Rewanż za Emirates Stadium: Chelsea 3:1 Arsenal

Rewanż za Emirates Stadium: Chelsea 3:1 Arsenal 04.02.2017, 14:43, Sebastian Czarnecki 3033 komentarzy

Na Stamford Bridge obyło się bez niespodzianek. The Blues w pewnym stylu pokonali Arsenal 3-1 i wzięli rewanż za bolesną porażkę na Emirates Stadium. Porażkę, która mimo wszystko spowodowała obecną dyspozycję Chelsea. Antonio Conte właśnie po meczu z Arsenalem drastycznie zmienił taktykę, która zaowocowała fantastyczną formą jego zespołu. Nie inaczej było również dzisiaj, a Kanonierzy z ogromnymi problemami kadrowymi zasłużenie przegrali w derbach Londynu.

Mało było osób, które wierzyły w zwycięstwo Arsenalu na Stamford Bridge, jednak oczekiwały przede wszystkim jakiegokolwiek zaangażowania ze strony ich zespołu. The Gunners całkowicie przeszli obok meczu i nie pozostawili po sobie wrażenia, jakoby chcieli w ogóle powalczyć o pozytywny wynik.

Chelsea: Courtois - Azpilicueta, Luiz, Cahill - Moses (88. Zouma), Kante, Matić, Alonso - Pedro (84. Willian), Costa, Hazard (84. Fabregas)

Arsenal: Čech - Bellerin (17. Gabriel), Mustafi, Koscielny, Monreal - Coquelin (65. Giroud), Chamberlain, Iwobi - Walcott (70. Welbeck), Sanchez, Özil

Czym byłby mecz pomiędzy Chelsea a Arsenalem, gdyby obyło się bez kontrowersji? Za taką z pewnością można uznać bramkę Mikela Alonso z 13. minuty meczu, który zdecydowanie wygrał pojedynek główkowy z Hectorem Bellerinem i umieścił piłkę w bramce bezradnego Čecha. Defensor Chelsea przy okazji uderzył swojego rywala w twarz, za co Martin Atkinson nie podyktował rzutu wolnego. Czy miał jednak podstawy, by to zrobić? I tak, i nie. Należy wziąć pod uwagę, że uderzenie nie było celowe, bowiem Alonso cały czas obserwował piłkę i wcześniej pokonał Bellerina w powietrzu. Eksperci mieli bardzo podzielne opinie w ocenie tej sytuacji, jednak większość stała za tym, że faulu nie było. Martin Atkinson podjął decyzję na korzyść drużyny atakującej i miał ku temu pełne prawo.

W pierwszej połowie Chelsea była dużo lepsza od swojego przeciwnika, jednak ten również miał swoje okazje do pokonania Courtois. Belgijski bramkarz najpierw świetnie zatrzymał strzał głową Gabriela, a później przechwycił uderzenie Özila. Arsenal mimo to przez większość czasu pozostawał w cieniu rywala. Kanonierzy udanie rozpoczęli spotkanie i dobrze prezentowali się w pierwszych trzech minutach meczu, ale im dalej na zegarze, tym bardziej inicjatywę przejmowali gospodarze.

Po przerwie było podobnie, ale tym razem Chelsea od początku wzięła sprawy we własne ręce. A właściwie Eden Hazard we własne nogi. Belg minął pięciu zawodników, ośmieszył przy okazji Coquelina i Koscielnego, a następnie pokonał niepewnie interweniującego Petra Čecha. Świetna indywidualna akcja skrzydłowego The Blues zapewniła jego drużynie względy spokój, bo Arsenal nie wyglądał na zespół, który chciał nawiązać walkę.

Zawodziły gwiazdy - beznadziejne zawody rozegrali Mesut Özil i Alexis Sanchez, którzy całkowicie przeszli obok meczu. Na plus zaprezentował się jedynie Alex Oxlade-Chamberlain, który kolejny raz potwierdził, że Wenger nie bez powodu widzi w nim materiał na dobrego środkowego pomocnika. Grę Arsenalu rozbudził dopiero Danny Welbeck, który w pięć minut po swoim wejściu na boisko zrobił więcej, niż całe ofensywne trio razem wzięte. Anglik miał nawet okazję do pokonania Courtois, ale Belg kolejny raz popisał się swoim fantastycznym refleksem i odbił strzał.

Mecz w 85. minucie zabił Cesc Fabregas, który minutę wcześniej zameldował się na murawie. Hiszpan wykorzystał fatalne wybicie piłki przez Petra Čecha i umieścił ją w pustej bramce. Czeski bramkarz potwierdził, że nie jest już tym samym bramkarzem, co chociażby w zeszłym sezonie, gdzie potrafił zachwycać świetnymi interwencjami, a szczyt formy ma już za sobą. Čech stał się ociężały, niemrawy, jego interwencje i wyjścia do piłki są niepewne, a sam nie zapewnia drużynie takiego spokoju, jak przed rokiem.

Bramkę na pocieszenie strzelił Olivier Giroud, jednak nie miało to już dla nikogo żadnego znaczenia. No, może poza tymi, którzy mieli go w swoim składzie w Fantasy Premier League. Arsenal był w tym meczu o dwie klasy gorszy i jeżeli w porę nie poprawi swojej gry, za półtora tygodnia z Bayernem może dojść do podobnej sytuacji.

Chelsea FCPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 204.02.2017, 21:42

Żałosna manipulacja.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36204.02.2017, 21:42

Imprecis wytłumacz mi jedna rzecz. Jakim cudem Leicester wygralo ligę? Przecież nie mieli takiego składu jakim my dysponujemy, dlaczego atletico wygralo mistrzostwo, bije się co roku o półfinał lm? Mieli farta czy brak pieniędzy na transfery?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 104.02.2017, 21:41

imprecis, "rozumiem, że na starość nie będziesz się opiekować swoją matką jak będzie "bezużyteczna""

Lecisz ostro po emocjach. Wenger zarobił około 100 mln w Arsenalu odkąd ostatnio zdobył mistrzostwo z Arsenalem. Na pewno sobie poradzi.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52404.02.2017, 21:41

n0thing
Wygrał, ale Ty napisałeś, że osiągnął większe sukcesy. Nie osiągnął. Conte minimalnie gorszy. Ancelotti zdecydowanie przewyższa ich wszystkich.

Arsenal96l komentarzy: 505704.02.2017, 21:40

Imprecis

Idź spać lepiej bo pociskasz taki pierdantus że rzygać się chce.

ZielonyLisc komentarzy: 2033904.02.2017, 21:39

Imprecis

Pieprzysz jak potluczony, co to za porownanie w ogóle. Poza tym ty zmieniasz zdanie co 5 minut

Gunner012 (zawieszony) komentarzy: 6395 newsów: 204.02.2017, 21:39

Imprecis
Ja też przez długi czas byłem Wenger Stayem, ale to się zmieniło. Owszem jest to legenda naszego klubu, ale od kilku lat możemy już podejmować równorzędną walkę w lidze czy lm. Kto się nie rozwija ten się cofa. Wenger stale popełnia te same błędy. Mnie najbardziej boli brak mentalności, twardej ręki u Wengera. Nie jest w stanie posadzić na ławce zawodnika, który obniży loty. Ciągle wystawia Ramseyów czy Walcottów kosztem np. Lucasa czy wcześniej Campbella.

AFC1208 komentarzy: 137004.02.2017, 21:39

Skąd wiecie, że jakby Wenger odszedł parę lat temu do np. Realu to wygrywałby odrazu trofea ? Wystarczyłoby, że nie wygrałby nic przez 2-3 lata i już byłby zwolniony. U nas natomiast ma tą pewnośc, że nie musi nic wygrywać, a i tak ma ciepła posadkę. W innych klubach by tego nie miał. Ma tutaj taki komfort, że zazdrosci mu tego niejeden trener. Po co miałby ryzykować i gdzies odchodzić?

Michal123 komentarzy: 154104.02.2017, 21:38

arsenal159, to że grają w 10 to akurat bez znaczenia, bo przeciwnik też osłabiony :p

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29704.02.2017, 21:38

Widzę, że tu znowu odbywa się konfrontacja imprecis vs reszta świata :D

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 604.02.2017, 21:37

"To nie jest Barcelona czy Real dla których nie zdobycie mistrzostwa jest porażką"

No jeżeli dla Wengera 2-3 miejsce rzeczywiście jest sukcesem, to lepiej, żeby się ewakuował. Dla mnie jakiekolwiek miejsce poza 1. jest porażką, bo Arsenal niejednokrotnie pokazał, że ma odpowiedni skład, by o to mistrzostwo zawalczyć. Niestety, nie potrafimy zagrać kilku dobrych spotkań, tylko najpierw w pięknym stylu ogrywamy Chelsea, by kilka tygodni później dać dupy z rywalami pokroju Watford, czy Bornemouth.

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 104.02.2017, 21:36

arsenalfan1989

Tak, nie zdobycie przez Arsenalu mistrzostwa jest porażką. Wystarczy poczytać co na ten temat mówili Henry czy Bergkamp. Nikt tu nie wymagał i nie wymaga potrójnej korony co rok. Co rok to my nawet nie walczymy.

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 304.02.2017, 21:36

Aktualnie Conte jest lepszym trenerem niż Wenger. Tak samo Guardiola. Proste jak cep.

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 104.02.2017, 21:35

*dlatego uważam

A tak poza tym to jak przeczytałem, że jest 4-1 dla Napoli to chciałem sprawdzić czy Milik wszedł chociaż na ostatnie minuty a tu dopiero pierwsza połowa minęła.

tomekdomek1233 komentarzy: 51904.02.2017, 21:35

Imprecis
To mit. Arsenal już od 2011 mógł kupować drogo, ale Siwy chyba polubił skupowanie mniej docenianych gości za bezcen.

Piotrek95 komentarzy: 976204.02.2017, 21:34

Że tak wtrące: Zieliński druga asysta, Napoli już 4:1 prowadzi, życiówka Polaka

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36204.02.2017, 21:33

Simplemann przynajmniej wygrał lm, wenger nigdy tego nie osiągnie

ZielonyLisc komentarzy: 2033904.02.2017, 21:33

Oczy szczypią

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 104.02.2017, 21:33

@imprecis: No właśnie - Papcio sam zdecydował, że chce zostać w Arsenalu i wprowadzić go na inny poziom pod wieloma płaszczyznami pomimo możliwych opcji przejścia do innych klubów. Nikt go nie zmuszał, zrobił to dobrowolnie, dlatego odwdzięcza mu się pełnym wsparciem w zarządzie, kolejnymi latami na stanowisku managera i podziwem jaki wzbudza powszechnie jego osoba. Dlatego nie uważam, że Arsenal nic nie jest winien Wengerowi.

arsenal159 komentarzy: 17186 newsów: 29704.02.2017, 21:33

Ale Napoli gra super piłkę, ofensywnie, nie pierdzielą się. Grają w 10, a prowadzą 4-1. Dopiero pierwsza połowa, a już też dwie asysty Zielińskiego. Teraz taką piłę posłał do Mertensa, że szok.

arsenalfan1989 komentarzy: 7004.02.2017, 21:32

Tylko, że jak Wenger przychodził do Arsenalu to piłką nie rządziły pieniądze tak jak teraz i gdzie były takie kluby jak Chelsea i City.... Teraz kandydatów do mistrzostwa jest dużo więcej, a mimo to Arsenal co rok jest w czołówce. To nie jest Barcelona czy Real dla których nie zdobycie mistrzostwa jest porażką

Craz komentarzy: 370204.02.2017, 21:32

Stary ale ile razy mozna walkowac to samo. Gdyby gdyby gdyby. Zrobil dla nas duzo.i fajnie. Ale jest juz starszy nie ogarnia dzisiejszych realiow i basta .Trzeba isc dalej a nie zyc sentymentami caly czas

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36204.02.2017, 21:32

Imprecis - to była wina piłkarzy ze chcieli grać dla klubów w których mieli realne szanse na trofea? Ma te pieniądze na transfery i co z nimi robi? Kupuje tych jakościowych graczy przewyższającym umiejętnościami tych co są juz w skladzie? Xhaka wart 40 baniek jest lepszy od coquelina ? Co jest ważniejsze dobro 70 latka czy kibiców którzy ponad dekade czekają na mistrzostwo? Myślałem ze klub jest stworzony po to żeby odnosić sukcesy ale chyba jedynym prezesem który ma w głębokiej d kibiców jest szef Arsenalu który woli zostawić wengera niż zapewnić kibicom jakiekolwiek nadzieje na lepsze. Wenger nie stanie się już lepszy, nie ma szans konkurować z młodymi trenerami jak conte czy klopp choćby miał w składzie Messiego czy ronaldo, żyjemy w innym świecie piłkarskim

ZielonyLisc komentarzy: 2033904.02.2017, 21:31

Przeszłość, przeszłość, żyjcie dalej przeszłością to na pewno coś wygramy. Liczy się tu i teraz!

Argudo komentarzy: 10886 newsów: 604.02.2017, 21:30

imprecis

Skoro od dwóch lat ma środki, to jak wytłumaczysz letnie okno transferowe 2015?

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 104.02.2017, 21:29

imprecis, za ostatnie 4 lata można spokojnie ocenić. Dostał spore środki. Ściągnął niezłych piłkarzy, ale nie stworzył z nich zespołu.

Fabri4 komentarzy: 10047 newsów: 5004.02.2017, 21:29

Imprecis jednym razem pisze mądre rzeczy, ale jeszcze innym totalne głupoty i to jest interesujące.

Mrooz komentarzy: 39504.02.2017, 21:28

Popatrzcie na pozytywy w półfinale ligi mistrzów byśmy z Chelsea awansowali :D

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 104.02.2017, 21:27

Chwała Wengerowi za to co zrobił dla klubu, ale czas kończyć. Już nie pociągnie Arsenalu do wielkich rzeczy.

Simpllemann komentarzy: 52882 newsów: 52404.02.2017, 21:27

Di Matteo? Nie popadajmy ze skrajności w skrajność.

Craz komentarzy: 370204.02.2017, 21:24

Imprecis. Z tym porownaniem ze bez Wengera Arsenal bylby na poziomie Evertonu czy WHU to poleciales jak Stoch w Zakopanem. Arsenal juz przed Wengerem byl jednym z.najlepszych klubow (za Wengera tez nie jest najlepszym) w Anglii. A przedstawiasz go chocby z klubu okregowego zrobil mistrza kraju po latach .

Piotrek95 komentarzy: 976204.02.2017, 21:24

,,co mnie interesuje co wenger zrobił dla klubu" - za takie teksty powinno dostawać się bana i 4000 zł za niepełnosprawność,

JanikK komentarzy: 16816 newsów: 204.02.2017, 21:23

Jest tu jakis znawca szkieł hartowanych do telefonów, i byłby w stanie wymienić jakies znane, przyzwoite firmy? W każdym sklepie co szkło to inne. Ostatni panzerglass za 100zl rozwalił sie sam z siebie. Dzieki

Piotrek95 komentarzy: 976204.02.2017, 21:22

Ogląda ktoś mecz Napoli? Zmarnowany rzut karny, 2 czerwone kartki i sędzia, od którego powinni się uczyć wszyscy w Premier League, widzi wszystko, podejmuje same słuszne decyzje, pięknie się ogląda taki mecz

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36204.02.2017, 21:22

A co mnie interesuje co wenger zrobił dla klubu? Szacun za te 20 lat , niech postawią mu pomnik ale od 10 lat rujnuje klub, żadnych postępów zupełnie nic. Nie jesteśmy Evertonem, który co roku walczy o europejskie puchary a klubem który ma troche większe ambicje i przede wszystkim ma wszystko żeby osiągać wielkie sukcesy poza jednym osobnikiem który próbuje utwierdzic wszystkich ze wie o piłce najlepiej. Tak było może 10 lat temu. Koleś jest 20 lat trenerem a taki conte , ancelotti czy nawet di matteo mają większe sukcesy od wengera a są z 15 lat mlodsi

damianARSENAL komentarzy: 887904.02.2017, 21:22

Ludzie, nie zwalajcie winy na sędziego. Przegraliśmy 3:1, nie 1:0. W ogóle nie widziałem zaangażowanie chłopaków, żeby cokolwiek próbowali. To był mecz Mistrzów Ligi Angielskiej z drużyną TOP 4 w lidze.

Michal123 komentarzy: 154104.02.2017, 21:20

Fabri4, granie u zagranicznych bukmacherów nie jest czasem niezgodne z prawem? Kiedyś tak przynajmniej było jeśli dobrze pamiętam.

Arsenal96l komentarzy: 505704.02.2017, 21:20

Imprecis

Ty to wszystko poważnie piszesz?

Arsenal96l komentarzy: 505704.02.2017, 21:19

Imprecis

Zrobił dużo i chwała mu za to ale nie można mu wszystkiego odpuszczac z tego tytułu.. Zmiana jest konieczna

Witowo95 (zawieszony) komentarzy: 12773 newsów: 104.02.2017, 21:19

@imprecis: Winny to ja mogę być dychę koledze jak ją pożyczę. Arsenal nie jest nic winien Wengerowi.

arsenalfan1989 komentarzy: 7004.02.2017, 21:17

Zgadza się, tylko nie rozumiem jaki jest sens kibicowania drużynie , którą ciągle się krytykuje i np.twierdzenie ,że i tak przegra z Bayernem. Proponowałbym od razu zmienić sympatię na Chelsea i świętować w maju. Moim zdaniem to nie jest kibicowanie.

Fabri4 komentarzy: 10047 newsów: 5004.02.2017, 21:16

W jakim zagranicznym bukmacherze najlepiej założyć konto? Interesuje mnie tylko tam gdzie mogę stawiać za walutę euro

ZielonyLisc komentarzy: 2033904.02.2017, 21:15

Imprecis

To ty w koncudomu Wenger out czy stay? XD

Arsenal96l komentarzy: 505704.02.2017, 21:13

FabsFAN

Jakbyśmy mieli jaja to ten gol dał by naszym kopa więc nie pitol że ten gol ustawił mecz.

ZielonyLisc komentarzy: 2033904.02.2017, 21:11

Mecz z Bayernem będzie gwoździem do trumny dla Wengera jak i Arsenalu w tym sezonie. To jest definitywny początek końca Wengera. Niestety... coś się zaczyna i coś się kończy. Enough is enough. I tu nie chodzi tylko o dzisiejszy mecz, a i minimun ostatnie 3 lata!

Craz komentarzy: 370204.02.2017, 21:10

Arsenal juz od kilku lat nie jest na topie. No chyba ze 4miejsce w lidze to topowa druzyna to ok. Mamy inne postrzeganie tej kwestii

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 304.02.2017, 21:08

Sędzia przekręcił dziś Arsenal. Zagranie Alonso to co najmniej żółta kartka, a ten puścił grę i w dodatku drużyna została osłabiona kontuzją. Gol na 1-0 ewidentnie ustawił mecz, ponieważ chelsea mogła od tego momentu grać autobus....

illpadrino komentarzy: 12031 newsów: 304.02.2017, 21:08

Co tak nagle się nowych użytkowników namnożyło co tak wiele mają do powiedzenia...?

arsenalfan1989 komentarzy: 7004.02.2017, 21:04

Barney
Moim zdaniem zniszczyć klub to może jego ewentualnie źle dobrany następca, bo tylko dzięki Wengerowi klub jest od wielu lat na topie, choć pewnie większość chciałaby wypadnięcia z top4 i argumentu nie do przebicia. Myślisz ,że nie wie jaka jest jego sytuacja? Mógłby chociażby poprowadzić kadrę Anglii i mieć spokój, wcześniej Real i wyższą pensję, ale to on zbudował ten Arsenal w którym zakochało się rzeszę fanów . Myślę ,że nie ma tu ludzi, którzy kibicują od nastu lat i cieszą się każdym pięknym meczem swojej drużyny, tylko ludzie dla których liczą się trofea i to jedyny wyznacznik, ale Arsenal to inny klub.

Michal123 komentarzy: 154104.02.2017, 21:03

Illpadrino, facet bardzo dobrze wyjaśnił problemy, z którymi się zmagamy :)

Następny mecz
Ostatni mecz
West Ham - Arsenal 30.11.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady