Walcott sfrustrowany brakiem przywództwa
25.04.2011, 00:24, 60 komentarzy
Jeszcze przed meczem z Boltonem młody Anglik udzielił wywiadu, w którym stwierdził, że to był bardzo rozczarowujący sezon dla Arsenalu, a brak doświadczenia i przywództwa w kluczowych momentach nie pozwolił na zdobycie żadnego trofeum.
Arsenal w dwa tygodnie odpadł z trzech rozgrywek, a teraz definitywnie stracił szansę na mistrzostwo kraju. Theo jest sfrustrowany i ma nadzieję, że Arsene Wenger podpisze kilku doświadczonych graczy w okresie letnim.
- Jestem rozczarowany sezonem. Czujesz się wspaniale, gdy strzelasz trzy czy cztery bramki i wygrywasz w regulaminowym czasie. Ale mecz z Newcastle... . To nie powinno się było zdarzyć, nawet jeśli kończyliśmy spotkanie w dziesiątkę.
- Jeśli chcemy coś wygrać, nie możemy notować takich wpadek. Mieliśmy ich zbyt dużo w tym sezonie. Zanotowaliśmy mnóstwo niezadowalających wyników. Tottenham pokonuje nas na własnym stadionie, gdy prowadzimy 2-0. Dla naszych fanów to musiało być straszne, bo czekali na ten mecz cały rok.
- Mam nadzieję, że wyciągniemy wnioski. Musimy to zrobić. Jeśli chcemy wygrywać trofea musimy nauczyć się tego od razu. Nie możemy zasłaniać się pretekstem bycia młodą drużyną. Mamy doświadczenie, graliśmy przecież choćby w Lidze Mistrzów.
- Musimy się podnieść i wziąć za to odpowiedzialność. Nie wydaje mi się, abyśmy robili to wystarczająco często.
Walcott zwrócił także uwagę, na brak kontuzjowanego Thomasa Vermaelena, który ma wielkie cechy przywódcze.
- On już trenuje. Jest świetnym liderem. Może potrzebujemy więcej takich przywódców na boisku. Cesc i Robin są naszymi głównymi liderami, wspiera ich Samir. To od nich czerpiemy inspirację. Oni zawsze się starają. Może potrzeba nam jeszcze kilku zawodników w tym stylu.
źrodło: arsenalinsider.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
a moze po prostu arsenal jest za slaby personalnie zeby byc mistrzem?juz nie wiem
smutne jest to ze wszyscy dostrzegaja brak doswiadczonych zawodnikow w druzynie po za Bossem, ale miejmy nadzieje z e ten jakze rozczarowujacy zezon otworzy Bossowi oczy.
Może w końcu to odmładzanie składu od 2006 się skończy i Walcott dobrze mówi gdyby przynajmniej był Vermaelen to może byśmy coś zdobyli, a tak 6 sezon z rzędu nic. Walcott powiedział dokładnie to co myślą kibice.
Nawet Walott widzi braki gwiazd w składzie
co tydzien tylko gadają i gadają a potem i tak przegrywaja..,..
O tym rzekomym liderowaniu Cesca to można już książkę napisać
Powiem tak: fabs nie nadaję się na kapitana, to po pierwsze, a po drugie: trzeba sprzedać go do barcy, jak go jeszcze będą chcieli, bo jak wiadomo to on jak na razie to tam by poszedł na ławkę więc takich pieniędzy jak my chcemy nie dostaniemy, a za kilka lat jak xavi odejdzie to mają tam bardzo zdolnego młodego thiago czy jakoś tak, on gra naprawdę dobrze i przypomina mi trochę fabregasa z najlepszych czasów, a z cesca to już raczej nic nie będzie, bo jak wiadomo on chce do barcy i nigdzie indziej, sprzedać go w chole*e i ustawić nieco inaczej zespół tak żeby opierał się na jack'u
krzykus1990
sam fakt że Szczęsny ma tylko 21 lat wpływa na to że bardziej doświadczeni piłkarze z ze zespołu ( przede wszystkim defensywa w której Wojtek jest najmłodszy) nie będą słuchaj porad 21 letniego młokosa
jak Lehmann grał to wygraliśmy ! jego defensywa słuchała ! skoro jest to on powinien bronić a nie Szczęsny ! obrona go słuchała i nawet nie musiał interweniować a Szczęsnego nie słuchają bo jest młody i bomba za bombą karny za karnym no wiadomo że potem ma dobre oceny ale i tak wszystkich goli nie obroni i potem tracimy punkty a jak był Lehmann na bramce to pod jego bramką było spokojnie bo obrona go słuchała i cały zespół mieli do niego respekt wiedzieli że z tyłu patrzy się na nich bramkarz z niepokonanego zespołu w 2004
Lehmann to właśnie ten przywódca tylko że o 3 lata ma za dużo więc już sobie nie pogra ;/
Vermaelen powinien dostac wieksze zaufanie od Wengera, nawet opaske kapitana. Vidic w Manchesterze dostał i swietnie sie wywiazuje ze swojej roli
Ja od początku nie widziałem w Fabregasie kapitana, w najważniejszych momentach jest niewidoczny.
Jak kapitanem będzie dalej Fabs to ja dziękuje. Przecież gośc boi się krzyknąć na swoich :/
Wenger kup jakiegoś doświadczonego piłkarza, który będzie wstanie pociągnąć drużynę kiedy tej będzie szło jak po grudzie..
Zgadzam się w stu procentach z tym, że nie ma co zasłaniać się średnią wieku. A jeśli chodzi o lidera to potrzeba nam (i to bardzo) kogoś takiego jak Patrick Vieira.
Potrzeba Theo oj potrzeba.
ciekawe co Wenger teraz powie ? że znowu przekręcony wywiad ? każdy piłkarz w klubie widzi że brakuje nam jakiegoś ogniwa ... a ten który powinien to przewidzieć jest Wenger ... dziwię się że tak doświadczony manager nie chce przyspieszyć ( kilka transferów przez te ostatnie lata ) swojego planu o pare lat ...
i kolejne beznadziejne zmiany we wczorajszym meczu ;/ ( to pokazuje jak silną mamy ławkę ) Theo powinien grać dużej ...
kanonier91----> Jak próbują to ja nie mam nic przeciwko. Może by coś kupił. :)
Bardzo mądre słowa. Wielkich zmian nie trzeba, po prostu dwóch zawodników, którzy pociągną tę drużynę do zwycięstwa.
coraz większa liczba zawodników się wypowiada w ten sposób... może próbują presje na Wengerze wyprzeć??
mitmichael >> drużyna grała ładny dla oka football. Po niepowodzeniach strasznie podupadliśmy. Żeby utrzymać ducha walki w zespole potrzeba doświadczonych graczy, którzy niejeden mecz przegrali, ale udało im się podnieść. Takich twardzieli widocznie u nas nie ma i to w tym tkwi problem. Jestem pewien, że jeśli Manchester przegrywa to Giggs czy Scholes albo Ferdinand potrafią podnieść morale drużyny, z resztą mają jeszcze van der Sara i Vidica - zawodników, którzy poza wieloma tytułami mają sporo porażek, jednak one kształtują charakter. Sam Cesc powiedział, że Puyol pierwsze trofeum zdobył w wieku 26 lat. Zanim do tego doszło sporo przeszedł (w sensie sportowym) i to go w pewien sposób 'wychowało'. Myślę, że jeśli uda nam się utrzymać obecny skład (piłkarze Barcy grają ze sobą od zawsze, popatrzcie na efekty szkoły La Masia), chociaż w przypadku Arsenalu to mało prawdopodobne, to zdobędziemy w końcu trofea i będziemy rządzić. Ale nie może być tak, że piłkarze ważni jak Flamini, Hleb, Adebayor czy Toure opuszczają nas w najlepszym dla nich okresie kariery, a przedtem uczyli się na błędach w Arsenalu.
Coraz mocniejsze wypowiedzi naszych piłkarzy. Chyba oni również są zniecierpliwieni brakiem trofeów...
mitmichael.... tyle że Moutinho gra już w Porto a nie w Sportingu Lisbona... przeszedł rok temu w letnim okienku transferowym...
Skoro już Walcott o tym mówi, to już faktycznie musi być coś na rzeczy.
No oczywiscie, ze chodzi mi o Wojtka. Niektore jego interwencje, zachowanie w polu karnym jest ludzaco podobne do Petera Schmeichela. Fabianski wroci ale mam nadzieje, ze to własnie Szczesny bedzie 1 bramkarzem.
mitmichael o bramkarza chodziło ci oczywiście o Wojtka ? :P
Gourcuff gra bardzo słabo w Lyonie, nie tego sie po nim spodziewano. To nie ten sam zawodnik co gral w Bordeaux. Moutinho jest bardziej uzdolniony, ma swietna technike, jest szybki i tez potrafi huknąc z daleka. Tego nam trzeba, zawodnikow probujacych strzelac z dystansu - chyba powinien nastac koniec grania w dziada w polu karnym. Co nam z tego, ze druzyna gra bardzo ładny dla oka football jak nie przynosi on w ogole skutkow. Barcelona tez gra w dziada w polu karnym ale nie bawia sie tak jak nasi - musimy zmienic styl.
cała prawda! jest szczery i ma całkowitą rację!
* że=za
mitmichael
ja myślę że jak Fabregas by odszedł to można by kupić Gourcuffa , miał nie najlepszy sezon tak więc możliwe że będzie do wyciągnięcia że w miarę przyzwoite pieniądze a pod okiem Wengera na pewno odzyska świetność
Szczesny - Sagna, Koscielny, Vermaelen, Cahill - Walcott, Wilshere, Fabregas, Nasri - Hulk, van Persie. Jezeli Fabregas odejdzie to Moutinho ze Sportingu Lisbona
Też myślę, że Hulk byłby idealnym wzmocnieniem.
Ja bym widział w naszym zespole Hulka z Porto - podoba mi sie gra tego zawodnika, swietny napastnik potrafiacy grac techniczna pilke strzelajacy wiele waznych goli dla Porto, potrafiacy zastawic sie z pilka, piekne gole w jego wykonaniu robia wrazenie. Pilkarz potrafiacy swietnie strzelac z daleka, byłoby to dobre uzupełnienie dla van Persiego. Moze by tak sprobowac gry 4-4-2 z dwoma napastnikami. Co do przywodcy to taka osoba na pewno bedzie Vermaelen - to ten sam typ zawodnika co Vidic, potrafiacy swietnie dowodzic obrona (oby kontuzje mu sie nie nawracały w nastepnym sezonie). Do tego dokupic Cahilla z Boltonu i jeszcze kogos do srodka pola - taki ktos ja Moutinho odpowiadałby Arsenalowi. A z młodych? Chamberlaina i walczymy o Mistrzostwo w nastepnym sezonie. Ja bym to wszystko tak zestawił. Trzeba w koncu cos zrobic bo to sie juz robi nudne - co rok to samo. Dodatkowo mamy bramkarza swiatowej klasy, byc moze bedzie lepszym bramkarzem niz nastepca van der Saara - niekoniecznie np de Gea grajacy w Atletico Madryt moze sobie poradzic w Premier League.
clash123
Sagna gra na bardzo dobrym poziomie , został najlepszym prawym obrońcą ligi ale co do Clichego masz racje , kiedyś gra na równym poziomie co Cashley a teraz jego kiwki pod naszym polem karnym to wywołują u mnie niekontrolowaną palpitacje serca
Fabregas nie powinien mieć opaski kapitana za sam fakt że nie umie się określić czy zostaje czy odchodzi bo to świadczy o tym że nie umie podejmować trudnych decyzji a kapitan musi umieć takowe podejmować , jak dla mnie kapitanem powinien zostać Vermaelen lub RvP bo to faceci z jajami i nadaja sie do takiej roli
Theo ma racje, Vermaelen na kapitana, sprawdzal sie w tej roli w ajaxie, sprawdzi sie i w Arsenalu. Poza tym transfery zawodnikow z charyzma a nie mlodych grajkow, mecze jak z newcastle czy oba z kogutami ( te bola najbardziej ) nigdy nie powinny sie wydarzyc. Nasz zespol jest znacznie bardziej doswiadczony niz sunderland, newcastle,bolton,WBA, blackburn czy totenham a potracilismy na nich glupio punkty. To nie kwestia doswiadczenia, to kwestia charyzmy i braku silnych autorytetow w druzynie. Koniecznie brac Cahilla z boltonu, wroci Vermaelen, konieczny striker z prawdziwego zdarzenia a nie darmowy chamakh bo nasz RvP jest genialny ale tez kontuzjogenny i ja osobiscie scisnalbym za jaja sagne i clichy'ego. Kiedys byli znacznie bardziej kreatywni
A Lehmann nie krzyczy w szatni?
Mój plan co do transferów
Sprzedać : Bendtner, Rosicky(nie łapie się nawet w kadrze meczowej), Squillaci, Almunia, Diaby, Denilson(kałamaga), Eboue
Kupić : Sergio Canales, Pablo Sarabia, Garry Cahill, Joa Moutinho, Hazarda.
bramkarza nam nie trzeba, mamy jeszcze Fabiana i Wojtka!!
Nie mam pojęcia to się kryje w tym mózgu Wengera :/ , jeżeli faktycznie będzie miał te 40 mln funtów na transfery i dodatkowo jakby zdecydował się sprzedać największe drewna zespołu czyli Almunie , Denilsona , Rosickiego ( akurat jego mi najbardziej szkoda bo kiedyś to był bardzo dobry zawodnik ale teraz no niestety musi odejść) , Diabego i Bentdnera to myślę że za nich w sumie dostalibyśmy łącznie jakieś 25 mln i mamy łącznie jakieś 65 mln na transfery , wybaczcie ale mieć taki hajs na wzmocnienia to można naprawdę fajne transfery zrobić , klubowe finanse nie ucierpią ponieważ 40 mln jest od zarządu czyli skądś je maja a nie zaciągają kredyt aby je dać Wengerowi a pozostałe 25 mln to zarobione ze sprzedaży , tak wiec czym się Wenger przejmuje ? Niech wyda ta kasę na transfery a nie pieprzy głupoty że ważna jest sytuacja finansowa itd
A mi się wydaję że transfery są mało potrzebne. No tylko Gaela bym wymienił :) Wiem, zaraz mnie wyśmiejecie ale to nic. Bramkarza mamy rewelacyjnego (Niby mlody, może niedoświadczony ale OK.). W obronie Verma, kosa Djourou, tez nieźle. Tylko trochę boki bo Gael i Bac, to nie jest zbyt dobrze. Dalej pomoc - Jack, Cesc, Alex, czego więcej chcieć ? I Atak Robin, Samir, Theo, Arsha. No ja nie widzę potrzeby sprowadzania nowych zawodników. Trener tez jest ok, i gdyby nie tracenie frajerskich goli i punktów to dziś bylibyśmy na czele z 5 pkt. przewagi ( Tottenham1 +3pkt, Sunderland +2pkt, Newcastle +2 pkt, Liverpool + 2pkt, Tottenham2 +2pkt, Sudreland2 +2pkt ). Nikogo sie nie należy pozbyć, jedynie ławka rezerwowych jest taka na wymianę ( Wyrzucić: Manuela A., Rosę, Benia, Diaby'ego, Denilsona) A co do SS to miał ogromny dołek ale teraz jest super. pzdr. To wszytko.
Brak słów co do transferów. i ogólnej polityki.
Verma wracaj i do spółki z Cahillem poprowadź obronę. Na pomoc może Gourcuff? I do ataku Ashley Young. Chciałbym takie wzmocnienia
Wenger frajer oczywiście jak zwykle żadnych trensferów (dobrych) nie zrobi i pozostawi nas o suchym pysku, tj z denilsonem i rosicky'im, więc już ciesze się, na nastepny sezon. : )
Cesc czasami podnosi kibiców do dopingu ale brakuje mu cech przywódczych. Jak dla mnie w następnym sezonie to Vermaelen powinien otrzymać opaskę kapitana. Kurde zajebiście brakuje mi tego piłkarza...
Mi sie zdaje tez, ze trzeba w druzynie kilku, ktorzy otworza ryja itd... Skoro juz sami zawodnicy chca transferow, no to Wenger kupuj..
Piootrus
MLS to bardzo atletyczna liga i mimo że nie jest to poziom PL jest to bardzo dobra liga. Mam wrażenie, że jak amerykanie się już za coś biorą to robią to naprawdę dobrze. Gdyby MLS wrzucić do Europy, to byłby to poziom ligi np. tureckiej czy greckiej, może nawet minimalnie wyższy. Według mnie Titi bardzo mógłby nam pomóc, nie tylko w szatni. Pomimo że stracił trochę na swojej szybkości dałby sobie spokojnie radę. Nawet teraz jest lepszym zawodnikiem od Benia czy Chamakha. Jako zmiennik dla RvP byłby idealny. Ten sam typ zawodnika, świetny technicznie, posiadający dobry strzał, szybki (kiedyś piekielnie szybki), dobre stałe fragmenty gry, potrafi strzelić głową, choć tak jak Robin mistrzem w tym nie jest. Muszą dostać naprawdę dobrą piłkę aby trafić do siatki głową. Po za tym ma to doświadczenie, wygrał 19 trofeów w zawodowej światowej piłce. Był kapitanem Arsenalu i reprezentacji, teraz przewodzi w Nowym Jorku, do tego zna nasz klub od podszewki.
Dla chętnych ostatnie bramki Henry'ego:
youtube.com/watch?v=qry6UPiSfKY
youtube.com/watch?v=DMZikNZ7NPA
youtube.com/watch?v=gRnCQGEJ-xA
Ja tylko nie wiem, dlaczego zostal zmieniony z Boltonem, prezentowal sie lepiej od Samira
Już nawet zawodnicy chcą transferów, więc Wenger zdejmij klapki z oczu..
Kazdy mowi o wyciaganiu wnioskow a nikt tego nie robi. Poczawszy od Wenger konczac na zawodnikach :/
No trudno wymagać przywództwa od człowieka który myślami jest w hiszpani.
To dosyć znamienne, że pierwszoplanowi zawodnicy zespołu zaczynają wytykać otwarcie problem braku przywództwa... do tej pory nie było chyba takiej sytuacji, żeby pojawiało się aż tyle negatywnych wypowiedzi z ust naszych graczy.
Theo pewnie ma rację, że jak wróci Vermintor to poukłada całą obronę, a jak wiadomo drużynę buduje się od tyłu. A transfery oczywiście są niezbędne.