Wystrzałowa końcówka i ważne 3 punkty! Arsenal 2-1 Wolves
24.02.2022, 22:45, Patryk Bielski 2720 komentarzy
Choć kwadrans przed końcem meczu nic nie wskazywało na to, by tego wieczoru Kanonierzy mieli świętować zdobycie trzech ligowych punktów, to jednak dzięki świetnej końcówce i bramkach Nicolasa Pepe i Alexandre'a Lacazette'a zwyciężyli w bardzo ważnym starciu z Wilkami i awansowali na piątą pozycję w tabeli Premier League.
Arsenal: Ramsdale, Soares (76' Nketiah), White, Gabriel Magalhaes, Tierney (90+2' Tavares), Partey, Xhaka, Saka, Odegaard, Martinelli (71' Martinelli), Lacazette.
Wolves: Jose Sa, Kilman, Coady, Saiss, Semedo (61' Jonny), Moutinho, Neves, Ait-Nouri, Hwang (75' Neto), Podence (90' Dendoncker), Jimenez.
Arsenal źle wszedł w to spotkanie. Pierwszy sygnał ostrzegawczy gospodarzom dał Saiss, który po stałym fragmencie gry skierował piłkę do siatki, ale jak pokazały powtórki, Marokańczyk znajdował się na pozycji spalonej i gol nie został uznany. Dwie minuty później było już jednak 0-1. Fatalny błąd popełnił Gabriel Magalhaes. Brazylijczyk, naciskany w bocznej strefie boiska przez Raula Jimeneza, zbyt lekko podał piłkę do Ramsdale'a, futbolówkę przejął Hwang i bez trudu trafił do pustej bramki.
Podopieczni Bruno Lage'a nie pozwalali na zbyt wiele swoim rywalom. Zakładali wysoki pressing, co wyraźnie sprawiało problemy londyńczykom. Gdy już Arsenal znalazł się w szesnastce gości, zawodził Lacazette, który miał wyraźne problemy z wykończeniem akcji.
Po przerwie ponownie dali o sobie znać piłkarze Wolverhamptonu. W 47. minucie w sytuacji sam na sam z Ramsdalem znalazł się Hwang, jednak górą okazał się Anglik, który zdołał trącić piłkę, a ta ostatecznie przeleciała obok słupka.
Arsenal mimo usilnych starań nie miał pomysłu na rozpracowanie obrony gości. Sytuacja zmieniła się, gdy na ostatni kwadrans na murawie pojawili się Nicolas Pepe i Eddie Nketiah. To właśnie akcja tej dwójki do spółki z Odegaardem dała Kanonierom wyrównanie. Norweg posłał piękną prostopadłą piłkę do Nketiaha, a ten odegrał ją do Pepe, który sprytnie obrócił się w polu karnym i pokonał Jose Sa.
Kanonierzy poczuli krew i przycisnęli rywala. Ostateczny cios już w doliczonym czasie gry zadał Lacazette, a w zasadzie Jose Sa. Francuski napastnik wykorzystał podanie Pepe i w sporym zamieszaniu w polu karnym dał ważne trzy punkty swojej drużynie. Czy kapitan Arsenalu strzelał, czy podawał? To już historia. Jak pokazały powtórki, futbolówka niekoniecznie zmierzała w światło bramki, jednak bramkarz gości niefortunnie interweniował i wydatnie pomógł londyńczykom! Zaraz po tej akcji sędzia Martin Atkinson zakończył mecz.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@zdyp: Wiem, widzialem. Nie jestem pewien czy dwa ciala czy jedno, ale chyba dwa...
Sory ze nie ostrzeglem przed tym filmem, ogolnie nie ruszyly mnie tak martwe ciala zolnierzy, jak ten film...
@DexteR_000: jest jeszcze 2gie nagranie do tego
kreci inny gosc, ciala sa w rowie.................
a u nas też zamiast Ukraińców, to przybywają jacyś ciapaci w tych pociągach i na ulicach grożą ludzią kradną itp...
Tymczasem chyba rzeczywiście to nie była ściema z tymi czarnuchami i innymi muzułmanami, którzy przedostali się do Polski
Sytuacje z Przemyśla -> https://www.facebook.com/watch?v=326360586122747
Informacje raczej są zweryfikowane, fanpgage całkiem spory i kilku moich znajomych to zalajkowało, którzy ruskimi trollami na pewno nie są.
@DexteR_000: ruskie ścierwa
Balogun niby fajnie zagrał
tutaj jedna z jego akcji https://twitter.com/B4NKAl/status/1498774281777565699?t=fbfVTCA-7yVnCjX-8XKlwQ&s=19
@DexteR_000: Ruskie kacapy są gorsze niż zwierzęta, ten kraj powinno się zmieść z powierzchni ziemi. To jest jakaś masakra.
https://twitter.com/SKanevskiy/status/1498302036173103104
Straszne...
Tottenham widzę elegancko poszedł haha
@ArsenalChampion:
Ja się totalnie z Tobą zgadzam. Tak rzuciłem w sumie swoje trzy grosze, ale napisałeś właściwie to samo w poprzednich wiadomościach, których przyznaje się - nie czytałem, bo dopiero wróciłem do domu.
Mi od wczoraj, bo wcześniej nie miałem okazji posłuchać jest do tych wszystkich tez Jarosława Wolskiego i naprawdę ma to odzwierciedlenie w sytuacji Rosji i Ukrainy.
Rosja politycznie już przegrała, przeceniła siebie i nie doceniła Ukrainy. Zamiar był prosty szybki blitzkrieg na Ukrainę z tym co posiadają, żeby pokazać Zachodowi, że ich należy się bać. Rzeczywistość jednak okazała się brutalna i nie dość, że Ukraina dzielnie się broni, to pokazuje światu, że wcale ta Rosja taka mocna (jeśli chodzi o armię, jej ilość i JAKOŚĆ) nie jest...
Większość młodych żołnierzy siada na psychice, większość woli zawrócić na tereny Rosji, bo miały być ćwiczenia...
Destabilizacja Rosji wynika właśnie z zachowania głównie wojska. Modernizacja tego co mają, zajmie lata...
Niezależnie od tego jaki będzie finał, jeśli resztą świata razem z Ukrainą, rozegra tę partie szachów dobrze, a świetnie im to idzie, bo choć giną ludzie to Rosja poza tym, że jest agresorem, staje się coraz bardziej memem... To sankcje na ten kraj ich po prostu zniszczą.
Jak często nie zgadzam się z tytułami Onetu, dzisiaj przeczytałem Putin się przeliczył i nie wie jak się wycofać. Smutna prawda... Jednak bardziej smutna jest jego nieobliczalność.
@cwalin: i to jest piękne, że można tu o wszystkim poczytać! Jak Ci się nie podoba to nie zjeżdżaj na komentarze i juz :)
A poza tym ***** Putina
@cwalin: tam są drzwi :D
Dobra dosyć tej Ukrainy.To jest portal Arsenalu.Zenada.
@miki9971 napisał: "Bierz pod uwagę dość istotną rzecz, o ile zgadzam się z Tobą a propos sprzętu. O tyle, póki co na Ukrainę ruszyły rezerwy zmieszane z zawodowcami... Jeśli wkroczą już tylko wyszkoleni żołnierze, raczej uważam jak większość "mądrych głów" Ukrainy szanse diametralnie się zmniejszają, aczkolwiek... Politycznie Rosja już jest przegranym tej wojny, nawet jeśli uda im się zdobyć Ukrainę..."
Ja wiem zdaje sobie sprawe z tego ze do boju ruszyły głownie poborowcy zmieszani z zawodowcami. Problem ze w Rosyjskiej armii ci poborowcy stanowią duża jej cześć. Dlatego napisałem ze Rosjanie cały czas mają duże szanse na zwycięstwo, ale tutaj już nie masz szans na zwycięstwo w dobrym stylu, to będzie okupione bardzo duzo liczbą strat(juz jest wysoka) i problemami gospodarczymi. Jak później zmodernizować takie wojsko?
Mnie tez ciekawi jak Rosjanie sobie potem wyobrażają okupacje Ukrainy z tak nastawionym anty rosyjskim społeczeństwem
@ArsenalChampion: Bierz pod uwagę dość istotną rzecz, o ile zgadzam się z Tobą a propos sprzętu. O tyle, póki co na Ukrainę ruszyły rezerwy zmieszane z zawodowcami... Jeśli wkroczą już tylko wyszkoleni żołnierze, raczej uważam jak większość "mądrych głów" Ukrainy szanse diametralnie się zmniejszają, aczkolwiek... Politycznie Rosja już jest przegranym tej wojny, nawet jeśli uda im się zdobyć Ukrainę...
Hmmm ciekawe czy Conte się honorowo są zwolni pełen rozczarowania klubem (sic) czy jednak to będzie decyzja Levyego że jednak potężny Antonio z gunwa bata nie ukręci :D
@Dziadyga:
Nie odniosłeś się do związku między Rosją a rozpowszechnianiem teorii spiskowych. Otóż chodzi o niebezpieczeństwo znacznie większe niż szczepionki, dużo groźniejsze niż COVID. Tym niebezpieczeństwem jest zniszczenie więzi społecznych i zaufania do jakiejkolwiek informacji. Wpędzenie ludzi w strach i zaszczucie, tak żeby nie byli pewni co się dzieje, nawet widząc agresję Rosji.
@grzegorz1211: I tak trafia sie ludzie co powiedza ze to nie sa prawdziwe trupy.
Kury w dupę :D
boro leje spurs ;d
Trzeba tez przyznać ze upadł mit o wielkiej nowoczesnej zmodernizowanej armii rosyjskiej. Rosjanie mieli sobie z łatwością poradzić z Ukraińcami, a tym czasem większość i sprzętu pamięta czasy Związku Radzieckiego i jest masakrowana przez Ukrainców. Rosjanie gubią się na polu bitwy, a ich żołnierze mają niskie morale. Oczywiście nadal Rosjanie mogą do wygrać i mają na to duże szanse, ale tutaj od początku był ważny styl w jakim muszą to zrobić. A zaliczają olbrzymie straty i odbudowanie i polepszenie swoich militariów po wojnie moze okazać sie nie mozliwe przez to ze Rosja ma coraz mniej piniędzy,a gdy uderzyły w nią sankcje to juz jest dla nich gospodarcza katastrofa.
Jak ma ktoś ochotę pooglądać mocniejsze zdjęcia/ filmiki z Ukrainy to polecam na twitterze Хyёвий Київ
@papiez4: Zawsze ciary...
@arsenallord napisał: "Gole w La Lidze w tym sezonie:
Alexander Isak - 21 meczów i 4 gole
Aubameyang - 4 mecze i 4 gole
Z kategorii #fakty"
Isak - wiek 22 lata
Auba - wiek 32 lata
Auba też na początku ciągnął wózek później już nie był taki fantastyczny.
Relacja z punktu recepcyjnego
„Wszyscy tutaj byliśmy przygotowani na matki z dziećmi, a niestety większość osób, które tutaj są,to są osoby spoza Ukrainy… mniej więcej może 20% to są matki z dziećmi” - wywiad Polsatu z jednym z ratowników
Tak jak się od początku obawiałem, miejsce matek i dzieci przejęli „studenci”.
Gole w La Lidze w tym sezonie:
Alexander Isak - 21 meczów i 4 gole
Aubameyang - 4 mecze i 4 gole
Z kategorii #fakty
Kiedyś się mówiło ze Ukraina nie ma bohaterów narodowych, dla tego odwołuje się do Bandery. No to teraz Rosjanie nieźle im w tym pomogli. Zelenski, Kliczko, Waleri Załużnyj, Oleksij Reznikov itd. Nikt nie potrafił tak zbudować tożsamości narodowej Ukraińców jak Rosjanie w ostatnich latach. Nawet jak ruscy zajmą kijów to oni ten konflikt i tak już przegrali.
https://m.youtube.com/watch?v=GSaeDNio5Qk
Macie Kijów stream na żywo, ciągle syreny, przed chwilą widziałem bombardowanie, zamiast bezsensownie się przerzucać kto gorszy włączcie na chwilę i sprobujcie sobie wyobrazić że tam jesteście
https://youtu.be/ivgCD31iKyg
To dla Ukraińców teraz. Walczcie!
@ZielonyLisc napisał: "Co ci mam napisać? Ja nie zaprzeczam, masz rację ale są rzeczy na które nie mamy wpływu. Każdy z nas jest egoistą, każde państwo dba o własne interesy, takie są realia i tyle w temacie."
Dobrze,Ja cię nie oskarżam czy coś ;) tylko dla mnie człowieka wrażliwego jest to smutne.Bo ludzie cierpią my nie możemy nic zrobić,a banda psychopatów się bawi.A chciałbym by dobrze miał kazdy człowiek,taka utopijna wizja .
Kiedyś jak byłem młodszy i spędzałem dużo czasu przed telewizorem Mama wyganiała mnie na podwórko do kolegów. Dzięki "Ekspertom" kanonierzy.com wywnioskowałem, że to była "teoria spiskowa". Mama wtedy była tajnym agentem rosyjsko-covidowo-amerykankim chroniącym słodycze w barku.
@Dziadyga: wszystko się zgadza =\= polityka
Co ci mam napisać? Ja nie zaprzeczam, masz rację ale są rzeczy na które nie mamy wpływu. Każdy z nas jest egoistą, każde państwo dba o własne interesy, takie są realia i tyle w temacie.
@gbn: A skąd pomysł że ktoś przymyka oko na inne cierpienie? Taki jesteś pewien tego że ludzie którzy krytykują rosje cieszą się lub mają w dupsku kiedy inny kraj zabija lub wyzyskuje niewinnych cywilów w suwerennym państwie? Bo nie zaobserwowałem. Za to zauważyłem że właśnie wbijają tutaj na przykład ludzie którzy zaraz zaczynają we właściwym momencie wyliczać to i tamto, jakby właśnie neutralizując poczynania rosji.
@12thierry14 napisał: "Mówisz że lubisz wnikliwość i samodzielne wyciąganie wniosków? Wytłumacz mi więc proszę jedna rzecz: wg. instytutu badań mediów, wyniki obserwacji kont Twitterowych zidentyfikowanych 24-go jako ruska propaganda( 500 kont) są następujące. 90% tych kont było wcześniej używanych do rozpowszechniania treści antycovidowo-szczepionkowych.
To są Bracie te chwile prawdy które odkrywają rąbka rzeczywistości."
Tylko 500 kont? Słabo.Przeciez połowa Polaków nie wzięlo eliksiru,więc mam rozumieć,że jeszcze połowy kont ruskich nieodkryto? I to pokazuje jak jesteście tak samo zmanipulowani...a przecież tacy oświeceni xD połowa nie wzięla,bo ma jeszcze wolny wybor...do 2024 roku,poczytać o WHO co kombinują :) nawet się nie kryją z tym,ale wiadomo,fejk..
@Dziadyga napisał: "Dyskusja bardziej o tym jak źli ludzie i państwa antyludzkie są nieodpowiedzialne i zle.W Jemenie umiera rocznie 30k dzieci przez tą wojnę tam prowadzona,kraj jest kompletnie bezbronny i nawet o tym nie wiedziałeś.Tam to zbrodnia wojenna od lat...tu od tygodnia na Ukrainie i jest nadzieja,że może się niedługo dogadają..a tam konflikt na półwyspie arabskim będzie nadal...zapomniany.Czemu ludzie wybierają sobie kto jest lepszy a kto gorszy nawet w ofiarach?"
Specjalnie unikam tematów politycznych, militarnych, związanych z teoriami spiskowymi itp. dlatego, że:
1. Nie jestem "ekspertem" kanonierzy.com
2. Jestem to przede wszystkim, żeby rozmawiać o Arsenalu i piłce chociaż coraz częściej odnoszę się do tego co piszą eksperci.
3. Fakt, że nie wypowiadam się nie znaczy, że nie jestem świadomy tego co dzieje się w Jemenie.
Czemu ludzie sobie wybierają ?
Bo geograficznie, kulturowo ekonomicznie bliżej mi do Ukrainy niż Jemenu. Gdybym mieszkał w Omanie, Syrii, Afganistanie czy innym Katarze pewnie interesowałoby mnie bardziej co dzieje się w Jemenie. Dziś żyję w Polsce wyszło tak, że z ludźmi z Ukrainy mam inny kontakt. Idę do biedronki widzę Sergieya. idę do Żabki na osiedle pracuje tam Pani Julia (też z Ukr) idę do fryzjera chodziłem do Iryny. Gdyby ścinał mnie Hassan, w żabce pracował Abdul pewnie bardziej tym bym się przejmował.
Nikt tu nie wybiela Rosji, tylko nie powinno się przymykać na inne cierpienie które jest dalej od naszej granicy.
@ZielonyLisc napisał: "WŚ. Tak, USA ma swoje za uszami ale dopóki mnie to nie dotyczy tak niech robią swoje ale w momemcie w którym kilkaset km od nas toczy się regularna wojna tak trzema trzymać się z tymi, z którymi ma się szansę na przetrwanie. Polityka to biznes, pieniądz, polityka jest brudna, nie interesuje mnie co robili na Bliskim Wschodzie, interesuje mnie mój region i na tym trzeba się skupić."
A my cały czas o człowieczeństwie mówimy,bo czemu ofiara agresji Rosji jest lepsza a ofiara agresji USA gorsza? Stwierdziłeś,że dopóki cię to nie dotyczy .i to jest bardzo smutne,bo nie ma co kogoś usprawiedliwiać,że zabił kogoś na drugim końcu świata.Smierc to śmierć,zniszczona psychika dziecka jest taka sama na Ukrainie jak i w Iraku czy Afganistanie,wybierasz te zbrodnie "bo ciebie nie dotyczą":i kiedyś jakiś Taj czy Koreańczyk by podobnie powiedział jakby tfu tfu tu rakiety na głowy spadły.I to jest ten problem i teraz ta dyskusja kilku użytkowników,bo nie rozumieją sensu,że śmierć jest równa kto by tego nie zrobił
Ogólnie to dzisiaj ostrzegali przed wzmożoną aktywnością dezinformacyjną i taką która ma na celu wybielanie rosji, wysypie "obiektywnych, postronnych obserwatorów". :D
@FabsFAN napisał: "także jeszcze się okaże, że osoby kazace myśleć samodzielnie innym, same się dały nabrac na kremlowska propagandę xddddd"
zazwyczaj osoby "myślące samodzielnie" recytują hasła z internetu i przyjmują je jako swoje poglądy.
@12thierry14:
Bo on wyłonczył tv i włonczył myślenie xd
@drewniane_krzeslo: Wyjaśniłem w późniejszym poście o co mi chodziło z znakiem równości między tymi państwami, o okupację innych krajów i cierpieniu przy tym ludności cywilnej, nie o to gdzie się gorzej mieszka.
@drewniane_krzeslo napisał: "Konflikt zbrojny gdzie giną niepotrzebnie dzieci na Ukrainie jest świetną okazją na dyskusję o tym jak bardzo złe jest USA ?"
Dyskusja bardziej o tym jak źli ludzie i państwa antyludzkie są nieodpowiedzialne i zle.W Jemenie umiera rocznie 30k dzieci przez tą wojnę tam prowadzona,kraj jest kompletnie bezbronny i nawet o tym nie wiedziałeś.Tam to zbrodnia wojenna od lat...tu od tygodnia na Ukrainie i jest nadzieja,że może się niedługo dogadają..a tam konflikt na półwyspie arabskim będzie nadal...zapomniany.Czemu ludzie wybierają sobie kto jest lepszy a kto gorszy nawet w ofiarach?
@gbn: Powiedz jeżeli miałbyś wybór wolałbyś mieszkać w USA czy w Rosji ?
@Dziadyga:
Mówisz że lubisz wnikliwość i samodzielne wyciąganie wniosków? Wytłumacz mi więc proszę jedna rzecz: wg. instytutu badań mediów, wyniki obserwacji kont Twitterowych zidentyfikowanych 24-go jako ruska propaganda( 500 kont) są następujące. 90% tych kont było wcześniej używanych do rozpowszechniania treści antycovidowo-szczepionkowych.
To są Bracie te chwile prawdy które odkrywają rąbka rzeczywistości.
Że też Ci się chce... @ArsenalChampion:
O "śmiercionkach" Dziadyga też nawalal tutaj posty jak opętany. Poszukam potem informacji ze źródłem, ale czytałem o Słowacji, która wskazała ruskie profile na TT szerzace dezinformacje w ich kraju i były tam treści ofc prorosyjskie, antyamerkanskie, a w czasie pandemii antyszczepionkowe xD także jeszcze się okaże, że osoby kazace myśleć samodzielnie innym, same się dały nabrac na kremlowska propagandę xddddd
W polityce światowej jak i regionalnej trzeba być elastycznym tak jak Włochy (mniej) czy Szwecja w czasie II WŚ. Tak, USA ma swoje za uszami ale dopóki mnie to nie dotyczy tak niech robią swoje ale w momemcie w którym kilkaset km od nas toczy się regularna wojna tak trzema trzymać się z tymi, z którymi ma się szansę na przetrwanie. Polityka to biznes, pieniądz, polityka jest brudna, nie interesuje mnie co robili na Bliskim Wschodzie, interesuje mnie mój region i na tym trzeba się skupić. W polityce nie ma sprawiedliwości, wygrywa silniejszy i cwany. Dywagacje na temat AA BO USA TO TO są absurdalne.
@Dziadyga napisał: "Normalni ludzie również wyciągają wnioski.Czasami dla porównania włączyłem CNN vs RT jak była wojna w Syrii,można ładnie zauważyć jak piękne manipulacje idą z obu stron."
o jezu, ale to ze jest propaganda z obu stron to jest normalne, zwłaszcza podczas wojny. Tutaj jest nawet zasadnicza roznica. Tylko ze ty w świecie demokratycznym masz często dostep do Rosyjskiej propagandy, podczas gdy w Rosji jest ona z miejsca blokowana. @Dziadyga napisał: "Była wcześniej dyskusja o Jemenie i nigdzie w g**noportalach polskojęzycznych nie uświadczysz żadnej informacji,bodaj ostatnia jak wpiszesz słowo Jemen w google to będzie z przed ponad 3miesiecy! Ty taki oświecony niby a też czerpiesz wiedzę z rzekomo dobrych źródeł według twojego mniemania i tak samo o Jemenie byś wziął jakiś argument napisany z przed tylu miesięcy od jakiegoś propagandzisty a natomiast nasz szanowny kolega o nicku adias opisał konkretnie co tam się dzieje,informacje z pierwszej ręki bez żadnej cenzury.I Ja takie źródło szanuje i wierzę.Dlatego w każdym temacie szukam informacji jak najbardziej nieprzekreconej przez hieny dziennikarskie.A ty wierzysz w swoje gówno portale,tak też można."
Nie mam pojęcia co się dzieje w Jemenie i nie będę sobie dlatego budować wniosków, mało co czytałem na ten temat. i tez nie jestem oświecony i zdaje sobie z tego sprawe ze obie strony mogą kłamać. Tylko ja z tego nie wyciągam juz pochopnych wniosków. A u ciebie problem jest taki ze jak widać ufasz źródłom, szczególnie takim które podają sie za obiektywne nie związane z żadna stroną. Zobacz przykładowo uznałeś za pewnik słowa osoby z kanonierzy.com, która jest totalnie anonimowa i nic o nie wiesz. Nie masz pojęcia kto siedzi przed komputerem. @Dziadyga napisał: "nasz szanowny kolega o nicku adias opisał konkretnie co tam się dzieje,informacje z pierwszej ręki bez żadnej cenzury.I Ja takie źródło szanuje i wierzę.Dlatego w każdym temacie szukam informacji jak najbardziej nieprzekreconej przez hieny dziennikarskie.A ty wierzysz w swoje gówno portale,tak też można."
@drewniane_krzeslo: No nie koniecznie ;)
Wiecie co?
Wydawało mi się, ze żyjemy w epoce przełomowej, w czasach kiedy ludzkość się zjednoczy w imię dobra ogółu, zacznie pracować nad globalnym pojednaniem, zatra się granice, przestaniemy się wzajemnie dyskryminować nie zależnie od poglądów, koloru skóry, czy wyznania.
Nauka jest na takim poziomie, że nie dużo brakuje nam ssakom, które przeszly taka ewolucję, by skupić się na eksploatacji wszechświata, odkrywaniu i osiedlaniu się na nowych planetach. Zgłębianiu prawdy o tym skąd i po co jesteśmy, w sensie naukowym.
Tymczasem jeden psychopata, narodu wybranego przez swoje chore ambicje zabija niewinnych ludzi, grożąc przy tym zagłada ludzkości, jeśli ktoś się sprzeciwi.
Gdzieś na świecie chorzy wyznawcy w imię jakiegoś schizofrenika, który ubzdural sobie, że jest pół bogiem, czy tam prorokiem mordują ludzi, którzy w to nie wierzą.
Gdzie indziej jeszcze mordują się dla pieniędzy.
I naszła mnie taka smutna refleksja, że chyba jako, gatunek nie zasługujemy na to wszystko, co nas otacza, że prędzej czy później jesteśmy, skazani na zagładę.
Za mało jest w nas empatii, za łatwo dajemy sobą manipulować, nie potrafimy postawić dobra ogółu ponad swoje własne. Macie podobne przemyślenia?
@gbn napisał: "USA = Rosja, jak najbardziej,.zło tego świata."
Widzę, że u kogoś jest grubo