Oficjalnie: Rozgrywki Premier League zawieszone

Oficjalnie: Rozgrywki Premier League zawieszone 13.03.2020, 12:26, Patryk Bielski 2000 komentarzy

Na dzisiejszym zgromadzeniu akcjonariuszy Premier League podjęto jednogłośną decyzję o zawieszeniu rozgrywek. Liga angielska ma wrócić do gry 4 kwietnia, ale nie jest to data wiążąca. Ta informacja to oczywiście pokłosie koronawirusa, który z zawrotną prędkością szerzy się w Europie.

Dyrektor wykonawczy Premier League Richard Masters powiedział: - Przede wszystkim życzymy szybkiego powrotu do zdrowia Mikelowi Artecie i Callumowi Hudsonowi-Odoiowi oraz wszystkim dotkniętym wirusem COVID-19. W tej niespotykanej sytuacji ściśle współpracujemy z klubami, rządem, FA i EFL, by zapewnić jak najlepsze warunki zawodnikom, personelowi i kibicom.

Zawieszeniu podlegają rozgrywki Premier League, The FA, EFL, Barclays FA Women’s Super League oraz FA Women’s Championship.

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: Premierleague.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dawid04111 komentarzy: 13315 newsów: 1413.03.2020, 16:58

@Diam51: dokładnie, do zdobycia jest jeszcze 30 pkt, i nie ma co szacować, ze skoro Liverpool do tej pory zdobył najwięcej to pewnie dociągnąłby mistrza.
Tak można uznać podczas turnieju o puchar wójta Sosnowca, a nie podczas oficjalnych rozgrywek piłki nożnej.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52413.03.2020, 16:58

Naprawdę tak troszczycie się o spadkowiczów? A nie ma to związku z tym, że wielu z Was ma nadzieję, iż w nowym sezonie będzie obowiązywała tabela z kampanii 2018/19 i dzięki zakazowi City to właśnie Arsenal zagra w LM?

radzio_TRN komentarzy: 2729 newsów: 1313.03.2020, 16:56

@Fabri4 napisał: "To prawda że słynny kibic Loserpoolu, krzysztof perchał leczył się w psychiatryku? Po jego wpisach na tt widać, że terapia się nie powiodła"

Wiem, że tak się nie mówi, ale z takim ryjem to nic dziwnego, że trafił do czubków.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:56

@Diam51

Gdyby to Arsenal był na miejscu Liverpoolu to byscie się obwiązali łańcuchami pod siedzibą FA byle by uznali po 28 kolejkach.

Hipokryzja jak ja p..

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:56

@Dawid04111

pokaż mi ten zapis w regulaminie o mistrzostwie

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18413.03.2020, 16:55

Gdyby tak Arsenal był z 9 punktów za Liverpoolem, to na decyzję o przyznaniu im mistrzostwa byście się zapienili.

Matematycznie go nie wygrali, więc won od pucharu.

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:55

Nie ma sprawiedliwego wyjścia, ktoś zawsze ucierpi, jednakże nie da się wyłaniać mistrza czy spadkowiczów po 29 kolejkach. To nie ma żadnego sensu. Albo dogranie, albo unieważnienie.

Dawid04111 komentarzy: 13315 newsów: 1413.03.2020, 16:54

Zgodnie z regulaminem jeśli nie dogramy sezonu do konca to na pewno Liverpool nie zdobędzie tytułu mistrza Anglii.

Jeśli jednak (hipotetycznie) by uznano LIvepool mistrzem to również trzeba by było uznać, że TOP3 zespoły z Championship awansowały, więc 3 drużyny z Anglii musiałyby spaść. To niedorzeczne po 29 kolejkach, gdzie jedni mają 29 a inni 28 gier za sobą. Co więcej, ostatnia pełna rozegrana kolejka to kolejka 27, wiec liczyć stan po 27 czy jednak bardziej aktualny po 29?

Zgodnie z regulaminem, nie ma też mowy o przezkładaniu spotkań po dniu rozegrania ostatniej kolejki, nawet mimo odwołania mistrzostw.

No way! Nie ma żadnych rozczuleń nad czerwonką. Sezon zostaje anulowany, mistzra w tym roku nie ma. Kto zagra w LM? Tutaj nie ma rozsądnego wyboru, więc pewnie trzeba wybrać najmniejsze zło, czyli klasyfikacja sprzed roku. I City powinno zagrać w LM, a nie my (jako 5 zespół). Prawo nei działa wstecz. Pewnie wówczas kara zostanie przeniesiona na kolejny rok dopiero.

mar12301 komentarzy: 2323413.03.2020, 16:52

@NineBiteWolf: Będą grały ze sobą tylko raz. Ale kto ma grać na wyjeździe, a kto u siebie? I dlaczego? To znów jest problem.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.03.2020, 16:52

Ja proponuje nie przyznac nikomu mistrzostwa, a pomiedzy druzynami ze stref pucharowych w polowie ligi oraz obecnie rozegrac baraze.

mar12301 komentarzy: 2323413.03.2020, 16:51

@songoku95: dokładnie. Nie mówię o Championship. Drużyny walczące o awans i baraże... Za dużo pokrzywdzonych. Sytuacja jest trudna. Najlepsze byłoby dogranie sezonu. Tylko kiedy znaleźć wolne dwa miesiące na grę...?

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.03.2020, 16:50

Moim zdaniem, najbardziej sprawiedliwie bedzie, kiedy liverpool nie zdobedzie mistrzostwa, albowiem nikt ich nie lubi.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:50

Powiedz to w sportach typu skoki narciarskie, żużel etc. Można i sytuacja jest wyjątkowa, jedna na milion, wiec uważam że można.

EW.

Zostawić wszystkich spadkowiczów, z EFL awansuje tylko lider (bez baraży) w nastepnym sezonie 21 druzyn, i 4 spadają.

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:49

@Adu: Ty nie rozumiesz, że każda drużyna ma inny terminarz i nie da się zakończyć sezonu bez rozegrania pełnych 38 spotkań? Ty możesz sobie tutaj klepać dalej pierdoły.

Kowal96 komentarzy: 1759513.03.2020, 16:49

@songoku95:

Każda wersja będzie niesprawiedliwa... Chyba najsensowniejszym wydaje się po prostu anulowanie tegorocznego sezonu...

Football League First Division, która istniała przed założeniem PL w 1992, miała anulowane rozgrywki w czasie trwania sezonu 39/40, z wiadomych powodów... Sprawdziłem, sezon trwał tylko przez 3 kolejki. Nie wyłoniono mistrza, ani spadkowiczów.

Sezon został kontynuowany w sezonie 46/47, grały w niej dokładnie te same drużyny, co po anulowaniu rozgrywek w sezonie 39/40

Więc jeżeli byłoby naprawdę katastrofalnie, to taki scenariusz były chyba prawdopodobny, z anulowaniem rozgrywek. Chociaż tutaj jesteśmy już w końcówce sezonu, a tam rozegrano raptem 3 kolejki.

songoku95 komentarzy: 2350913.03.2020, 16:49

@Adu: dlatego ja cały czas mówie, że nie ma idealnego rozwiązania i współczuje tym co muszą je podejmować jakąś decyzje.

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:48

@Adu: nikogo dupa nie boli, Liverpool zasłużył na mistrzostwo, ale jak można uznawać tabele bez wszystkich rozegranych meczów? Przykładowo Warford jest nad Bornemouth, mają taką samą liczbę rozegranych meczów, ale terminarz do końca sezonu jest trudniejszy dla Szerszeni, więc teoretycznie Wiśnie mogą się wydostać ze strefy spadkowej. Jednak Ty chcesz zakonczyc sezon po 29 kolejkach i zniszczyc klub i narazic go na straty finansowe? To jest sprawiedliwosc?

songoku95 komentarzy: 2350913.03.2020, 16:48

@mar12301: Pomijając LFC to co z Leeds czy WBA które walczy o awans...

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:48

To dlaczego chcecie krzywdzić Wolves, Leicester ? kosztem kogo? a no tak Arsenalu. Ok

mar12301 komentarzy: 2323413.03.2020, 16:47

@Adu: ale czemu krzywdzić drużyny, które mają szanse jeszcze się utrzymać? To nie jest sprawiedliwe. Tak naprawdę czego by nie wymyślili to będzie krzywdzące dla którejś ze stron. Anulowanie całego sezonu byłoby z kolei bardzo krzywdzące dla Liverpoolu i też bym nie chciał, będąc np. piłkarzem LFC, Kloppem czy dyrektorem klubu, żeby takie coś mieli zrobić.

songoku95 komentarzy: 2350913.03.2020, 16:46

@Adu: Dla AV utrzymanie w BPL jest tak samo cenne jak mistrz dla Liverpoolu. Nie można dyskredytować jednych kosztem drugich.

Fabri4 komentarzy: 10047 newsów: 5013.03.2020, 16:46

To prawda że słynny kibic Loserpoolu, krzysztof perchał leczył się w psychiatryku? Po jego wpisach na tt widać, że terapia się nie powiodła.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.03.2020, 16:46

@Simpllemann napisał: "Mam wrażenie, że gdyby inny klub był obecnie liderem, to miałbyś inne zdanie na temat natychmiastowego zakończenia sezonu."

Zgadza sie.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:46

@Baronesko

Sezon trwa 38 kolejek gdzie nie ma swiatowej pandemi na świecie i można rozegrać spotkania bez narazania życia ludzkiego, czego ty ***** nie rozumiesz człowieku?

songoku95 komentarzy: 2350913.03.2020, 16:45

@Adu: AV ma 2 punkty straty do bezpiecznej strefy. Jedna kolejka i mogą z niej wyskoczyć.

Nie ma dobrego rozwiązania i współczuje tym którzy muszą podjąć decyzje. IMO jeszcze jest szansa na dogranie sezonu jeśli do kwietnia się wszystko uspokoi (wtedy przełożenie Euro).

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:45

Dramat, piszecie tak tylko bo boli was dupa o mistrzostwo Live, zasłaniając się jakąś AV śmieszną, i tylko dlatego bo będziemy grać w Lidze Mistrzów (dzięki banicji City i światowej Pandemi wirusa) XD no, zasluzylismy na LM.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52413.03.2020, 16:44

@FabsFAN napisał: "Liverpool nie moze zostac mistrzem."

Mam wrażenie, że gdyby inny klub był obecnie liderem, to miałbyś inne zdanie na temat natychmiastowego zakończenia sezonu.

Ech0z komentarzy: 1057313.03.2020, 16:44

My się tu głowimy co z sezonem a i tak debile którzy siedzą za sterami ligi odwala coś po swojemu

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:44

@Adu: sezon trwa 38 kolejek, a nie 28 i jak najbardziej Villa ma szanse na utrzymanie. Wyłonienie spadkowiczow po 28 kolejkach to glupota najwiekszego kalibru.

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 613.03.2020, 16:44

Najsprawiedliwiej będzie dograć sezon choćby miał się skończyć w lipcu. Wtedy trzeba będzie po prostu przesunąć Euro i początek kolejnego sezonu.
Swoją drogą może to nieść dalsze konsekwencja, bo przecież w 2022 ma być zimowy mundial. Jeszcze się okaże, że od 2023 cała Europa będzie grać systemem wiosna-jesień xd

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:44

Uznać lige do PEŁNEJ kolejki, a takowa była 28, gdzie kazdy miał po 28 rozegranych spotkań.

staxxs komentarzy: 7913.03.2020, 16:43

@Adu a jak rozwiążesz sprawe, że takie
Sheffield Utd, ma rozegrany mecz mniej od reszty i gdyby wygrało to łapałoby się do europejskich rozgrywek?

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:43

Co z tego, że każdy zagrał z każdym skoro np. Villa ma wyjazdy do City, Burnley i nie wiem United a przykładowo Watford miało mecze domowe z tymi drużynami? To nie jest sprawiedliwe, mimo, że wydaje sie, ze kazdy gral z kazdym. Z tym, ze jedni u siebie a drudzy na wyjezdzie. A to juz jest roznica, ktora decyduje.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:42

@Baronesko

Sezon trwał 29 kolejek nie dlatego bo sobie ktoś tak ubzdurał tylko liczy się zdrowie połowy jak nie wszystkich ludzi na świecie, czego tu nie rozumiesz? Gdyby to sie stało w czerwcu/lipcu, to nie było by gadania, ale mamy marzec. 30 kolejek a nagle AV ma szanse na utrzymanie, weź..

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.03.2020, 16:41

Jedno jest pewne, nie mozna uznac wynikow ligi ani obecnie, ani w polowie sezonu. Liverpool nie moze zostac mistrzem.

Tevez komentarzy: 408713.03.2020, 16:41

Problem z zaległymi meczami jest taki że np: City które ma rozegrane 28 spotkań miałoby się zmierzyć z Burnley które ma 29. I jak to potem wyrównać?

songoku95 komentarzy: 2350913.03.2020, 16:40

@NineBiteWolf: ale oni nie są jeszcze oficjalnie mistrzami. Anulowanie sezonu będzie krzywdzące dla każdego kto walczy o cokolwiek.

Anulowanie całego sezonu? Co ma powiedzieś Lester, Liverpool, Leeds, WBA?

Zakończenie teraz? To co mają powiedzieć Wiśnie, które są na miejscu degradacyjnym różnicą bramek? Czy Aston Villa która ma 2 punkty starty?

Zakończenie po 18 kolejkach? Co ma powiedzieć Watford, który w końcu wyszedł z strefy spadkowej?

Jakakolwiek decyzja nie zapadnie to będą pokrzywdzeni. Nawet jak wznowią rozgrywki w za 2/3 tygodnie to piłkarze też będą w innych formach i wyniki też mogą być inne niż te docelowe gdyby przerwy nie było.

Istny armagedon.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:40

Liczba potwierdzonych przypadków koronawirusa w Wielkiej Brytanii zwiększyła się w ciągu ostatnich 24 godzin z 590 do 798, co oznacza największy wzrost od początku epidemii.

Borys dajesz, jebnij koncert Eltona Johna na Wembley

Baronesko komentarzy: 133213.03.2020, 16:40

@Adu: ale dogranie zaległych meczów i uznanie tabeli po 29 kolejkach jest niesprawiedliwe. Każda drużyna ma inny terminarz (w sensie dom-wyjazd), jedna cięższy, druga łatwiejszy. I taka AV ma spaść mimo, że ma teoretycznie szanse na utrzymanie ze wzgledu na trudniejsze mecze w 1 polowie sezonu? Jedyne wyjscie to uniewaznienie kampanii, bez mistrza i spadkowiczow.

Tevez komentarzy: 408713.03.2020, 16:37

Naprawdę jestem w stanie sobie wyobrazić że wszystkie niedokończone rozgrywki w Europie zostają anulowane i od sierpnia jedziemy ten sam sezon drugi raz xD

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:35

@Womanizer

Albo dograć zaległe mecze, ile ich jest (3) ? I wtedy zakończyć sezon, albo do pełnej kolejki jak będzie (odpukac w Ekstraklasie) czyli wyniki po 28. Ew po tabeli gdzie kazdy z kazdym zagral raz, czyli po 19.

Womanizer komentarzy: 1016613.03.2020, 16:34

@Adu:

Nie wszyscy mają rozegrane tyle samo meczy. Takie Sheffield jak wygra zaległy to wchodzi na 5 miejsce i ma LM. Arsenal wygra zaległy to wchodzi na 7 i też ma puchary.

Aston Villa wygrywa zaległy i wychodzi ze strefy spadkowej. Czyli ważą się losy klubu bo gra w PL to jakieś 100 mln euro w kasie więcej.

Ech0z komentarzy: 1057313.03.2020, 16:33

@KapitanJack10: też o tym myślałem, oni maja surowy ustrój polityczny i tam jak Kim ping pong powie tak to wszystkie chińczyki zostaną w domu. Pewnie to pomogło więc rację są pół na pół. Ja myślę że po tej 14 dniowej kwarantannie trochę się uspokoi

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:33

@Tevez

mam nadzieje że klub zachował by moralność i w takim wypadku zrezygnowal z udziału w LM

Tevez komentarzy: 408713.03.2020, 16:32

@NineBiteWolf: Tego nie wziąłem pod uwagę. Kwestia zaległych meczów rzeczywiście jest tutaj problemem. FA w takim wypadku rzeczywiście może anulować sezon a jako że City jest wyrzucone z następnej edycji LM to może tam się znaleźć drużyna z 5 miejsca w sezonie 18/19 czyli MY :D

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:32

w Chinach to Policja ich siłą z domu wyciągała, albo zabijała im chałupy dechami, tutaj pójdzie ci stado baranów na miasto krzyknie "korona tu korona tam" i pojdzie sobie grzecznie do domku, nic im nie zrobią.

KapitanJack10 komentarzy: 5669 newsów: 413.03.2020, 16:30

@Ech0z napisał: "odpuści, skończy się szybciej niż w Chinach, tutaj nie ma 5 ludzi na metr kwadratowy"
A czytałeś jakie środki zastosowały Chiny? Myślałem, że przy 80k zarażonych to już koniec, bo jak tu właśnie to opanować, przy tylu ludziach tak jak Ty mówisz, ale dali radę dzięki więcej niż stanowczym krokom władz, a przede wszystkim ogarnięciu ludzi. Azjaci są bardzo zorganizowani.

A w Europie? Władze robią co mogą, ale ludziom rozsądku ustawą nie wpoją. Może być różnie.

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:29

Korona przez tą opieszałość Borysa zrobi im taką jesień średniowiecza w dupie że nawet następny sezon sie tam nie odbędzie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 313.03.2020, 16:28

Korona nie odpusci w anglii. nie ma szans

Adu (zawieszony) komentarzy: 549813.03.2020, 16:28

A co ile lat na świecie występuje pandemia na świecie ? co 3-4 lata? Czy raz na ruski rok gdzie sytuacja jest wyjątkowa, to co drużyny zagrały to ich, trudno, nikt tak nie chciał, ale odbierać tym drużynom to co wybiegały przez prawie 30 spotkań to bylo by najgorsze co mogło by byc.

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady