Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal

Pierwsza z trzech bitew: Man City vs Arsenal 25.01.2023, 18:37, Dominik Kwacz 1447 komentarzy

Kiedy Kanonierzy ostatni raz zwyciężyli z ekipą Pepa Guardioli w lipcu 2020 roku, trójkę w defensywie stanowili Shkodran Mustafi, David Luiz i Kieran Tierney wspomagani na wahadłach przez Hectora Bellerina i Ainsleya Maintlanda-Nilesa. Dobitnie pokazuje to dwie rzeczy. Po pierwsze starą prawdę, głoszącą, że w futbolu nie ma rzeczy niemożliwych. Po drugie, że podopieczni Mikela Artety są dziś zupełnie inną drużyną. Tamto zwycięstwo było niespodzianką, nieomal sensacją. Jeśli w najbliższy piątek znów zatriumfuje ekipa Arsenalu, nikt nie będzie przecierał ze zdumieniem oczu. Teraz bowiem bój stoczą faworyci do miana najlepszej drużyny w Anglii. Nadchodzi pucharowe starcie Manchesteru City z Arsenalem.

Po niedawnym, wygranym 4:2 spotkaniu z ekipą Antonio Conte, Pep Guardiola był zirytowany. Pomimo zwycięstwa z piątymi obecnie w tabeli kogutami, Hiszpan nie ukrywał zażenowania. Krytykował własnych piłkarzy, nie oszczędzając nawet przybysza z innej planety, Eerlinga Haalanda. Zdaniem Katalończyka jego drużyna stała się organizacją wesołych kwiatków. Znany z uprawiania mind games menadżer oczywiście próbował tym samym trafić do głów swoich podopiecznych, ale przede wszystkim namieszać w obozie przyszłych rywali. Kilkukrotnie wprost odnosił się do drużyny swojego byłego asystenta, stwierdzając nawet, że jeśli nic się nie zmieni, Arsenal unicestwi The Citizens.

To wcale nie znaczy, że Pep się boi. Na półmetku rozgrywek Jej Wysokości Obywatele tracą pięć oczek do ekipy z Londynu i wcale nie wypisali się jeszcze z walki o tytuł. Jest jednak jedna rzecz, której mistrz zazdrości swojemu protegowanemu. Magicznego składnika - pasji.

Naszym problemem jest fakt, że zdobyliśmy tytuł cztery razy w ostatnich pięciu latach, a Arsenal żadnego od niemal dwudziestu. Jesus, Zinchenko, oni nie wygrywali tylko Premier League, ale każdy mecz, każdą piłkę, każdą akcję. Za każdym razem. Brakuje nam tego, straciliśmy to.

Arsenalowi może brakować świeżo zdobytych tytułów, gry w Lidze Mistrzów, ultraszerokiej kadry. Jenak niewątpliwie nie brakuje im pasji - wielokrotnie podkreślają to piłkarze i sam Mikel Arteta. Widać ją również gołym okiem - od przedmeczowych kółeczek z żarliwymi przemowami Zinchenki czy Xhaki, po wspólne świętowanie każdej bramki, czy udanej akcji w obronie. W kadrach uchwycacnych przez stadionowych fotografów. Po straconej bramce w ostatnim meczu z Manchesterem United jedyną reakcją było wzajemne zagrzewanie się do walki, bez obwiniania czy załamywania rąk. Przy remisowym wyniku w drugiej połowie, z każdą upływającą minutą Arsenal zaciskał uścisk wokół pola bramkowego Davida de Gei tak, że podopieczni Eryka Ten Haaga stracili kompletnie wiarę w zwycięstwo i zaczęli kurczowo bronić cennego punktu. Nieustający opór się opłacił, kiedy w doliczonym czasie Eddie ,,twoja obrona ma kłopoty" Nketiah wprawił w ekstazę Emirates strzelając gola dającego upragnione zwycięstwo. Piękny pojedynek, którego nie powstydziliby się Wenger, ani Ferguson. Ten drugi był nawet obecny na trybunach.

Kanonierzy, którzy jeszcze od pod koniec poprzedniego sezonu bywali sinusoidalni i nerwowi, w obecnym zdają się samonapędzającą się maszyną. Maszyną, w której w zasadzie nie ma już słabych ogniw, a każde kolejne udane zagranie, bramka, czy zwycięstwo jest jak łopata węgla dorzucana przez palacza w rozpędzonym parowozie. To najlepiej grający Arsenal od lat, dla wielu młodszych kibiców najlepszy, jaki widzieli w życiu. Być może nawet najlepsza obecnie drużyna w Anglii.

Która jednak nie grała jeszcze z obecnym mistrzem. Mimo porażek w derbach z United i niedawnym remisie z czerwoną latarnią ligi - Evertonem, Citizens wciąż są niesamowicie mocni. Halland szybko udowodnił Guardioli, że nie chce być wesołym kwiatkiem. Jego hattrick w ostatni meczu z Wolverhampton, był już czwartym w tym sezonie. Łączna pula 25 bramek w 21 spotkaniach mówi sama za siebie. A to przecież nie jedyna gwiazda drużyny z Manchesteru, tylko ich najnowszy nabytek.

Najbliższe pucharowe spotkanie to pierwszy z trzech pojedynków pomiędzy Artetą a Guardiolą w tym sezonie. Prywatnie - dobrzy przyjaciele darzący się wzajemnie ogromnym szacunkiem. Zawodowo - dwaj główni pretendenci rywalizujący o wygranie Premier League i FA Cup. Remis oznaczałby powtórkę, przy napiętym terminarzu obaj menadżerowie będą się zapewne starali tego uniknąć. Zwycięstwo, poza awansem do następnej rundy dałoby psychologiczną przewagę w kolejnym, ligowym pojedynku. Nie spodziewajmy się zatem nudnego 0:0

Rozgrywki: FA Cup
Miejsce: Etihad Stadium, Manchester
Data: Piątek 27 stycznia, godzina 21:00 czasu polskiego
Sędzia: Paul Tierney
Transmisja: 21:00 w Eleven
Typ Kanonierzy.com: 1:2

Nie wiesz gdzie oglądać Premier League? Sprawdź artykuł od Zagranie!

FA CupManchester City autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ech0z komentarzy: 1059026.01.2023, 10:44

Kibice United wyjaśnieni w ostatnim komentarzu na Devilpage.

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 10:42

@ArtetaBall napisał: "No Onana jest taki odpowiedzialny na Dmie, że obok gra Gueye, a za nim jeszcze 3 ŚO"

Buhahah bo raz z WHU zagrali z wahadłowymi? :D Jak zagrali w 5 poprzednich meczach? :D Naprawdę sprawdź potem napisz unikniesz takich ośmieszeń :)

Zakończę na tym już dyskusję z Tobą, ponieważ skutecznie mi udowodniłeś, że nie masz bladego pojęcia o czym mówisz :) Swoich wymysłów nie jesteś w stanie poprzeć niczym poza swoją wyobraźnią dlatego ta dyskusją nie ma dalszego sensu. Eksperci w pomeczowych studiach propsują Onane za to, że ma dobre rozegranie, że ma dobrą technikę i bardzą dobrą dynamikę, ale szanowny jegomość ArtetaBall będzie mówił, że to drewno któremu piłka odskakuje na metr i wprowadza chaos w pomocy :D I TO ON MA RACJĘ :D Hit :)

Rynkos7 komentarzy: 765726.01.2023, 10:41

@Be4Again napisał: "Trochę przesadzasz, bo robisz z niego jakiegoś Rasiaka środka pola. To jest zadaniowiec do ściśle określonych czynności na boisku. Masz rację, że w rozegraniu i płynności gry nie dam nam tyle co Thomas. To niezaprzeczalny fakt, ale sezon jest długi i raz na kilka meczy trzeba wejść pod koniec spotkania, kiedy rywal na nas siedzi, piłkarze oddychają rękawami i zrobić robotę w środku pola w postaci przechwytu, udanego wślizgu, wygranego pojedynku. To Mo potrafi. On nie blokuje miejsca w składzie młodym gniewnym. On zna swoje położenie. Dla mnie to, że go mamy jest atutem."

Dlatego jak ktoś niżej napisał Elneny będzie świetnym 3 wyborem, który jest właśnie takim zadaniowcem w kadrze jak mówisz. Jako 2 opcja zdecydowanie nie bo tutaj musi być gość, który tak jak Garfield napisał nie obniży jakości zespołu po zejściu podstawowego pomocnika.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 10:41

Elneny wróci i pokaże wszystkim niedowiarkom jak się gra w piłkę

Garfield_pl komentarzy: 3327026.01.2023, 10:36

@SZYMON_TYROL napisał: "W takim City, zespole, który aspiruje o mistrzami. DM1 - Rodri, DM2- Phillips DM3 - Perrone. Liverpool DM1 - Keita, DM2- Bajcetic, DM3- Jones. United DM1 - Casemiro, DM2- Mctominay, DM3 - brak. Chelsea DM1 - Jorginho, DM2- Nkante, DM3 - Zakaria. Spurs DM1 - Hojbjerg, DM2- Benntancur, DM3- Skipp. Proszę, który z zespołów top6 ma rownoobsadzona jedna pozycje, tj 3 zawodnikami na tym samym, bądź podobny poziomie ?"
Ale czy mamy na tej podstawie dawać szansę Elnenemu? Może lepiej iść drogą, gdzie pozyskujemy kogoś młodego kto będzie się rozwijał i będzie naciskał na 1 skład? 3 mecze mu wyszły w poprzednim sezonie,a tak to to po prostu dobry piłkarz na środek tabeli czy inna ligę. To samo z napastnikami, szukać takich żeby była konkurencja o skład a nie tylko sztuka, która ma obsadzić stanowisko. Już pomijam, że poza podawaniem bezpiecznie do tyłu czy boku, nieraz zdarzały się błędy,które mogły prowadzić do straty bramki. Co jeszcze istotne, bo tak samo mówiłem o Granicie, że za słaby i bije się w pierś,bo chłop się poprawił mega , to w przypadku Momo nic się nie zmienia, a to że smieszkuje nie przekonuje mnie

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 10:33

@Rynkos7 napisał: "Elneny jest solidnym grajkiem, dobrze wykonuje zadania bez piłki tj. krycie, asekuracja itd. Ale w momencie gdy jesteśmy przy piłce Elneny jest słupem w środkowej części boiska tj. piłka się tylko od niego odbija, oni do niego podają a on ją oddaje albo w lewo albo prawo."

Trochę przesadzasz, bo robisz z niego jakiegoś Rasiaka środka pola. To jest zadaniowiec do ściśle określonych czynności na boisku. Masz rację, że w rozegraniu i płynności gry nie dam nam tyle co Thomas. To niezaprzeczalny fakt, ale sezon jest długi i raz na kilka meczy trzeba wejść pod koniec spotkania, kiedy rywal na nas siedzi, piłkarze oddychają rękawami i zrobić robotę w środku pola w postaci przechwytu, udanego wślizgu, wygranego pojedynku. To Mo potrafi. On nie blokuje miejsca w składzie młodym gniewnym. On zna swoje położenie. Dla mnie to, że go mamy jest atutem.

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 10:33

@DyktatorArsene napisał: "Klub ma opcje przedluzenia o rok z Elnenym."
Mam szczerą nadzieję, że z niej skorzystają ;)

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 10:30

Dawać tego Onane i może będzie dobrze

Rynkos7 komentarzy: 765726.01.2023, 10:28

@Be4Again napisał: "Możesz dać mi przykład kiedy w ostatnim czasie Elneny po wejściu obniżył "jakość" ? Z tego co pamiętam, to pod koniec zeszłego sezonu jak wypadł Thomas, Elneny był jednym z najlepszych na boisku."

Weź proszę Cię. To, że Elneny nie popełnia baboli to nie znaczy, że nie ma obniżenia jakości po jego wejściu. Elneny jest solidnym grajkiem, dobrze wykonuje zadania bez piłki tj. krycie, asekuracja itd. Ale w momencie gdy jesteśmy przy piłce Elneny jest słupem w środkowej części boiska tj. piłka się tylko od niego odbija, oni do niego podają a on ją oddaje albo w lewo albo prawo. Na tym kończy się gra z piłką Elnenyego.

ArtetaBall komentarzy: 69126.01.2023, 10:27

@Be4Again napisał: "Możesz dać mi przykład kiedy w ostatnim czasie Elneny po wejściu obniżył "jakość" ? Z tego co pamiętam, to pod koniec zeszłego sezonu jak wypadł Thomas, Elneny był jednym z najlepszych na boisku."
Ooo i tutaj się zgadzam, Elneny jest dobry w tym co robi.. nie ryzykuje, gra prostą piłkę i ogólnie jak jest na boisku to nie zawodzi - dlatego dostał nowy roczny kontrakt. Problemem są jego ostatnie kontuzje

ArtetaBall komentarzy: 69126.01.2023, 10:25

@Be4Again: No Onana jest taki odpowiedzialny na Dmie, że obok gra Gueye, a za nim jeszcze 3 ŚO.. Stary nie masz pojęcia o strategii i niestety to Ty głosisz herezje :D Everton gra bardzo prostą piłkę..

1. Laga do przodu, Onana zgrywa (w tym jest dobry).. nastepnie nasz wielki Iwobi otwiera wahadła i koniec akcji... bo ten zespół uja strzela, a i w obronie grają padakę (mimo 2 DMów i 3 obrońców).
2. Zaproszenie przeciwnika na swoją połowę, przyjęcie piłki... Onana/Iwobi przedzierają się niczym Wilshere + uruchomienie wahadeł.
3. Zamiast "wahadeł" budowanie akcji na połowie rywala, nabijanie bezsensowne podań.

Przy takiej grze jest to normalne, że Onana będzie miał wysoki procent udanych dryblingów, podań.. bo ogólnie jest dobry w tym co robi, natomiast u nas robiłby zupełnie co innego.

ZielonyLisc komentarzy: 2035926.01.2023, 10:21

@miki9971: sorry nie do ciebie :)

DyktatorArsene komentarzy: 249326.01.2023, 10:18

@ozzy95:
Klub ma opcje przedluzenia o rok z Elnenym.

SZYMON_TYROL komentarzy: 91826.01.2023, 10:16

@Garfield_pl: W takim City, zespole, który aspiruje o mistrzami. DM1 - Rodri, DM2- Phillips DM3 - Perrone. Liverpool DM1 - Keita, DM2- Bajcetic, DM3- Jones. United DM1 - Casemiro, DM2- Mctominay, DM3 - brak. Chelsea DM1 - Jorginho, DM2- Nkante, DM3 - Zakaria. Spurs DM1 - Hojbjerg, DM2- Benntancur, DM3- Skipp. Proszę, który z zespołów top6 ma rownoobsadzona jedna pozycje, tj 3 zawodnikami na tym samym, bądź podobny poziomie ?

Joker_224 komentarzy: 540426.01.2023, 10:14

Drugi Vieira to będzie Lesley Ugochukwu - patrzysz na gościa i już widzisz uderza Anelkę tfu...Sambiego w twarz swoją wielką knagą a Arteta z tyłu bije brawo

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 10:13

@Garfield_pl napisał: "Bo potrzebujemy gościa, który po wejściu nie obniża jakości"

Możesz dać mi przykład kiedy w ostatnim czasie Elneny po wejściu obniżył "jakość" ? Z tego co pamiętam, to pod koniec zeszłego sezonu jak wypadł Thomas, Elneny był jednym z najlepszych na boisku. @Garfield_pl napisał: "przede wszystkim, który wywiera presję na zawodnika pierwszej 11. Elneny tych wymagań nie spełnia, no chyba że chcesz mieć poziom jak w polskiej kadrze i atmosferowiczow, ale chyba nie w tym kierunku ma iść AFC."

Kadra drużyny, która w przyszłym sezonie będzie bić się na kilku frontach z realną szansą na najwyższe trofea musi być szeroka. Nie tylko pierwszy skład i zawodnicy, którzy jak to napisałeś " wywierają presję na zawodnika pierwszej 11", ale też tacy którzy mają doświadczenie, opanowanie i powierzone zadania wykonują bezbłędnie. Elneny to nigdy nie był zawodnik na pierwszą 11tkę. To "żołnierz" od zadań spechalnych, podobnie jak Milner w LFC. Jego zadania są głównie destrukcyjne, defensywne.

DzejCoop komentarzy: 326426.01.2023, 10:09

@DzejCoop napisał: "Ciekawymi zawodnikami jeszcze są Pedro Porro, N'Dicka (który akurat po transferze Kiwiora się oddalił ale szczerze ja bym szedł po niego w lecie za darmo nawet jako poszerzenie kadry. Będzie LM więc pogra, będzie rywalizacja i po prostu lepszy ją wygra i zostanie), Skhiri (gość moim zdaniem idealny za Parteya), Onana (to samo co Skhiri tylko bez uderzenia, przynajmniej póki co tego nie pokazał/nie potrafi). Reszta myślę mocno obsadzona i nie potrzeba jakichś większych wzmocnień. Jeśli plotki o Chiesie za 15mln możliwym do nas to ewentualnie On jako poszerzenie kadry na pozycję Saki (obskoczy też i kilka innych pozycji w ataku w tym LS). Co sądzicie? Kogo Wy byście widzieli? Luźna propozycja zawodników ode mnie."

I zapomniałem o opcji Tielemansa jeszcze również za darmochę w lecie. Fajne opcje moim zdaniem wszystkie co wymieniłem.

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 10:06

@ArtetaBall napisał: "Porównaj sobie technikę Onany z Zubimendim, to może zrozumiesz co mam na myśli. U nas DM ma zupełnie inne zadania niż Onana w Evertonie."

Chłopie po co dalej brniesz? Nie pisałeś o porównaniu Onany z Zubimendim, wyraziłeś ogólną opinię o nim. Napisałeś, że jest drewniany, że piłka go nie słucha, że piłka odskakuje mu na metr i wprowadza chaos, a jest to po prostu bzdura jakich mało. Nie napisałeś, ze w porównania z Zubimendim prezentuje się tak i tak. Nie konfabuluj teraz...

Ten zawodnik ma PS% na poziomie najlepszych zawodników na tej pozycji w lidze, udanych dryblingów ma więcej niż Thomas w tym sezonie, a on przecież słynie z swoich "przekładek". Do tego jest bardzo szybki. To nie są statystyki "drewaniaka". U niego jedyne co kuluje to strzały i dyscyplina taktyczna. Rzeczy, które można szybko skorygować. @ArtetaBall napisał: "My nie gramy głęboką defensywom, gdzie DM przyjmuję piłkę mając za sobą kilku graczy, którzy są w stanie go zaasekurowac podczas wyprowadzania piłki.."
Everton gra głęboką defensywą? :D Może już lepiej dzisiaj nic nie pisz bo naprawdę mam wrażenie, że nie wiem o czym mówisz :) @ArtetaBall napisał: "Ostatnią rzeczą jaką potrzebujemy to chaos na pozycji DM"
Daj mi przykład wprowadzania chaosu przez niego :D Straty ma każdy piłkarz, Thomas też. Jednak Onana na pewno nie jest ani drewniany, ani chaotyczny. To argument z głębokiego D.

Nie żebym był wielkim fanem sprowadzania go do nas, ale nie lubię jak ktoś głosi takie herezje...

SZYMON_TYROL komentarzy: 91826.01.2023, 10:06

@Garfield_pl: Jako opcja nr 3 bądź 4 Elneny jest idealny. Pokaz mi klub który ma 3 zawodników o równych umiejętnościach na jedna pozycje? I to takich, którzy godzą się z tym, ze są przyspawani do ławki. To jest logiczne, ze nie da się mieć kadry 26 osób, każdy na równym poziomie, by tak jak napisałeś „nie obniżać poziomu”

Garfield_pl komentarzy: 3327026.01.2023, 09:59

@Be4Again napisał: "Dlaczego za wszelką cenę chcecie pozbywać się Elnenego? Przecież taki "żołnierz" w zespole to skarb. Nie pobiera wysokiej tygodniówki, jest lubiany w zespole, akceptuje swoją pozycję, jak wchodzi to wywiązuje się z swoich zadań - głównie destrukcyjnych."
Bo potrzebujemy gościa, który po wejściu nie obniża jakości, a przede wszystkim, który wywiera presję na zawodnika pierwszej 11. Elneny tych wymagań nie spełnia, no chyba że chcesz mieć poziom jak w polskiej kadrze i atmosferowiczow, ale chyba nie w tym kierunku ma iść AFC.

ZielonyLisc komentarzy: 2035926.01.2023, 09:59

@miki9971: to wy****iaj

DzejCoop komentarzy: 326426.01.2023, 09:59

Ciekawymi zawodnikami jeszcze są Pedro Porro, N'Dicka (który akurat po transferze Kiwiora się oddalił ale szczerze ja bym szedł po niego w lecie za darmo nawet jako poszerzenie kadry. Będzie LM więc pogra, będzie rywalizacja i po prostu lepszy ją wygra i zostanie), Skhiri (gość moim zdaniem idealny za Parteya), Onana (to samo co Skhiri tylko bez uderzenia, przynajmniej póki co tego nie pokazał/nie potrafi). Reszta myślę mocno obsadzona i nie potrzeba jakichś większych wzmocnień. Jeśli plotki o Chiesie za 15mln możliwym do nas to ewentualnie On jako poszerzenie kadry na pozycję Saki (obskoczy też i kilka innych pozycji w ataku w tym LS). Co sądzicie? Kogo Wy byście widzieli? Luźna propozycja zawodników ode mnie.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:58

@Garfield_pl: okej już się pakuje, przepraszam

Adamarsenal1 komentarzy: 349726.01.2023, 09:57

Pytanie czy w Evertonie, ktoś myśli go sprzedawać teraz, jak będą się bić o utrzymanie do końca sezonu.

Garfield_pl komentarzy: 3327026.01.2023, 09:57

@danielosik napisał: "Budzę się codziennie, otwieram oczy i mówie "#!$%@? znowu w tej Polsce" i już mi się nie chce niczego. Jedyne czego chce to wyjechać z tego polskiego syfu. Nienawidze tego państwa."
To wyjedź xD ci jakiś czas widzę wpis Twój tego typu a dalej w tej Polsce siedzisz;) to tak jak Ci co codziennie mówią, że "pier...a tą robotę, nie będą robić na tego złodzieja" i tak 30 lat za najniższą xD

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 09:54

@danielosik napisał: "oby, bo zapasy mi się kończą"
Daj adres, prześlę Ci trochę puszek. Ja mieszkam w Polsce, ale tutaj nie ma aż takiego dramatu...

Ech0z komentarzy: 1059026.01.2023, 09:51

Ale nie ma.co.porownywac Onany w Evertonie a u Nas. Arteta z niego zrobi drugiego Vieire i szansa jest na to bardzo duża. Na tylu graczy tylko Lokonga nie wypalił.patrzcie co zrobił z Granita. A granie u Lamparda to -100 do skilla

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:51

@Ashmadia: oby, bo zapasy mi się kończą

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 126.01.2023, 09:50

Ale przeca Elneny ma kontrakt do końca czerwca. To żeby go zostawić to trzeba by przedłużyć, a o tym cisza. Wątpię by Arteta wiązał plany z Momo.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:50

@miki9971: co takiego? Opowiadaj szybko

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 09:50

@danielosik napisał: "tak, dokładnie"
I jaki plan? Może Polskie Państwo Podziemne jakoś Cię wywiezie?

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 226.01.2023, 09:49

@danielosik: jest w sumie jedna rzecz, którą mógłbyś dla mnie zrobić, skoro już pytasz.

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 09:49

@ozzy95 napisał: "Zgadzam się. Onana nie jest drewniany, właśnie potrafi grać do przodu."

Oczywiście, że nie jest... koleś który napisał taką głupotę albo nigdy nie widział meczu z jego udziałem albo po prostu nie jest w stanie wyciągnąć oczywistych wniosków po obejrzeniu danego zawodnika w akcji. Jeszcze pisze, że wprowadza chaos... przy 93% PS :D HIT

Taki z niego drewniak, że ma więcej udanych dryblingów niż Thomas w tym sezonie :D A gra w zespole, który walczy o utrzymanie. Normalnie drugi Matic :D

ArtetaBall komentarzy: 69126.01.2023, 09:49

@Be4Again: Porównaj sobie technikę Onany z Zubimendim, to może zrozumiesz co mam na myśli. U nas DM ma zupełnie inne zadania niż Onana w Evertonie.

My nie gramy głęboką defensywom, gdzie DM przyjmuję piłkę mając za sobą kilku graczy, którzy są w stanie go zaasekurowac podczas wyprowadzania piłki.. My gramy wysokim pressingiem i jeśli Partey straci piłkę, to automatycznie leci szybka kontra.. ŚO są wysoko, boczni obrońcy na naszej połowie.

Dlatego właśnie na pozycji DMa potrzebujemy kogoś odpowiedzialnego i właśnie dlatego Lokonga sobie nie radził, a Elneny powiedzmy daje jako tako radę (nie ryzykuje, gra prostą piłkę)

Myślę, że Onana to bardzo dobry piłkarz, ale mam powody do obaw, że sobie nie poradzi w Arsenalu. Ostatnią rzeczą jaką potrzebujemy to chaos na pozycji DM. Natomiast masz prawo myślec inaczej, tylko wyrażamy opinie, easy

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 09:49

@new_star napisał: "Ci co tak szybko chcą się pozbyć Egipcjanina, to chyba już zapomnieli jego perfekcyjny występ z WHU w Boxing Day. Przecież to nie tak dawno było"
A z United w zeszłym sezonie? To był obłęd.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:48

@Ashmadia: tak, dokładnie

@miki9971: może mogę ci jakoś pomóc?

Ech0z komentarzy: 1059026.01.2023, 09:48

Nie no tak poważnie to z taką władza i ekonomia to my sami niedługo będziemy 3 światem. Nie dziwię się że ludzie tutaj mają depresję.

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 226.01.2023, 09:48

@danielosik: Bardzo. :(

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 09:47

@Be4Again napisał: "Dlaczego za wszelką cenę chcecie pozbywać się Elnenego? Przecież taki "żołnierz" w zespole to skarb. Nie pobiera wysokiej tygodniówki, jest lubiany w zespole, akceptuje swoją pozycję, jak wchodzi to wywiązuje się z swoich zadań - głównie destrukcyjnych. On na pewno się zgodzi na przedłużenie kontraktu o kolejne 12 mcy. Mieć kogoś takiego na ławce, kto nie marudzi i jak trzeba to wchodzi w 80 minucie żeby bronić wyniku i wykonuje "brudną robotę" bez grama grymasu, to bardzo duży komfort dla trenera. Eleny nie jest od tego żeby stanowić o sile naszej drugiej linii, ale od tego żeby w odpowiednim momencie odwalić brudną robotę lub być "kołem zapasowym". Ja bym się go nie pozbywał."
Dokładnie nad tym samym się zastanawiam. Człowiek, który nie zawodzi i nie marudzi. Jest u nas od lat i akcpetuje swoją rolę, wywiązując się z niej wzorowo. Mimo, że idzie nam dobrze, to ten projekt nie jest jeszcze skończony, więc zostawmy Mo, niech odejdzie jako ostatni ze "starego" Arsenalu.

new_star komentarzy: 6854 newsów: 926.01.2023, 09:46

Ci co tak szybko chcą się pozbyć Egipcjanina, to chyba już zapomnieli jego perfekcyjny występ z WHU w Boxing Day. Przecież to nie tak dawno było

Ashmadia komentarzy: 191326.01.2023, 09:44

@danielosik napisał: "Budzę się codziennie, otwieram oczy i mówie "#!$%@? znowu w tej Polsce" i już mi się nie chce niczego. Jedyne czego chce to wyjechać z tego polskiego syfu. Nienawidze tego państw"
Czegoś nie wiem? Zamknęli granice i jesteś przetrzymywany wbrew własnej woli?

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:44

@miki9971: tak to cię boli że mam 54 lata?

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 226.01.2023, 09:43

@danielosik: „Dziecko” mówi to gość, który datę urodzin na profilu ma 06.09.1969. Jakbyś się pierwszy raz w życiu jarał kamasutrą.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 126.01.2023, 09:41

@Ech0z napisał: "Większa szansa jest na to że urodzilbys się w kraju 3 świata z brakiem dostępu do bierzacej wody i prądu niż to że urodzilbys się w Polsce albo kraju Europy więc przestań narzekać dziecko ."
To cytat wieszcza Polskiego Zbigniewa Stonogi.

Be4Again komentarzy: 397826.01.2023, 09:40

Dlaczego za wszelką cenę chcecie pozbywać się Elnenego? Przecież taki "żołnierz" w zespole to skarb. Nie pobiera wysokiej tygodniówki, jest lubiany w zespole, akceptuje swoją pozycję, jak wchodzi to wywiązuje się z swoich zadań - głównie destrukcyjnych. On na pewno się zgodzi na przedłużenie kontraktu o kolejne 12 mcy. Mieć kogoś takiego na ławce, kto nie marudzi i jak trzeba to wchodzi w 80 minucie żeby bronić wyniku i wykonuje "brudną robotę" bez grama grymasu, to bardzo duży komfort dla trenera. Eleny nie jest od tego żeby stanowić o sile naszej drugiej linii, ale od tego żeby w odpowiednim momencie odwalić brudną robotę lub być "kołem zapasowym". Ja bym się go nie pozbywał.

danielosik (zawieszony) komentarzy: 1698226.01.2023, 09:40

@Ech0z: dziecko jak się splakalo

Ech0z komentarzy: 1059026.01.2023, 09:39

@danielosik napisał: "Budzę się codziennie, otwieram oczy i mówie "#!$%@? znowu w tej Polsce" i już mi się nie chce niczego. Jedyne czego chce to wyjechać z tego polskiego syfu. Nienawidze tego państwa."
Większa szansa jest na to że urodzilbys się w kraju 3 świata z brakiem dostępu do bierzacej wody i prądu niż to że urodzilbys się w Polsce albo kraju Europy więc przestań narzekać dziecko .

ozzy95 komentarzy: 2261 newsów: 126.01.2023, 09:39

Zgadzam się. Onana nie jest drewniany, właśnie potrafi grać do przodu.

W ostatnim magazynie Premier League wskazalnogo jako drugiego najlepszego zawodnika Evertonu w tym sezonie, co może wielką nobilitacją nie jest zważywszy na ich poczynania. Zgadnijcie kto ich zdaniem najlepszy w Evertonie? xD

bobslej22 komentarzy: 871826.01.2023, 09:38

@Ashmadia: moja żona też mi to mówi haha

Ech0z komentarzy: 1059026.01.2023, 09:38

Pogba, Sancho, VDBeek, Sanchez, Maguarie, Lukaku, Antony. Ktoś mi może powiedzieć ile razem kosztowali ? Ile to jest kasy przepalonej na transfery i nic im się nie dzieje. Czemu my musimy płakać nad każdym 10mln skoro mamy miliardera właściciela i klub z globalna marka.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady