Słaba gra ofensywna Kanonierów, remis z Blackburn

Słaba gra ofensywna Kanonierów, remis z Blackburn 02.04.2011, 19:41, Sebastian Czarnecki 2105 komentarzy

Spotkanie Arsenalu z Blackburn Rovers zawiodło oczekiwania wszystkich kibiców. Kanonierzy nie potrafili zdobyć trzech punktów ze słabiutkim Blackburn Rovers, które praktycznie w ogóle nie zagroziło bramce Manuela Almunii. Drużynie Arsenalu ponownie zabrakło determinacji i woli walki, która przecież jest niezbędna, jeśli chce się walczyć o mistrzostwo kraju.

Pierwszą szansę na pokonanie Paula Robinsona, Kanonierzy stworzyli sobie już w 4. minucie spotkania. Walcott dobrze dograł do Aleksa Songa, a ten spróbował oddać strzał na bramkę Robinsona, jednak uniemożliwił mu to jeden z obrońców Rovers, wygarniając mu futbolówkę spod nóg.

Dwie minuty później Theo Walcott został uruchomiony prawym skrzydłem, a następnie szturmem przedarł się w pole karne drużyny gości. Strzał Anglika został wybity na rzut rożny przez Paula Robinsona.

W 13. minucie spotkania Gael Clichy dośrodkował z lewego skrzydła na głowę Samira Nasriego, który oddał strzał ponad bramką drużyny gości. Francuz był agresywnie blokowany przez Ryana Nelsena, który chwilę po strzale Nasriego zaatakował go łokciem. Na głowie francuskiego pomocnika bardzo szybko pojawił się sporych rozmiarów guz. W dalszej części meczu Kanonier biegał już z bandażem na głowie.

Na następną groźną akcję Kanonierów musieliśmy czekać aż do 28. minuty, kiedy to na strzał z dystansu zdecydował się Andriej Arszawin. Futbolówka jednak nie zaskoczyła Paula Robinsona, który pewnie interweniował.

Minutę później podopieczni Arsene'a Wengera ładnie sklepali obronę gości. Piłka ostatecznie trafiła pod nogi Jacka Wilshere'a, który był najprawdopodobniej zaskoczony podaniem od Nasriego i nie wykorzystał dogodnej sytuacji.

Przez ponad pół godziny gry bardzo cicho było o Manuelu Almunii, który dotychczas nie miał zbyt wielu okazji do interwencji. W 32. minucie Hiszpan pokazał się ze swojej najlepszej strony, wypuszczając z rąk łatwą do obrony piłkę, posłaną przez Olsona.

W 41. minucie szybkim rajdem na prawym skrzydle popisał się Theo Walcott, który następnie zdecydował się na niecelny strzał zza szesnastego metra.

Osiem minut później (sędzia doliczył 4 minuty - przyp. red) Phill Dowd zakończył pierwszą część spotkania.

Drugą część spotkania od groźnych ataków zaczęła drużyna gospodarzy. W 55. minucie Laurent Koscielny mógł pokonać Paula Robinsona strzałem głową, po dośrodkowaniu z rzutu rożnego, ale i po tej akcji nie padła bramka.

W 64. minucie na strzał po ziemi z dystansu zdecydował się Robin van Persie, jednak futbolówka znalazła się prosto w rękach Paula Robinsona.

W 76. minucie spotkania nastąpił moment, kiedy wszyscy kibice Arsenalu mieli prawo uwierzyć w to, że Kanonierom uda się jeszcze zdobyć trzy punkty. Za brutalne wejście w nogi Laurenta Koscielnego, czerwoną kartką ukarany został Steven N'Zonzi. Od tego momentu Blackburn grało w osłabieniu.

Trzy minuty później od tego zdarzenia, Kanonierzy przeprowadzili chyba najlepszą akcję w całym meczu. Jack Wilshere świetnie przedarł się w pole karne Rovers, a następnie znalazł się tuż obok Paula Robinsona. Kiedy wszyscy spodziewali się strzału zamienionego na bramkę ze strony Anglika, ten wyłożył piłkę do niekoniecznie lepiej ustawionego Marouane Chamakha. Marokańczyk od razu zdecydował się na strzał, jednak fenomenalną interwencją popisał się Martin Olsson.

Kolejne minuty to desperackie ataki Kanonierów, które niestety nie znalazły przełożenia na zdobycie gola. Mimo tego, że zawodnicy Arsenalu bardzo chcieli, to nie potrafili nawet na siłę wepchnąć piłki do bramki Robinsona.

W 90. minucie szansę na pokonanie Paula Robinsona zmarnował Nicklas Bendtner. Duńczyk oddał strzał głową prosto w Michela Salgado, po dośrodkowaniu z rzutu rożnego.

Po doliczonym czasie Phil Dowd zakończył spotkanie, zakończone bezbramkowym remisem. Kanonierzy kolejny raz zawiedli pokładane w nich oczekiwania, zdobywając jedynie jeden punkt z drużyną z dolnych rejonów tabeli. Czy ta drużyna jest jeszcze w stanie walczyć o mistrzostwo kraju?

Blackburn RoversPremier League autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
MarcinKanonier komentarzy: 133203.04.2011, 13:14

demotywatory.pl/page/2

Czyzby to byl maly Kanonierek ?

David92 komentarzy: 640003.04.2011, 13:07

sirtimon - do tych punktów dodałbym brak prawdziwego kapitana bo Fabregasa takim nazwać nie można a Wenger tylko po to dał mu tą opaskę żeby go w klubie zatrzymać...

Bozzetto komentarzy: 10903.04.2011, 13:06

UTTE
Oczywiście łatwo odeprzeć wszelkie zarzuty, gdy się zajmuje 1 miejsce i ostatnio wygrało się kilka pucharów, ale pamiętaj ta sytuacja nie będzie trwać
wiecznie..

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 13:06

Ja marzyłem o Suarezie w AFC teraz marze żeby Wenger wydal 30mln na Aguero

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4803.04.2011, 13:03

Kiedyś już pisałem, że moim zdaniem, o ile utrzymamy naszych czołowych graczy i wprowadzimy zdolną młodzież, to będziemy mieli ekipę mogącą podbić Europę za jakieś 2 lata. To niestety nie usprawiedliwa Wengera, ale jak już zaczął brnąć, to niech brnie dalej - innego wyboru nie mamy, oby tylko nie pozwalał odchodzić naszym najlepszym piłkarzom jak to się działo w przeszłości. Cel numer jeden - zatrzymać Fabregasa, bo lepszego playmakera na świecie nie znajdziemy.

sirtimon komentarzy: 21003.04.2011, 12:57

Panowie i Panie. Jak czytam komentarze broniące Wengera mówiące o tym, że tyle zrobił dla klubu bla bla bla, to ogarnia mnie szelmowski śmiech. Za zasługi daje się medale. Problemów jest wiele, a mianowicie.
1. Brak charakteru zawodników.
2. Personel medyczny nadaje się tylko do wymiany. W naszej kadrze jest kilku Woodgate'ów.
3. Brak napastnika z prawdziwego zdarzenia.
4. Na trybunach piknik.
5. Problemy z koncentracją w kluczowych momentach.
6. Brak zawodnika, który może postraszyć postawą na chama. W MU jest Fletcher, Chelsea kilku. To jest Premier League a nie balet.
7. Gramy ładnie? Panowie...bez jaj. Prawda taka, że mamy kilka wypracowanych schematów. Hokejowy zamek z którego nic nie ma. Wrzutki Sagni panu Bogu w okno albo jego vis a vis Clichy.
8. Brak strzałów z dystansu w początkowych fazach meczu.
9. Zwlekanie ze zmianami przez Wengera w kluczowych momentach.

UnitedTillTheEnd komentarzy: 4603.04.2011, 12:55

@bozzetto
hahahaha teraz to pokazuje się twój hipokrytyzm totalny... jeszcze powiedz że gdyby nie kontuzje , to arsenal byłby najlepszy i to że w Manchesterze tych kontuzji w ogóle nie ma , a to że lista jest ciągle pełna i z 6 kontuzjowanych nie schodzi , tylko momentami powiększa się dwu-krotnie to co? taki żart a piłkarze grają tylko maski ubierają... Manchester w tamtym sezonie przez kontuzje (głownie Rooney'a) stracił mistrza 1pkt'em i wiele więcej , i teraz mają wpisać sobie w historie -> 1/2 mistrzostwa Anglii - "bo kontuzje" ?

arsenalbarca komentarzy: 115603.04.2011, 12:55

Bozzetto

Jeszcze cos. Mam juz dosyc sluchania o "gdyby". Kaze moze powiedziec "gdyby" i sobie doliczyc w glowie 15 punktow dla swojego zespolu. Decyzje sedziow sa losowe i w dlugim okresie sie wyrownuja mniej wiecej po rowno. Sedzia wczoraj pomogl MU, tak samo pomogl nam z West Brom. Roznica jest tylko taka, ze MU jest lepszy o jedna bramke, bo sedzia dal im gola na 3:2, a nam na 2:2. I to dobrze oddaje roznice miedzy naszymi zespolami. MU jest lepszy.

Arsenal1994 komentarzy: 749703.04.2011, 12:52

Ż-E-N-A-D-A!

To jest śmiech, że my zajmujemy w tym momencie 2 miejsce w tabeli a mówimy jeszcze o mistrzostwie (są tacy...).

O tym trzeba napisać jakąś książkę. Jak brnąć w 6 letnie gówno i to z uśmiechem na twarzy (vide-Arsene).

To jest fenomen! Tyle razy MU rzucało na rękawice na ring, ale my nawet na niego nie wyszliśmy! Nie chcieliśmy walczyć?! Jak mam to rozumieć?!

Ile będziemy budować ten wspaniały plan jeszcze wspanialszej drużyny? Dożyje tego momentu panie Arsene? :(

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:52

Bozzetto jesteśmy zdecydowanie za nimi pod wzgl nieustępliwości charakteru, żądzy zwycięstwa..

bialysul komentarzy: 369903.04.2011, 12:51

raz lige...oczywiscie pod wodza AW...

arsenalbarca komentarzy: 115603.04.2011, 12:50

Bozzetto

Arsenal nie przegral, a MU przegral dwa razy bo gral z Poolem i Chelsea na wyjezdzie.

Poczekaj az nasze ukochane armatki pojada do Tottenhamu, a potem przyjma u siebie MU. To dopiero bedzie bum-bum i placz, ze "kiepsko sobie radzimy na koniec sezonu".

Od 6 lat to samo. Wiem czemu i moge znowu to podpowiedziec Arsenowi: MAMY ZA SLABY ZESPOL. Tyle i tylko tyle.

Wenger odnosi ogromny sukces z takim zespolem ocierajac sie o walke lidera i zajmujac 2-3 miejsca. Naprawde. Ale jako menedzer jest porazka, jesli przyjmiemy zalozenie, ze Arsene chce budowac mocny sklad na mistrzostwo.

Ale to jest niepewne, bo jakis czas temu ukazala sie tu swietna analiza, w ktorej autor pokazywal, ze WENGER NIE CHCE ZDOBYC MISTRZOSTWA, tylko zbudowac zespol.

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:50

bialysul nie chodzi o to... Ale od drużyny walczącej o tytuł i co sezon zapewnienia przez trenera oczekuje się ze będzie walczyć do końca i wygrywać z takimi zespołami jak Blackburn, a co więcej prowadząc 4;0 nie pozwolić sobie na remis.

Bozzetto komentarzy: 10903.04.2011, 12:49

najsik
Chciałem tylko zasugerować, że nie jesteśmy zbyt daleko za MU.. a do tego gdybyśmy sobie wyobrazili kilka odmiennych decyzji sędziów i odpuścili mecz z Birmingham (przypominam kontuzję Eduardo i obecnie kiks w obronie i kilka kontuzji) to obecnie wyglądało by to znacznie lepiej

UnitedTillTheEnd komentarzy: 4603.04.2011, 12:48

@bozzetto
sugerujesz że Manchester nie ma akcji w meczu , ale w ostatnich minutach szczęśliwie się taka nadarzy i ją wykorzystają , w konsekwencji wygrywając mecz ? a arsenal ma akcji mase ale "nieszczęśliwie" ich nie mogą wykorzystać i remisują bądź przegrywają? ... widziałeś chociaż jeden ich mecz?... jedyni narzekają na piłkarzy , trenera i jeszcze nie wiadomo co , a ty że Manchester wygrywa? śmieszne...

bialysul komentarzy: 369903.04.2011, 12:47

ogolnie to *******icie az sie woda w dupie gotuje

gdzie jest liverpool ze swoimi gwiazdami?
gdzie pieniadze abramowicza ze swoim doswiadczeniem ?

arsenal idzie w dobrym kierunku,moze to jeszcze nie ten sezon ale przyjda lata kiedy zaczniemy wygrywac

dostaliscie palec to chcecie reke

dlaczego niby arsenal mialby byc mistrzem angli i najlepsza druzyna na swiecie? co to sie nalezy za nazwe czy co? bo wygralismy raz lige kopletna druzyna nie oszukujmy sie -dziadkow ktorzy juz skonczyli badz koncza kariere to naleza nam sie puchary? druzyna jest budowana prawie od podstaw ***** jestesmy nadal w czolowce swiatowej walczac o najwyrzsze cele a wy *******icie o zwolnieniu trenera czy o zmianie skladu

rozumiem ze chcialibyscie zaspokoic swoje prozne ambicje i utorzsamiac sie z taka druzyna

nie widze problemu,zapraszam na strone barcy

ostriket komentarzy: 676003.04.2011, 12:43

co z tego że nie przegraliśmy jeszcze w tym roku skoro ciągle gubimy punkty, które się liczą najbardziej po 38 kolejce? trzeba zapieprzać i takie Blackburn łykać po 3-0 jeśli się myśli o mistrzostwie, ale Arsene chyba się już 'wyczerpał' po ostatnim sukcesie i nie wiem czy zmiana nie byłaby świeżym powiewem dla klubu ;P

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.04.2011, 12:40

Jeżeli chodzi o transfery to mamy pecha ,że trafił się nam ekonomista ;/

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:40

Bozzetto zgadzam sie... Ale ManUtd chyba w 2011 zdobyło więcej pkt.

Bozzetto komentarzy: 10903.04.2011, 12:39

Arsenal w 2011 w lidze jeszcze nie przegrał, MU przegrał ostatnio 2 mecze, nasi kibice narzekają na piłkarzy i trenera , kibice MU są zachwyceni swoją drużyną i trenerem .. a wszystko wzięło się z tego,że oni kilka meczy szczęśliwie wygrali a my nie wykorzystaliśmy paru bramkowych sytuacji lub po koszmarnych błędach kilku graczy straciliśmy kilka goli.. wniosek-między sukcesem a porażką jest naprawdę cienka linia i łatwo ją przekroczyć w każdym momencie...

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.04.2011, 12:38

Marzy mi się nowy trener jak Hiddink czy Van Gaal ,ale o tym raczej nie ma co marzyć :(

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:35

U Wengera irytuje mnie ciągle zganiane na przeciwności losu, a to zła murawa zły sędzia nigdy nie powie ze to przez piłkarzy i przez złe ustawienie i taktykę zawsze jest to "coś"

rudy13jol komentarzy: 40603.04.2011, 12:28

@maks20

ogolnie to masz racjee .

kamil_9414 komentarzy: 282803.04.2011, 12:26

Arsenal_1886
W mojej skromniej opini nie nastąpi ani rewolucja ani zwolnienie Bossa.
Ufa mu zarząd i nic sie nie wydarzy w najblizszym czasie.

rudy13jol komentarzy: 40603.04.2011, 12:25

@najsik93

noo niby tak nie wykorzystujemy .. niby mamy latwy terminarz. Latwiejszy niz manu a i tak robimy bledy i tracimy pkt. ;/ ja tez napewno licze na to ze w bezsposrednim starciu wygramy z nimi ..

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.04.2011, 12:25

pelek > Nie żartuj sobie , tak ;/
To już nie jest śmieszne .

pelek komentarzy: 214603.04.2011, 12:21

Jak to 6 rok bez trofeum?
A Emirates Cup to co?

maks20 komentarzy: 44503.04.2011, 12:18

Drużyna może wyglądać tak : szuka się 11 genialnych graczy i każe sie im grac. Inny model : ma sie 11 dość prtzeciętnych , ale niezłych zawodników, żadne gwiazdy, i tak sie ustawia taktycznie i motywacyjnie drużynę , że potrafi wspiąć się na szczyty ( np. drużyna Grecji , zdobywająca niespodziewanie tytuł mistzrowski- chyba nie potrafimy wymienić wielu zawodników tej drużyny, bo nie było tam żadnych gwiazd). Najczęsciej jest jednak tak, że do 5-6 świetnych graczy dodaje się podobną ilośc dobrych rzemieślników i dba się, by te proporcje się nie zmieniały. na tej zasadzie funkcjonuje zdecydowana wiekszość druzyn piłkarskich na świecie. I nie inaczej było z Arsenalem : był Seaman, Campbell, Pires,Vieira,Henry, Bergkamp. A pomiędzy nimi, w różnych czasach biegały Overmarse,Flamini,Kanu,Reyes itd. Funkcjonowało to dobrze, bo struktura nie ulegała zachwianiu i proporcje były idealne. potem Wenger uwierzył, że jest Asem na Asami i stworzy drużynę młodzieży, która pognębi Fergussona i Abramowicza i innych. Im bardziej sie to nie udawało, tym bardziej Wenger redukował drużynę , pozbywając sie pod różnymi pretekstami doświadczonych i klasowych graczy, zastepując ich przeciętniakami.Nie tylko stracił owych 5-6 klasowych graczy, którzy tworzyli trzon , ale kompletnie zaniedbał tych łączników-rzemieślników, zastepując ich nie średniakami, ale zawodnikami, którzy nie nadają się nawet do ligii niemieckiej. W efekci jest to drużyna przeciętniaków. Nie odkrywam tu nic nowego , ale chyba tylko dla siebie. Przed sezonem pisałem dokładnie to samo i używałem tego samego zwrotu. Jaki hałas i protest sie wtedy podnióśł! Sezon się kończy, nic nie zmieniam ze swej wrześniowej opinii- a nawet jest jeszcze gorzej - bo bendtner powinien co najwyżej grac w Koronie Kielce, a Diaby nie zmieściłby sie w 1 jedenastce Wisły...A ci klasowi gracze, których mieliśmy ( nadal mamy?) jak vPersie czy Fabregas czy vermaelen ,nie mogą uważac tego sezonu za udany. I powiem tak : jeśli nie zmieni się radykalnie nic w Arsenalu ( a nie zmieni, bo musiałby zmienić się trener) to nastepny sezon będzie o niebo gorszy.

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.04.2011, 12:18

Nie trudno jest pokonać Arsenal ,który ma trenera ,który zawsze używa tej samej taktyki czy posiada takich graczy ,którzy powinni grać maksymalnie w klubie z dołu tabeli . Potrzebujemy rewolucji , albo Wenger się pożegna z posadą ,albo wkońcu zacznie wydawać miliony na transfery .

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1503.04.2011, 12:17

Rafi

Nawet nie chce myśleć gdzie będzie Tottenham, jeśli Mourinho się za nich weźmie ...

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:14

Rudy ale nawet jak ManUtd traci pkt to my tego nie wykorzystujemy... Ja mam nadzieje tylko ze w bezpośrednim wygramy z nimi:)

rudy13jol komentarzy: 40603.04.2011, 12:10

nie moga sie takie rzeczy zdarzyc jesli sie walczy o tytul.. to juz jest pewne ze mamy po mistrzostwie nic nam nie pomoze jedynie to ze manu moze stracic pkt ale na to juz sie nie zanosi.. ;/

najsik93 komentarzy: 16903.04.2011, 12:04

Ja bym kupił jakiegoś napastnika pokroju Charltona Cole... We wczorajszym meczu z ManUtd zagrał bardzo dobrze... Potrafi grac nogami i świetnie gra głowa... Nie piszcie mi ze mamy Chamkha bo Chamakh'owi wiele brakuje do Cole'a szczególnie pod względem gry nogami i dryblingiem

Rafi komentarzy: 128103.04.2011, 12:03

spursmania.org/index/news/1763/Moim_nastepnym_klubem_bedzie_Tottenham

Widzieliscie??I tak nienawidze tego bufona a jak by jeszcze kfc prowadzil to by mnie szlak trafil...

bialysul komentarzy: 369903.04.2011, 12:01

jedynym transferem jaki jest potrzebny ale tez nie koniecznie to napastnik pokroju rvp

ja stawialbym na przyszly sezon na vele, ramseya, jeta,sprzedal bym tylko almunie i jesli rosicky albo bendtner chcieli by odejsc

Gunner48 komentarzy: 792903.04.2011, 11:58

@Christian
zgadzam się z tobą. Nie wierzę już, że wygramy wszystkie 8 meczy. Z Blackpool zapewne niejaki Adam będzie naszym katem ;x

Sojusznik komentarzy: 52903.04.2011, 11:54

Arsenal zlozyl propozycje Borucowi ?:D

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.04.2011, 11:51

Mamy piłkarzy dobrych ,ale charyzmy brak ;/
Myślę ,że spokojnie nasi są lepsi piłkarsko od graczy Fergusona ,ale u nich jest mentalność zwycięzcy ,a u nas nie . Vermaelen i Wilshere to za mało ,aby coś zdziałać . W naszym składzie potrzeba rewolucji . Więcej anglików ,którzy są ograni już w tej lidze ,a nie gracze z innych krajów ,którzy dopiero się przystosowują do tej ligi . Wenger powinien posprzedawać najsłabszych i Ceska ( mimo ,że jest genialny )
i wtedy można ,by kupić dobrych grajków za tak dużą kasę .

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9803.04.2011, 11:44

Rooney to raczej typ najemnika niż piłkarza, który zostanie z klubem bez względu na wszystko. W Evertonie również się zarzekał, że z klubu nie odejdzie. Tak czy siak, piłkarzem jest genialnym i takiego zawodnika z takim duchem walki nam brakuje, a jeden mały Jack to za mało.

MARCIN80 komentarzy: 11703.04.2011, 11:44

no i po mistrzostwie... pewnie naraze sie kilku osobom ale uwazam ze powinnismy zmienic trenera. 6 lat bez trofeum to zdecydowanie za dlugo jak na taki klub jakim jest Arsenal.

KondzioElite komentarzy: 618703.04.2011, 11:40

Rzeczywiście, zawsze deklarował, że będzie grał tylko w United. Zwłaszcza gdy "szantażował" klub by więcej zarabiać, inaczej przeniesie się do City.

Christian komentarzy: 342703.04.2011, 11:24

białysul> co do twojej ostatniej wypowiedzi, popatrz na Fergusona on wydaje duże pieniądze, na zawodników których potem m a w MAN UTD na długie lata, przykład Rooney nie kosztował mało strzela zawsze kiedy Diabły mają kłopoty, no dla mnie zawodnik kompletny, nigdy nie odpuszcza. Cały czas deklaruje że on będzie grał tylko w Man Utd nigdzie indziej. Czyli tam Ferguson potrafi związać z klubem zawodnika. A u nas?> dajcie spokój Fabregas częściej myśli o barcelonie niż o grze w Arsenalu, RvP nie odchodzi do innego klubu bo wie że tu ma jak w raju, ponad 100 tys tygodniowo i może sobie siedzieć z kontuzją ponad pół roku i wszyscy czekają aż wyzdrowieje, w żadnej innej drużynie tak nie czeka się na kogoś kto cały czas łapie kontuzje, ale może podam przykład.

Saha, były zawodnik Man Utd jak był zdrowy ładował bramkę za bramką, ale często łapał kontuzje (to był ten czas kiedy Man UTD nic nie wygrywał). Został sprzedany bo Ferguson potrzebuje kogoś na cały sezon a nie na kilka spotkań.

Można by przykłady mnożyć, ale po co czeka nas kolejny sezon, kolejne obietnice.

grzegi_ndg komentarzy: 89603.04.2011, 11:19

krytyka krytyka, ale po co od razu zwalniac wszystikich kupować jakiegoś tam innego trenera?? boze luddzie obudzcie sie prosze gdyby właścicielom arsenalu nie pasowałby Wenger to już by go dawno zwolnili :) a on jest świetnych menagerem i oni o tym doskonale wie, nie sztuka złożyć drużynę z gwiazd( glardiola, murinjo) a sztuka jest ulepić prawdziwą drużynę z "niczego"
***** czy trzeba wygrywać by być kochanym?? :)

Arkadius92 komentarzy: 169803.04.2011, 11:18

@Gigi
Mourinho popsułby tylko to na co Arsene pracował tak długo. Nie chciałbym go u nas. Ale taktykiem jest dobrym i za to go cenię.

Christian komentarzy: 342703.04.2011, 11:14

Nie wypowiadałem się, ponieważ chciałem spojrzeć na to wszystko z chłodniejszej strony.
To że jestem za zwolnieniem Wengera nie jest już tajemnica, zmiany są potrzebne każdej drużynie, a my od kilku lat stoimy w miejscu kształtując i szkoląc piłkarzy którzy potem odchodzą.
Przykłady:
-Adebayor
-Toure
-Flamini

Powiem wam czemu uważam że głównym winowajcą posuchy od 6 lat jest Wenger, w Arsenalu to on decyduje kto jest sprzedawany, kogo się kupuje i on układa te piłkarskie puzzle.
Oczywiście jestem za takim typem filozofii że to trener decyduje o wszystkim, ale ile można.

To Wenger jest odpowiedzialny że nie mamy żadnego godnego napastnika. Rvp nie jest piłkarzem pokroju tych wielkich, którego boi się każdy obrońca, Bendtner, ten piłkarz nie wymaga komentarza on i tak uważa siebie za jednego z lepszych na globie, jeśli już nie za lepszego. Chamakh dobry zawodnik, ale raczej jako uzupełnienie składu, a nie niezbędny element układanki.

Ale może po kolei:
RvP- czemu uważam go za zawodnika średniej klady, przykładów w tym sezonie jest mnóstwo. On strzela tylko wtedy kiedy cała drużyna na niego pracuje i dostarcza mu z 15 podań, on wykorzystuje 3 i jest ogłaszany bohaterem~żenada, napastnik z prawdziwego zdarzenia taki jak Henry, Rooney potrafią wrócić do środka pola pomóc wyprowadzać akcję, a przede wszystkim krzyknąć i zmobilizować zespół. Wczoraj kogoś takiego zabrakło.
-Bendtner jak już mówiłem nie wymaga komentarza
-Chamakh na początku sezonu grał naprawdę dobrze, jednak nie ma się co oszukiwać on nigdy nie był wybitnym strzelcem, we Francji strzelał po 15 bramek max i mówiono że strzela mnóstwo bramek, przecież Jeleń w słabszej drużynie miał nawet więcej goli.

W Arsenalu nie ma napastników z charyzmą, popatrzcie Chelsea ma Drogbe, on nigdy nie odpuszcza, Man Utd Rooneya, my mamy kogo Rvp który zachował się jak ciota w meczu z Barceloną lecąc na Dani Alvesa jak baba?? w pubie słyszałem po tym zdarzeniu komentarze typu, przecież to jest żałosne, dajcie spokój to jest piłka, a nie kopanina panienek.
Rozumiem można się wkurzyć, ale RvP zachował się jak ciota w taki sposób atakować przeciwnika. Ludzie zaliczają go do grona gdzie się znajduja tacy zawodnicy jak Henry. Jeśli ktoś oglądał mecze jakieś 7-8 lat temu pamięta ile razy w końcówkach nas ratował ile razy sam wracał i wyprowadzał akcje. Zresztą wystarczy popatrzeć na mecze kiedy Arsenal przed laty grał bardzo złe spotkanie to albo Pires albo Henry wali bramki z wolnych jak się dało, skoro nie szło z gry zawsze ze stałego fragmentu dało radę strzelić.
RvP strzela te wolniaki i nic z tego nie ma bo piłka zawsze jest posłana na dach albo w bramkarza ;/

Jesli chcemy coś osiągnąć musimy zacząć od ławki trenerskiej, bo to zawsze się wiąże z rywalizacją między zawodnikami, a teraz taki Clichy Rvp, Fabregas, wiedzą że jeśli są zdrowi będą grali więc nie muszą dawać z siebie 100%, a jeśli się mylę i oni dają z siebie 100% to są zawodnikami na słabszą ligę.

Po co się oszukujecie mistrzostwa nie wygramy, można powiedzieć że już w Manu Utd mogą szykować regał na kolejny puchar, a my możemy co najwyżej w nim zdjęcie zawiesić, lub wypowiedź Wengera że to przez kontuzje, boisko, sędziego i wszystko inne do o koła tylko nie jego i kanonierów.

Zakończę tą krotką wypowiedź pewnym cytatem. "Jezioro pozbawione dopływów staję się zatęchłym bagnem".

Dla tych którzy tego nie rozumieją, brak nowych pomysłów, innych zawodników, ale nie młodzików tylko znaczących dla zespołu tak jak teraz znaczą dla nasz Fabregas, czy Rvp (od których jesteśmy uzależnieni, jak im nie idzie to reszcie też) możemy tylko stać w miejscu.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4803.04.2011, 11:14

@Arkadius92

Z tym się zgodzę, ale gdzieś niżej rozbawił mnie jakiś komentarz mówiący, że Pep nas wpędzi w długi, a Mourinho wydający w jednym okienku ogrom kasy i odchodzący po paru latach nie ;)

smod3r komentarzy: 108603.04.2011, 11:11

bialysul a mnie rozwalają tacy ludzie jak Ty, mający się za wielkich znawców piłki nożnej i ślepo zapatrzonych w klub kibiców nie przyjmujących słów krytyki.

DARKING komentarzy: 33103.04.2011, 11:08

Guardiola temu sku******* bym prędzej łeb odstrzelił niz zaprosił go do londynu

grzegi_ndg komentarzy: 89603.04.2011, 11:07

dumny po zwyciestwie, wierny po porażce!!!!

Arkadius92 komentarzy: 169803.04.2011, 11:06

@Gigi
Owszem Pepowi brakuje doświadczenia. Dlatego napisałem, że widziałbym w nim zastępcę Arsena, ale dopiero gdy ten odejdzie na emeryture. Nie za rok, nie za dwa...

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady