Podtrzymać serię: Arsenal vs Manchester United

Podtrzymać serię: Arsenal vs Manchester United 03.12.2024, 17:23, Dominik Kwacz 906 komentarzy

Po sobotniej kanonadzie w derbach z West Hamem już jutro Arsenal zmierzy się na własnym stadionie z Manchesterem United.

Na Old Trafford raczej próżno szukać zrozpaczonych twarzy, z rozżewnieniem i tęsknotą patrzących wstecz na czas rządów Erika ten Haga. Już jego zatrudniony na chwilę rodak, Ruud van Nistelrooy, pokazał, że z obecną kadrą można odnosić pozytywne wyniki. Na dodatek w stylu, który nie rani oczu. Cztery spotkania, trzy zwycięstwa i jeden remis zapewniły Holendrowi posadę menadżera Leicester, z kolei jego miejsce zajął spisujący się rewelacyjnie w lidze portugalskiej Ruben Amorim. Trzy dotychczasowe spotkania mogą dawać kibicom Diabłów cień wiary, że z tego sezonu będzie się dało jeszcze coś wyciągnąć. Szczególnie ostatnie zwycięstwo 4:0 z Evertonem mogło dać promień nadziei na powrót do angielskiej elity. W żadnym z 85 meczów ligowych za Ten Haga drużyna nie wygrała taką przewagą bramek.

O tym, jak to jest wygrywać wysoko, przypomniał sobie też Arsenal. Trzy ostatnie mecze to 12 goli. Nie sposób nie dostrzec przyczyny nagłej odmiany podopiecznych Artety. Do orkiestry powrócił jej dyrygent i mózg, Martin Ødegaard. Bez niego Gunners mieli na mecz w zasadzie dwa plany działania: A) Saka, próbuj! i B) stałe fragmenty gry. Wraz z powrotem Norwega znów staliśmy się nieprzewidywalni i skuteczni. Arsenal znów chce się oglądać.

Na chwilę obecną sytuacja kadrowa prezentuje się następująco:

sklady

A tak ujął sytuację Mikel na dzisiejszej konferencji prasowej:

Dziś po południu mamy zaplanowane spotkanie. Przeprowadziliśmy sesję treningową. Monitorowaliśmy zawodników i trzymaliśmy niektórych z dala od niektórych aktywności. Wszyscy chcą grać.

Arteta z pewnością pamięta dwumecz ze Sportingiem Amorima, przegrany po rzutach karnych wiosną ubiegłego roku i niewątpliwie przypomni o tym w szatni na przedmeczowej odprawie. United z kolei zapewne chcą przerwać pasmo porażek w meczach przeciwko nam i pokazać, że pod wodzą nowego trenera są w stanie rywalizować z czołówką. Jeśli nie chcemy wręczyć Liverpoolowi tytułu jeszcze tej jesieni, musimy seryjnie wygrywać mecze – wliczając ten jutrzejszy. COYG!

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: Emirates Stadium, Londyn
Data: Środa, 4 grudnia godzina 21:15 czasu polskiego
Sędzia: S. Barrot
Transmisja: 21:15 w Viaplay

Martin OdegaardMikel ArtetaRúben Amorim autor: Dominik Kwacz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
Garfield_pl komentarzy: 3383205.12.2024, 03:31

Mikel Arteta: “I think last year we scored the most goals in the history of this football club, not because only the set pieces, but because a lot of things we have. We want to create individual moments, magic moments, a lot of players can create their own goals.”

“We can create goals on short counters, long counters, against slow build-ups, when we have to have restarts & the opportunity to open the opposition. Every single phase of play, just maximise it & keep working on it, keep improving.”

Nicsienieda komentarzy: 1372 newsów: 105.12.2024, 00:56

@KapitanJack10: On nie ma dryblingu ciałem. Cały jego drybling polega na przesuwaniu piłki nogą. Niestety nigdy tego nie miał, a to zupełna konieczność dla skrzydłowego.

KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 405.12.2024, 00:19

@pablofan: Jakie szukanie usprawiedliwienia? Tylko się odniosłem do jego sposobu na pojedynki 1v1 w bocznej strefie w kontekście tego, co mówi Amorim. Też uważam, że Gabi jest pod formą, ale nie mogłem pojąć, dlaczego pomimo niepowodzeń, cały czas próbuje tych samych sztuczek. I to jest jakaś próba odpowiedzi.

Ashmadia komentarzy: 192105.12.2024, 00:13

@KapitanJack10 napisał: "Właśnie miałem taką rozkminę co do Martinellego, że gość wychodzi chyba z założenia, że wszyscy obrońcy spodziewają się, że zejdzie do środka na prawą nogę i dlatego za każdym razem idzie na słabszą nogę i aktualnie to on już nic innego nie robi i zawsze go blokują. No i tak jak większość osób tutaj mam do niego o to żal, bo nie pamiętam kiedy on tak po prostu wygrał pojedynek 1v1.
A może on faktycznie ma takie wytyczne, żeby zejść do linii i wbić na ślepo licząc, że go wyblokują i będzie rożny. Brzmi szalenie, ale patrząc na rożne Rice'a, to ma to jakieś logiczne podstawy i trochę usprawiedliwia Gabiego."

Ja strasznie lubię tego gościa, ale może faktycznie trzeba zaakceptować fakt, że to nie jest piłkarz do naszej obecnej gry? Nie będziemy grali z kontry. Nie będziemy mieli dużo miejsca, żeby go puszczać w pojedynki biegowe. Bardzo bym chciał, żeby on się rozwinął w grze 1 na 1, ale to chyba po prostu nie jest jego styl gry...

Dawid04111 komentarzy: 13380 newsów: 1405.12.2024, 00:12

@Mastec30 napisał: "Mamy chwilę oddechu i radości przed niedzielą bo wtedy czeka nasz najtrudniejszy wyjazd w sezonie. Z Fulham .."
Rok temu przegraliśmy ale wcześniej 4 czy 5 spotkań na Craven były do przodu. Choć też mam wrażenie że ciezko się gra na tym małym boisku z dziwną kamerą.

pablofan komentarzy: 398105.12.2024, 00:12

@KapitanJack10: błagam. Nie szukaj na siłę argumentów usprawiedliwiających fatalną postawę gm11. Pokazal swój kunszt jak wyszedł z akcją 1 na 1 po czym stanął i oddał strzał prosto w obrońcę. Ręce opadły. Nie ma w nim nic co dobre. On po prostu nie myśli na tym boisku.
Wchodzi Trossard, który demonem prędkości nie jest, ale w 20 minut robi więcej niż on przez kilka spotkań wstecz.

Ashmadia komentarzy: 192105.12.2024, 00:10

Bardzo dobry mecz, który był całkowicie pod naszą kontrolą. Mimo wszystko i tak trochę sobie stresu podaliśmy.
Błąd Ziny (który zagrał dobre spotkanie) i Kiwiora (który też zagrał dobry mecz) z czego United miało dwie dobre okazję do strzelania bramki. Musimy próbować takie głupie zagrożenie ograniczyć do 0. Zmiennicy muszą dawać jakość, prawie tak samo dobrą jak pierwszy garnitur.

Dawid04111 komentarzy: 13380 newsów: 1405.12.2024, 00:09

@Garfield_pl napisał: "Mikel Arteta ma najlepszy procent wygranych przeciwko Manchesterowi United spośród wszystkich menedżerów w historii Premier League,"
Nie umniejszając ale to głównie dlatego że od kilku lat United jest najslabsze w historii PL

Garfield_pl komentarzy: 3383205.12.2024, 00:02

Declan Rice on Liverpool dropping points: “People get carried away with title talk. You just need to be in & around it by February time. It’s too early to be calling what’s going on. It’s closer, but there’s still a long way to go. We’ll keep believing & see what happens.”

KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 405.12.2024, 00:01

@Garfield_pl napisał: "Amorim on #AFC set pieces:
They have big players for that. You can see it in every occasion Saka and Martinelli have a one-vs-one they go outside because they know if the cross goes well they can score and if it’s a corner they can score."

Właśnie miałem taką rozkminę co do Martinellego, że gość wychodzi chyba z założenia, że wszyscy obrońcy spodziewają się, że zejdzie do środka na prawą nogę i dlatego za każdym razem idzie na słabszą nogę i aktualnie to on już nic innego nie robi i zawsze go blokują. No i tak jak większość osób tutaj mam do niego o to żal, bo nie pamiętam kiedy on tak po prostu wygrał pojedynek 1v1.
A może on faktycznie ma takie wytyczne, żeby zejść do linii i wbić na ślepo licząc, że go wyblokują i będzie rożny. Brzmi szalenie, ale patrząc na rożne Rice'a, to ma to jakieś logiczne podstawy i trochę usprawiedliwia Gabiego.

Ashmadia komentarzy: 192104.12.2024, 23:59

@KapitanJack10 napisał: "Teraz jak czytam co piszesz, to nie dość, że ta sytuacja urasta do jakiegoś mega gnojenia i upokarzania na boisku kolegi (choć w rzeczywistości nie była wcale tak brutalna), to jeszcze tworzysz do tego portret psychologiczny Polaka, który został celowo i bezmyślnie przez Zinczenkę zignorowany, a sam Ukrainiec mógł tym jednym gestem zniszczyć psychikę Kiwiora i jego pewność siebie.

A w moim odczuciu to była normalna sytuacja boiskowa. Nie grają amatorzy i ustawienie przy rozegraniu też nie jest przypadkowe. Kiwior dawno nie grał na tej pozycji i mógł być trochę spięty, to mu kolega w konkretnej sytuacji pokazał, jakiego ustawienia od niego oczekuje. Jak dla mnie dla Kuby to tylko z korzyścią takie podpowiedzi. Potem do końca meczu nie trzeba go było przestawiać, a z każdą minutą wyglądał pewniej i częściej był przy piłce. Nie twierdzę, że bezpośrednio bura od Ziny na to wpłynęła, ale na pewno w tym nie przeszkodziła.
A cała dyskusja wyniknęła z tego, że Zina zrobił błąd kupę czasu później i akurat wtedy mu zostało to przypomniane. Ja jestem pewny, że nawet kilka minut po takim błędzie Ukrainiec mógłby jakieś uwagi wygłaszać kolegom, gdyby coś nie tak robili i dalej miałby do tego pełne prawo. Gdyby po błędach piłkarze zamykali się w sobie, to by na tym poziomie nie grali."

On chyba po prostu widzi w Kubie siebie i dlatego go to tak ubodło, bo ja szczerze mówiąc, to nawet nie wiem o jakiej sytuacji rozmawiacie...

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:55

Declan Rice vs. Manchester United:

8x possession won
5/6 duels won
3 chances created
2 shots
1 tackle
1 assist
0 fouls conceded

@Squawka

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:54

Amorim on #AFC set pieces:
They have big players for that. You can see it in every occasion Saka and Martinelli have a one-vs-one they go outside because they know if the cross goes well they can score and if it’s a corner they can score.

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:53

Declan Rice on the win: “Massive. What a night. We knew the new manager for Man United, they’ve looked really in their last couple of games, so we knew it would be a test. We stuck to our gameplan & in the end, we could’ve had three or four [goals], but it was top performance.”

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:52

@thegunners101 napisał: "Today was a good day. A tak co do rożnych - mam wrażenie, że muły się źle ustawiały pod te rożne, tak trochę pod Gabriela. Stali głęboko, bo Gabriel sobie potrafi przestawić delikwenta dużo dalej i wbiec i na tym chyba ucierpieli, bo my liczyliśmy na takie ustawienie właśnie. Chyba powinni się ustawić wyżej. Choć łatwo to się mówi. Jover to mam nadzieję, że jak zechce już odejść, to będzie to transfer out za grube miliony."
Żeby nie zauważyć że Gabriela nie ma , i nie domyślić się, że pewnie będą inne scenariusze na różne, to trzeba być mułem ;) a tak poważnie Jover to i tak kmini na każdą ewentualność pewnie scenariusze. Swoją drogą, to w City tak im nie szło chyba ze stałymi fragmentami gdy tam był.

Nicsienieda komentarzy: 1372 newsów: 104.12.2024, 23:42

Isak fajny gracz, ale to marzenie. Newcastle nie potrzebuje kasy, a nie wydają więcej tylko przez FFP.

thegunners101 komentarzy: 256304.12.2024, 23:42

Today was a good day. A tak co do rożnych - mam wrażenie, że muły się źle ustawiały pod te rożne, tak trochę pod Gabriela. Stali głęboko, bo Gabriel sobie potrafi przestawić delikwenta dużo dalej i wbiec i na tym chyba ucierpieli, bo my liczyliśmy na takie ustawienie właśnie. Chyba powinni się ustawić wyżej. Choć łatwo to się mówi. Jover to mam nadzieję, że jak zechce już odejść, to będzie to transfer out za grube miliony.

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:37

Mikel Arteta ma najlepszy procent wygranych przeciwko Manchesterowi United spośród wszystkich menedżerów w historii Premier League, którzy mieli okazję zmierzyć się Czerwonymi Diabłami przynajmniej 5 razy (70%).

Arsenal pokonał dzisiaj United czwarty raz z rzędu w Premier League. To pierwsza taka sytuacja od momentu uformowania ligi w 1992 r.

Sknerusy

KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 404.12.2024, 23:36

@Ranczomen napisał: "Zgadzam się to nie jest przedszkole i jak ktoś źle ustawi samochodzik na półce nie drzesz się na całą klasę i nie machasz do niego łapami. Powinien panować nad swoimi emocjami. Jeśli ktoś wpływa na innych ludzi to powinien używać swojego autorytetu w odpowiedni sposób, bo pewne osoby może po prostu przytłoczyć swoim zachowaniem. Istnieje zwracanie uwagi kolegom, podpowiadanie i istnieje nagły, niezrozumiały wybuch negatywnych emocji podczas, którego naskakujesz przesadnie na innych. To Zinchenko powinien w tej sytuacji pomyśleć "cholera ja popełniam znacznie poważniejsze błędy, może nie powinienem w ten sposób artykułować swoich spostrzeżeń". Biorąc uwagę skalę zawinień to według Ciebie zrozumiałym byłoby chyba gdyby Kiwior wyskoczył na klatę Zinchenko i zaczął wrzeszczeć "co ty odpier" chcąc złapać go za szmaty. Wolę jeśli zawodnicy wspierają się i motywują w inny sposób. Podejrzewam, że nie tylko ja poczułem niesmak widząc zachowanie Ukraińca."
Teraz jak czytam co piszesz, to nie dość, że ta sytuacja urasta do jakiegoś mega gnojenia i upokarzania na boisku kolegi (choć w rzeczywistości nie była wcale tak brutalna), to jeszcze tworzysz do tego portret psychologiczny Polaka, który został celowo i bezmyślnie przez Zinczenkę zignorowany, a sam Ukrainiec mógł tym jednym gestem zniszczyć psychikę Kiwiora i jego pewność siebie.

A w moim odczuciu to była normalna sytuacja boiskowa. Nie grają amatorzy i ustawienie przy rozegraniu też nie jest przypadkowe. Kiwior dawno nie grał na tej pozycji i mógł być trochę spięty, to mu kolega w konkretnej sytuacji pokazał, jakiego ustawienia od niego oczekuje. Jak dla mnie dla Kuby to tylko z korzyścią takie podpowiedzi. Potem do końca meczu nie trzeba go było przestawiać, a z każdą minutą wyglądał pewniej i częściej był przy piłce. Nie twierdzę, że bezpośrednio bura od Ziny na to wpłynęła, ale na pewno w tym nie przeszkodziła.
A cała dyskusja wyniknęła z tego, że Zina zrobił błąd kupę czasu później i akurat wtedy mu zostało to przypomniane. Ja jestem pewny, że nawet kilka minut po takim błędzie Ukrainiec mógłby jakieś uwagi wygłaszać kolegom, gdyby coś nie tak robili i dalej miałby do tego pełne prawo. Gdyby po błędach piłkarze zamykali się w sobie, to by na tym poziomie nie grali.

Rynkos7 komentarzy: 771004.12.2024, 23:35

Ten Amorim fajny gość nawet. Widać, że trzeźwo patrzy na sytuacje, nie szuka wymówek na siłę, dobrze się słuchało jego wypowiedzi pomeczowej. Zupełne przeciwieństwo od Ten Haga, który zawsze był zaj**isty, ale za każdym razem albo murawa była zbyt zielona, albo bramka zbyt szeroka.

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:33

@pablofan napisał: "napastnik? Kupmy pierw LS. Nie możemy ciągle atakować tylko jedną stroną."
Generalnie, to i tak będziemy nią atakować, bo tam są Saka i Ode top zawodnicy ;)

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:32

Declan Rice: “Tonight we could have had 3 or 4.”

Arsenel komentarzy: 91904.12.2024, 23:29

Dobry występ dzisiaj Kiwiora, ale szkoda, że nie było Gabriela, bo przy takim bronieniu rożnych przez United to on by dzisiaj Hattricka machnął

Jack_Herrer komentarzy: 6402 newsów: 19204.12.2024, 23:28

Zazdroszczę Salibie, też chciałbym strzelić gola United dupą...

SMTX komentarzy: 211104.12.2024, 23:28

@FabianMrozek napisał: "Wszyscy skupieni na Liverpoolu, nikt nie widzi, że City się po cichu odradza. Jeżeli Liverpool straci przewagę to jasnym jest kto wejdzie na ich miejsce."

No tak, Arsenal

pablofan komentarzy: 398104.12.2024, 23:28

@Garfield_pl: napastnik? Kupmy pierw LS. Nie możemy ciągle atakować tylko jedną stroną.

Arsenal2004 komentarzy: 485104.12.2024, 23:28

Dziwnie się slucha Amorima, po wywiadach Ten Haga xdd. Łysy by pewnie przypomniał sytuację, gdzie Garnacho podobno nie był na spalonym, co zmieniło wszystko w jego karierze w UTD xd

bobslej22 komentarzy: 884104.12.2024, 23:27

@FabianMrozek: to chyba logiczne że się skupiamy na liderze. Nie wiem po co nawet takie spostrzeżenia z twojej strony. Równie dobrze można powiedzieć że musimy się skupić na Chelsea . Jako wybitny skaut na wyspach powinieneś wiedzieć że trzeba się skupiać na każdym w angielskiej hehe

Mastec30 komentarzy: 758304.12.2024, 23:27

Mamy chwilę oddechu i radości przed niedzielą bo wtedy czeka nasz najtrudniejszy wyjazd w sezonie. Z Fulham ..

Gunerxxx komentarzy: 242504.12.2024, 23:26

@FabianMrozek: liczyłeś, że będą do końca sezonu wszystko przegrywać i remisować?

pablofan komentarzy: 398104.12.2024, 23:26

@Arsenal2004: Havertz w dzisiejszym meczu wykonał skok w bok ;p

Gunerxxx komentarzy: 242504.12.2024, 23:25

@kacperineusz: Skończ, lagował jakbym b klasę oglądał. Fajny występ Kuby.

pablofan komentarzy: 398104.12.2024, 23:25

@petroniusz7: ok zina miał babola i słusznie zbiera cięgi, ale poważniejszy błąd popełnił Kiwior i całe szczęście, że dalot ma zwichrowany celownik bo inny zawodnik już mógł to zamienić na bramkę. Także nie ma co
Gloryfikować aż tak bardzo Jakuba, ale mimo wszystko jego mecz na plus. Obaj zaś zagrali poprawnie.

FabianMrozek komentarzy: 18604.12.2024, 23:25

Wszyscy skupieni na Liverpoolu, nikt nie widzi, że City się po cichu odradza. Jeżeli Liverpool straci przewagę to jasnym jest kto wejdzie na ich miejsce.

wajktor1998 komentarzy: 157104.12.2024, 23:24

te rozne w ostatnich meczach to jest jakis kosmos, az takiej formy dawno nie pamietam. co rozny to zagrozenie pod bramka. Gole ze Sportingiem West Hamem i United z rzedu

Arsenal2004 komentarzy: 485104.12.2024, 23:24

@Nicsienieda napisał: "Kiwior bardziej potrzebuje wsparcia."
Może Kiwior potrzebuje miłości tak jak Havertz xdd

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:24

@pawel_1986 napisał: "Mecz z Fulham będzie mega trudny. Na pewno to nie będzie bezjajeczne MU :)"
Dlatego pisałem już przed, że niech Gabriel i Calafiori będą zdrowi, bo to wyjazd i lubią nam napsuć krwi, trzeba tam wygrać.

Gunerxxx komentarzy: 242504.12.2024, 23:23

@Garfield_pl: Może złego słowa użyłem:)

kacperineusz komentarzy: 13504.12.2024, 23:23

Jeśli nie jesteś w stanie doprowadzić do jakiejkolwiek groźnej sytuacji podbramkowej z gry mając za przeciwnika Kiwiora-Zinchenke to znaczy że ofensywnie nie istniejesz, tak jak United w tym meczu. Kiwior gra poprawnie jak jest otoczony klasowymi zawodnikami pokroju Saliby czy Gabriela ,dobrze wyprowadza piłkę ale obrońca ma przede wszystkim bronić a on broni 3/10. Dlatego nie wyolbrzymiajcie tak że to był jakiś świetny jego występ. Był poprawny, dobry ale bez przesady.

KapitanJack10 komentarzy: 5836 newsów: 404.12.2024, 23:22

@Facet3miasto napisał: "Na viaplay Zinczenko poprawny występ.... nie wiem czy ten sam mecz oglądaliśmy."
Poza jednym błędem co zrobił nie tak? Do tego momentu zarówno on i Kiwior mogli się pochwalić bardzo solidnymi zmianami, a nawet bym powiedział, że Zina wyglądał pewniej niż Kuba, którego często unikali przy rozegraniu. Koniec końców, to jednak Kiwior może powiedzieć, że 90' bez błędu zrobił, a nie Zina, ale to nie zmienia faktu, że występ Ukraińca był w 90% bardzo dobry.

Myślę, że obaj udowodnili, że jak jest potrzeba, a oni są dostępni, to nie musimy stawiać Partey'a na PO i ustawiać defensywy jakkolwiek byle oni nie musieli wejść. Spokojnie możemy na nich postawić i grać swoje.

Nicsienieda komentarzy: 1372 newsów: 104.12.2024, 23:22

@Ranczomen napisał: "Wolę jeśli zawodnicy wspierają się i motywują w inny sposób."
Zgadzam się, zależy od charakteru zawodnika. Zinchence przydałby się opieprz, Kiwior bardziej potrzebuje wsparcia.

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:21

Declan Rice: “You have to believe in the process. I know Nico [Jover] will be buzzing.”

SMTX komentarzy: 211104.12.2024, 23:21

@Facet3miasto: Poprawny to dobre określenie. Miał jednego kwasa, niezbyt pewny w rozegraniu, ale miał też dobre momenty. W pierwszej połowie to już Partey mi się dużo mniej podobał. A Kiwior chyba bezbłędny mecz. Oby tak dalej.

pawel_1986 komentarzy: 54704.12.2024, 23:21

@Garfield_pl: Mecz z Fulham będzie mega trudny. Na pewno to nie będzie bezjajeczne MU :)

pablofan komentarzy: 398104.12.2024, 23:21

Po tym meczu mam ogromną nadzieję, że w 1 kolejności Arsenal zakupi klasowego LS. Jest Trossard, ale mimo wszystko potrzebujemy jeszcze lepszego gościa.
To co pokazuje Martinelli jest już powoli przykro komentować. Widać już po gościu, że on w dobrych, strzeleckich sytuacjach czy pojedynkach jest kompletnie spanikowany. Zamiera, patrzy w trawę i wali przed siebie albo ciągnie z piłką do końca boiska. Z niego już nie będzie żadnego pożytku.
Wszedł Trossard i nasza gra zaczęła się uspokajać bo już miał kto straszyć drugą stroną i muły musiały rozciągać obronę. Natomiast na Brazylijczyka to nawet taki rashford by wystarczył, aby tylko mu dotrzymywał tempa.

petroniusz7 komentarzy: 1677 newsów: 204.12.2024, 23:21

Mecz dobry, jak najbardziej na plus. Odrabiamy straty do Live! Ale mam dwie uwagi i muszę się z Wami podzielić - tragiczny błąd Ziny ale notabene dzięki niemu to.. Nonooo, PAN RAYA! Jeśli to nie będzie parada sezonu, to nie wiem!

Ranczomen komentarzy: 1259004.12.2024, 23:20

Poszło sprawniej niż myślałem, że będzie po pierwszych 45 minutach. Dobrze, że stałe fragmenty działają.

Arsenal2004 komentarzy: 485104.12.2024, 23:20

@Sanchoo: kontrola była, ale ważne jest że nie straciliśmy wtedy bramki, bo to jednak mecz z UTD i wszystko mogło pójść inaczej.

Garfield_pl komentarzy: 3383204.12.2024, 23:19

@Gunerxxx napisał: "Tak czy siak tu napastnik potrzebny na gwałt"
Ledwo się z Parteyem ciszej zrobiło, to chcesz zaś aferę xD

havoc komentarzy: 2002 newsów: 404.12.2024, 23:19

@Dawid04111: Moze tez sie zrobic 10 punktow. Nie ma co gdybac.

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Tottenham 15.01.2025 - godzina 21:00
? : ?
Brighton - Arsenal 4.01.2025 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady