Sparing za zamkniętymi drzwiami. Arsenal vs. Millwall 4:1
24.07.2021, 19:54, Mateusz Kubacki 2443 komentarzy
Jak informowaliśmy kilka dni temu, Arsenal wycofał się z zaplanowanego na ten weekend turnieju Florida Cup z powodu kilku przypadków pozytywnych wyników na COVID-19 wśród drużyny. The Gunners zatem na szybko zorganizowali inny mecz towarzyski, aby kontynuować przygotowania do nowego sezonu. Zaproszenie do London Colney przyjęła drużyna Millwall. Spotkanie odbyło się dzisiaj po południu, a Arsenal wygrał je 4:1.
Bramki dla The Gunners zdobywali Calum Chambers, Alex Lacazette, Nicolas Pepe oraz Folarin Balogun. Po raz pierwszy z armatką na piersi wystąpił także nowo sprowadzony Albert Sambi Lokonga, który wszedł na murawę w 45. minucie spotkania.
Pierwsza bramka tej potyczki padła po ekwilibrystycznym strzale z przewrotki Pierre'a Emericka Aubameyanga. Kapitan Kanonierów zdołał trafić w poprzeczkę, a najszybszą reakcją wykazał się Calum Chambers, dobijając piłkę do pustej bramki.
Anglik, grający w tym spotkaniu na prawej obronie, był również głównym kreatorem drugiego gola dla Arsenalu. Znalazł on odrobinę wolnego miejsca na prawej stronie i udanie dośrodkował w pole karne, gdzie na piłkę czekał już Alex Lacazette. Francuz nie miał problemów z umieszczeniem futbolówki w długim rogu bramki.
W trzeciego gola zaangażowana była cała trójka ofensywna Auba-Laca-Pepe. Kapitan Kanonierów uwolnił się od krycia po lewej stronie boiska i posłał piłkę w pole karne, gdzie czekali już Lacazette i Pepe. 30-latek przepuścił piłkę do Iworyjczyka, a ten pewnym strzałem pokonał bramkarza.
Na boisku zameldował się Folarin Balogun i nie potrzebował wiele czasu, aby odcisnąć swoje piętno na wyniku. Ładnie urwał się obrońcom rywali, wybiegł na wolne pole, okiwał bramkarza i wbił piłkę do pustej bramki.
Kilka minut przed końcem meczu swoje honorowe trafienie zaliczyli goście za sprawą Alexa Mitchella.
Skład Arsenalu: Okonkwo (Hein 46'), Chambers, Holding, Mari (Cedric 60'), Tierney (Tavares 60'), Partey (Maitland-Niles 71'), Elneny (Lokonga 46'), Pepe (Willian 71'), Smith Rowe (Nelson 71'), Nketiah (Lacazette 46'), Aubameyang (Balogun 71').
źrodło: Arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Matelko: Jeszcze niech do niego dołączy Szczesny, Eboue i Bergkamp i dom wariatów gotowy.
@Matelko: transfer marzenie! Nierealne, nie stać nas
Panowie przygotujta się i zapinajta pasy xD
Wg The Mirror Arteta chce podpisać Aarona Ramseya!
Otwieram newsy z IO mając nadzieję że coś a tu NIESTETY ODPADŁA ODPADLIŚMY NIE UDAŁO SIĘ PRZEGRAŁ...
Ja p... 0 medali.
@Bukayoforever napisał: "Bramkarzem trzeciego wyboru na przyszły sezon w Arsenalu będzie świeżo upieczony członek pierwszej drużyny Arthur Okonkwo."
Prawilnie. Niech zagra w 2 pierwszych rundach Carabao a drugi jak przyjdzie dostanie FA CUP i na treningach niech pokazuje Leno że musi spinać poślady żeby nie stracił miejsca w bramce. Jak Ramsdale to max 15 milionów, a nie kuźba 35
@bizooon: Wydaje mi sie ze okreslenie jego wzrostu bedzie trudniejsze niz przewidzenie ile nasze trio strzeli bramek.
Wzór na numer na koszulce White'a: Wzrost / ilość goli strzelonych przez nasze trio ofensywne (Laca / Auba / Pepe) w nowym sezonie
Alex Runnarson dołączy w przyszłym tygodniu do tureckiego Altay Sporu na zasadzie wypożyczenia. Bramkarzem trzeciego wyboru na przyszły sezon w Arsenalu będzie świeżo upieczony członek pierwszej drużyny Arthur Okonkwo.
@Chris Wheatley
@Reamoner: Nasze plany transferowe to raczej brac wszytskich z PL by wlasnie byl w miare zaaklimatyzowany i nie przechodzil kwarantanny.
@Marzag napisał: "A przyjmując wirusa oczywiście nie :)"
Czemu wyrywasz moje zdania z kontekstu?? Wypisałeś tylko to co jest wygodne dla Ciebie... No ale cóż. @Marzag napisał: "oczywiście to tylko Twoja sprawa że stwarzasz wirusowi dobre warunki do rozprzestrzeniania i mutacji przez którą osoby które dzięki zaszczepieniu mają przeciwciała pozwalające na skuteczną walkę z wirusem nie będą miały przeciwcial skutecznych w walce z kolejną mutacją :)"
Szczepionka nie chroni Cię przed zakażeniem. Dlatego mutacje tak czy inaczej mogą wystąpić. Najlepiej pokazuje to sytuacja Anglii i Izraela. Poza tym to ja się powinienem obawiać osób zaszczepionych a nie na odwrót. W końcu oosby zaszczepione mają przeciwciała a ja jestem golas w tym aspekcie. A skoro osoby zaszczepione mogą się zakazić to mogą zakazić też mnie. Tyle, że one będą przechodzić to teoretyczniełagodnie a ja ciężko.
@malyglod napisał: "Teraz dla zaszczepionych powinno być zdjęcie ograniczeń typu maseczka itp."
To mnie najbardziej w tym wszystkim zastanawia, dlaczego ludzie zaszczepieni i tak i tak musza nosic maseczki, ale tak w sumie patrzac na to z gory to nikt i tak juz maseczek nie nosi, a policja czy cos i tak na to uwagi nie zwraca.
@thegunner4life: ja po drugiej dawce też czulem się fatalnie ale mam to za sobą i nie znaczy to ze jakby była trzecia dawka to byłoby jeszcze gorzej.
Teraz dla zaszczepionych powinno być zdjęcie ograniczeń typu maseczka itp.
@malyglod napisał: "oczywiście że nie chronią. Ale pozwalają lepiej go przejść."
Ale ciężko przechodzą osoby starsze i z przewlekłymi chorobami
@malyglod:
Ja się głównie zaszczepiłem, bo bardzo źle przechodzę infekcje dróg oddechowych. I bałem się, że COVID przejdę w trumnie. Mnie 4 lata temu prawie zmiotły 3x anginy pod rząd, bo miałem. Ale przestraszyłem się po tej dawce naprawdę bardzo, bardzo źle się czułem.
Za parę dni sierpień a my się przyglądamy, brawo. Jak kogośkupimy to jeszcze kwarantanne musi przejść rejczel ... smutno
@songoku95: Ja też mam załatwione i gość w punkcie wykreślał mnie z listy na której miał około 20-25 osób
@kamo99111 napisał: "Bo przyjmując szczepionke ja będę ponosił przez resztę życia jej ewentualne negatywne skutki."
A przyjmując wirusa oczywiście nie :)
I oczywiście to tylko Twoja sprawa że stwarzasz wirusowi dobre warunki do rozprzestrzeniania i mutacji przez którą osoby które dzięki zaszczepieniu mają przeciwciała pozwalające na skuteczną walkę z wirusem nie będą miały przeciwcial skutecznych w walce z kolejną mutacją :)
@thegunner4life: oczywiście że nie chronią. Ale pozwalają lepiej go przejść. A co za tym idzie im więcej ludzi zaszczepionych tym mniej prawdopodobne jest rozprzestrzenianie się wirusa.
@Marzag napisał: "Załóżmy że u 0,001% (to 10 osób na 1000000) wystąpią jakieś działania niepożądane i niektórzy umrą,"
A skąd wiesz, że wśród ofiar nie będzie Ciebie, czy Twoich bliskich? Według mnie każdy powinien mieć wolność wyboru. I nikomu nic do tego czy sie szczepię czy nie. Bo przyjmując szczepionke ja będę ponosił przez resztę życia jej ewentualne negatywne skutki. Tak samo jak się nie zaszczepię i zachoruję i np. Do końca życia będę kaleką to też będzie mój wybór. Każdy ma wolną wole i nie życzę sobie aby ktokolwiek mi ją zabierał. Jestem też przeciwnikiem skrajności i fanatyzmów które niestety dzisiaj kierują światem. Ale niestety narracja w mediach do tego prowadzi i to w każdym apekcie od LGBT po sprawy polityczne, światopoglądowe itd. Dlatego mam dość dzisiejszego świata bo jest totalnie po*****y. Każdemu zdje się, że jest wolny i żyje według siebie. W rzeczywistości jest całkiem odwrotnie.
@grzegorz1211: Znam kilkanaście osób, które mają certyfikat a nie są zaszczepione (szczepionki zostały wyrzucone). Osobiście nie popieram czegoś takiego.
@malyglod:
Przecież te szczepionki nie chronią przed zarażeniem. W tym cały problem. O ile masz rację jak wszyscy zaszczepimy się np. na krztusiec. To go eliminujemy, bo nikt go nie łapie i nie roznosi. Tak te COVIDowe tak nie działają. Ja dalej mogę złapać COVID zachorować i go roznosić. Z tym, że przejdę go może łagodniej.
@thegunner4life: teraz sobie wyobraź jakby organizm zareagował jakbyś się zaraził a nie szczepił.
I wg mnie akurat w kwestii szczepień nie ma chcesz to szczep się a nie to nie. Bo zdrowie a może i życie innnych może zależeć od Twojego zdrowia. A tu już żarty się kończą.
A ja jestem ciekaw ile z tych 17 mln zaszczepionych, sobie załatwiło certyfikat szczepieniowy, bez szczepienia się. Bo ja tak przypuszczam że z 20%
@Easybiznes: nie wszystko kręci się wokół pieniędzy.
Czasem po prostu chcesz żyć normalnie, zdjąć maseczkę i nie martwić się o bliskich.
Po to się szczepimy
I akurat rząd obecny, który dla mnie jest bandą aferzystów i przestępców prawa, dobrze robi promując szczepionki.
@pawelbartosiak napisał: "White'a myślicie ze jaki numerek weźmie w arzenalu?"
Pierwszy wolny :)
@AR14 napisał: "Malen w BVB, ciekawy jestem tego grajka :d"
Bardzo się rozwinął. Ma umiejętności na gwiazdę Bundesligi.
ej pany, sprzedałem swojego xboxa i zakupiłem seriesx. Chciałem przenieść sobie kariere z jednej konsoli na drugą a tu zonk nie zaczytało się nic. Wersje gry jaką miałem na one to fizyczna i na series x też miałem fizyczną w komplencie z konsolą. Czy mogę jakoś uzyskać kopie? Wszędzie jest info że można ale nigdzie nie ma jak. Mam pobrać jakąś apkę ze store?
Rahu* miało byc
@Garfield_pl napisał: "I psa też nie szczepisz?"
Piesek dostaje sprawdzony produkt na wściekliźnie co roku. Szczepionka na covid jest dopuszczona warunkowo i nie ma pana, który odpowiada za efekty uboczne. Jest różnica?
@Marzag napisał: "to jest afera marketingowa, zupełnie nie ma żadnego znaczenia w kontekście szczepionek. Preparatom przeznaczonym do szczepienia przygląda się cały świat, składy są powszechnie znane więc ta sprawa nijak ma się do szczepionek."
Afera marketingowa, w której pfizer przekupywał lekarzy, żeby sprzedawali ten produkt XD.
Chcecie szczepcie się, ale nie wiecie co jest wam podawane, na pewno nie czip. Producenci i rząd unywają ręce od powikłań. Nagle większość wierzy rządowi, że tylko szczepionka może nas uchronić, bo tam im doradzają eksperci. Jednak te same osoby krytykują rząd za większość działań, przecież tam reż doradzają im eksperci i oni wiedzą co robią. Więc dlaczego narzekacie na PiS?
Tagi serio?! Dostałem Warna za to że gość mnie od buców wyzywa?! xD o kurde hahahhahahaha
Przestańcie się kłócić o te szczepienia. Jak ktoś chce to niech idzie się zaszczepić jak nie chce to niech nie idzie i tyle.
Ja sam jestem zaszczepiony, ale na trzecią dawkę na pewno nie pójdę. W życiu nie czułem się tak źle jak po tej drugiej. Z łóżka wstałem dopiero w poniedziałek rano, a szczepionkę brałem w czwartek tak mnie zmiotło. Gorączki tak wysokiej nie miałem nawet jak przechodziłem anginę i zapalenie oskrzeli. Więc nikomu nic nie polecam nie odradzam.
Jak ktoś chce to niech idzie, jak nie chce to niech nie idzie.
@losnumeros: a jacy moi politycy? O czym Ty człowieku bredzisz? Myślisz , że polityków słucham a już tym bardziej z naszej komunistycznej TVP to przestrzeliłeś jak Mbappe karnego.
Nie oglądam tv bo nie mam na to czasu za to Ty widzę na bieżąco jesteś.
Nikt nie wie jaka jest prawda na temat szczepionek. Ani ja ani Ty. A takie pitolenie o swoich prawach w internecie I o teoriach nic nie wniesie. Jak Ci się nie podoba to co się dzieje i masz na to czas to wyjdź na ulicę i tam manifestuje swoje racje a nie na stronie klubu piłkarskiego xD
Wyłącz TV, włącz myślenie i potem włączają ale kanał spiskowy na YT albo posła konfederacji co ma 1 do 1 retoryke jak rosyjska propaganda: UE zła, zachód zły, szczepionki złe, geje źli.
Może skupicie się na tym na co wasze kompetencje wam pozwalają, a nie nagle każdy czy to szczepionkowiec czy to antyszczepionkowiec będzie podsyłać linki do artykułów, których nie wiecie kto napisał, czy co gorsza będziecie pisać jakieś bzdety na podstawie własnej interpretacji. Jak myślicie, że przeczytacie kilka artykułów i będziecie mieć taką samą wiedze jak specjaliści zajmujący się badaniami całe życie, to macie bardzo duże ego.
Ktoś tu bierze kasę za promocję szczepień? Dajcie sobie już spokój... Martinez czy Leno?
Napisane na dole, że wzrost zgonów to tylko 8 czy 9% - może gdyby nie niektóre działania, to byłoby 17%? Może gdyby nie było ignorantów to byłoby 5%? Nikt z nas nie zna odpowiedzi, więc można mówić i "pandemii nie ma" i "działania były słuszne", interpretacja będzie taka jaka komuś bardziej potrzebna. Dla porównania we włoszech czytam, że to 18% wzrost zgonów w 2020.
Nie ze wszystkimi decyzjami się zgadzam, ale nie pier**lę o "kagańcu", bo mi to nie szkodzi, a może komuś uratuje zdrowie. Zastanawia mnie podejście tych wszystkich anty, jak ich zdaniem to powinno wyglądać? Cały świat powinien powiedzieć "nie podejmujemy żadnych działań, niech ludzie robią co chcą, lek kiedyś zrobi się sam"? Dużo polityki jest w tej całej pandemii, to fakt, ale jakieś środki też muszą zostać podjęte, tym bardziej że przez dłuższy czas nie wiadomo z czym walczymy. To nie grypa, do której jest porównanie, a którą znamy już długie lata i wiemy jak działać (organizm też lepiej wie).
Przejścia po wszystkim są różne jak różni są ludzie. Moja ciocia zmarła wyłącznie z powodu covid, moja mama ciężko przechodziła i po pół roku dalej czuje konsekwencje, a mój tata nawet się od niej nie zaraził.
@henry1996: osobiście nie mam jeszcze 100% wyrobionego zdania o tym medycznym eksperymencie. Szczepionką nie chcę nazywać czegoś co jeszcze nią nie jest. Nie neguje tego sposobu radzenia sobie z covidem, tylko uważam że każdy ma wolny wybór. Piszesz o następstwach tej choroby, z tym że pamiętaj że środek który przyjmiesz nie chroni Cię przed chorobą ani przed tym że będziesz zarażał innych. Jest jedynie szansa że jeżeli twój organizm odpowiednio zareaguje to przejdziesz chorobę łagodniej.
Myślę że to głównie rodzi w nas wątpliwości. Co wybrać? Naturalną odporność czy tą z zewnątrz?
Ja przechodziłem Covida i przyznam szczerze że akurat w moim przypadku w porównaniu z grypa (nie przeziębieniem) to wielkiej różnicy nie odebrałem. Jedynie w przypadku Covida brak gorączki a w przypadku grypy gorączka 39-39,5. Okres przebycia choroby również podobny 3-5 dni.
Więc mam prawo trochę sceptycznie podejść do środka medycznego mRNA który ktoś wstrzyknie mi do organizmu. Porównanie zaś do NaCl jest trochę nie na miejscu. Zupełnie dwa odrębne tematy.
Gdy nie było jeszcze nagonki na szczepienia mojej mamie która ma kilka chorób w tym autoimmunologie odradzano szczepienia. Gdy nagonka już jest okazuje się że już jednak może wziąć. Na pytanie co sie zmieniło że taka zmiana zdania lekarze nabierali wodę w ustach. Nie potrafili przytoczyć dokładnych badań które o tym mówiły tylko o tym że poprostu takie wyszło zalecenie odgórne. Akurat gdy rząd sam przyznał że ma nadwyżkę szczepionek których gwarancja wkrótce się kończy.
Także nie ma co naskakiwać kto ma rację, tylko wziąć mocny wdech, wydech i spróbować zrozumieć innych.
@johnnycage1909: łatwo mówić. Gdyby to było takie proste, żeby głosować "właściwie". Nie ma czegoś takiego, jak właściwie. Jednym pasuje PiS, innym Po
@pawelbartosiak: Zapewne weźmie koszulkę z numerem 4
@malyglod: jaki jest sens głosować na dwie partie na zmianę i liczyć, że to w końcu "Dobra zmiana" ?
Po prostu 80% polskiego społeczeństwa ma albo whiskas zamiast mózgu, albo ma gdzieś dobro swojego kraju
@pawelbartosiak napisał: "White'a myślicie ze jaki numerek weźmie w arzenalu?"
20 po legendzie Mustafim.
@losnumeros napisał: "Ja bardziej swojego psa cenię niż Tuska, Dudę, Kaczyńskiego itp jednocześnie!!!"
I psa też nie szczepisz?
Malen w BVB, ciekawy jestem tego grajka :d
White'a myślicie ze jaki numerek weźmie w arzenalu?
@Marzag: ale koleś masz zje..na główkę.
@losnumeros: skąd się biorą takie mutanty jak Ty? hitlerem i żydami de facto dyskwalifikuje Cie jako osobę z którą warto rozmawiac, gdyż do takiej interpretacji trzeba byc albo tubo ignorantem, albo miec złą wolę. I nie wiadomo co gorzej o Tobie świadczy. 1000 konowałów powie - szczep sie. 2 powie - nie rob tego. Co mieszka w głowie ludzi, którzy wolą wierzyc tym 2? poza tym fascynuje mnie, ze antyszczepy boja sie NOPów za rok, 5, 10 lat,a le nie boją się JESZCZE NIEZNANYNYCH powiklan, w tym neurologicznych po COVID, które prawdopodobnie w duzej mierze mogą zależec od genów, a więc są loterią. Kiedys myslalem, ze jak czapka foliowa spada w momencie, gdy członek rodziny spadnie z rowerka. NIestety empiria wskazuje, ze niektorym nawet to niewystarcza. A tfu na takie . Typie od zmiany dna ludzkiego - jak sobie wstrzykniesz sol fizjologiczną to zmienisz się w NaCl? jedyny plus z was jest taki, ze rozsadni mlodiz mogli sie szybciej zaszczepic. NIestety sytuacja pandemi sprawie, ze wasza glupota szkodzi nie tylko wam
Zawsze myślałem, że najgorsze z Hitlerem było to, że wymordował miliony Żydów, ale chyba chodzi jednak o te paszporty, sądząc z porównań.
@losnumeros: to jest afera marketingowa, zupełnie nie ma żadnego znaczenia w kontekście szczepionek. Preparatom przeznaczonym do szczepienia przygląda się cały świat, składy są powszechnie znane więc ta sprawa nijak ma się do szczepionek.
@Marzag napisał: "jak chcesz pogadać o prostacie to idź do urologa, co mnie interesują jakieś afery pfizera w kontekście innych rzeczy niż comirnaty, to nie ma nic wsolnego ze szczepionkami ani z ta dyskusja."
XD. Nie zraza Ciebie Pfizer, który świadomie truł ludzi i jest to udowodnienie i nie przeszkadzają Tobie szczepionki tej firmy. Gratuluję, brawo Ty. Oddam Tobie swoje szczepionki, przeznaczone dla mnie.
@losnumeros: rzucasz takimi frasesami które kompletnie nic nie wnoszą do dyskusji że mógłbyś je sobie odpuscic
@Marzag: Na pożegnanie. Znać prawa, a nie tylko im podlegać!! Aktualnie to większość podlega prawom, chociaż są nielegalne. I kto tu, kogo robi w bambuko? Oczywiście rząd społeczeństwo, czyli jak zawsze. Jednak ja się nie znam.