Wyjść ze strefy spadkowej - Arsenal v Norwich
09.09.2021, 22:07, Bartłomiej Leszner 719 komentarzy
Wrześniowe mecze reprezentacji Polski przyniosły sporo radości – remis z Anglią pewnie większość z nas wzięła by w ciemno. Podobnie jak „synowie Albionu”, którzy wystąpili w środę na stadionie narodowym w Warszawie, wracamy do Premier League. W sobotę czeka nas starcie 19. z 20. drużyną rozpoczętego sezonu – Arsenal podejmie Norwich City.
Przeczytajmy jeszcze raz ostatnie zdanie wstępu – „starcie 19. z 20. drużyną rozpoczętego sezonu”. Najgorszy start od lat sprawia, że w niektórych aplikacjach czy stronach internetowych musimy zaakceptować pliki cookies, żeby zobaczyć, gdzie w tabeli znajduje się nasz zespół... Jest to oczywiście start sezonu i mamy za sobą mecze z City i Chelsea, ale nikt nie spodziewał się porażki z Brentford i stylu w jakim przegraliśmy następne spotkania. Wysokie zwycięstwo z rezerwami West Bromu jest marnym pocieszeniem. Nadzieją na poprawę rezultatów są na pewno powroty po kontuzjach. Doczekaliśmy się również pierwszego wzmocnienia, wydaje się, że do pierwszego składu. Takehiro Tomiyasu otrzymał pozwolenie na pracę i może zadebiutować już w sobotę.
Norwich również nie wystartowało najlepiej, jednak w ich przypadku porażki są niejako zrozumiałe. Rywalem były zespoły, które zajęły w poprzedniej kampanii pierwszą, trzecią oraz piątą lokatę. Tak jak Kanonierzy, Kanarki dostały lekcję futbolu od Manchesteru City, przegrywając również 0-5. Z Liverpoolem stracili dwie bramki mniej, a z Leicester byli już blisko remisu – skończyło się na 1-2. Beniaminek Premier League ma ciekawą kadrę. Wśród zawodników mistrza Championship, znajdziemy doświadczonego Tima Krula, strzelca 11 bramek w PL, w sezonie 2019/20 – Teemu Pukkiego, swojego czasu łączonego z Arsenalem Maxa Aaronsa, czy innych młodych, ale już znanych w Premier League zawodników – Billego Gilmoura, Todda Cantwella, czy Brandona Williamsa. Przed obecną kampanią z zespołem Daniela Farke pożegnał się najlepszy zawodnik – Emiliano Buendia, który przeniósł się do Aston Villi. Nowe nabytki: Milot Rashica, Christos Tziolis oraz Josh Sargent, mają zastąpić Argentyńczyka w kreowaniu szans i zdobywaniu bramek.
Przerwa reprezentacyjna pomogła Mikelowi Artecie pod kątem sytuacji kadrowej – do gry wracają: Thomas Partey, Gabriel Magalhaes, Ben White i Eddie Nketiah. Takehiro Tomiyasu stanie przed szansą debiutu. Granit Xhaka jest zawieszony za czerwoną kartkę w spotkaniu z Manchesterem City, natomiast Mohammed Elneny nadwyrężył lewe ścięgno podkolanowe i wypada na 2-3 tygodnie. Pod znakiem zapytania stoją występy Seada Kolasinaca (stłuczenie) oraz Emile Smith-Rowa (choroba). W składzie sobotnich rywali zabraknie: Sama Byrama, Baliego Mumby oraz Przemysława Płachety.
Po koszmarnym starcie sezonu czas na pierwsze zwycięstwo. Rywal wydaje się być idealny – beniaminek, który w ostatnich latach jest za dobry na Championship, a za słaby na Premier League. Podobnie jak w meczu z Brentford – to Kanonierzy będą faworytem. Tym razem mamy nadzieję, że nie będzie kolejnej niespodzianki i w końcu będziemy mogli powiedzieć, że Arsenal wygrał pierwszy mecz w Premier League, w sezonie 2021/22. Start spotkania o pierwsze punkty w sobotę o 16:00.
Rozgrywki: 4. Kolejka Premier League
Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Data: Sobota, 11.09.2021, godzina 16:00 czasu polskiego
Sędzia: Michael Oliver
Przewidywany skład Arsenalu: Leno – Chambers, White, Gabriel, Tierney – Lokonga, Partey – Pepe, Odegaard, Saka – Aubameyang.
Typ Kanonierzy.com: 2-0 - Odbierz bonus w Fortunie z kodem promocyjnym!
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Arsenal XI: Leno, Maitland-Niles, White, Gabriel, Tierney, Lokonga, Partey, Saka, Odegaard, Aubameyang, Lacazette
https://t.co/CSSorQYdvz
@Marzag: Czyli jedni i drudzy będą roznosić wirusa, a ty robisz największą nagonkę na osoby niezaszczepione. Ten wirus z nami zostanie i zaczniemy żyć z nim jak z grypą, lub będziemy robić te same cyrki i coraz bardziej zadłużać kraj i zwiększać inflacje, co doprowadzi do ubóstwa.
@losnumeros napisał: "Wasi i moi dziadkowie, babcie i obywatele tego kraju walczyli o wolność i równość, dla nas samych i całego kraju. A teraz niektórzy wyśmiewają osoby które walczą o to samo, ale z własnym rządem, wyśmiewają ich i za pewne uważają ich za idiotów."
Xdd polska husaria antyszczepionkaria
skąd się tu wzięło aż tylu foliarzy
@Janusz_Kanonier napisał: "Jesteś głupcem i ignorantem i widać, że od razu odrzucasz każdą nową informację ktora nie miesci sie w twoich ramach postrzegania swiata. Nie weryfikujesz informacji poniewaz burzą one iluzje swiata w ktorym zyjesz."
To wprawdzie nie było do mnie, ale pewnie nie zauważasz, że równie dobrze ktoś może tak powiedzieć o tobie i twoich "ramach postrzegania świata".
@Rafson95: w ogóle nie cenie inteligencji ludzi w rządzie, więc mam może trochę mniejsze poważanie do nich od Ciebie.
Jakie maseczki mają minusy dla zdrowia po noszeniu ich kilkanaście minut w sklepie?
To że jakiś idiota ich nie respektuje nie znaczy że powinienem brać z niego przykład.
@Jacek1s Wiesz kto to jest antyszczepionkowiec? Ktoś kto neguje wszystkie szczepienia. Dla Twojej wiadomości tydzień temu sczepiłem dzieci na świnkę i różyczkę. Ale rozumiem, że wielbiciel obecnej władzy nazywa każdego kto neguje ten cudowny preparat antyszczepem. To jest właśnie rozumowanie 13 latka.
@Janusz_Kanonier:
Janusz! co ty taki nerwowy dzisiaj, hymm? ;pp
Wasi i moi dziadkowie, babcie i obywatele tego kraju walczyli o wolność i równość, dla nas samych i całego kraju. A teraz niektórzy wyśmiewają osoby które walczą o to samo, ale z własnym rządem, wyśmiewają ich i za pewne uważają ich za idiotów. Brawo, osoby które walczyły za ten kraj to przekręcają się w grobie, jak widzą co dzieje się w tym kraju. Oni zrobiliby szybki porządek z całym rządem.
@Marzag napisał: "Czyli co, jak dajmy na to fani tottenhamu będą coś w słusznej sprawie robić a nas nie szanują to my powinniśmy się stanowczo przeciwstawić?"
Jeżeli fani Tottenahamu bedą robić coś ogólnie dobrego to każdy powinien to pochwalać.
Ale nasza władza wprowadza nakazy/zakazy, które:
- NIE SĄ jednoznacznie dobre - bo maseczki mają minusy dla zdrowia, lockdowny mają minusy dla gospodarki
- nie są przez tą władzę w żaden sposób respektowane.
Mocno chybiona analogia.
@losnumeros: specjaliści którzy mu podpowiadali mówili o tym że podejmował decyzje bez konsultacji z nimi albo niezgodne z tym co mu podpowiadali.
@losnumeros: no a jak wiadomo, każdy obywatel w Polsce zwłaszcza ten co nie wierzy w covida jest bardzo odpowiedzialny i jak będzie miał objawy które nie muszą być dla niego uciążliwe ani nawet odczuwalne to w momencie gdy nie będzie miał węchu ale się będzie czuł względnie okej to powie szefowi "szefie biorę chorobowe bo mam tego wirusa co w niego nie wierzę" albo "szefie czuje się względnie dobrze ale węchu nie mam więc mam pewnie tego niegroźnego wirusa, biorę chorobowe".
@Marzag napisał: "Zajebisty autorytet sobie znalazłeś."
Ostatnio mi ktoś napisał, że Niedzielski nie musi znać się na medycynie, bo ma odpowiednich ludzi co mu wszystko tłumaczą. Więc nie ma z czego drwić, mówił to co specjaliści mu mówili.
Jak gra nasz super MC Royal, emerson ?
@Janusz_Kanonier: Jak rozumiem podasz mi zweryfikowane przez siebie źródła co do tego, że szczepionka jest "pseudo szczepionką"? Czy jedyna treści, którą umieszczasz to wyzwiska? xd
Dodaj proszę do tych zeryfikowanych źródeł jeszcze te nowe informacje, które niby tutaj w dyskusji zostały przedstawione, bo ja nie widzę tu nic nowego w treści, którą czytałem.
I jak rozumiem co do tej drugiej tezy też masz jakikolwiek dowód czy to jakiś Twój domysł, bo jesteś oświeconym antyszczepionkowcem z merytoryką 13 letniego chłopca?
@Marzag: Skąd zaszczepiony ma wiedzieć, że jest ponownie zarażony i roznosi wirusa, skoro szczepionka tylko łagodzi objawy wirusa? Więc taka osoba jest nieświadoma i bardziej zagraża, niż osoba niezaszczepiona która może udać się na kwarantannę.
@Rafson95 napisał: "I dla mnie obecnie naprawdę niezrozumiałe jest jak można przyjmować bezkrytycznie te wszystkie niezgodnie z prawem wprowadzane nakazy i zakazy przez ludzi, którzy mają takich jak my za zwykłe bydło."
Czyli co, jak dajmy na to fani tottenhamu będą coś w słusznej sprawie robić a nas nie szanują to my powinniśmy się stanowczo przeciwstawić?
@losnumeros napisał: "Tylko lekarz użyje raz tej samej maski, a społeczeństwo będzie używało tej samej maski kilka razy i wtedy sam sobie szkodzisz. Nie raz nawet politycy mówili, że maska i tak nie chroni przed roznoszeniem wirusa i powinni nosić ją osoby chorzy, a nie zdrowi."
Jeśli chodzi o ochronę stuprocentową to nic nie chroni. A politycy mówią to co w danym momencie przełożony im każe mówić więc nie ma co brać ich słów pod uwagę bez weryfikacji tego w jakimś porządnym źródle.
Co do roznoszenia to jakie nieważne? Jak chorujesz 3 dni to możesz nawet nie mieć styczności z żadnym obcym człowiekiem bo jest np weekend który spędzisz w domu. W 2 tygodnie masz dużo większą szansę na to że kogoś zarazisz. Zwłaszcza, że wirus już się porządnie zdąży namnożyć.
@Rafson95 napisał: "I dla mnie obecnie naprawdę niezrozumiałe jest jak można przyjmować bezkrytycznie te wszystkie niezgodnie z prawem wprowadzane nakazy i zakazy przez ludzi, którzy mają takich jak my za zwykłe bydło.
A żeby jeszcze to wszystko pochwalać i wyśmiewać osoby które próbuja się temu sprzeciwić to już chyba trzeba być jednostką obdartą z godności i jakiegoś wolnego rozumu."
Strzał w samą 10, ale jak niżej pisałem, niektórzy nadal tego nie rozumieją. Politycy łamią nasze prawa, a niektórym to pasuje i jeszcze wyśmiewają innych, którzy to widzą i na to nie przystają( nie mam tutaj na myśli teorii spiskowych).
@caliero913: Miałem na myśli nagłośnienie przez niego afery podsłuchowej.
@Jacek1s Ty biedny smutny durny baranie, przestań tu moralizować o tej pseudo szczepionce które przyjąłeś. Ty myślisz, że robienie lockdownow ma cokolwiek wspólnego z wirusem? Jesteś głupcem i ignorantem i widać, że od razu odrzucasz każdą nową informację ktora nie miesci sie w twoich ramach postrzegania swiata. Nie weryfikujesz informacji poniewaz burzą one iluzje swiata w ktorym zyjesz. Łykaj kolejne dawki pelikanie i nie moralizuj tutaj o szczepieniach.
Kiedy musisz być przekonywany, namawiany, naciskany, okłamywany, przekupywany, zmuszany, zastraszany, ośmieszany, oskarżany, karany w imię tego aby uzyskać twoją zgodę, możesz być pewien że to co się reklamuje i zachwala nie jest dla twojego dobra.
https://vod.tvp.pl/video/warto-rozmawiac,12042021,52921563
Już nawet w TVP mówili, że działania rządu są nieskuteczne.
Mnie tylko zastanawia dlaczego jak ktoś ma odmienne zdanie to od razu zarzucają Ci wypranie mózgu przez media. Fenomen
@Rafson95 napisał: "Przecież sam minister zdrowia profesor Szumowski w wywiadzie m.in. dla RMF FM który osobiście oglądałem mówił, że maski nic nie dają."
Zajebisty autorytet sobie znalazłeś.
Lokonga doing pre-match media which means he starts. #AFC https://t.co/sV8rVohLyP
@Bukayoforever napisał: "No ladnie to wyglada, ale najgorsze jest to ze totegowno gra tak ciagle a i tak m pierwsze miejsce."
Szkoda że my gramy jeszcze gorzej i mamy 1 miejsce Ale od końca
@Rafson95 napisał: "Policja otacza parasol ochronny nad politykami łamiącymi prawo i nawet się z tym nie kryje to na pewno jest wielki sens zgłaszać takie przypadki xd"
Bo policjanci to służbiści, nie mogą robić co sobie chcą, muszą spełniać rozkazy. Myślisz, że dlaczego dom Kaczyńskiego pilnują? Przecież nie ma prawnie takiej podstawy. Jeśli dostaną rozkaz zaaresztowania polityka, to to zrobią.
Rozumiem strach przed tym, że takie zgłoszenie lub samo posiadanie dowodów może być powodem do zniknięcia jakiejś jednostki, że to wszystko śmierdzi komunizmem v2 itd. że nie można znieważać prezydenta i różne tego typu rzeczy, ale historia nie raz pokazywała, że takie rządzenie może skrócić nie jednego o głowę jak we francuskiej rewolucji. Nie mówię, że w Polsce potrzebny jest zamach stanu czy coś, żeby to też było jasne.
Zauważ też, że napisałem, że on ma prawo do tego żeby takie przestępstwo zgłosić, a nie że polityk pójdzie do więzienia na pewno po takim zgłoszeniu.
@Marzag napisał: "Właśnie wszyscy lekarze są w szoku gdy im to teraz uświadomiłeś, całe życie niepotrzebnie maski zakładali podczas przeprowadzania operacji żeby nikomu swoich bakterii i wirusów nie sprzedać a ty ich właśnie uświadamiasz że niepotrzebnie bo maski nic nie dają.."
Przecież sam minister zdrowia profesor Szumowski w wywiadzie m.in. dla RMF FM który osobiście oglądałem mówił, że maski nic nie dają.
@Marzag napisał: "Właśnie wszyscy lekarze są w szoku gdy im to teraz uświadomiłeś, całe życie niepotrzebnie maski zakładali podczas przeprowadzania operacji żeby nikomu swoich bakterii i wirusów nie sprzedać a ty ich właśnie uświadamiasz że niepotrzebnie bo maski nic nie dają.."
Tylko lekarz użyje raz tej samej maski, a społeczeństwo będzie używało tej samej maski kilka razy i wtedy sam sobie szkodzisz. Nie raz nawet politycy mówili, że maska i tak nie chroni przed roznoszeniem wirusa i powinni nosić ją osoby chorzy, a nie zdrowi.
Jak sam wspomniałeś nadal rozprzestrzeniasz wirusa, nie ważne, że 2/3 dni, ale go rozprzestrzeniasz.
Generalnie wirus dostaje się do każdego organizmu jaki mu się napatoczy dopiero potem się okazuje jak długo sobie pożyje w tym organizmie. Im dłużej żyje tym większy potencjał na zarażanie innych.
@Jacek1s: wiarę w Stonogę można skomentować tylko tak - XD
@EZ_22: dawaj składa jak znasz
Lokonga zaczyna :)
@Bukayoforever: Kejn odda 1 szczał i wygrają 1:0 zapewne, oby nie
@losnumeros napisał: "Mam nosić maskę, chociaż nic to nie daje."
Właśnie wszyscy lekarze są w szoku gdy im to teraz uświadomiłeś, całe życie niepotrzebnie maski zakładali podczas przeprowadzania operacji żeby nikomu swoich bakterii i wirusów nie sprzedać a ty ich właśnie uświadamiasz że niepotrzebnie bo maski nic nie dają.. @losnumeros napisał: "Mam się szczepić, chociaż wirus i tak roznoszą osoby zaszczepione."
No bo nie da się zrobić tak żeby wirus nigdy Cię nie tknął. Wirus nie wie że jesteś szczepiony, dopiero gdy już jest w organizmie to się okazuje że wszedł na niebezpieczne osiedle. Bo masz przeciwciała żeby go zwalczyć zanim zachorujesz i dajmy na to zamiast rozprzestrzeniać go 2 tygodnie to rozprzestrzeniasz go kilka dni aż organizm sobie poradzi z wirusem. W organizmie z przeciwciałami wirus będzie szybciej niszczony niż się duplikuje.
@Bukayoforever: ehh
@Catalonczyk napisał: "xDD"
@Catalonczyk napisał: "Mój jakże wybitnie złożony komentarz „xDD” odnosił się bardziej do buntowniczego tonu jednostki której wydaje się ze jest ponad tym wszystkim. Iziiii"
Masz poniżej odpowiedź kolegi @Rafson95: dzięki, że mnie wyręczyłeś, wszystko napisane perfekcyjnie i nic więcej nie trzeba dodawać, pewnie niektórzy i tak tego nie zrozumieją.
@Rafson95 napisał: "Tylko problem jest tu, że cała ta ogólnoświatowa kampania proszczepienna wyprała ludziom mózgi (w tym Tobie jak widać też), że wyśmiewają osoby które ośmielają się przypomnieć o swoich podstawowych prawach jak prawo do wolności czy równości, które gwarantuje Powszechna Deklaracja Praw Człowieka jako jeden z najważniejszych, podstawowych, powszechnie uznawanych zbiorów praw w cywilizowanym świecie.
Ktoś na górze wymyśli że ludzie mają się zaszczepić (co oczywiście jest w jakimś stopniu ryzykowne i nikt nie powinien być do tego zmuszany jeśli nie chce), że ludzie mają nosić maski, że ludzie nie mogą się zgromadzać, że ludzie nie mogą prowadzić biznesów. I władza egzekwuje to od zwykłych ludzi, a sama ma to wszystko głęboko w dupie. Bo obserwując działania partii tfu rządzącej w Polsce i nie tylko, nikt tam nie ponosi żadnych konsekwencji za brak stosowania się do zasad które sami wprowadzają.
Oni sobie robią zgromadzenia bez maseczek, oni nie rujnują swoich biznesów a wręcz przeciwnie, trzepią grube siano na covidzie. Oni nie udzielają informacji czy się zaszczepili czy nie, a postulują wprowadzenie prawa które nałoży taki obowiązek na zwykłych obywateli.
I dla mnie obecnie naprawdę niezrozumiałe jest jak można przyjmować bezkrytycznie te wszystkie niezgodnie z prawem wprowadzane nakazy i zakazy przez ludzi, którzy mają takich jak my za zwykłe bydło.
A żeby jeszcze to wszystko pochwalać i wyśmiewać osoby które próbuja się temu sprzeciwić to już chyba trzeba być jednostką obdartą z godności i jakiegoś wolnego rozumu."
@gunner1990: tylko w internetach
Glupie to jest, place za telewizje a nie moge jej ogladacXD
@losnumeros napisał: "Kolego bez obrazy, ale chyba żyjesz w innej rzeczywistości. Owszem politycy mają takie same prawa, ale co oni z nimi robią to większość wie. Jakbym miał i przedstawił poważny dowód, to już by mnie dawno nie było na świecie, jak Leppera. Świat nie jest taki kolorowy jak ty piszesz."
Wiem, że nie jest. Stonoga nadal żyje, ledwo bo ledwo, ale jakoś sobie radzi.
Puszczają na którymś canal plusie nasze gwiazdki i mecz na szczycie?
@Jacek1s: oj Jacuś, aleś Ty naiwny ^^
Posiadanie pilki :
KFC : 41%
Vieira : 59%
Sytuacje bramkowe :
KFC : 0
Vieira : 7
No ladnie to wyglada, ale najgorsze jest to ze totegowno gra tak ciagle a i tak m pierwsze miejsce.
@Jacek1s napisał: "Jak masz dowód na to, że polityk łamie prawo to masz prawo do tego żeby ten DOWÓD przedstawić przed policją."
Przecież politycy regularnie łamią prawo NA OCZACH policji, która jeszcze to całe łamanie prawa otacza ochroną i żeby jeszcze było śmieszniej to jest dokumentowane przez media. Przykładowo przechodzenie na czerwonym świetle, zgromadzenia bez spełniania przewidzianych przez prawo restrykcji, poruszani się w przestrzeni publicznej bez maseczek w momencie kiedy był wprowadzony obowiązek noszenia ich na ulicach.
Policja otacza parasol ochronny nad politykami łamiącymi prawo i nawet się z tym nie kryje to na pewno jest wielki sens zgłaszać takie przypadki xd
@Bukayoforever: wątpię bo ja zakładając konto musiałem podac PESEL i numer abonamenta ,
@domino178 napisał: "Te sytuację są z goła odmienne, bo dzieci trzeba mieć stałe na oku i sytuacja że zgubieniem dziecka na trzeźwo a na bani są różne. Na pewne rzeczy nie mamy wpływu, lecz pijąc podczas opieki nad nim chyba jednak świadomie uposledzamy uwagę bo to robi alkohol."
Masz rację.
@domino178 napisał: "I dlatego właśnie w tym kraju nigdy nie będzie dobrze. Bo każdy widzi tylko prawa a obowiązki parzą jak piłka Xhake... A życie w społeczeństwie polega na połączeniu tychże."
Mam nosić maskę, chociaż nic to nie daje. Mam się szczepić, chociaż wirus i tak roznoszą osoby zaszczepione. Mam to robić bo rząd tak każe, chociaż nie ma żadnych podstaw prawnych do tego. W tym kraju dobrze nie będzie, dopóki ludzie będą głosować na PiS i PO.
Panowie, Canal + mam z Pro Internet wiec nie bede mogl ogladac dzis meczu w Canal + Online. Jest jakis sposob gdzie indziej bym mogl obejrzec ten mecz oprocz strimow i multi ligi w TV?
Dobra mam xd ale tuman ze mnie :P
@Jacek1s: Masz rację, prawo powinno dotyczyć wszystkich bez żadnych wyjątków, nieważne czy jesteś: politykiem, księdzem, policjantem ( na/po służbie), lekarzem czy zwykłym obywatelem.
@Jacek1s napisał: "Jak masz dowód na to, że polityk łamie prawo to masz prawo do tego żeby ten DOWÓD przedstawić przed policją. A nawet więcej - nagłośnić to żeby wszyscy o tym wiedzieli, wtedy będzie większa szansa na to, że ktoś to również zgłosi.
Politycy podlegają takim samym prawom jak każdy inny człowiek, jedynie księża są ponad prawem o czym wszyscy wiedzą, wszyscy się przeciwstawiają i co w jakimś bliżej nieokreślonym czasie powinno się zmienić."
Kolego bez obrazy, ale chyba żyjesz w innej rzeczywistości. Owszem politycy mają takie same prawa, ale co oni z nimi robią to większość wie. Jakbym miał i przedstawił poważny dowód, to już by mnie dawno nie było na świecie, jak Leppera. Świat nie jest taki kolorowy jak ty piszesz.
Mecz będzie w tv?
@Dominik17: ncplusgo. pl