Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Paul77 komentarzy: 1018520.06.2024, 17:40

Guerra- młody talent z Valencii, widział bym chłopaka w Arsenalu.

Paul77 komentarzy: 1018520.06.2024, 17:33

Ciekawe ile Feyenoord oczekuje za Gimeneza. Być może taka hybryda Havertz, Jesus, Gimenez by się sprawdziła.

Marcos71 komentarzy: 7920.06.2024, 17:33

@1886gunner1886: to źle wyczuwasz.

1886gunner1886 komentarzy: 166120.06.2024, 17:08

Southgate nadal tryharduje z TAA i Fodenem, wyczuwam remis

Garfield_pl komentarzy: 3220120.06.2024, 17:07

The Emirates Cup will take place this summer, with Arsenal pencilled in to face Bayer Leverkusen (Wednesday, 7 August) & Lyon (Sunday, 11 August) at the Emirates Stadium. [@HandofOzil] #afc

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 17:06

Ale już patrząc na niego na tle Van Dijka, Fabinho, Rudigera i Lukaku, to obstawiałbym jednak te 189: https://www.youtube.com/watch?v=Jya2rGQ3bJc

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 17:03

@Barney:

Zależy od ujęcia: https://www.alamy.com/stock-photo/saliba-gabriel-ben-white.html?sortBy=relevant

ale nie powiedziałbym (chociaż Havertz trochę się garbi, więc w sumie kut wie)

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 16:56

@Imtari:

Czy ja wiem? Wzrost to jedno (Gakpo ma, według różnych źródeł, 189 albo 193, ale wcale nie jest jakimś potworem). Sesko grał na Rudigera i na tle Niemca wcale nie wydawał się jakoś specjalnie silny. Poza tym: to Premier League. Tutaj prawie każdy zespół ma stoperów po 190 cm, i często jeszcze dodatkowo z dobrą szybkością. Sesko grałby na Van Dijka, Konate, Akanjiego, Zoumę, Mingsa, Van de Vena, Disasiego, Botmana, Kilmana itd.

tomke komentarzy: 27520.06.2024, 16:51

Dziennikarze "The Sun", powołując się na eksperta BBC Stevena Thompsona, oraz dziennikarze "Independent" poinformowali, że Tierney naderwał ścięgno (podobny uraz jak Roberta Lewandowskiego). Według "The Sun" to dla niego koniec gry na Euro. Selekcjoner Szkocji nie jest tak pesymistyczny i na razie poinformował, że jego podopieczny na pewno nie zagra w meczu z Węgrami.

- Kieran nie zagra w ostatnim meczu grupowym. Współczujemy mu, bo jest w świetnej formie. To dla nas kluczowy zawodnik. Szkoda, ale ktoś będzie musiał wejść za niego i stanąć na wysokości zadania - powiedział Steve Clarke, cytowany przez angielski "The Mirror".

Barney komentarzy: 2182420.06.2024, 16:28

@JuanRiquelme:

I co z tego , Kai raczej trochę wyższy od Saliby.

miki007 komentarzy: 50520.06.2024, 16:28

Ale ten Milinkovic Savic jest tragiczny, a był niektórych marzeniem tutaj

Imtari komentarzy: 6020.06.2024, 16:23

@JuanRiquelme:
Wysoki jest, tylko skromny chłopak i się garbi ;-P

Kupili byśmy Sesko, to wszyscy by drżeli w jego cieniu (195 cm)

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 16:20

@Barney:

Jest wysoki, ale 193 to poziom Van Dijka czy Konate, plus 3 cm więcej niż Saliba, Rudiger, Rice czy Rodri...

Barney komentarzy: 2182420.06.2024, 16:14

@JuanRiquelme:

Nie no Kai jest bardzo wysoki toc od razu widać jak przy kimś stoi.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 16:11

@Imtari:

Ale te 193 Havertza oznaczałoby, że ma tyle samo, co np. Van Dijka: jak dla mnie nie za bardzo.

Garfield_pl komentarzy: 3220120.06.2024, 16:05

@executer1 napisał: "Może w Premier League sprawdzony nie jest ale sprawdził się wygrywając Napoli mistrzostwo Włoch."
Nie ma to za bardzo porównania, do tego sam jego charakter nie bardzo pasuje do AFC , bo jak będzie kryzys to będzie odstawiał dramy , zamiast brać odpowiedzialność;)

Garfield_pl komentarzy: 3220120.06.2024, 16:02

Arsenal are ‘very close’ to signing Viktor Gyökeres from Sporting CP, with only ‘financial details’ holding up the transfer. [@Sport_Witness via @leoninopt] #afc

Imtari komentarzy: 6020.06.2024, 16:02

@JuanRiquelme:
Temat rzeka, czyli wzrost piłkarzy :-D

Według informacji które znalazłem Firminio 181, a Havertz 193, więc mieć to +/- dziesięć centymetrów tu i ówdzie różnicę potrafi zrobić ;-)

Tak czy inaczej nie spodziewam się transferu napastnika w tym okienku, niech Sesko się rozwija i pokazuje z dobrej strony, to może się po niego ponownie zgłosimy za rok ;-D

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 15:58

@executer1 napisał: "przyszedł do poważnego klubu"
Chelsea, tam to jest dopiero powaga, Lukaku, de Bruyne i Salah potwierdzają

executer1 komentarzy: 287820.06.2024, 15:50

@Kaczaza: Niezły to jest również Eddie i wielu innych, ale o tym mówię właśnie, my niezłych napastników nie potrzebujemy.
Super snajperem w takim Lipsku to był również Timo Werner, przyszedł do poważnego klubu i został szybko zweryfikowany. Także nawet wspomniany Eddie pewnie robił by liczby w takich klubach gdzie nie ma takiej presji wyniku

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 15:49

Transfemarkt niby podaje dla Firmino 181, ale jakoś w to wątpię (sam 181 i Firmino na bank jest wyższy). Inna sprawa, że oni tam robią jakieś dziwne rzeczy z tymi informacjami. Jeszcze niedawno Walker miał tam 183, a teraz ma 178:

https://www.transfermarkt.com/kyle-walker/profil/spieler/95424

(na oko ma 180/181)

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 15:46

@Imtari:

Przecież Firmino miał 183. Havertz: 189. To jest spora różnica, ale bez przesady.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 15:44

@artur759:

Firmino też dobrze grał głową, ale fakt: Havertz jest chyba 6 cm wyższy. Nie mówiłem o Isaku ani o Wojowniku Oszimienie. Bardziej miałem na myśli to, że aktualnie raczej nie ma rynku napastników, którzy stanowiliby gwarancję wielu bramek. Jest paru grajków, którzy na pewno lub prawie na pewno strzelaliby mnóstwo: Haaland, Lautaro, Watkins, ale żaden z nich nie znajduje się na rynku transferowym.

To niekoniecznie działa w taki sposób, że ciężar zdobywania bramek musi ciążyć przede wszystkim na ŚN, czego doskonałym przykładem było właśnie trio Salah-Firmino-Mane, w którym nominalny napastnik był tak naprawdę głównie rozgrywającym, a bramki ładowali nominalni skrzydłowi. Oczywiście, tam był też "dodatek" w postaci Sahala, który w swoim primie był potworem i potrafił właściwie wszystko.

Marcel90 komentarzy: 862120.06.2024, 15:39

@MarkOvermars napisał: "Militao podobno skasował Martinelliego na treningu i musieli go znosić z boiska"

Sam zszedl utykajac

https://x.com/JurienAfc/status/1803686294423212086?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1803686294423212086%7Ctwgr%5Ed53ef06d568f8ed92b1bc6f9848b367868a125a0%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thesun.co.uk%2Fsport%2F28616632%2Farsenal-gabriel-martinelli-brazil-militao%2F

artur759 komentarzy: 75720.06.2024, 15:27

@JuanRiquelme: Havertz ma jednak jedną naprawdę ważną cechę, której nie miał Firminio - warunki fizyczne.

Niemiec może walczyć o górne piłki i być celem dośrodkowań w pole karne naszych skrzydłowych, a to jedna z najważniejszych rzeczy wymaganych od "klasycznej 9". Wykończenie to jego największa wada, ale jeśli będzie dobry w pozostałych elementach to też będzie dobrze.

W tym sezonie mimo słabej pierwszej części sezonu (szczególnie pod względem liczb) na koniec wyszło 20 g+a. Na pewno jest potencjał na 30 g+a w samej lidze, jeśli Havertz będzie grał tak jak w 2024. Potencjał oczywiście nie oznacza, że tak będzie, ale to tyczy się każdego gracza.

Isak miał w tym sezonie 21g+2a, ale 5 goli poszło z karnych, czyli z gry miał 4 gole więcej i 5 asyst mniej od Havertza (jeden karny). Oshimen miał 15 g + 3a, z czego 3 karne, czyli z gry tyle samo goli i 4 asysty mniej od Niemca. To nie są wyniki sugerujące, że Ci zawodnicy mają znacząco większą szanse bycia lepszym napastnikiem w Arsenalu od Niemca.

Imtari komentarzy: 6020.06.2024, 15:11

@JuanRiquelme:
Z oceną czy lepszy, to bym się jeszcze wstrzymał ;-)

Niby w tym samym stylu, ale jednak sporo się różnią. Kai jest kilkanaście centymetrów wyższy, przez co wkład w stałe fragmenty, wygrywanie pojedynków w powietrzu i grę obronną ma o wiele większy.

Nie zmienia to faktu, że 30 bramek w lidze się po nim nie spodziewam (i nie mam z tym problemu)

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 14:54

Natomiast co do Havertza, to jest raczej taki napastnik w stylu Firmino, tyle że Firmino był zwyczajnie lepszy: https://www.youtube.com/watch?v=L6miIqqUHTk&t=307s

Jego najważniejszą właściwością jest to, że ma cechy ofensywnego pomocnika: dobrą kontrolę piłki, zdolność gry na małej przestrzeni, umiejętne poruszanie się, niezły przegląd pola. Jeśli ktoś serio liczy na to, że Havertz zacznie ładować po 30 bramek w sezonie ligowym, to raczej się tego nie doczeka. Firmino również tyle nie strzelał, ale w sporej mierze dzięki niemu Salah i Mane mogli strzelać po 20-30 goli.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26420.06.2024, 14:49

@Be4Again:

Hojlund jest o wiele szybszy niż Giroud: https://www.premierleague.com/news/3680868

MarkOvermars komentarzy: 939720.06.2024, 14:30

Militao podobno skasował Martinelliego na treningu i musieli go znosić z boiska

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 14:23

@Dzulian: nie 100% tylko mniej, policz sobie.
Celowo nie brałem pod uwagę asyst.

Be4Again komentarzy: 396020.06.2024, 13:53

Hojlund mi przypomina trochę Giroud. Dobrze gra tyłem do bramki, jak dostanie podanie na nos w polu karnym to strzeli. Potrafi się posiłować z obrońcami i jest całkiem dynamiczny jak na swoje warunki fiz.

10-15 bramek na sezon można od niego oczekiwać jednak na króla strzelców EPL to on mi nie wygląda... Fajny zawodnik do rotacji, ale chyba za słaby żeby wokół niego budować zespół. To wciąż młody zawodnik i peak dopiero przed nim.

Odnośnie porównań do Havertza, odsyłam do statystyk Niemca w pierwszym sezonie w Chelsea. Był wtedy w takim samym wieku jak Hojlund teraz i o ile się nie mylę został wybrany do 11stki flopów w EPL. Hojlunda nikt flopem nie nazywa... Norweg ma 2-3 lata żeby wejść na ten topowy poziom. Porównywanie z 4 lata starszym Havertzem, który już kilka lat gra w EPL jest trochę bezsensowne...

Dzulian komentarzy: 289220.06.2024, 13:25

@Kaczaza: 12 pkt w kanadyjce vs 20 to prawie 100% więcej.
Hojlund przy Havertzie, tak pod względem czucia piłki i przestrzeni to jest malutki.

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 13:15

@executer1: ze skrajności w skrajność, nie piszę że jest wybitny tylko nie jest zły, a to mała różnica. Kai strzelił tylko 3 więcej w ok 500 minut więcej. Nie można powiedzieć więc że to zły transfer. Antony i Sancho to niewypały.

Dziadyga komentarzy: 895620.06.2024, 13:06

@coooyg11 napisał: "@Rynkos7: Spokojnie, w pierwszych 3 meczach KAI nie strzeli bramki i znowu Edu będzie nieudacznikiem który nabrał się na "odpad" z Chelsea :)"

Tu jak zawsze że skrajności w skrajnośc.Jesli np w 5 meczach z rzędu nie strzeli,będzie marnować setki jak Jesus z kilku metrów to wtedy krytyka ZASŁUŻONA się pojawi.Ja tu prawie nie widzę ludzi co by kogoś je***li po 1-2 nieudanych meczach.Tylko albo kogoś przy fatalnej formie jak Martinelli miał np w tym poprzednim sezonie przez większość sezonu albo kogoś naprawdę słabego,co nigdy nic zespołowi nie dał.
I nauczcie się,że to żaden hejt tylko krytyka.Nie można wiecznie po jajach się lizać,tyle.

executer1 komentarzy: 287820.06.2024, 12:56

@Kaczaza: Hojlund jest tak wybitny, że więcej United by im dał stary Cristiano

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 12:28

"Arsenal have been long linked with a move for Juventus’s Kenan Yildiz and there were reports suggesting they made a bid earlier this year.

The £34m-rated forward is currently away with Turkey at the European Championships in Germany and has already been making headlines."

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 12:27

"According to Football Insider, Arsenal are not interested in activating the release clause of Sporting striker Viktor Gyokeres."

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 12:26

@Be4Again: :D chociaż ktoś skumał :)

@executer1: to są niewiadome czy nas nie przybliżą??
Hojlund taki zły? 10 goli i dwie asysty, na 8 sezonów w PL G.Jesus tylko 3 razy miał więcej bramek.

executer1 komentarzy: 287820.06.2024, 12:06

@Kaczaza: Mało przykładów masz takich zawodników w ostatnich latach ?
Hojlund, Nunez, Goncalo Ramos, Koło Muani, Vlahovic.
Fantastyczne transfery

executer1 komentarzy: 287820.06.2024, 12:00

@Garfield_pl: Może w Premier League sprawdzony nie jest ale sprawdził się wygrywając Napoli mistrzostwo Włoch.

Be4Again komentarzy: 396020.06.2024, 11:59

@Kaczaza napisał: "więc skąd wiesz?"

Szach i mat :D

Garfield_pl komentarzy: 3220120.06.2024, 11:38

@artur759 napisał: "Jestem fanem talentu Isaka, ale z tym sprawdzeniem to też tak nie do końca. W la liga w jednym sezonie walnął 17 bramek, żeby potem w następnym tylko 6. Teraz w pl miał świetny sezon z 21 bramkami, ale w poprzednim było tylko 10. Co będzie w następnym? Duży znak zapytania.

Do tego dochodzą niepokojące kwestie zdrowotne. Najciekawsza opcja sportowo, ale umówmy się, że jest zbyt niestabilny zarówno sportowo jak i zdrowotnie, aby uznać go za topowego napastnika.

Jeśli byłaby szansa na ściągnięcie go za normalne pieniądze to jak najbardziej (a oczywiście takiej nie będzie). Dawanie za niego 130 mln (zakładam, że minimum) to zbyt duże ryzyko i co by nie mówić psucie rynku.

W związku z tym w 100% zgadzam się z drugą częścią wypowiedzi. Na 6/8 są ciekawe opcje na rynku. Dodatkowo co prawda uważałem, że nie potrzebujemy tak bardzo PS, ale biorąc pod uwagę sytuacje na rynku i wręcz wysyp zawodników na te pozycje w rozsądnych pieniądzach (Olise, Nico Williams, Bakayoko, Neto, Tsygankov) głupio nie wykorzystać sytuacji, skoro nie ma napastnika na rynku."

No zgadzam się że nie do końca taki " sprawdzony", ale jednak z doświadczeniem w PL , z sezonu na sezon lepsze liczby, wiadomo że pierwszy sezon jego to przetarcie w lidze, że zdrowiem również się zgadzam, ale jakbym miał dać podobne hajsy za jednego z tej 2 ,to wolę wydać na Isaka. Dlatego myślę, że faktycznie odpuścimy temat i albo po Sesko, za rok, albo po kogoś innego.

Mastec30 komentarzy: 733220.06.2024, 11:35

@FlameDood napisał: "Jedno dobre wypożyczenie do Borussii i teraz zgarną sobie za niepotrzebnego im zawodnika blisko 40mln po transferze do AV"

Już Burnley rok tamu im oferowało za Maatsena chyba ponad 30 mln. On już kolejne dobre wypożyczenie zaliczył bo w Championship tez wymiatał.

Mastec30 komentarzy: 733220.06.2024, 11:34

@artur759 napisał: "Co gdzieś czytałem, że te przepisy weszły gdzieś w połowie 2023 i np. Sesko jeszcze załapał się na poprzedni okres, a potem już chyba takich dealów między nimi nie było"

Z jednej strony rozumiem to bo pewnie Chelsea i Strasburg by to nadużywali ale z drugiej strony taka Nicea i United chyba nigdy wcześniej nie robili transferów między sobą i tu zawodnik jest stratny. A dzięki Red Bullom dużo młodych zawodników dostało szanse i się wybiło.

FlameDood komentarzy: 179320.06.2024, 11:29

Chelsea zrobiła dobrego deala z Maatsenem. Jedno dobre wypożyczenie do Borussii i teraz zgarną sobie za niepotrzebnego im zawodnika blisko 40mln po transferze do AV. Gdyby nam udawało się częściej osiągać podobne deale to by było pięknie.

artur759 komentarzy: 75720.06.2024, 11:23

@Mastec30: Co gdzieś czytałem, że te przepisy weszły gdzieś w połowie 2023 i np. Sesko jeszcze załapał się na poprzedni okres, a potem już chyba takich dealów między nimi nie było

Mastec30 komentarzy: 733220.06.2024, 11:14

Manchester United chciał sprowadzić tego lata Jeana-Claira Todibo. Transfer zablokowała jednak UEFA

Wszystko dlatego, że oba kluby mają w tej chwili jednego właściciela, a na dodatek oba zagrają w jednych rozgrywkach. Wezmą udział w Lidze Europy.

Ten ostatni czynnik okazał się decydujący. Wcześniej nie było podobnych problemów przy klubach grających w różnych ligach, ale mających jednego właściciela. Przykłady to choćby RB Lipsk i Red Bull Salzburg czy Manchester City oraz Girona.

Jak to prawda to taki dość duży wałek bo przecież Red Bulle regularnie wymieniają się piłkarzami a mają tego samego właściciela i obie ekipy grały równocześnie w LM. W sumie to samo pewnie będzie miało miejscie z City i Gironą bo podobno transfer Savio jest przyklepany. Troche United wyruchane w tym przypadku

Kaczaza komentarzy: 745520.06.2024, 11:03

@executer1 napisał: "Żaden Zirke, Sesko czy inny Gyokeres nie przybliżą nas w żaden sposób do mistrzostwa. Wszyscy Ci zawodnicy to niewiadome"
więc skąd wiesz?

Be4Again komentarzy: 396020.06.2024, 10:44

@M4rcin napisał: "No nie wiem, u Artety widać było jego duzo ograniczenia. Nadawał sie tylko zeby biec do lini i wrzucić na ślepo w pole karne.
A co do tego, ze jeszcze kilka lat temu ktos go widział w pierwszym skladzie jako kapitana to zadaj sobie pytanie gdzie byliśmy wtedy a gdzie jesteśmy teraz. W druzynie na lige europy grającą klasycznych bocznych obronców by sie nadawał ale nie do nas.
Poza tym, kto by chciał goscia który blokuje miejsce w składzie i sie zastanawiasz czy połamie sie w 5 czy 15 meczu, czy moze jeszcze na treningu"


Ale ja go nie bronie, każdy widzi jak jest. Mówię tylko o tym, że jak do nas przechodził jako 22letni zawodnik to wydawało się, że "sufit" ma w zupełnie innym miejscu niż dzisiaj ma "podłogę". Urazy bez wątpienia wyhamowały jego rozwój lub nawet go uwsteczniły... 3-4 lata w piłce to jak widać "wieczność" i Tierney z "przyszłego kapitana" jest na na wylocie z klubu i solidnym zakręcie w swojej karierze... Jak rzeczywiście zerwał więzadła to czeka go rok przerwy i spory regres sportowy. Prawdopodobnie wróci do Celticu, a my jak zarobimy na tym 4-5mln w przyszłym roku to będzie cud. Szkoda chłopaka, bo co by nie mówić zawsze dawał z siebie wszystko. Do taktyki MA pasował jak pięść do oka, ale w takim Evertonie Dyche`a czy WHU pewnie dawałby sobie świetnie radę. To po prostu zawodnik kompletnie nie nadający się do roli odwróconego LO, jego największą zaletą jest dynamika i dla zespołu grającego na kontry byłby ważnym graczem.

Rynkos7 komentarzy: 756320.06.2024, 10:42

@Rynkos7:

*przy piłce

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1081125
2. Manchester City1072123
3. Nottingham Forest1054119
4. Chelsea1053218
5. Arsenal1053218
6. Aston Villa1053218
7. Tottenham1051416
8. Brighton1044216
9. Fulham1043315
10. Bournemouth1043315
11. Newcastle1043315
12. Brentford1041513
13. Manchester United1033412
14. West Ham1032511
15. Leicester1024410
16. Everton102359
17. Crystal Palace101457
18. Ipswich100555
19. Southampton101184
20. Wolves100373
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland110
C. Wood80
B. Mbeumo80
C. Palmer75
Mohamed Salah75
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Díaz52
O. Watkins52
Y. Wissa51
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady