Siedem zwycięstw z rzędu! Arsenal pokonuje Inter 1:3

Siedem zwycięstw z rzędu! Arsenal pokonuje Inter 1:3 20.01.2026, 23:06, Mateusz Kolebuk 236 komentarzy

Arsenal zanotował siódme zwycięstwo z rzędu w tegorocznej edycji Ligi Mistrzów, pewnie pokonując Inter Mediolan na San Siro. To historyczne osiągnięcie gwarantuje Kanonierom miejsce w czołowej dwójce tabeli i bezpośredni awans do 1/8 finału z przewagą własnego boiska w rewanżu.

Gabriel Jesus został bohaterem wieczoru, trafiając dwukrotnie do siatki gospodarzy. Brazylijczyk otworzył wynik po 10 minutach, a następnie wykorzystał dośrodkowanie z rzutu rożnego tuż przed przerwą. W końcówce spotkania Viktor Gyokeres przypieczętował zwycięstwo efektownym strzałem z dystansu.

Piorunujący początek

Spotkanie lidera Premier League z czołowym zespołem Serie A zapowiadało się jako taktyczna szachownica, tym bardziej że w bramkach stanęli golkiperzy z największą liczbą czystych kont w europejskich pucharach w ostatnich trzech sezonach. Pierwsze minuty szybko rozwiewały jednak te przewidywania.

Arsenal od pierwszego gwizdka ruszył do ataku. Już w pierwszej minucie próby Mylesa Lewisa-Skelly'ego i Mikela Merino zostały zablokowane w polu karnym, a Bukayo Saka po chwili zmuszył Yanna Sommera do interwencji strzałem ze sprytem. Po 10 minutach ta przewaga zaowocowała golem.

Podczas kolejnej akcji pod polem karnym Interu Jurrien Timber zdecydował się na strzał, ale piłka po interwencji Federico Dimarco trafiła pod nogi całkowicie niepilnowanego Jesusa. Brazylijczyk instynktownie wpakował ją do siatki, wywołując eksplozję radości wśród kibiców Arsenalu zgromadzonych wysoko na trybunach San Siro.

Radość trwała jednak zaledwie osiem minut. Inter szybko odpowiedział, a po serii zablokowanych strzałów piłka trafiła do Petara Sucica na granicy pola karnego. Chorwat huknął nie do obrony w samo okienko.

Jesus znów w akcji

Powracający do składu Cristian Mosquera dwukrotnie ratował Arsenal w defensywie, najpierw blokując Marcusa Thurama, a później genialnie powstrzymując niebezpieczny kontratak Interu w sytuacji 3 na 2. Ta interwencja okazała się kluczowa, bo w 31. minucie Kanonierzy ponownie wyszli na prowadzenie.

Po rzucie rożnym egzekwowanym przez Sakę, Leandro Trossard dograł piłkę z powrotem przed bramkę. Futbolówka odbiła się od poprzeczki i spadła wprost pod nogi Jesusa, który pewnie skierował ją do siatki, zdobywając swojego drugiego gola w tym meczu. To już 19. trafienie Arsenalu po stałym fragmencie gry w tym sezonie.

Emocje nie opadały. Oba zespoły atakowały przy każdej nadarzającej się okazji. Saka i Luis Henrique marnowali szanse w kontratakach, a David Raya tuż przed przerwą musiał dwukrotnie interweniować, gdy Dimarco próbował pokonać go z bliskiej odległości.

Siła ławki rezerwowych

Druga połowa rozpoczęła się równie intensywnie. W pierwszym kwadransie Arsenal miał trzy doskonałe okazje. Ebere Eze przetestował Sommera strzałem zbyt lekkim, by pokonać szwajcarskiego golkipera, Trossard minimalnie chybił po woleju, a Alessandro Bastoni w ostatniej chwili zablokował Sakę po znakomitym podaniu Jesusa.

Inter również szukał szansy na wyrównanie. Rezerwowy Pio Esposito po walce z Mosquerą oddał strzał z obrotu, który minął słupek, a chwilę później po rzucie rożnym trafił nad poprzeczką.

Cztery minuty przed końcem Kanonierzy przypieczętowali historyczny triumf. Siła arsenalowej ławki pokazała swoją wartość - Mikel Arteta wprowadził Declana Rice'a, Gabriela, Bena White'a, Gabriela Martinelliego i Gyokeresa. Dwaj ostatni połączyli siły, aby zapewnić siódme zwycięstwo z rzędu.

Po wybiciu piłki przez Inter Martinelli zagrał genialną długą piłkę w pole karne gospodarzy. Gyokeres dopadł ją, zmiótł obrońcę i znalazł Sakę. Gdy futbolówka ponownie trafiła do Szweda, ten huknął z 25 metrów w samo okienko, zdobywając swoje najefektowniejsze trafienie w barwach Arsenalu.

To pierwsze zwycięstwo Kanonierów we Włoszech od marca 2008 roku, kiedy pokonali AC Milan. Ten wieczór na długo zostanie w pamięci kibiców, zwłaszcza że Arsenal jest już o krok od zostania pierwszym zespołem w historii Ligi Mistrzów, który wygra wszystkie osiem spotkań fazy ligowej. W przyszłym tygodniu zmierzą się z Kairat w ostatniej kolejce.

Co dalej?

Po czterech wyjazdowych meczach Arsenal wraca na Emirates Stadium, gdzie w niedzielę podejmie Manchester United. Następnie w środę rozegra ostatni mecz fazy ligowej Ligi Mistrzów z Kairat Almaty u siebie. W sobotę 31 stycznia Kanonierzy ponownie wyruszą na wyjazd - tym razem do Leeds United.

Inter MediolanLiga MistrzówRaport pomeczowy autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12345następna
ozzy95 komentarzy: 3297 newsów: 121.01.2026, 15:06

@Rynkos7 napisał: "Ozil, Fabregas, Cazorla"

no może, może. Ozil vs Ode sprawa otwarta. Fabs i Cazorla klasowi środkowi pomocnicy. Declan na 6 a jeden albo drugi na 8 - to by mogło zadziałać.

quote]@Rynkos7 napisał: "Diaby, Wilshere, Rosicky, Nasri"

nie ma szans.

quote]@Rynkos7 napisał: "Giroud, Sanchez, van Persie, nawet Walcott"

o Sanchezie w sumie zapomniałem - tak, o wiele lepszy skrzydłowy od naszych obecnych. Co do Walcotta, no to jak powiedział Arteta "maybe some minutes". Zresztą on grał głównie na prawym skrzydle albo ataku, no raczej nie za Sakę a na ataku Giroud albo RVP mieliby pewny plac.

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 15:05

@krzykus1990 napisał: "Andrea Berta chce pozyskać pomocnika jeszcze przed zamknięciem zimowego okna transferowego.

Arsenal News Today"

Ornstein mówi coś przeciwnego, nikogo nowego w tym okienku nie będzie.

Rynkos7 komentarzy: 888921.01.2026, 15:02

@kosbat napisał: "Może jeszcze Raya bo na bramce nie było jakoś fenomenalnie."

Nie no ja mówię tylko o ofensywnie usposobionych piłkarzach. Cała formacja defensywna w tym Raya byłaby nie do ruszenia i żaden Gallas czy Koscielny nawet by nie powąchali tutaj minut xd

krzykus1990 komentarzy: 669821.01.2026, 15:00

Andrea Berta chce pozyskać pomocnika jeszcze przed zamknięciem zimowego okna transferowego.

Arsenal News Today

kosbat komentarzy: 52721.01.2026, 14:51

@Rynkos7 napisał: "Tylko Rice byłby nietykalny."

Może jeszcze Raya bo na bramce nie było jakoś fenomenalnie.

Rynkos7 komentarzy: 888921.01.2026, 14:40

@ozzy95 napisał: "wrzucasz prime Giroud do tego zestawienia/składu i nie ma na nas mocnych. Może on nie byłby królem strzelców, le wszyscy wokół notowaliby duuużo lepsze liczby. Jedyny zawodnik ze starego Arsenalu bym przeszczepił do aktualnego na pełen etat, no może jeszcze RVP, a na wybrane mecze Santi ;)"

Nie przesadzajmy. Nasza ofensywa przez lata wyglądała bardzo dobrze, ale wyniki nie były na tyle dobre aby zdobyć trofeum głównie przez naszą defensywę włączając w to defensywnie usposobionych pomocników. Ozil, Fabregas, Cazorla, Diaby, Wilshere, Rosicky, Nasri. Do tego napastnicy jak Giroud, Sanchez, van Persie, nawet Walcott kosztem Martinellego. To są zawodnicy, którzy dzisiaj w swoim prime spokojnie graliby w pierwszej 11. Tylko Rice byłby nietykalny.

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 14:35

@aguero10 napisał: "Odpowiedź jest prosta . Każdy wie ze na koniec psychicznie nie ogarniamy presji i zostajemy bez niczego . Także każdy podchodzi z dystansem ."
Ja rozumiem jak Gary Neville takie rzeczy mówi albo Carragher, którym nie zależy na mówieniu o prawdzie, a na kontrowersjach. Ale fani Arsenalu powinni dobrze wiedziec, że my przegrywaliśmy przez kontuzje kluczowych piłkarzy.

Słaba gra Holdinga nie wynikała ze słabej mentalności Arsenalu, chłopak grał jak potrafił, ale w normalnych warunkach nigdy by nie zagrał meczu w lidze od początku.
Tak samo gdyby nie ogromna ilość kontuzji napastników w zeszłym sezonie (która się zbiegła jednocześnie z kontuzją Saki swoją drogą) to nigdy byśmy nie oglądali Merino w roli napastnika.

Mentalu i nastawienia odmówić piłkarzom Arsenalu nie można, bo w każdym meczu pokazują świetne nastawienie.

ozzy95 komentarzy: 3297 newsów: 121.01.2026, 14:35

Wczoraj Ode był bezbłędny - ani jednej straty i niecelnego podanie nie zanotował.

aguero10 komentarzy: 900721.01.2026, 14:27

@Marzag:

Odpowiedź jest prosta . Każdy wie ze na koniec psychicznie nie ogarniamy presji i zostajemy bez niczego . Także każdy podchodzi z dystansem .

GunnersFan9 komentarzy: 8864 newsów: 821.01.2026, 14:22

@Ech0z napisał: "Mnie tylko ciekawi na kim się wywalimy w tym sezonie."
Z Leeds będzie ciężko tym bardziej u nich, z Brentford, Brighton. Te zespoły bardziej na psują nam krwi niż Everton czy Wolves.

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 14:18

@ozzy95 napisał: "Może on nie byłby królem strzelców, le wszyscy wokół notowaliby duuużo lepsze liczby."
Z obecnymi rzutami rożnymi i dośrdkowaniami walczyłby o króla strzelców

mistrzu973 komentarzy: 30721.01.2026, 14:17

@ozzy95: Sanchez też by się przydał momentami

ozzy95 komentarzy: 3297 newsów: 121.01.2026, 14:11

@Marzag napisał: "przydalby sie jakis zawodnik na srodku ataku ktory by tez sie w tym dobrze czul, np Merino albo Havertz, wtedy i lewa i prawa strona mialaby duzo latwiej o to."

wrzucasz prime Giroud do tego zestawienia/składu i nie ma na nas mocnych. Może on nie byłby królem strzelców, le wszyscy wokół notowaliby duuużo lepsze liczby. Jedyny zawodnik ze starego Arsenalu bym przeszczepił do aktualnego na pełen etat, no może jeszcze RVP, a na wybrane mecze Santi ;)

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 13:52

@69Hunter1997 napisał: "Ale czy nie zauważyłeś, że w takich wypadkach często brakuje gry na jeden kontakt, przyspieszenia itp? Nie zawsze ten stały fragment uratuje mecz choć przyznaje, że wiele razy tak się stało"
Ja to wiem, ale to wynika z tego, że u nas niewielu piłkarzy do klepki z przodu się nadaje: Saka, Odegaard, Trossard i Rice lub Zubi jesli akurat podejda pod pole karne, to sprawia ze zazwyczaj po prostu nie ma sposobnosci, bo Ode z Saka nie poklepia, bo to za malo, przydalby sie jakis zawodnik na srodku ataku ktory by tez sie w tym dobrze czul, np Merino albo Havertz, wtedy i lewa i prawa strona mialaby duzo latwiej o to.

69Hunter1997 komentarzy: 66421.01.2026, 13:48

@Marzag:
Ale czy nie zauważyłeś, że w takich wypadkach często brakuje gry na jeden kontakt, przyspieszenia itp? Nie zawsze ten stały fragment uratuje mecz choć przyznaje, że wiele razy tak się stało

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 13:46

@69Hunter1997 napisał: "Nie słabo tylko często zbyt zachowawczo, ja rozumiem poniekąd jego podejście ale zdarzają się mecze gdzie oczy krwawią."
To wina przeciwników, siedzą na dupie w 11 w polu karnym więc ciężej o rozgrywanie piłki. Oni liczą na straty i kontry, Arsenal w takich meczach ogranicza sposobności do kontr przeciwnika, i stara się ich złamać rzutami rożnymi, wtedy jak strzelimy gola, to muszą się otworzyć w pewnym momencie bo już nie mają swojego wyniku.

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 13:44

@Ech0z napisał: "Mnie tylko ciekawi na kim się wywalimy w tym sezonie. Tak widzę w 28 kolejce Everton potem Wolves i City na wyjezdzie. Idealne 3 kolejki żeby się upokorzyć i dać wyprzedzić City. Błagam Arsenal nie zrób tego"
Przecież my po tej kolejce 10 pkt przewagi nad City będziemy mieć.

69Hunter1997 komentarzy: 66421.01.2026, 13:43

@Marzag napisał: "A kibice się zastanawiają czemu trener nie ogarnia i wkręcają sobie i innym, że każe piłkarzom grać słabo."

Nie słabo tylko często zbyt zachowawczo, ja rozumiem poniekąd jego podejście ale zdarzają się mecze gdzie oczy krwawią.

Ech0z komentarzy: 1108821.01.2026, 13:43

Mnie tylko ciekawi na kim się wywalimy w tym sezonie. Tak widzę w 28 kolejce Everton potem Wolves i City na wyjezdzie. Idealne 3 kolejki żeby się upokorzyć i dać wyprzedzić City. Błagam Arsenal nie zrób tego

adek504 komentarzy: 366321.01.2026, 13:40

@kamo99111 napisał: "Oni też mieli swoje sytuacje... Więc nawet gdyby wziąć te bramki, które wyjął Donnaruma i dodać im ich "setki" to pewnie dalej byśmy byli out... Ten dwumecz był po prostu słaby w naszym wykonaniu. Gdyby był dobry to my byśmy zagrali w finale."

To też nie jest prawda według mnie

Czy Barca zagrała slaby dwumecz z Interem, no niekoniecznie, bo wbiła Interowi 6 goli

My też nie zagraliśmy słabego dwumeczu po prostu PSG bylo konkretniejsze i awansowali, ale jakby wpadły nam ze dwie z dobrych okazji i by sie skończyło karnymi to nikt by nie powiedział ze nie zasłużyliśmy

No możesz tak im dodawać byleby tylko nie wyszło ze przecież Arsebal coś może ;)

Np patrząc na xG bylismy znacznie do przodu wzgledem nich, a to oni mieli karnego czyli dodatkowe 0.75 xg

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 13:38

Generalnie sytuacja wygląda tak:

Arsenal wygrał na wyjeździe z zeszłorocznym finalistą ligi mistrzów rotując składem w tym meczu, wygrał wszystkie mecze w lidze mistrzów a mierzył się z Interem, Atletico Madrid, Bayernem Monachium (upokarzając każdego z nich).

Są pierwsi w lidze (7 pkt przewagi pod koniec stycznia), konkurencja nie potrafi się zbliżyć do Arsenalu. W tym sezonie Odegaard pauzował wiele tygodni, Saka pauzował wiele tygodni, Havertz pauzował kilka miesięcy, Gabriel i Saliba pauzowali kilka tygodni, Calafiori pauzuje kilka tygodni (a to kluczowi piłkarze Arsenalu)

A kibice się zastanawiają czemu trener nie ogarnia i wkręcają sobie i innym, że każe piłkarzom grać słabo.

kamo99111 komentarzy: 916121.01.2026, 13:33

@Garfield_pl napisał: "Ethan Nwaneri travelling to France after Arsenal authorised 18yo to complete Marseille transfer. #AFC attacking midfielder will undergo medical & seal #OM loan until end of season (no buy option) + penalty fee determined by minutes played @TheAthleticFC"

I to moim zdaniem jest świetny ruch. W szczególności te kary za minuty :-)

kamo99111 komentarzy: 916121.01.2026, 13:32

@Marzag napisał: "Potwierdza bo stworzyliśmy sporo okazji w obu meczach (i wygraliśmy w grupie), ale świetnie bronił Donnaruma i to on zrobił róznicę na wagę zwycięstwa"

Oni też mieli swoje sytuacje... Więc nawet gdyby wziąć te bramki, które wyjął Donnaruma i dodać im ich "setki" to pewnie dalej byśmy byli out... Ten dwumecz był po prostu słaby w naszym wykonaniu. Gdyby był dobry to my byśmy zagrali w finale.

Garfield_pl komentarzy: 4199221.01.2026, 13:26

Some of the results for Arsenal in the last 18 months were stuff of dreams before Mikel Arteta took charge.

✅ Real Madrid x2
✅ PSG
✅ Spurs x4
✅ Man City
✅ Man Utd x2
✅ Chelsea x3
✅ Atletico Madrid
✅ FC Bayern
✅ Inter Milan

Garfield_pl komentarzy: 4199221.01.2026, 13:26

Ethan Nwaneri travelling to France after Arsenal authorised 18yo to complete Marseille transfer. #AFC attacking midfielder will undergo medical & seal #OM loan until end of season (no buy option) + penalty fee determined by minutes played @TheAthleticFC

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 13:23

@kamo99111 napisał: "PSG w zeszłym sezonie nie potwierdza tej tezy. Tam gdzie wzrasta obciążenie psychiczne tam gra wygląda gorzej."
Potwierdza bo stworzyliśmy sporo okazji w obu meczach (i wygraliśmy w grupie), ale świetnie bronił Donnaruma i to on zrobił róznicę na wagę zwycięstwa.

Elastico07 komentarzy: 1453421.01.2026, 13:22

Tylko 1 porażka na ostatnie 31 meczów.Spektakularna sprawa

kamo99111 komentarzy: 916121.01.2026, 13:15

@adek504 napisał: "No tylko, ze z PSG gra wcale nie wyglądała źle
Problematyczne bylo pierwsze 10 min gdzie rzeczywiscie brakowało nas na boisku, a Enrique zrobił zabieg z wycofaniem Dembele, ktory nas rozbroił

Ale cały dwumeczu byl na dosyć dobrym poziomie z naszej strony"


Tak czy inaczej zagraliśmy poniżej swojego poziomu. Oczywiście całościowo patrząc nie było aż tak źle. Dobrze jednak też nie było. I zauważyłem taką tendencję, że im większa presja na nas ciąży tym coraz bardziej siada nasza gra...

Pytanie tylko czy to kwestia piłkarzy, czy Artety, który dobiera bardziej "zachowawcze" taktyki... a może jedno i drugie?

Ups147 komentarzy: 455021.01.2026, 12:59

@Mastec30 napisał: "Też jestem przeciwnikiem Barcy ale nie jestem do końca przekonany, że La Liga się na nich nie uwzięła. Tam ich Tebas chyba trochę zwodził bo sprzedaż miejsc VIP miało chyba wystarczyć a potem, że jednak nie wystarczy. Tebas też tam przegina z tym FFP mocno bo to nie tylko o Barce chodzi."

Tebas tam wie co robi, musi trochę Jana palić, bo jak by to wyglądało gdyby im poblazali, w innych za te same rzeczy chcieli karać. A koniec końców i tak wychodzi tak jak chce Barca.

adek504 komentarzy: 366321.01.2026, 12:52

@kamo99111 napisał: "PSG w zeszłym sezonie nie potwierdza tej tezy. Tam gdzie wzrasta obciążenie psychiczne tam gra wygląda gorzej."

No tylko, ze z PSG gra wcale nie wyglądała źle
Problematyczne bylo pierwsze 10 min gdzie rzeczywiscie brakowało nas na boisku, a Enrique zrobił zabieg z wycofaniem Dembele, ktory nas rozbroił

Ale cały dwumeczu byl na dosyć dobrym poziomie z naszej strony

kamo99111 komentarzy: 916121.01.2026, 12:45

@Marzag napisał: "To wszystko nie dotyka istoty problemu, szukasz nie tam gdzie ona jest. Różnica taka że w LM grają na nas otwarta piłkę przeciwnicy a w lidze wszyscy na nas grają niskim blokiem bo wiedzą że jak się otworzą to skończą marnie."

PSG w zeszłym sezonie nie potwierdza tej tezy. Tam gdzie wzrasta obciążenie psychiczne tam gra wygląda gorzej. @Alffik napisał: "Arteta ze słabszymi drużynami gra na 30% i gorszą taktyką, żeby uśpić rywali w lidze mistrzów i lepszych rywali w lidze xd"

xD @aguero10 napisał: "Z Mułami trzeba poprostu wygrać bez żadnych wymówek."
Zgadzam się!

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 12:37

@coooyg11 napisał: "Real mając takie problemy na ŚO przeoczyli takiego grajka którego mieli pod nosem"

Real to tam rozgrzeszam bo zgarneli Hujsena, którego my też mieliśmy przecież wyżej na liście. No ale Barca to patologia. Oddają za bezcen Inigo i nikogo nie sprowadzają olewając pod nosem taką perełkę

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 12:35

@Marzag napisał: "Przecież to że tam nie ma 1:1 wynika z tego że La Liga się uwzięła na Barcelonę. A dlatego, że uznali że sytuacja finansowa klubu jest zła."

Też jestem przeciwnikiem Barcy ale nie jestem do końca przekonany, że La Liga się na nich nie uwzięła. Tam ich Tebas chyba trochę zwodził bo sprzedaż miejsc VIP miało chyba wystarczyć a potem, że jednak nie wystarczy. Tebas też tam przegina z tym FFP mocno bo to nie tylko o Barce chodzi. Betis co okno sprowadza piłkarzy i też czeka do ostatnich godzin okna żeby porejestrować. Właściwie większość klubów ma te same problemy co Barca

coooyg11 komentarzy: 468121.01.2026, 12:32

@Mastec30: dosłownie przed chwilą rozmawiałem z przyjacielem który jest zagorzałym kibicem Barcelony, nie potrafimy pojąć jak Barcelona czy Real mając takie problemy na ŚO przeoczyli takiego grajka którego mieli pod nosem

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 12:30

@pioafc napisał: "​Nie ma zasady „3:1”. Gdy klub przekracza limit, wpada w rygor np. 1:4 (musisz zarobić 4 euro, żeby wydać 1). To dlatego mają związane ręce, a nie dlatego, że mogą wydać "1/3 przychodu"."

Na pewnie jest 1: 3 a nie 1:4 ale z twojego tłumaczenia z grubsza wynika to co napisałem bo jak muszę na każdego wydanego 1 E zarobić 3 to de facto mogą wydać 1/3 tego co zarobili. Tylko innymi słowami.

@pioafc napisał: "Dźwignie były problemem głównie dlatego, że inwestor nie przelał obiecanej kasy, co zrobiło dziurę w papierach (la liga tego nie przepuściła)"

Z tego co kojarze to ten "inwestor" z góry był fejkowy. Przynajmniej jak chodziło o temat Barca Studio na podstawie którego zarejestrowali Lewgo i Kounde w 2022. W sumie śmierdząca sprawa i dziwne że nikt się temu nie przyglądał bardziej bo zarejestrowani zawodnicy mocno przyczynili się do mistrzostwa Hiszpanii a zostali zarejestrowani na podstawie wątpliwej wiarygodności gwaracji, któe ostatecznie faktycznie się nie sprawdziły. Tu by się mogli mocno przywalić

Ups147 komentarzy: 455021.01.2026, 12:26

La liga nie da Barcelonie zbankrutować. To jest dla nich kura znosząca złote jaja. Bankrutowali, bankrutowali, a koniec końców zaraz będa niby na zero, a ch*ja oszczędzali. Ale cóż, kto bogatemu zabroni. City pewnie też się upiecze. Mniejsze kluby już dawno by były w niższych ligach.

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 12:19

nie wynika*

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 12:18

@Mastec30 napisał: "To nie o długi chodzi tylko o Finansowe Fair Play narzucone przez samą La Ligę. To nie jest problem Barcy tylko całej ligi bo tam chyba tylko Real może bez przeszkód rejestrować. Barca jest w zasadzie 3:1 co chyba oznacza (mówie to z pamięci to może coś pokręce) że może wydać 1/3 swoich przychodów. I dlatego czasami musi się gimnastykować czy wymyślać fejkowe dźwignie. Nie dlatego, że nie ma kasy tylko dlatego, że La Liga uniemożliwia swoimi zasadami wydać Barcy tą kasę. Ten klub wcale nie jest żadnym bankrutem i zdaje się regularnie zmniejsza to zadłużenie. Jeżeli wejdą do zasady 1:1 tj. będę mogli wydawać tyle ile zarobią to nie będzie tego problemu i będą mogli na lajcie kupować i rejestrować"
Przecież to że tam nie ma 1:1 wynika z tego że La Liga się uwzięła na Barcelonę. A dlatego, że uznali że sytuacja finansowa klubu jest zła. Przez wiele sezonów żyli ponad stan, finanse się nie spinały i La Liga nałożyła na nich ograniczenia.

pioafc komentarzy: 5313 newsów: 221.01.2026, 12:13

@Mastec30 napisał: "To nie o długi chodzi tylko o Finansowe Fair Play narzucone przez samą La Ligę. To nie jest problem Barcy tylko całej ligi bo tam chyba tylko Real może bez przeszkód rejestrować. Barca jest w zasadzie 3:1 co chyba oznacza (mówie to z pamięci to może coś pokręce) że może wydać 1/3 swoich przychodów. I dlatego czasami musi się gimnastykować czy wymyślać fejkowe dźwignie. Nie dlatego, że nie ma kasy tylko dlatego, że La Liga uniemożliwia swoimi zasadami wydać Barcy tą kasę. Ten klub wcale nie jest żadnym bankrutem i zdaje się regularnie zmniejsza to zadłużenie. Jeżeli wejdą do zasady 1:1 tj. będę mogli wydawać tyle ile zarobią to nie będzie tego problemu i będą mogli na lajcie kupować i rejestrować"

Masz rację, że to nie bankructwo, ale technicznie trochę pomieszałeś:

​Dług ma znaczenie – obsługa gigantycznego długu drastycznie obniża limit płacowy, który wylicza im Liga.

​Nie ma zasady „3:1”. Gdy klub przekracza limit, wpada w rygor np. 1:4 (musisz zarobić 4 euro, żeby wydać 1). To dlatego mają związane ręce, a nie dlatego, że mogą wydać "1/3 przychodu".

​Dźwignie były problemem głównie dlatego, że inwestor nie przelał obiecanej kasy, co zrobiło dziurę w papierach (la liga tego nie przepuściła)

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 12:13

@Ups147 napisał: "Niestety, ale póki Arteta będzie chciał żeby Ode robil kółka, to on będzie robił kółka. Tu bym się jakiejś wielkiej zmiany nie spodziewał."

No i ludzie muszą w końcu to zaakceptować, że właśnie jak mówisz Arteta tych kołeczek od Ode oczekuje. Jakby były jakieś zastrzeżenia do jego gry to już dawno byłby zmieniony. On po prostu robi to co trener chce. A kibice żyją w średniowieczu myśląc że ładna gra to ofensywna gra. Teraz będzie era zachowawczości i pragmatyzmu Mikela Artety :D

Ups147 komentarzy: 455021.01.2026, 12:03

@69Hunter1997 napisał: "Nie chce znów oglądać stania w miejscu i braku kreacji z przodu albo tych kółek Ode..."

Niestety, ale póki Arteta będzie chciał żeby Ode robil kółka, to on będzie robił kółka. Tu bym się jakiejś wielkiej zmiany nie spodziewał.

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 12:03

@aguero10 napisał: "Nie wiem jak ten klub jeszcze funkcjonuje z takimi długami."

To nie o długi chodzi tylko o Finansowe Fair Play narzucone przez samą La Ligę. To nie jest problem Barcy tylko całej ligi bo tam chyba tylko Real może bez przeszkód rejestrować. Barca jest w zasadzie 3:1 co chyba oznacza (mówie to z pamięci to może coś pokręce) że może wydać 1/3 swoich przychodów. I dlatego czasami musi się gimnastykować czy wymyślać fejkowe dźwignie. Nie dlatego, że nie ma kasy tylko dlatego, że La Liga uniemożliwia swoimi zasadami wydać Barcy tą kasę. Ten klub wcale nie jest żadnym bankrutem i zdaje się regularnie zmniejsza to zadłużenie. Jeżeli wejdą do zasady 1:1 tj. będę mogli wydawać tyle ile zarobią to nie będzie tego problemu i będą mogli na lajcie kupować i rejestrować

aguero10 komentarzy: 900721.01.2026, 11:59

@Marzag:

Jeszcze czekać 2 miesiące na rejestrację xd

Nie wiem jak ten klub jeszcze funkcjonuje z takimi długami.

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 11:54

Zresztą jak chcemy mieć Włocha w ataku to dawać Calafioriego :D Bez kitu dla mnie to jest materiał na 9 w takim klubie jak Arsenal. Tylko trzeba by mieć jaja na taki eksperyment

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 11:54

@Mastec30 napisał: "Raz że pewnie będzie chciał zostać w Interze a dwa, że Inter o ile w ogóle będzie chciał rozmawiać to wymyśli sobie z dupy kwote. A płacić z dupy kwote za kogoś z 2 bramkami w Serie A to chyba bez sensu. Jak będzie taki dobry to trzeba poczekać 3 lata, przekabacić go i kupić gotowego jak będzie miał rok kontraktu. Teraz raczej nie do wyjęcia"
Kogoś innego się znajdzie najwyżej, takich piłkarzy utalentowanych których by można rozwinąć jest pewnie mnóstwo.

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 11:53

@Marzag napisał: "Musiałby przyjść za darmo i zgodzić się na to by jego wypłata była wypłacana w workach ziemniaków. Tak się teraz podpisuje umowy w Barcelonie."

No nie wiem. Lewy by musiał w takim razie mieć magazyn za jakieś 30 mln ziemniaków bo tyle ma w kontrakcie

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 11:52

@coooyg11 napisał: "wczoraj zagłębiłem tematu tego PIO bo zrobił bardzo fajne wrażenie, to kibice Interu widzą w nim zbawcę i osobę na której powinien być budowany skład, bardzo duży talent"

Raz że pewnie będzie chciał zostać w Interze a dwa, że Inter o ile w ogóle będzie chciał rozmawiać to wymyśli sobie z dupy kwote. A płacić z dupy kwote za kogoś z 2 bramkami w Serie A to chyba bez sensu. Jak będzie taki dobry to trzeba poczekać 3 lata, przekabacić go i kupić gotowego jak będzie miał rok kontraktu. Teraz raczej nie do wyjęcia

Marzag komentarzy: 48317 newsów: 121.01.2026, 11:50

@Mastec30 napisał: "Ja jestem w szok, że taka Barca go nie zgarnęła"
Musiałby przyjść za darmo i zgodzić się na to by jego wypłata była wypłacana w workach ziemniaków. Tak się teraz podpisuje umowy w Barcelonie.

69Hunter1997 komentarzy: 66421.01.2026, 11:47

@adek504:
100% zgoda
Mam nadzieję, że nasi wyjdą nakręceni dwoma remisami w lidze i pokażą dużo kreatywności i szybkich akcji. Nie chce znów oglądać stania w miejscu i braku kreacji z przodu albo tych kółek Ode... Pewne jest, że United jak zwykle przyjadą nakręceni na nas

Mastec30 komentarzy: 1118321.01.2026, 11:47

@coooyg11 napisał: "Wczorajszy mecz potwierdził, że Mosquera to jest najlepszy transfer jakość/cena myślę, że nawet nie w Arsenalu jak i w całej lidze (ewentualnie Cherki może rywalizować)

21 lat, bardzo fajnie wyprowadza piłkę, jest silny, szybki, dobrze czyta grę, ma wszystko żeby wskoczyć na poziom Saliby"


Ja jestem w szok, że taka Barca go nie zgarnęła. Nie żeby nam czegoś brakowało ale jakby do młodego Hiszpana odezwała się Barca to pewnie by tam poszedł a braki na ŚO mają tam ogromne. Hajs do ogarnięcia. Mam wrażenie, że mało kto w Europie o nim w ogóle pomyślał. Tak jakby cisza, cisza, cisza i jeb zgarniamy go za pół darmo dogadany z 5 min. Nie było wielkiej rywalizacji o niego a powinna bo gość wymiata od dnia pierwszego. I to nawet lepiej czasami wygląda na tle takich drużyn na Liverpool, Bayern czy Inter

poprzednia12345następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady