Wyjazd na południowe wybrzeże: Brighton vs Arsenal

Wyjazd na południowe wybrzeże: Brighton vs Arsenal 04.03.2026, 06:56, Patryk Bielski 1448 komentarzy

Arsenal kontynuuje swoją podróż po mistrzostwo Premier League, tym razem odwiedzając południowe wybrzeże Anglii. W środowy wieczór Kanonierzy zmierzą się z Brighton & Hove Albion na stadionie AMEX. Po nieco słabszych występach przeciwko Brentford i Wolverhampton, drużyna Mikela Artety wróciła na właściwe tory, pokonując w derbach Londynu Tottenham oraz Chelsea.

Choć w niedzielnym meczu z Chelsea Arsenal nie błyszczał w grze otwartej, to jednak skuteczność przy stałych fragmentach gry pozwoliła im zdobyć cenne trzy punkty. Dzięki temu utrzymali pięciopunktową przewagę nad Manchesterem City, które jednak ma jeszcze mecz zaległy i wkrótce podejmie Arsenal w kluczowym spotkaniu sezonu. Dla Kanonierów liczy się teraz tylko wygrywanie kolejnych meczów, a starcie z Brighton może okazać się nie lada wyzwaniem.

Pod wodzą Fabiana Hürzelera Brighton wydawało się tracić impet, ale dwie ostatnie wygrane przywróciły nadzieje kibicom Mew na europejskie puchary. Obecnie zajmują 11. miejsce i tracą zaledwie sześć punktów do siódmego Brentford.

Prognoza wyniku: Brighton - Arsenal

Jeśli Arsenal chce odnieść trzecie z rzędu zwycięstwo, będzie musiał poprawić grę w ataku pozycyjnym. Brighton jest jedną z drużyn, które tracą najmniej bramek po stałych fragmentach gry w lidze, co może utrudnić zadanie Kanonierom. Jednak zbliżający się mecz z Manchesterem City wymaga od podopiecznych Artety pokazania pełni swoich możliwości.

Mimo niedawnych potknięć na wyjazdach, Arsenal pozostaje najlepszą drużyną w lidze pod względem zdobytych punktów poza domem. Zwycięstwa w derbach powinny dodać im pewności siebie przed środowym meczem.

Brighton musi być skuteczne pod bramką rywala, jeśli chce urwać punkty liderowi z najlepszą defensywą w lidze. Jednak Mewy mają problem z wykorzystywaniem sytuacji bramkowych, co może być ich piętą achillesową.

Przewidywany wynik: Brighton 0–2 Arsenal

Przewidywany skład Brighton na mecz z Arsenalem

Brighton ma coraz mniej problemów kadrowych przed meczem z Arsenalem. Yasin Ayari wraca do składu po kontuzji barku, choć raczej zacznie na ławce rezerwowych. Z powodu urazów nie zagrają Adam Webster i Stefanos Tzimas, który opuści resztę sezonu. Danny Welbeck, były zawodnik Arsenalu, będzie chciał uczcić przedłużenie kontraktu kolejnym golem.

Przewidywany skład Brighton (4-2-3-1): Verburggen; Wieffer, Van Hecke, Dunk, De Cuyper; Baleba, Hinshelwood; Minteh, Gómez, Mitoma; Welbeck.

Przewidywany skład Arsenalu na mecz z Brighton

Mikel Arteta zasugerował rotację składu po niedzielnym zwycięstwie, zwłaszcza że w weekend czeka ich mecz Pucharu Anglii z Mansfield Town. Declan Rice jest niepewny występu po urazie odniesionym w meczu z Chelsea, ale Christian Nørgaard jest gotowy do gry. Kai Havertz może zastąpić Viktora Gyökeresa w ataku, a Bukayo Saka może zostać przesunięty do środka pola.

Przewidywany skład Arsenalu (4-2-3-1): Raya; Timber, Saliba, Gabriel, Hincapié; Zubimendi, Rice; Saka, Eze, Trossard; Gyökeres.

Miejsce: Falmer, Anglia
Stadion: AMEX Stadium
Data: Środa, 4 marca
Godzina: 20:30 czasu polskiego
Sędzia: Chris Kavanagh
VAR: Michael Salisbury

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: si.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
bizooon komentarzy: 908104.03.2026, 21:33

przy takiej grze wygrac możemg tylko fartem, którego nke mamy od dawna. Misza sie wziąć do gry bo to co dzisiaj grają to już apogeum impotencji ofensywnej

lukasz845 komentarzy: 465904.03.2026, 21:33

Przydałby się taki Cazorla w środku pola i to jak...

Pikinier komentarzy: 63504.03.2026, 21:32

@Song_o: I tu właśnie wychodzi charakter drużyny. Drużyny, która może przejść do historii, zapisać się na zawsze w kartach tego klubu. Wydaje się, że mając taką szansę chcesz dawać z siebie 200% w każdym meczu. A u nas niestety tego nie ma. U Nas jest zachłanność na to, aby "jakoś to bylo". Jakoś strzelić gola, potem jakoś bronić się przed stratą gola - może akurat się uda, jakoś przetrwać każdy kolejny mecz. Ta drużyna jest tak wypompowana emocjonalnie i fizycznie i obdarta z jakichkolwiek cech zwycięzców, że to naprawdę jest już tragiczne. Prędzej czy później (oby jak najszybciej, żeby ból był mniejszy) ta bańka pęknie. Nie uda się wygrywać meczy po bramkach z SFG lub totalnych farfocli, trafi się przeciwnik, który wykorzysta swoje okazję, będą straty punktów. Co potem? Myślę, że drużyna siądzie psychicznie już totalnie.

Morze jest wzburzone Panie Kapitanie. Na horyzoncie widać ciemne chmury...

Arsenal2004 komentarzy: 816804.03.2026, 21:32

Naszym największym problemem jest pomoc. Zubi gra tak wolno i tylko w poprzek. Rice dużo biega, ale dzisiaj popełnia też błędy, a Eze jak zawsze jest anonimowy, poza jednym podaniem do Saki na początku

Czeczenia komentarzy: 1306104.03.2026, 21:32

Ciekawe jak wygląda zarządzanie siłami naszych zawodników. Nawet nie chodzi mi o tyle o liczbę minut, co o parametry zmęczeniowe. Rice, Zubimendi, wyglądają dramatycznie od pewnego czasu. Boki obrony nie odgrywają już takiej roli w ataku pozycyjnym, wymienność pozycji nie jest już tak płynna jak w pierwszej fazie sezonu.

O ataku nie ma sensu pisać. Liczbowo nie dowozi nikt.

piter1908 komentarzy: 614104.03.2026, 21:32

@Dziadyga:
Z każdym kolejnym meczem idę w podobnym kierunku, choć cały czas jestem za Arteta w Arsenalu

polishbrigadesx komentarzy: 1090304.03.2026, 21:31

Ja tam Bestii nie winie nie dostaje pilek wychodzi na pozycję ale to nie jego granie piłki na przyjęcie z obrońca na plecach on jest lisem pola karnego jakies szybkie wbiegnięcie itp. Ale jak saka jest na skrzydle to juz wiadomo że uja mu poda.

Marzag komentarzy: 49746 newsów: 104.03.2026, 21:31

Sprawa wygląda tak że gdy Saka ma piłkę to się cała drużyna może przesuwać wyżej z racji tego że mają pewność że się utrzyma a w przypadku Gyo czy Martinellego jest zbyt duże ryzyko więc nikt się nie przesuwa bo się przygotowują do zatrzymania kontry

IPiotrek komentarzy: 228804.03.2026, 21:31

Od kilku spotkań nasz srodek pomocy gra słabiutko, nie daja nic extra w przodzie, a z tyłu popełniają dużo niewymuszonych błędów. Ewidentnie brakuje sił.

sonic komentarzy: 189704.03.2026, 21:31

100% skuteczności w strzałach mamy.xd.

arsenallord komentarzy: 33619 newsów: 11704.03.2026, 21:31

@Placio napisał: "Gratuluję, widzisz cos czego nie ma. Saka jest jednym z najgorszych na boisku. Nie wygrywa pojedynków, nie odbiera, nie pressuje. Właściwie to mial jedno zagranie, farfocel w światło bramki. W ofensywie ma najwięcej kontaktów ktore najczęściej wycofuje do tyłu albo traci. Podsumowaniem jest jego drybling 2 na 1 przy naszym stałym fragmencie.."

On widzi więcej. Nie produkuj się.

TrueGunner komentarzy: 118604.03.2026, 21:31

00.1 xG Z PIERWSZEJ POLOWY LIDERA NA WYJEZDZIE

bobocian komentarzy: 200704.03.2026, 21:31

@piter1908 napisał: "Ja chcę Arsenal który gra w piłkę!!!!!!!!
Tęsknię za przyjemnością oglądania meczów!!!!!!"

City podobno grają ładną piłkę. I United zdaje się też.

bobslej22 komentarzy: 1055104.03.2026, 21:31

W ogóle zauważyliście że my od dłuższego czasu gramy jak westbrom z pominięciem środka? Te lagi na Gyo który nie potrafi grać tyłem do bramki na przyjęcie i zgranie do kogoś to komizm bo może raz na 30 prób nam coś takiego wyszło. Ze ten głupi sesko świrował z kasą.

piter1908 komentarzy: 614104.03.2026, 21:31

21:37 wracamy na boisko przypadek?

Czasu PL bo papież był z PL;)

Dziadyga komentarzy: 1226104.03.2026, 21:30

W takim Arsenalu się nie zakochałem,to wygląda jak gra Big Sama czy Pullisa.Rzygac się chce i nawet jakby był mistrz to miałbym spory niedosyt,bo większość meczów jakie gramy to po prostu nie godne mistrza.I taka jest prawda a nie jak zwykle zakłamanie rzeczywistosci.

alexis1908 komentarzy: 970304.03.2026, 21:30

@Marzag: Ale jemu dzisiaj nawet to nie idzie jak go zaczynają pressowac, jestem jego fanem ale dzisiaj wygląda tragicznie

Placio komentarzy: 312104.03.2026, 21:30

@Marzag
Gratuluję, widzisz cos czego nie ma. Saka jest jednym z najgorszych na boisku. Nie wygrywa pojedynków, nie odbiera, nie pressuje. Właściwie to mial jedno zagranie, farfocel w światło bramki. W ofensywie ma najwięcej kontaktów ktore najczęściej wycofuje do tyłu albo traci. Podsumowaniem jest jego drybling 2 na 1 przy naszym stałym fragmencie..

pioafc komentarzy: 5634 newsów: 204.03.2026, 21:30

@Marzag napisał: "Ciężko jest kontrolować środek pola gdy możesz podawać tylko na boki i do tyłu"

Ktoś se ten skład zbudował. To taki ma

alexis1908 komentarzy: 970304.03.2026, 21:29

Saka strzelił bramkę czyli zrobił to co powinien proste i fakt najlepiej z ofensywy wygląda

arsenallord komentarzy: 33619 newsów: 11704.03.2026, 21:29

@Marzag napisał: "Nie, po prostu widzę więcej niż gole, asysty i dryblingi."

xD

Marzag komentarzy: 49746 newsów: 104.03.2026, 21:29

@alexis1908 napisał: "Ale tu nawet nie chodzi w polu karnym przeciwnika, nie potrafi dzisiaj skontrolować środka pola Ode by dzisiaj siedział idealnie"
Ciężko jest kontrolować środek pola gdy możesz podawać tylko na boki i do tyłu

piter1908 komentarzy: 614104.03.2026, 21:28

Do czego to doszło że United gra ładniejszą piłkę od nas :/

Ja chcę Arsenal który gra w piłkę!!!!!!!!
Tęsknię za przyjemnością oglądania meczów!!!!!!

polishbrigadesx komentarzy: 1090304.03.2026, 21:28

Zubi to od kilku spotkań jest do zmiany nic nie wnosi do naszej gry kompletnie tylko piłki do tylu Partey go wciągał nosem

mistrzu973 komentarzy: 59904.03.2026, 21:28

Pasuje Trossarda i Havertza wpuścić żeby się choć trochę przy piłce utrzymać

Marzag komentarzy: 49746 newsów: 104.03.2026, 21:28

@arsenallord napisał: "Wiem z że mecze oglądasz przez okulary koloru różowego i oceniasz piłkarzy przez wskaźnik sympatii, ale Saka poza tym farfoclem wszystko przegrywa i traci"
Nie, po prostu widzę więcej niż gole, asysty i dryblingi.

Saka wygrywa przestrzeń jako jedyny z naszych piłkarzy w ofensywie dzisiaj. Ale ma rzadziej okazję to robić bo po prostu dużo piłek w ofensywie tracimy gdy trafiają do Martinellego albo Gyokeresa

pioafc komentarzy: 5634 newsów: 204.03.2026, 21:28

@Marzag napisał: "Żeby to zrobic to by się conajmniej 2 zawodników w ofensywie przydało co się potrafią utrzymać przy piłce ale tylko Saka potrafi z tych co grają tam"

Już nawet tego nie robimy. Nasza taktyka od 5 lat: "Graj na Sakę" też już nie działa. Szkoda, że przez 6-7 lat pracy nasz maestro nie wymyślił nic innego.

pLYTEK komentarzy: 432204.03.2026, 21:28

Nordgaard za Zubiego ale Duńczyk piłki nie wącha w tym sezonie i nie ma w ogóle ogrania, Hiszpan dziś fatalny a Rice niewiele lepszy.

alexis1908 komentarzy: 970304.03.2026, 21:28

@Marzag: Ale tu nawet nie chodzi w polu karnym przeciwnika, nie potrafi dzisiaj skontrolować środka pola Ode by dzisiaj siedział idealnie

Dziadyga komentarzy: 1226104.03.2026, 21:28

Oprócz wyniku,to reszta jest katastrofą.

Mickeylo komentarzy: 319604.03.2026, 21:27

Gabriel, Hincapie i może Timber, to gracze którzy trzymają nas dziś przy życiu. Reszta drużyny gra totalne gówno.

bobocian komentarzy: 200704.03.2026, 21:27

City tylko 1:0 z Nottingham. Co to za peleton, oni celują w mistrza z takimi wynikami? Luuudzie

Traitor komentarzy: 10629 newsów: 2404.03.2026, 21:27

@pawel_1986: no bez kitu to już przykre się robi, kiedyś Wenger mówił że mecze mają być grane, żeby dostarczyć rozrywki kibicowi po ciężkim tygodniu pracy. Teraz te mecze to ogląda się jak za karę

bobslej22 komentarzy: 1055104.03.2026, 21:27

@pioafc: dokładnie, to jest jakaś masakra. Oby to była połowa na to żeby przeciwnik sobie pobiegał do pressingu i w drugiej połowie coś przyciśniemy ale obawiam się że dziś żyły sobie powyrywamy i głową nam eksploduje.

Marzag komentarzy: 49746 newsów: 104.03.2026, 21:27

@alexis1908 napisał: "no nie wiem marzag czy to Gyokeres jest głównym problemem fakt gra słaby mecz, ale Zubi gra chyba najgorszy mecz w barwach Arsenalu"
Zubi w ofensywie uczestniczy sporadycznie, więc to nie jego wina że nie potrafimy się utrzymać w okolicy pola karnego brighton

arsenallord komentarzy: 33619 newsów: 11704.03.2026, 21:27

@Marzag napisał: "Żeby to zrobic to by się conajmniej 2 zawodników w ofensywie przydało co się potrafią utrzymać przy piłce ale tylko Saka potrafi z tych co grają tam"

Wiem z że mecze oglądasz przez okulary koloru różowego i oceniasz piłkarzy przez wskaźnik sympatii, ale Saka poza tym farfoclem wszystko przegrywa i traci

mitmichael komentarzy: 4960104.03.2026, 21:27

Patrzac na statystyki meczu City - Nottingham to tam bardzo wyrownane spotkanie

alexis1908 komentarzy: 970304.03.2026, 21:27

A i osobiście też bym dzisiaj Havertza wpuścił przyda się rozgrywający na 9

Gunner915 komentarzy: 326504.03.2026, 21:27

Oglądałem Henrego, później van Persie, a teraz muszę Gyo. Cóż za dziwna ewolucja, oby Szwed załadował bramkę na początku drugiej połowy i odkupił to show z pierwszej części gry.

sWinny komentarzy: 895704.03.2026, 21:27

Wstawić norgarda trossarda i havetza. Ciężko się patrzy na naszych.

Nie wiem co się dzieje za kulisami, ale imo tam jest coś nie halo.

mistrzu973 komentarzy: 59904.03.2026, 21:27

@arsenallord napisał: "Znowu Gyo winny? Gdzie Eze? Saka? Martinelli? Rice? Zubi"
Tak, jest winny, podobnie jak eze, Saka, martinelli, Rice, zubi

Gofer999 komentarzy: 1580004.03.2026, 21:26

@FlameDood: 1000% pewności, że Arti hamuje ich.

polishbrigadesx komentarzy: 1090304.03.2026, 21:26

Od kilku spotkań nasi jadą na oparach a gdzie jeszcze do maja jak juz większość graczy zajechana. Trzeba bylo kupic chociaz 2 grajków w zimie to nie teraz płacz. Arteta nic nie ogarnia gramy taka kupę aż oczy bolą, jedziemy na farcie i stałych fragmentach

Czeczenia komentarzy: 1306104.03.2026, 21:26

Na palcach jednej ręki można policzyć mecze w tym sezonie, w których rozegraliśmy dwie równe, dobre połowy.

Pozytyw jest taki, że skoro pierwsza była dramatyczna, to w drugiej zamykamy temat i kończymy mecz 3:0.

pawel_1986 (zawieszony) komentarzy: 292404.03.2026, 21:26

@Traitor: nie wolno tak pisać. Masz się zachwycać tym dziadostwem Artety.

determinat00r komentarzy: 688 newsów: 5004.03.2026, 21:26

@piter1908: Lewandowski potrafi utrzymać się przy piłce, inteligentnie ją podać i nie bez powodu jest tak długo w topce mimo swojego wieku. 27 letni Robert to była bestia w porównaniu do Gyokeresa

sonic komentarzy: 189704.03.2026, 21:26

Gramy strasznie topornie jak stracimy bramkę to już tego nie odrobimy , widać że naszym się nie chce grać.

Marzag komentarzy: 49746 newsów: 104.03.2026, 21:26

@Numer10 napisał: "Gyokeres to jeszcze chociaż długie piłki czasem zbiera..."
Które chwilę po tym traci bo odebrać mu piłkę to banał :p jest jak jest

alexis1908 komentarzy: 970304.03.2026, 21:26

@Marzag: no nie wiem marzag czy to Gyokeres jest głównym problemem fakt gra słaby mecz, ale Zubi gra chyba najgorszy mecz w barwach Arsenalu

Champishere komentarzy: 16904.03.2026, 21:26

Gyokeres raczej do szybkiej zmiany w drugiej połowie i szczerze widział bym tam Havertza chociaż do 75 minuty żeby pograć choć trochę dłużej pod bramką Brighton

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady