Zapewnić sobie awans. Arsenal vs Lens

Zapewnić sobie awans. Arsenal vs Lens 28.11.2023, 13:12, Trempa 804 komentarzy

Plan jest prosty. Zwyciężyć i zapewnić sobie awans z pierwszego miejsca do 1/8 finału Ligi Mistrzów. Naprzeciwko stanie drużyna Lens, która tanio swojej skóry nie sprzeda, walcząc o każdy punkt, który pomoże im w promocji do fazy play-off.

Kanonierzy przystąpią do spotkania po wyjazdowej wygranej z drużyną Brentford. Zwycięskiego gola zdobył w końcówce Kai Havertz, który prawdopodobnie dostanie szansę od pierwszej minuty w środowym meczu. Co ważne, lista kontuzjowanych zawodników nie powiększyła się, więc niedostępni będą piłkarze z długoterminowymi urazami: Timber, Partey i Smith Rowe. Do składu meczowego włączony będzie Fabio Vieira, który w ligowych rozgrywkach pauzuje za czerwoną kartkę.

Zespół Lens wydaje się wracać na właściwe tory w Ligue 1. Po fatalnym początku, Les Artésiens notują obecnie serię 8 meczów bez porażki i z ostatniego miejsca, które zajmowali po 5 kolejkach, wspięli się na 6 pozycję. Co więcej, ostatnie pięć spotkań kończyli z czystym kontem. Franck Haise nie będzie mógł skorzystać z następujących zawodników: Cabot, Farinez, Guilavogui, Machado. Do składu wróci Kevin Danso - podstawowy obrońca, który przez drobny uraz opuścił ostatnią potyczkę ligową.

Arsenal będzie chciał przerwać niechlubną passę w historii spotkań Ligi Mistrzów przeciwko drużynie Lens. Jeden remis i dwie porażki tworzą statystykę, która mówi, że jeszcze przeciwko żadnej drużynie nie musieliśmy czekać tak długo na zwycięstwo w Lidze Mistrzów. Czas na wygraną!

Rozgrywki: Liga Mistrzów
Miejsce: Arsenal Stadium, Londyn
Data: 29 listopada, godzina 21:00 czasu polskiego
Sędzia: A. Soares Dias
Transmisja: Polsat Sport Premium 2

Liga MistrzówRC Lens autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Embix komentarzy: 212329.11.2023, 13:20

@KapitanJack10 napisał: "Graliśmy ofensywnie i nie wygraliśmy nic, a teraz wygrywamy i jest źle, bo powinniśmy grać ofensywnie jak w tamtym sezonie."
W tamtym roku byliśmy na zimę liderem. Teraz wskoczyliśmy chwilowo na lidera.
Posypaliśmy się przez kontuzje od stycznia a jak wyleciał Saliba ze składu to nas orali.
W tym sezonie już ledwo mamy kim grać.
Jeden pomocnik do rotacji
Obrona na styk - jak ktos wyleci to będzie powtórka.

Ty chłopie zachwalasz- ja się martwię czy wytrzymamy do okienka transferowego

Rynkos7 komentarzy: 757029.11.2023, 13:13

@ozzy95 napisał: "I zgadzam się z Tobą, albo gwizdać tylko "rękę" w sytuacji gdy ktoś robi "Suareza", albo ewentualnie stworzyć załącznik z wyjaśnieniem "naturalnego ułożenia rąk" w różnych sytuacjach boiskowych- skok do główki, blokowanie wślizgiem itd."

Dokładnie. Warto dodać, że już mamy coś takiego jak "faul taktyczny", czyli sędzia cały czas interpretuje na boisku czy faul był efektem walki o piłkę czy faul był sam w sobie czymś zamierzonym, w tym drugim przypadku mamy z automatu żółtą kartkę. Nie widzę żadnych przeszkód aby przenieść ten przepis do zagrań ręką.

KapitanJack10 komentarzy: 5642 newsów: 429.11.2023, 13:10

@Kiepomen napisał: "Gramy wyraźnie gorzej do przodu niż w zeszłym sezonie i robi się z tego jakąś wybitna ideę Artety, który "dojrzewa". Tak gramy gorzej i nie, nie jest to wybór Artety tylko nasza słabość, która musimy wyeliminować bo w końcu przestaniemy wygrywać mecze na ostrzu noża i zacznie się narzekanie. Serio rozwala mnie to lykanie wszystkiego co mówi Arteta jak świętość jakas"
Popatrz na Tottenham Artura Dziambora i zobacz jak to fajnie jest grać futbol na tak. Popatrz na Newcastle z Liverpoolem, gdzie grając w przewadze wprowadzali ofensywnych piłkarzy, żeby dalej grać do przodu. Popatrz na Burnley, które grało "antyfutbol" i robiło rekordy punktowe, ale stwierdzili, że potrzebują nowoczesnego trenera z otwartym podejściem.

Graliśmy ofensywnie i nie wygraliśmy nic, a teraz wygrywamy i jest źle, bo powinniśmy grać ofensywnie jak w tamtym sezonie.

ozzy95 komentarzy: 2197 newsów: 129.11.2023, 13:08

@Rynkos7: normalnie opisałeś wszystko to, co miałem ochotę wypocić. Dla mnie w przepisach na dzień dzisiejszy jest pewien błąd logiczny mianowicie: W przypadkach gdy zawodnik drużyny broniącej nie walczy o piłkę, ale jedynie swoją interwencją zamierza zatrzymać piłkę kopniętą przez przeciwnika w jej drodze w światło bramki lub w pole karne (strzały i dośrodkowania, również z rzutów wolnych), to za jedyne naturalne ułożenie jego rąk uznaje się ułożenie nie zwiększające tzw. obrysu ciała.

Nie wiem jak we wspomnianej sytuacji Saliba vs Chelsea skacząc do główki trzymać ręce wzdłuż tułowia i nie powiększać obrysu..., to właśnie byłoby totalnie nienaturalne, może w jakimś tradycyjnym tańcu Masajów się tak robi, ale w meczu piłki nożnej jeszcze nie widziałem zawodnika, który w ten sposób skakałby do główki.

I zgadzam się z Tobą, albo gwizdać tylko "rękę" w sytuacji gdy ktoś robi "Suareza", albo ewentualnie stworzyć załącznik z wyjaśnieniem "naturalnego ułożenia rąk" w różnych sytuacjach boiskowych- skok do główki, blokowanie wślizgiem itd.

Piotrek95 komentarzy: 976229.11.2023, 13:04

@Mastec30 napisał: "Karny = Ręka i każdy wie jasno o co chodzi. Wyjątkiem są ręce przy ciele lub ewidentnie naturalnie ułożone i mamy 100% jasność, decyzja nie będzie podejmowana w oparciu o czyjaś interpretacje. Już wole żeby było kilka bramek więcej niż wkurzać się co mecz że tutaj jest karny a w meczu następnym nie ma przy identycznej sytuacji"

To nie jest takie proste, gdyby każda ręka była karnym to po prostu byłoby nabijanie rąk i tak by wyglądało granie w polu karnym

A jesli tak jak piszesz naturalnie ułożone miałyby nie być gwizdane to znowu jest duża interpretacja

Be4Again komentarzy: 396029.11.2023, 13:01

@coooyg11 napisał: "wczoraj widziałem informacje z hiszpańskiej prasy że Carlito ma przedłużyć kontrakt z Realem jeszcze o rok, Alonso to samo, zostaje jeszcze rok w Leverkusen."

Dużo będzie spekulacji teraz. Brazylia jest w kryzysie i nie jest tajemnicą, że oni szukają nowego trenera. Bayer jak wygra mistrzostwo z Bayernem to notowania Alonso wystrzelą w górę i nie tylko dla Realu będzie celem nr.1. Wszystko wskazuje też na to, że po tak udanym sezonie Aptekarzy mocniejsze klubu dokonają "rozbioru" składu. Boniface, Frimpong, Wirtzl, Tapsoda już teraz wzbudzają zainteresowanie w Europie, a w przyszłym roku nawet Alonso może nie być w stanie ich zatrzymać... Czy będzie chciał od nowa "stawiać" skład Bayeru po sprzedaży najważniejszych zawodników jak na stole będą oferty z topowych klubów? Kwestia dyskusyjna.
Ancelotti otwarcie przyznawał, że jego kolejnym i prawdopodobnie ostatnim celem będzie puchar z drużyną narodową. Można sobie wymarzyć lepszą drużynę niż Brazylia żeby osiągnąć ten cel? Teraz są pod formą, ale możliwości w tej drużynie są olbrzymie. Głębia składu na poziomie Francji czy Anglii.

Rafson95 komentarzy: 1060929.11.2023, 12:53

@FlameDood napisał: "Oczywiście działa to w dwie strony, albo jesteś wkurzony na maxa albo zadowolony."
No właśnie, więc emocji jest więcej.

Dla przykładu nasz mecz z Newcastle:
- strzelili na 1-0 i mamy pełnię emocji na stadionie, radość wśród kibiców i piłkarzy
- potem sprawdzanie na VARZE i kolejne emocje, wszyscy w napięciu i niepewności czekają na decyzję
- potem gol uznany i drugi wybuch radości wśród piłkarzy i kibiców Newcastle

A gdyby nie było VARu to emocje by sie skonczyły na 1 myślniku ;d

Be4Again komentarzy: 396029.11.2023, 12:43

@Garfield_pl napisał: "- £34m reported elsewhere"

To brzmi jak promocja. Rzucą się na niego wszystkie kluby.

Rynkos7 komentarzy: 757029.11.2023, 12:42

@Mastec30 napisał: "A tak serio to dopóki przepisy nie będą zero jedynkowe i będą dopuszczać miliony różnych interpretacji tak długo będziemy mieli kontrowersje co mecz. Wymknęło się to wszystko spod kontroli. Jak dla mnie takie coś z wczoraj to powinien być normalny karny bo samo odbicie się piłki od ręki to już korzyść dla broniącego. Tworzenie okoliczności łagodzących w postaci jakiś rykoszetów to tylko większa możliwość, że będziemy mieli kontrowersyjną decyzję. Wprowadzić wg mnie prostą zasadę ręka to karny i już. Zakończy to wszystkie dyskusje. Jako jakieś nieliczne wyjątki piłka przy ciele czy tam ułożona wzdłuż ciała jako wyjątek w którym nie dyktujemy karnego i przynajmniej mamy prostą sprawe"

A ja bym poszedł w drugą stronę. Ja bym chciał aby ręka w polu karnym była "częściowo zlikwidowana" tj. zagranie ręką byłoby tylko wtedy gdyby jej użycie było celowe i umyślne w celu zablokowania strzału lub strzelenia bramki. Przypomnijmy sobie ostatnią rękę Saliby w meczu z Chelsea. Totalnie przypadkowe odbicie piłki od ręki Francuza, z bardzo bliskiej odległości. Więcej tutaj przypadku niż umyślności Saliby, ale ręka to ręka i karny. Ktoś powie, że jest to nienaturalne ułożenie ręki, ale ja bym zapytał jakie jest naturalne ułożenie ręki przy walce o górną piłkę? Kto skacze jak pionek do górnej piłki z ręką przy ciele? Więc ja bym poszedł w tą stronę, skończyłyby się te bezsensowne karne i napastnicy musieliby wykazać się umiejętnościami przy walce o górną piłkę a nie na zasadzie "ch*j tam, aby trafić w piłkę, strzelić bramki nie strzelę, ale może uda się nabić obrońcę"

Kiepomen komentarzy: 454529.11.2023, 12:42

@Adamarsenal1 napisał: "Jesteśmy dokładnie tam, gdzie chcemy być. Nie będziemy już grać tak płynnie, tak szaleńczo, ponieważ nie mamy za dużo miejsca na boisku. Gdy stoję w korku, mam ochotę przyspieszyć do 100 na godzinę, ale obok mnie stoją 3 autobusy, 55 taksówek i jeszcze kilka motocykli, więc jest o to ciężko. Musimy chcieć dostać się tam, gdzie chcemy się dostać i po drodze trzeba wyglądać naprawdę solidnie.""
Gramy wyraźnie gorzej do przodu niż w zeszłym sezonie i robi się z tego jakąś wybitna ideę Artety, który "dojrzewa". Tak gramy gorzej i nie, nie jest to wybór Artety tylko nasza słabość, która musimy wyeliminować bo w końcu przestaniemy wygrywać mecze na ostrzu noża i zacznie się narzekanie. Serio rozwala mnie to lykanie wszystkiego co mówi Arteta jak świętość jakas

FlameDood komentarzy: 179529.11.2023, 12:40

@Rafson95 napisał: "VAR właśnie generuje mnóstwo nowych emocji."
Zgadza się, szczególnie jak twoja drużyna zdobędzie bramkę, za celebrują ją i jak już piłka jest na środku boiska by wznowić grę to nagle się okazuję, że jest kontrowersja i sprawdzanie. Oczywiście działa to w dwie strony, albo jesteś wkurzony na maxa albo zadowolony.

Rafson95 komentarzy: 1060929.11.2023, 12:27

A co to znaczy, że VAR zabija emocje?

VAR właśnie generuje mnóstwo nowych emocji.

coooyg11 komentarzy: 355529.11.2023, 11:53

@Be4Again: wczoraj widziałem informacje z hiszpańskiej prasy że Carlito ma przedłużyć kontrakt z Realem jeszcze o rok, Alonso to samo, zostaje jeszcze rok w Leverkusen.

Frimpong to marzenie, jeżeli uda się go ściągnąć za takie pieniądze to będzie kradzież.

pablofan komentarzy: 323229.11.2023, 11:52

@Olczyck: oby tak działa też PL gdy faktycznie z Polski się zawiną

Adi17 komentarzy: 327529.11.2023, 11:52

@Womanizer napisał: "To w końcu karny czy nie? UEFA już sama chyba nie wie."

Dalej będzie tak, że nikt nie będzie wiedział która ręka to karny, a która nie.

Ja wolę 3-4 karne w meczu niż wypaczenie wyniku meczu co chwilę, ale fifa czy uefa to mafie więc nie dziwi mnie w ogóle to.

Olczyck komentarzy: 119229.11.2023, 11:43

Dla tych co nie wiedzieli(sam tez nie wiedzialem) jak macie konto na viaplay w przeglądarce wpiszcie viaplay.dk i będziecie mogli obejrzeć mecze LM jakiś miły gostek na sknerusach w komentarzach napisał

Womanizer komentarzy: 1016629.11.2023, 11:41

Prowadzący spotkanie Szymon Marciniak przy konsultacji z sędzią VAR, Tomaszem Kwiatkowskim, podjął decyzję o przyznaniu kontrowersyjnego rzutu karnego dla paryżan. Kwiatkowski miał pomagać przy kolejnym starciu Realu Sociedad z RB Salzburg, ale jak informują zagraniczne media ostatecznie został wycofany z obsady.

To w końcu karny czy nie? UEFA już sama chyba nie wie.

Garfield_pl komentarzy: 3227329.11.2023, 11:30

@Be4Again napisał: "W miejsce Arsenalu można wstawić każdy klub z aktualnego top 10 w Europie. Jeżeli wierzyć doniesieniom, że to ostatni sezon Carlo w RM i po sezonie ma przejąć reprezentację Brazylii to na pierwszym miejscu do zastąpienia Włocha jest Alonso, aktualny trener Bayeru. Carvajal i Vazquez w przyszłym sezonie już będą mieli 32 i 33 lata. Jest wielce prawdopodobne, że Alonso idąc do RM "zabierze" ze sobą właśnie Frimponga i Wirtzla. To ostatni sezon Kroosa w RM, a Wirtzl wydaje się "naturalnym" następcą.

ManU próbowało kupić Frimponga przed tym sezonem i im się to nie udało, a podobno na stole było 50mln. Nie wiem jaka jest kwota wpisana w klauzuli, ale raczej tanio nie będzie..."


Arsenal have 'scouted' Bayer Leverkusen wing-back Jeremie Frimpong 'in recent times', reports @FabrizioRomano

- 22yo 'likely' to leave #Leverkusen in June
- Release clause 'confirmed'
- £34m reported elsewhere
- Bayern, Barcelona also scouted

@F365

Be4Again komentarzy: 396029.11.2023, 11:22

@kaman17 napisał: "VAR miał pomóc, a nie dość, że pomyłek jest co najmniej tyle samo ile było przed wprowadzeniem go to jeszcze zabija emocje. Według mnie, na chwilę obecną, to kompletnie nie trafiony projekt. A raczej kompletnie niekompatybilny z przepisami, które w wielu kwestiach są niejasne oraz przeszkoleniem sędziów z używania systemu."

Tak jak zauważasz problemem są przepisy niedostosowane do VAR. VAR sam w sobie jest tylko technologią, to sędziowie lub operatorzy popełniają błędy, a nie VAR.
Jeżeli sztuczna inteligencja jest w stanie pisać wiersze, piosenki, malować obrazy to nie może np malować linii spalonego na videopowtórce? Jeżeli chodzi o spalonego, to w celu upłynnienia gry powinien ulec zamianie przepis o spalonym, który dzięki VARowi może zostać "zmiękczony" właśnie w celu upłynnienia gry i promowania ofensywnego stylu gry drużyn. VAR + sztuczna inteligencja będzie w stanie ocenić czy gol padł z spalonego czy nie w ułamku sekundy, a sędzia VAR w razie czego będzie mógł dokonać weryfikacji.

Podobnie z ręką w polu karnym, teraz kiedy sędzia ma możliwość wrócić do przewinienia to chyba może ocenić, czy zawodnik powiększył obrys ciała czy nie. Wcześniej miał na to sekundę żeby to ocenić, teraz można ten przepis również zmienić i tutaj też może pomóc sztuczna inteligencja, która zbada czy ręka zawodnika jest przy tułowiu czy powiększa jego obrys.

Niechęć Fifa do jakichkolwiek zmian w przepisach jest drażniąca. Wrzucili nowoczesny system VAR w "analogowe" przepisy sportowe i zdziwienie, że kibice i zawodnicy rwą sobie włosy z głowy z nerwów.

Furgunn komentarzy: 1031629.11.2023, 11:20

Mikel Arteta:

- Na pewno mam coś do udowodnienia w europejskich pucharach. Musimy odnosić wyniki, które powiedzą wszystkim, że wróciliśmy w wielkim stylu. Jeszcze tego nie zrobiliśmy i przyszedł na to odpowiedni czas.

Be4Again komentarzy: 396029.11.2023, 10:47

@Garfield_pl napisał: "Arsenal have been scouting Jeremie Frimpong - he has a release clause and is likely to move next June"

W miejsce Arsenalu można wstawić każdy klub z aktualnego top 10 w Europie. Jeżeli wierzyć doniesieniom, że to ostatni sezon Carlo w RM i po sezonie ma przejąć reprezentację Brazylii to na pierwszym miejscu do zastąpienia Włocha jest Alonso, aktualny trener Bayeru. Carvajal i Vazquez w przyszłym sezonie już będą mieli 32 i 33 lata. Jest wielce prawdopodobne, że Alonso idąc do RM "zabierze" ze sobą właśnie Frimponga i Wirtzla. To ostatni sezon Kroosa w RM, a Wirtzl wydaje się "naturalnym" następcą.

ManU próbowało kupić Frimponga przed tym sezonem i im się to nie udało, a podobno na stole było 50mln. Nie wiem jaka jest kwota wpisana w klauzuli, ale raczej tanio nie będzie...

nielegalny komentarzy: 54929.11.2023, 10:46

@KapitanJack10 napisał: "I w tym zdaniu zawarłeś sedno sprawy. Ręką = karny ALE nie wtedy i wtedy. A jeśli masz w przepisach takie zwroty jak "naturalne ułożenie", "bliska odległość", "przy ciele" to wchodzisz do magicznej krainy interpretacji, czyli ile osób ogląda, tyle możesz mieć wizji."
O to chciałem napisać tylko zabrakło mi finezji piśmienniczej :D

nielegalny komentarzy: 54929.11.2023, 10:45

@Mastec30 napisał: "Co innego jest mieć rękę ułożoną w trakcie biegu a co innego rozwalone po bokach."
No i tu już wchodzi interpretacja i sprawa nie jest 0 1. @Mastec30 napisał: "Już pominę fakt, że takie same zagrania w dwóch różynych meczach bywa, że jest interpretowane na 2 różne sposoby."
Mówisz o meczach w tych samych rozgrywkach np. EPL? @Mastec30 napisał: "Karny = Ręka i każdy wie jasno o co chodzi. Wyjątkiem są ręce przy ciele lub ewidentnie naturalnie ułożone i mamy 100% jasność"
No to czym są te ręce przy ciele albo naturalnie ułożone? Musi być jakaś definicja tego w przepisach, a jak jest definicja to już można interpretować, no chyba że jest napisane na sztywno: tyle i tyle cm.

KapitanJack10 komentarzy: 5642 newsów: 429.11.2023, 10:44

@Mastec30 napisał: "Karny = Ręka i każdy wie jasno o co chodzi. Wyjątkiem są ręce przy ciele lub ewidentnie naturalnie ułożone i mamy 100% jasność"
I w tym zdaniu zawarłeś sedno sprawy. Ręką = karny ALE nie wtedy i wtedy. A jeśli masz w przepisach takie zwroty jak "naturalne ułożenie", "bliska odległość", "przy ciele" to wchodzisz do magicznej krainy interpretacji, czyli ile osób ogląda, tyle możesz mieć wizji.

Ja np zgadzam się z Marciniakiem. Nie skrzywdził wcześniej obrońcy Newcastle bo stał w gąszczu i piłka została byle jak kopnięta przez jego kolegę i trafiła go w rękę. Livramento z kolei dostał po rykoszecie, ale biegł w polu karnym z rękami rozłożonymi i zablokował dośrodkowanie PSG ręką. Powiecie mi, że biegł, to trzymał naturalnie, ale na każdym poziomie rozgrywek widać obrońców biegających w obrębie pola karnego z rękami splecionymi za plecami. Już w zasadzie taki odruch się obrońcom wyrobił i nikt im nie mówi, że przecież jak sobie będą normalnie biegać to sędzia nie ma prawa zagwizdać.

No ale tak jak mówię, może być 100 takich co myślą jak ja i drugie 100 co by zagwizdało inaczej. I każdy ma trochę racji. Nie widzę sposobu, żeby jakoś rozwiązać ten problem.. Po prostu musimy z tym żyć.

Adi17 komentarzy: 327529.11.2023, 10:31

@Garfield_pl napisał: "Arsenal have been scouting Jeremie Frimpong - he has a release clause and is likely to move next June"

Mam go w FMie, super grajek :)
W ogóle jestem juz w końcówce 2 sezonu i mój skład wygląda tak :
Raya - Frimong - Saliba - Gabriel - Balde - Thomas - Rice - Saka - Ode - Martinelli - Jesus/David
Ciężko City przegonić, ale może w drugim sezonie się uda, jestem na dobrej drodze.

Mastec30 komentarzy: 735829.11.2023, 10:29

@nielegalny: Co innego jest mieć rękę ułożoną w trakcie biegu a co innego rozwalone po bokach. Poza tym są też zagrania ręką na siłę tłumaczone bo tu rykoszet bo tu przy wślizgu a samo dotknięcie ręką pozwala opanować piłkę defensorowi co jest olbrzymim plusem dla niego i olbrzymią stratą dla atakującego. I to jest wg Ciebie sprawiedliwe ? Już pominę fakt, że takie same zagrania w dwóch różynych meczach bywa, że jest interpretowane na 2 różne sposoby. Karny = Ręka i każdy wie jasno o co chodzi. Wyjątkiem są ręce przy ciele lub ewidentnie naturalnie ułożone i mamy 100% jasność, decyzja nie będzie podejmowana w oparciu o czyjaś interpretacje. Już wole żeby było kilka bramek więcej niż wkurzać się co mecz że tutaj jest karny a w meczu następnym nie ma przy identycznej sytuacji

Garfield_pl komentarzy: 3227329.11.2023, 10:28

"Mikel Arteta’s side are not the same as this time last year, when they surfed to the top of the table on a wave of fast-paced, attacking football. They are more sensible now: Saturday’s win at Brentford was their fourth 1-0 win of the league campaign – compared to just three 1-0 wins last season.

"Arsenal’s shift towards a more controlled, less chaotic approach has made life more difficult for their chief playmaker. The 24-year-old has been arguably the biggest victim of their stylistic transformation, which is largely due to the changes in approach from opposition defences."

"There are a few factors at play. The first is that Arsenal’s attackers simply have less space than they did last season. Opponents are sitting deeper, with more players behind the ball, and Odegaard is more tightly marked than ever." [@SamJDean]

Garfield_pl komentarzy: 3227329.11.2023, 10:28

EXCLUSIVE

Arsenal have been scouting Jeremie Frimpong - he has a release clause and is likely to move next June

Adi17 komentarzy: 327529.11.2023, 10:20

@D14 napisał: "@Moczyknur:
Ja z Wawy lece o 15:30, wiec na stadionie bede pewnie lekko po 19, wiec bedzie ciężko, ale już po meczu spoko ;D"


Lekkie zazdro. I nie chodzi o piwo :D

D14 komentarzy: 440029.11.2023, 10:16

@Moczyknur:
Ja z Wawy lece o 15:30, wiec na stadionie bede pewnie lekko po 19, wiec bedzie ciężko, ale już po meczu spoko ;D

nielegalny komentarzy: 54929.11.2023, 10:10

@Mastec30 napisał: "A teraz nie ma wymuszania na każdym kroku ?"
nurkowanie to jednak co innego niż polowanie na ręce przeciwnika, który je trzyma od ciała dalej niż x cm. @Mastec30 napisał: "jeżeli ręka przy ciele lub wzdłuż ciała nie byłaby gwizdana ? A jeżeli biegasz w polu karnym z rozwalonymi rękami po bokach czy nad głową to sorry ale narażasz się na karnego"
Powodzenia z nadążeniem za przeciwnikiem z rękami przyklejonymi do boku albo robienie wślizgów, bloków itd z rękami w kieszeni... przecież to jakiś absurd. Powiesz, ze mogą być trochę odsunięte, ale nie rozwalone po bokach. TO ile to jest trochę, a ile rozwalone? będą na VAR mierzyć ile cm ręka jest od ciała?

kaman17 komentarzy: 506129.11.2023, 10:07

Ja całe dzieciństwo grałem w piłkę z zasadą, że ręka przy ciele nie jest karnym, a jak powiększyliśmy obrys ciała to ewidentny karny i na podwórku wszyscy potrafili się dogadać, a dzisiaj przy takiej technologii ciągle są jakieś kontrowersję. Rozegrałem 300 meczów ligowych w okręgówce na obronie i tylko raz zrobiłem karnego dla przeciwnika właśnie przez to, że dostałem w rękę w momencie kiedy próbowałem zrobić szybki zwrot i po prostu rękę wyprostowalem, bo podczas biegania nie pracują tylko nogi. I nikt nie miał o tego karnego pretensji. Nie ważne co chciałem zrobić, powiększyłem obrys ciała i przeszkodziłem w dośrodkowaniu, które mogło skończyć się bramką. Takie ryzyko grania na obronie. Natomiast w większości przypadków po prostu pilnowało się tych rąk i trzymało przyklejone do ciała. Także w takiej podwórkowej lidze, bez żadnej technologii, było o wiele mniej kontrowersji niż w obecnej piłce. VAR miał pomóc, a nie dość, że pomyłek jest co najmniej tyle samo ile było przed wprowadzeniem go to jeszcze zabija emocje. Według mnie, na chwilę obecną, to kompletnie nie trafiony projekt. A raczej kompletnie niekompatybilny z przepisami, które w wielu kwestiach są niejasne oraz przeszkoleniem sędziów z używania systemu.

Adi17 komentarzy: 327529.11.2023, 10:03

Ja to mówie tak - ręka jest wtedy gdy sędzia wymyśli sobie, żeby gwizdać.
I tak będzie zawsze, dopóki będą interpretacje.
Jakoś zawodnikowi ofensywnemu gwiżdżą wszystko w polu karnym. Nikt nie każe defensorowi latać z rozstawionymi rękami, robić wślizgów czy nabijać sobie ręki sam. Jakby była gwizdana każda ręka która nie powiększa obrysu ciała wtedy by problem zniknął. Najwyżej było by więcej karnych.
Takie moje zdanie, dziękuje za uwagę.

praptak komentarzy: 905329.11.2023, 09:59

Przed świętami niektórzy pewnie wysyłają/zamawiają różne paczki więc ostrzegam przed smsami: „Twoja paczka została wstrzymana z powodu braku ulicy i tępego ryja nadawcy” itd, itd, poniżej link zawiera zaufaną nazwę InPost (ja właśnie taki dostałem, tzn prawie taki) lub Pocztę Polską. Niby pewnie każdy wie, ale nic się nie stanie jak upewnię bo ten czas = pośpiech, polecam podrzucić info czcigodnym seniorom Waszych rodów bo to jeden z głównych celów tych pożytecznych stworzeń.

Mastec30 komentarzy: 735829.11.2023, 09:44

@nielegalny napisał: "I zaczęło by się masowe celowanie w ręce przeciwników w polu karnym..."

Zresztą nawet jeżeli byłoby masowe celowanie w ręce to co Ci to da jeżeli ręka przy ciele lub wzdłuż ciała nie byłaby gwizdana ? A jeżeli biegasz w polu karnym z rozwalonymi rękami po bokach czy nad głową to sorry ale narażasz się na karnego nawet jeżeli to przeciwnik celowo by Cię nabił żeby go dostać. Wkurzają mnie te wyjątki że jak rykoszet albo mała odległość to nie ma karnego a samo uderzenie bardzo często pomaga opanować piłkę przez defensora z czego w najgorszym wypadku może nawet kontra pójśc. A nie masz karnego bo Ci się fartnęło, że piłka odbiła się najpierw od klaty

takzetego komentarzy: 5729.11.2023, 09:38

@nielegalny: Mogli by wprowadzić przepisy że każda ręka to przewinienie ale nie dawać za to rzutów karnych tylko wolne pośrednie z pola karnego

Mastec30 komentarzy: 735829.11.2023, 09:30

@nielegalny napisał: "I zaczęło by się masowe celowanie w ręce przeciwników w polu karnym..."

A teraz nie ma wymuszania na każdym kroku ? Jest i będzie obojętnie jakie przepisy obowiązują

nielegalny komentarzy: 54929.11.2023, 09:28

@Mastec30 napisał: "wprowadzić wg mnie prostą zasadę ręka to karny i już."
I zaczęło by się masowe celowanie w ręce przeciwników w polu karnym...

Ashmadia komentarzy: 186029.11.2023, 09:24

@Lamoreaux napisał: "Ale pięknie się zesrał Sheerer na twiterku. Trzask jego pękającej dupy rozszedł się echem nawet za kanał La Manche."
To gdzie było słychać pękającą dupę Artety, po Newcastle w takim razie?

Mastec30 komentarzy: 735829.11.2023, 09:11

Cudownie jest rano słyszeć ten trzask tyłków w Newcastle. Skoro u Joelintona nie widać był pchnięcia na Gabrielu to teraz najwidoczniej w uniesionej ręce Livramento nie widać było naturalności. Proste. Wszystko opiera się o indywidualną interpretacje. Good Job Ref jak to mawiał nie tak dawno Alan Shearer. A tak serio to dopóki przepisy nie będą zero jedynkowe i będą dopuszczać miliony różnych interpretacji tak długo będziemy mieli kontrowersje co mecz. Wymknęło się to wszystko spod kontroli. Jak dla mnie takie coś z wczoraj to powinien być normalny karny bo samo odbicie się piłki od ręki to już korzyść dla broniącego. Tworzenie okoliczności łagodzących w postaci jakiś rykoszetów to tylko większa możliwość, że będziemy mieli kontrowersyjną decyzję. Wprowadzić wg mnie prostą zasadę ręka to karny i już. Zakończy to wszystkie dyskusje. Jako jakieś nieliczne wyjątki piłka przy ciele czy tam ułożona wzdłuż ciała jako wyjątek w którym nie dyktujemy karnego i przynajmniej mamy prostą sprawe

nielegalny komentarzy: 54929.11.2023, 07:12

@GunnersFan9 napisał: "Długo nie trzeba było czekać żeby karma wróciła."
Zajarzałem do sekcji komentarzy chcąc napisać komentarz właśnie w takim stylu, karma :)

GunnersFan9 komentarzy: 8732 newsów: 829.11.2023, 06:20

@Lamoreaux napisał: "Ale pięknie się zesrał Sheerer na twiterku. Trzask jego pękającej dupy rozszedł się echem nawet za kanał La Manche"
zesrał się, bo błąd popełnił sędzia który na co dzień nie jest jego kolegą. Po meczu z Arsenalem siedział cichutko. Bardzo dobrze, że akurat w takim spotkaniu popełniono takiego babola. Długo nie trzeba było czekać żeby karma wróciła.

praptak komentarzy: 905329.11.2023, 06:19

Nie no, z Lens to musimy dzisiaj poważnie porozmawiać. Na pewno chcą dobrze ale ktoś ich wprowadził w błąd że powinni mieć z nami same korzystne wyniki. Trzeba im pokazać że są inne opcje, wskazać drogę i udowodnić może być dużo fajniej jak np sobie z nami przegrają ¯\_( ᵔ ͜ʖ ᵔ )_/¯

Lamoreaux komentarzy: 359829.11.2023, 03:09

Kurde, tak se kichnąłem, że przywróciłem kręgosłup do ustawień fabrycznych.

Lamoreaux komentarzy: 359829.11.2023, 03:08

Ale pięknie się zesrał Sheerer na twiterku. Trzask jego pękającej dupy rozszedł się echem nawet za kanał La Manche.

Piotrek95 komentarzy: 976229.11.2023, 02:24

@dan napisał: "W pomocy Newcatle gra Miley 2006 rocznik ,u nas przy tylu kontuzjach grałby Elneny."

Czy to coś złego? Raczej nie jesteśmy klubem który będzie stawiał na 16 latków, za duze wahania formy mają młodzi piłkarze

Natomiast gdyby aż taka plaga kontuzji przyszła to nie wiem, jest Nwaneri albo Lewis Skelly i coś czuję że oni wcale gorzej od tego Mileya by nie zagrali

Moczyknur komentarzy: 195329.11.2023, 00:25

@D14: ja mam block 32 lower tie. Piwko przed meczem?

D14 komentarzy: 440029.11.2023, 00:08

@Moczyknur:
Ja kupiłem za 167f na sektor 42 na środku boiska, za ławka rezerwowych na 1 piętrze! no wymarzony debiut ;D

kaljot komentarzy: 85428.11.2023, 23:51

@KapitanJack10: na czasie xd

Freo98 komentarzy: 690828.11.2023, 23:30

@Armata500: No to jest wielka szkoda, że nie ma tego jak w rugby(albo futbolu amerykanskim) że sędziowie argumentują podjętą decyzję na żywo. Od razu by było wiadomo na jakiej zasadzie podejmuje decyzje, a tak kibice zostają bez żadnych informacji, dopowiadając historie

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady