Squillaci debiutuje w rezerwach. Grad bramek na Underhill

Squillaci debiutuje w rezerwach. Grad bramek na Underhill 08.09.2010, 11:09, Krzysztof Mierkiewicz 90 komentarzy

Wczorajszego wieczora nowy nabytek londyńczyków po raz pierwszy wybiegł na boisko w trykocie Kanonierów. Francuz, którego już niebawem powinniśmy ujrzeć w pierwszym zespole Arsenalu, wziął udział w istnym festiwalu strzeleckim, jaki okazał się pojedynek zespołu rezerw z Blackburn Rovers.

Grający z numerem 18 trzydziestolatek rozpoczął spotkanie na środku defensywy, mając u swego boku innego gracza z aspiracjami do tego, by stanowić o sile pierwszej jedenastki The Gunners - Johana Djourou. Za plecami tej dwójki, między słupkami bramki zagrał Łukasz Fabiański, a na pozycji defensywnego pomocnika, powracający po kontuzji, Denilson.

W 26. minucie szwajcarski stoper Arsenalu popełnił dość prosty błąd, który na bramkę zamienił Benjani. 180 sekund później było już 0-2. Kapitan gości – David Dunn – nie dał szans Polakowi i umieścił piłkę w górnym rogu bramki. Na kontaktową bramkę nie przyszło fanom Arsenalu długo czekać. Chuks Aneke błyskotliwie minął defensora Rovers i trafił do siatki. Do przerwy podopieczni Neila Banfielda przegrywali 1-2.

Po godzinie gry, wykańczając akcję Emmanuela-Thomasa, Afobe pokonał Keana, doprowadzającym tym samy do wyrównania. Gospodarze, którzy po tym trafieniu wyraźnie przyspieszyli tempo gry mieli wyraźne problemy ze znalezieniem drogi do siatki. Duża w tym zasługa 19-letniego Anglika, stojącego między słupkami bramki gości.

Gdy wydawało się, że zwycięskie trafienie Arsenalu jest tylko kwestią czasu, bramkę strzelili Wędrownicy, wychodząc na prowadzenie 3-2 na niespełna 20 minut przed końcowym gwizdkiem. Kanonierzy nie zamierzali jednak składać broni. W 81. minucie, po raz drugi tego wieczoru, do wyrównania doprowadził Afobe, a na 3 minuty przed końcem regulaminowego czasu gry, zwycięskiego gola strzelił Emmanuel-Thomas, wieńcząc tym samym swój dobry występ i ekscytujący pojedynek.

Pełny skład Arsenalu: Łukasz Fabiański - Nico Yennaris, Sebastien Squillaci, Johan Djourou, Ignasi Miquel (c) - Craig Eastmond, Denilson, Mark Randall - Chuks Aneke, Benik Afobe, Jay Emmanuel-Thomas

Ławka: James Shea, Cedric Evina, Rhys Murphy, Daniel Boateng

Z pewnością kibiców Arsenalu najbardziej interesuje postawa urodzonego w Tulonie stopera. Po wczorajszym meczu trudno jednoznacznie ocenić Squillaciego, ponieważ nie zakończył on jeszcze okresu przygotowawczego, a zatem nie osiągnął pełni umiejętności. Zaprezentował on mnóstwo determinacji, woli walki i nie popełnił żadnego rażącego błędu w defensywie, co może dobrze wróżyć na przyszłość.

Debiut Francuza na The Emirates spodziewany jest w najbliższą sobotę, w meczu przeciwko Kłusakom.

RezerwySébastien SquillaciTransfery autor: Krzysztof Mierkiewicz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 16:13

@sebasz, Marex

Może i macie rację, wstrzymam się jeszcze trochę z osądami ;P

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52009.09.2010, 16:13

Marex - oczywiście chodzi mi o tą zaczynającą się od "Mam takie wrażenie ..." Czyli już nie przedostatnią.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52009.09.2010, 16:11

Charlie -- Song dwa sezony temu wyglądał dużo gorzej od Denilsona. Jechałem po nim równo jak wszyscy. Spokojnie dajmy mu czas.

Marex - tacy zawodnicy z ławki też są potrzebni.
Twoja przedostatnia wypowiedź bardzo słuszna.
Mogę się pod nią podpisać.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 15:56

@Marex

Dobrze wiesz, że On nikogo nie wygryzie ze składu... chyba, że w jakimś CC się pokaże z naprawdę rewelacyjnej formy, ale biorąc pod uwagę, że Fabs, Song, Diaby, Nasri są pewniakami, to Rosa i Theo są w naprawdę dobrej formie...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 15:47

@Marex

Tak, oczywiście ;x uwielbiam się wypowiadać na tematy, o których nie mam pojęcia. Jeśli Denilson jakimś cudem zacznie grać jak przystało na DP to odwołam swoje słowa, póki co moim zdaniem grął siano...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52009.09.2010, 15:46

Charlie
Na ławkę u nas to się nie nadaje tylko
Fabian i może Djourou.
Co Denilsona się nie zgodzę ,na ES
gdy wszedł w meczu z Barcą był jednym z nielicznych który podjął wyzwanie i się nie bał.
Dysponuje dobrym strzałem min Everton St. Liege
Hull Stoke czy West Ham.
Almunia akurat na ławę by się nadawał.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 15:37

@Erzet

Obawiam się, że nie wyczułeś ironii w mojej wypowiedzi o Diaby'm ;)

Jeśli chodzi o Denilson'a to po prostu po za strzałami z daleka nic sobą nie prezentuje. Nie może się odnaleźć na żadnej pozycji, a to nie dobrze zważywszy na kolejny Jego sezon w Naszych barwach... Jak przypomne sobie Jego mecze na DP w zeszłym sezonie to mi się na płacz zbiera...

Erzet komentarzy: 2069 newsów: 3509.09.2010, 15:33

CharlieTheUnicorn - heh, śmieszne, 'potwierdził to [...] początkiem tego sezonu', że co proszę? Diaby przy Theo, Rosickym i Bacarym jest naszym najlepszym zawodnikiem, świetne mecze przeciwko Blackpool i Blackburn, gdzie w tym drugim Abou przyćmił Songa, trzymał w ryzach środek pola. To nazywasz słabym początkiem sezonu? Nieźle.

Czemu też zakładasz, że akurat Denilson jest za słaby na Arsenal? Bo? Jakieś konkretne argumenty, bo nie mogę tego pojąć.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 15:23

@maks20

Jedyni zawodnicy z Naszej ławki, którzy an Arsenal zwyczajnie się nie nadają to Fabian, Manuel i Denilson. Cała reszta jest wystarczająca, żeby wygrać PL oraz powalczyć co najmniej o półfinał w LM.

Czy Ci się to podoba czy nie to Benio rozegrał więcej meczy ratujących Nam punkty niż tych "rażących", więc nie można Go tak po prostu skreślić. Świetnie nadaje się na szpicę + jest wysoki.

Nasri przy Fabsie rzeczywiście wypadał w zeszłym sezonie raczej średnio, ale później godnie Go zastąpił i rozgrywał fenomenalne mecze. To obok Fabsa Nasz aktualnie najlepszy pomocnik.

Vela również gra dobrze, tylko bardzo rzadko... i to jest Jego główny problem. Jego loby lobami, ale jak chce to potrafi grać naprawdę dobrze co pokazał m.in. na MŚ.

Myślisz, że Walcott'a nie ma kim zastąpić? Fakt, Jego szybkość jest niepodważalna, ale moim zdaniem Eboue spokojnie by sobie poradził z tym, żeby Go zastąpić. Ma parcie na bramkę, świetne dośrodkowanie, jest dobry w obronie i myśli na boisku. Niestety pojawiły się słuchy, że zamierza odejść jeśli nie będzie dostawał szans na grę. Martwi mnie to bo to mój ulubiony zawodnik Arsenalu i jest bardzo niedoceniany.

Mówisz, że Diaby jest słaby? Tak, zdecydowanie, pokazał to ostatnimi meczami w reprezentacji oraz końcówką ostatniego i początkiem tego sezonu. Mam wrażenie, że nie widziałeś ostatnio żadnego z Jego meczy bo wiedziałbyś, że gra po prostu świetnie. Sprawia wrażenie jakby złapał formę i mam nadzieję, że ją utrzyma.

Co do Meridy to się z Tobą zgodzę, nigdy mnie do siebie nie przekonał, ale z drugiej strony, nie zdążył po prostu się pokazać. Za bardzo mu się spieszyło...

Prawda jest taka, że mamy długą ławkę, naprawdę, ale kontuzje eliminują podstawowych graczy co w efekcie stawia Nas w sytuacji gdzie musimy stawiać na rezerwowych, którzy zwyczajnie za mało grają. Jakościowo wcale nie odbiegam od reszty drużyn, wręcz przeciwnie.

Problemem Arsene'a jest tylko to, że zbytnio wierzy w potęgę młodzieży. Niestety ale tutaj potrzeba doświadczenia przemieszanego z młodością, które Nasi piłkarze dopiero nabywają. Spójrz, że bardzo wielu ludzi krytykuje teraz politykę Arsene'a, brak wydanych parudziesięciu milionów w każdym oknie, a dlaczego? Przecież przed The Invincibles Jego polityka nie była inna. Powód jest tylko jeden i to zasadniczy, brak trofeów oraz tego efekt, ogólna frustracja. Zauważ, że człowiek zachodząc na pewien poziom życia, zarabiając określoną kwotę nigdy w życiu nie zgodzi się na zarabianie mniej, interesują Go już tylko wyższe oferty. Podobnie jest i tu, wszystkim, zresztą zupełnie bezpodstawnie, ubzdurało się, że skoro raz Nam się udało zdobyć The Invincibles to tak już będzie co sezon, włączając w to Puchar Anglii i LM. Nikt tylko nie jest świadom tego, że z tamtej kadry został tylko Arsene i Clichy... Spójrz, że w historii futbolu angielskiego tylko jednej drużynie poza Arsenalem udało się wygrać ligę bez przegranego meczu, a było to bodaj w 1908 roku przez Preston North End. To pokazuje jak ta liga stała się wyrównana i zacięta. A oczekiwanie, po takim niewątpliwym sukcesie od Arsene'a, że co roku będzie mógł sobie dopisać sezon bez przegranego meczu do CV jest głupie. Nie twierdzę, że Arsene jest nieomylny, ale szanuję Go za to co zrobił dl Arsenalu i mam szczerą nadzieję, że zostanie tu do końca kariery. W większości przypadków ma On raczej rację w przeciwieństwie do krzykaczy, którym nie podoba się duża różnica w wydanych sumach pieniędzy na transfery...

Rozumiem Twoją frustrację oraz brak zaufania do Arsene'a jeśli chodzi o bramkarzy, ale tak powinno być, odchodzą starzy, dobrzy, przychodzą nowi, młodzi, chętni gry! A jeśli o GK chodzi, wydaje mi się, że to bardziej chodzi właśnie o nieograniczoną wiarę Boss'a w ich umiejętności, niż błędy transferowe...

kamil_9414 komentarzy: 282809.09.2010, 15:19

Gigi--- fajna wypowiedz, gratulacje. Mam ponadto takie same zdanie jak ty, obysmy sie doczekali na jakies trofeum.

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52009.09.2010, 15:05

maks 20 -- może odniósł byś się do mojej wypowiedzi ,przy takiej skali kontuzji gdyby wydarzyła się w chelsea kogo byś zaproponował z ławki gdy do pierwszej 11 nie mieli by kogo wsadzić ??
Tacy zawodnicy jak Vela Gibbs czy Bendtner to przedział wiekowy 20-22. Nie wymagaj żeby ciągnęli ten klub. Na razie są zmiennikami.
Ciągle się uczą i poprawiają. Czego Ty od nich wymagasz ?? Na to trzeba czasu.

JanekB komentarzy: 79709.09.2010, 14:54

this11.com/boards/1284036514951057.jpg co o tym sądzicie???????

wilson4 komentarzy: 7909.09.2010, 14:29

http://fcbarca.com/index2.php?goto=kom&news=33501

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4809.09.2010, 14:26

@maks20

Chcesz, żeby Wenger odszedł? wolałbyś politykę City - sprowadzanie za grube miliony gwiazdek, które potrzebują czasu na zgranie się, zamiast trenować młodzież ? Tak na prawdę nie podajesz tutaj złotego środka - krytykujesz, ale nie mówisz, co wg. Ciebie powinniśmy zrobić. Wenger to fachowiec, może ostatnio nie zdobywamy trofeów, ale utrzymujemy się na topie. Teraz na fali jest Chelsea, Man U, Inter, Barcelona, ale w latach 1998-2006, to my byliśmy w absolutnej czołówce, wygraliśmy 3 razy ligę, regularnie od tamtego czasu wystepujemy w champions league i to z powodzeniem (a nie jak real - gruba kasa i co sezon 1/8) Ostatnio odchodzili od nas gracze z legendarnego już zespołu The Invincibles, który zapewne pamiętasz (przedstawiłeś się jako jaki kibic Arsenalu od wielu lat). Nie od razu Rzym zbudowano maks. Trochę cierpliwości, młodzież nam dorośnie i będziemy znowu walczyć o najwyższe laury. Vieira, Pires, Henry, K.Toure i reszta przychodzili do nas jako młodzi gracze, by potem stać się klasą samą w sobie. Więcej wiary

In Arsene we trust !

maks20 komentarzy: 44509.09.2010, 14:15

Gigi,czytaj proszę całośc :i Bentner i Vela to nieźli gracze, ale nie na skalę Arsenalu.Masz krótką pamięc:występy Bendtnera wielokrotnie przyprawiały o ból zębów, a Vela dobrze się zapowiada.Tyle, że już dwa lata się zapowiada.To jedno. Gibbs mało gra? Gibbs nie gra wcale, a też się podobno dobrze zapowiadał.Kiedy Gibbsa widziałes w 1 jedenstce? Diaby to koszmarny zawodnik, mówiłem o tym wielokrotnie, proszę, popatrz ,jak gra na wyjeździe z twardzielami-przewraca się od wietru. O Nasrim mam również zdanie niezbyt dobre- ale nie zrozumiałeś istoty.Każdy z nich to niezły zawodnik, ale tylko tyle. Arsenal musi mieć ludzi, dzięki którym wygra LM. Nasri do nich nie należy.I można mówic, że forma, że przyszłość itd. Ale naprawdę ważne bramki strzelił lata temu, Manchesterowi United, kiedy dwoma strzałami załatwił mecz.A kiedy to było? Mylę się? Od tego czasu regres. Tak, i o Velli i o Meridzie wypowiadał się Wenger, zapowiadając,że wkrótce (i) będą z nich zawodnicy wielkiego formatu.Tymczasem z tych talentów, których sprowadza W na Emirates, jakoś niewielu przebija się do pierwszego składu. I tylko tyle, możesz się z tym nie zgadzać, mieć własną wizję, tyle,ze NIESTETY, praktyka od 4 lat tego nie potwierdza.Tak, uważam,że Wenger powinien odejść.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4809.09.2010, 13:57

@maks20

Może masz trochę racji, ale przeinaczasz fakty i pod względem merytorycznym, Twoja wypowiedź mija się z prawdą.. No ale zobaczmy:

1..A nawet niektóre nazwiska jak Bendtner czy Vela nie powinno sie w ogóle wymieniać.( w kontekście zmienników)

Nie rozumiem. Bendtner nam w ostatnim sezonie ratował punkty, Vela i tak dostaje mało szans na grę, poza tym kogo ty byś chciał mieć na ławce? Torresa, Maloudę, czy A.Younga? Dobrze, wiesz, że to niemożliwe, więc bądźmy realistami.

2. "Z nimi, a takze z Nasrim, Diaby, Gibbsem i masą tych "świetnych rezerwowych" Arsenal nie tylko nie dojdzie do ćwierćfinału LM, ale też nie zmieści sie w 3 Ligii"

Tutaj nieco podważasz swoją wiedzę i chyba nie jesteś do końca na bierząco, bo gdybyś był, to nieobce byłoby dla Ciebie stwierdzenie, że Nasri ostatnio jest jednym z naszych najlepszych graczy i złapał świetną formę w drugiej części ostatniego sezonu i utrzymał ją aż do kontuzji, która nie okazała się tak poważna, jak przypuszczano. Nasri nawet jak wszyscy będą zdrowi, ma raczej pewne miejsce w składzie, więc żaden z niego zmiennik. Gibbs? Co masz do niego? Też mało gra, ale jest zdolny, młody, na jego pozycji mamy Clichy'ego, ale Kieran coraz śmielej puka do pierwzsego składu. Diaby? Niby nierówny, ale jak złapie formę, to bardzo nam się przydaje, głównie z racji swojego wzrostu, poza tym wydaje się być pewniakiem w kadrze Blanca.

dalej...
3. "Przecież śpiweka jest wciąż ta sama, od 4 lat : świetni gracze,wszyscy zdrowi, nie potrzeba wzmocnień,gwiazdą będzie ( tu się zmienia nazwisko, w zależności od sezonu-4 lata temu miał to być Eduardo,potem Merida,Vela, itd.)."

No Eduardo miał być gwiazdą i pewnie by niąbył, gdyby nie Mark T. i jego kretynizm. Vela i Merida mieli być naszymi gwiazdami przed którymś z sezonów?? Z kosmosu takie info wziąłeś, zawsze mówiło się o nich jako o prszyszłości, a nie o sile zespołu (aczkolwiek moim zdaniem Vela powinien dostawać więcej szans na grę w tym sezonie..)

4. "krytykuję nie dla krytyki,ale wytykając oczywiste błędy.Głównie Wengerowi."

Wielu z nas nie zgadza się w kilku sprawach z Wengerem, ale przynajmniej jesteśmy klubem stabilnym finansowo i chyba najlepiej szkolącym młodzież na świecie. Poza tym, możesz go krytykować, no i co? Będziesz postulował, żeby go wychrzanili i żeby naszym trenerem został S.G. Eriksson, czy nie wiem.. Claudio Ranieri ?

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52009.09.2010, 13:57

maks20

Nie mogę się z Tobą zgodzić.
Jeśli chodzi o ofensywę ławkę akurat mamy niezłą.
To że bardzo często wydaje się wąska to zasługa tylko i wyłącznie kontuzji. W tamtych zespołach po prostu zawodnicy ich tak często a przede wszystkim masowo nie łapią podkreślam MASOWO.
Mówisz o jakości. Wypada Walcott i RvP ??
Przecież zastępuje ich Chamakh i Rosicky.
A przecież jeszcze Bendtner i Nasri jest poza składem. Nie da się zmieniając dwóch czołowych zawodników zespołu i wprowadzając innych z ławki nie utracić trochę jakości. To niemożliwe nie stać na to żadnego zespołu.
Gdyby przenieść to do np. Chelsea wyglądało by to tak. Przypiszę odpowiedników.
RvP >> Drogba
Walcott >> Malouda
Nasri >> Kalou
Bendtner >> Sturridge

W systemie 4-3-3 zostaje
im do przodu TYLKO Anelka !!!
Nam pozostaje Chamakh ,Arshavin
,Rosicky i na ławkę Vela także czy jest tak źle ??
Masowe kontuzje w jednym czasie nas pogrążają.

szwarcekruper komentarzy: 89309.09.2010, 13:30

@maks

W MU czy Chelsea też nie ma na ławce drugiego Rooneya czy Drogby. Gdyby zawodnik takiej klasy musiał siedzieć na ławce to pewnie odszedł by z klubu przy pierwszej okazji...

maks20 komentarzy: 44509.09.2010, 13:20

howareyou,tak,masz rację , żyję w innym świecie.Ośmielam się wierzyć, że w bardziej realnym.O ławce powiem tylko tyle: jeśli bierzemy obecną sytuację, to (NA POCZĄTKU SEZONU !!) ze składu wypada 2 kluczowych zawodników- RvP i Walcott. I , Twoim zdaniem. kto z tej straszliwie długiej ławki rezerwowych ma ich zastąpić? Zastąpić, bez utraty jakości, bo przecież o to chodzi, a nie o to, żeby wrócił Bendtner... Dokładnie taką sytuację mam na myśłi, mówiąc o krótkiej ławce.Jakościowej.A Ty wciąż o ilości...

zuczek1987 komentarzy: 640309.09.2010, 10:55

niestety??!! OBY !! znając życie skończy sie na 3 m-c ;/ Rooney miał podobne zwichnięcie i wrócił po 2 tyg. a po tyg. nawet już grał ehh

lamberciak komentarzy: 52709.09.2010, 10:20

@Cesciara

No niestety, wygląda na to, że Theo wypada na 6 tygodni.

Więcej np. tutaj:
aculturedleftfoot.wordpress.com

GunnersFan9 komentarzy: 8735 newsów: 809.09.2010, 10:04

Jak donosi News of the World, w życiu Wayne'a Rooney'a była jeszcze jedna prostytutka.Jennifer Thompson,pani lekkich obyczajów twierdzi,że napastnik United wysyłał do niej sprośne sms a za seks płacił gotówką;)

no to się porobiło:)

Cesciara komentarzy: 623 newsów: 3009.09.2010, 09:59

Walcott podobno jednak wypadnie na 6 tygodni:] wiec zawieszam swoj optymizm co do naszych ligowych osiagniec w tym roku do odwolania

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 709.09.2010, 09:55

@maks20
Ty chyba też troszkę w innym świecie żyjesz... Arsenal ma krótką ławkę? Już o tym wspomniałem wcześniej... Jedynie Chelsea ma porównywalną ławkę rezerwowych do nas. Tylko, że nam rocznie wypada 3/4 zawodników, jeśli nie więcej, a w Chelsea gdzieś tak nawet nie połowa. Według ciebie powinniśmy mieć po 10 zawodników na jedną pozycję? Byłby problem z kadrą trochę...

Jedynym błędem Wengera w tym okienku było niesprowadzenie bramkarza (choć o tym jeszcze się nie przekonaliśmy, do tej pory Almunia żadnego babola raczej nie puścił) i być może jeszcze jednego stopera. Reszta transferów (Czamak, Lorą) oczywiście trafiona w 10tkę, a na Squilacciego pewnie też narzekać nie będziemy.

maks20 komentarzy: 44509.09.2010, 08:52

4CescFabregas4, podzielam Twoją opinię, co do powszechnej euforii,panującej tutaj wśród komentatorów.I ok.Gorzej,że kazdego,który widzi pękniecia w tej laurce nieustannej, zaraz ochrzczą wrogiem i nie kibicem Arsenalu.Nic na to nie poradzisz,jest swoboda wypowiedzi,ma ją każdy.A że niektórzy żyja w Matrixie,jak vpr ,redaktor, nic nie można poradzić. Vpr-powtórzę raz jeszcze, a Ty sie o tym przekonasz już wkrótce,niestety.Arsenal ma ławkę KRÓTKĄ.Ty wymieniasz nazwiska,ja mówię o jakości zmienników.A nawet niektóre nazwiska jak Bendtner czy Vela nie powinno sie w ogóle wymieniać.I znowu-to sa piłkarze nieźli, ale nie do gry w ARSENALU. Z nimi, a takze z Nasrim, Diaby, Gibbsem i masą tych "świetnych rezerwowych" Arsenal nie tylko nie dojdzie do ćwierćfinału LM, ale też nie zmieści sie w 3 Ligii.Przecież śpiweka jest wciąż ta sama, od 4 lat : świetni gracze,wszyscy zdrowi, nie potrzeba wzmocnień,gwiazdą będzie ( tu się zmienia nazwisko, w zależności od sezonu-4 lata temu miał to być Eduardo,potem Merida,Vela, itd.). Tylko , jak sie zaczyna sezon,okazuje się, że jest inaczej. Chyba trudno tego nie zauważyć.Ale...poczekamy, zobaczymy. Ja z bólem, bo kibicuje Arsenalowi na serio od wielu,wielu lat i krytykuję nie dla krytyki,ale wytykając oczywiste błędy.Głównie Wengerowi.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56709.09.2010, 06:51

CharlieTheUnicorn > to jest norma u kibiców takich rzeźników. Jak w meczu na St. Andrews Ridgewell wjechał jak czołg w Theo, stadion powtarzał "Martin Taylor!"...

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 02:49

Sorki za dubla, ale wpadłem na coś... eee niezwykłego...

I was there when Ramsey broke his leg, stoke fans were singing " you've only got one leg" repeatedly, they are mindless scum

(c) Twitter fana Arsenalu

Biją się ze Spursami o miano największych id*otów świata ;O

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3009.09.2010, 02:45

Też fajnie, kontuzja Defoe'a miała być niewielka, a właśnie wypadł na 6 do 8 tygodni :O B O M B A!

evelred komentarzy: 369109.09.2010, 00:27

haha kolejny kid z barcy, wbija i myśli, że kogoś obchodzi wynik w meczu rezerw:D rezerwy są po to, żeby ogrywać zawodników, wynik to sprawa drugorzędna, odwrotnie natomiast jest w Polsce wg polskiej myśli szkoleniowej

Theo44 komentarzy: 440709.09.2010, 00:17

*Titi

Theo44 komentarzy: 440709.09.2010, 00:16

Tti siedzi ze swoja niunia na trybunach i oglada Monfilsa z Djokovicem

Przemke komentarzy: 58 newsów: 2808.09.2010, 22:48

dobrze napisane, ale ani razu nie podano końcowego wyniku. Można się tylko domyślać, że było 4:3. Początkowo chciałem tylko spojrzeć ile było, ale byłem zmuszony przeczytać końcówkę, żeby odgadnąć, że było 2:2 i padły 3 gole.

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 708.09.2010, 22:28

Może i był, ale że tak się niekulturalnie wyrażę: za mocno go w takim razie *******nął któryś z tych biednych, męczonych byków w takim razie.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 22:12

Vpr -> Torreador? Mi się wydaje, że był jednym z tych klaunów odciągających uwagę od jeźdźca na rodeo kiedy ten spadnie z byka.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56708.09.2010, 22:07

sebasz > to wszystko nic, Almunia był jakimś torreadorem czy czymś takim... W każdym razie bawił się z bykami :P

andrzej31794 komentarzy: 93808.09.2010, 21:41

howareyou
ok jak wam nie przeszkadza to nie będę mu już zwracał uwagi

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 708.09.2010, 21:38

@andrzej31794
Po co? Dobry fake nie jest zły. :)

Jak tak czytam, kto występował w Blackburn (Mwaruwari czy Dunne chociażby), to jak ktokolwiek może mieć pretensje, że nasze dzieciaki "tylko 4:3 wygrały"? I bez obrazy, ale nazywanie Fabiana i Djorou graczami pierwszego składu to jakaś herezja straszna. Szczególnie, że drugi wrócił po tak długiej przerwie, że zapomniałem, jak wygląda na boisku. A co do Squilacciego - to też nie ma pewności, że będzie grać 1. skład. Według mnie będzie zmiennikiem Kościelnego.

btw. Ktoś jeszcze traktuje poważnie te mecze rezerw? :P

@sebasz
Zaskoczyłeś mnie najbardziej Nasrim, teraz już wiemy, skąd taki fajny balans ciałem. :D

andrzej31794 komentarzy: 93808.09.2010, 21:05

4CescFabregas4
proszę cię okaż się miłym oraz inteligentnym kibicem barcelony i zmień awatara

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 20:47

Charlie -> Napisałem Ci na gg.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3008.09.2010, 20:46

@IceMan

[...] Zwłaszcza, że za nimi "strzegł" bramki wyjątkowej klasy patałach.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 20:37

Dżizas fakin krajst! Gracze pierwszego zespołu?! Fabian i Djourou to zawodnicy, którzy nie mają żadnych szans na grę kiedy inni zawodnicy z tych pozycji są zdrowi. Denilson świeżo po kontuzji dopiero rozpoczął przygotowania, jak można nie brać tego pod uwagę? A, wiem, trzeba być głupim. I jeszcze to: "nie swiadczy o nich dobrze, jakkolwiek padly bramki" - tak to nie ma znaczenia, żadnego, jak bramka pada po jakimś strzale z 30 metra to też wina defensywy. LOL.

Idź już Synu, twój czas dobiega końca.

4CescFabregas4 komentarzy: 8408.09.2010, 20:30

3 bramki stracone z rezerwami, gdy o sile defensywy stanowili zawodnicy pierwszego zespolu nie swiadczy o nich dobrze, jakkolwiek padly bramki, na jakimkolwiek etapie przygotowan sa ci zawodnicy.
A, ze w Blackburn tez grali zawodnicy z pierwszego skladu. Coz, widac tamci rekonwalescenci potrafia zagrac lepiej niz ci z Arsenalu, wiec tak czy siek nie jest dobrze..
Szkoda, czas sie ogarnac.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 20:25

4CescFabregas4 ->

"Poprzestane na czytaniu newsow, bo normalnej, ciekawej dyskusji sie tu jednak nie mozna spodziewac.." -> Nie mogłeś tak od razu?

I nie uważamy, że każdy z naszych graczy jest nieskazitelny, tylko Ty się tu wbijasz i wypowiadasz się o spotkaniu, o którym nie masz zielonego pojęcia i snujesz swoje wywody jedynie na podstawie wyniku. Brawo!

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52008.09.2010, 20:22

Zarzucę wam parę nietypowych ciekawostek dotyczących naszych kanonierów.

Alex Song
He has 17 sisters and 10 brothers

Gael Clichy
His heart stopped for 20 seconds during an operation when he was 15

Aaron Ramsey
He was offered a contract by a Rugby League club

Samir Nasri
He likes going to the ballet

Cesc Fabregas
He has studied Maths during his time with Arsenal

Emanuel Eboue
He once wore a tiger costume to an Arsenal players’ party

4CescFabregas4 komentarzy: 8408.09.2010, 20:22

Widze, ze nie ma sensu sie tu wogole wypowiadac, uwazacie, ze kazdy gracz Arsenalu jest nieskazitelny, zawsze gra tak dobrze jak moze i powinien, a ze nie ma dobrego wyniku to na pewno nie wina zawodnikow Arsenalu bo ci sa najlepsi na swiecie.

Przy okazji oskarzacie innych o takie myslenie, co jest jeszcze smieszniejsze.

Poprzestane na czytaniu newsow, bo normalnej, ciekawej dyskusji sie tu jednak nie mozna spodziewac..

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 20:20

Hmpf... Byłem pewien, że dają wszystkie. Tak to jest jak się wypowiada o czymś czego się nie ma :P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3008.09.2010, 20:16

@patryk878

lou :D

GoGunners komentarzy: 9108.09.2010, 20:15

Nie do końca wszystkie, bo z 8 spotkań rozgrywanych danego dnia wybierają 4 :)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9808.09.2010, 20:14

Tak jak wszystkie inne spotkania Ligi Mistrzów. To ci wiadomość. LOL.

GoGunners komentarzy: 9108.09.2010, 20:11

Sorki za off topic, ale mecz Arsenalu z Bragą będzie leciał na 58 kanale N-ki w środę za tydzień !!

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady