Wright: Walcott powinien grać w ataku
28.09.2012, 12:11, Adam Cygański 43 komentarzy
Legenda Arsenalu i wybitny strzelec tego klubu – Ian Wright – uważa, że The Walcott powinien występować na pozycji napastnika.
Walcott niedawno ogłosił, że jest to główny powód, dlaczego zwleka z przedłużeniem kontraktu.
- Kocham Theo i już od dłuższego czasu powtarzam, że powinien on grać w ataku – przyznał Wright w rozmowie z ESPN.
- Oczywiście nie jest jednak jeszcze gotów na grę na tej pozycji, jednak po kliku treningach z trenerami Arsenalu, jak najbardziej. Walcott ma wszelkie predyspozycje, aby stać się czołowym napastnikiem.
- Wenger już od dłuższego czasu powtarza, że Theo może występować na tej pozycji, więc musi dać mu szansę, a on udowodni, że nadaje się na napastnika. Jeśli to nie zadziała, w porządku, jednak trzeba dać mu szansę – zakończył.
źrodło: london24.com
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Ja tam tak nie sądzę ;). Gervi też gra ostatnio dobrze na szpicy.
Dac mu szanse , ale nie w takim meczu jak z CHelsea czy innymi wielkimi
Z 2-3x można było by mu dać szanse.
cesc1792
nie zgadzam sie z toba wystarczy ze popatrzysz na napastnika naszych stolecznych rywali Defoe, jest on tak samo niski i nie ma zabardzo bajeczniej technika, u napastnika takiego jak Theo potrzebna jest szybkosc dzieki ktorej latwo moze sie urywac obroncom , kiwke 1-1 tez nie ma takiej najgorszej , skutecznosc u niego znacznie sie poprawila a najwazniejsze jest to ze arsenal nie jest druzyna ktora czrsto wrzuca pilke na glowke do napastnika a fakt z mamy u siebie carozle ktory fenomenalnie rzuca prostopadle pilki przemawia do mnie ze warto sprobowac na kilka meczy theo na ataku, zobacz jak carozla gra pilki do niskich szybkich napadziorow w hiszpanii
mysle ze smialo mozna juz powiedziec ze Walcott nigdy nie bedzie juz drugim Henry'm, a Wright zobaczyl jak Walcott nastrzelal sie z Coventry to juz mysli ze nastrzela 20 goli w sezonie, lubie Theo ale taki drobny facet i z taka technika nie da rady w Anglii na tej pozycji
ktokolwiek jeszcze slucha tego typa. byl swietnym zawodnikiem, ale lubi gadac od rzeczy :P
niby jak walcott ma grac na srodku ataku jesli nie potrafi utrzymac pilki grajac tylem do niej, ani dobrze odegrac gdy jest mocno naciskany
ktokolwiek jeszcze slucha tego typa. byl swietnym zawodnikiem, ale lubi gadac od rzeczy :P
niby jak walcott ma grac na srodku ataku jesli nie potrafi utrzymac pilki grajac tylem do niej, ani dobrze odegrac gdy jest mocno naciskany
Od zawsze uwielbiałem niskich, szybkich i zwinnych napastników maja w sobie to coś extra, całkowita odwrotność od wysokich, drewnianych, powolnych napastników czyli np. Crouch, Llorente, Dżeko, Adebayor itd. Z takimi na ataku drużyna nigdy gra porywającego futbolu.
może grać w pucharze ligi na szpicy
też uważam że Theo powinien grać na szpicy, ma on wyśmienite wykończenie pod bramką no i wyprzedzi zawsze każdego :)
wierzę, że 14 to magiczny numer dla Arsenalu ;)
ale kim on jest, żeby wybierać sobie pozycję na boisku ? To jest jego praca, ma robić to, co mu mówi Wenger. Arteta pewnie też wolałby grać bardziej ofensywnie ale nie marudzi. Nie marudzi bo jest profesjonalistą, nie to co walcott. Na małej przestrzeni Theo nie istnieje i przez to nigdy nie będzie dobrym napastnikiem.
Nie wydaje mi się, aby chodziło o samotnego Theo z przodu, tylko Theo + np Lukas lub Giroud
No dobrze. Mecz z Chelsea nie jest odpowiednim momentem do wypróbowania nowej pozycji dla Theo. Myślę, że mecz z Olympiakosem to może być dobra okazja, do pokazania przez Walcotta czy tak na prawdę jest gotowy grać na szpicy...
w meczu z Chelsea nie ma co ryzykować ...
ale skoro Giroud jeszcze się aklimatyzuje, Podolski lepiej gra na lewym skrzydle, a Gervinho gra jak gra to może np. w meczu z WHU Theo powinien zagrać na szpicy ?
DObrze jest jak jest. Giroud cieniuje to na szpicy gra gervinho ktory marnuje setke za setka. I tak lepiej postawic na ktoregos nich niz na walcotta. Cos niewidze go na szpicy
Dobrze gada ;-) Wallcot na ataku bedzie zaebisty
"jeśli to nie zadziała to w porządku" ? Stracimy punkty stawiając go na CF. Co tym jest w porządku ?
Wszyscy zawodnicy mówią o tym, jak dobrze gra im się zespołowo ale nie walcott, on chce grać na szpicy i ****.
ja bym zagrał 4-4-2 jakby nie było nasze złote lata, to właśnie taka taktyka z przodu z Henrym i DB10, jeszcze wcześniej chyba Dennis grał jako pomocnik, a Thierry z Wiltordem w ataku :)
Na ataku Theo, na pewno by się sprawdził, ale na ataku ma grać GIROUD!!
w konsu w tamtym sezonie trenował razem z Robinem strzelanie goli więc moze się przydać zespołowi
ogląda ktoś jutro w Łodzi mecz? albo wie gdzie będą go puszczać? prosze inf na priv
Tak naprawdę jeżeli Theo ma u nas zostać to można spóbować go w ataku,ale najpierw powinien grać w tej roli albo z rywalami pułapu Coventry albo przy wynikach tzw. bezpiecznych.Zawsze byłaby to alternatywa gdyż mamy zaledwie jedego nominalnego atakującego.Pewnie furory jako napadzior nie zrobi,ale na pewno będzie bardziej skuteczny niż Gerv.Mógłby się sprawdzić na tej pozycji z drużynami z którymi musimy grać z kontry - długa piła za plecy obrońców i przy jego szybkości często powinien być górą.Przy tej taktyce powinien jednak posiąść umiejętność gry na granicy spalonego.Warto by tego wszystkiego spróbować.Mimo wielu gorzkich żali wylewanych w stosunku do niego;czasem i przeze mnie;gość coś w sobie ma - z Chorwacją parę na wyjeździe hat-trick,ze srarceloną przy 0:2 wszedł ;strzelił bramę i zarobił karniaka,z chelsea w zeszłym sezonie wpakował bodajże dwie bramy w tym jedną palce lizać,ze Szwecją wszedł i zrobił tzw. różnicę - gol i asysta.Teraz na tle rzadziaków,ale jednak 2 niezłe bramy.Wenger powinien jakoś starać sie wydobyć potencjał który w nim niewątpliwie drzemie.Patrząc chociażby na te w/w mecze można by wysnuć wniosek,że to jeden z najlepszych graczy świata;ale...niestety mecz świetne przeplata z b. przeciętnymi i tych póki co jest więcej.Po to chyba AW ma sztab ludzi i trenerów [dobrze opłacanych]by takie kwestia rozwiązywać - mówiąc brzydko - jak najlepiej wykorzystać posiadane zasoby ludzkie.
Wright od dluższego czasu wygaduje farmazony, typu Drogba, wielkie transfery itp. Niby legenda klubu a nie szanuje tradycji i nie rozumie polityki
RVP87
Higuain ? Proszę Cię jedyne co dla Arsenalu on zrobi, że trafi te minimum 20 bramek w sezonie. To co on gra w tym sezonie, zresztą w swoich poprzednich to jest to samo. Spierniczy. Fakt, może ma to coś, że piłka go znajduje w polu karnym. Ale widziałeś ostatnie mecze a szczególnie Gran Derbi w SPH ? Sam mógł ustrzelić z 4/5 goli, skończyło się na tym, że trafił jedną i to "szczęściem" bo ani on patrzył na piłkę, ani nie patrzył na bramkarza, po prostu "walnął" przed siebie i jak wpadnie to wpadnie a jak nie to nie. Igła to jest bardzo dobry napastnik jeśli chodzi o grę w polu karnym, może mieć w meczu 20 sytuacji na trafienie a trafi tylko 1... Nie ma tej skuteczności. W Arsenalu potrzeba silnego fizycznie i wykorzystującego połowę sytuacji, hm... Falcao - ale wątpie, że Wenger wyłoży za niego co najmniej : 45 mln.
Cavani, Dżeko, nawet Ade... gdyby nie kontuzje to bym widział nawet Pato.
A co do Pipity jeszcze, większość fanów Realu ma go dość za tą jego "niebiańską skuteczność" i tą jego cudowną dobitkę z 3 metrów, która poszybowała lepiej nie mówić gdzie.
Mozna probowac ale w malo znaczacych meczach. Dla mnie ma tak nikle umiejetnosci techniczne ze raczej nie dalby rady jako napastnik. I tak jak juz tutaj wiele razy pisali napastnik w dzisiejszym futbolu nie jest synonimem slowa strzelanie goli. Przyklad Fernando Torres i Oli Giroud pracuja dla zespolu i staraja sie mimo ze nie strzelaja zawrotnej ilosci bramek.
Tego newsa czytałem już kilka dni temu na onecie, jeśli chodzi o moje zdanie, to zgadzam się z Wright'em, jak narazie nie mamy napastnika więc czemu nie dać szansy Theo, skoro teraz gra Gerwinho a kiedyś Arshavin.
najlepiej w styczniu kupmy TOP napastnika !!!
Falcao
Cavani
Seydou Doumbia
Di Santo może nie z Topu ale ciekawy gracz ograny w PL.
Jovetić
Dembe Ba lub Papis Cisse.
Llorente kończy mu sie kontrakt...
Higuain nie ma pewnego miejsca w Realu...
Jestem za.jest to lepsza opcja niz Gerwazy na szpicy.
Vassiriki > Giroud przynajmniej jest pożyteczny, dużo robi dla gry, a Walcott? Po co nam Walcott kiedy Giroud zrobi więcej od niego na boisku pomimo iż tych dwóch gola nie strzeli? W pamięci mam wiele spartaczonych sytuacji przez Theo, a do niedawna Giroud już wcześniej mógł strzelić swoją 1 bramkę, gdyby nie... Walcott. Zamiast mu podać, był w dogodnej sytuacji to wolał strzelić i co? Nie trafił ;) Jakże to było do przewidzenia. Jaka jest teraz różnica z Theo? Stał się bardziej samolubny i na siłę to on chce trafić bramkę.
I pamiętajcie jedno Henry to Henry, a Walcott to Walcott. Niech pracuje na swoje nazwisko, a nie próbuje robić na siłę to co robił Henry. Walcott może jeszcze być dobry, ale nigdy nie będzie tak dobry jak Henry.
MaciekAFC > Ja jestem kibicem, oglądam mecz, oceniam piłkarza. Theo jest profesjonalnym piłkarzem, płacą mu za granie na boisku i oczywiście jego obowiązkiem jest strzelanie goli i asystowanie. Ja strzelam gole, ale na poziomie amatorskim, a nawet jeszcze mniej amatorskim kiedy gram z kumplami. Ale to nie znaczy, że ja bym to strzelił. Ja nie jestem zawodowym piłkarzem i mnie z tego nie rozliczają. A Theo już tak. Ja mam swoją pracę którą wykonuje i z tego mnie szef rozlicza ;)
a może Cheberlaina niech uczą grać na szpicy byłby napastnik na lata z boskim uderzeniem i szybkością i dryblingiem :)
pinguite a dlaczego by nie dać mu szansy na szpicy? masz innego kandydata na tą pozycje? bo póki co Giroud też nic wielkiego nie pokazał...
ja myślę że szanse powinien dostać nawet na 15 min jakby dostał tam w kilku meczach to było by już coś widać jak sie ustawia itp... jednak Falcao Cavani to z niego nie będzie bo od lat gra na skrzydle i tam mu najlepiej ale sprawdzićzawsze można z ogórkami...
pinguite, bo Ty bys trafil, my wiemy :)))
@cavalry
Ok, ale widziałeś wszystkie akcje, czy te bramkowe? :)
Theo ma jeden problem. We współczesnej piłce napastnik musi umieć opanować długo piłkę, zastawić się i poczekać na pomocników. Trochę jak to ładnie robi Lewy. Theo nie ma szans dać sobie z tym rady.
Jak mu można dać szansę? Kiedy tak ładne podania dostawał i partaczył akcje, wtedy właśnie kiedy powinien paść gol, a nie padł bo Theo spartaczył? Spartaczył w życiu już dużo klarownych sytuacji i spartaczy jeszcze więcej, a jeszcze mniej strzeli. Przeciwko Coventry to on sobie takie akcje może robić, ale czy da radę z Chelsea? Sami widzicie, że to jeździec bez głowy, żadnego dryblingu, no po prostu nic. Wykończenie przy 2 bramce przypomniało Henryka, ale? No właśnie "ale". Henry takie bramy ładował przeciwko mocarzom, a Walcott przeciwko 3ligowym Coventry. Można mu dac szansę, ale tylko wtedy gdy mecz będzie rozstrzygnięty albo jakoś dość wysokie prowadzenie. No po prostu nie mamy napastnika, który strzela na zawołanie żeby sobie pozwolić na takie eksperymenty.
Sprawdzić zawsze można. Potem zobaczymy czy się nadaje.
Też uważam, że Theo powinien dostać szansę. Przecież Wenger nie ma nic do stracenia, a może akurat się okaże, że z Walcotta jest świetny napadzior? Nie sprawdzi to nie będzie wiedział.
No ciekawe tylko kiedy da mu na to okazje. Oby tylko nie było za pozno. W koncu musimy wiedziec jak sobie poradzi na tej pozycji
no to może niech go sprawdzą na tej pozycji może będzie jak Owen Defoe...
Ta szansa już niedługo... Wenger chyba już zrozumiał, że inaczej się nie da. Po ostatnim meczu w CO Theo miał bardzo ładne wykończenia :). Takie przemyślane, zwłaszcza ta 2 bramka ;)