Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton

Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:00, Patryk Bielski 4308 komentarzy

Kanonierzy udanie zakończyli sezon i na Emirates Stadium wygrali z Brighton 2-0. Ostatecznie 3 punkty zdobyte w starciu z Mewami nie wystarczyły, by podopieczni Mikela Artety awansowali do europejskich pucharów w kolejnym sezonie. A było bardzo blisko, jednak w końcówce meczu Leicesteru z Tottenhamem dał o sobie znać Gareth Bale, który dwiema bramkami zapewnił Spurs 7. miejsce w tabeli, a co za tym idzie udział w Conference League. Arsenal ostatecznie kończy więc rywalizację w rozgrywkach 2020/21 Premier League pod swoim rywalem zza miedzy, a Totteringham's Day przekładamy na kolejny rok.

Składy, w jakich grały obie drużyny:

Arsenal: Leno, Chambers, Holding, Gabriel, Tierney, Xhaka, Partey, Odegaard (85' Martinelli), Pepe, Smith Rowe (73' Saka), Aubameyang (79 Lacazette).

Brighton: Sanchez, Jahanbakhsh (45' Lallana), Webster, Dunk, White, Burn, Bissouma, Moder, Gross, Mac Allister (65' Mac Allister), Trossard (46' Conolly).

Arsenal przez całe spotkanie kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, choć podobnie jak w poprzednich meczach miewał trudności z konstruowaniem klarownych sytuacji podbramkowych. W przekroju 90. minut oddał na bramkę rywala 5 celnych strzałów, z czego dwa znalazły drogę do siatki Brighton. Dobrą formę podtrzymał Nicolas Pepe. Iworyjczyk po raz pierwszy zapisał się w notesie sędziego w 49. minucie, kiedy dobrze przyjął futbolówkę w polu karnym po wrzutce Chambersa i prawą nogą przycelował między nogami interweniującego Sancheza. 10 minut później 25-latek podwyższył stan meczu - tym razem precyzyjnym uderzeniem lewą stopą po długim słupku po podaniu Odegaarda. Mewy tego popołudnia stać było zaledwie na oddanie jednego strzału w siatło bramki, co najlepiej obrazuje przebieg tego pojedynku.

Kanonierzy odnieśli tym samym piąte zwycięstwo z rzędu w lidze, co nigdy do tej pory nie zdarzyło się za kadencji Artety. Miejmy nadzieję, że to dobry prognostyk przed kolejnym sezonem, w którym londyńczycy będą mogli skupić się wyłącznie na rozgrywkach w Anglii, bo po raz pierwszy od 25 lat nie ujrzymy ich w europejskich pucharach.

Oceń piłkarzy | Zobacz skrót spotkania

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Slaviola komentarzy: 1237731.05.2021, 20:35

Pany, chciałbym z Kimś z Was pogadać na jeden temat.

Co sądzicie o tych filmach o UFO w głównych mediach USA?

Chodzi mi o to co rząd Stanów Zjednoczonych udostępnił ostatnio.

Obama również oficjalnie potwierdził istnienie UFO.

Oczywiście nikt nie powiedział że to "ufoludki", tylko potwierdzili istnienie niezydentyfikowanych pojazdów latających, które wymykają się wszelkim normom.

Sami żołnierze, czy wyżej postawieni ludzie w armii USA potwierdzają, że to pojazdy które potrafią wyczyniać takie akrobacje w powietrzu, które moglibyśmy zobaczyć tylko w filmach sci-fi.

Oczywiście nie chodzi tutaj tylko o Amerykę, bo przecież jakiś czas temu w Europie też potwierdzono istnienie takich filmów, gdzie widać podobne obiekty co z USA.

To jest bardzo ciekawy temat, ponieważ nigdy media nie chciały mówić o takich rzeczach, wręcz śmiano się z Nich.

Nagle wszystko staje się poważne.

Ja mam jedną teorie na to wszystko.

Moim zdaniem rządy powolij oswajają Nas z faktem, iż nie jesteśmy sami. Pytanie brzmi kiedy oficjalnie to powiedzą, czy może przy okazji pokażą niezbity dowód na istnienie obcych.

Wystarczy sobie wpisać w google "ufo USA", wszystko jest napisane, nie wyssane z palca.

Co o tym myślicie?

Ja jestem pewny istnienia obcych cywilizacji, ponieważ nie możliwe że ludzie są jedyną, inteligentną formą życia we wrzechswiecie.

Osobiście dla mnie, potwierdzenie istnienia obcych byłoby bardzo istotną informacją.

A dla Was?

AlexVanPersie komentarzy: 806431.05.2021, 20:24

@chicken1990 napisał: "Niby ciekawie zarządzane. Dużo fajnych młodych grajków, np. Borna Sosa byłby dobry zastępstwem Kierana ale też nie tanim. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że finansowo VFB to jest dość mocna firma w Niemczech. Nawet jak byli w 2 Bundeslidze to kupili Wamangituke za 8 mln gdzie rekord Unionu Berlin to Puchacz kupiony teraz za 3 mln. A takiego Mainz nie było stać na Davisa którego zgarnął Bayern. Mądrze prowadzony klub, z perspektywicznym składem ale i niezłym budżetem."

Nie wiem czy Meinz nie było stać czy po prostu uważali, że nie są pewni tego zakupu.

Ale to prawda, że Vfb to solidna marka, kilkukrotny mistrz Niemiec z miasta, w którym jest Mercedes, Porsche, Bosch i wiele innych firm.

Co nie zmienia faktu, że jak byli w drugiej lidze to podjęli decyzję, że idą drogą rozwoju, zakupu młodych i powolnej budowy drużyny w stylu BVB.
Zaufali dyrektorowi sportowemu i teraz przy dość skromnym budżecie grają ponad swój potencjał. Mieli walczyć o miejsce 13-18 według potencjału(13 miejsce jak mistrzostwo:)) a wywalczyli ostatecznie 8-9.

Warto jedno przyobserwować, że w najnowszym wywiadzie prezes potwierdza plotki, że duże firmy kręcą się koło ich i chcą podpisywać z nimi duże umowy.

Wniosek?
Menadżerowie w firmach zauważyli awans z drugiej ligi, zdobycie 9 miejsca, bardzo atrakcyjny futbol i chcą TERAZ podpisać umowę, bo zapowiada się że niedługo Vfb powróci do czołówki i LM a wtedy umowa podpisana dziś będzie bardzo tania w stosunku do reklamy jaką się osiągnie.

Z zawodników trzeba wymienić Wamangitukę kupionego za 8mln, wartego dziś 25 mln, choć zerwał więzadła kilka miesięcy temu.
Także Sasa Kalajdzic kupiony za 1,75 a dziś warty 22mln, który początkowe pół sezonu miał zerwane więzadła.
Ile byliby warci gdyby nie kontuzje?

Nie można nie wspomniec o trenerze, który wcześniej prowadził tylko jakieś U-coś tam a teraz gra bardzo atrakcyjny i skuteczny futbol zawodnikami, którzy w większości jeszcze niedawno grali po jakichś podrzędnych klubach i stadionach a teraz klepią z Bayernem prawie jak równy z równym.

Co do zarządzania to już w tej chwili mają około pięciu 17-19 latków zakontraktowanych na przyszły sezon, więc będzie ciekawie.

To jest bardzo ciekawe, bo można porównywać Arsenal do Chelsea, Lester, BVB, RB LIPSK, Vfb i za każdym razem nie dochodzi się do zbyt optymistycznych wniosków.

Sandbead komentarzy: 345831.05.2021, 20:24

@olej911 napisał: "Tak zniszczyła rynek piłkarski, że ich najdroższy transfer w historii klubu Havertz kosztował tyle samo co Pepe. Najdroższy zawodnik(drogba), którego kupiła Chelsea w swoich pierwszych latach po przyjściu Romka kosztował 38 mln, to było w 2004 r. Przypomnę Ci że Zidane w 2001 r. przechodził do Realu za kwotę 78 mln, Buffon do Juve w tym samym roku za 58 mln, Mendieta za 48 mln i rekordowy wtedy Rio Ferdinand do Manu. Psucie rynku do kupno Neymara za 222 mln a nie Drogby za 38 mln."

Ale smutne *******enie. Ja rozumiem, że wam się bardzo podoba, że Romek przyszedł, sypnął mamoną i wykupił wam w dwa sezony drogę do sukcesu pakując w klub miliard euro ale czemu tego po prostu nie przyznać tylko jakoś próbować usprawiedliwiać fakt, że jest pierwszą osobą, która zaczęła psuć futbol i rynek transferowy w imię własnych ambicji i celów. Serio zakłamywanie faktów wymieniając pojedyncze kwoty za danego zawodnika podczas gdy tak jak już niżej napisano Chelsea rok w rok miała największe minusy transferowe (i to po dwa razy większe niż drugi w tym czasie Real). Owszem jeśli liczyć ostatnie lata to wydatki Chelsea już nie wyglądają tak astronomicznie ale to są lata po tym jak ta sama Chelsea zaczęła niszczyć rynek.

A wystarczy wejść na pierwszego lepszego transfermarkta, wejść w rubrykę wydatki/przychody, zaznaczyć lata od 00/01 do 20/21 i jak byk na pierwszy miejscu pod względem wydatków widnieje Chelsea z kosmiczną kwotą 2,32 MLD Euro oraz saldem -1.09 MLD Euro. Arsenal na tej liście jest na miejscu 14 z wydatkami 1.22 MLD i saldem - 522 MLN. Jeśli Ty tutaj nie widzisz rozstrzału jak pomiędzy Kołobrzegiem a Zakopanem to idźmy dalej i spójrzmy na lata, o które się tutaj rozchodzi (te, w których Roman rozpoczął proces zatruwania rynku i piłki) czyli lata 03/04 - 05/06 (czyli łącznie okres raptem 3 lat po objęciu klubu przez Romka) i widzimy tam:
1. Chelsea / wydatki 428 mln E / bilans -389 mln E
2. Real / wydatki 186 mln E / bilans -102 mln E
....
11. Arsenal / wydatki 89 mln E / bilans -59 mln E

To są kosmiczne kwoty i ogromna przepaść między 1 a 2 miejscem, a co tu dopiero mówić o różnicy Chelsea - Arsenal. W 3 sezony wydać prawie 3 razy więcej niż turbo bogate Real/MU/Barca i to tamtych latach - no wyciągaj mi dalej pojedyncze kwoty za Drogbę czy innego Cole'a.

A to, że w ostatnich latach Arsenal wydaje podobnie do Chelsea? A co mają zrobić kluby takie jak Arsenal, żeby jeszcze bardziej nie dopuścić do pogłębiana finansowej przepaści między klubami samowystarczalnymi, a klubami zabawkami? To, że inne kluby musiały się dostosować do tego co zaczęła Chelsea, a potem kontynuowało PSG, City i poniekąd Barca czy Real (które przez to są teraz w ogromnych długach bo okazało się, że nie da się balować tak jak bogacze Romek i szejkowie bez własnego krezusa u sterów) to jeszcze nie znaczy, że uczestniczą w procesie inflacji, one po prostu próbują przeżyć.

fabregas1987 komentarzy: 2611531.05.2021, 20:21

Nie wiem czy już było tu info, ale jakiś hiszpański dziennikarz a’la Ornstein w sprawach Realu potwierdził, ze Odegaard wraca do Madrytu latem

TlicTlac komentarzy: 606731.05.2021, 20:17

@losnumeros:

Spurs jak sprzedadzą Kane'a, to najprawdopodobniej czeka ich marazm średniaka.
Jak nie wyhaczą jakiegoś świetnego fachowca to widzę ich w następnym sezonie niżej w tabeli od Arsenalu.

Zresztą według mnie Arsenal jest ciekawszym kierunkiem niż Spurs. Tottenham ma niechlubny rekord nie-zdobywania pucharów, poza tym brzydsze koszulki, nieprzyjazną atmosferę w szatni i dużo gorszą kawę.

Paul77 komentarzy: 1022831.05.2021, 20:15

Mówi się o Marezie i Sterlingu że odejdą z City. Co sądzicie o Laporte? Wydaję się być dobrym środkowym obrońcą.

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 131.05.2021, 20:14

@Chlopek: 18 puchar ligi*

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 131.05.2021, 20:13

@losnumeros: Spurs poza finałem LM nie miały nic.
U nas 2016 2 miejsce sfrajerowane pierwsze, 2015 trzecie
15,17,20 puchar, 17, 20 superpuchar, 18 superpuchar
i wcześniej zaczęliśmy budowę stadionu.
Masz swoje 5 sezonów.

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 20:12

@lordpat napisał: "aguero w fcb"

A Suarez był za stary XD

lordpat komentarzy: 336631.05.2021, 20:11

aguero w fcb

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 231.05.2021, 20:05

@polandblood napisał: "Powiedz mi ile taki flakon perfum może leżeć na półce i nie straci zapachu."

Jeśli jest dobrze przechowywany to śmiało kilka lat, 3/4 spokojnie. Dobrze przechowywany to np w szafie w sypialni. Broń Boże w łazience!

Oki, czekam w takim razie :D

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 19:59

@Chlopek: Dalej to max 5 sezonów temu. My chociaż wygraliśmy FA CUP, to sportowo cały czas się obniżamy. Stawiam, że Spurs w następnym sezonie też będą wyżej niż my.

Gunner177 komentarzy: 31031.05.2021, 19:58

@TlicTlac napisał: "Ale autor zaliczył fail, gość pracuje tam pisząc teksty, a nawet nie wie kto zdobył LM ;)"

Ale, to nie pierwszeństwo u nich, więc lepiej się nie powoływać na nic z ich strony. Sama strona fajnie zrobiona, wygrywa z tymi wszystkimi innymi i wiele osób tam zagląda, ale z treściami to jeszcze trochę czasu minie żeby weszli na wyższy poziom.

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 19:57

@amiapsycho: Niech kupuje, może okaże się właścicielem który interesuje i wie co dzieje się w jego biznesie, a nie tylko zgadzają się słupki finansowe. Niby Kroneke taki genialny biznesmen, a doprowadził do upadku sportowego klubu, ale marka swoje działa.

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 131.05.2021, 19:56

@losnumeros: Jakbym miał patrzeć dalej to nie wiem czemu Spurs tam umieściłeś, a nas nie.

amiapsycho komentarzy: 78931.05.2021, 19:55

Daniel Ek podobno z nową oferty za 2 miliardy, może Stan nie inwestuje bo zaraz to pogoni

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 19:55

@Chlopek: Patrzmy dalej, a nie tylko na ten sezon.

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 19:54

My oddawaliśmy, kilku kluczowych zawodników za darmo lub bezcen. Przez to nie mamy kasy, dużo wydaliśmy, ale beznadziejnie sprzedawaliśmy. Dlaczego Kroenke tego nie kontrolował? Niby zatrudnił fachowców, a w tym klubie interesują go jedynie słupki finansowe i zysk dla niego.

sickstick komentarzy: 305131.05.2021, 19:53

Beka z Francji U23

Chlopek komentarzy: 3776 newsów: 131.05.2021, 19:51

@losnumeros: Tabela mówi, że WHU > Spurs

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 131.05.2021, 19:43

@filo94: dobra filo, będę w domu za około 1h to się podzielę co z tego wyszło. Powiedz mi ile taki flakon perfum może leżeć na półce i nie straci zapachu.

losnumeros komentarzy: 1405031.05.2021, 19:42

Tradycyjne TOP6 w Anglii, to najlepsze kluby zarządzane marketingowego: Arsenal, Chelsea, Liverpool, MC, UTD i Spurs. Jednak sportowo wygląda to tak: CFC, Lisy, Live, MC, UTD i Spurs.

Naburator komentarzy: 278431.05.2021, 19:41

@olej911 napisał: "Naburator specjalnie twierdzisz, że Chelsea wydała 2 razy więcej pieniędzy od nas przez ostatnie 10 lat. Specjalnie dla Ciebie podliczyłem bilans transferowy Arsenalu i Chelsea od sezonu 11/12..

Chelsea: - 509 mln euro
Arsenal: - 473 mln euro

Jest tylko minimalna różnica, a zobacz gdzie znajduje się Arsenal a gdzie Chelsea. Z tymi wydatkami to jest największy mit że Kroenke żydzi a Romek wydaje bez sensu na prawo i lewo."

Co ma bilans transferowy do wydatków? Chelsea poprostu dużo więcej zawodników sprzedaje i robi to lepiej. Gdyby nie ułomność Arsenalu w sprzedaży bilans byłby zupełnie inny. Od sezonu 11/12 Chelsea wydała 1,6 miliarda. Arsenal 900 milionów. To jest różnica 700 milionów. Właściciel Arsenalu wspomógł klub 15 milionami. Właściciel Chelsea 570 milionami. PS. Nie musisz sumować kwot, wystarczy wejść na transfermarkt i wybrać okres

cubensis90 komentarzy: 37631.05.2021, 19:33

@Rafson95: LOL

Idąc Twoim tokiem rozumowania, to wchodząc tutaj można pomyśleć, że 80% kibiców tutaj to krypto fani Chelsea, bo non stop widzę Chelsea to, Chelsea tam to.

Rafson95 komentarzy: 1061431.05.2021, 19:30

Kibice Chelsea zawsze będą mieli kompleksy na naszym punkcie.

A doskonałym przykładem są właśnie tacy goście jak Olej.

Kibic Chelsea a rejestruje się na kanonierach i udaje kibica Arsenalu po co?
Żeby chociaz przez chwile zobaczyć jak to jest wspierać wielki klub z tradycjami. Nie on pierwszy i nie ostatni

TlicTlac komentarzy: 606731.05.2021, 19:22

Ale autor zaliczył fail, gość pracuje tam pisząc teksty, a nawet nie wie kto zdobył LM ;)

https://www.meczyki.pl/newsy/wybrano-najlepszych-pilkarzy-minionej-edycji-ligi-mistrzow-robert-lewandowski-wsrod-wyroznionych/166936-n

cubensis90 komentarzy: 37631.05.2021, 19:16

@olej911: https://twitter.com/blue_footy/status/1399327442565840899?s=21 Weź sobie gdzieś siądź w koncie i pochlipaj.

cubensis90 komentarzy: 37631.05.2021, 19:12

@alexis1908: Można i tak się oszukiwać, że jest dobrze xd

Gunner177 komentarzy: 31031.05.2021, 19:10

@TlicTlac napisał: "City za pojedynczego zawodnika nie zapłaciło więcej niż 76 miliony ojro i większość z tych droższych była później kupowana niż ta trójka (Dembele, Coutinho, Neymar), także no nie masz racji."
Takie kluby jak Everton(które mało wygrywają) też nie ułatwiają Arsenalowi transferów, jak oni potrafią zapłacić już około 40- 50 mln za transfer, to i Arsenal jak stara się o podobnego piłkarza nie może startować w negocjacjach z jakimiś śmiesznymi kwotami.

TlicTlac komentarzy: 606731.05.2021, 18:45

@alexis1908:

Po prostu są lepszym klubem w tym wieku, bo mają 2x LM, 1x finalista LM (przegrana z United), 5 mistrzostw;
Arsenal ma 2 mistrzostwa, 1x finał LM,

a jeśli ja czy Ty mieliśmy po 4-5 lat w 2000 roku, to ciężko licząc do teraz uznawać dla mnie, że Chelsea to gorszy klub;

są też takie Aston Villa, Everton czy Nottingham Forrest, które mają swoje osiągnięcia (AV, Everton mistrzostwa, NF 2x "LM") a ze względu na jeszcze starsze tytuły ciężko nawet fanom tych drużyn stwierdzić, że te drużyny są lepsze od takiej Chelsea czy Arsenalu.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11731.05.2021, 18:44

@alexis1908: Może w Anglii. Można polemizować. W Europie nas noszą. Oddałbym wszystkie ostanie FA Cupy za jedną LM

chicken1990 komentarzy: 122231.05.2021, 18:40

@Taki: Zgadza się, ogólnie olbrzymia głębia składu przede wszystkim na środku obrony. Upamecano, Konate, Simakan, Disasi, Badiashile, Kounde, Fofana, Saliba itp. Fofana nawet się do tej drużyny nie załapał.
Patrząc na naszą kadrę np. to każdy praktycznie z tej ekipy byłby podstawowym graczem reprezentacji Polski. Wyjątek stanowią napastnicy i bramkarz i w środku Piotrek Zieliński miałby plac.

TlicTlac komentarzy: 606731.05.2021, 18:38

@Slaviola:

wygrał 3x z Guardiolą i to 2x w ważnych meczach, gdzie City w tym sezonie uznawane jest za "potwora"

Ole Gunnar też jest ciut niedoceniany, sezon temu czy 2 też wygrywał wszystko co leci z Guardiolą i wcale nie ma tak dobrej kadry, jak się wydaje - szczególnie patrząc na ławkę w ostatnim meczu z Villarreal.

alexis1908 komentarzy: 388431.05.2021, 18:38

@arsenallord: Kogo to obchodzi czy to w PL tak jakby Barcy czy Realowi nie liczyć mistrzostw przed PD albo Liverpoolowi oni w PL chyba tylko raz byli. My mistrzem Anglii byliśmy 13 razy oni 6 znacząca różnica jesteśmy 3 najbardziej utytuowana druzyna w Anglii :) I to że na ten moment są od mocniejsi nie znaczy że są większym klubem.

olej911 komentarzy: 7631.05.2021, 18:33

@domino178: Skoro masz wyraźnie napisane, że Arsenal jest na podobnym minusie co Chelsea jeśli chodzi o transfery. Arsenal wydaje to co wypracuje jako marka i Chelsea też. Na ten moment to Chelsea zarabia więcej z reklam, sponsorów itd.

TlicTlac komentarzy: 606731.05.2021, 18:30

@Embix:

Ceny akurat to sztucznie zaczęła windować Barcelona: Dembele za 135 milionów, gdzie jego wartość rynkowa to była 33 miliony i Coutinho (26 lat) za 135 milionów, gdzie wyceniany był na 90 milionów;

no i PSG 222 miliony za Neya, gdzie był wyceniany wtedy na 100 milionów;

City za pojedynczego zawodnika nie zapłaciło więcej niż 76 miliony ojro i większość z tych droższych była później kupowana niż ta trójka (Dembele, Coutinho, Neymar), także no nie masz racji.

chicken1990 komentarzy: 122231.05.2021, 18:28

@AlexVanPersie: Niby ciekawie zarządzane. Dużo fajnych młodych grajków, np. Borna Sosa byłby dobry zastępstwem Kierana ale też nie tanim. Ale trzeba wziąć pod uwagę, że finansowo VFB to jest dość mocna firma w Niemczech. Nawet jak byli w 2 Bundeslidze to kupili Wamangituke za 8 mln gdzie rekord Unionu Berlin to Puchacz kupiony teraz za 3 mln. A takiego Mainz nie było stać na Davisa którego zgarnął Bayern. Mądrze prowadzony klub, z perspektywicznym składem ale i niezłym budżetem.

filo94 (miłośnik bułeczek) komentarzy: 8350 newsów: 231.05.2021, 18:28

@Jacek1s: niestety nie kojarzę wiec ciężko mi cokolwiek powiedzieć :(

Rynkos7 komentarzy: 765631.05.2021, 18:25

@Slaviola:
Niektórzy to muszą sobie codziennie ponarzekać i pohejtować. Chyba źle ze swoimi starymi żyją i muszą gdzieś dać "upust" swoim emocjom :D

Slaviola komentarzy: 1237731.05.2021, 18:21

Nie chce być niemiły i w ogóle, ale od jakiegoś czasu czytam ciągle tutaj jaki to Tuchel wspaniały, jakie to Chealsea niesamowite.

Ble, już dość Pany.

COYG!

Taki komentarzy: 207131.05.2021, 18:14

@chicken1990: Fakt. Za to duet obrońców Upamecano-Konate spokojnie mogliby grać w reprezentacji Francji na Euro.

Jacek1s komentarzy: 764631.05.2021, 18:14

@filo94: Co myślisz o oriflame dark wood?

arsenalfreak komentarzy: 26931.05.2021, 18:11

Czelsi to bardzo mocni charakterni i WYWIERAJĄCY CIĄGŁĄ PRESJĘ kibice, ambitny zarząd, gigantyczna presja na kolejnych managerach i w efekcie wyniki i stała polityka nietolerancji dla nieudacznictwa i kabaretowego "trust in proces".
Arsenal dziś to marni oderwani lalusiowaci kibice, zarząd bez ambicji, mistrz strasznych rekordów Arteta i zjazd w 2 lata do 3 ligi w Europie i bycia niegroznym średniakiem w Premier League.
To są niestety fakty a jak ktoś myśli że dobrzy solidni (o gwiazdach trzeba zapomniec) gracze zamiast do Westhamu Evertonu czy nawet Leeds przyjdą teraz na Emirates to po ludzku zwariował.
Arsensl stracił już szacunek ambitnych graczy bo po co oni tu mieliby przyjść: nauczyć się czegoś od Artety, Holdinga, Lacazetta czy Xhaki? Posmiać po treningu z Pepe i Bellerinem? Naprawdę bądźmy poważni.

Embix komentarzy: 212531.05.2021, 18:08

Głupio trochę gadacie. Real i Smerfy jeszcze robili w miarę transfery podług rynku. Ceny zaczęło windować City i tam naprawdę było przepłacanie za byle kogo x pieniędzy. Teraz trochę się to chowa za rozwojem ale początki i ich wydatki przy budowaniu składu. Naprawdę każdy porządnie był przepłacony i to nie były transfery World Claas

chicken1990 komentarzy: 122231.05.2021, 18:07

@Taki: A Camavinga na ławce w U-21 siedzi.

AlexVanPersie komentarzy: 806431.05.2021, 18:05

@Chlopek napisał: "Official. Gregor Kobel joins Borussia Dortmund on a permanent deal as new goalkeeper from Stuttgard

Leno nie dla BVB"


To jest ciekawa informacja.

Czyli BVB, która wyrzuciła SVN, wybierała między Leno, którego do Arsenalu sprowadził SVN a Kobelem, którego do Stutgartu sprowadził SVN... :)

Kolesia Vfb kupiło rok temu za 7mln a dziś puścili za 15.
Dobry deal, sto procent w roczek. Z resztą wielu zawodników z tego klubu zwiększyło swoją wartość o podobny procent.

A najlepsze jest to, że na sto pro Vfb ma już na oku następnego utalentowanego bramkarza za jakieś 5-7mln.

Nie chce otwierać tematu SVN, po prostu obserwuję jak działają inne kluby, żeby wiedzieć czy my działamy sensownie.

Tu warto zauważyć, że Vfb zatrudniło swojego trenera w tym samym miesiącu co Arsenal i w tym czasie awansowali do pierwszej ligi i zdobyli w niej 8 miejsce(na 18 drużyn)
Trener ich wcześniej prowadził tylko jakieś U-19 jakby ktoś chciał porównywać do baristy.

Taki komentarzy: 207131.05.2021, 18:04

Na stronie uefa tv leci miecz ćwierćfinałowy Mistrzostw Europy U21 Holandia - Francja.
Gdyby ktoś chciał Aouara zobaczyć.

domino178 komentarzy: 254831.05.2021, 18:03

@olej911 napisał: "Naburator specjalnie twierdzisz, że Chelsea wydała 2 razy więcej pieniędzy od nas przez ostatnie 10 lat. Specjalnie dla Ciebie podliczyłem bilans transferowy Arsenalu i Chelsea od sezonu 11/12..

Chelsea: - 509 mln euro
Arsenal: - 473 mln euro

Jest tylko minimalna różnica, a zobacz gdzie znajduje się Arsenal a gdzie Chelsea. Z tymi wydatkami to jest największy mit że Kroenke żydzi a Romek wydaje bez sensu na prawo i lewo."


Dobrze się manipuluje cyferkami. Tyle że Arsenal nadrobił trochę w ostatnich sezonach, a Chelsea miała ban przez bodaj 2 okienka co zaciemnia obraz. Porównaj czasy sprzed 2010r. Poza tym Chelsea nie musiała co sezon wyprzedawać najlepszych graczy żeby spiąć budżet, tylko dokładali kolejne cegiełki. I to co najważniejsze:Arsenal utrzymywał i nadal to robi z tego co wypracuje jako marka. Wielki wąsaty wódz Krowie oko dołożył się z łaski do ostatniego transferu Partey i tyle. Kiedy klub był w potrzebie to Stasiu mial to gdzieś. To się nawarstwiło przez lata i teraz co okienko trzeba latać dziury, które wyatuja co rusz.

arsenallord komentarzy: 30564 newsów: 11731.05.2021, 18:01

@alexis1908: Mamy mniej mistrzostw Premier League a w Europie jesteśmy zerem. Chelsea to większy klub

Gunner72 komentarzy: 167831.05.2021, 17:50

@damianARSENAL: To prawda, ale gdybyśmy posprowadzali graczy, których skauci proponowali i np byli w stanie zatrzymać Ashley'a Cole'a, z Fabregasem kupić Pique i Messiego, przebić ofertę Chelsea za Edena Hazarda, kupić Mbappe itp itd, czyli transfery do których Wenger miał przeczucie zanim wystrzelili z niewiarygodną formą, to na pewno puchar LM byłby w gablocie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady