Skromna wygrana w Birmingham, Aston Villa 0-1 Arsenal

Skromna wygrana w Birmingham, Aston Villa 0-1 Arsenal 19.03.2022, 14:27, Łukasz Wandzel 3204 komentarzy

Ledwie kilka dni po starciu z Liverpoolem Arsenal pojechał do Birmingham, by zmierzyć się z Aston Villą Stevena Gerrarda. W porównaniu do wyjściowego składu, który Mikel Arteta wystawił w środę, dzisiejszego popołudnia zabrakło w nim Aarona Ramsdale’a i Gabriella Martinellego.

Kanonierzy zaliczyli skromne zwycięstwo w spotkaniu, które kontrolowali głównie dzięki szczelnej obronie. Po objęciu prowadzenia nie dążyli za wszelką cenę do powiększenia przewagi. Sami nie oddali wiele celnych strzałów, ale tym bardziej nie pozwolili na nie rywalom.

Składy obu drużyn:

Aston Villa: Martinez – Cash, Konsa, Mings, Young – McGinn, Luiz, J. Ramsey (69’ Traore)– Buendia (69’ Bailey), Watkins (82’ Ings), Coutinho.

Arsenal: Leno – Cedric, White, Gabriel, Tierney – Partey, Xhaka – Saka (69’ Pepe), Odegaard (86’ Holding), Smith Rowe – Lacazette (78’ Nketiah).

W pierwszej połowie do sytuacji strzeleckich dochodził tylko Arsenal. Oba zespoły niejednokrotnie były bliskie stworzenia dogodnej sytuacji, ale miały kłopot z ostatnim podaniem, które otworzyłoby drogę do bramki. Gospodarze szukali długich podań i kontr. Lepiej radzili sobie Kanonierzy – próbowali kombinacyjnej gry, kontrolowali przebieg spotkania, grali solidnie w obronie, a w końcu strzelili zwycięskiego gola.

W 30. minucie, po rozegraniu rzutu wolnego na krótko i wrzutce z prawej strony, do piłki przed szesnastką dopadł Bukayo Saka. Anglik uderzył na bramkę i trafił do siatki. W tej sytuacji Emiliano Martinez miał ograniczone pole widzenia, ponieważ zagęszczeni w polu karnym piłkarze obu drużyn zasłaniali mu futbolówkę.

Na listę strzelców wpisał się ofensywny zawodnik, który chyba najbardziej na to zasługiwał. Bukayo Saka robił różnicę na skrzydle, będąc wielkim utrapieniem dla Ashleya Younga. Na duże uznanie zasługuje też blok defensywny Arsenalu, który zaliczył solidny występ w obronie. Przez całe spotkanie londyńczycy dobrze się bronili, mimo że w każdej chwili groziła im utrata punktów, ponieważ nie pokusili się o podwyższenie prowadzenia.

W drugiej połowie Aston Villa ustawiła się wyżej i gra częściej toczyła się na połowie Arsenalu. To przełożyło się na pierwsze oddane przez gospodarzy strzały w tym meczu. Najbliżej zaskoczenia Bernda Leno byli John McGinn strzałem z dystansu i Ollie Watkins, który trafił w słupek. W końcówce główką postraszył też wchodzący z ławki Danny Ings, a w ostatnich sekundach Philippe Coutinho z wolnego.

Aston VillaPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Paul77 komentarzy: 1023620.03.2022, 08:40

@Zloty: są trzy punkty, więc nie powinno się narzekać, to nie skoki, czy łyżwiarstwo figurowe że ocena za styl jest ważna.
Na ładną piłkę przyjdzie czas, teraz trzeba ciułać punkty.

Zloty komentarzy: 80620.03.2022, 08:35

Wszyscy co narzekają na nasz mecz z AV i gadają że wygraliśmy fartem to są naprawdę smutnymi ślepcami
Pełna kontrola nad meczem i ta elegancja w prowadzeniu futbolówki,pewność siebie drużyny to wzrosła chyba o 100% owszem były nerwowe momenty ale trzeba popatrzeć na naszą kadrę która podstawowego składu nie ma kompletnego jak live i City a te zespoły to nawet na ławce mają prawdziwych kozaków
Brawo dla gościa który robi dobrą kawę a jej woń roznosi się na naszych zawodników:)))

ksowa90 komentarzy: 163220.03.2022, 08:32

Widzę na flascore, że Młoty dzisiaj bez Bowena i Coufala. Kiepskawo

sickstick komentarzy: 305120.03.2022, 08:30

Zeszły sezon kończyliśmy z 13 porażkami (w tym obowiązkowo City i Chelsea)
Poprzedni z 10 porażkami (w tym obowiązkowo City i Chelsea)
Jeszcze poprzedni z 10 porażkami (w tym obowiązkowo City i Chelsea)
Jeszcze wcześniejszy 13 porażkami (w tym obowiązkowo City i Chelsea)
Wcześniej w sezonie 15/16 byliśmy wicemistrzami z 7 porażkami (2x porażka z Chelsea).

Natomiast kibice na k.com nie dość że po 3 porażkach (w tym z City i Chelsea) ogłaszali koniec projektu, to jeszcze dziś po długim czasie, kiedy wychodzi że się pomylili, piszą "No kto mógł się spodziewać że sezon jeszcze się odratuje".

Otóż każdy kto interesuje się piłką nożna od jakiegoś czasu oraz potrafi wykonywać w głowie operacje logiczne na poziomie 2+2=4 widział, że te 3 porażki (w tym City i Chelsea) nie znaczą zupełnie nic dla końcowej tabeli i będzie dłuuugi sezon żeby to odrobić. Oczywiście nie było pewności że tak się stanie, ale wywalanie Artety po tych 3 meczach było najgłupszą propozycją jaką ktokolwiek mógł zasugerować.

BarcArsenal komentarzy: 135320.03.2022, 08:19

@Rafson95 napisał: "Nie masz wstydu człowieku XD A jak coś cytuje tylko fragment jednego komentarza a jest dużo więcej."

Gdyby kanonierzy.com było fame'm to Kwiatinho byłby trochę takim Adrianem Polakiem xD

Dziadyga komentarzy: 917220.03.2022, 07:52

Rafson to do KGB by się nadal hahaha :D

Czeczenia komentarzy: 1261620.03.2022, 07:36

Wczoraj pełna kontrola. W zasadzie nie było nawet momentu gdzie AV mogłaby uwierzyć w odwrócenie losów meczu. Kolejny mecz za dwa tygodnie i fajnie, że zawodnicy rozjadą się na kadry w dobrych nastrojach.

Qarol komentarzy: 1450320.03.2022, 07:05

To nie były tylko pierwsze trzy mecze, bo i spotkania z Norwich oraz Burnley mimo zwycięstw dawały dużo do myślenia. Pierwszy dobry mecz Arsenal zagrał tak naprawdę z Tottenhamem pod koniec września (choć chyba wszyscy wiedzą w jakiej kondycji był wtedy Tottenham), a regularną wzwyżkę poziomu tej drużyny można było zaobserwować koło grudnia, po Evertonie. Wcześniej udawało nam się w samej końcówce ratować remis z Palace czy skompromitować się totalnie na Anfield. To nie była w żadnym stopniu stabilna drużyna. W kilku meczach sporo szczęścia, gdzie ratował nas tylko i wyłącznie Ramsdale, no ale punkty jakoś tam łapaliśmy.

Tony24 komentarzy: 19920.03.2022, 07:00

@kwiatinho: xD

lordoftheboard komentarzy: 838520.03.2022, 04:30

Strasznie mnie ciekawi jak Auba zagra z Realem

miki9971 komentarzy: 7078 newsów: 220.03.2022, 01:59

Tottenham - West Ham, remis chyba jako kibice Arsenalu bierzemy w ciemno?

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 01:31

@FabsFAN: to jednak nic przy tym co ja mówiłem w okolicach 2012 roku swojemu kumplowi, który jest fanem Realu, że Benzema i Lewandowski to totalnie kiepscy napastnicy którzy w 2015 max będą grać w rodzimych ligach XD

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 320.03.2022, 01:21

Jeśli rozmawiamy o wtopach przewidywaniowych ( takie słowo chyba nawet nie istnieje, ale wszyscy mnie zrouzmiejo), to ja podczas Erło 2016 pisałem, że Kimmich jest przeciętniakiem:D

illpadrino komentarzy: 12032 newsów: 320.03.2022, 01:20

@ArsenalChampion napisał: "Dla mnie bardziej zastanawiające jest to ze jak do cholery można oceniać drużynę ledwie po 3 rozegranych kolejkach i budować na tym wnioski. Mam nadzieję ze to was czegoś nauczy. 3 rozegrane mecze, NIE PRZEKREŚLAJĄ CAŁEGO SEZONU"

Ludzie bardziej oceniali końcówkę sezonu i początek nowego razem, dlatego takie opinie bo nie było poprawy po okresie przygotowawczym.

MCX018 komentarzy: 138820.03.2022, 01:20

I kolejny zrównany z ziemią przez Rafsona xdd

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 320.03.2022, 01:13

Rafson vs Niuchacz never forget

zdyp komentarzy: 484320.03.2022, 01:02

hehe, pamietam te oswiadczenie @kwiatinho:
cala jego tresc jest cudna

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 00:52

@Rafson95: nie bądź jak Stanowski. Po pijaku trzeba odlozyc komputer na bok

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 00:52

@Rowerinho: tak, dokladnie.

Rafson95 komentarzy: 1061420.03.2022, 00:52

@Ronaldinho: teczki na mnie to moje komentarze po pijaku

Rowerinho komentarzy: 225220.03.2022, 00:48

@Lamoreaux napisał: "nie jesteśmy kibicami Norwich żeby po 3 wtopach mówić "izi men jakoś to będzie", tylko kibicami potężnego Arsenalu."

P O T Ę Ż N E G O A R S E N A L U R O Z U M I E S Z

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 00:46

@Ech0z napisał: "Ja zagraliśmy ? Bo głupi zakład i po 1 golu wyzerowalem pół litra bociana i dopiero się obudziłem"

Chętnie poznam szczegóły tego zakładu.

berno90 komentarzy: 74120.03.2022, 00:42

A jakie Dominik musi mieć teraz smutne życie.
Chłop normalnie ze strony zniknął xD

Ech0z komentarzy: 1059020.03.2022, 00:41

Ja zagraliśmy ? Bo głupi zakład i po 1 golu wyzerowalem pół litra bociana i dopiero się obudziłem

Rowerinho komentarzy: 225220.03.2022, 00:41

Ma ktoś jakieś teczki na tego całego rafsona? Dziadek w Wehrmachcie albo coś?

laskapp komentarzy: 83320.03.2022, 00:24

Sorki za mega spóźnioną reakcję ale dopiero skończyłem oglądać nasz mecz. Wg mnie wygląda to na prawdę dobrze, z tyłu ok, z przodu kreujemy, środek chodzi jak ta lala, mecz niewielu sytuacji ale jednak sytuacji, z których powinna paść przynajmniej 1 bramka. Ogólnie pozytyw, 3 pkty są, idę lulu, kolorowych wszystkim...

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 320.03.2022, 00:23

Ja zawsze wierzyłem w Artka i Tytanicznego
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Rafson95 komentarzy: 1061420.03.2022, 00:05

@kwiatinho napisał: "Zatem pierwszy rzucam kamieniem. Łatwo można sprawdzić co pisałem. Ale po pierwszych trzech kolejkach pisałem żeby wziąć na wstrzymanie bo tylko mecz z Brentford był wtopą a sezon jest długi i mega ciężki i jeszcze nie raz przeżyjemy rolercoster."

Tymczasem po meczu z City:

@kwiatinho napisał: "Drodzy koledzy i koleżanki. Wydaję oświadczenie.
Będąc zdrowym na zdrowiu i umyśle stwierdzam że Edu Arteta i cały sztab to banda nieudaczników którzy nadają się do tarcia chrzanu a nie prowadzenia poważnego klubu. Doprowadzili do granic absurdu sytuację w której znajduje się drużyna i cały klub.

Niech Arteta wsadzi sobie w dupę Trust the Proces i więcej czasu oraz tą całą rewolucję. Czas skończył się w połowie maja. Nie potrafi wyciągnąć co najlepsze z piłkarzy których ma do dyspozycji a części z nich tak obrzydził piłkę że chcą odejść jak najdalej."


Nie masz wstydu człowieku XD A jak coś cytuje tylko fragment jednego komentarza a jest dużo więcej.

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 00:02

@Lamoreaux: odcinkach nie sezonach xD

Lamoreaux komentarzy: 362420.03.2022, 00:02

Ogladaliscie na netflixie krakowskie potwory? Na filmwebie ma tragiczne oceny a ja po 3 sezonach uważam że do zniesienia i dobre do włączenia przed spaniem.

6/10 ode mnie

suszindrony komentarzy: 8819.03.2022, 23:50

Ciekawe czy sam Arteta wierzył w 4 miejsce w tym sezonie, według mnie 4 miejsce będzie wielkim sukcesem tego sezonu(chociaż nie wiem czy nie przyniesie to za dużego chaosu w przyszłym sezonie, myślę że liga Europy była by odpowiednią na przyszły sezon, żeby zachować odpowiednią stabilność w klubie, doskonale wiemy ilu mamy zawodników na najwyższym poziomie i jakie możliwości transferowe :)) 5 miejsce uznam do sukces tego sezonu mimo rosnącego apetytu :)

kwiatinho komentarzy: 1316019.03.2022, 23:49

@illpadrino napisał: "Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie chciał wyyebania Artety po 3 pierwszych meczach.

Ci, którzy będą się wypierać po prostu będą kłamać, bo wtedy żadnego pozytywnego myślenia na tej stronie nie było w kierunku Artety.

Sam sie wkurzałem mocno i pisałem, że to przegina, ale patrząć na nas i np takie United czy Totki to wiem, że to my jesteśmy na lepszej drodze do powalczenia o tytuły niż oni.

Teraz my będziemy rok do przodu od Totków i United, ale wciąż ze dwa lata za Live i"


Zatem pierwszy rzucam kamieniem. Łatwo można sprawdzić co pisałem.

Byłem zły po zakończeniu okienka że Mikel z Edu nie sprowadzili nam nikogo do środka pola do podstawowej XI a np kupili bramkarza mimo tego że mieliśmy Leno.

Ale po pierwszych trzech kolejkach pisałem żeby wziąć na wstrzymanie bo tylko mecz z Brentford był wtopą a sezon jest długi i mega ciężki i jeszcze nie raz przeżyjemy rolercoster.

Wyśmiewano mnie i pytano czy wciąż wierzę w proces i Artete.

Wiele razy się myliłem ale przez cały czas wierzyłem że Arteta to dobry wybór i że jest w stanie poprowadzić nas do sukcesu

ArsenalChampion komentarzy: 851819.03.2022, 23:28

@TlicTlac napisał: "Jakby włodarze Arsenalu przemyśleli wszystko "na chłodno" to po słabych wynikach Artety i braku jakiejś większej poprawy gry już od dobrego sezonu - po prostu by go zwolnili, jak włodarze Chelsea Mourinho i innych paru trenerów;
Leicester czy Leeds nie dały się ponieść emocjom i zwolnili Ranieriego, i Bielsę, mimo że jeden wygrał z Leicester PL, a drugi wprowadził Leeds do "elity", grał fajną, ofensywną piłkę i dobrze żył z włodarzami i fanami."

Kompletnie się mylisz, bo wlodarze Arsenalu wielokrotnie podkreślali ze Arteta w Arsenalu to projekt długofalowy. Wiec patrzac to Arteta z Arsenalu byłby rozliczany z okresu nawet kilku letniego. Takze gdyby zwolnili Artete, to by postąpili wbrew sobie i gdzie tu chłodne myślenie?

TlicTlac komentarzy: 606719.03.2022, 23:23

@ArsenalChampion napisał: "Dlatego trzeba przestać się ponosić emocjom, tylko starać sie oceniać sytuacje na chłodno. Serio własnie to jest problem większości osób ze po porażkach nie potrafią zachować nerwów na wodzy. I tez musze przyznać ze pare razy mi się to zdarzyło, ale wiem ze komentarze pisanem pod wpływem emocji są po prostu debilne. Gorzej z niektórymi osobami, gdzie mam wrazenie ze w momencie gdy Arsenal przegra mecz, to ich to tak boli jakby w zyciu stała sie jakaś krzywda i potrafią miesiącami pisać jaki to ten klub jest beznadziejny i jak to los ich pokarał ze zaczeli mu kibicować"

Jakby włodarze Arsenalu przemyśleli wszystko "na chłodno" to po słabych wynikach Artety i braku jakiejś większej poprawy gry już od dobrego sezonu - po prostu by go zwolnili, jak włodarze Chelsea Mourinho i innych paru trenerów;
Leicester czy Leeds nie dały się ponieść emocjom i zwolnili Ranieriego, i Bielsę, mimo że jeden wygrał z Leicester PL, a drugi wprowadził Leeds do "elity", grał fajną, ofensywną piłkę i dobrze żył z włodarzami i fanami.

Z perspektywy czasu (mam nadzieję, że jeszcze nie będzie jakiejś tragicznej końcówki) obdarzenie Artety większym kredytem zaufania się opłaciło, ale ile już to było podobnych pomysłów, gdzie podobna taktyka okazała się kompletnym niewypałem (Lampard w Chelsea dla przykładu).

clash123 komentarzy: 195819.03.2022, 23:20

A ja powtórzę to , co mówiłem od początku. Czas na rozliczenie pracy trenera przyjdzie na koniec sezonu . Wszystko wydaje się wyglądać dobrze , transfery trafione, Arsenal w gazie ale pozostało jeszcze 10 bardzo ważnych meczów do końca sezonu . Tak jak byłem przeciwny zwalnianiu Artery po pierwszych trzech meczach , tak teraz uważam że troszkę za wcześnie by stawiać mu pomniki, pomimo że ja od początku twierdziłem że to jest odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu .

Lamoreaux komentarzy: 362419.03.2022, 23:17

@MarkOvermars: ale z czym konkretnie? Bo nie bardzo rozumiem

Lamoreaux komentarzy: 362419.03.2022, 23:16

@ArsenalChampion: nie no jasne. Po porażkach z Live, City czy nawet Manu lub Evertonem jednak ogólna retoryka była inna na stronce niż po pierwszych trzech kolejkach.

Bo mimo wszystko te 3 kolejki pierwsze nie powinny być na 0 pkt i to w takim stylu.

MarkOvermars komentarzy: 942219.03.2022, 23:15

@Lamoreaux: ty tak serio?

ArsenalChampion komentarzy: 851819.03.2022, 23:10

@Lamoreaux napisał: "okej masz rację.
Ale nie jesteśmy kibicami Norwich żeby po 3 wtopach mówić "izi men jakoś to będzie", tylko kibicami potężnego Arsenalu.

Zawsze po 3 porażkach z rzędu a tym bardziej na stracie rozgrywek kibice będą wkurzeni"

Dlatego trzeba przestać się ponosić emocjom, tylko starać sie oceniać sytuacje na chłodno. Serio własnie to jest problem większości osób ze po porażkach nie potrafią zachować nerwów na wodzy. I tez musze przyznać ze pare razy mi się to zdarzyło, ale wiem ze komentarze pisanem pod wpływem emocji są po prostu debilne. Gorzej z niektórymi osobami, gdzie mam wrazenie ze w momencie gdy Arsenal przegra mecz, to ich to tak boli jakby w zyciu stała sie jakaś krzywda i potrafią miesiącami pisać jaki to ten klub jest beznadziejny i jak to los ich pokarał ze zaczeli mu kibicować

AR14 komentarzy: 138019.03.2022, 23:03

@illpadrino

A nie, jednak napisałem komentarz, że musimy przebudować cały Arsenal od góry wraz z trenerem

Idę podnieść kamień xd

Lamoreaux komentarzy: 362419.03.2022, 22:55

@ArsenalChampion: okej masz rację.
Ale nie jesteśmy kibicami Norwich żeby po 3 wtopach mówić "izi men jakoś to będzie", tylko kibicami potężnego Arsenalu.

Zawsze po 3 porażkach z rzędu a tym bardziej na stracie rozgrywek kibice będą wkurzeni

ArsenalChampion komentarzy: 851819.03.2022, 22:51

@illpadrino napisał: "Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie chciał wyyebania Artety po 3 pierwszych meczach." @Lamoreaux napisał: "Kto by nie psioczyl na artete po 3 kolejkach? Albo jacyś najarani optymiści albo prawdziwi fachowcy Ala Tomek cwiakala."
Pisałem dokładnie wtedy zeby nie oceniać druzyny po ledwie 3 kolejkach, gdzie graliśmy okrojonym składem i z wieloma problemami i ze to wszystko moze się bardzo szybko odwrócić. No i następne 3 kolejki to były 3 zwycięstwa. Dla mnie bardziej zastanawiające jest to ze jak do cholery można oceniać drużynę ledwie po 3 rozegranych kolejkach i budować na tym wnioski. Mam nadzieję ze to was czegoś nauczy. 3 rozegrane mecze, NIE PRZEKREŚLAJĄ CAŁEGO SEZONU

AR14 komentarzy: 138019.03.2022, 22:47

@illpadrino

Rzucone d

MCX018 komentarzy: 138819.03.2022, 22:45

@illpadrino napisał: "Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, kto nie chciał wyyebania Artety po 3 pierwszych meczach."

Ja chciałem już po 1szym sezonie xdd, jak pobijał coraz to kolejne rekordy porażek pod rząd itp

Naburator komentarzy: 278419.03.2022, 22:44

Ruben Neves po wygranej Arsenalu z Wolves w lutym:
- Nie widziałem, żeby Arsenal świętował w ten sposób w ciągu ostatnich 10 lat, celebrowali to zwycięstwo jakby wygrali ligę.

Ashley Young po dzisiejszym zwycięstwie Arsenalu z Aston Villą:
- Szczerze mówiąc świętowali tak, jakby wygrali ligę. To także moze pokazywać to, że byliśmy dla nich wymagającym rywalem.

Dzulian komentarzy: 289319.03.2022, 22:44

Wyrzucać trenera po porażkach z City i Chelsea to trzeba mieć IQ nogi od stołu. Rozumiem gdybyśmy mieli po 3 kolejkach 0 pkt i na rozkładzie Brentford, Burnley i Newcastle.
Sporo osób po 3 kolejkach nie panikowało i pisali żeby poczekać.

Lamoreaux komentarzy: 362419.03.2022, 22:42

Ale tak mimo wszystko rozliczając Artete po sezonie. Nawet jak zajmie top4 to trzeba mu wbić szpile że zaczął grać dopiero od 4 kolejki.

Transfery moglubyc szybciej a zespół nie powinien mieć 0 pkt po 3 kolejkach. Mam nadzieję że z tego wyciągną wnioski

Olas14 komentarzy: 819.03.2022, 22:39

@illpadrino: niestety zaliczam się do tej grupy... przyznaje bez bicia

Freo98 komentarzy: 693519.03.2022, 22:39

@illpadrino: Oj żeby tylko po tych 3 meczach, bardzo dlugo przy tym zostawałem, a teraz pokazuje że dużo osób sie mylilo. Miejmy nadzieje że to sie pod koniec sezonu nie wywali jak za emeryego

Lamoreaux komentarzy: 362419.03.2022, 22:37

@illpadrino: oj tak. Już ostatnio pisałem pod innym newsem że Artefix zamknął mi mordę i nie będę się populistyczne powielał ale kurde panowie.

Kto by nie psioczyl na artete po 3 kolejkach? Albo jacyś najarani optymiści albo prawdziwi fachowcy Ala Tomek cwiakala.

I tak 99Procent użytkowników tej strony chcę dobra Arsenalu ale wielu z nas to holerycy po prostu którzy po słabszy występie już chcą zakładać gilotynę i dźwignie na łokieć Artecie

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady