Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal

Punkt wywieziony z Old Trafford: Man Utd 1-1 Arsenal 30.09.2019, 22:01, Łukasz Wandzel 2385 komentarzy

W ostatnich latach Old Trafford to dla Kanonierów niezwykle trudny teren. Potwierdziło się to także i tego wieczora. Arsenal ze stadionu Czerwonych Diabłów wywiózł jeden punkt, ale nie zdołał w pełni wykorzystać słabszej formy odwiecznego rywala. Biorąc pod uwagę grę obu zespołów, remis wydaje się sprawiedliwym wynikiem, choć główny arbiter spotkania, Kevin Friend, nie uniknął wpadki przy golu zdobytym przez londyńczyków. Wynik pięknym strzałem otworzył Scott McTominay w końcówce pierwszej odsłony meczu, a ustalił go Aubameyang po kuriozalnej bramce, w której zawinił jedynie zespół sędziowski. Oba zespoły nie zaprezentowały pięknego futbolu, ale każda ekipa miał okazję, by przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść.

Składy obu drużyn:

Manchester United: De Gea - Tuanzebe, Lindelof, Maguire, Young - McTominay, Pogba - Andreas (74' Greenwood), Lingard (74' Fred), James - Rashford.

Arsenal: Leno - Chambers, Sokratis, Luiz, Kolasinac - Xhaka, Guendouzi, Torreira (55' Ceballos) - Pepe (74' Nelson), Aubameyang, Saka (80' Willock).

Gdyby nie fakt, że gol dla gospodarzy padł w pierwszej połowie, należało by ją przemilczeć. Przez blisko pół godziny od gwizdka rozpoczynającego spotkanie brakowało groźnych okazji z obu stron. Gra ślamazarnie toczyła się w środku pola, choć Manchester United przeważał w posiadaniu piłki. Jedną z nielicznych okazji godnych wspomnienia był rajd Andreasa Perreiry, który po minięciu Davida Luiza oddał strzał na bramkę Bernda Leno w 29. minucie. W tej sytuacji golkiper Arsenalu nie zawiódł jako jedyny i uratował skórę swoim kolegom. Po akcji Brazylijczyka Kanonierzy zaliczyli lepsze parę minut, ale obie drużyny zwiększyły tempo dopiero przed przerwą.

W końcówce pierwszej połowy piłka wędrowała od bramki do bramki, bo oba zespoły szukały swojej okazji z kontry. I kiedy wydawało się, że jedna z takich sytuacji została zmarnowana przez Manchester United, to Scott McTominay ni stąd ni zowąd popisał się świetnym strzałem sprzed szesnastki, a Bernd Leno nie miał szans na interwencję.

Wyrównanie Arsenal zawdzięcza kuriozalnej sytuacji z 58. minuty. Pepe wykorzystując błąd rywali, przejął futbolówkę i zagrał ją do Saki. Ten zaś podał do Pierre'a-Emericka Aubameyanga, który bez kłopotu podciął piłkę nad Davidem De Geą. Początkowo nikt nie cieszył się z gola, ponieważ pewny swojej decyzji sędzia liniowy podniósł chorągiewkę, sygnalizując spalonego. Przyjezdnych uratował VAR, dzięki któremu udało się potwierdzić, że Gabończyk był daleki od pozycji spalonej - bramkę więc uznano. Problem w tym, że sędzia główny zagwizdał za wcześnie, co sprawiło, że Czerwone Diabły odpuściły grę.

Po bramce Arsenal nie poszedł za ciosem i przeważać zaczęli gospodarze. Swoich sił próbowali: Paul Pogba z dystansu, Scott McTominay główką po rzucie rożnym, a nawet Harry Maguire bombą sprzed szesnastki. Remis, a w konsekwencji jeden punkt uratował drużynie Unaia Emery'ego Bernd Leno, który popisał się fenomenalną paradą w 90. minucie, kiedy to z rzutu wolnego uderzał Marcus Rashford.

Poza zdobytym golem londyńczycy słabo wyglądali w ofensywie, niezależnie od momentu spotkania. Wielomilionowy transfer, Nicolas Pepe, zaliczył słabszy występ od Bukayo Saki. W obu zespołach ciężar meczu brali na siebie najmłodsi zawodnicy na murawie. McTominay, James, Guendouzi, Saka, Willock. Obie drużyny zagrały jednak na remis, ponieważ mecz był wyrównany. Nie z powodu zacięcia, lecz słabej dyspozycji Manchesteru i Arsenalu w tym sezonie. I w poprzednim. I jeszcze w poprzednim...

autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunner915 komentarzy: 284401.10.2019, 09:50

jak można nie być EmeryOutem?

Gość zamiast obrać taktykę pod zawodników jakimi dysponuje, on realizuje jakieś swoje plany z pominięciem ofensywnego pomocnika, łącznika między obroną, a atakiem.

4 obrońców, typowy defensywny pomocnik, przed nimi (Torreira), przed nim Guendo i ktokolwiek tylko nie Xhaka, następnie ofensywne trio, jeśli Saka w formie to gra chłopak kosztem Pepe i tyle.

Tymczasem hiszpański generał buduję swoją jedenastkę od Xhaki. Rysuje flagę albanii na środku kartki i od tego zaczyna się wybór składu...

Pozdrawiam Emery Stayow.

mallen komentarzy: 2124001.10.2019, 09:49

Pepe bardzo słaby mecz. Od początku było widać, że nasz boczny obrońca nie będzie miał łatwego meczu bez wsparcia w defensywie od Pepe.

Trzeba jednak przyznać, że Pepe brał czynny udział przy naszej bramce i to po jego pressingu MU straciło piłkę blisko własnej bramki.

macc komentarzy: 472801.10.2019, 09:49

O, dzisiaj Lewy w kurniku gra. Może on mi poprawi trochę humor.

MineEdge komentarzy: 17001.10.2019, 09:48

Ciekawe jak by sobie poradził Ljungberg zamiast emeryego

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 101.10.2019, 09:45

Pepe powinien dostać szansę w meczu w czwartek, musi pokazać że potrafi grać to samo co we Francji. Mnie nigdy jakoś do siebie nie przekonywał bo zawsze Ligue 1 traktowałem trochę z przymrużeniem oka i nie jest dla mnie wyznacznikiem klasy piłkarza, no nie wiem zobaczymy czy te pieniądze się spłacą czy popłyną na dno.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 301.10.2019, 09:44

@Gunner915:

Porobił. Plusiki.

Barney komentarzy: 2184201.10.2019, 09:41

Jak Saka będzie tak grał to może byc lipa bo Pepe kupiony za gruby hajs musi grać,żeby się nie okazało , że saka to będzie drugi serge gnabry

Gunner18AFC komentarzy: 3489 newsów: 301.10.2019, 09:37

Ci którzy uważają że remis i jeden punkt to dobry wynik to idealnie pasują do Emerego i jego mentalności sredniaka i przegrywa. Z takim United trzeba wygrywać

Gunerxxx komentarzy: 238501.10.2019, 09:36

@Adi17: ja do poniedziałku miałem trafionych 8na9 i spadłem w rankingu o 20 miejsc :)

arsenalkings14 komentarzy: 23001.10.2019, 09:32

Problem z Emerym tkwi w tym że zamiast ustawiać zespół w optymalnej formacji i grac to co potrafią zawodnicy Unai wymaga dostrojenia się do jego wizji. To nie jest wykorzystywanie potencjału zawodników. To jest jak kazać kotu pływać zamiast chodzic po drzewach

madej komentarzy: 58901.10.2019, 09:32

Swoją drogą dla rozluźnienia atmosfery,
Już grubo po 9, ciekawe którą minute/godzinę mają już za sobą zawodnicy oraz sztab w oglądaniu powtórki z wczoraj :DDD

Mihex komentarzy: 2360401.10.2019, 09:25

Boże, a ten dalej z tym cennym punktem na OT.
Tak można by powiedzieć jakby za sterami MU siedział SAF, a u nas Boss. Albo gdyby United grało jak w tym najlepszym okresie za Mou. W tej chwili United męczy się niemiłosiernie z każdym z kim gra, zaliczyło potknięcia z drużynami teoretycznie słabszymi, choćby z CP na OT. No, ale tak, dla Arsenalu remis to cud nad cudami. To nie tak, że porażki w ostatnich latach piłkarze nie wygrywają na Old Trafford przez problemy tylko i wyłącznie z psychiką i taktyką. Nie, to na pewno jakieś czary rzucone przez Manchesterskich szamanów, które każą nam grać jak Sunderland za "najlepszych" lat.

Adi17 komentarzy: 327501.10.2019, 09:24

W typerze jeden mecz nie trafiony tylko, chyba najlepsza moja kolejka. Co prawda tylko jeden rezultat trafiony idealnie, ale po za tym 8 meczów dobrze postawionych :)
Wolałbym, żeby Arsenal wygrał, ale co zrobić. Musze pochwalić Emery'ego za to, że zdjął wczoraj nic nie grającego Pepe, a zostawił Sakę który próbował, walczył.

Kowal96 komentarzy: 1759501.10.2019, 09:24

Panie Raul, ratuj nas i szukaj nowego trenera.

madej komentarzy: 58901.10.2019, 09:24

@ziom:
Nikt nie domaga się TIKI TAKI. Domagamy się raczej ofensywnej piłki, z agresywnym pressingiem oraz odpowiednim ustawieniem tj. balansem pomiędzy defensywą a ofensywą, której w najmniejszym stopniu obecnie nie ma !!
Mamy na prawdę silną ofensywę, a nie korzystamy z niej w najmniejszym stopniu,a to powinno być naszym atutem, przy słabej grze defensywnej.

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 09:24

@Mihex:

jasne. zawsze jest taka obawa. ale skad tez mozemy mniec pewnosc ze wtedy nie odpali Pepe? albo nie zacznie strzelac seryjnie Laca? ta druzyna to nie jest zespol jednego gracza

thegunner4life komentarzy: 909801.10.2019, 09:24

@ziom:
Kolego, ale my nie gramy jak Liverpool, nie gramy też tiki taki. Nie gramy też z kontry. My nic nie gramy dostrzegasz to?

patryksz komentarzy: 368401.10.2019, 09:23

@timiiiii: czyli jego myślenie o wyniku włącza się zawsze przy 1:0 dla przeciwnika?

ziom komentarzy: 190201.10.2019, 09:20

Zapomnijcie o pięknym stylu i tiki tace która w obecnych czasach gó..o daje na boisku.Liverpool jest najlepszą drużyną na świecie i nie gra tiki taki.Barcelona która nie potrafi grać inaczej dostaje lanie w lidze mistrzów.Moim skromnym zdaniem czasy tiki taki się skończyły,ona nie gwarantuje zdobycia ligi mistrzów.Liverpool-najlepsza według mnie drużyna na świecie nie słynie z tiki taki tylko z szybkich kontr,pressingu i świetnej grze drużyny w obronie.Barcelonę zmietli w lidze mistrzów.W obecnym sezonie myślę,że oni są jeszcze mocniejsi niż w ubiegłym.Barca która gra piękną piłkę dla oka nie potrafi np.cofnąć się,dać przeciwnikowi pograć na ich połowie a potem ich szybko skontrować.Mogę się założyć,że jeśli Arsenal wygrałby wczorajszy mecz to Emery byłby skrytykowany za brak stylu.........Ten styl wybijcie sobie z głowy.Czasy tiki taki minęły chyba,że w drużynie masz wirtuozów na boisku którzy wygrają ci mecz jak Henry z Berkampem czy Messi z Neymarem kiedy ostatni raz oni razem wygrywali ligę mistrzów.

madej komentarzy: 58901.10.2019, 09:20

@Marcinafc93: To jest właśnie cały paradoks tej sytuacji. Kibicować przeciwko własnej drużynie, zeby zwolnic trenera? Chyba nie tędy drogą. My jako kibice, możemy tylko krytykować. Krytyka jest potrzebna, im więcej tej krytyki to prędzej dotrze to do głowy Draculi oraz władz Arsenalu. Być może dzięki własnie niej, Hiszpan zrozumie gdzie jest i co odjanapawla...!

Nie wierze w zwolenienie Emerego, choć tego bardzo chce. Trenera jak wiemy rozlicza się z wyników...

Mihex komentarzy: 2360401.10.2019, 09:19

@timiiiii: Z jednej strony tak, z drugiej jak widzisz wyjmując tych 2 piłkarzy oba kluby dużo by nie straciły, a my? My bez Auby mielibyśmy 4 punkty i przedostatnie miejsce w tabeli.
W tym miejscu zaznaczam, że takie sprawdzanie nie ma na celu pokazania marności drużyny (bo Auba po to tu jest by strzelać), a bardziej jest ostrzeżeniem. Ostrzeżeniem, że jak Auba w końcu przestanie ładować gola za golem (które często są jego własną inwencją twórczą, a nie planowanym dziełem zespołu) to możemy mieć poważny problem. City czy Live w tej chwili rozłożyli odpowiedzialność za strzelanie na całą drużynę, bo grają zespołowo, u nas są jedynie indywidualne przebłyski.

anolis komentarzy: 107601.10.2019, 09:18

Mam pytanie, może ktoś jest zorientowany:
czy na takim szczeblu rozgrywek jak w UK, oczywiście mam na myśli PL i Championship przynajmniej, piłkarze podczas meczów pod strojami mają swoją bieliznę czy wyłącznie "służbową"?
Mogłoby chodzić np. o kwestie otarć od bielizny czy też unikania mikro- lub większych urazów w różnych sytuacjach boiskowych, gdzie jakość bielizny i jej krój mogłyby mieć znaczenie.

arsenalkings14 komentarzy: 23001.10.2019, 09:18

O top4 możemy sobie pomarzyć. Emery się nie sprawdza. Tą drużynę stać na więcej i to dużo więcej. Jeśli na półmetku nie będziemy w top4 czas szukać zastępcy Emeryego

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 101.10.2019, 09:17

To się lepiej módlcie co niektórzy (w sumie większość już), aby w przyszłym sezonie Arsenal zaś nie grał w LM, to nie będziecie musieli oglądać Emeryego.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52401.10.2019, 09:17

@thegunner4life
Zgadzam się. Nie jest osiągnięciem, a mam wrażenie, że jednak tak jest odbierany ten remis.

@KapitanJack10
Dla Lamparda był to debiutancki mecz, dla Emery'ego już 67 za sterami Arsenalu. Jest jednak różnica.
I nie zgadzam się. Dla mnie ten remis jest złym wynikiem. Tak słabo grający Manchester United trzeba pokonać.

slayerek komentarzy: 18101.10.2019, 09:14

Powoli tracę całkowicie zaufanie do Emeryego. Tak jak pisaliście, ma ciekawy skład, indywidualności, a gra wygląda nieudolnie niczym reprezentacja Brzęczka (btw. rzeczywiście wygląda to podobnie). My, Manchester United i tym podobne drużyny (które obecnie są cieniem zespołów z lat świetności) są doskonałym przykładem jak ważnym ogniwem w klubie jest trener i ile od niego zależy. Tak jak byłem pozytywnie nastawiony do Unaia na początku przygody, tak z meczu na mecz wywraca się moje zdanie na jego temat.

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 09:13

@patryksz napisał: "No tak, ale Ceballos, Ozil czy nawet Willock potrafią kreować grę, więc dlaczego z tego nie skorzystać. Jak trener nie ma pomysłu, zawsze można dać wolną rękę.

I tak nikt już nie zagra gorzej niż Pepe..."


no tak. ale jakby wyszedl Ozilem, bysmy przegrali i do tego "bez stylu" to gownoburza by byla taka ze zalalo by caly Londyn. on musi myslec o wynikach bo za to jest glownie rozliczany.

thegunner4life komentarzy: 909801.10.2019, 09:11

@KapitanJack10:

Przegrali na Old Trafford z:

West Hamem, Crystal Palace, Cardif City, to z takich świeżych wyników. Po za tym remisowali tam między innymi z Wolves czy Bruleny. To nie jest to samo Old Trafford. My po prostu jesteśmy beznadziejni.

KapitanJack10 komentarzy: 5643 newsów: 401.10.2019, 09:06

@Simpllemann: Z Manchesterem United, który dostałby bęcki na OT od każdej ogarniętej drużyny, np. Chelsea. A nie, czekaj...
Chociaż wyniki powoduje niedosyt, to będąc szczerym, remis na OT nigdy nie jest złym wynikiem. Nieprzypadkowo nie wygraliśmy tam od 13 lat.

thegunner4life komentarzy: 909801.10.2019, 09:06

@Simpllemann:
Przede wszystkim ten Manchester United, z tym Manchesterem United jaki pamiętamy wspólne ma tylko: logo, nazwę, stadion. To jest drużyna tak samo słaba albo jeszcze gorsza od nas. Ten 1 pkt to żadne osiągniecie.

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 09:06

@Mihex:

dobrze wiesz ze nie chodzilo o konkretne wyliczenia ale o sama istote tego tekstu "bez niego byla by tragedia"

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9201.10.2019, 09:04

9:04 czasu polskiego.

Emeryemu dalej nie przeskoczyło w głowie...

mallen komentarzy: 2124001.10.2019, 09:03

Bardzo się cieszę, że tyle osób widzi w czym jest problem. Mamy naprawdę mocny skład i zdecydowanie więcej można oczekiwać po naszej grze i wynikach. Boję się, że Unai straci te personalia i będzie dłużej w klubie niż np. Torreira lub Aubazette.

madej komentarzy: 58901.10.2019, 09:02

@n0thing:
Wytłumacze Ci to,
Czekam tydzień na mecz Arsenalu, podobnie jak 99% z Was. W dniu meczu, cieszę się, że w końcu oglądnę Arsenal.
Zakochałem się w Arsenalu, który był przez długi okres mianowany mała Barceloną, graliśmy ofensywnie, miło dla oka, strzelaliśmy dużo bramek, niszczyliśmy rywali. Mieliśmy swój styl - mimo późniejszych słabszych wyników.
Obecnie gra Arsenalu przypomina bardziej Stoke. Bronimy się w każdym spotkaniu, bez względu czy gramy z Lfc, słabym United, czy Watfordem. Gramy po prostu fatalnie, a wyniki mamy dzięki indywidualnym popisom poszczególnych graczy. Auba się zatnie w końcu.
Męczy mnie oglądanie obecnego Arsenalu, a po spotkaniu jestem zamiast "szczęśliwy" to wku*. Nie tego oczekiwałem od "nowego" Arsenalu!

A pisanie, że czego chcecie jesteśmy w top 4 jest co najmniej śmieszne. Tak jesteśmy, bo Junajted jest w tym wszystkim jeszcze bardziej żałosne, niż my, choć to już na prawdę wielka sztuka, a Chelsea miała zakaz transferowy i pozbyła się Hazarda.
Tyle, że gra Chelsea z meczu na mecz wygląda coraz lepiej,a jestem święcie przekonany, że Frank to poukłada. W porównaniu do naszego stylu, ich się da oglądać, a w meczu z LFC zagrali bardzo dobrze i o mały włos nie urwali punktów potężnemu Kloppowi. Mam dwóch braci za Chelsea więc chcąc nie chcąc dość często oglądam spotkania The Blues!

Tej siły już nic nie zatrzyma, Dracula OUT!

Pitu88 komentarzy: 219001.10.2019, 09:00

Obejrzałem właśnie powtórkę i tak na gorąco mogę powiedziec ze Pepe jest beznadziejny. Rośnie nam drugi Ozil. Facet w ogole nie walczy ,nie biega,po stracie piłki staje w miejscu albo truchta.
Porównania do pierwszego sezonu Laci trochę nie pasuja-Laca od początku walczył całym sercem ,ale brakowało zgrania i trochę szczescia. Pepe sam sobie nie pomaga.

Mihex komentarzy: 2360401.10.2019, 09:00

@timiiiii: Pytasz to odpowiadam.
Mane strzelił 4 bramki, bez jego bramek Liverpool miałby 4 punkty mniej (remisy z Soton i N'castle) i siedziałby na 1 miejscu.
Aguero strzelił bramek 8 i bez jego bramek MC przegrałoby z KFC (był remis), przegrało z Norwich (i tak przegrali) i zremisowało z Wisienkami (1-1 zamiast 1-3). Reszta bramek była na podwyższenie wyniku. Czyli straciliby 3 punkty i zajmowali 3 pozycję zaraz za Leicester i punkt nad nami i WHU.
:)

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52401.10.2019, 08:59

@n0thing napisał: "Czego wy chcecie - tiki taki barcelony albo wygrywania z live czy city?"

City? Liverpool? Arsenal nie potrafi wygrać z Manchesterem United. Z Manchesterem United, który od początku sezonu jest tutaj wyszydzany, wyśmiewana jest jego kadra a szkoleniowiec cały czas nazywany "wuefistą".

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 101.10.2019, 08:59

Pepe musi zmienić swoje nastawienie bo umiejętności na pewno ma, ale precha go zjada. Zobaczymy jak to będzie w kolejnych meczach z jego udziałem, ale wierzę że będziemy oglądać jego piękne akcje ;)

patryksz komentarzy: 368401.10.2019, 08:59

@n0thing: To nie jeden karny zaważył o braku LM...

Ktoś mówi, że póki wyniki są Emery zostanie XD
Przecież w tym sezonie wszyscy poza Live mają tak średni start, że Leicester przy odrobinie farta znowu byłoby się o mistrzostwo.

macc komentarzy: 472801.10.2019, 08:56

IWOBI > Pepe

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36201.10.2019, 08:53

@patryksz: ok a pamiętasz poprzedni sezon - gdyby auba strzelił karnego z Tottenhamem to teraz gralibysmy w LM. Nie mówiąc już o zmarnowanych setkach. W tym sezonie gra świetnie ale to jest jego obowiązek bo nie jest byle zawodnikiem z lapanki ale klasowym piłkarzem. Tego się wymaga od niego

Redzik komentarzy: 15391 newsów: 9201.10.2019, 08:53

Z Pepe to jest o tyle dziwne, że on każde dośrodkowanie za mocno i za wysoko bije, a gdy przyjdzie uderzyć, to siła strzału jest porównywalna do Iwobiego.

patryksz komentarzy: 368401.10.2019, 08:53

@Marcinafc93: @timiiiii:
No tak, ale Ceballos, Ozil czy nawet Willock potrafią kreować grę, więc dlaczego z tego nie skorzystać. Jak trener nie ma pomysłu, zawsze można dać wolną rękę.

I tak nikt już nie zagra gorzej niż Pepe...

patryksz komentarzy: 368401.10.2019, 08:49

@Mihex: To raczej pojedynek
Brak ofensywy vs brak defensywy

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 08:49

@patryksz:

kolejna bzdura ze "bez bramek Auby bylibysmy na dnie".

a gdzie by byl Live bez bramek Mane? a gdzie by bylo City bez bramek Kuna?

jest w skladzi i strzela i to tez wina trenera?

Marcinafc93 komentarzy: 32976 newsów: 101.10.2019, 08:49

@patryksz: Po to się ma zawodnika typu Auba, aby ratował dupsko drużynie jak zespołowi się nie klei , United kogoś takiego nie ma i mają problem, będzie top4 to Emery zostanie, jak nie to poleci, proste.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36201.10.2019, 08:48

Mamy 4 miejsce a jeszcze ludzie potrafią marudzić. Jak Emery wywalczy awans do LM to plan zostanie zrealizowany. Czego wy chcecie - tiki taki barcelony albo wygrywania z live czy city? Jesteśmy na zupelnie innym poziomie. Ja wolę żebyśmy grali tragicznie dla oka i bylaby LM. Oceńcie Emeryego po sezonie a nie teraz gdzie sytuacja w tabeli nie jest zła.

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 08:47

@illpadrino:

a poza tym wybierasz sobie czesc wypowoedzi do ktorej sie mozesz przyczepic zamiast odpowiedziec merytorycznie. typowe.

nigdzie nie napisalem ze chce zeby bylo jak w Sunderlandzie.

do tego wyraznie zaznaczylem ze tez chcialbym ogladac fajna gre. nawet sie Twoja wypowiedz kupy nie trzyma....

patryksz komentarzy: 368401.10.2019, 08:47

@timiiiii: no gdzie jest united? Na 10. miejscu a my na 4. i mamy 3pkt przewagi. I co z tego? Dzisiaj moglibyśmy mieć jeden, ale cyrk obwoźny Unaia znowu uratował Auba. Bez jego bramek sami bylibyśmy niżej niż ManUtd

timiiiii komentarzy: 209901.10.2019, 08:45

@illpadrino:

wszystko pieknie. a ile to City wydalo na transfery przez ostatnie 5 lat? tyle w temacie

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady