Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United

Piłkarska Bitwa: Arsenal vs Manchester United 01.09.2023, 23:07, Dominik Kwacz 2129 komentarzy

Zważywszy na klasę rywali w trzech pierwszych kolejkach, zdobycie siedmiu punktów może być powodem do narzekań. Jednak bardziej niż utracone punkty martwić może postawa Kanonierów, którzy w żadnym ze spotkań nie potrafili zapewnić sobie bezpiecznej przewagi bramkowej, popełniając przy tym sporo niewymuszonych błędów. W czwartej kolejce na Emirates zawita trudniejszy rywal - Manchester United, by po raz 240 zmierzyć się z londyńczykami w jednym z największych piłkarskich pojedynków w Anglii.

To zadziwiająca statystyka: gol stracony przez Arsenal w meczu z Fulham był już trzecim trafieniem na bramkę Ramsdale'a w pierwszej minucie spotkania w tym roku. Poza brakiem koncentracji pokazuje to również, że głównym rywalem podopiecznych hiszpańskiego menedżera często są oni sami. Podarowywanie bramek rywalom, czy to po nieudanym podaniu (gol Pereiry), czy po stałym fragmencie grając z przewagą jednego zawodnika (gol Palihni), to główne przyczyny, dla których fani The Gunners są zmuszeni drżeć o wynik do ostatnich sekund. Nie pomagają też eksperymenty z taktyką. Zarówno kibice, jak i eksperci drapią się po głowach, próbując zrozumieć dlaczego kwartet White – Saliba – Gabriel - Zinchenko pomimo gotowości do gry, wciąż nie powrócił. Pozostaje też kwestia usilnego wystawiania od pierwszej minuty Kaia Havertza, którego obecność na boisku zdaje się czasami zaskakiwać nawet jego samego.

Wynik punktowy może nieco maskować styl, a w zasadzie jego brak, jaki na początku rozgrywek prezentuje ekipa Ten Haga. Dwa gole stracone w pierwszych czterech minutach na Old Trafford w meczu z Nottingham to niechlubny rekord klubu. Chociaż ostatecznie udało się uratować trzy punkty, niewątpliwie forma United pozostawia wiele do życzenia.

Ostatnie pojedynki obu drużyn na Emirates zdominowali gospodarze – są niepokonani od pięciu spotkań przed własną publicznością (4Z 1R). Co więcej, dla Manchesteru ostatnie dziesięć wizyt w stolicy to zaledwie jedno zwycięstwo (3R 6P). Bukayo Saka i Marcus Rashford spisują się w tych starciach szczególnie dobrze, Rashford strzelając trzy bramki w dwóch ostatnich pojedynkach, a Saka trafiając w każdym z trzech ostatnich.

W kadrach obu drużyn zabraknie kilku piłkarzy dostępnych jeszcze niedawno, choć powody w obu przypadkach są zgoła inne. Goście zmagają się z plagą kontuzji, gospodarze z kolei postanowili pozbyć się piłkarzy, którzy nie mieścili się w składzie. Kanonierów opuścili Folarin Balogun, Kieran Tierney i Nuno Tavares, jedną nogą poza klubem jest też dołączający do Crystal Palace Rob Holding. Kontuzjowani pozostają Elneny i Timber. Jeśli chodzi o United, zabraknie Diallo, Heatona, Mainoo, Malacii, Mounta, Shawa i Varane’a. Swój debiut może za to zaliczyć Rasmus Højlund, Sergio Reguilon i Sofyan Amrabat.

To starcie niewątpliwie zapowiada się na hit kolejki. Manchester niewątpliwie będzie dążył do przełamania złej passy na Emirates, Kanonierzy z kolei potrzebują solidnego zwycięstwa z mocnym rywalem. W meczu tych drużyn od lat chodzi o coś więcej niż trzy punkty, należy się zatem spodziewać prawdziwej piłkarskiej bitwy.

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: Niedziela 3 września, godzina 17:30 czasu polskiego
Sędzia: A. Taylor
Transmisja: 17:30 w Viaplay

Manchester UnitedPremier League autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
clash123 komentarzy: 195802.09.2023, 12:16

*Przeciwko

clash123 komentarzy: 195802.09.2023, 12:16

Trossard jeszcze kiedy był graczem mew uciszył Liverpool. Może powinien dostać szansę od pierwszych minut przecieków united ?

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.09.2023, 12:15

@Kaczaza napisał: "To nie zsługa Artety tylko fuksa z tarczą"
Wiadomo, jak Arsenal nie wygrywa to winny jest Arteta, a jak wygrywa to fuks.

Dziadyga komentarzy: 916702.09.2023, 12:15

My nawet za Sakę byśmy nie wzieli 100 mln jakby z musu trzeba było sprzedawać z jakiegoś powodu tfu,tfu.

Lamoreaux komentarzy: 362402.09.2023, 12:14

Przeciez Holding nie będzie grał w podstawie bo mają Andersena i Guehiego. Obrońców lepszych od Anglika. Rob pewnie będzie wychodził trzymać wynik i stać we własnym polu karnym - co akurat umie nieźle. To, że nie pasuje profilem do drużyny jak Arsenal, która od obrońców wymaga operowanie piłka i wysoką grę, nie znaczy że Holding jest Mariuszem Jopem. To dla zespołów z miejsc 11-20 premier league naprawdę fajny transfer.

silvano95 komentarzy: 1005702.09.2023, 12:05

Najlepiej to rozwiazac kontrakt z piłkarzem i nara . Nasze sprzedaże to jest jakas tragedia

matikanonier komentarzy: 214102.09.2023, 12:02

Holdini zawali im kilka meczów i przestaną się śmiać.

Threeth komentarzy: 2402.09.2023, 11:58

@blazejpak: Greenwood nie został oczyszczony z zarzutów. Oczyszczenie z zarzutów oznacza potwierdznie, że nie zrobił tego co mu się zarzuca. Postępowanie wobec Greenwooda zostało umorzone z powodu tego, że jego dziewczyna nie chciała zeznawać, tj. nie było by jak udowodnić. Innymi słowy, Greenwood nie został uniewinniony, a jedynie zakończyło się postępowanie karne wobec niego, co nie oznacza, że nie zrobił tego co mu się zarzuca.

Dziadyga komentarzy: 916702.09.2023, 11:56

Pepe to jest pustak który nie rozumie 90% założeń meczowych.Jeden z najgłupszych graczy jaki w klubie grali.

blazejpak komentarzy: 41002.09.2023, 11:52

Ktoś coś wie czemu jest taki hate na getafe po zakontraktowaniu Greenwooda? Z tego co czytałem to niby został oczyszczony z zarzutów. Jakaś większa szopka się za tym kryje czy po prostu jest mężczyzną?

Lamoreaux komentarzy: 362402.09.2023, 11:50

Jutro 4-1 walimy w trąbę tych faweliarzy i cygańskich tamburyniarzy. Coś czuję, że ten Hujluond ukąsi jutro i będzie to jego jedna z jego 6 bramek w sezonie. Ale oby nie, tak po prostu czuje w krzyżach
Saka jutro dublecik

KapitanJack10 komentarzy: 5797 newsów: 402.09.2023, 11:50

@Ashmadia napisał: "Fakt, że ludzie tutaj domagają się powrotu Pepe, jest zarazem odpowiedzią na pytanie dlaczego ciągle wygrywa PiS lub PO. Mamy bardzo krótką pamięć...;)"
5min późnej:
@Kaczaza napisał: "bardziej póki co na pierwszy skład zasługuje Vieira."

Idealne potwierdzenie tezy o krótkiej pamięci.

Garfield_pl komentarzy: 3330202.09.2023, 11:36

Ryan Alebiosu is an interesting case if he stays. He’s 21 years old and has had two loan spells. Very tall as well. Breakthrough is unlikely but he could provide cover at right-back in training and potentially get on the bench if a lot of players are out.

Damper komentarzy: 318202.09.2023, 11:36

Nie sądzicie, że skoro rozmawiamy o wystawianiu na słabszych rywali to o wiele lepiej postawić na kogoś takiego jak Cozier-Duberry niż odgrzewać stare, nieświeże kotlety z Pepe? Chłop już od dawna jest na wylocie, więc o czym w ogóle ta rozmowa. Kto się po niego zgłosił w tym okienku? To chyba daje do myślenia. Arteta nie chciał w kadrze Pepe nawet wtedy, kiedy ona było dużo słabsza. Teraz weszliśmy na o wiele wyższy poziom i mamy wracać do Pepe?

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 11:27

@maniekuw napisał: "A co z nim zrobić o ile nie zgłosi się po niego jakiś zespół z Arabii? I tak klub płaci mu grubą kasą to na jakiś słabszy klub w pucharach krajowych byłby jak znalazł."
Nie mam pojęcia co z nim zrobić, ale zakładam, że Arteta ma. Tak jak napisałem niżej, życzę mu, żeby się zmienił i odpalił i zapraszam do składu, ale to nie Arteta ma dać mu grać za to, że nie udało się go sprzedać. Ma zacząć tak trenować Nico, żeby Arteta musiał go wziąć chociaż na ławkę.

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 11:25

@Kaczaza napisał: "Masz rację po co stawiać na gościa który w 1614 minut strzelił w Arsenalu 10 bramek, lepiej zajechać Sake. Zapomniałeś tylko że poza poprzednim sezonem ani Saka ani Martinelli grając więcej od niego nie mieli jakiś lepszych liczb. Pepe moim zdaniem to nie flop, sezon jest długi, może jakimś cudem Mikel da mu minuty."
Pepe nie ogarnia o co chodzi w grze zespołowej, nie gra z pierwszej piłki z wolno myśli. U Artety nigdy nie będzie grać. Mimo wszystko, mam nadzieję, że się mylę, Nico weźmie się za robotę, zmieni podejście o 180 stopni i zostanie wcielony do kadry.

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 11:22

@Kaczaza napisał: "Oglądałeś mecze, widziałeś jak to wygląda? To nie zsługa Artety tylko fuksa z tarczą i tego że mecze nie trwały 10 minut dłużej bo tacy mocarze jak NFO, CRY czy FUL prawi zabrali punkty Arsenalowi.
Havertz mógł już co najmniej trzy bramki władować, bardziej póki co na pierwszy skład zasługuje Vieira."

Oglądałem, właśnie tak najlepsze drużyny wygrywają trofea, z fuksem nie ma to nic wspólnego. Vieira tydzień temu był floopem, zagrał dobry mecz i jest pierwszo składowcem... Jedziesz na emocjach stary. Rozumiem, że możesz pewnych rzeczy nie akceptować, czy nie rozumieć, ale daj trochę czasu Artecie, niech maszyna się rozpędzi.

Fabri4 komentarzy: 10084 newsów: 5002.09.2023, 11:21

Jutro bym zobaczył Ramsdale - White Saliba Gabriel Zina - Partey Rice Ode - Saka Trossard Nketiah

maniekuw komentarzy: 269702.09.2023, 11:15

@Ashmadia: A co z nim zrobić o ile nie zgłosi się po niego jakiś zespół z Arabii? I tak klub płaci mu grubą kasą to na jakiś słabszy klub w pucharach krajowych byłby jak znalazł.

WindKai komentarzy: 89802.09.2023, 11:15

Na pierwszy skład po powrocie Zinchenki to zasługuje przede wszystkim Partey i Rice, a także Nketiah, który od początku sezonu dobrze zastępuje Jesusa.

Havertz ze słabszymi zespołami, które się głęboko bronią może sobie grać i wdrażać się taktycznie do swojej roli, ale w takich spotkaniach jak z MU, w aktualnej formie Niemiec nie ma czego szukać. Paradoksalnie takie spotkanie na ławce i ewentualne wejście jako joker gdzieś w końcówce, może być dla Kaia bardzo korzystne, nóż widelec może będzie więcej miejsca i Havertz coś ustrzeli, albo przyda się w pojedynkach powietrznych z Martinezem, jeżeli MU głęboko się cofnie.

Jemu przede wszystkim brakuje pewności siebie i sportowej złości, jest zbyt flegmatyczny na szybkie i fizyczne starcie z MU.

Póki co wszystkie oczy są zwrócone na niego, niech usiądzie na ławce, odsapnie psychicznie i ułoży sobie w głowie co i jak.

Chociaż wcale się nie zdziwię jak Mikel wystawi go na 9 jak z City :D
Co by nie mówić to właśnie dzięki niemu nasz rywal tak naprawdę nie ma pojęcia jakim składem wyjdziemy (i my jako kibice też xD), bo nie wiadomo czy wygra upartość Artety, jakiś taki rozsądek w kontekście indywidualnej formy danego zawodnika czy może Hiszpan zamiesza ustawieniem jeszcze bardziej niż do tej pory.

Taki komentarzy: 207402.09.2023, 11:15

@damianARSENAL napisał: "Mikel szuka nowej pozycji dla Havertza? Ok, ale nie od pierwszej minuty. Niech Kai wchodzi w okolicach 70min i się uczy grać. Bo na razie to wyglada, ze wszyscy musza uczyć się nowych pozycji bo przyszedł 1 Niemiec i trzeba nauczyć go grać w pilke. To on powinien dostosować się do drużyny a nie odwrotnie."
Prawda.
Problem polega na tym, że ciężko posadzić na ławkę chłopaka za 70 mln.

Damper komentarzy: 318202.09.2023, 11:10

@Kaczaza napisał: "To nie zsługa Artety tylko fuksa z tarczą"

XD

Kaczaza komentarzy: 746402.09.2023, 11:09

@Ashmadia: Masz rację po co stawiać na gościa który w 1614 minut strzelił w Arsenalu 10 bramek, lepiej zajechać Sake. Zapomniałeś tylko że poza poprzednim sezonem ani Saka ani Martinelli grając więcej od niego nie mieli jakiś lepszych liczb. Pepe moim zdaniem to nie flop, sezon jest długi, może jakimś cudem Mikel da mu minuty.

Garfield_pl komentarzy: 3330202.09.2023, 11:03

Watts*

Dzulian komentarzy: 289302.09.2023, 11:02

Kurde na stronie Romy 61 komentarzy po wczorajszym meczu i jeszcze shoutbox zawalony. Oni mają więcej kibiców w PL niż Tottenham :D

Kaczaza komentarzy: 746402.09.2023, 11:01

@Ashmadia: Oglądałeś mecze, widziałeś jak to wygląda? To nie zsługa Artety tylko fuksa z tarczą i tego że mecze nie trwały 10 minut dłużej bo tacy mocarze jak NFO, CRY czy FUL prawi zabrali punkty Arsenalowi.
Havertz mógł już co najmniej trzy bramki władować, bardziej póki co na pierwszy skład zasługuje Vieira.

Garfield_pl komentarzy: 3330202.09.2023, 11:00

@Ashmadia napisał: "Nie wiem kto to powiedział, ale wypowiedź 10/10. Ten deal to wstyd..."
Watss

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 10:57

Fakt, że ludzie tutaj domagają się powrotu Pepe, jest zarazem odpowiedzią na pytanie dlaczego ciągle wygrywa PiS lub PO. Mamy bardzo krótką pamięć...;)

dzamil komentarzy: 19602.09.2023, 10:57

Nie wiem czy to dobre porównanie ale nawet za Maguire dawali 30 mln jak zobaczyłem za ile idzie Holding to śmiech na sali

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 10:54

@Kaczaza napisał: "Ostatnia wizja naszego trenera mnie przeraża. Mam najlepszego prawego obrońcę, pyk i gra na środku, mam jednego z lepszych DMów pyk i gra na prawej, Havertz nie pokazał nic, pyk 75 milionów euro."
Mamy zdobyty puchar i 7/9 punktów. Może jesteś zbyt bojaźliwy, skoro to Cię przeraża? Wraca Zina więc już pewnie zobaczysz Bena na PO i Parteya na DM. Do Kaia musisz przywyknąć na jakiś czas, bo nasz trener ma na niego pomysł, zobaczymy, czy się myli, czy ma rację, ale może dajmy Artecie i Kaiowi trochę więcej czasu, niż 4 mecze?

Kaczaza komentarzy: 746402.09.2023, 10:51

@Zloty: Chyba pod względem płacowym, ja uważam że to flop.

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 10:50

@silvano95 napisał: "I can't get my head around the Holding deal. I just can't understand how that is all he's worth.

27, proven & experienced PL defender, two years left on deal (taking option into account) & selling to another PL club. Palace must be laughing. Glad he's got a good move though."

Nie wiem kto to powiedział, ale wypowiedź 10/10. Ten deal to wstyd...

Kaczaza komentarzy: 746402.09.2023, 10:50

@Ashmadia: Ostatnia wizja naszego trenera mnie przeraża. Mam najlepszego prawego obrońcę, pyk i gra na środku, mam jednego z lepszych DMów pyk i gra na prawej, Havertz nie pokazał nic, pyk 75 milionów euro.

zdyp komentarzy: 484202.09.2023, 10:49

@silvano95 napisał: "Palace must be laughing"
ojjj, nie tylko palace

Ashmadia komentarzy: 191402.09.2023, 10:47

@Damper napisał: "Ty możesz to nazwać sympatią, a ktoś oceną przydatności zawodników i pomysłem na zespół. Każdy trener ma prawo realizować swoją wizję. To część piłki nożnej- wybory personalne, selekcja zawodników."
Rzekł bym nawet, że właśnie za to płacone ma Arteta;)

sWinny komentarzy: 815902.09.2023, 10:44

Porażka z naszej strony, że nie udało się wepchnąć komuś Cedrica i Pepe. Ale z drugiej strony tak to jest jak się robi błędy przy podpisywaniu takich zawodników i dawaniu im ogromnych pensji.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.09.2023, 10:44

@kamo99111 napisał: "Ale nie są to źli zawodnicy."
Nie no, pewnie miłe z nich chłopaki. Ale jeśli nie myślisz, nie biegasz i nie bronisz u Artety to znaczy że nie grasz. Arteta nie poświęci wyniku ani systemu tylko dlatego żeby Pepe się miło zrobiło.

silvano95 komentarzy: 1005702.09.2023, 10:43

I can't get my head around the Holding deal. I just can't understand how that is all he's worth.

27, proven & experienced PL defender, two years left on deal (taking option into account) & selling to another PL club. Palace must be laughing. Glad he's got a good move though.

Damper komentarzy: 318202.09.2023, 10:43

@kamo99111 napisał: "Po prostu na razie wszystko wygląda fatalnie..."

Daj spokój.

kamo99111 komentarzy: 748702.09.2023, 10:40

I to nie jest tak, że skreślam Kaia czy uważam Mikela za słabego menadzera. Po prostu na razie wszystko wygląda fatalnie... Brak zastępstwa dla Timbera, który odniósł kontuzje na cały sezon, upychanie na siłę Havertza pomimo braku gotowości do gry w tej taktyce, słaba gra z dużo słabszymi drużynami niż my. Wierzę w to, że Mikel ogarnie z czasem. Ale ten czas jest ograniczony. Bo przecież w końcu stracimy szansę na jakikolwiek sukces w tym sezonie na własne życzenie. A w tedy zeszły sezon i to co sobie wypracowaliśmy zostanie zniszczone!

KapitanJack10 komentarzy: 5797 newsów: 402.09.2023, 10:39

@kamo99111 napisał: "Ha ha ha no Havertz ma za to piękny 'first touch" w jednym meczu dwa babole, w sytuacjach których uczą sie 4-o letnie dzieci w szkółkach piłkarskich. Ale według Artety jednemu trzeba dać czas, a drugiemu nie. Pepe został bardzo szybko skreślony."

No Havertz zagrał tyle meczów w Arsenalu, co Pepe lat. Faktycznie Arteta jednemu daje szanse, a innemu nie.

Zresztą sam Arteta hejterow wyjaśnił przypominając Gabriela, White'a na PO, Odegaarda i przede wszystkim Xhaki. Nigdy się nie nauczymy?

Damper komentarzy: 318202.09.2023, 10:37

@kamo99111 napisał: "Decydują sympatie i tyle."

Ty możesz to nazwać sympatią, a ktoś oceną przydatności zawodników i pomysłem na zespół. Każdy trener ma prawo realizować swoją wizję. To część piłki nożnej- wybory personalne, selekcja zawodników.

kamo99111 komentarzy: 748702.09.2023, 10:31

@Marzag napisał: "Bo Pepe nie myśli na boisku a to grzech najcięższy dla Artety."

Są zawodnicy, którzy dają coś od siebie jak np. Saka czy Odegaard. Grają kreatywnie i z pomyślunkiem. Ale są też zawodnicy jak Pepe, których trzeba nauczyć pewnych schematów. Ale nie są to źli zawodnicy. Tego typu zawodnikiem jest też pp części Martinelli, który w zasadzie ma jedno wypracowane zagranie- zejście do linii końcowej i minięcie rywali na szybkości. Idąc tokiem Mikela nie powinien grać bo rywale się już go nauczyli. Ale ucząc go pewnych schematów może być przydatny. Dlatego jak dla mnie Arteta sam sobie przeczy. Jednym daje nieograniczony czas innych skreśla od razu. Decydują sympatie i tyle.

Zloty komentarzy: 80602.09.2023, 10:30

Wierzę w Havertza że z czasem będzie ważnym ogniwem w zespole

mlody323323 komentarzy: 248402.09.2023, 10:30

@kwiatinho napisał: "Holding za 4 + 2 jeśli zostaną spełnione dodatkowe warunki.
Lokonga wypożyczenie 1 mln
Balogun 40 mln + duży % od następnej sprzedaży
Xhaka 20 mln
Marquinhos 0,5 mln wypożyczenie
Tierney 2 mln wypożyczenie
Tavares 2 mln wypożyczenie
Trusty 5 mln
Turner 10 mln
Mari 5 mln

Do tego zaoszczędzone z tytułu tygodniówki to ogromna suma

W Europie i Bliskim Wschodzie trwają jeszcze okienka więc Cedric i Pepe wciąż mogą odejść"

Dokładnie turcja Uganda Dzibuti Burkina faso Hongkong i Nikaraguna ma okno otwarte jeszcze ponad 2 tygodnie xD

artur759 komentarzy: 75702.09.2023, 10:26

@Matelko napisał: "Może by tak Popracowac z Pepe? Na zmęczonego rywala tudzież puchary idealne zastępstwo za Sake. Kadra wąska a każdy zawodnik ofensywny się przyda."
Kadrę mamy wąską jedynie w obronie. W ofensywie mamy zdecydowanie kim rotować. Na lewym skrzydle Martinelli, Trossard to topka ligi, a jest jeszcze Smith-Row, który z powodzeniem może tam zagrać. Na napadzie mamy Jesusa, Nketiaha (który jest chyba naszym najlepszym ofensywnym piłkarzem początku sezonu) i Havertza. Na prawym jest oczywiście Saka, który będzie szykowany do gry w większości meczów podobnie jak np. Salah. Jego zmiennikiem w takcie meczów i angielskich pucharów jest Nelson, który pokazał, że potrafi być dobrym jokerem. A w przypadku gdy Anglik będzie musiał odpocząć w meczu o stawkę, może zastąpić go Jesus (na napastnika pójdzie Havertz lub Nketiah). Łącznie jest 8 co najmniej przyzwoitych zawodników na 3 pozycje.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.09.2023, 10:24

@kamo99111 napisał: "Pepe został bardzo szybko skreślony."
Bo Pepe nie myśli na boisku a to grzech najcięższy dla Artety.

kamo99111 komentarzy: 748702.09.2023, 10:24

@Dziadyga napisał: "Holding za 1 mln?! XD my sprzedajemy jak jakieś polskie kluby,katastrofa i kamyczek do ogródka Edu kolejny,bo,że kupił Kaia za 70 mln to negocjacji z nikim nie było,chociaż tego Ryza się udało,bo była by kompromitacja,że 2 miesiące męczyli transfer a tylko wola zawodnika zdecydowała,że trzeba te kilkanaście mln było dorzucić,bo inaczej City by machnął ten transfer.

Musiałem trochę ponarzekać no!"


No Edu się ogólnie nie popisał. O ile wcześniej mogliśmy pisać, że mamy niechcianych zawodników na kończących się kontraktach, tak teraz to nie jest wymówka. Inne kluby sprzedają słabszych zawodników za wyższe kwoty, a my męczymy zawsze bułę. Słabo to wygląda. W przypadku transferów in. też szału nie ma. W sumie to tylko Raye załatwił na dobrych warunkach. Wszędzie indziej rzucał to co inny klub chciał.

kamo99111 komentarzy: 748702.09.2023, 10:20

@AR14 napisał: "Przecież nie bez powodu wyszedł kiedyś artykuł o tym, że "Arteta stracił cierpliwość do Pepe", bo jego first-touch był żenadą. Nawet było o tym, że poświęcał mu dużo czasu na indywidualnych, ale Pepe nie ogarnął i rzeczywiście później już został głębokim rezerwowym."

Ha ha ha no Havertz ma za to piękny 'first touch" w jednym meczu dwa babole, w sytuacjach których uczą sie 4-o letnie dzieci w szkółkach piłkarskich. Ale według Artety jednemu trzeba dać czas, a drugiemu nie. Pepe został bardzo szybko skreślony. @AR14 napisał: "Widzę, że trochę odpoczęli co niektórzy od Pepito na prawej flance i już zapomnieli, że chłop był w szoku tam ;d"

Nie odpoczęli. Ale myślę, że na końcówki gdzie musimy atakować Iworyjczyk dawał radę. Chlop ma lepsze staty niż Antony i Sancho razem wzięci. Więc nie jest aż tak totalnie do kitu. Na moje on pokutuje za swoją cenę. Gdyby kosztował 40mln to grałby spokojnie u nas i nikt by się nie czepiał.

Dziadyga komentarzy: 916702.09.2023, 10:16

Jutro Havertz w podstawowej 11,kto tak uważa,ręką w górę! Mogę nawet o 5 dych na cele charytatywne się założyć,bo Arti jest bardziej uparty ode mnie..a to wyczyn xD

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady