Sen o rewolucji

Sen o rewolucji 26.04.2011, 20:05, 1643 komentarzy

Łzy wylane nad herbem Arsenalu nie są już tylko łzami. Są oznakami smutku i bezsilności, po kolejnym sezonie, który upłynął pod znakiem ciągłej wiary, a kończy się mianowany sezonem umarłej nadziei, smutku i frustracji. Frustracji, która sięgnęła zenitu.

Przez kilka, długich lat posuchy pucharowej pocieszaliśmy się i ocieraliśmy łzy sytuacją w Realu Madryt. Tam też, pomimo wielkiego nakładu pieniędzy nic nie można było osiągnąć. Kolejne, gruntowne zmiany nie dawały oczekiwanych efektów. My, fani klubu, który wielkiego nakładu pieniędzy nigdy nie poświęcał, aby osiągnąć oczekiwane efekty mieliśmy lekką przewagę psychologiczną nad wyblakłymi „Los Blancos”. Do czasu. Teraz Real przerwał intensywną hegemonię Barcelony i wrócił na scenę zwycięzców, by znów z niej zejść, i znów z nakładem funduszy wrócić. I tak na okrętkę. W Madrycie są wielkie pieniądze, wielkie trofea i wielkie upadki. W Północnym Londynie – małe pieniądze, małe trofea i coroczne wielkie upadki. Upadki, które irytują i ze spokojnych, radosnych kibiców sprzed kilku lat tworzy się grupka plujących na swój herb, na herb innych i we własną brodę choleryków.

W Futbolu każdy ma jakiś cel. W Anglii Chelsea próbowała zatrzymać Manchester, w Hiszpanii widzieliśmy wysiłki „Królewskich”, za wszelką cenę próbujących strącić Barcelonę z piedestału. Podobne próby - i to od dłuższego czasu - podejmuje gros klubów z europejskiej czołówki. Arsenal próbuje zatrzymać wszystkich. Łata najgorszych z najlepszych sprawia, że nawet w zatrzymywaniu jesteśmy marginalną postacią. Ogrom frustracji niewiele zmieni, ale niestety – jest nieunikniony.

Na przestrzeni wieków, nie tylko w futbolu, ale w każdej dziedzinie życia wszechobecne są rewolucje. Che robił rewolucję w Ameryce Łacińskiej, The Beatles robili rewolucję w Anglii, a Perez co kilka lat robi w Madrycie. Tylko w Arsenalu pewny siebie ekonomista z Francji rewolucji nie chce. Wciąż zapewnia i kontynuuje politykę opierającą się na własnych wychowankach. Młodzież w futbolu, jak wszędzie, jest potrzebna. Ale nie lepiej będzie połączyć młodość z rutyną? Stworzyć drużynę, która nawzajem się wspiera, wymienia przeżyciami i doświadczeniami i z dnia na dzień staje się coraz lepsza? Przecież ściąganie bardziej doświadczonych zawodników nie przekreśla młodziaków. Jeśli są przyszłościowymi zawodnikami – przebiją się do pierwszego składu, a zawodnicy ze stażem na europejskim podwórku na pewno pomogą im osiągnąć szczyt swych umiejętności. Minął kolejny sezon, w którym z całych sił walczyliśmy na wszystkich frontach wzmocnieni tylko średniakami. Arsenal ma wielki potencjał, ale pozostawiony samemu sobie nic nie osiągnie.

Na samym szczycie ligowej tabeli plasuje się Manchester United – drużyna, w której Sir Alex Ferguson wspaniale wymieszał doświadczonych zawodników z wyrobioną już klasą oraz głodnych gry chłopaków, którzy biegają za trzech. Właśnie taka mieszanka na Emirates Stadium jest w moich snach. Ciężko mi jednak uwierzyć, że coś się zmieni. Frustruje mnie to. Może brzmi to jak wyznanie szaleńca. Może jestem szaleńcem, ale pragnę, aby w Arsenalu moich snów było tak jak dziś w Manchesterze. Idealne zestawienie dwóch niezawodnych czynników – doświadczenia i młodości.

Niebawem koniec sezonu i okno transferowe. Aby dokonał się mój wielki sen o rewolucji Wenger musi kupić kilku zawodników z górnej półki piłkarskiego marketu. Chciałbym zobaczyć przynajmniej trzech grajków. Twardego defensywnego pomocnika, obrońcę, który da nam pewności w defensywie i szybkonogiego napastnika, od którego wymagam tylko dwóch rzeczy. Strzelić i podać. Śmiesznie brzmi „tylko tyle”. Ale przecież to „tylko tyle”. W stan najwyższej irytacji wprowadza mnie fakt, że to, co w innych klubach jest codziennością, w Arsenalu jest snem.

Po tym sezonie tylko nieliczni zanucą „In Arsene we trust, In Arsenal we believe”. Tylko nieliczni będą chcieli zostać w świecie łez, co wiosnę wylewanych na herb Arsenalu. Nie chcę kolejnej wiosny w tonie kanonierskich smutków i gasnącej w blasku United nadziei. Chcę rewolucji, chcę wielkich zmian, bo frustracja sięgnęła zenitu.

Arsene WengerPremier League autor: źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:19

Yaya jest chyba najlepszym dfem - zgadzam sie

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:18

busqets nie ma czego szukać przy songu taka brutalna prawda co dla niektórych

arsenalbarca komentarzy: 115628.04.2011, 11:17

Kwiecien 2012, Arsene Wenger:

"Musimy pozostac konsekwentni. Musimy sie zmobilizowac i wygrac mecz wyjazdowy z Tottenhamem. Liga Europejska jest ciagle w naszym zasiegu".

Jak Wam sie podoba taka przyszlosc?

Hivth komentarzy: 12428.04.2011, 11:16

zuczek1987
Widziałem, aczkolwiek nadal twierdzę, że ten sezon ma naprawdę świetny. I nie twierdzę, że on jest teraz najlepszy na świecie (dla mnie wzorem był Yaya z najlepszego sezonu w Barcie).

Hivth komentarzy: 12428.04.2011, 11:15

szefu91
O tak, to Song jest najlepszym DMem świata. Obrońcami - obrońcy Arsenalu, pomocnikami - ichni pomocnicy, a napadami - oczywiście nie kto inny jak RvP czy Arszawin. I tym najlepszym składem świata strzału z "symulantami" oddać się nie potrafi. Kocham tę obiektywność :D

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:14

Hivth -> to chyba nie widziałeś co grał w FCL

Hivth komentarzy: 12428.04.2011, 11:11

zuczek1987
Masche gra akurat świetny sezon, ale jak się nie ogląda meczów a patrzy na onecie to trudno zauważyć. Busquets ten akurat sezon ma przeciętny, początek słabiutki, potem genialnie, a teraz średnio.

Pinguite
Kup se bryle. Było zbliżenie nawet - miał rozcięte kolano. I dostał w kolano. To że Ty nie rozróżniasz kolana od stopy to już Twój życiowy problem.

Pinguite komentarzy: 1502028.04.2011, 11:10

"Gdy Barcelona nie może, tam sędzia pomoże"

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:10

xabi*

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:09

jakby xavi przeturlał się do końca boiska to może i busqets by wyleciał no ale że zachował sie jak piłkarz i facet to busqets nie dostał i tu jest różnica ehhh szkoda słów

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:07

ja jestem wogóle zdziwiony że go brałeś pod uwagę :D Mascherano wymiatał ale 2 sezony temu coś mu nie idzie ostatnio ;/

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 11:06

Wahałem się pomiędzy Mascherano, Busquetsem i Songiem. Znam odpowiedź.

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 11:05

Mimo wszystko, i ten ma talent:
youtube.com/watch?v=4-6Zh3y_5fk

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 11:05

wahałeś sie? ale nad czym tu sie zastanawiać? Song np. go rozkłada na łopatki w każdym aspekcie gry - on gra dobrze w lidze hiszpanskiej gdzie nie ma presji bo wczoraj np. już kupa niedokładnych piłek

Pinguite komentarzy: 1502028.04.2011, 11:04

Tak, Pedło dostał w kosteczkę chyba, czym tam w stópeczkę jego słodziutką, a się chłoptaś za kolanko swe złapał i zapłakał :(

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 11:02

Na Boga ile jeszcze wkleicie pajacowanie Pedro? Busquets już dawno udowodnił, że w sztuce symulowania uczył się od Ronaldo. Mascherano symulował przy kontakcie z Adebayorem jak każdy inny piłkarz, nie było to tak ewidentne i bezczelne jak S.B czy Pedro. Wystarczy wpisać chociażby (nazwisko) dive na utubie i już pełno filmów.
Busi udowodnił, że nie jest najlepszym DM na świecie. Do wczoraj się wahałem.

Hivth komentarzy: 12428.04.2011, 10:55

Ach, no tak, co strona to obyczaj, więc podłożenie się Villi:
youtube.com/watch?v=m2DQBdrS-pM

Symulka (1:15) Pedro ;/
youtube.com/watch?v=zG0O5RUoDLc

Hivth komentarzy: 12428.04.2011, 10:54

http://www.youtube.com/watch?v=zG0O5RUoDLc
1:15, kurde, ale ten Pedro udaje!!

http://www.youtube.com/watch?v=m2DQBdrS-pM
Tym razem symulant Villa, który położył się akurat w miejscu gdzie Arbeloa chciał stanąć.

Ale dalej sobie wmawiajcie, że wszystko jest takie be fe i w ogóle, że to Busquets powinien wylecieć i w ogóle. Przecież to nie za chamstwo się powinno karać, ale za głupie gesty :]

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 10:47

w takim doborowym towarzystwie to sie nie dziw bo miał się og kogo uczyć :) i to od najlepszych :D

zuczek1987 komentarzy: 640328.04.2011, 10:24

youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0

Daqes komentarzy: 2428.04.2011, 10:23

youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8&feature=feedu

zapomniałem o http.

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 10:22

Nie interesuje mnie sytuacja Arsenalu, nie interesują mnie indywidualności. Przypominam tylko, że drużyn, które nie ptorafią grać dobrze gdy nie układa się po ich myśli jest większość i Twoja teza jest dość oczywista.
Z Interem Barca przegrała po błędach sędziego (!) tak aż sam nie mogę w to uwierzyć. Wspomnę gol Milito ze spalonego, nie uznany prawidłowo (!) zdobyty gol Bojana, co wyjaśniło by sprawę.
Z Chelsea o ile się nie mylę, wygrali ostatnio w 2008/09 r, a wtedy już Mourinho nie było. Jeśli oglądałeś oba dwumecze to dobrze wiesz, że w pierwszym sędziowanie było na korzyść Anglików (faul i karny na Henrym, czerwo dla Ballacka), za to na Stamford mówi się, że dla Barcy. Więc siły się wyrównały.
Ligowy pojedynek z Realem to sinusoida zachowania graczy Barcy na boisku. Wygrywają, grają przeciw 10, a mimo to dali sobie wstrzelić bramkę. Jednak to liga, którą mają już wygraną. Zagadką jest finał CdR, możliwe wytłumaczenie to brak Puyola, który trzyma w kupie defensywe Katalonii.
Całkowicie burzę Twoją teorię, że Barca nie potrafi grać z Mourinho. Barca nie radzi sobie z autobusami, gdyż nie ma takiego R10, który był istnym destruktorem.
Rewanż na CN. Oba zespoły w osłabionym składzie, Real bardziej, Barcelona była mocniej osłabiona wczoraj. Wyrównuje się. Jestem przekonany, że wpadnią min. 3 bramki dla Katalonii, czy tego chcemy czy też nie.
pzdr.

Daqes komentarzy: 2428.04.2011, 10:22

@Rafalx4
http://www.youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8&feature=feedu

To co powiesz o tej sytuacji ? Za to tez powinna być czerwona -.-

kamil_malin komentarzy: 933228.04.2011, 09:56

@ szefu91

5-0 to inna para kaloszy. Tamten mecz był dziwny, to nie był tak na prawdę Real Mourinho.

Mówiąc to, że Barcelona nie radzi sobie z drużynami Mourinho miałem na myśli pojedynek z Interem (co prawda wygrana 1-0 po czerwonej kartce w 30' Motty ale i tak przegrali dwumecz), mecz z Chelsea (wygrana dzięki arbitrowi) czy choćby właśnie to wczorajsze spotkanie. No i zapomniałbym o meczu ligowym, w którym Real grał przez długi okres w osłabieniu, a mimo to potrafił strzelić bramkę.

Barcelona gra świetnie, gdy sytuacja na boisku układa się dobrze. Ale jeśli przychodzą trudne chwile, wtedy obserwujemy nudną wymianę podań w środku pola. Jak to miało miejsce w spotkaniu z Chelsea, Interem czy teraz Realem. Oni po prostu nie potrafią reagować na wydarzenia na boisku. Bo nie mają przygotowanego planu awaryjnego i nie mają odpowiednich zmienników. Wyobrażasz sobie Barceloną tak kontuzjowaną jak choćby Arsenal, bez Xaviego, Messiego, Iniesty, Puyola i Pique? Bo My rok temu właśnie tak graliśmy.

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 09:37

"Barcelona po raz kolejny pokazała, że nie potrafi wygrać z Mourinho grając 11 vs 11."
Skąd taki osąd? Przecież to śmieszne. I nie mówie tu o listopadowym GD, choć tam też było zdaje się 22 zawodników c'nie?
W najgorszym wypadku, gdyby żaden z graczy Realu nie dostałby czerwa, co wątpliwe, stawiam 3 stówy, że mecz skończyłby się 0:0. Real nie tworzył kompletnie nic i mam wrażenie, że to co powiedział im w szatni Mou, nie do końca zrozumieli. Byli jak dzieci we mgle oglądając kolejne usypiające podania Barcelony. Druga bramka kompletnie podsumowuje grę Realu - zagubienie.
Sędzia popełniał błędy w obie strony. Symulacja była również z dwóch stron. Bramki, i to dość efektowne, z jednej.

kamil_malin komentarzy: 933228.04.2011, 09:22

@ szefu91

Taką przewagę w posiadaniu piłki Barcelona miała dlatego, że:
a) Real tego dnia nie grał pressingiem. Takie były widocznie założenia Mourinho, tylko od czasu do czasu była wywierana presja na stoperów i bramkarza Barcelony. Takie coś od razu zmuszało Katalończyków do długich i niecelnych podań.
b) Wymieniali masę niepotrzebnych podań na własnej połowie lub w kole środkowym (!) Realu to kompletnie nie obchodziło, bo przecież to nie było zagrożeniem dla nich. Po co mieli bezsensownie biegać za piłką i robić olbrzymie dziury w środku pola? Kolega wie co to taktyka?

Barcelona wczoraj grała swoją klasyczną piłkę jaką ma do zaoferowania w starciu przeciwko Mourinho. Czyli bezsensowne i nic nie wnoszące klepanie piłki 50-60 m od pola karnego rywali. Były oczywiście momenty kiedy, przebijali się przez ten mur, ale nie za wiele sobie stworzyli tych groźnych sytuacji, strzał Villi, Xaviego i jakieś tam próby Messiego (który w pierwszej połowie został zmiażdżony przez Lassa i Pepe). Real co prawda takich sytuacji nie miał w ogóle, oni liczyli na kontry. Jedyne zagrożenie stwarzali po stałych fragmentach gry. Barcelona rzeczywiście tego dnia była lepsza. Real był dziś żałosny, a Barcelona była tylko poziom lepsza.

Może i Barcelona "fantastycznie kontrolowała" ten mecz, ale prawda jest taka, że oni po prostu nie mieli pomysłu i możliwości aby w jakiś sposób ugryźć tego dnia Real. Pomysł się znalazł, kiedy Pepe w kontrowersyjny sposób wyleciał z boiska.

Dla mnie ten mecz był nudny, jedyne co miał do zaserwowania to marne popisy aktorskie. Czy to ze strony zawodników Realu (Di Maria, Ronaldo) czy ze strony graczy Barcelony (Busquets, Alves, Pedro).

Barcelona po raz kolejny pokazała, że nie potrafi wygrać z Mourinho grając 11 vs 11. Guardiola nie reagować na wydarzenia na boisku, druga sprawa, że nie ma kim to zrobić. Z taką ławką w PL to mogliby pomarzyć o zdobyciu tytułu.

szefu91 komentarzy: 26528.04.2011, 08:55

Nic to nie da. 7 defensywnych Realu wyłączyło Barcelone w CdR. Jeżeli ktoś twierdzi, że miało to i miejsce wczoraj jest albo idiotą albo bardziej wpatrywał się w jedzony popcorn niż w mecz. Od początku do końca Real nie grał tak agresywnie ani ustawieniem, ani pressingiem. Od początku do końca grali megadefensywnie, co podburzyło nawet Ronaldo. Barcelona faktycznie miała kontrole, co nie tylko podkreśla 70% posiadania, bo tak jest zwykle, ale i sytuacje bramkowe.
Może i druga bramka nie padłaby gdyby Pepe nie wyleciał z boiska (a wyleciał zasłużenie), ale pierwsza padłaby z pewnością. Marcelo po prostu nie nadążył za świeżym Affelayem, a Messi uprzedził i Alonso i Ramosa bez problemu.

kamil_malin komentarzy: 933228.04.2011, 08:41

@ Vpr

Myślisz, że coś to da? No właśnie.

Pepe zrobił wczoraj fajną robotę z Lassem w środku pola. Kompletnie wyłączyli Barcelonę. Szkoda, że w taki sposób arbiter pozbawił ich nadziei na finał.

Ale skąd ja to znam (słabsza drużyna) grając 11vs11 potrafiła stawić opór Barcelonie. Niestety po kontrowersyjnej czerwonej kartce, drużyna pada i przegrywa tracąc 2 bramki.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56728.04.2011, 08:37

Wielkie brawa dla Mourinho. Wypunktował na konferencji UEFĘ, wymienił nazwiska drukarzy, powiedział głośno o skandalicznym sędziowaniu w meczu Barcy z Chelsea i zadał to fundamentalne pytanie - skoro Barcelona ma taką świetną drużynę, to dlaczego nie umie sobie poradzić bez pomocy arbitra, 11 v 11?

Cieszę się, że ktoś to wreszcie zrobił.

bacary komentarzy: 2294 newsów: 1128.04.2011, 08:18

Tak w ogóle to kolejny dowód, że sędzia tego spotkania był, albo za Barcą, albo był idiotą:
i56.tinypic.com/sbu1xe.png

Widać na 1 zdjęciu, że Buskłets, czy tam nie wiem kto wjeżdża Xabiemu z nakładki i go trafił, ale nieee, przecież sędzia nie może dać czerwonej kartki zawodnikowi boskiej Barcy! Jakby śmiał ? Co by o nim powiedzieli koledzy z branży ? Jak rozdawać czerwone kartki - też te niewłaściwe(pozdro Busacca !) - to tylko na korzyść Blaugrany...

A tak w ogóle, dostał Busquets, czy kto tam, za to zagranie chociaż żółtą kartkę ?

Tomo_2 komentarzy: 92828.04.2011, 08:17

@Shakal - No i dobrze - przegralibyśmy, ale przynajmniej grając swój styl, a nie taki autobus - to był istny koszmar;/

I 5-0 nie miałoby miejsca;) Mielibyśmy wtedy realne szanse na awans - trzymać piłkę to i Barcelona nam nie strzeli bo czym:D

ToKo95 komentarzy: 110028.04.2011, 07:06

@arsi

myślisz że bossowi nie zależało na trofeum ?

arsi71 komentarzy: 6328.04.2011, 02:17

Witam wszystkich,wlasnie w tym roku mija okragla data zalozenia klubu,mija 125 lat.Sadzilem ze uczcimy ten rok jakims znaczacym trofeum,ale niestety Boss chyba o tym zapomnial i zrobil nam kibicom i fanom przykra niespodzianke ....szkoda a mogloby byc naprawde milo.Pozdrawiam.

executer1 komentarzy: 287828.04.2011, 00:48

youtube.com/watch?v=F7PLMV3pWYI sorki

executer1 komentarzy: 287828.04.2011, 00:48


www.youtube.com/watch?v=F7PLMV3pWYI

executer1 komentarzy: 287828.04.2011, 00:48

http://www.youtube.com/watch?v=F7PLMV3pWYI

vP7 komentarzy: 232028.04.2011, 00:14

Co do tego ze potrzebujemy twardego DP zgodze sie tylko pod warunkiem że nowy DP bedzie zmiennikiem Songa.
Dla mnie Alex jest dobrym i przyszłosciowym graczem naszego Arsenalu

Shaqal komentarzy: 51828.04.2011, 00:06

Mogliśmy se próbować oddawać strzały na Camp Nou ale byśmy dostali 5-0 jak niegdyś Real, a tak to musiał im sędzia pomóc, żeby przeszli...

executer1 komentarzy: 287828.04.2011, 00:05

Rafalx4 ma calkowita racje.Rozumiem ze wiele osob nie cierpi Barcy z powodu mediow i zachowan takie jakie funduja nam Sergio i Pedro(w tym rowniez ja) to kartka czerwona nalezala sie i przypomnijcie sobie nasze sytuacje w lidze kiedy tak samo bulwersowalismy sie kiedy po takim faulu gracz dostawal zolta.Zachowania graczy Realu nikt nie komentuje(akcja Marcelo z Pedro,Adebayora ze slawnym Sergio) byly kompromitujace zarazem graczy jak i caly ten klub.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1528.04.2011, 00:03

Dobra żegnam was. Jutro edukacja cześć:)

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1528.04.2011, 00:03

qnik_dg---> biedny Pedro oby nic mu nie było ;/

domino523 komentarzy: 42927.04.2011, 23:56

piter 1908- a w Anglii kto walczy o mistrzostwo? troche Arsenal sie starał i na tym koniec... i Chelsea nas przegonila... bo walka o mistrza w Premier League nie byla fascynujaca... jesli szukasz emocji to w Primera Division bo ostatnio tam kluby walcza o mistrza... a co do walki Real Barcelona to nic sie nie zmieni dopoki Mourinho bedzie trenerem Królewskich... zawsze stosował gre defensywna i nie zamierza tego zmienic...to samo było w Interze i szlagiery Seria A nie były ciekawe i to samo było na Stamford Bridge, nawet jak Chelsea zdobyła mistrza spotkania z tym klubem nie były atrakcyjne dla oka kibica...

qnik_dg komentarzy: 21127.04.2011, 23:54

youtube.com/watch?v=eCNUOsc2QLs

o KUR&@!!! :Q

Rafalx4 komentarzy: 9427.04.2011, 23:52

Panowie... szanuje was, ale nie gadajcie głupot, że czerwo nie słuszne.
http:// s4.as.com/prom/201104/pro_photo1303936422.jpg (usunac spacje)
gdyby alves nie cofnął nogi to byłoby złamanie otwarte na bank...
Takie zachowania trzeba tępić, nawet w tak ważnych meczach.

qnik_dg komentarzy: 21127.04.2011, 23:47

youtube.com/watch?v=vT55Sg25hC4

qnik_dg komentarzy: 21127.04.2011, 23:47

www.youtube.com/watch?v=vT55Sg25hC4

CO ZA BEKA :DDDD

szefu91 komentarzy: 26527.04.2011, 23:43

Nie, nie. Komedia to była w LM Barcelona vs Arsenal i nie oddanie strzału Kanonierów. To jest nawet zabawniejsze od aktorstwa Busquetsa.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1527.04.2011, 23:41

Gigi--> Komedię to ty masz w lidze mistrzów z udziałem barcelony :) To po prostu jest Cyrk^^

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4827.04.2011, 23:39

Jezusie.. Fulham rozwaliło Bolton, wcześniej Stoke rozwaliło Bolton a w międzyczasie Bolton rozwalił nas. Co za komedia..

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1527.04.2011, 23:39

Szefu91---> raczej tak, Mou tak ustawiał drużynę:P

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady