze branże w których techniczny koszt wytworzenia produkcji sprzedanej, jest bardzo wysoki i nie da się go obniżyć. Automatyzacja nic tam nie da. Zresztą ja po tym ostatnim akapicie o "gównach" straciłem ochotę odpowiadać.

Rowerinho komentarzy: 225209.09.2019, 12:13

@thegunner4life: Do mądrzących się mamisynków? Jak najbardziej.

Dzieci i ryby głosu nie mają. Albo mieć nie powinny.:)

platinium komentarzy: 139309.09.2019, 12:12

@Rowerinho: "Gwałtowny wzrost wynagrodzeń dla najmniej zarabiających odbije się też na pracownikach zarabiających do tej pory powyżej minimalnej. Ich pracodawcy nie będą mieli pieniędzy na podwyżki dla nich. Dojdzie do spłaszczenia wynagrodzeń. Może się okazać, że nawet 40% pracujących otrzymuje wynagrodzenie minimalne. Co drugi pracownik zarabiał będzie nie więcej niż 20% powyżej płacy minimalnej. Ludzie niezależnie od zawodu i wykształcenia będą zarabiać podobnie.

Zmniejszy się zachęta do uczenia się i podnoszenia kwalifikacji, bo wzrost kompetencji nie będzie prowadził do istotnego wzrostu wynagrodzenia. Zwiększać się będzie szara strefa, co zachęci rząd do likwidacji ryczałtowego ZUS dla przedwiebiorców, składki będą zależały od dochodu, co zlikwiduje sens płacenia pod stołem i jeszcze bardziej zwiększy koszty działalności.

Niepracujący dostaną pieniądze, najmniej efektywni dostaną podwyżki. Zapłacą za to ci którzy płacą podatki i ci którzy podwyżek już nie dostaną, bo zabraknie dla nich pieniędzy." - Mentzen @Rowerinho napisał: "Będą firmy, które korzystając wcześniej na taniej sile roboczej, będą musiały zainwestować w nowszą technologię żeby ograniczyć koszty. Ci, którzy to zrobią, zyskają. Gospodarka będzie bardziej efektywna.

Będą firmy, które upadną, bo żyją tylko i wyłącznie dzięki temu, że pracownikom g***o płacą. Rynek nie lubi próżni, w ich miejsce pojawią się firmy, które konkurencję wygrają, bo postawiły na bardziej zautomatyzowaną produkcję i rozwój, a nie wegetację i zarabianie na portfel prezesa z wąsem."

Masz zerowe pojęcie jak wygląda sytuacja firm w Polsce. Czy Ty zdajesz sobie sprawę, że 30% firm upada w pierwszym roku działalności, a 70% firm upada w czasie 5 lat od założenia? I ten klasyczny tekst - "...zarabianie na portfel prezesa z wąsem." - fundamentalny stereotyp socjalistów. Skąd niby pieniądze na te automatyzacje? Dochodzi do Ciebie to, że nie w każdej branży, da się zautomatyzować procesy? Czasami potrzebny jest człowiek.
Tutaj masz źródła i rusz głową, bo przez takich jak Ty, Polsce grozi upadek.

https://www.dziennikwschodni.pl/artykuly-sponsorowane/dlaczego-srednio-80-firm-upada-w-pierwszym-roku,n,1000224411.html

https://www.forbes.pl/pierwszy-milion/masz-tylko-30-procent-szans-na-sukces-jaki-zalozyc-biznes/2jwk3np

https://businessinsider.com.pl/podwyzki-wynagrodzen-zarzynaja-polskie-przedsiebiorstwa/6cph4gv

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 12:10

@Trequartista:
Zapędziłem się, średnia obecnie jest wyższa i wynosi +-4800

lordoftheboard komentarzy: 838109.09.2019, 12:09

@Rowerinho: Nie, nie i jeszcze raz nie.

Jak Robert Gwiazdowski nie potrafi Ci wytłumaczyć, że tak gwałtowny wzrost placu minimalnej, połączony z uzależnieniem ZUSu od dochodu i wprowadzeniem emerytury obywatelskiej jest złym pomysłem to ja tym bardziej nie dam rady.

Pisałem już jakiś czas temu. Moja żona jest lekarzem na rezydenture w szpitalu w dużym mieście wojewódzkim i już wcześniej myśleliśmy o wyjeździe, bo polska służba zdrowia to patologia.

Praktycznie cały wczorajszy wieczór rozmawialiśmy o emigracji, bo te socjalne wymysły to spłaszczenie zarobków wszystkich.
Zyskają tylko zagraniczne korpo, które mają już zbudowany kapitał.

Jak za 30 lat nie będzie ŻADNEJ DUŻEJ POLSKIEJ FIRMY to będziesz wiedzieć komu podziękować.
Taki Solaris mógł być polskim MANem albo lepiej. Brakowalo im kapitału. Ale zamiast im pomóc to wydajemy na bzdury.

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 12:09

@Rowerinho:
Nie uważasz, że płaca minimalna wyższa od obecnej średniej to jednak jest przesada? Też jestem za podwyższeniem płacy minimalnej i się w większości komentarza zgadzam, ale wyzywanie każdego kto ma inne zdanie od tępych gówien to przesada.
Jesteś tak samo zabetonowany, co domorośli wolnorynkowy, których wyśmiewasz, nie dopuszczasz do siebie innych argumentów niż Twoje własne.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 12:06

@Thrall: jak nie wygra pis to wygra PO i dopiero bedzie jazda

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 11:58

@Rowerinho napisał: "Jesteście tępi jak g***o w przeręblu i obyście prawdziwego życia zaznali."

I trzeba to pisać w takim stylu?

Spejsik komentarzy: 364909.09.2019, 11:53

@Garfield_pl: Nie zgadzam się z opinią, że w PL nie ma dobrych trenerów. Michniewicz, Stokowiec

Dancer komentarzy: 11210 newsów: 40009.09.2019, 11:51

Co by to bylo, gdybysmy sciagneli w 2001 roku Ibre, a w 2003 roku Messiego i Ronaldo :D

Gdzie by sie podziali Henry, Bergkamp i Pires? To moglaby byc najlepsza druzyna w historii futbolu... albo najwiekszy niewypal.

Rowerinho komentarzy: 225209.09.2019, 11:50

Połowa ludzi krytykujących wzrost minimalnej jest albo studentami na utrzymaniu rodziców, albo im nigdy bieda w oczy nie zajrzała/już zdążyli się ustawić i ich poprawa jakości życia od tych podwyżek nie zależy. Taka prawda.

Teksty "przedsiębiorcy i tak przerzucą koszty na konsumentów, małe przedsiębiorstwa padną, gospodarka umrze bo tak działa wolny rynek' itp. itd. to serio można sobie w 4 litery wsadzić, bo to się nie opiera na żadnej wiedzy, a na sloganach powtarzanych przez ludzi którzy mają w tym wymierny interes.

Z całym szacunkiem, ale to jest gadanie warte tyle samo co "wstawanie z kolan", "walka o demokrację" albo "PISIORY DRUGĄ GRECJĘ NAM TU ROBIO, ZOBACZYCIE JUŻ ZA ROK" gdzie wzrosty są rekordowe, deficyty najniższe od lat etc. etc. i nikt poważny z branży nawet nie pomyśli o takich głupotach, bo to są nieco bardziej złożone rzeczy niż przeciętny Kowalski albo student informatyki myśli.

Ludzie łykają co leci i co im pod daną tezę pasuje, a jak ktoś uważa, że się nasłucha wolnorynkowców i jest mądrzejszy bo "zna się na ekonomii", to wypada tylko powiedzieć: nie, nie znasz się.

Będą firmy, które korzystając wcześniej na taniej sile roboczej, będą musiały zainwestować w nowszą technologię żeby ograniczyć koszty. Ci, którzy to zrobią, zyskają. Gospodarka będzie bardziej efektywna.

Będą firmy, które upadną, bo żyją tylko i wyłącznie dzięki temu, że pracownikom g***o płacą. Rynek nie lubi próżni, w ich miejsce pojawią się firmy, które konkurencję wygrają, bo postawiły na bardziej zautomatyzowaną produkcję i rozwój, a nie wegetację i zarabianie na portfel prezesa z wąsem.

Wzrosną ceny. Jeżeli przykładowo właściciel knajpy będzie musiał zapłacić barmanowi więcej, przerzuci część kosztów z tym związanych na klientów. To normalne. Pytanie jest o skalę tych wzrostów. Jeżeli sytuacja na rynku pracy jest dobra, a konkurencja duża, to podnoszenie cen wcale nie jest takie łatwe, bo reszta branży tylko na to czeka, a klienci to dostrzegą. Jak na 5 knajp w okolicy 3 podniosą ceny, a dwie mogą się powstrzymać, to mają z automatu przewagę, zmuszając pozostałe 3 do rozwoju - żeby wzrost cen klientom jakoś wynagrodzić. Proste.

Tak naprawdę co się stanie będzie można ocenić dopiero za te 3-4 lata, a to bardzo dużo czasu, wypadkowych może być pełno. Co z szarą strefą, umowami cywilnoprawnymi, kosztami pracy, składkami ZUS (też mają być niższe z czasem) etc. etc. - jest tyle niewiadomych, że popieranie/krytykowanie pomysłu zwiększenia minimalnej polega głównie na tym, że ktoś scenariusz wymyśla pod z góry założona tezę w zależności od swoich sympatii.

Mnie najbardziej bawią ludzie, którzy będąc na utrzymaniu mamusi, na studiach, płaczą nad losem biednych przedsiębiorców i ogłaszają wszem i wobec, że "na dobrobyt trzeba sobie zapracować samemu", a nigdy do poważnej roboty nawet nie chodzili.

Tacy "znawcy" serio myślą, że jak się nasłuchają jakichś jaszczurów poniżej progu wyborczego to są anty-establishmentowi, anty-systemowi, "dalej-patrzący" itd. Nie, nie jesteście. Jesteście tępi jak g***o w przeręblu i obyście prawdziwego życia zaznali. Takiego za płacę minimalną, z dzieckiem pod pachą i na stancji za 3/4 swojej pensji.

*Tekst niekierowany do praktyków biznesu. Szacuneczek Panowie.

Thrall komentarzy: 62409.09.2019, 11:50

@ZielonyLisc
Gdzie się nie czyta dyskusji o polskiej polityce to są same argumenty, żeby na PiS nie głosować, a praktycznie żadnego sensownego aby głosować. Potem są wybory i cyk - PiS ma większość xD. Mam nadzieję, że ludzie się otrząsną i w tych wyborach wynik będzie inny, bo nasza przyszłość jest nieciekawa.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:41

@pumeks: niestety ale to prawda. Sam usłyszałem to z ust wyborców pisu. Oczywiście nie wszyscy tak mówią ale tak jest. Ostatnio wyborczyni Pisu na nich zagłosuje bo dają 500+. Jest to kolezanka mojej dziewczyny, ktora ze swojego domu zrobil patologie. Ma 21 lat, już 2jke dzieci (2 letnie i 3 miesieczne) z gosciem, ktory siedzi i pobiera od panstwa 2400 w tym 2x 500+. Ale mowi ze idzie zaglosowac bo daja 500 i pis kradnie ale daje. Na szczescie jaak sie jej zapytalem czy w ogole ma zamiar pracowac to powiedziala, ze tak.

pumeks komentarzy: 2080809.09.2019, 11:38

@MadMax14:

https://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/page.xsp/poslowie_poczatek_kad

tu masz statystyki

pumeks komentarzy: 2080809.09.2019, 11:32

@MadMax14:

Nie.
Wyborcy pissu mówią:
"PO kradło i nasze piss też kradnie ale NASI SIĘ Z NAMI DZIELĄ !!"

MadMax14 komentarzy: 272209.09.2019, 11:26

@Trequartista: Kukiz to ogólnie największy dla mnie zawód polityczny od wielu lat.
Naprawdę miałem spore oczekiwania wobec niego, podobało mi się to antypartyjne podejście.
A tu taki klops. Widać, że nie ma kompletnie pomysłu jak to poprowadzić.
Ale tu pojawia się problem o jakim pisałem wcześniej. Tak to jest jak się bierze ludzi do siebie o kompletnie odmiennych przekonaniach.

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 11:25

@MadMax14:
Antysystemowiec Kukiz z PSL, idealiści z Razem z SLD

MadMax14 komentarzy: 272209.09.2019, 11:23

Najlepsze jest to, że politycy od lat się nie zmieniają. Jak się spojrzy to tam jest niesamowicie wysoka średnia wieku. No ale w końcu po co odchodzić od koryta?
I te zmiany partii. Nikt tam się nie zastanawia, że ta partia prezentują kompletnie inne wartości od partii poprzedniej, byle pozostać przy korycie.

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 11:21

@ZielonyLisc:
Absolutnie nie. Nie popieram żadnej partii, patrzę na program i oceniam na jego podstawie, bo koniec końców wycieranie sobie mordy patriotyzmem czy wartościami europejskimi niewiele znaczy.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:20

Czasem jak tak patrzę na to jak połowa tego narodu jest ogłupiona to mi się robi żal i smutno. Tamci od 89 roku prowadzą medialne bitwy, kłocą się o to żeby być przy korycie, bogacą się, kradną, balują za nasze pieniądze, a kolokwialnie stwierdzę, że głupie polaczki dają się w to wciągnąć. Zamiast odrzucić fałsz, oczyścić mózg i coś z tym zrobić to polactwo będzie się kłócić i pluć jadem między sobą, aż do momentu gdy będzie za późno. Polska i Polacy to jedyny naród, który nie wyciąga wniosków z historii.

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 11:17

@Trequartista:
U nas nie ma żadnej lewicy prawicy itd. U nas są tylko ludzie którzy, mówią to co ludzie chcą usłyszeć, żeby przejąć władze. U nas nie ma partii które mają jakieś światopogląd. Gdyby 40% Polaków była z LGBT to PIS by walczył o prawa LGBT. Tak to u nas działa.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:15

@Trequartista: bo to pacany i nie mają dosłownie nic do zaproponowania poza najazdem na PiS i kopiowaniem ich pomysłów. Najpierw była krytyka na socjal, że Polskę na to nie stać, a jak zobaczyli, że to przepustka do wygrania wyborów to sami zaczęli proponować socjal od siebie. Patola...

Btw zabrzmiało to tak z twojej strony jakbyś był za KO (mam nadzieje, ze nie :) )

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 11:15

Najśmieszniejsze jest to, że Lewica ma bardziej liberalny program (m.in. podwyższenie kwoty wolnej od podatku, obniżenie VAT) od "prawicy" i "neoliberałów".

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:13

Socjal to gwóźdź do trumny. Polski nie stać na tak potężny socjal. Powoli już MY to odczuwamy, a zobaczycie co będzie za 40 lat i jak nasze dzieci będą z tym walczyć.

Szymon95snk komentarzy: 29309.09.2019, 11:12

Ja na wybory nie chodziłem, ale w tym roku chyba się przejdę, bo jako osoba w wykształceniem ekonomicznym nie mogę patrzeć co tu się wyprawia.

Trequartista komentarzy: 536609.09.2019, 11:12

@ZielonyLisc: @MadMax14:
No właśnie, a Schetyna, zamiast przyciągnąć ludzi cięciem podatków, to też brnie w jakieś dziwne socjale.

Dawid04111 komentarzy: 13307 newsów: 1409.09.2019, 11:11

Polska to troche taki Everton 2019/20. Niby kadra świetna, ale gra tragedia.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:09

Ostatnio Schetynka był w Radiu Zet i został poproszony o wymienienie punktów z programu pilotażowego PełO ,,Szóstki Schetynki" i wiecie co? I nie wymienił :DD On nie zna własnych postulatów, a ludzie i tak bedą na nich głosować bo nie lubią ,,dyktatora" Kaczyńskiego

MadMax14 komentarzy: 272209.09.2019, 11:07

@kwiatinho: Z dużymi to się zgadzam, o małych akurat tak wspomniałem.
Pracuję w korpo ponad 2k ludzi i już slyszę, że będzie trzeba sciąć z 10% kadry bo koszty wzrosną. Ale co tam, ważne że zarobki wzrosną.
Już teraz w małych firmach młodych daje się na staż żeby zmniejszyć koszta a wypłata właściwa pod stołem.

Dalej. Po co się uczyć skoro kasa i tak będzie? To ja poświęcam 17 lat życia na naukę i będę zarabiał np. te 4.5k a ktoś dostanie 4k obojętnie od wykształcenia?

Nie chcę tego ale coraz bardziej widzę, że będzie trzeba zacząć szukać pracy gdzieś za granica.

ZielonyLisc komentarzy: 2033909.09.2019, 11:03

#KONFEDERACJA

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 10:59

@MadMax14:
Jak tak dalej będą dawać na lewo i prawo to będziemy milionerami jak nasi rodzice w latach 80.

kwiatinho komentarzy: 1316009.09.2019, 10:59

@MadMax14:
Po pierwsze na wybory schowaj rodzicom dokumenty, zatrzaśnij ich w toalecie czy przywiąż do kaloryfera w kuchni.
Po drugie to nie będzie katastrofa dla mikroprzedsiębiorstw tylko dla wszystkich. Duże spółki wyższe pensje przerzucą na konsumentów. Życie podrożeje tak , że za te pieniądze będziesz mógł mniej kupić niż teraz. Za to PiSlamiści pokażą słupki jak rosły pensje za ich kadencji i odtrąbią wielki sukces. Obciążać kogoś swoimi pomysłami opanowali do perfekcji. ZUS uzależniony od dochodu TAK ale tylko w dół a nie w górę bo czarna strefa to dopiero się zrobi. Przedsiębiorcy podzielą się na podwykonawców żeby tylko nie pokazywać realnych przychodów. W roku 2020 składka ZUS to prawie 1500 zł. To jest gwóźdź do trumny dla większości małych rodzinnych firm.
To najważniejsze wybory w historii po 89

kwiatinho komentarzy: 1316009.09.2019, 10:51

Koledzy a pro po piłkarzy którzy mogli kiedyś do nas trafić ale ktoś ich porwał, fax się zaciął czy zabrakło 1 £ i nie trafili to macie takich swoich piłkarzy którzy według Was musieli do nas trafić i byliście pewni że tak się stanie a nigdy do tego nie doszło?!
Ja mam takich kilku.
Micah Richards
Dimitri Payet
Wilfried Bony
Julian Draxler
Yann M'Villa
Angel Di Maria
Kurcze kilku by się jeszcze znalazło. Sagi były długie i męczące. Na niektórych wciąż czekamy #Kalou

MadMax14 komentarzy: 272209.09.2019, 10:51

Wyszedłem z jaskini i przeczytałem obietnice PiS na następną kadencje.
4k minimalnej w 2023? Przecież to zabije małe przedsiębiorstwa.
Ale co tam. Lemingi tacy jak moi starzy powiedzą "za PO to tylko kradli a teraz dają, bo PiS to partia dla ludzi" xD

thegunner4life komentarzy: 909809.09.2019, 10:41

A ja nie oglądam reprezentacji, nie oglądam Ekstrakasy i się tym nie przejmuję :D

Kamilo1410 komentarzy: 8209.09.2019, 10:38

Jedyny trener z Polski któremu bym powierzył reprezentację to Probierz.

Marcinafc93 komentarzy: 32977 newsów: 109.09.2019, 10:25

@macc: "Mogłem mieć" xd

macc komentarzy: 472809.09.2019, 10:23

"Wenger zabiegał o pozyskanie Messiego w 2003 roku. Do Arsenalu trafił wówczas Francesc Fabregas, z którym Argentyńczyk grał w młodzieżowej drużynie Barcelony.

- Rozmawialiśmy z nim, kiedy sprowadzaliśmy Cesca. On i Gerard Pique trafili do Anglii, a Messi został w Barcelonie. Interesowaliśmy się jego pozyskaniem, ale już wtedy był nie do wyjęcia. Pozostaje tylko żyć z żalem, że nie było to możliwe - stwierdził Wenger."

Czekam na tą autobiografie Wengera, tak samo jak na TOP4 Arsenalu.

Marcinafc93 komentarzy: 32977 newsów: 109.09.2019, 10:22

Mieli wybór Prandelli/Begović, to wybrali jakiegoś pacana Brzęczka

pumeks komentarzy: 2080809.09.2019, 10:19

Reprezentacja kopana potrzebuje dobrego motywatora i taktyka.

Zobaczcie jak to w baskecie wygląda. Drużyna średnia ale wiedzą co grać, trener ze sztabem na bieżąco zmienia taktykę.

...a tu wchodzi Bielik, a Brzęczek mu mówi zagraj jak "umisz" najlepiej....to już B-Klasie przy zmianach każdy wie co ma zmienić w grze.

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 209.09.2019, 10:18

@ArsenalChampion: To tylko żart w eter. Za Euro doceniam Holendra, ale sądzę jednak, że kadra lat 2000-2006 wcale beznadziejna nie była. Tam wielu było zawodników na przyzwoitym poziomie - Bąk, Boruc, Żurawski czy Krzynówek choćby. Dopiero jak przy eliminacjach do RPA nastąpił ten przeskok to wtedy było naprawdę słabo aż do Nawałki.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady