Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal

Zasłużony awans Srok. Newcastle 2 (4)-(0) 0 Arsenal 06.02.2025, 15:21, Trempa 2162 komentarzy

W środowy wieczór Arsenal dołożył wszelkich starań, aby nie pojechać w marcu na finał EFL Cup. Goście wczorajszego spotkania ponownie nie potrafili strzelić chociażby jednej bramki, równocześnie pozwalając Newcastle na zdobycie dwóch. Kluczem do odwrócenia losów dwumeczu była perfekcyjna skuteczność oraz szczelna obrona. Oba aspekty zawiodły i to Sroki polecą na Wembley w przyszłym miesiącu, zaliczając drugi finał tych rozgrywek w ciągu trzech lat.

Mecz rozgrywany był na dużej intensywności, mieliśmy sporo zaczepek i sytuacji stykowych, a znane ze swojej żywiołowości trybuny nie zawiodły gospodarzy, głośno dopingując swoją drużynę. Krótko mówiąc – typowy wyjazd do Newcastle.

Składy, w jakich zagrały obie drużyny:

Newcastle: Dubravka, Trippier, Botman (Krafth 80’), Schar, Burn, Hall, Guimaraes (Miley 91’), Tonali (Longstaff 87’), Murphy (Willock 80’), Isak (Wilson 87’), Gordon

Arsenal: Raya, Timber (Calafiori 78’), Saliba, Gabriel, Lewis-Skelly, Partey (Jorginho 78’), Rice, Odegaard (Merino 61’), Trossard (Sterling 61’), Martinelli (Nwaneri 37’), Havertz

Pierwsza akcja meczu przyniosła rzut wolny dla Arsenalu w okolicach pola karnego. Dośrodkowanie Rice’a zakończyło się rzutem rożnym, którego Kanonierzy - podobnie jak w przypadku wszystkich 24 kornerów przeciwko Newcastle w dwumeczu – nie zamienili na bramkę. Gospodarze odpowiedzieli bramką Isaka w 4 minucie, który świetnym strzałem umieścił piłkę w siatce. Powtórki pokazały jednak, że Szwed był na minimalnym spalonym i Simon Hooper po interwencji Var zmienił decyzję.

W 18 minucie Botman zablokował strzał Odegaarda, a Norweg chwilę później w kolejnej sytuacji powinien pokonać Dubravkę. Jednak jego strzał z prawej nogi otarł tylko zewnętrzną część słupka. To była właśnie ta sytuacja, której wykorzystanie idealnie wpisałoby się w scenariusz odrabiania strat z pierwszego spotkania.

Niewykorzystana okazja zemściła się błyskawicznie, a główną rolę ponownie odegrał Isak. Mokry sen wielu kibiców Arsenalu wygrał walkę o piłkę z niepewnym w tym meczu Salibą, otrzymał podanie zwrotne od Gordona i szybko zdecydował się na strzał. Futbolówka odbiła się od słupka, a dobitki na pustą bramkę nie zmarnował Murphy. Trybuny eksplodowały, a Newcastle perfekcyjnie realizowało plan na ten wieczór.

W pierwszej połowie okazję miał jeszcze Trossard, ale jego strzał po ziemi wybronił bramkarz. Gospodarze schodzili do szatni na prowadzeniu i wydawało się, że tylko cud nad River Tyne jest w stanie odwrócić losy półfinału.

Już na początku drugiej części spotkania mogło być 2-0. Nonszalancko zachował się Saliba, a Gordon posłał strzał z dalszej odległości, chcąc wykorzystać pozycję Ray’i, który ustawiony był poza światłem bramki. Uderzenie okazało się jednak niecelne.

W 52 minucie to właśnie Hiszpan popełnił błąd w rozegraniu, po którym padła druga bramka dla gospodarzy. Nie wiedzieć czemu posłał podanie do Rice’a, za którym – jak przez całe spotkanie – niczym cień podążał Shar. Szwajcar wyłuskał piłkę, która trafiła do Grodona. Tym razem Anglik się nie pomylił i podwyższył prowadzenie Newcastle. To był gwóźdź do trumny Arsenalu, który do końca meczu nie potrafił już poważnie zagrozić bramce rywala. Najlepszą sytuację miał w 90 minucie Lewis-Skelly, ale znajdując się w dobrej sytuacji po rzucie rożnym, nie potrafił oddać celnego strzału. Dodatkowo Kanonierzy wracają z północy Anglii szczuplejsi o kolejnego ofensywnego zawodnika. W pierwszej połowie kontuzji doznał Martinelli, a najbliższe dni pokażą, jak groźny jest uraz Brazylijczyka.

Arsenal przegrał w dwumeczu 4-0, a rywalizacja uwypukliła największą bolączkę ostatnich tygodni – skuteczność. W drugim spotkaniu zawiodła również defensywa. 3 mecze ze Srokami w tym sezonie, 3 porażki i 0 goli. Eddie Howe wie, jak grać z Arsenalem i ma do tego odpowiednich wykonawców. Przed nami jeszcze jedno starcie w lidze i miejmy nadzieję, że Mikel Arteta wraz z zawodnikami znajdą sposób na Newcastle.

Statystyki dwumeczu:

New-Ars-dwumecz

Skrót spotkania:

EFL CupNewcastle UnitedRaport pomeczowy autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
adek504 komentarzy: 109609.02.2025, 18:09

@darek250s napisał: "Ligę na sto procent."

To kiedy było rozdanie pucharów, że już tak na 100% wygrali?

Ashburton komentarzy: 463009.02.2025, 18:08

@Garfield_pl: Też :-)

darek250s komentarzy: 11304 newsów: 509.02.2025, 18:06

@Garfield_pl napisał: "A jak nie zdobędą? ;"

Ligę na sto procent. Nie mają żadnego przeciwnika.

W lm na bank powalczą.

Garfield_pl komentarzy: 3619109.02.2025, 18:04

@Ashburton napisał: "Ja tam wolałem by sobie liverpool przegrał w finale."
To to w Carabao,:)

Ashburton komentarzy: 463009.02.2025, 18:02

Ja tam wolałem by sobie liverpool przegrał w finale.

ArsenalChampion komentarzy: 880009.02.2025, 18:00

Oficjalnie Liverpool jest klubem bez ambicji.

Marcel90 komentarzy: 925209.02.2025, 18:00

Tymek Puchacz ich wyjaśnił

Simpllemann komentarzy: 52956 newsów: 52409.02.2025, 17:59

Stało się. Liverpool zaczął puchnąć.

Garfield_pl komentarzy: 3619109.02.2025, 17:59

@darek250s napisał: "Jak oni zdobędą LM i Ligę to nie było wcale takie ważne."
A jak nie zdobędą? ;)

darek250s komentarzy: 11304 newsów: 509.02.2025, 17:58

@KapitanJack10 napisał: "O Liverpool przegrywa z czerwoną latarnią 2giej ligi. Podstawowego składu nawet na ławce nie ma. Mega ważny FA Cup, a tu takie amatorskie podejście.."

Jak oni zdobędą LM i Ligę to nie było wcale takie ważne.

gbn komentarzy: 448709.02.2025, 17:55

I nawet tam gra wychowanek Arsenalu ;) Pleguzelo.

Arsenal2004 komentarzy: 565209.02.2025, 17:31

@1886gunner1886: efekt Tymka Puchacza xdd

jurasmolas44 komentarzy: 196109.02.2025, 17:25

@Marzag napisał: "No a napisałeś, że wątpisz żeby się chcieli zamienić z Arsenalem miejscami."

Napisałem że woleliby bić się o mistrza jak włożyć do gabloty jedno trofeum i grać taką padakę co mecz. Sam jak oglądam ich mecze to przecieram oczy bo człowiek płacze ze szczęścia jak widzi ich srajacych przez drużynami spoza pierwszej dyszki:

1886gunner1886 komentarzy: 198809.02.2025, 17:20

Oj będzie śmiesznie jak Liverpool odpadnie z taką drużyna wykazując się taka ignorancja

KapitanJack10 komentarzy: 6171 newsów: 409.02.2025, 17:15

O Liverpool przegrywa z czerwoną latarnią 2giej ligi. Podstawowego składu nawet na ławce nie ma. Mega ważny FA Cup, a tu takie amatorskie podejście..

Garfield_pl komentarzy: 3619109.02.2025, 16:22

Arsenal are hoping to have Bukayo Saka back by their next UEFA Champions League game. 

Adamarsenal1 komentarzy: 366509.02.2025, 15:28

Bukayo Saka is due back at the start of March, with Arsenal targeting the Champions League round-of-16 or the trip to Old Trafford on 9th March.

It means the winger is ahead of schedule as he wasn’t initially due back until the end of next month.

szszsz komentarzy: 9309.02.2025, 14:15

@coooyg11 napisał: "@ArsenalChampion: tutaj jest akurat przykład jak facet nie poradził sobie z hejtem. Wejście miał naprawdę mocne, wydawało się, że może to być obrońca na lata, przecież on był w kadrze Niemiec kiedy zdobyli mistrzostwo świata i koniec końców rozegrał 20 spotkań. Strzelił kilka baboli, kibice zaczęli po nim cisnąć i było po chłopie.

Tak po ludzku bardzo mi go szkoda."

To też powinna być nauczka dla kibiców że nie zwsze się opłaca hejtować swoich zawodników, a lepiej wspierać tymbardziej po błędach, wszyscy jesteśmy ludźmi

no to panowie liczymy że teraz Sterling wespnie się na wyżyny swoich umiejętnośći i ukończy sezon cały czas w podstawie z 15 golami

Marzag komentarzy: 43555 newsów: 109.02.2025, 13:31

@jurasmolas44 napisał: "Mam kilku i akurat oni woleliby być się o mistrza w ciagu ostatnich trzech sezonów jak zdobyć puchar ligi i kisić się w środku tabeli grając padake i obawiać się każdego kolejnego przeciwnika..."
No a napisałeś, że wątpisz żeby się chcieli zamienić z Arsenalem miejscami.

Embix komentarzy: 222309.02.2025, 13:13

@Er4s napisał: "Boże nie grzmisz…
No fajnie, fajnie mamy młodych ładne mają nazwiska, ładny trener wszystko jest fajnie dla przygłupów.
A teraz rzeczywistość: nie ma żadnego widoku na puchary, gramy w tym sezonie postronnemu kibicowi raniąc oczy nóżem.
No i piszecie o United które i tak zawsze stwarza nam problemy w każdym meczu że są w takiej wielkiej czarnej.
Tylko że ich kibice mają wazony za ligę mistrzów w szafie z nowożytnej historii, byli mistrzem kraju 10 lat temu a nie 20 tak jak my. To są rzeczy które ważą… komu koło lagi będzie wisiało za dwa lata kto był drugi? Ludzie wy jesteście jakimiś sponsorami? Udziałowcami? Rozumiem że z takiej pozycji wynik może nie być najważniejszy ale k***wa z pozycji kibica? Chodzicie z piórami do góry że jesteśmy drudzy od dwóch lat i że prawie klepnęliśmy najsłabszy od 1970 Bayern Monachium w 1/4 LM a jakiś mosiek mi tu jeszcze podskakuje że porównuje nas do Leverkusen…..
Obudźcie się. Jak chcemy wejść na wyższy poziom mentalu, atrakcyjności i statusu tego klubu czas zacząć zdobywać trofea.
Inaczej w oczach normalnych, subiektywnych fanów piłki nożnej wciąż pozostaniemy niespełniona obietnica Artety i przegrywami. Pisze Wam jakie są fakty a Wy albo je bierzecie albo upijajcie się dalej swoim zadufaniem że w Arsenalu tworzy się cudny projekt który kiedyś na pewno przyniesie nam kolejne 2 miejsce ."

Tylko że priorytetowo wszystkie kluby nastawiają się na ligę i europejskie rozgrywki. W d... mają puchary i często grają juniorami.
Zgadzam się powinniśmy pójść krok naprzód.
Niemniej jednak od 4senalu i kryzysu jaki był z którego się wygrzebujemy cieszy to że jesteśmy w czołówce, wróciliśmy do rozgrywek LM.
Tyle że licząc na dalszy progres widząc obecną kadrę odnosisz wrażenie że jest wiele jeszcze do ogarnięcia i z obecną kadrą ciężko w ten progres patrzeć.
Puchar Anglii jest tak prestiżowy że to koło ratunkowe dla klubów w dołku dające im w nagrodę granie w LidzeEuropy...
Oczywiście trofeum w gablocie by cieszyło niemniej jednak wolę aby próbowali bić się o to pierwsze miejsce i zaszli jak najdalej w LM.

Już byliśmy na etapie że ciągle odpadliśmy w LM po wyjściu z grupy i biciem się o TOP4 a w nagrodę zdobywaliśmy właśnie jakiś krajowy puchar. Każdy miał z nas bekę i chcieliśmy więcej

Chlopek komentarzy: 3797 newsów: 109.02.2025, 13:00

@coooyg11: ale kobitę ma ładną

coooyg11 komentarzy: 412309.02.2025, 12:37

@ArsenalChampion: tutaj jest akurat przykład jak facet nie poradził sobie z hejtem. Wejście miał naprawdę mocne, wydawało się, że może to być obrońca na lata, przecież on był w kadrze Niemiec kiedy zdobyli mistrzostwo świata i koniec końców rozegrał 20 spotkań. Strzelił kilka baboli, kibice zaczęli po nim cisnąć i było po chłopie.

Tak po ludzku bardzo mi go szkoda.

ArsenalChampion komentarzy: 880009.02.2025, 12:28

@coooyg11: to weź zobacz ci się stało z kariera Mustafiego po przygodzie w Arsenalu

coooyg11 komentarzy: 412309.02.2025, 12:26

Rob Holding wylądował w Sheffield United i właśnie rozegrał swój pierwszy mecz o stawkę od czasu odejścia z Arsenalu :O

Jak ten placek uchował się tyle czasu na Emirates to chyba najstarsi szamani nie wiedzą XD

MarkOvermars komentarzy: 954309.02.2025, 12:16

@thegunner4life: Liverpool czekał 30 lat, nas też to może czekać.

Niestety czas leci nieubłaganie. ,,Wielkie” United, które się sra na każdym kroku ostatnie mistrzostwo miało - 12 lat temu

Taki komentarzy: 222409.02.2025, 12:09

@ArsenalChampion napisał: "Carabo cup to jest zwyczajna zapchaj dziura, gdzie w wielu ligach nie ma czegoś takiego jak puchar ligi. I w Anglii obstawiam że przez coraz większy natłok meczu, te rozgrywki też znikną."
To, że w innych krajach, Pucharu Ligi brak i być może W Anglii też kiedyś zostanie zlikwidowany nie oznacza, że jest trofeum bez wartości.
Za darmo Pucharu Ligi nie rozdają. Jak co roku jest jeden zwycięzca i wielu pokonanych.

thegunner4life komentarzy: 937809.02.2025, 11:57

Zapominamy o braku mistrzostwa od 20 lat i lecimy dalej.

mlody323323 komentarzy: 282809.02.2025, 11:18

@Er4s napisał: "Boże nie grzmisz…
No fajnie, fajnie mamy młodych ładne mają nazwiska, ładny trener wszystko jest fajnie dla przygłupów.
A teraz rzeczywistość: nie ma żadnego widoku na puchary, gramy w tym sezonie postronnemu kibicowi raniąc oczy nóżem.
No i piszecie o United które i tak zawsze stwarza nam problemy w każdym meczu że są w takiej wielkiej czarnej.
Tylko że ich kibice mają wazony za ligę mistrzów w szafie z nowożytnej historii, byli mistrzem kraju 10 lat temu a nie 20 tak jak my. To są rzeczy które ważą… komu koło lagi będzie wisiało za dwa lata kto był drugi? Ludzie wy jesteście jakimiś sponsorami? Udziałowcami? Rozumiem że z takiej pozycji wynik może nie być najważniejszy ale k***wa z pozycji kibica? Chodzicie z piórami do góry że jesteśmy drudzy od dwóch lat i że prawie klepnęliśmy najsłabszy od 1970 Bayern Monachium w 1/4 LM a jakiś mosiek mi tu jeszcze podskakuje że porównuje nas do Leverkusen…..
Obudźcie się. Jak chcemy wejść na wyższy poziom mentalu, atrakcyjności i statusu tego klubu czas zacząć zdobywać trofea.
Inaczej w oczach normalnych, subiektywnych fanów piłki nożnej wciąż pozostaniemy niespełniona obietnica Artety i przegrywami. Pisze Wam jakie są fakty a Wy albo je bierzecie albo upijajcie się dalej swoim zadufaniem że w Arsenalu tworzy się cudny projekt który kiedyś na pewno przyniesie nam kolejne 2 miejsce ."


kurcze Panie kochany , czytasz mi w myślach , miałem pisać post podobny do twojego ale jedyne co ja tu mogę dodać to , ten sezon ogladam juz czysto 4Fun i jak nie wierzyłem w transfery w zime tak śmiali sie na stronie ,ze jak ? przecież Mikel walczy o Mistrza ! to co ty gadasz na pewno będzie boomba w Deadline no była tak JEbneuuo ,ze az nikogo nie kupili ; i w sumie to dobrze bo jak by miał przyjść kolejny transfer pokroju kiwiora który przyszedł ze spezji czy jak im tam ... z pełnymi majtkami , jako pół srodek do poszerzenia kadry to ja dziękuję ! za takie transfery które będą wypychane po jakimś czasie okej! to fajny poczciwy chłopak ale tutaj kariery nie zrobi a nie został sprzedany tylko dlatego ze Arteta Geniusz przygotowania do sezonu nie ma kim grać ! jeżeli spekulacje okazują sie prawdziwe i w lato można sie spodziewać przynajmniej 2 Transferów o Topowej Jakości ! to była by to miła niespodzianka :) ,i nie mogę sie doczekać ,nowego sezonu az z uśmiechem na twarzy będę mogł ogladać Artete który znowu nic nie wygra xD , nie no zartuje , ale ten tekst o super graniu i nic nie wygrywaniu to juz powoli zaczyna sie robić łatką Mikela(Miekkiego) Artety a to bawi nico mniej ;/

Bartek_ komentarzy: 158809.02.2025, 11:17

@Theo10 napisał: "Natomiast np FA Cup w 2017 już nie sprawia, że ten rok się wspomina jakoś szczególnie przyjemnie, bo po wielu latach wylecieliśmy wtedy z TOP4, jak się potem okazało, na dobre kilka lat."

Prawda, z perspektywy czasu słabo tej sezon się wspomina, bo wyeliminowaliśmy się z LM na długie lata. Być może inaczej by sytuacja wyglądała, gdybyśmy szybko wrócili. Z drugiej strony przynajmniej na koniec mieliśmy jakąś radość, bo później zajmowaliśmy 8 miejsce bez żadnego trofeum. :P Natomiast gdyby to było nasze pierwsze trofeum od dawna, to też może inaczej byśmy na to patrzeli. Koniec końców to kwestia podejścia.

Koniec końców idealnie byłoby wówczas zarówno zdobyć Fa Cup jak i się zakwalifikować się do LM. :D

coooyg11 komentarzy: 412309.02.2025, 11:13

@Nicsienieda: kilku gagatków stawiało go już nad Artetą XD

Bartek_ komentarzy: 158809.02.2025, 11:12

@adek504 napisał: "Przeczytaj cały sens mojej wypowiedzi,"

Myślę, że dobrze się zrozumieliśmy, zgodziłem się z Tobą, że z perspektywy klubu walczyliśmy o inne trofea (więc pozycji Artety by to jakoś znacząco nie poprawiło), ale z perspektywy kibica to moim zdaniem nie byłoby tylko włożenie czegoś do gabloty. Tutaj możemy się rozjeżdżać, bo włożenie do gabloty mogło być dla Ciebie tym co ja opisałem (radością kibiców itp.), ale tak skonstruowane zdanie zabrzmiało bardzo umniejszająco. Jeśli nie miało tak brzmieć, to w porządku. ;)

@adek504 napisał: "No, a przede wszystkim piłka nożna to jest tu i teraz"

Zgadzam się, dlatego tu i teraz chciałbym poczuć ponownie tę radość, aby nie musieć wracać do historii. :) Pamiętam ten cieszący się stadion, piłkarzy na podium, fetę kibiców na ulicach. Fajnie się na to patrzyło. Wiadomo, że mistrzostwo czy LM by smakowały lepiej.

Moim zdaniem tutaj pojawiła się zbyt filozoficzna narracja czy lepiej być mocnym klubem czy wygrywać trofea, a dla nas wszystkich idealnym scenariuszem byłoby połączyć jedno z drugim. 2 miejsce jest spoko, ale 2 miejsce plus Fa Cup smakowałoby lepiej.

Theo10 komentarzy: 877309.02.2025, 11:03

@Bartek_:
Tak jak piszesz - w 2014 do standardu - tj. TOP4 i faza pucharowa LM, udało się dorzucić wygranie FA Cup, więc wiadomo, że wspomina się to bardzo dobrze.

Natomiast np FA Cup w 2017 już nie sprawia, że ten rok się wspomina jakoś szczególnie przyjemnie, bo po wielu latach wylecieliśmy wtedy z TOP4, jak się potem okazało, na dobre kilka lat.

Super byłoby wygrać FA Cup czy nawet CC, ale ja jednak ponad to stawiam stabilizację w czołówce PL/LM (Oczywiście z oczekiwaniem, że w końcu po jeden z tych pucharów PL/LM uda się sięgnąć).

adek504 komentarzy: 109609.02.2025, 10:56

@Bartek_ napisał: "Patrząc z mojej własnej, personalnej perspektywy, gdy wracam do pięknych wspomnień, to o wiele częściej włączam finały naszych wygranych trofeów aniżeli do pojedynczych meczów LM czy PL. To też może nie być przypadkiem, że na kanałach Arsenalu te finały mają najwyższe wyświetlenia. Ile razy jako kibice wyśmiewaliśmy to legendarne "top 4 jak trofeum"."

A ja mam odwrotnie, za 10 lat nawet jak nic teraz nie wygramy to z większym sentymentem wracał będę do 2 miejsc Artety i realnej walki o najwyższe cele niż wygrywania FA Cup w latach 2014-17

No, a przede wszystkim piłka nożna to jest tu i teraz i zawsze to są emocje w obecnej chwili, wiadomo można się szczycić kto ile i kiedy trofeów zdobywał, ale jak w teraźniejszości nie jesteś dobrym zespołem to zostaje Ci wspominanie poprzednich lat i liczenie że akurat może dzisiaj wygrasz 1 mecz z 10

adek504 komentarzy: 109609.02.2025, 10:53

@Bartek_ napisał: "Może z perspektywy klubu nic by nie zmienił, bo koniec końców nie o niego graliśmy rozpoczynając sezon, ale jeśli chodzi o kibiców, to poszliby na stadion, oglądaliby mecz w domu i cieszyli się z wygranej. A chyba o to chodzi w byciu kibicem, aby cieszyć się z sukcesów klubu."

Przeczytaj cały sens mojej wypowiedzi, ja nie twierdzę że mamy nie wygrywać i się nie cieszyć się z trofeów
Tylko te trofea nie zmienia żadnej narracji, dla zdobywania FA Cup to mógł zostać Wenger i mogliśmy sobie tak popykac w lidze dla sportu i koniec końców wygrać ten puchar i tyle

Tutaj są jedynie dwa trofea które odwrócą całą narrację wokol klubu i przyjścia Artety i żadne FA Cup czy Carabao nie sprawi że będzie mówione że Arteta wykonał swoje zadanie

Nicsienieda komentarzy: 1632 newsów: 109.02.2025, 10:50

Maresca wjeżdżający z buta w PL dostaje zamiast tego buta w pupę? Sorry, nigdy mi się nie znudzi.

Bartek_ komentarzy: 158809.02.2025, 10:46

@adek504 napisał: "ten puchar oprócz wstawienia czegoś do gabloty z perspektywy kibic nic by nie zmienił,"

Może z perspektywy klubu nic by nie zmienił, bo koniec końców nie o niego graliśmy rozpoczynając sezon, ale jeśli chodzi o kibiców, to poszliby na stadion, oglądaliby mecz w domu i cieszyli się z wygranej. A chyba o to chodzi w byciu kibicem, aby cieszyć się z sukcesów klubu.

Z perspektywy piłkarzy też mogłoby to zadziałać motywująco, przeszliby cały turniej wygrywając finał, być może zadziałałoby to pozytywnie na mentalność drużyny i zaprocentowało w przyszłości. Być może byłoby to mały krok ku czemuś większemu tej ekipy.

Olczyck komentarzy: 143709.02.2025, 10:45

Mam nadzieję że zaraz w lidze Angielskiej zrobi się jak w Hiszpanskiej na początku Barca pewny mistrz później -7 do Realu a teraz mogą tracić tylko 3 oczka no i Atletico jedno oczko miejmy nadzieję że na początku marca będziemy w podobnej sytuacji

Bartek_ komentarzy: 158809.02.2025, 10:43

@Theo10: @Theo10 napisał: "Wolałbym co rok mieć wicelidera PL, fazę pucharową LM i brak pucharów, niż co rok carabao cup, środek tabeli i jakieś ligi Europy czy konferencji."

Jesteś przekonany, że po kilku latach takiej sytuacji nie zwiększyłby Ci się apetyt na jakiekolwiek trofeum kosztem corocznej gry w LM, w której nasz klub nic nie osiąga? Pamiętam to odliczanie dziewięciu lat bez pucharu i radość po wygranej Fa Cup w 2014, a wówczas co rok graliśmy w LM i byliśmy czołówką ligi.

Patrząc z mojej własnej, personalnej perspektywy, gdy wracam do pięknych wspomnień, to o wiele częściej włączam finały naszych wygranych trofeów aniżeli do pojedynczych meczów LM czy PL. To też może nie być przypadkiem, że na kanałach Arsenalu te finały mają najwyższe wyświetlenia. Ile razy jako kibice wyśmiewaliśmy to legendarne "top 4 jak trofeum".

Koniec końców dobrze jest w sezonie wygrać wszystko co się da, a gdy nie udaje się wygrać tego co najważniejsze, to miło jest zdobyć jakiekolwiek trofeum, mimo że puchar ligi też ma dla mnie znikomą wartość.

adek504 komentarzy: 109609.02.2025, 10:37

@Mastec30 napisał: "No mamy trochę błąd w matrixie bo jesteśmy w czołówce a jednocześnie kibice po odpadnięciu z pucharów krajowych ( często kompromitujących) machają ręką i twierdzą że to nic nie znaczące puchary. Może najpierw jakoś wygrajmy żeby tak twierdzić"

Nie wiem gdzie to kompromitujące odpadnięcie z pucharów, bo w tym sezonie na pewno nie
Nie chodzi o to żeby machać ręką i gadać że to nic nie znaczące puchary, ale żeby nie przeżywać tego odpadnięcia nie współmiernie do tego co by dał ten puchar finalnie

Cały czas powtarzam, że ten puchar oprócz wstawienia czegoś do gabloty z perspektywy kibic nic by nie zmienił, bo to nie byłoby żadne zwieńczenie pracy Artety, nie sprawiłoby to że byśmy byli zadowolenie z osiągnięc

adek504 komentarzy: 109609.02.2025, 10:33

@Er4s napisał: "A teraz rzeczywistość: nie ma żadnego widoku na puchary, gramy w tym sezonie postronnemu kibicowi raniąc oczy nóżem."

Jak drugi zespoł w PL i top 8 z LM nie ma widoku na puchary, to współczuje kibicom innych drużn, bo oni to chyba już we wrzesniu musieli stracic widoki na puchary

Z tą grą to też takie przekłądanie wajchy w drugą stronę, jasne nie gramy mega widowiskowo, ale też nie gramy jakiegoś topornego footballu, samo to że jesteśmy drugą ofensywą ligi i to że potrafimy każego zdominować wiele mówi

@Er4s napisał: "byli mistrzem kraju 10 lat temu a nie 20 tak jak my"

A co to zmienia na tu i teraz? xD Naprawde to juz sie robi taki okres czasu że nie ma róznicy czy 10 czy 20, a róznica jest taka, że oni w tym momencie maja prawie walke o utrzymanie, a my relanie walczymy o LM i PL

@Er4s napisał: "Inaczej w oczach normalnych, subiektywnych fanów piłki nożnej wciąż pozostaniemy niespełniona obietnica Artety i przegrywami. Pisze Wam jakie są fakty a Wy albo je bierzecie albo upijajcie się dalej swoim zadufaniem że w Arsenalu tworzy się cudny projekt który kiedyś na pewno przyniesie nam kolejne 2 miejsce ."

Oczywisice puchary będą zwienczeniem tego wszystkiego, ale dalej to muszą być puchary za LM czy PL, nikt nie będzie się zachwycał że Arteta zwienczyl swój projekt Carabao Cup
No i samo 2 miejsce nie jest celem, ale wielokrotnie powtarzam, jeżeli jesteś bardzo blisko tego szczytu to łątwiej jest zaatakować go, samo to że walczymy o to mistrzostwo do konca jest pewna możliwością przekonania piłkarzy niż klub, który jest w top 4, ale odpada z walki w listopadzie

ArsenalChampion komentarzy: 880009.02.2025, 10:28

@Mastec30 napisał: "No mamy trochę błąd w matrixie bo jesteśmy w czołówce a jednocześnie kibice po odpadnięciu z pucharów krajowych ( często kompromitujących) machają ręką i twierdzą że to nic nie znaczące puchary. Może najpierw jakoś wygrajmy żeby tak twierdzić"
No akurat jesli chodzi o FA CUP to Arsenal jest rekordzistą w tych rozgrywkach i wygral je najwiecej razy. Może już wystarczy i niech się skupia zeby wygrać lige mistrzow, bo tutaj ilość zdobytych trofeow wynosi 0

Theo10 komentarzy: 877309.02.2025, 10:26

@Mastec30: „A ty do czego zmierzasz biorąc udział w rozważaniach typu (…)”

Ale widziałeś, że tam jest cytat nad tym, do którego się odnosiłem? ;D Koledzy niżej rozważają czy lepiej mają aktualnie kibice UTD czy Arsenalu, to wyraziłem swoje zdanie. ; )

„ To znaczy że jak mamy top2 i fazę pucharowa LM to nam wystarczy i jesteśmy zwolnieni ze zdobywania pucharów?”

A to już są Twoje domysły, bo nic takiego nie napisałem. Odnosiłem się do rozważań, czy lepsza jest opcja A czy B. To że najlepiej wygrać potrójną koronę + LM, to wiadomo.

Mastec30 komentarzy: 849709.02.2025, 10:07

@Theo10 napisał: "Znaczy że mamy jakiś błąd w matrixie, bo pierwszy punkt spełniamy, a wynikającej z niego konsekwencji (zdobywanie CC/FA Cup) nie? Bo nie rozumiem do czego zmierzasz."

A ty do czego zmierzasz biorąc udział w rozważaniach typu:

Wolałbym co rok mieć wicelidera PL, fazę pucharową LM i brak pucharów, niż co rok carabao cup, środek tabeli

To znaczy że jak mamy top2 i fazę pucharowa LM to nam wystarczy i jesteśmy zwolnieni ze zdobywania pucharów?

No mamy trochę błąd w matrixie bo jesteśmy w czołówce a jednocześnie kibice po odpadnięciu z pucharów krajowych ( często kompromitujących) machają ręką i twierdzą że to nic nie znaczące puchary. Może najpierw jakoś wygrajmy żeby tak twierdzić

Theo10 komentarzy: 877309.02.2025, 09:57

@Mastec30: „ A kumasz że klub który ma co roku wicelidera PL i fazę pucharowa LM powinien być na tyle mocny żeby zdobyć jakoś puchar krajowy częściej niż klub ze środka tabeli”

Znaczy że mamy jakiś błąd w matrixie, bo pierwszy punkt spełniamy, a wynikającej z niego konsekwencji (zdobywanie CC/FA Cup) nie? Bo nie rozumiem do czego zmierzasz.

Mastec30 komentarzy: 849709.02.2025, 09:54

@Theo10 napisał: "Wolałbym co rok mieć wicelidera PL, fazę pucharową LM i brak pucharów, niż co rok carabao cup, środek tabeli i jakieś ligi Europy czy konferencji."

A kumasz że klub który ma co roku wicelidera PL i fazę pucharowa LM powinien być na tyle mocny żeby zdobyć jakoś puchar krajowy częściej niż klub ze środka tabeli a powyższe rozważania są po prostu bez sensu

Theo10 komentarzy: 877309.02.2025, 09:50

@Bartek_: „Myślę, że w tym momencie możemy sobie zazdrościć nawzajem - oni nam pozycji w tabeli i gry w LM, a my im zdobywania trofeów.”

Wolałbym co rok mieć wicelidera PL, fazę pucharową LM i brak pucharów, niż co rok carabao cup, środek tabeli i jakieś ligi Europy czy konferencji.

@Er4s:
„No fajnie, fajnie mamy młodych ładne mają nazwiska, ładny trener wszystko jest fajnie dla przygłupów.”
„ Inaczej w oczach normalnych, subiektywnych fanów piłki nożnej wciąż pozostaniemy niespełniona obietnica Artety i przegrywami.”

Ja tam się cieszę możliwością oglądania Arsenalu który w końcu jest niewątpliwie europejskim topem, czy to w LM czy PL i gwarantuje walkę o trofea do końca sezonu. Oczywiście jeszcze lepiej byłoby te trofea ostatecznie wygrywać, ale będąc co roku do końca w walce, siłą rzeczy te trofea też w końcu przyjdą. Jedyne co, to irytuje mnie w tym sezonie przesadny przechył w kierunku defensywy kosztem efektownych akcji w ofensywie. W poprzednich dwóch sezonach Arsenal się oglądało dużo lepiej.

Natomiast jeśli Twoje poczucie wartości jest zależne od ilość zdobytych przez Arsenal trofeów i w aktualnej sytuacji czujesz się przegrywem, to współczuję.
I mogę być w Twoich oczach „przygłupem”, ale to Ty tu masz problem.

ArsenalChampion komentarzy: 880009.02.2025, 09:20

Nie każdy puchar jest tak samo ważny i sobie wbijcie to do głowy. Prawda jest taka że z czasem poszczególne rozgrywki tracą na znaczeniu. Kto dzisiaj pamięta ze byl taki puchar zdybywcow pucharu, dzisiaj te trofeum jest bezwartościowe bo te rozgrywki nie istnieją. Carabo cup to jest zwyczajna zapchaj dziura, gdzie w wielu ligach nie ma czegoś takiego jak puchar ligi. I w Anglii obstawiam że przez coraz większy natłok meczu, te rozgrywki też znikną.

Er4s komentarzy: 463009.02.2025, 09:16

Boże nie grzmisz…
No fajnie, fajnie mamy młodych ładne mają nazwiska, ładny trener wszystko jest fajnie dla przygłupów.
A teraz rzeczywistość: nie ma żadnego widoku na puchary, gramy w tym sezonie postronnemu kibicowi raniąc oczy nóżem.
No i piszecie o United które i tak zawsze stwarza nam problemy w każdym meczu że są w takiej wielkiej czarnej.
Tylko że ich kibice mają wazony za ligę mistrzów w szafie z nowożytnej historii, byli mistrzem kraju 10 lat temu a nie 20 tak jak my. To są rzeczy które ważą… komu koło lagi będzie wisiało za dwa lata kto był drugi? Ludzie wy jesteście jakimiś sponsorami? Udziałowcami? Rozumiem że z takiej pozycji wynik może nie być najważniejszy ale k***wa z pozycji kibica? Chodzicie z piórami do góry że jesteśmy drudzy od dwóch lat i że prawie klepnęliśmy najsłabszy od 1970 Bayern Monachium w 1/4 LM a jakiś mosiek mi tu jeszcze podskakuje że porównuje nas do Leverkusen…..
Obudźcie się. Jak chcemy wejść na wyższy poziom mentalu, atrakcyjności i statusu tego klubu czas zacząć zdobywać trofea.
Inaczej w oczach normalnych, subiektywnych fanów piłki nożnej wciąż pozostaniemy niespełniona obietnica Artety i przegrywami. Pisze Wam jakie są fakty a Wy albo je bierzecie albo upijajcie się dalej swoim zadufaniem że w Arsenalu tworzy się cudny projekt który kiedyś na pewno przyniesie nam kolejne 2 miejsce .

jurasmolas44 komentarzy: 196109.02.2025, 08:50

@Marzag napisał: "xd to zapytaj się jakiegoś kibica united może"

Mam kilku i akurat oni woleliby być się o mistrza w ciagu ostatnich trzech sezonów jak zdobyć puchar ligi i kisić się w środku tabeli grając padake i obawiać się każdego kolejnego przeciwnika...

Oni też mieli budowany skład do czegoś wielkiego :)))

Mastec30 komentarzy: 849709.02.2025, 08:49

@jurasmolas44 napisał: "A gdzie ja napisałem że nie chce zdobyć któregoś z pucharów albo go odpuścić?"

Ty może akurat nie ale wczoraj tu było kilka takich umysłów. Zresztą co roku jak odpadamy z pucharów to się takie zdanie pojawia. Potraktuj to jako stwierdzenie ogólne do wszystkich

Następny mecz
Ostatni mecz
Ipswich - Arsenal 20.04.2025 - godzina 15:00
? : ?
Arsenal - Brentford 12.04.2025 - godzina 18:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool32237276
2. Arsenal321712363
3. Nottingham Forest32176957
4. Newcastle31175956
5. Manchester City32167955
6. Chelsea32159854
7. Aston Villa32159854
8. Bournemouth321391048
9. Fulham321391048
10. Brighton321212848
11. Brentford321271343
12. Crystal Palace3111101043
13. Everton328141038
14. Manchester United321081438
15. Tottenham321141737
16. Wolves321051735
17. West Ham32981535
18. Ipswich32491921
19. Leicester32462218
20. Southampton32242610
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2717
E. Haaland213
A. Isak206
C. Wood183
B. Mbeumo165
Y. Wissa152
C. Palmer147
O. Watkins146
Matheus Cunha144
J. Mateta132
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady