Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton

Wygrana nie wystarcza na puchary: Arsenal 2-0 Brighton 23.05.2021, 19:00, Patryk Bielski 4308 komentarzy

Kanonierzy udanie zakończyli sezon i na Emirates Stadium wygrali z Brighton 2-0. Ostatecznie 3 punkty zdobyte w starciu z Mewami nie wystarczyły, by podopieczni Mikela Artety awansowali do europejskich pucharów w kolejnym sezonie. A było bardzo blisko, jednak w końcówce meczu Leicesteru z Tottenhamem dał o sobie znać Gareth Bale, który dwiema bramkami zapewnił Spurs 7. miejsce w tabeli, a co za tym idzie udział w Conference League. Arsenal ostatecznie kończy więc rywalizację w rozgrywkach 2020/21 Premier League pod swoim rywalem zza miedzy, a Totteringham's Day przekładamy na kolejny rok.

Składy, w jakich grały obie drużyny:

Arsenal: Leno, Chambers, Holding, Gabriel, Tierney, Xhaka, Partey, Odegaard (85' Martinelli), Pepe, Smith Rowe (73' Saka), Aubameyang (79 Lacazette).

Brighton: Sanchez, Jahanbakhsh (45' Lallana), Webster, Dunk, White, Burn, Bissouma, Moder, Gross, Mac Allister (65' Mac Allister), Trossard (46' Conolly).

Arsenal przez całe spotkanie kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, choć podobnie jak w poprzednich meczach miewał trudności z konstruowaniem klarownych sytuacji podbramkowych. W przekroju 90. minut oddał na bramkę rywala 5 celnych strzałów, z czego dwa znalazły drogę do siatki Brighton. Dobrą formę podtrzymał Nicolas Pepe. Iworyjczyk po raz pierwszy zapisał się w notesie sędziego w 49. minucie, kiedy dobrze przyjął futbolówkę w polu karnym po wrzutce Chambersa i prawą nogą przycelował między nogami interweniującego Sancheza. 10 minut później 25-latek podwyższył stan meczu - tym razem precyzyjnym uderzeniem lewą stopą po długim słupku po podaniu Odegaarda. Mewy tego popołudnia stać było zaledwie na oddanie jednego strzału w siatło bramki, co najlepiej obrazuje przebieg tego pojedynku.

Kanonierzy odnieśli tym samym piąte zwycięstwo z rzędu w lidze, co nigdy do tej pory nie zdarzyło się za kadencji Artety. Miejmy nadzieję, że to dobry prognostyk przed kolejnym sezonem, w którym londyńczycy będą mogli skupić się wyłącznie na rozgrywkach w Anglii, bo po raz pierwszy od 25 lat nie ujrzymy ich w europejskich pucharach.

Oceń piłkarzy | Zobacz skrót spotkania

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 12:12

@losnumeros: Absolutnie się zgadzam. Ten sezon miał niezły, ale znamy jego ogólną przydatność.
W tamtym okienku wywaliliśmy wiele balastów. Teraz pora na wymianę ludzi z pierwszego składu jak właśnie Xhaka, Laca czy Hector.

arsenalfreak komentarzy: 26925.05.2021, 12:11

@Placio:
Cały świat to wie i śmieje się z tego, że Arsenalowi Artety kibicują teraz już tylko durnie i naiwniaki.
Zgadzam się z Tobą że Xhaka to wóz z węglem i najgorszy nasz gracz od 5lat. Tyle że Arteta był jako piłkarz identycznym hamulcowym i też nabijał jałowe statystyki do tyłu i w bok.
Obecny manager nie umie wykorzystać potencjału swoich graczy i to właśnie, a nie jakiś Kroenke, to jest największa tragedia tego klubu. Willock Cellabos Guendo Willian Luiz Torreira Martinez Bellerin Niles itd. w zasadzie poł kadry tu mozna wpisać - jestem pewien że każdy dobry manager by ich rozwijał a ten tego nie umie i ich ruinuje i dokładnie tak samo skończy, jak tu zostanie, Saka ESR Martinelli czy nawet Tierney który po przejściu do Arsenalu po prostu stanął. Nieprędko go zwolnią ale prawdziwi kibice poczekają.

XandeR komentarzy: 1007425.05.2021, 12:11

Broncie dalej Arcziego i kiscie sie na srodku tabeli, ja zarowno od zycia jak i od klubu oczekuje progresu, a nie tkwienia w gownie, smord i miernosc mnie nie kreca.

Gofer999 komentarzy: 1505725.05.2021, 12:06

@call_me: W nieoficjalnym rankingu "gdyby" jesteśmy w top 4, także wiesz. :D

Rafson95 komentarzy: 1061425.05.2021, 12:05

@KapitanJack10 napisał: "Z Burnley przegraliśmy przez Artete, ale bramkę straciliśmy przez Xhake."
Z tak postawionym zdaniem się zgadzam. Ale to odosobnione twierdzenie z tego co zauważyłem. Bo wielu zwolenników Mikela ściąga z niego odpowiedzialność za takie porażki bo Var, albo bo błędy piłkarzy.

losnumeros komentarzy: 1407025.05.2021, 12:04

@KapitanJack10: Ja napiszę tak, Xhaka jest słaby i nie nadaje się na Arsenal. Jednak chcąc czy nie, to bez Xhaki w środku, nasza pomoc była jeszcze bardziej mierna.

call_me komentarzy: 272725.05.2021, 12:03

Przepraszam za spam.
No i po odpowiedzi na te proste pytania proszę zerknąć co się stało z Lampardem, czy Emerym, którzy w tabeli wyglądali lepiej niż Arteta.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 12:02

@Rafson95 napisał: "Jak przegrywamy po indywidualnym błędzie naszego piłkarza, to nie jest wina Artety tylko tego piłkarza.

Natomiast jak wygrywamy np. z Chelsea po błędzie indywidualnym, to już nie jest wina tamtego piłkarza tylko zasługa Artety.

Czego nie rozumiecie???"


Bo mecz nie jest tylko bramka xd Chelsea przegrała przez błąd Jorginho, bo on zawalił bramkę, a późnej wszyscy siedzieli i pili kawę.
Z Burnley przegraliśmy przez Artete, ale bramkę straciliśmy przez Xhake. Bo mecz trwał dalej. Czego nie rozumiesz?

losnumeros komentarzy: 1407025.05.2021, 12:02

@Naburator: Racja, nie da się wyeliminować wszystkich błędów, bo zawodnicy je popełniają i tak bywa w tym sporcie. Jednak, idzie je zminimalizować. Jeśli ktoś popełnia ten sam błąd, to chyba można zwrócić mu uwagę, pokazać co źle zrobił i potrenować nad tym aspektem na treningu? Wiadomo, że każdy strzał nie będzie wpadać do bramki, ale nie może być tak, że my oddajemy po x strzałów na bramkę, a piłka nawet w światło bramki nie leci.

call_me komentarzy: 272725.05.2021, 12:01

Czytając niektóre peany na cześć dokonania Artety w obecnym sezonie odnoszę wrażenie, że otarliśmy się o mistrzostwo.xD

Prawda jest jednak bardziej okrutna. Raz. Arsenal miał przygotowania do sezonu takie same jak cała liga. Dwa. Może nie wydał tyle co topka ligi, ale nie wydał mniej niż kluby, które wyprzedziły go w tabeli. No i trzy. Mityczne krzywdzenie przez VAR i sędziów to odczucie subiektywne i kibic każdego innego kluby będzie twierdził inaczej.

Jak ktoś mądry kiedyś powiedział. W PL punktów za odczucia artystyczne nie ma. Więc niech obrońcy Artety odpowiedzą na następujące pytania.

Czy to nie najgorszy sezon Arsenalu od dziesięcioleci?
Czy nie zabraknie nas pierwszy raz od 25 lat w europejskich pucharach?
Czy nie jesteśmy w tabeli niżej od klubów z mniejszym potencjałem i zasobami finansowymi?
Czy nie uważają, że gramy słabo, bez polotu i pomysłu?

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 11:59

@call_me: No nie xd pisałem, że ogólnie jest do kitu, ale są pewne drobne pozytywne kwestie, które można Artecie przypisać. A, że Xander usilnie walczy, żeby udowodnić, że Arteta jest kompletnym debilem, to w ostatnim poście broniłem tylko tych drobnych pozytywów Artety, nie robiłem z niego Boga, no chyba, że jakiś dobry mecz i poprawa formy jakiegoś zawodnika świadczy o boskości trenera xd
@losnumeros: odniosę się tylko do Xhaki, bo o skuteczności nic nie pisałem.
Sezon ma 38 meczów. Pozycja Xhaki jest niebywale odpowiedzialna, istotna i trudna. A grał cały sezon na wysokim poziomie, na pewno dużo wyższym niż wcześniej. Wymienia dziesiątki podań co mecz I raz zrobił to nieodpowiedzialnie i źle. I to jedno zagranie jest używane jako argument, że Arteta wcale nie poprawił gry Xhaki. Takiego spłycania nawet tu się nie spodziewałem.

Jack_Herrer komentarzy: 6394 newsów: 19225.05.2021, 11:57

Priorytetem Arsenalu jest szrot i tylko jego błyskawiczne pozbycie sie, może dać szansę na zbudowanie odpowiedniego budżetu (oczywiscie wraz z obiecanymi przez Josha inwestycjami) i wejsciu w okienko na pełnej k......blagam zacznijmy najlepiej od dzisiaj.

Naburator komentarzy: 278425.05.2021, 11:56

@call_me napisał: "Można obalić ten argument. Przecież możliwym jest, że to Arteta nakazał rozgrywanie piłki tak głęboko od tyłu? Więc gdyby nie nakazał... bramki by nie było."
To oczywiste, ze Arteta kazal grać tak. Jednak 90% użytkowników tej strony potrafiło by kopnąć piłkę tak, aby nie trafić w nieruchomego przeciwnika, a zawodowy piłkarz nie potrafi.

Placio komentarzy: 269825.05.2021, 11:55

Jak czytam komentarze broniące w dalszym ciągu Xhake to mi się już rzygać chce, ile razy będziemy się nabierać na ten wóz z węglem. Jak najszybciej do odstrzału. Jeżeli chcecie dawać ciągłe szanse Xhace to zgłośmy się po Mustafiego , przecież tez grał pojedyncze dobre mecze.

Naburator komentarzy: 278425.05.2021, 11:55

@losnumeros: nie da się wyeliminować wszystkich błędów. Masz zawodników takich jak granit czy Mustafi którzy zawsze będą robili błędy. Skoro trening strzelecki to taka prosta sprawa to dlaczego większość napastników ma problem z wykończeniem? Napastników którzy maja wysoka skuteczność można policzyć na palcach jednej ręki.

Gofer999 komentarzy: 1505725.05.2021, 11:54

Ratio Artiego to 1/4 dramat a 3/4 dobra gra? Chyba się komuś coś pomyliło. :D

Arixon komentarzy: 25625.05.2021, 11:53

Ja myśle, że problem Arsenalu to głównie nieudolne transfery, co wydamy więcej niż 20mln to zawodnik okazuje się dziadowy. Nie wiem czy to wina słabego wdrażania zawodników do zespołu, czy słabego skautingu, ale jeżeli po wydaniu takich pieniędzy na Pepe, Torreire, Xhake, Mustafiego i wielu innych najlepszym transferem okazuje się 18latek z 4 ligi brazylijskiej, to coś tu nie gra.

call_me komentarzy: 272725.05.2021, 11:53

@KapitanJack10 napisał: "Podanie do Wooda z Burnley, to wina Xhaki."

Można obalić ten argument. Przecież możliwym jest, że to Arteta nakazał rozgrywanie piłki tak głęboko od tyłu? Więc gdyby nie nakazał... bramki by nie było.

@Rafson95 napisał: "Jak przegrywamy po indywidualnym błędzie naszego piłkarza, to nie jest wina Artety tylko tego piłkarza.

Natomiast jak wygrywamy np. z Chelsea po błędzie indywidualnym, to już nie jest wina tamtego piłkarza tylko zasługa Artety.

Czego nie rozumiecie???"


W PUNKT!

Naburator komentarzy: 278425.05.2021, 11:51

@XandeR napisał: "Cfc to samoboj z farta i murarka. Xhaka gra lepiej? Juz nie pamietasz jego dosrodkowanai do rywala we wlasnym polu karnym i wielu wylewow? Mial lepszy okres ale mial tez dramatyczny, On tak zawsze.
Nawet na sile ciezko znalezc argumenty za Arteta"


Ale gadasz głupoty xd Xhaka nigdy nie miał lepszego okresu w Arsenalu niż teraz, poprawił wiele statystyk dzięki którym nawet znalazł się w 11 sezonu. A błędy? Niestety mu się zdarzają i zdarzać będą dlatego sam bym go z chęcią zastapił. Jednak narzekanie na niego w tym sezonie jest czysta niechęcią do niego. Co do Artety to było już pisane co poprawił i nie ma sensu tego powtarzać. Piszesz o golu po błędzie CFC. A dlaczego ten błąd wystąpił? Bo Arsenal nałożył pressing. Ile my meczy przegraliśmy przez błąd jednego zawodnika?

losnumeros komentarzy: 1407025.05.2021, 11:50

@KapitanJack10 napisał: "Co ma Arteta do wylewów Xhaki? Myślałem, że trener odpowiada za ustawienie i taktykę. Czy Xhaka dyrygował drugą linią w tym sezonie? Tak. To zasługa Artety. Podanie do Wooda z Burnley, to wina Xhaki. Już nie udawaj, że to nie jest oczywiste xD"

Przepraszam, że się wtrącam, ale dla mnie trener ma dużo do robienia i jest też od tego, żeby minimalizować błędy w drużynie. Wiadomo, to zawodnicy grają, jednak jak popełniane są te same błędy, to nie jest to tylko wina zawodników, to znaczy, że trener nie potrafi dotrzeć do zawodników. Drugi przykład skuteczność. Ile nasi zawodnicy, marnowali sytuacji? Bardzo dużo i to można naprawić, robiąc odpowiednie treningi strzeleckie. Jeśli uderzysz z 100 piłek z danego miejsca, to w końcu wypracujesz sobie skuteczność. Wiem, niektórych to będzie śmieszyć, że co trener na takim poziomie ma zmieniać w zawodnikach. Może dużo zmienić.

Matelko komentarzy: 337525.05.2021, 11:50

Ile zostało dni do końca kontraktu Artety ?:D

call_me komentarzy: 272725.05.2021, 11:50

@KapitanJack10:
Problem polega na tym, że obie strony tego "konfliktu" interpretują fakty w ten sposób by potwierdzały ich tezę. Czytając Twój ostatni post można odnieść wrażenie, że Arteta to Jezus Chrystus trenerki, a wszystko co złe leży po stronie grzesznych i niesłuchających go piłkarzy.

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52425.05.2021, 11:49

@sickstick napisał: "Jak to jest że Artete mamy oceniać przez pryzmat całego sezonu i nie dzielić go na gorszą 1/4 i lepsze 3/4, zaś w przypadku Rodgersa stosujemy podwójne standardy i chwalimy za świetne 3/4, a na fatalne 1/4 nie patrzymy?"

Nic takiego nie napisałem. Od początku uważam, że 5. miejsce Leicesteru jest dalej świetnym osiągnięciem. I trzeba uznać to za sukces Rodgersa.

W odróżnieniu od Artety i jego pozycji z Arsenalem.

Rafson95 komentarzy: 1061425.05.2021, 11:49

Jak przegrywamy po indywidualnym błędzie naszego piłkarza, to nie jest wina Artety tylko tego piłkarza.

Natomiast jak wygrywamy np. z Chelsea po błędzie indywidualnym, to już nie jest wina tamtego piłkarza tylko zasługa Artety.

Czego nie rozumiecie???

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 11:43

@XandeR: Haha ostro ciśniesz xd
Jakby ozil i Sokratis cisneli w nowych klubach, albo Torreira albo ktokolwiek, to Arteta byłby winny ich odejściu.
Co ma Arteta do wylewów Xhaki? Myślałem, że trener odpowiada za ustawienie i taktykę. Czy Xhaka dyrygował drugą linią w tym sezonie? Tak. To zasługa Artety. Podanie do Wooda z Burnley, to wina Xhaki. Już nie udawaj, że to nie jest oczywiste xD

A i mam pytanko. Skoro transfery out były dobre i są zasługą Edu, to czy zły kontrakt Auby jest winą Artety? Bo obstawiam, że właśnie z takiego założenia wychodzisz, jako przedstawiciel skrajnych krytyków.

P.S. Chelsea. Co mnie obchodzi jak wygrali? Wielka maszyna Tuchela miała nas rozjechać w pierwszej połowie, inni grając z nimi też próbowali autobusu. A to my wygraliśmy. Tarczę z Live też wygraliśmy antyfutbolem i ktoś to pamięta? Liczy się wynik, no chyba, że Arteta wygrywa, to wtedy liczy się styl. XD

Rynkos7 komentarzy: 766025.05.2021, 11:37

@Kris3Tears:
Płacz nad Artetą kiedy wiadomo, że zostaję na następny sezon to taki sam płacz jak ten nad rozlanym mlekiem. Życzyłbym sobie, żeby tacy jak Ty zamknęli kartę kanonierzy.com.

majkel_majkel komentarzy: 1344 newsów: 4225.05.2021, 11:35

Mógł się człowiek powoli do Gdańska na mecz pakować, to nasi chłopcy pokrzyżowali plany...

XandeR komentarzy: 1007425.05.2021, 11:35

@Ziebka:

Arteta mial kadre na miejsce 4-6, a On zrobil transfery i z lepsza kadra ugral ledwo 8sme msce, no gamon.

XandeR komentarzy: 1007425.05.2021, 11:33

@KapitanJack10: A transfery Out to dzailka Edu a nie Artety takze ten :P

Ziebka komentarzy: 265925.05.2021, 11:32

Był Emery podobało Wam się??
Końcówka Wengera się Wam podobała??
10 lat zaniedbań w klubie nie zmienisz w 1,5roku. Te nasze transfery.... śmiejcie się ale wole Nico za 70 baniek niż Xhake i Mustafiego za 80....

Ostatnio nasze transfery są fajne i przemyślane. Patrzcie kogo ostatnio sprowadzamy: Gabriel, Tierney, Partey, Pepe i oczywiście Willian który zagrał mega końcówkę sezonu w Chelsea i w życiu się nie spodziewałem ze zaliczy taki zjazd. Pozbyliśmy się Mustafiego, Ozila, sokratisa.... pomału się sprząta bałagan a my moim zdaniem kadrowo i gra poprawiliśmy się, wiec czemu taki pocisk na Artete. Zobaczcie jakie wyniki osiągamy od nowego roku. To nie jest football manager nie wyrzucisz 10 i kupisz 15 nowych..... wracając jeszcze do williana to zawsze się z którymś transferem nie trafi, ale nasze wyglądają na prawdę sensownie

XandeR komentarzy: 1007425.05.2021, 11:32

@KapitanJack10:

Cfc to samoboj z farta i murarka. Xhaka gra lepiej? Juz nie pamietasz jego dosrodkowanai do rywala we wlasnym polu karnym i wielu wylewow? Mial lepszy okres ale mial tez dramatyczny, On tak zawsze.
Nawet na sile ciezko znalezc argumenty za Arteta

Kanonierro komentarzy: 150625.05.2021, 11:25

Pepe nie stara odbudować się z sezonu w Lille. TYLKO no nie oszukujmy się EPL jest najbardziej taktyczną ligą świata. Oglądałem parę spotkań Pepe w Lille i w tym sezonie też parę spotkań francuskiej drużyny. On po prostu tam pasował taktycznie. U nas trochę inaczej się gra, niestety(?)

sickstick komentarzy: 305125.05.2021, 11:22

@Simpllemann napisał: "Trochę nie rozumiem tych drwin z Rodgersa. Przypominam - on prowadzi Leicester, nie żaden zespół bogaczy. Nie wyszły mu końcówki dwóch ostatnich sezonów, ale szkoleniowiec Lisów wyciąga ze swoich piłkarzy maksimum."
Z drugiej jednak strony Rogders w 4 ostatnich sezonach w Premier League przewalał sezony na ostatniej prostej:
-13/14 przegrał mistrzostwo z Liverpoolem fatalnej końcówce (porażka z rezerwami Chelsea i remis z Crystal Palace)
-18/19 przegrał miejsce w LE po fatalnej końcówce (1 wygrana w ostatnich 5 kolejkach)
-19/20 przegrał miejsce w LM po fatalnej końcówce (3 wygrane w ostatnich 12 kolejkach)
-20/21 przegrał miejsce w LM (3 wygrane w ostatnich 9 kolejkach)

Z tym że to świetny fachowiec który wyciąga z zespoły maksimum ciężko polemizować, ale tragiczne końcówki sezonów to u niego praktycznie zależność i coś w czym należy już dostrzegać regułę. Jak to jest że Artete mamy oceniać przez pryzmat całego sezonu i nie dzielić go na gorszą 1/4 i lepsze 3/4, zaś w przypadku Rodgersa stosujemy podwójne standardy i chwalimy za świetne 3/4, a na fatalne 1/4 nie patrzymy?

losnumeros komentarzy: 1407025.05.2021, 11:17

@malyglod napisał: "że niektórzy zawodnicy osiągnęli już maksimum - czytaj proszę ze zrozumieniem"

Masz rację, ale sprawdziłem to i Mikel powiedział, że "większość osiągnęła już maksimum". To tymi zawodnikami, co mogą coś osiągnąć, to kto? Saka, ESR, Tierney i Gabi?

losnumeros komentarzy: 1407025.05.2021, 11:13

@Simpllemann: Ja się śmieje z tego, że idealnie pasuje do Arsenalu, bo w najważniejszym momencie w danym sezonie daje ciała, jak Arsenal XD.
Jednak nie można mu odmówić, że wprowadził Leicester na wyższy poziom i tą drużynę idzie oglądać, nie są obesrani jak my w niektórych meczach i mają pomysł na grę. Summa summarum, chciałbym zobaczyć go w Arsenalu, bo to napewno zwiastowało wyższy poziom zespołu i zdecydowaną większą szansą na powrót do LM, niż z Arteta.

Gofer999 komentarzy: 1505725.05.2021, 11:08

Jaki progres zaliczył Pepe pod Arteta? Chyba na odwrót, zaliczył spory regres, a teraz stara się odbudować siebie z ostatniego sezonu w Lille.

Bialyx94 komentarzy: 30025.05.2021, 11:04

ELO wpadłem tylko powiedzieć że mam dzisiaj urodziny pozdrawiam

malyglod komentarzy: 654525.05.2021, 11:02

@losnumeros: że niektórzy zawodnicy osiągnęli już maksimum - czytaj proszę ze zrozumieniem

Simpllemann komentarzy: 52897 newsów: 52425.05.2021, 10:58

Trochę nie rozumiem tych drwin z Rodgersa. Przypominam - on prowadzi Leicester, nie żaden zespół bogaczy. Nie wyszły mu końcówki dwóch ostatnich sezonów, ale szkoleniowiec Lisów wyciąga ze swoich piłkarzy maksimum.

Przejął zespół, który był na 11. miejscu w tabeli. Choć nieznacznie poprawił jego pozycję (9. miejsce), to trzeba zaznaczyć, że w tamtym okresie tylko 4 drużyny zdobyły więcej punktów od zespołu z King Power Stadium. Teraz dwukrotnie zanotował lokatę zaraz za TOP 4 (w obu przypadkach wyprzedzając bogatszy Arsenal i Tottenham), dorzucił FA Cup. Widać ewidentny progres.

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 10:57

@XandeR napisał: "Racja :D Ale Arteta nie ma zadnych argumentow za soba"
No to racja czy nie racja? XD
Nie powiesz mi chyba, że Xhaka nie gra lepiej teraz, albo Pepe. A definitywne skończenie z Sokratisem, Mustafim, Ozilem, Kolą? Wygrywanie z Chelsea czy MU?

Nie każe Ci zmienić zdania o Artecie, bo koniec końców jesteśmy dramatyczni i pozycja też jest dramatyczna, ale nigdy nie jest tak, że ktoś w 100% jest żałosny. Zawsze się coś pozytywnego znajdzie. Nie ma co negować z góry, bo to, że jesteśmy w takiej sytuacji nie oznacza, że taki Arsenalchampion nigdy nie ma racji. W pewnych kwestiach można się z nim zgodzić, nawet będąc arteta outem.

Furgunn komentarzy: 1070225.05.2021, 10:56

@Galithar: nawet jeśli zostanie to poleci, zanim będzie połowa sezonu, tak myślę.

kuade komentarzy: 73825.05.2021, 10:47

Nie wybacze tylko jednego, nawet po podpisaniu kontraktu, Arteta nadal nie wystawia Baloguna w meczach o nic, nawet na minutę.

XandeR komentarzy: 1007425.05.2021, 10:45

@KapitanJack10:

Racja :D Ale Arteta nie ma zadnych argumentow za soba, najgorsze miejsce od 25 lat, tragiczna gra w ofensywie, parkowanie autobusu z kazda druzyna. Amator, nie powienien sie rozwijac kosztem Arsenalu

Kaczaza komentarzy: 746425.05.2021, 10:43

@Damaks: Ale dolina, fajny bramkarz

rosiu71 komentarzy: 77325.05.2021, 10:40

@Galithar: a biorąc pod uwagę ostatnie dwa sezony ? Które miejsce my a które lisy?

KapitanJack10 komentarzy: 5798 newsów: 425.05.2021, 10:39

@XandeR napisał: "Pepe zagral dwa dobre mecze na koniec sezonu z mega ogorami i juz Arteta go rozwinal xD"
Balogun zagrał dobre 15min z Dundalk w LE i już jak nie gra w PL to Arteta celowo blokuje jego postęp.

Skrajni krytycy Artety śmieją się, że jego obrońcy szukają argumentów z dupy, ale wy lepsi nie jesteście. Negujecie każde pozytywne zdanie o Mikelu. Każde. Wszystko, żeby narracja Artety amatora się trzymała.

polandblood komentarzy: 12007 newsów: 125.05.2021, 10:39

@Marcinafc93: Nie ma ambicji, nie uwierzę póki nie zobaczę. Gdyby miał, to nie biegały by u nas wszystkie te niebieskie odrzuty.

Marcinafc93 komentarzy: 32999 newsów: 125.05.2021, 10:31

Arsenal czeka w chu... ciężkie okienko, Mistrzostwa na pewno w tym nie pomogą, mieszane uczucia, po transferach będzie wiadomo, czy klub ma ambicje, aby wrócić do Europy czy tkwić w bagnie.

sickstick komentarzy: 305125.05.2021, 10:30

Auba może mieć wolne od PNA. Gabonowi grozi wykluczenie bo jeden z ich piłkarzy legitymuje datą urodzenia 1990, mimo że jego mama zmarła w 1986 xD

Galithar komentarzy: 931 newsów: 425.05.2021, 10:29

Czy Wy serio myślicie, że Arteta zostanie zwolniony? Ten temat jest zamknięty. Arteta zostaje w klubie. Poza tym biorąc pod uwagę ostatnich 25 spotkań zajmujemy 3 miejsce, Leicester 6. Biorąc 30 ostatnich To my jesteśmy 6 a Leicester 8. Biorąc pod uwagę ostatnie 10 spotkań zajmujemy 4 miejsce a Leicester 11. Nadal chcecie Rodgersa? Zarząd na bank nie zmieni trenera.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady