Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton

Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:00, Patryk Bielski 4308 komentarzy

Kanonierzy udanie zakończyli sezon i na Emirates Stadium wygrali z Brighton 2-0. Ostatecznie 3 punkty zdobyte w starciu z Mewami nie wystarczyły, by podopieczni Mikela Artety awansowali do europejskich pucharów w kolejnym sezonie. A było bardzo blisko, jednak w końcówce meczu Leicesteru z Tottenhamem dał o sobie znać Gareth Bale, który dwiema bramkami zapewnił Spurs 7. miejsce w tabeli, a co za tym idzie udział w Conference League. Arsenal ostatecznie kończy więc rywalizację w rozgrywkach 2020/21 Premier League pod swoim rywalem zza miedzy, a Totteringham's Day przekładamy na kolejny rok.

Składy, w jakich grały obie drużyny:

Arsenal: Leno, Chambers, Holding, Gabriel, Tierney, Xhaka, Partey, Odegaard (85' Martinelli), Pepe, Smith Rowe (73' Saka), Aubameyang (79 Lacazette).

Brighton: Sanchez, Jahanbakhsh (45' Lallana), Webster, Dunk, White, Burn, Bissouma, Moder, Gross, Mac Allister (65' Mac Allister), Trossard (46' Conolly).

Arsenal przez całe spotkanie kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, choć podobnie jak w poprzednich meczach miewał trudności z konstruowaniem klarownych sytuacji podbramkowych. W przekroju 90. minut oddał na bramkę rywala 5 celnych strzałów, z czego dwa znalazły drogę do siatki Brighton. Dobrą formę podtrzymał Nicolas Pepe. Iworyjczyk po raz pierwszy zapisał się w notesie sędziego w 49. minucie, kiedy dobrze przyjął futbolówkę w polu karnym po wrzutce Chambersa i prawą nogą przycelował między nogami interweniującego Sancheza. 10 minut później 25-latek podwyższył stan meczu - tym razem precyzyjnym uderzeniem lewą stopą po długim słupku po podaniu Odegaarda. Mewy tego popołudnia stać było zaledwie na oddanie jednego strzału w siatło bramki, co najlepiej obrazuje przebieg tego pojedynku.

Kanonierzy odnieśli tym samym piąte zwycięstwo z rzędu w lidze, co nigdy do tej pory nie zdarzyło się za kadencji Artety. Miejmy nadzieję, że to dobry prognostyk przed kolejnym sezonem, w którym londyńczycy będą mogli skupić się wyłącznie na rozgrywkach w Anglii, bo po raz pierwszy od 25 lat nie ujrzymy ich w europejskich pucharach.

Oceń piłkarzy | Zobacz skrót spotkania

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
kaziu874 komentarzy: 685928.05.2021, 12:37

@ArsenalChampion napisał: "Fakty są takie ze Arsenal zalicza progres, zaczyna grać coraz lepiej i zwalnianie trenera w momencie kiedy poradził sobie z kryzysem i wyszedł na prostą, jest bez sensu.
Tak naprawdę Arteta w Arsenalu miał jeden fatalny okres październik-grudzień 2020. Ale od tego momentu jest coraz lepiej."

Prawdopodobnie przez podobnych ludzi w zarządzie Arsenalu i ich myślenie jesteśmy w takiej dupie. Jest progres i gramy co raz lepiej. Arsenal z Denilsonem, Senderosem i Almunią w bramce by wygrał z obecnym zespołem.

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:37

@arsenallord napisał: "Pirlo zwolniony. Juve też myśli. Każdy walczy o lepsze a nasi zadowoleni z pseudo trenera. Żałosne."
ja daje Artecie czas do polowy kolejnego sezonu, jak nic z tego nie wyniknie to out i mam nadzieje ze by przyszedl Conte

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:36

@thegunner4life: nie zrozumiales mnie dobrze, chodzi mi o to ze druzyna zaliczyla progres, nie mowie ze caly sezon byl wspanialy tylko nasza gra zaczela sie od spotkania z Czelsi i nie wyglada to tragicznie, wiem ze byl okres gdzie bylismy na chyba 15 miejsu w lidze ale to tylko swiadczy o progresie skoro teraz jestesmy na 8

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11728.05.2021, 12:35

Pirlo zwolniony. Juve też myśli. Każdy walczy o lepsze a nasi zadowoleni z pseudo trenera. Żałosne.

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:33

@arsenallord: co chwile piszesz jakies dziwne i powtarzajace sie komentarze, ale jak napiszesz cos madrego to cie plusuje

thegunner4life komentarzy: 910028.05.2021, 12:32

@Bukayoforever:
Normalne argumenty są takie, że to był najgorszy sezon dla Arsenalu od 25 lat. W jego trakcie Arteta pobił takie rekordy:

Porównując jego Wengera i Emerego % zwycięstw

Arteta - 42%
Emery - 49%
Wenger - 54%

w 50 pierwszych meczach.

Najgorszy start w lidze od 1981 roku. Mieliśmy wtedy po 10 kolejkach 12 pkt, Arteta zebrał ich aż 13.

Mikel Arteta zanotował też 4 porażki z rzędu u siebie to akurat wielkie osiągniecie ostatnio coś takiego Arsenal zrobił odpowiednio w 1908 i 1959.

To są dla mnie argumenty jaki ten sezon był "dobry".

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11728.05.2021, 12:32

@Bukayoforever: Pokaż co źle napisałem.

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:31

@Rafson95: policz ile razy usmiechna sie do nas los a ile nam zabral

najbardziej boli mnie to ze np to wina Artety ze nie powiedzial Xhace ze nie wolno wrzucac Woodowi jak jest pusta bramka i to ze ludzie dalej narzekaja a nic z tego narzekania nie wynika bo i tak Arteta nie odejdzie szybciej niz grudzien

Rafson95 komentarzy: 1061428.05.2021, 12:27

@Bukayoforever: @Bukayoforever napisał: "Jestesmy tak nisko przez idiotyczna gre z jakimis Fulhamami bo z takim Lesterem czy CFC to juz dawno nam tak dobrze nie szlo"

A z CFC wygraliśmy przez ich idiotyczny błąd w ostatnim meczu i czemu o tym w ten sposob nie piszesz

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:26

@thegunner4life: bo wszytskie normalne agrumenty juz wyczerpalem i musze uzywac takich, mam nadzieje ze ktos oprocz niktorych osob w koncu to zrozumie

XandeR komentarzy: 1006628.05.2021, 12:25

@Bukayoforever:

No, the Best sezon, nawet nas w LE nie będzie

thegunner4life komentarzy: 910028.05.2021, 12:23

@Bukayoforever:
Te wszystkie tłumaczenia dla mnie tutaj są świetne.

To tak jak by Cie wywalili ze studiów, a Ty zamiast skupić się na tym, że wyleciałeś to byś chodził 5 lat i mówił. Gdybym nie zrobił tego idiotycznego błędu to tam bym miał 2 pkt i teraz był bym magistrem xD tak to widzę

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:22

@Simpllemann: W tamtym sezonie z tyloma punktami byli bysmy na 5 miejsu. Jestesmy tak nisko przez idiotyczna gre z jakimis Fulhamami bo z takim Lesterem czy CFC to juz dawno nam tak dobrze nie szlo

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52428.05.2021, 12:13

@Bukayoforever napisał: "ale ten sezon tak naprawde jest duzo, duzo, duzo lepszy niz tamten"

To prawda. Teraz zabrakło tylko 6 punktów do TOP 4, w poprzednim 10.

Gunner72 komentarzy: 167828.05.2021, 12:13

@lordpat napisał: "ESR ma wyjątkowy styl. Bardzo dobra technika, świetny drybling, gra głównie opiera się na krótkich podaniach, dzięki czemu stwarza dodatkową przestrzeń przed polem karnym rywala i kolegom z drużyny łatwiej stworzyć sytuacje."
Pełna zgoda. Ale są mecze, gdzie ESR niewiele daje drużynie. Nie mówię o tym jako o wadzie, bo w tym wieku i tak się bardzo wyróżnia, ale jeśli w sezon 21/22 wejdziemy bez drugiego ŚPO, to Emile nam nie zapewni stabilności na 38 kolejek. Ale jestem ogromnym fanem jego talentu, liczę że w przyszłości będzie dla nas kimś takim jak Rashford dla MU

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 12:11

@ArsenalChampion: Wiadomo, ze media przekręcają słowa, ale Arteta sam powiedział, że "osiągnął już maksimum z większością", nawet ten artykuł był tutaj na stronie, nie chce mi się tego szukać.

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:07

@XandeR: ale ten sezon tak naprawde jest duzo, duzo, duzo lepszy niz tamten a wtedy tak nie narzekaliscie

Bukayoforever komentarzy: 353628.05.2021, 12:06

@ArsenalChampion napisał: "Ja myśłę ze to co ty bierzesz, wystarczająco źle na ciebie działa."
On jest trollem, raczej watpie gdyby nie byl czy by pisal takie glupoty

lordpat komentarzy: 336628.05.2021, 12:02

@Gunner72:
ESR ma wyjątkowy styl. Bardzo dobra technika, świetny drybling, gra głównie opiera się na krótkich podaniach, dzięki czemu stwarza dodatkową przestrzeń przed polem karnym rywala i kolegom z drużyny łatwiej stworzyć sytuacje.

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 12:01

@arsenallord: Ja myśłę ze to co ty bierzesz, wystarczająco źle na ciebie działa.

arsenallord komentarzy: 30568 newsów: 11728.05.2021, 11:56

Chciałbym brać to co @ArsenalChampion:

XandeR komentarzy: 1006628.05.2021, 11:56

@ArsenalChampion:

Przeciez po grudniu zostal nam juz tylko srodek tabeli i jescze ta miernota w kluczowym meczu oddala 1 strzal na bramke rywala ze sredniej polki. To tez jest tragedia, wygrane w meczach o 8-10 miejsce to tez jest tragedia, liczy sie jak konczysz, a Arteta skonczyl najgorzej od 25 lat i jeszcze ten blamaz w LE.
Amator.

Cartman_KG komentarzy: 372628.05.2021, 11:54

@Nicsienieda: każdy jest lepszy od Xhaki nawet Alison Becker zagrałby na jego pozycji lepiej.

XandeR komentarzy: 1006628.05.2021, 11:54

Sezon do dupy bo zawodnicy slabi i manager bez fantazji, skilla i generalnie tylko fryzura dobra, ale teraz jest tzw offseason gdzie liczy sie praca zarzadu i wlascicieli i co?
I to samo gowno, najwieksze kluby juz dopinaja transfery, a my nawet nie wiemy kim sie chcemy wzmocnic i jakie pozycje.
Dramatyczny jest ten klub, strasznie to boli.

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 11:53

@XandeR: Tak oczywiście. Jeśli coś na pasuje do mojej tezy, TO SIĘ NIE LICZY!!!!.
Fakty są takie ze Arsenal zalicza progres, zaczyna grać coraz lepiej i zwalnianie trenera w momencie kiedy poradził sobie z kryzysem i wyszedł na prostą, jest bez sensu.
Tak naprawdę Arteta w Arsenalu miał jeden fatalny okres październik-grudzień 2020. Ale od tego momentu jest coraz lepiej.

Taki komentarzy: 207428.05.2021, 11:53

@losnumeros napisał: "Tylko jest jeden problem, żeby brać tańszych zawodników to trzeba mieć trenera, który potrafi wyciągnąć z nich to co najlepsze."
Pełna zgoda. Są trenerzy przy których każdy piłkarz zyskuje 20%-40% a są też tacy trenerzy przy których tego efektu brak. Chcesz mieć sukces musisz zatrudnić odpowiedniego człowieka.

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 11:50

@losnumeros: https://sport.interia.pl/premier-league/news-mikel-arteta-jestem-wsciekly-trener-arsenalu-o-relacji-z-med,nId,5229083

XandeR komentarzy: 1006628.05.2021, 11:49

@ArsenalChampion:

Rozowe okularki mocno, Arteta na koniec sezonu gral z samymi ogorkami i nie mial juz nic do ugrania wiec kazdy czul luz, zwlaszcza Pepe, Sezon ogorkowy nic nie pokazuje, liczy sie okres w ktorym jest walka i kazdy daje 100% a nie koncowka grana na 20. Jest najgorszym managerem od 25 lat, takie sa fakty.
Z nim u steru nie bedzie dobrze, niestety

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 11:48

@ArsenalChampion: Skąd wiem? Sam Arteta powiedział, że większość zawodników osiągnęła swój optymalny poziom. Ktoś niżej dobrze napisał, Arsenal grał dobrze, bo nie było presji na wynik. Jednak zaskoczę cię, chociaż narzekam na Artete, to i tak będę oglądał Arsenal w następnym sezonie i pewnie jak będą grać beznadziejnie to będę pisał, że dam sobie spokój a i tak obejrzę.

Gunner72 komentarzy: 167828.05.2021, 11:48

@lordpat napisał: "Od meczu z Chelsea? Błagam. Zaczął grać bardzo dobrze dużo wcześniej.
Już od przegranego meczu z Tottenhamem 2:1, gdy cała strona regularnie po nim cisnęła, pisałem, ze jest wyróżniającą się postacią z całego zespołu. Nikt Xhaki nie odda za pół darmo. Chyba, że sam będzie chciał odchodzić, ale nie wydaje mi się."

Możliwe że tak, nie pamiętam dobrze. Tak czy owak, moim zdaniem, Xhaka i Partey to bardzo dobrzy pomocnicy, nie wiem czy nie o zbyt zbliżonym profilu, ale powinniśmy dokupić 3DM do rotacji i wtedy będziemy mieć bardzo solidną pomoc. Największą bolączką jest ŚPO. ESR, młody i grający nierówno- raz fantastycznie, raz tylko zaangażowany, a jego wejście do składu odmieniło wyniki Arsenalu z miejsca. Jestem jego ogromnym fanem, ale uważam, że Emile powinien mieć jakiś wzorzec na tej pozycji do naśladowania, jakiegoś kocura od którego będzie się uczyć

XandeR komentarzy: 1006628.05.2021, 11:47

@pierre_afc:

Prawda, ale jednak w glownej mierze odstraszaja jego przecietne staty. Nie sledze jego gry takze tez nie chce jakos w 100% byc przeciwko niemu, bo np Pepe ma dobre staty a wieadomo jak chaotycznie gra i ze znika w waznych momentach.

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 11:37

@losnumeros: a skąd wiesze ze nie jest? Arteta potrafił wygrać FA cup z druzynami lepszymi na papierze. A licząc od 26 grudnia 2020 roku, Arsenal jest na 2 miejscu w tabeli. Myśle ze pół roku gry, to jest dobry wyznacznik jaką druzyna ma forme i zakładać jak sobie bedzie radzić w najblizszym sezonie.
U Artety duzy progres zaliczyli Saka, Smith Rowe, Pepe, Xhaka, Holding, Tierney, Chambers. Arsenal ma bardzo młody skład i można spodziewać się ze bedzie coraz lepiej.

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 11:35

@pierre_afc: Zobaczymy co będzie, ale te transfery musiałby być przeprowadzone natychmiast. Wiem, że jest Euro, ale nie możemy kupić zawodników na ostatnią chwilę, niech zgrywają się już z drużyną.

Matelko komentarzy: 337528.05.2021, 11:34

Nie oszukujmy się ale Grealisha nie kupimy. W dobie kryzysu, bez pucharów nie stać nas na taki wydatek.
Pisałem o tym piłkarzu jak grał na zapleczu PL żeby go ściągnąć to większość mnie wyśmiała, że Jacek niby lubi imprezować i jest nieułożony piłkarsko:)

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 328.05.2021, 11:34

@thegunner4life:
Czesc

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 11:33

@ArsenalChampion napisał: "Można wydawać mniej, ale mądrze. Nie trzeba iśc odrazu po Grealisha. Tylko mozna znalezc jakiegoś Grealisha v2 tylko ze tanszego. Być moze Buendia jest takim piłkarzem, nie wiem. Przykłady takich klubów jak Liverpool, Borussia, Lille, Liverpool itd. Pokazały ze kluby przy mniejszym budzecie konkurencji są w stanie osiągnać cele które sobie postawiły."

Tylko jest jeden problem, żeby brać tańszych zawodników to trzeba mieć trenera, który potrafi wyciągnąć z nich to co najlepsze. Niestety Arteta taką osobą nie jest, a kluby które wymieniłeś biją na głowę Arsenal.

pierre_afc komentarzy: 1207128.05.2021, 11:30

@losnumeros: No to jak nie wyciągnie to już jego problem. Klub będzie mógł powiedzieć, że dostał wzmocnienia jakie chciał, a pomimo tego nic nie wskórał. Poza tym przy tych potencjalnych wzmocnieniach jakie wymieniłem nie jest tak źle. Do składu na start musiałoby dwóch nowych zawodników wejść RB i CM, gdzie jakbyśmy pozyskali Bissoume to gość wie z czym się je liga angielska. Gdybyśmy zgarnęli Buendie to on też już miał styczność z tą ligą, a w Championship wcale mniejsze tempo gry czy fizyczność nie jest mniejsza. Saliba mógłby być spokojnie wprowadzany do pierwszej 11tki, a Augustinsson, Aouar czy Daka/Edouard mieliby czas żeby zaznajomić się z ligą. Gdzie w przypadku francuskiego napastnika już jakieś przedbiegi miał grając w lidze szkockiej.

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 11:29

*budżecie od konkurencji

ArsenalChampion komentarzy: 851728.05.2021, 11:28

Można wydawać mniej, ale mądrze. Nie trzeba iśc odrazu po Grealisha. Tylko mozna znalezc jakiegoś Grealisha v2 tylko ze tanszego. Być moze Buendia jest takim piłkarzem, nie wiem. Przykłady takich klubów jak Liverpool, Borussia, Lille, Liverpool itd. Pokazały ze kluby przy mniejszym budzecie konkurencji są w stanie osiągnać cele które sobie postawiły.

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 11:21

@pierre_afc: Racja, musimy wjechać na grubo, bo inaczej będziemy jeszcze w gorszym położeniu niż aktualnie. Jednak Arteta z naszych zawodników nie potrafi wyciągnąć nic, a co dopiero jak nowi przyjdą.

enrique komentarzy: 2019028.05.2021, 11:18

@pierre_afc: No cóż jak chce się mieć jakość i wyniki tu i teraz to trzeba albo wydać kasę na konkretnych zawodników albo przygarnąć trenera który z grupą średnio ogarniętych piłkarzy potrafi czynić cuda.
Innego wyjścia nie widzę, wymiana Xhaki na Xhakę 2.0 nic wielkiego nam nie da.

pierre_afc komentarzy: 1207128.05.2021, 11:16

@enrique: Moim zdaniem Arsenal nie może sobie pozwolić w tej chwili na kupno tak dobrego HG. To, że jest Anglikiem strasznie podbija cenę.

Embix komentarzy: 212528.05.2021, 11:13

@enrique: tylko że Grealish to bardziej na skrzydle grywa, czasem Epizody na SPO a Aunar dużo w środku pola. Przestawiając Jacka nie wiesz jakie liczby osiagnie

pierre_afc komentarzy: 1207128.05.2021, 11:13

@losnumeros: Jesteśmy w takiej sytuacji, że trzeba all-in wjechać. Potrzebujemy wielkich zmian kadrowych. W dodatku poza Bissoumą/Auoarem i Emersonem od razu nie musi reszta wchodzić do pierwszego składu.

Leno - Tierney, Gabriel, Holding, Emerson - Bissouma/Aouar, Partey - Saka, ESR, Pepe - Auba

amiapsycho komentarzy: 78928.05.2021, 11:10

@DB10Bergkamp: The Sun to trochę pudelek piłkarski, nie warto nic brać pod uwagę

pierre_afc komentarzy: 1207128.05.2021, 11:09

@DB10Bergkamp: Mówi się o kasie + Nketiah. The Athletic pod koniec kwietnia pisał, że Brighton może go sprzedać za ponad 40 mln funtów, co by oznaczało 40-50 mln. Nketiah na angielskim rynku jest wart z 20 mln funtów. W dodatku sam zawodnik chce odejść z klubu.

No i na koniec ciekawostka. Ostatnio Bissouma wrzucał na story zdjęcie i w tle było widać herb Arsenalu (zapewne był to ręcznik).

enrique komentarzy: 2019028.05.2021, 11:09

Brać Grealisha a nie jakiegoś Aourara - koleś w słabej Ligue 1 kręci słabe staty w PL go zniszczą, podczas gry Grealish świetne staty i ograny w PL.

losnumeros komentarzy: 1405528.05.2021, 11:07

@pierre_afc: Sprzedajesz kilku zawodników, sprowadasz 5 zawodników, z czego 4 do 1 składu. Wiesz jakie będzie tłumaczenie, jak nie będzie wyników? Potrzeba czasu, na aklimatyzację. Czemu tego czasu, Odegaard nie dostał od nas?

Nicsienieda komentarzy: 1270 newsów: 128.05.2021, 11:07

Jeśli ktoś myśli, że kupimy kogoś lepszego od Xhaki za 20 mln, a nawet za 30, to się srogo rozczaruje :)

lordpat komentarzy: 336628.05.2021, 11:07

No i mój komentarz sprzed kilku miesięcy. Warto do niego wrócić.
temat: Arsenal bezradny w starciu z Mourinho, Spurs 2-0 Arsenal 07.12.2020, 09:07 Xhaka akurat zaliczył solidny występ wczoraj. W sensie ;
@Paul77 napisał: "Xhaka ma chyba jakieś kompromitujące seks taśmy na kogoś w zarządzie że mimo tak żenującego poziomu ciągle gra."

No brak konkretnych danych, analizy meczu czegokolwiek. ale to jest bolączka dla całej strony i nie tylko tej, bo na aftv tez wygadują farmazony.

Xhaka:
TOuches; 116 (najwiecej)
Press: 13 (najwiecej)
Tkl 3 (2 w drużynie, zaraz po laca)
Int 1 (tez drugi w drużynie zaraz po laca)
Blocks 2

Podania 109 (90% skuteczności)
„ALE TO BYŁY PODANIA DO TYŁU, NIE ZNASZ SIE”
no to jest jeszcze statystyka:
Progressive Distance (w jardach ile po podaniach zawodnika piłka przemieściła sie w kierunku bramki) 434.. I tu znowu najwiecej z drużyny

W sensie jakikolwiek hejt na lace albo Xhake na podstawie tego występu jest zupełnie bezpodstawny.
Xhaka dodatkowo stosował faule taktyczne, przez co uchronił nas przed groźnymi kontrami.

Zobacz sobie bramkę na 1:0. Kto miał kryć Kane’a? GABRIEL i co? zwalił, bo dal mu odskoczyć, a ten od razu do Sona.
Wina głownie leży po stronie Gabriela.
Potem Xhaka się zajął Kanem bo wiedział, ze Gabriel nie ogarnia i o dziwo wiecej kontr nie bylo. A no był gol na 2:0 w momencie kontuzji Parteya i sytuacji 5 na 2 - wyjątkowy niefart.

Arsenal można krytykować w tym sezonie za całokształt.
Bo 15 miejsce w lidze to hańba dla klubu
W tym meczu większość chłopaków zostawiło serce na boisku. Biegali, walczyli.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady