Xhaka z czerwoną kartką, Auba z samobójem: AFC 0-1 Burnley
13.12.2020, 21:05, Łukasz Wandzel 1970 komentarzy
Po kilku miesiącach od rozpoczęcia sezonu aż trudno uwierzyć, że spotkanie Arsenalu z Burnley w ramach 12. kolejki Premier League był pojedynkiem drużyn z dolnej części tabeli. Czarne chmury zbierają się nad Mikelem Artetą, który jak najszybciej musiał przerwać fatalną ligową passę. Nie było do tego lepszej okazji niż starcie z Burnley, czyli drużynie kończącej poprzedni sezon w środku stawki, a teraz znajdującej się w strefie spadkowej.
Obstawiasz mecze Premier League? Sprawdź Kody promocyjne bukmacherów 2020 Które najlepsze? Mogą być przydatne podczas kolejnych emocjonujących weekendów z „Kanonierami”.
Mimo to podopieczni Seana Dyche'a wywieźli z Emirates Stadium komplet punktów, za który mogą dziękować jedynie Kanonierom. Londyńczycy od pierwszego gwizdka przeważali nad ekipą przyjezdnych, choć wciąż nie mogli się przełamać i znaleźć drogi do bramki. Szanse na wygraną znacznie zmalały, gdy czerwoną kartkę dostał Granit Xhaka. Z kolei samobój Aubameyanga te szanse pogrzebał.
Składy obu drużyn:
Arsenal: Leno - Holding, Gabriel, Tierney - Bellerin (74' Maitland-Niles), Xhaka, Elneny, Saka - Willian (82' Nketiah), Lacazette (60' Ceballos), Aubameyang.
Burnley: Pope - Lowton, Tarkowski, Mee, Taylor - Brady, Westwood, Brownhill, McNeil - Wood (70' Vydra), Rodriguez (59' Barnes).
Od początku spotkania Arsenal utrzymywał się przy piłce dłużej niż rywale i forsował grę lewą stroną. The Clarets rzadko przechodzili do ataku, ponieważ partnerzy Chrisa Wooda i Jaya Rodrigueza nie potrafili wyprowadzić piłki środkiem. Przyjezdni mogli liczyć głównie na dalekie wykopy. Dzięki jednemu z nich, w wykonaniu Nicka Pope'a, bliski otwarcia wyniku w 14. minucie był Chris Wood. Nowozelandzki napastnik niecelnie uderzył futbolówkę głową. Była to jedna z nielicznych szans gości w pierwszej części spotkania.
Kanonierzy powoli rozkręcili się po 20 minutach, lecz wciąż byli mało skuteczni. Dobrą okazją była główka Roba Holdinga, kilka minut później lepszą sytuację zmarnował Lacazette, trafiając w Nicka Pope'a z bliskiej odległości. Przez 45 minut w meczu padło zaledwie jedno celne uderzenie na bramkę. Lepiej wyglądało to dopiero po przerwie, gdy londyńczycy zaczęli od kilku obiecujących okazji. Najpierw Pierre-Emerick Aubameyang zamienił się miejscami z Kieranem Tierneyem. To Gabończyk dogrywał do Szkota, który wbiegł w szesnastkę. Piłka po strzale lewego obrońcy powędrowała jednak wprost w ręce Nicka Pope'a. Chwilę później Aubameyang oddał strzał głową, a w kolejnej sytuacji strzelał Bukayo Saka. Bramkarz Burnley pozostawał nieugięty.
Lepszy okres gry zakończył się wraz z przepychankami z udziałem Granita Xhaki. Ego zawodnika Arsenalu zafundowało Szwajcarowi czerwoną kartkę i osłabiło zespół. Mecz bez jednego zawodnika pozornie stał się bardziej wyrównany. Kanonierzy nie mogli pozwolić sobie na nieustanne atakowanie bramki Pope'a, ponieważ musieli tracić siły na obronę. Mimo to gospodarzom zdarzało się zmusić golkipera rywali do wysiłku. Jednak w 73. minucie to drużyna Burnley objęła prowadzenie po strzale z rzutu rożnego. Gol zdobyty w zamieszaniu okazał się być trafieniem samobójczym Pierre'a-Emericka Aubameyanga.
Czerwona kartka Granita Xhaki była pierwszym gwoździem do trumny w tym meczu. Drugim okazała się być stracona bramka, która niefortunnie była golem samobójczym w wykonaniu Pierre'a-Emericka Aubameyanga. Po bramce dla Burnley na twarzach piłkarzy Mikela Artety nie widać już było motywacji. Gospodarze, grając bez jednego zawodnika, wciąż mieli swoje sytuacje, ponieważ The Clarets bronili już tylko korzystnego rezultatu. Desperackie próby Arsenalu były nieskuteczne wobec twardo grających obrońców Burnley i świetnej dyspozycji Nicka Pope'a.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@alexis1908: tak, trener z autorytetem sprawi, że Xhaka będzie chciał tu grać. Arteta też to zrobił na początku, a teraz wielki generał się obraził. Pokażmy piłkarzom, że jak będą się fochać to będą dostawać to czego chcą
Jak zwykle, zarząd obudzi się po fakcie i oby tym razem, nie za późno. Przy późnym zwolnieniu Emery'ego, udało im się ślizgnąć do gry w europejskich pucharach. Aktualnie, boję się, że jak Mikel wyleci za późno, to my będziemy w strefie spadkowej z stratą kilku punktów do bezpiecznej strefy, bo tak właśnie wyglądamy na boisku i żeby wtedy nieokazało się wszystko za późno.
@madej: 78
@ZielonyLisc: Jaka waga?
@Naburator: Każdy trener z autorytetem to ogarnie jaki Arteta ma autorytet średni pilkarz i asystent.
Tak się zastanawiam właśnie dlaczego Arteta wypuszcza ten sam skład dziadów co mecz w Premier League i mam pewną hipotezę. Może przez tę obniżkę pensji te patałachy mają zapisaną w kontrakcie określoną liczbę minut, które muszą rozegrać ? Co myślicie Panowie? Bo ja nie wierzę, że Arteta jest tak ślepy i wypuszcza ten sam skład na Premier League do tydzień, który wiadomo, że grać nie potrafi. Taki np. Auba.. Został, ale bez względu na wyniki musi w sezonie rozegrać określoną liczbę minut. Może to jest odpowiedź dlaczego tak nasi "piłkarze" mają na wszystko wywalone.
Za kilka meczy znowu będziemy 4senalem tylko że od końa :(
Robię ostry trening aby lepiej czuć się, aby każdy Xhaka miał obita mocniej mordę
zwolnia artete ale te czaki czamby holdinie i inne baleriny bd tacy sami xdd
@songoku95: haha spoko, jakos mnie to nie rusza XD. nicku juz nie zmienie - jest jaki jest ;d
@alexis1908: tak, pozwolym graczom zwalniac trenerów, dla odmiany za pół roku będzie ten sam burdel co teraz
Freddie Ljunberg has warned club chiefs that too many of the Arsenal squad don't care and their attitude is unlikely to improve with the appointment of Mikel Arteta.
@songoku95: Obydwoje chyba byli celem, ale Mikel nie dostał tego kogo chciał, czyli znowu wracamy do punktu wyjścia. To trener powinien zdecydować, który zawodnik powinien przyjść. Skoro niby, Kroenke sam wyłożył kasę na Thomasa, a OL wołało więcej kasy, to był zysk z sprzedaży Martineza i mogli go kupić. Takie gdybanie.
Dzisiaj juz go nie zwolnią musimy spaść do strefy spadkowej zeby ktos zrozumiał ze trzeba ratować ten sezon.
Jeżeli doniesienia z szatni są prawdziwe to samo zwolnienie Artety nic nie da. Arteta musi odejść? Ok, ale z nim lecą te wszystkie zgniłe jabłka muszą odejść w tym samym momencie. Po co nam nowy trener, który ogarnie ich na miesiąc, a potem znowu się obrażą, bo okazuje się, że ten trener też im biegać każe, że też odsunie Ozila, bo jednak nie jest zbawieniem, żę Guendouzi jednak poza faulami w środku pola faktycznie nic nie daje. Aktualnie trzymam kciuki by prawidłowo rozpoznano problem i każdego z prowodyrów w szatni odstrzelić, nawet jeżeli byłaby to gwiazda.
Arsene Wenger...
Come back! Please!
@losnumeros: Tak, masz rację. Chyba nawet jeden i drugi był celem a udało się kupić tylko Thomasa.
Dobrz e dobrze 130 na klate, jest git i to bez t100
@alexis1908: Klub ma kontakt z Sokratisem. Myślę, że ktoś mimo wszystko wyszedł z założenia że bardziej tego Sokratisa opłaca się trzymać jak rozwiązać kontakt i puścić go do PSG. Pytanie, czy Grek chciał mieć wypłaconą potencjalny zarobek z góry? Myślę, że tak bo w innym wypadku The Gunners by się zgodzili tak jak to miało miejsce z Mikim.
Saliba? Nie gra w LE, mogli nie zgłaszać np. Mustiego zgadzam się ale Wilo może grać normalnie w PL, COC a to że nie gra to już jest wina Mikela, powinien zostać wprowadzony ale patrząc na to jak klub funkcjonuje to naprawdę do duetu Holding-Gabriel nie można się przyczepić.
Guendo? Pisałem poniżej, gość już za Emerego odwalał chore akcje i po przyjściu Mikela wielu cieszyło się, że w końcu zostanie on utemperowany (przecieki). Mikel się nie *******i, albo robimy tak jak on chce albo wcale. A wystarczy spojrzeć na Nilsa, który potrafił wejść w łaski Hiszpana.
A co do Ozila to pisałem poniżej.
@aaron_maj: Mam nadzieje, że jak teraz działa Mikel+Edu i to oni są w dużej mierze odpowiedzialni za to co się dzieje w klubie to w końcu zapanuje jakiś ład.
Ten amator jeszcze nie zwolniony ?
To po cholere Arteta wystawiał Ozila, a nagle go odstawił?
@songoku95: Może coś mylę. Jednak czy ktoś tutaj nie wstawiał, że Arteta chciał sprowadzić Aoura, a dostał Thomasa?
co do Ozila to nawet jeśli Arteta jakimś cudem przetrwa do stycznia i nie poprawi wyników to tylko przez swoje ego "psedotrenera" musiałby nie spróbować Ozila w kilku meczach. Przecież sezon w lidze i tak jest stracony, walczymy co najwyżej o lige europy
Z innej beczki. Zmarł Hullier były trener Liverpool.
Piłkarze graja na zwolnienie Artety , grali na zwolnienie Emerego , bedą grać na zwolnienie następnego. Jeśli Arteta ma odejśc , to połowa składu powinna polecieć razem z nim.
Sorry, ale jeżeli to prawda, że Arteta jest pokłócony z niektórymi piłkarzami od miesięcy to na zdrowy rozum, jak to ma funkcjonować? Trener nie może być próżnym i konfliktowym bucem. Za chwile przestanie rozmawiać z Holdingiem, Bellerinem i połową składu. Manager powinien gasić pożary, a nie je wzniecać. Szczególnie, że nie ma ŻADNEGO autorytetu jako trener, a piłkarzem też wybitnym nie był. Moim zdaniem ewidentnie chłopaki grają na zwolnienie trenera. Nie mi oceniać czy jest to dobre czy złe, ale pracować w miejscu gdzie jest toksyczna atmosfera to dramat. Ja mam wrażenie, że Arteta najzwyczajniej odleciał i mam nadzieje, że jak najszybciej odleci, ale samolotem do Hiszpanii.
@madej: problem z Ozilem miał już kasztan :) A Freddie tylko potwierdził w ostatnim wywiadzie, że Mesut nie nadaje się do gry. Niemiec jest do odstrzału.
@losnumeros: Po pierwsze, myślę że się nie kłócimy a rozmawiamy :).
Po drugie, dlatego wywalili Raula, mam nadzieje, że większe kompetencje Mikela i Edu pomogą w tym aby ten klub W KOŃCU NORMALNIE FUNKCJONOWAŁ. O to wszystkim chodzi.
PS. Współczuje wszystkim, którzy mają w nicku coś związanego z Xhaką @Chakaa:.
myśle, że ze względu na ozila jeśli arteta ma być zwolniony to przed zgłoszeniem składu na drugą część rozgrywek, bo co jeśli Arteta go nie zgłosi a nowy trener byłyby "bardziej myślący" niż on i jednak chciałby go w składzie? Po drugie teraz nie ma Ligi Europy żeby zaciemniać obraz tragedii jaką gramy, w Carabao też jest chyba ktoś lepszy kto nas wykopie z tych rozgrywek. Więc moim zdaniem to grudnia Artety nie będzie
@songoku95 napisał: "1. Myślę, że za bardzo upraszczamy temat. Nie jestem w stanie tego zrozumieć, ale myślę że Mikel tutaj nie jest decydentem a ktoś wyżej kto bezpośrednio przyjmuje, rozpatruje oferty. Powinna być lepsza komunikacja i oczywiście jestem zdania, że Sokratisa nie powinno być w klubie.
2.Mikel na ten temat wiele razy mówił. Nie zdążyli go wypożyczyć, czy to jest wina Mikela, że Wilo nie gra? Tak, ale to że nie został wypożyczony to już nie jest jego winą.
3.Nie jest w kompetencji Mikela negocjowanie transferów
4.Nie wiem co mam na ten temat powiedzieć. Luiz jest tak skrajną jednostką budzącą tyle emocji we mnie, że brakuje mi słów. Z jednej strony gość świetnie wchodzi po pandemii (prócz meczu z Citami) do drużyny i jest podstawowym zawodnikiem, jeden z bohaterów meczów na Wembley. Mimo wszystko jestem w stanie zrozumieć chęć zostawienia Brazylijczyka bo gość był naszym pierwszym rozgrywającym. Ten sezon jest fatalny, ale to dla wszystkich.
5. Raul za to poleciał
6. Pisałem o tym, że decyzja o zostawieniu jest dobra, a to że mało gra jest całkowcie dla mnie niezrozumiałe.
7. Nie wiemy jak faktycznie te konflikty wyglądają, jakie są konkretne powody i jak to działa na innych. Prawda jest taka, że jest trener i jest piłkarz, który ma za zadanie go słuchać. Mateo kocham i uważam że gość powinien zostać, ale wierze Mikelowi i wiem, że miał swoje powody. Zresztą były przecieki, że Mateo to gimbus i zachowuje się jak debil."
Tak jak pisałem na początku komentarza, jestem ciekaw kto i w jakim stopniu za to odpowiada. Ja wiem ze transfery i kontrakty negocjuje zarząd ale Mikel otrzymał posadę menedżera nie bez przyczyny i miał mieć duży wpływ ba te sprawy. A to ile miał faktycznie do powiedzenia to pozostaje niewiadomą. A zbyt późne wypożyczenie Saliby to idiotyzm na całej linii i tłumaczenie ze nie zdążyli. Mieli na to przynajmniej kilka tygodni, bo o tym ze Arteta nie będzie go wystawiał było wiadomo od meczu o tarcze wspólnoty.
@call_me: Czy ty rozumiesz, że przez to jest problem? Bo właściciel ma gdzieś wszystko, ważne, że liczby na koncie zgadzały się do pewnego momentu i od tego zrobił się cały kryzys.
@songoku95: nie zgłoszenie Saliby to jest tylko jego wina wypychniecie Guendo to jest jego wina postawienie na Xhake jest jego wina. Sokratis chciał odejsc nie zostal puszczony. Juz nie chce mówić o Mesucie bo mieć w skladzie zawodnika który faktycznie potrafi dograć piłkę nie zgłosić go nigdzie nie mówię ze powinien grac za nazwisko ale on przez 20 min zrobi wiecej niz Xhaka.
@IPiotrek: xD poprawil gre obronna? Przyszedl Gabriel który świetnie czyści ale to cala druzyna gra autobus a nie że obrona funkcjonuje świetnie
@songoku95: I przez to jest problem w klubie, bo nie ma odpowiednich ludzi na niektórych stanowiskach oraz tak jak pisałeś, brak komunikacji. Trener chce zawodnika x, ale ktoś z góry stwierdzi, że lepszy będzie mój gracz i trener dostaje zupełnie innego zawodnika. Ja już kończę drążyć tą rozmowę, bo temat rzeka, my się kłócimy, a wszyscy w Arsenalu klepią się po plecach, bo kasa wpada. Problem leży wszędzie i dopóki sam właściciel, nie złapie wszystkich za mordy i nie zrobi porządku, to my jeszcze kolejne 10 lat nie wyjdziemy z kryzysu, ale my nie mamy właściciela i tutaj zaczyna się problem. Tutaj ma być kolektyw, a nie indywidualne postrzeganie sytuacji na różnych stanowiskach i szkodzenie klubowi.
@alexis1908: Spalettiego tez bym widzial.
Favre bym chcial jednak najbardziej mimo wszystko :p
@songoku95: Wfekt bylby ten sam?
No nie bylby Panie kolego. Co do Sokratisa okej, bo mamy w kadrze x zawodnikow ze sr obrony.
Natomiast kreatywnego mamy tylko willocka jakby nie patrzec :)
Bo gosc jest tak potezny ze wygryzl samego mistrza swiata :)
@XandeR: XD
@alexis1908: racja :)
Swoja droga to Ljungberg > Arteta
@madej: Faktycznie winą Mikela jest to, że Arsenal nie potrafił sprzedać zawodników i kogoś musiał odstawić :). Padło na tych dwóch. Mogło paść na Mustafiego i kogoś tam innego i efekt byłby ten sam.
Ja mam mieszane uczucia. Arteta poprawił to co było do poprawienia czyli defensywę. Tracimy mało bramek i w obronie gramy pewniej.
Problem jest z ofensywą i to nie zaczęło się od Artety. Od czasu Unaia mamy problem z kreowaniem sobie okazji. Strzelamy nieporównywalnie mniej bramek niż za Wengera.
To jest zamknięte koło. Napastnicy grają z dużym ciśnieniem, bo praktycznie nie mają piłek, a każda okazja jest na wagę złota. To sprawia, że w kluczowych sytuacjach brakuje im luzu, spinają się i efekty są słabe. Tu nie ma komfortu, że zaraz będzie następna okazja, żeby się zrehabilitować.
Laca na 10 i Auba na szpicy to moim zdaniem dobry pomysł na chwilę obecną, ale co z tego jak za nimi "biega" Granit i Elneny. Z chęcią zobaczyłbym jak to by zadziałało kiedy zamiast "generała" regularnie grałby Thomas nawet z egipcjaninem.
Arteta raczej nie zostanie zwolniony. Xhaka w zimie nie odejdzie. Spodziewam się, że ofiarą tego co teraz oglądamy będzie Laca, który zostanie sprzedany, aby zgromadzić kasę na jakiegoś pomocnika kreatywnego.
@Gofer999: To już wolę Smudę.
@madej: Tez go lubie jego Gladbach grało fajnie to samo BVB :) ja bym widział Spallettiego i Intet i Rome wyprowadził z głębokich kryzysow z Interem nawet 1 raz od x czasu awansował do LM.
Ja jestem zdania, ze za kryzys w szatni odpowiedzialny jest Arteta i nikt wiecej.
On podjal decyzje o niedopuszczeniu do rozgrywek Ozila, Sokratisa.
Dla mnie to jest abstrakcja. Nawet jesli nie chcial nimi grac to jednak w kadrze powinni sie znalezc.
Zreszta zespol na treningach widzi, co podkreslali niejednokrotnie ze Np Ozil zapierd*** :)
Nie ma wynikow, to zaczynaja sie spekulacje.
Skoro Auba mial okazje grac z Ozilem i miec x podan otwierajacych a nagle nie ma nic to i frustracja sie pojawia i wzajemne pretensje.
Moim zdaniem chocby Allegri do takeij sytuacji by nie dopuscil. I mialby ich w kadrze. To jest ta roznica.
Chcialbyc jak Pep, ktory wypierdziel Harta czy Toure w pozniejszym czasie. Tyle ze tam od razu przyszli zastepcy. U nas w ich miejsce jest Willock, czy Mustafi. To jest ta roznica.
@Paul77:
Zgadzam się, ale łatwiej to przeprowadzić "nowej miotle". Będzie to miało zupełnie inny wymiar niż gdyby nagle Arteta zaczął odstawiać od składu ludzi, których sam do tego składu powołał lub w niektórych wypadkach nie powołał. Po za tym. Nie ma też mowy o tym by nagle zarząd podjął jakieś działania związane z kadrą. Dlaczego? Ano dlatego, że to by już kompletnie zrujnowało i tak już zrujnowany autorytet managera. "Chłopak sobie nie poradził i poszedł się poskarżyć".
@ljungberg77: Personalnie nie ale ogólnie tak- wszystkich tych co wierzą lub chcą wierzyć, że tych piłkarzy stać na więcej niż teraz.
Niektórzy z nich nie mają statusu gwiazd? Auba, Partey, Willian, Ozil? To nie są goście ze statusami gwiazd?
Napisałeś to jakbyś był jakimś wieszczem? Wiedzącym? Jakby reszta towarzystwa niemiał zmysłu obserwacji i mimo, że łudzi się czy wręcz kibicuje, żeby takie parówy jak Xhaka, Willian czy Bellerin zagrały w końcu dobry mecz?
Czy może z Rivaldo obgadałeś to na Videoczacie z Ianem Wrightem?
@Paul77:
To kto ma przyjść? Arsenal ma spaść do Championship? Tak po prostu, bo nie ma sensu tego ratować? Bez jaj już. To duże wyzwanie dla najlepszych trenerów, ryzykowne, ale nie oznacza od razu, że wszyscy będą się bali tego podjąć. Dobry trener lubi wyzwania i podejmuje ryzyko. Proste i logiczne. Dlaczego? Bo jest dobry, uważa się za dobrego i na tyle wyrobioną pewność siebie, że wierzy, że sobie poradzi, co może przynieść mu chwałę. Lub wpadkę. No ale w ten zawód jest to wliczone.
@losnumeros:
No, ale co to wnosi do mojej wypowiedzi. Powtórzę to ostatni raz. Nawet gdybyś był papieżem, prezydentem Dudą, Artetą, czy Aubą właścicielem Arsenalu jest Kroenke. I traktuje klub jak inwestycje.
Więc NA TYM POLU NIC SIĘ NIE ZMIENI.
Mnie zastanawia jedno. Arteta przyszedł w trudnej sytuacji i nieco poprawił naszą grę. Nasza gra w LE (tak wiem inny poziom) wygląda, jakby przygotowywał ich zuepłnie inny trener. Więc skoro część zawodników jest przeciwko trenerowi dlaczego nie wyśle ich do rezerw? Sama zmiana trenera tutaj nam nic nie da, bo za pół roku Granitowi coś będzie przeszkadzać znowu i bedzie odawal takie akcje. Jak dla mnie nie klub nie powinien robić porządku z Artetą a z bandą zawodników
@alexis1908: Hmm mozliwe ;)
Aczkolwiek jego styl najbardziej przypomina mi styl reprezentowany przez Wenge, w ktorym sie zakochalem. Moze stad ta sympatia do Favre :))
@losnumeros:
1. Myślę, że za bardzo upraszczamy temat. Nie jestem w stanie tego zrozumieć, ale myślę że Mikel tutaj nie jest decydentem a ktoś wyżej kto bezpośrednio przyjmuje, rozpatruje oferty. Powinna być lepsza komunikacja i oczywiście jestem zdania, że Sokratisa nie powinno być w klubie.
2.Mikel na ten temat wiele razy mówił. Nie zdążyli go wypożyczyć, czy to jest wina Mikela, że Wilo nie gra? Tak, ale to że nie został wypożyczony to już nie jest jego winą.
3.Nie jest w kompetencji Mikela negocjowanie transferów
4.Nie wiem co mam na ten temat powiedzieć. Luiz jest tak skrajną jednostką budzącą tyle emocji we mnie, że brakuje mi słów. Z jednej strony gość świetnie wchodzi po pandemii (prócz meczu z Citami) do drużyny i jest podstawowym zawodnikiem, jeden z bohaterów meczów na Wembley. Mimo wszystko jestem w stanie zrozumieć chęć zostawienia Brazylijczyka bo gość był naszym pierwszym rozgrywającym. Ten sezon jest fatalny, ale to dla wszystkich.
5. Raul za to poleciał
6. Pisałem o tym, że decyzja o zostawieniu jest dobra, a to że mało gra jest całkowcie dla mnie niezrozumiałe.
7. Nie wiemy jak faktycznie te konflikty wyglądają, jakie są konkretne powody i jak to działa na innych. Prawda jest taka, że jest trener i jest piłkarz, który ma za zadanie go słuchać. Mateo kocham i uważam że gość powinien zostać, ale wierze Mikelowi i wiem, że miał swoje powody. Zresztą były przecieki, że Mateo to gimbus i zachowuje się jak debil.