Roy Keane krytykuje Wilshere'a

Roy Keane krytykuje Wilshere'a 23.02.2018, 14:59, MVTI 36 komentarzy

Roy Keane, były piłkarz Manchesteru United, skomentował wczoraj postawę Arsenalu przeciwko Östersunds FK. Irlandczyk wspomniał także o Jacku Wilsherze. 46-latek uważa, iż Anglik jest najbardziej przereklamowanym piłkarzem na świecie.

- Od czego by tu zacząć? Sądzę, że Arsenal jest świetnym przykładem na to jak nie zaczynać swoich spotkań. Możemy mówić o niezłym bałaganie. Piłkarze z armatką na piersi zaprezentowali się żenująco. Arsene Wenger podsumował już wszystko. Brak energii, brak chęci zdobywania bramek, szukanie bardziej doświadczonych piłkarzy, aby odmienili losy meczu.

- Zawsze, kiedy widzę Wilshere'a z opaską kapitańską, myślę sobie, że jest to najbardziej przereklamowany piłkarz na tej planecie.

- Mieli szczęście, ponieważ wszystko mogło zakończyć się inaczej. Jeśli zaczynasz grę z taką postawą jak oni, grając strasznie powolnie, bez względu na to, jaki dobry jesteś, trudno jest ci się pozbierać.

Jack WilshereRoy Keane autor: MVTI źrodło: Mirror
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
zly_kanonier komentarzy: 511101.03.2018, 16:21

Kean miał już swoje pięć minut, więc po co mu kolejne?

dudekns komentarzy: 605001.03.2018, 07:50

Dajcie spokój Jackowi...

praptak komentarzy: 936324.02.2018, 02:39

@Mlk:
Mhm tak to wygląda. No ok :)

Archiwald komentarzy: 109223.02.2018, 22:29

Znalazł bym paru bardziej przereklamowanych w samej premier league a co dopiero na świecie :p

Castillo komentarzy: 228523.02.2018, 21:38

Jack najbardziej przereklamowanym piłkarzem na świecie? Dawno nie czytałem większej głupoty.

Mlk komentarzy: 17823.02.2018, 21:02

@praptak: z mila checia wyjasnie, zeby nie bylo ze sie uchylam albo unikam odpowiedzi ;) uwazam ze Anglicy sa faworyzowani bo to po prostu angielska liga ;)ale to moja opinia, przyklad dla mnie Wilshere, Ali, Stu Evans ich bledy sa umiejszane. Wilshere jest Anglikiem i jest nasza, Arsenalu maskotka nie ukrywajmy tak po prostu juz jest ze na niego sie patrzy laskawszym okiem ;) Ale nie podoba mi sie jego faworyzowanie przez k.com i nie odpuszcze mu ani jednego bledu. :)
Potrafi na mnie zrobic wrazenie ale nie widze sensu wychwalania go jak robi to caly czas reszta. nawet jak gra slabo wtedy i tak inni sa winni ;) jak Iwobi, Xhaka ,Ramsey czy Welbeck a nawet wczesniej Walcott.
Wilshere jest nadal dla mnie nieoszlifowanym diamentem. Wielki potencjal, talent i wkurza mnie jak to marnuje on sam a nie Wenger zeby nie bylo ze to teraz jego wina. Ma numer 10 i chce byc kapitanem ale na to musi zapracowac gra i charakterem i przewodzic druzynie jak jest w opalach a nie chowac glowe w piach jak reszta ;). A nie pozniej czytam ze Wilshere nie mial z kim grac i jaki on biedny, wszyscy jedziemy na tym samym wozku klub, pilkarze i kibice :) Juz bardziej dla mnie Xhaka zapracowal na opaske mimo ze jest tu nielubiany nasz Arsenalu klocek ;)
P.S. Nie czuje sie atakowany i fajnie ze spytales mam nadzieje ze zaspokoilem troche ciekawosc. Masz racje umiesilem w dwoch miejscach ten sam komentarz z lenistwa :) ale dopisalem ze mimo wszystko dobrze ze Wenger stanal w jego obronie bo nikt nie bedzie krytykowal Naszych a tym bardziej z Manu :)
P.S.2. Nie mow nikomu o tym na k.com ale Wilshere jest nadal, teraz juz jednym z paru moich ulubionych pilkarzy Arsenalu ;) mimo ze mi go troche zniesmaczyli :D

ProroK komentarzy: 86123.02.2018, 20:03

Wilshere jest najlepszy

praptak komentarzy: 936323.02.2018, 19:44

@Mlk:
Chciałbym, abyś mi powiedział o co chodzi z tym Anglikiem :) dlaczego 98% "wszystkich" komentarzy to jego krytyka? Ani razu w tym sezonie nie zrobił na Tobie na tyle dobrego wrażenia żeby go pochwalić? Przecież nawet ten post musiałeś w 2 miejsca wlepić :P. Podkreślam, że to nie atak, tylko zwykła ciekawość.

Mlk komentarzy: 17823.02.2018, 18:45

Ktos publicznie skrytykowal Anglika w Anglii. Przeciez to skandal :) Wilshere caly czas gra slabo i popelnia szkolne bledy. Caly czas to pisze, ale to przeciez maskotka i jaka to bezczelnosc go krytykowac :)
Poziom Jenkinsa, co najwyzej zmiennik i na lawke. Zgadzam sie obecnie Ramsey lepszy i nie tylko skuteczniejszy w ofensywie ale i w obronie. Xhaka moze i kloc ale lepszy w obronie i dokladniejszy ale go przeciez nikt nie lubi. ale pewnie bedzie skandal wsrod wyznawcow Wilshere. Mam nadzieje ze nie przedluzy kontraktu i kupimy kogos wartosciowego. Mial byc nastepca Cazorli a prawda jest taka ze nie dorasta Cazorli do piet. Chociaz miloby bylo sie mylic.

Gunner18AFC komentarzy: 3543 newsów: 323.02.2018, 18:10

Wilshere zagrał kilka spotkań na dobrym poziomie, ładnie wyglądała współpraca Jacka z Xhaką ale to były moze 2 spotkania? Ramsey mimo wszystko ciągle bije na głowę Jacka. Pokazał to mecz w którym Ramsey wbił 3 bramki. Wilshere by nie strzelił żadnej z nich. Przereklamowany piłkarz ale na puchar ligi można go zostawić bo bo wychowanek

dominrr komentarzy: 52523.02.2018, 18:07

Według mnie to cały zespół zagrał słabo, a sam Jack nie grał na swojej nominalnej pozycji (tak mi się przynajmniej wydawało).
Było minęło, oby jak najmniej takich spotkań bo to aż się rzygać chce....

Forever_gunner komentarzy: 255523.02.2018, 17:58

To prawda, że Wilshere zagrał słabo w tym spotkaniu, ale niech sobie już ten drwal daruję te komentarze. Potrzeba jeszcze czasu dla Jacka. Zgadzam się też tym, że najbardziej przereklamowany jest Pogba i też chciałem o tym wspomnieć. Gra na takim samym poziomie co środkowi pomocnicy Crystal Palace czy innego Watfordu, a kosztował 100 mln. To jest dopiero kasa w błoto. W dodatku zagrał ostatnimi tak słabo, że Mourinho zastąpił go młodym McTominay'em. I kto tu jest przereklamowany?

Marioht komentarzy: 612123.02.2018, 17:29

@Chakaa: Jack mógłby mu buty czyścić.

emes37 komentarzy: 31423.02.2018, 17:21

@youngboy: chyba se jaja robisz o.O Ramsey król!haha

Dominik11 komentarzy: 2098723.02.2018, 17:12

Jack gra najlepiej na środku pomocy , Aaron z przodu idealne ustawienie Jack a przed nim Ramsey , ale Wenger nigdy tego nie zrobi bo nie posadzi Granita.

Aaron by robił swoje liczby co potrafi , a Jack grał swoje w środku pomocy bo to lepiej robi i od Ramseya a tym bardziej Szwajcara.

rafal1709 komentarzy: 23323.02.2018, 16:58

I zapomniałem jeszcze dodać ze nie było napastnika przed nim

rafal1709 komentarzy: 23323.02.2018, 16:57

Moim zdaniem Jack byl po prostu za wysoko ustawiony w tym meczu

msempryk komentarzy: 11223.02.2018, 16:28

Ten Keane sam jest przereklamowany. Niech spojrzy na jego kochane czerwone diabełki. Piłkarze w teorii z wysokiej półki, tygodniówki też a w praktyce to wygłąda, że grają piach z taką Sevillą.

Chakaa komentarzy: 191223.02.2018, 16:27

Roy Keane - pierwsza szanowana osoba, która mówi to publicznie (chyba)

Furgunn komentarzy: 1144623.02.2018, 16:25

Jack jeszcze pokaże na co go stać, dziwne żeby się wyróżniał jak cała drużyna gra słabo. Nie zapominajmy że nadal nie gra co mecz, więc trudno o dobrą dyspozycje.

AntonioThe komentarzy: 3821 newsów: 523.02.2018, 16:24

@FabsFAN: Bo Ramsey ciagle kontuzjowany i nie ma kiedy przegrać meczu :D

youngboy komentarzy: 219423.02.2018, 16:16

*chodziło mi o odgrywanie do najbliższego partnera, nie rywala ;)

Dominik11 komentarzy: 2098723.02.2018, 16:09

@FabsFAN: Bez przesady też sporo przegraliśmy.

FabsFAN komentarzy: 25243 newsów: 323.02.2018, 16:07

Roznica miedzy Jacusiem a Aaronem? Z Walijczykiem w skladzie Arsenal wygrywa mecze.

youngboy komentarzy: 219423.02.2018, 16:05

schnor25
Głównie czym się zajmuje Wilshere to odgrywanie do najbliższego rywala. Słabo kreuje akcje, nie posiada strzału z dystansu i nie umie odpowiednio podłączyć się do ataku. W grze defensywnej też jest przeciętnie: główek nie wygrywa, jest słaby fizycznie, wielu przechwytów nie zalicza. W aspekcie gry obronnej obaj są na podobnym poziomie, ale w kwestii ataku Ramseya i Wilshere'a dzieli przepaść. Zarówno jeśli chodzi o strzelanie jak i kreowanie i co za tym idzie asysty. W temacie kontuzji też Wilshere przez lata był niedoścignionym liderem. Oby jednak to już było za nim czego i Ramseyowi życzę.

Dominik11 komentarzy: 2098723.02.2018, 15:53

Roy Keane niech zacznie lepiej od swoje Manu , bo Pogba jest przereklamowany, tak pisałem dawno i jak na razie nie zmieniłem zdania . Facet za 100 mln a gra kaszanę odkąd przyszedł do Manu ,zagrał może 10-15 spotkań lepszych a tak średnio lub słabo.

praptak komentarzy: 936323.02.2018, 15:50

Masakra. Mam wrażenie, że niektórzy tylko czekali na mecz, w którym Jack zagra gorzej, żeby móc na niego ponarzekać. Dziwi mnie też wypowiedź Roja, bo Wilshere grał na poziomie jako jeden z nielicznych Kanonierów i ten poziom utrzymywał długo. Każdy ma prawo zagrać 1-2 gorsze spotkania.

schnor25 komentarzy: 1854923.02.2018, 15:49

@youngboy: Że co proszę? XD Nie to, żebym specjalnie bronił Anglika (bo wczoraj go nie było na boisku), ale w tym sezonie można zaryzykować stwierdzenie, że był/jest wyróżniającą postacią. I dodatkowo wisienka na torcie - odstaje od Ramseya - śmiechłem. Bo co, bo Anglik raz na rok nie strzeli hat-tricka? No trudno, inaczej poruszają się po boisku, mają inne zalety/wady, ale Anglik w obecnym sezonie w niczym nie ustępuje Walijczykowi. Baa... nawet go przerasta, bo najzwyczajniej w świecie jest dostępny do gry, czego o wiecznie kontuzjowanym Aaronie powiedzieć nie można.

Dominik11 komentarzy: 2098723.02.2018, 15:45

@youngboy: Jack gra dużo lepiej do Aarona i taka prawda, gra bezpiecznie w środku pola a nie traci głupio piłek . Aaron traci dużo piłek owszem ma liczby i tyle nic więcej , to są moi ulubieni piłkarze w Arsenalu , ale prawda jest taka ze Aarona bronią liczby bo gra słabo , a Jack nie raz już w tym sezonie ciągnął grę Arsenalu za uszy , ok wczoraj mu nie poszło ale w pozostałych meczach zagrał bardzo dobrze.

youngboy komentarzy: 219423.02.2018, 15:24

@Armata500

Oglądałem prawie wszystkie mecze. Wilshere skupia się głównie na bezużytecznym snuciu się w środku boiska, beznadziejnie się ustawia, nie wypracowuje praktycznie żadnych szans i w dodatku błyszczy fatalną skutecznością. Ramsey zbyt często ucieka do przodu i zostawia dziurę w środku boiska, ale w przeciwieństwie do Wilshere'a bardzo dobrze ustawia się w ataku i potrafi wykończyć.

Armata500 komentarzy: 4519 newsów: 13023.02.2018, 15:18

@youngboy:

Nie wiem gdzie Ty masz oczy i jakie mecze oglądasz, ale jeśli według Ciebie Wilshere odstaje od Ramseya, to chyba żyjesz w alternatywnej rzeczywistości :) Albo oglądasz Arsenal od 1-2 spotkań.

Armata500 komentarzy: 4519 newsów: 13023.02.2018, 15:17

Wilshere wczoraj zagrał słabo, ale ogólnie przecież grał do tej pory dobrze.
Na jakiej podstawie stwierdza ten typ, że to najbardziej przereklamowany piłkarz świata? W United to już Pogba jest lepszym przykładem, serio.

Pewnie mu cegła na łeb spadła, chociaż inteligencją facet nigdy nie grzeszył.

youngboy komentarzy: 219423.02.2018, 15:15

Pełna zgoda. Jack jest lubiany wśród kibiców ze względu na identyfikację z klubem, ale nie ma co ukrywać, że jest zbyt słabym zawodnikiem na ten poziom rozgrywkowy. Niczym nie wyróżniał się w Bournemouth, a u nas wyraźnie odstaje od mocno przeciętnego Ramseya.

Sathiss komentarzy: 195123.02.2018, 15:07

Jaki jest sens pytać o opinię na temat Arsenalu czy ich zawodników faceta, który tego zespołu nienawidzi i nie kieruje się wobec niego żadnym obiektywizmem?

Tak, zaprezentowali się żenująco, ale po co ten tekst o Wilsherze? Zupełnie niesprawiedliwy, niczym nieuargumentowany.

KapitanJack10 komentarzy: 6217 newsów: 423.02.2018, 15:04

"Zawsze, kiedy widzę Wilshere'a z opaską kapitańską, myślę sobie, że jest to najbardziej przereklamowany piłkarz na tej planecie."

Czyli w tym sezonie dwa razy Wilshere był przereklamowany a w pozostałych meczach już nie :D
Coraz bardziej odnoszę wrażenie, że stare gwiazdy, które nie pracują w trenerce czy sztabach, wypowiadają do gazet swoje dyrdymały tylko po to, żeby świat o nich nie zapomniał.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady