Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie
18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski
4263 komentarzy
Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.
Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.
Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.
Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.
W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.
Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.
Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.
SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)
WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)
PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)
LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)
GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)
STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)
LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)
MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)
KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)
MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

10 godzin temu 6 komentarzy

10 godzin temu 4 komentarzy

12 godzin temu 4 komentarzy

12 godzin temu 3 komentarzy

12 godzin temu 3 komentarzy

12 godzin temu 1 komentarzy

18.07.2025, 10:18 8 komentarzy

17.07.2025, 09:35 9 komentarzy

17.07.2025, 09:34 15 komentarzy

16.07.2025, 14:10 4 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Di Marzio plus źródła z Portugalii piszę,że Arsenal osiągnął porozumienie ze Sportingiem.
Nie no z tej ciekawości aż trzeba walnąć te karmę rano na śniadanie do jajecznicy
Słyszeliście że nowym selekcjonerem zwłok w kadrze ma być Magiera albo Bielica.
Przecież to jest dramat. To już lepiej to w pi….du zostawić bez żadnego sztabu i selekcjonera, niech chłopaki się zjadą sami, kibice niech wybiorą kto powołany przez Instagram czy SMSy, kto będzie to zagra, jakoś się tam ustawia. Szkoda pieniędzy i czasu na takie nazwiska
@bobslej22:To weź puszkę do psa i przeczytaj sobie skład. Takie to trudne? Później weź do ręki pierwsza lepszą parówkę czy jakieś jedzenie dla dziecka i porównaj sobie składy. Takie to trudne? Widocznie tak, ale śmiać się ze mnie już jest łatwe
@losnumeros napisał: "Część polityków i lekarzy mówiła jasno oraz dołączyli do tego sam Pfizer że wszystko to była wielka ściema. Do dzisiaj czytam argumenty że Mikel nic nie wygrał bo : wina sędziów, karetek, kontuzji"
Czy Mikel Arteta był zamieszany w ten spisek?
@losnumeros: nadal nie odpowiedziałeś mu na pytanie tylko jak zwykle wymigujesz się od konkretów. Niech zgadnę za moment uciekniesz na nascie godzin i standardowo wrócisz jutro z ambitnym planem nauczania nas nowego życia i nienawiści do Artety? ಥ‿ಥ
@ArsenalChampion: Co mam tłumaczyć? Do Ciebie i tak nie dotrze, bo liczy się propaganda z tv, wolnych mediów, kolegów z tej strony. Część polityków i lekarzy mówiła jasno oraz dołączyli do tego sam Pfizer że wszystko to była wielka ściema. Do dzisiaj czytam argumenty że Mikel nic nie wygrał bo : wina sędziów, karetek, kontuzji i Mikel miał bardzo słaby skład i tak samo czytam opinie ze nikt nikogo nie zmuszał, nic nie było. eź zacznij patrzeć inaczej na świat, a jeśli nie to mam nadzieję że przyjemniejsz do swojego domu kilku imigrantów i wtedy zrozumiesz
@kamo99111 napisał: "Jakoś inni potrafią sprowadzać swoje główne cele."
A skąd wiesz kto jest czyim głównym celem. Bo jak opieramy się na doniesieniach prasowych to nie- nie zawsze nawet wielkie kluby są w stanie sprowadzać swoje główne cele. W poprzednie lato celem Liverpoolu był Zubimendi i nie byli w stanie przeprowadzić transferu. Od miesięcy z kolei były doniesienia, że głównym celem Guardioli po odejściu de Bruyne jest Wirtz. Chciał Wirtza jako priorytet, ale nie był w stanie go pozyskać, gdyż przegrał o niego walkę z Liverpoolem. Cherki to jest właśnie alternatywa, a nie wybór nr 1.
@kamo99111 napisał: "Nie oczekuje zabawek... Oczekuje, że Arsenal w końcu zrobi transfery, które pozwolą wygrać trofeum zgodnie z zapowiedziami. A nie ciągle sprowadzanie "panów b". Jakoś inni potrafią sprowadzać swoje główne cele. U nas zawsze był z tym problem..."
A skąd ty to wiesz? Aż tak to śledzisz. Bo mi się wydaje że jest masa przypadków gdzie klub decydował się na alternatywę. Nawet jestem w stanie się zalozyc że większość. Poprostu tobie się wydaje że trawa u sąsiada jest bardziej zielona @kamo99111 napisał: "Zgadzam się z tym, że negocjacje transferowe są trudne. Ale my nigdy nie potrafiliśmy w transfery. I tak jak pisałem niżej - no klub mógł już wcześniej dogadywać zawodników na kluczowe pozycje"
A skąd ty kurla wiesz kiedy klub dogaduje piłkarzy. Równie dobrze negocjacje z Lipskiem czy sportingiem mogą trwać już od bardzo dawna. Inne kluby też nie mają interesu w tym żeby sprzedawać kogoś pochopnie. Mamy na ten temat za mało wiedzę to się nie wypowiadajmy.
Nie zgadzam się, że mamy już skład na tytuł. Według mnie przynajmniej jeden z dwójki Martinelli/Havertz (jak liczymy ten skład optymalny) powinien być rezerwowym. Tak samo jak większość ma obawy czy Gyo/Sesko odnajdą się w lidze tak samo ja mam takie obawy, a może nawet większe przy Zubimendim.
@losnumeros: czy ty jako koneser psiej karmy możesz odpowiedzieć mi na mój poprzedni komentarz?
@ArsenalChampion napisał: "I proszę ci daj mi źródło tych szumnych zapowiedzi. Bo wydaje mi się że znowu coś ci się pomylili i budujesz swoje tezy na rzeczach, które nigdy się nie wydarzyly"
Arteta konferencja 31.03
Exciting summer ahead?: The way we planned the first five summers, they were going to be big. Now when you go again, we need to increase the depth and certain qualities. It’s going to be big.
"It's going to be big" mówi samo za siebie.
https://www.standard.co.uk/sport/football/arsenal-fc-josh-kroenke-transfer-news-trophy-b1228412.html
Tu z kolei Kroenke zapowiada inwestycje i zakończenie posuchy z najważniejszymi trofeami... @ArsenalChampion napisał: "Wogole te porownanie z tą zabawka jest nie trafione. Chociaż w twoim przypadku trafione, bo trochę zachowujesz się jak dziecko które oczekuje zabawek."
Nie oczekuje zabawek... Oczekuje, że Arsenal w końcu zrobi transfery, które pozwolą wygrać trofeum zgodnie z zapowiedziami. A nie ciągle sprowadzanie "panów b". Jakoś inni potrafią sprowadzać swoje główne cele. U nas zawsze był z tym problem... @ArsenalChampion napisał: "To są negocjacje transferowe to nie działa tak że robisz jak ci się podoba, s to może być proces który może się ciągnąć mozolnie. Tutaj przykładowo ścierają się interesy Arsenalu i Sportingu, który klub postawi na swoim. Gdyby Arsenal zrobił tak jak mu Sporting zagra, to byłby absolutnie nie powazny"
Zgadzam się z tym, że negocjacje transferowe są trudne. Ale my nigdy nie potrafiliśmy w transfery. I tak jak pisałem niżej - no klub mógł już wcześniej dogadywać zawodników na kluczowe pozycje.
Wieczorem dzieje się tutaj magia. Jest co rano czytać w WC.
Tak między wierszami tutaj jakaś zapowiedź wzmocnień była. Nie mocna, ale widać że presja narasta i przyszły sezon bez trofeów może być ostatnim Mikela.
https://kanonierzy.com/news/arteta-o-planach-transferowych-arsenalu-na-lato/54719/
@Artetaballer napisał: "Czemu w tak agresywny sposób wyrażasz swoje opinie? Niepotrzebnie wnosisz na stronę negatywną energię... Przecież jako osoba świadoma na pewno wiesz, że co zasiejesz taki masz zbiór - to powraca."
Tutaj liczy się przepych na stronie i co powiedzą naukowcy itp, a jak ktoś patrzy inaczej to trzeba go wyśmiać żeby być w grupie którzy sprzedali się za kasę i tylko to liczy się.
@bobslej22 napisał: "karny dla psów to nawet nie będę komentował bo pewnie nie jeden pies by to kurła wyśmiał"
Sam kupujesz większe gówna w sklepie i będziesz komentować chociaż nie znasz się. Liczy się mamona i podziw wśród znajomych. To jest najważniejsze, kto jest lepszy i gdzie był
@losnumeros napisał: "Mam inny pogląd na świat i to przeszkadza? Nie podążam za tłumem. Mam swoje zdanie i dobrze mi z tym, a Ciebie i część osób nadal robią jak dzieci z obietnicami. Kto tutaj jest tym złym? Ja który wyraża swoje opinie czy ci co mówią jedno a robią coś innego i plują Tobie w twarz."
Czemu w tak agresywny sposób wyrażasz swoje opinie? Niepotrzebnie wnosisz na stronę negatywną energię... Przecież jako osoba świadoma na pewno wiesz, że co zasiejesz taki masz zbiór - to powraca.
@kamo99111 napisał: "Jak wyżej- co nam broniło ogarnąć deal napastnika wcześniej?? Przeciez mogliśmy wzorem Live dogadywać napastnika od stycznia ;-) z Kerkezem czy Frimpongiem to się zgodzę, że było łatwo ale to też jest umiejętność klubu znaleźć takie cele, które nie będą trudne do osiągnięcia, a będą spełniać wymagania jakościowe."
Nic nam nie broniło, poza tym, że zmienił się nam dyrektor sportowy, a tymczasowy nie zrobił za wiele, no ale to szczegół. Widzisz Lipsk nie jest tak łatwym negocjatorem jak Bayer, i chyba jednak bogatszym klubem, więc mogą twardo negocjować, przypomnę, że Sesko chcieliśmy już w zeszle lato, ale zawodnik zdecydował zostać jeszcze rok :) a widzisz łatwy cel znaleźliśmy i masz zastępce Jorghinio w dzień;) @kamo99111 napisał: "Czyli potwierdzasz moja teorie w tym momencie - szybko dograne transfery = mniejsza konkurencja = lepsza pozycja negocjacyjna = transfer łatwiejszy do zrealizowania."
Nie, zwyczajnie nikt z topu nie szukał zawodników na tę pozycję, a przyszło live i zawodnicy może i mieli oferty z innych klubów tylko półkę niżej, nic więcej agenci nie otrzymali ciekawego, więc wybór prosty mieli :) przecież kluby wcześniej badają sytuację, nie zapominaj o tym, to nie jest tak, że dziś się im wymyślił cel( no poza DD i jak okazja jakaś się pojawia, to możliwe) @kamo99111 napisał: "Nigdzie nie napisałem, że to nie transfery. Nadinterpetujesz moje wypowiedzi. Napisałem, że Cieszę się z budowania głębi w składzie. Ale Live łata w pierwszej kolejności swoje dziury. To czego im brakowało w pierwszym składzie. My natomiast zaczynamy od rezerwowych (bo tylko Zubi jest do pierwszego). Więc trochę jak porównywać jabłka do gruszek."
No bo my generalnie mamy 1 skład gotowy, i brakuje głębi, a i tak do 1 składu dołączył już Zubimendi. Natomiast bramkarz, zastępca Jorghinio to nasze braki też, a poza 9 tak naprawdę, to my musimy wzmocnić się, ale tragedii nie mamy w 1 składzie. Nastepne lato, będziemy dodawać jeden czy 2 mocne transfery, jeśli dobrze się wszystko ułoży, bo i podstawa i rezerwa będzie bardzo dobra. Live tak swoją drogą uzupełniło Luke po TAA, ale na rezerwie już głębi nie ma takiej, jeszcze sporo muszą ogarnąć, a to też potrwa i kosztować będzie. Zobaczymy i tak dopiero za jakiś czas, kto i jak wyjdzie na transferach
@kamo99111 napisał: "jeżeli tak nie było to uderzę z drugiej manki - skoro klub od stycznia wiedział, że brakuje napastnika, dlaczego nie zrobił wcześniej podchodów pod swoje cele? Przeciez nikt Arsenalowi nie bronił rozmow z klubami i zawodnikami, którzy mogliby potencjalnie wzmocnić nasz atak... wzorem Live i Wirtza - mogli dogadywać wcześniej. Skoro ambicje są na mistrza no to chyba takie sprawy powinny być dogrywane jak najszybciej."
Nie wiem, jest 1000 różnych zależności, może Lipsk np liczył na kasę z LM, a teraz jak jej nie ma to może nagle chce jeszcze więcej kasy za Sesko wyciągnąć itp
Naprawdę fajnie da się z Tobą pogadać, ale z ta szybkością transferów daj sobie na luz trochę, bo stresujesz się od początku czerwca, a jak się okaże że Arsenal dopnie transfer napastnika przed okresem przygotowawczym to cały ten stres będzie niepotrzebny
@kamo99111 napisał: "My niestety mamy dziury w pierwszym składzie i tu muszą być po prostu jakieś bomby. Inaczej na końcu znowu czegoś zabraknie."
Nie zgodzę się, że mamy dziury w pierwszym składzie, bo skład Raya, Timber, Saliba, Gabriel, MLS, Zubi (prawie klepniety), Rice, Ode, Saka, Havertz i Martinelli to już jest spokojnie podstawowy skład na mistrzostwo, oczywiście fajnie jak wleci upgrade na LS i na N też i poszerzenie składu
@bobslej22: Mam inny pogląd na świat i to przeszkadza? Nie podążam za tłumem. Mam swoje zdanie i dobrze mi z tym, a Ciebie i część osób nadal robią jak dzieci z obietnicami. Kto tutaj jest tym złym? Ja który wyraża swoje opinie czy ci co mówią jedno a robią coś innego i plują Tobie w twarz.
@losnumeros: karny dla psów to nawet nie będę komentował bo pewnie nie jeden pies by to kurła wyśmiał
@losnumeros: tak szczerze to weź się już wyautuj z tej strony razem z innymi wiecznie płaczącymi na tej stronie. Znalazłoby się tak z pięciu do dziesięciu podobnych . Choooj z was a nie kibice. Ja rozumiem jęki po przegranej ale teraz to już jęczysz chyba dla tej twojej własnej religii . Fajny dziś mamy dzień ruszyły transfery a ty nadal beczysz i beczysz . *******isz o tych modłach do Artety i to ani mądre ani śmieszne. Połowa nawet już nie czyta tego co piszesz. Rozumiem mieć swoje zdanie ale przestań kurła beczeć i narzucać komuś jak ma żyć.
@kamo99111 napisał: "To powracamy do zapowiedzi klubu.... Jeżeli nie ma kasy na wzmocnienia no to trudno niech klub nie robi jakichś szumnych zapowiedzi i niech Arteta zachowa trochę pokory. Bo wychodzi jednak, że brzydko mówiąc wyżej sramy niż... I tu znów przykład z życia - jak moj syn chciałby zabawkę na którą mnie nie stać, to nie będę go zwodził, że "czekaj tatuś tylko pójdzie do domu po portfel i Ci kupi". Mówię mu wtedy prosto z mostu - "nie kupię Ci tego bo nie ma kasy". W Arsenalu jest odwrotnie - wiedzą, że nie ma kasy, a robią szumne zapowiedzi. Może warto by było po prostu zachować pokorę i pracować najlepiej jak się da "w ciszy". Nie byłoby wtedy bicia piany i nie byłoby jakichś wielkich oczekiwań. Tak jak było za Wengera w pewnym momencie - nikt nie nastawiał się na wielkie transfery bo wszyscy wiedzieli że sakiewka jest pusta."
Bzdurzysz, a przykład słaby jednak. Interpretujesz sobie zapowiedzi jak tam Ci pasuje, spoko, ale jak ostatnio pisałeś, wygląda na to że ogarnięty gość jest z Ciebie , więc dlaczego nie kumasz tego, że transfery się negocjuje. Live negocjowało dlugo Wirtza, odłożyli siano w poprzednich okienkach więc wydają, ale też starają się zbijać cenę. Przeszkadza Ci to, że my również chcemy, bo być może to pozwoli na jeszcze jakiś dodatkowy transfer czy to definitywny,czy może wypożyczenie i zaoszczędzona kwota pozwoli opłacić tygodniówkę? Klub pokazał, że jak chce to kupi cel nr 1 jak Rice, ale nadal starał się negocjować cenę, a skoro np. nie mamy rywala, lub wiemy że piłkarz zdecydował się na nas ( bo kto wie jak się dogadują z agentem i piłkarzem), to dlaczego płacić 100 baniek, jak może za tydzień lub dwa da się zapłacić jednak te 80? Jak kupujesz auto, to płacisz cenę wywoławcza, czy próbujesz negocjować? Zabawka w sklepie ma konkretną cenę ( w teorii też można negocjować) , ale rynek transferowy działa inaczej, i jednak na dużo większych kwotach, a mówisz jakby to było raptem kilka złotych różnicy;) serio tego nie ogarniasz? Mówiłem ostatnio, że pewnie jak coś klepniemy, to będziesz szukał kolejnego powodu do narzekania, ale piszesz tak, jakby okienko się skończyło, a my nie kupiliśmy nikogo. Wiesz niekoniecznie nr 1 na naszej liście dołączy, bo może wybrać np Barcę ( Williams), ale fajnie że celujemy wreszcie w takie nazwiska, a nie przeciętnych piłkarzy, nie oznacza to jednak, że nr 2 będzie słabym okienkiem. Pewnie też chciałby klub i Arteta mieć wszystkich na tournee, ale np na Rodrygo trzeba będzie zaczekać prawdopodobnie i nie ma gwarancji, że się uda, ale czy warto odpuścić juz i kupić kogoś innego, kto jest nie do końca tym kogo chcemy? Czy może lepiej jednak pracować nad tym transferem i go dopiąć, coś jak historia z Odegaardem?
@losnumeros napisał: "Czytałem różne fora i pytałem się pewnych osób nawet w realu którzy próbowali taką karmę dla psa. Opinia była bardzo dobra. Lepiej cisnąć beke dla zasady żeby być w grupie osób tych twardzieli, bo boisz się być sobą."
Ale ja z ciebie nie cisnę beki, tylko mam do ciebie sprawę. Jaka psia karma jest najlepsza w smaku, bo chciałbym kupić dla psa, a mój piesek jest bardzo wybredny jesli o to chodzi.
Ja to mam wrażenie, że każdy z Was myśli, że zakup mieszkania (i te jeszcze z kredytem hipotecznym) też powinien trwać 2 dni od rozpoczęcia poszukiwań, przez znalezienie finansowania, znalezienia właściwego mieszkania, kupna go i odbioru.
Czy nie?
@kamo99111 napisał: "powracamy do zapowiedzi klubu.... Jeżeli nie ma kasy na wzmocnienia no to trudno niech klub nie robi jakichś szumnych zapowiedzi i niech Arteta zachowa trochę pokory. Bo wychodzi jednak, że brzydko mówiąc wyżej sramy niż... I tu znów przykład z życia - jak moj syn chciałby zabawkę na którą mnie nie stać, to nie będę go zwodził, że "czekaj tatuś tylko pójdzie do domu po portfel i Ci kupi". Mówię mu wtedy prosto z mostu - "nie kupię Ci tego bo nie ma kasy". W Arsenalu jest odwrotnie - wiedzą, że nie ma kasy, a robią szumne zapowiedzi. Może warto by było po prostu zachować pokorę i pracować najlepiej jak się da "w ciszy". Nie byłoby wtedy bicia piany i nie byłoby jakichś wielkich oczekiwań. Tak jak było za Wengera w pewnym momencie - nikt nie nastawiał się na wielkie transfery bo wszyscy wiedzieli że sakiewka jest pusta."
Ty dalej nie rozumiesz. Nic nie napisałem że Arsenal ma pusta sakiewke, tak samo tego nie widać. Wrecz ma budzet jeden z wyzszych w Europie.
Wogole te porownanie z tą zabawka jest nie trafione. Chociaż w twoim przypadku trafione, bo trochę zachowujesz się jak dziecko które oczekuje zabawek.
To są negocjacje transferowe to nie działa tak że robisz jak ci się podoba, s to może być proces który może się ciągnąć mozolnie. Tutaj przykładowo ścierają się interesy Arsenalu i Sportingu, który klub postawi na swoim. Gdyby Arsenal zrobił tak jak mu Sporting zagra, to byłby absolutnie nie powazny
I proszę ci daj mi źródło tych szumnych zapowiedzi. Bo wydaje mi się że znowu coś ci się pomylili i budujesz swoje tezy na rzeczach, które nigdy się nie wydarzyly
@adek504 napisał: "Może inaczej, bo się rozpędziłem
Zamożność ma znaczenie, ale nie tylko"
Cieszę się - tu się zgadzamy ;-) @adek504 napisał: "A co do prędkości transferów to po prostu każdy jest inny
Pewnie nie śledziłeś sagi Wierzą, może podwaliny pod ten transfer były robione dłużej niż np pod Sesko czy Gyko"
Hmmm.. No ja słyszałem, że niby w styczniu Arsenal dogadywał się już z Sesko i Lipskiem. Chodziły nawet informacje, że z samym Sesko jesteśmy dogadani ale w styczniu nie puści go Lipsk ale w lecie sytuacja ulegnie zmianie.... Więc nie byłbym taki pewien, że z Sesko się nie dogadywaliśmy wczesnej.
A jeżeli tak nie było to uderzę z drugiej manki - skoro klub od stycznia wiedział, że brakuje napastnika, dlaczego nie zrobił wcześniej podchodów pod swoje cele? Przeciez nikt Arsenalowi nie bronił rozmow z klubami i zawodnikami, którzy mogliby potencjalnie wzmocnić nasz atak... wzorem Live i Wirtza - mogli dogadywać wcześniej. Skoro ambicje są na mistrza no to chyba takie sprawy powinny być dogrywane jak najszybciej. @adek504 napisał: "A np czy te transfery City to są takie transfery z pierwszych stron gazet?
Czy taki Rijnders to jest np rzeczywiście większe nazwisko niż dla przykładu Watkins?
No i w City to też kwestia że grali na KMS i chcieli pewnie już tam mieć większość kadry żeby coś przetrenowac"
Ok może transfery City nie są jakimiś wielkimi bombami. Ale oni mają skład można powiedzieć gotowy. W zasadzie różnica w stosunku do mistrzowskich sezonów to będzie brak de Bruyne i Walkera z podstawowych zawodników. Stąd im bardziej zależało na głębi. My niestety mamy dziury w pierwszym składzie i tu muszą być po prostu jakieś bomby. Inaczej na końcu znowu czegoś zabraknie. @Garfield_pl napisał: "City zapłaciło ile chcialy kluby, a live po prostu załatwiało transfer Wirtza dłuższy czas, tylko robili to po cichu dłuższy czas :) ot cała tajemnica, a Kerkez czy Frimpong to były łatwe do ogarnięcia dealer,"
Jak wyżej- co nam broniło ogarnąć deal napastnika wcześniej?? Przeciez mogliśmy wzorem Live dogadywać napastnika od stycznia ;-) z Kerkezem czy Frimpongiem to się zgodzę, że było łatwo ale to też jest umiejętność klubu znaleźć takie cele, które nie będą trudne do osiągnięcia, a będą spełniać wymagania jakościowe. @Garfield_pl napisał: "konkurencji większej nie mieli też, bo pewnie gdyby zgłosił się inny topowy klub mogłaby dłużej saga potrwać,"
Czyli potwierdzasz moja teorie w tym momencie - szybko dograne transfery = mniejsza konkurencja = lepsza pozycja negocjacyjna = transfer łatwiejszy do zrealizowania. @Garfield_pl napisał: "Niestety zbyt mocno kierują tobą negatywne emocje i nie patrzysz trzeźwo na to co się dzieje, i łatwo się odpalasz gdy u nich here we go, a u nas olewasz, bo to nie transfery xD"
Nigdzie nie napisałem, że to nie transfery. Nadinterpetujesz moje wypowiedzi. Napisałem, że Cieszę się z budowania głębi w składzie. Ale Live łata w pierwszej kolejności swoje dziury. To czego im brakowało w pierwszym składzie. My natomiast zaczynamy od rezerwowych (bo tylko Zubi jest do pierwszego). Więc trochę jak porównywać jabłka do gruszek.
PrRcuez może byc tak ze Thomas dostal info że będzie malo grał i woli popratu ostatnie lata sobie pobiegać na boisku w innej drużynie jak kisic u nas ławę
@Trempa napisał: "A czy wśród osądzających tę sytuację ktokolwiek wie, jakie są preferencje i wymagania finansowe Partey'a na jego kolejne 2/3 lata kariery?"
Dokładnie. Nikt nie wie co dzieje sie za kulisami ale wystarczy kilka wypocin pismaków, którzy żyją z spania afery ludzie łatwo osadzaja Parteya po jego najlepszym sezonie
A nawet jak ma zbyt wygórowane wymagania to rozchodzimy się podając sobie dłoń i dziękując jak te kilka pięknych lat bo to za jego czasów wróciliśmy nammiejsce gdzie nas w chusteczkę czasu nie było
@ArsenalChampion napisał: "psychoterapeuta zalecił jedzenie psiej karmy"
Kim ty jestes pajacu i wyznawca nowej religii pod wezwaniem Mikela Artety? Cały czas to samo żeby było dobrze i każdy nam przeszkadza, a nie jest tak. To zaburza twoje poglądy i części osób na tej stronie. Dlaczego? Jeśli ktoś ma inne poglądy na świat niż większość to jest tym złym, a po czasie wychodzi na to że miał rację i głupio przyznać się do błędu.
Czytałem różne fora i pytałem się pewnych osób nawet w realu którzy próbowali taką karmę dla psa. Opinia była bardzo dobra. Lepiej cisnąć beke dla zasady żeby być w grupie osób tych twardzieli, bo boisz się być sobą.
@silvano95 napisał: "Też nawet te transfery pokazują na czym Artecie zależy i jakie są priorytety , defensywa , defensywa i defensywa"
Trzeba mieć jakieś priorytety.
A czy wśród osądzających tę sytuację ktokolwiek wie, jakie są preferencje i wymagania finansowe Partey'a na jego kolejne 2/3 lata kariery?
@ArsenalChampion napisał: "Ale co ma to tego zamożniejszy właściciel? Być moze Liverpool ma przeznaczony większy budżet na to okienko, tym bardziej ze oni w poprzednim oknie nie kupili nikogo"
No bo było tu nie raz to podnoszone, że City gra w innej lidze finansowej. Przywołuje więc zespół, który funkcjonuje w podobnych warunkach do nad, a potrafi ogarnąć wzmocnienia jak trzeba. @ArsenalChampion napisał: "Gdzie były zapowiedzi klubu jakich to nie dokonają wielkich wzmocnień? Coś pominąłem?"
Arteta nie raz zapowiadał ekscytujące lato. Nie chcę mi się teraz szukać po necie jego wywiadów na ten temat. Ale były zapowiedzi z jego strony. @ArsenalChampion napisał: "Każdego klubu który funkcjonuje na normalnych zasadach kryterium jest budżet, niby jak klub ma wydać pieniądze których nie posiada. ty się trochę zachowujesz jak dziecko, które sobie nie zdaje sprawy jak funkcjonuje świat.
Arsenal celuje w Sesko i gyokeresa ale nie znaczy ze uda się ich sprowadzić. No to chyba jest proste i logiczne,"
To powracamy do zapowiedzi klubu.... Jeżeli nie ma kasy na wzmocnienia no to trudno niech klub nie robi jakichś szumnych zapowiedzi i niech Arteta zachowa trochę pokory. Bo wychodzi jednak, że brzydko mówiąc wyżej sramy niż... I tu znów przykład z życia - jak moj syn chciałby zabawkę na którą mnie nie stać, to nie będę go zwodził, że "czekaj tatuś tylko pójdzie do domu po portfel i Ci kupi". Mówię mu wtedy prosto z mostu - "nie kupię Ci tego bo nie ma kasy". W Arsenalu jest odwrotnie - wiedzą, że nie ma kasy, a robią szumne zapowiedzi. Może warto by było po prostu zachować pokorę i pracować najlepiej jak się da "w ciszy". Nie byłoby wtedy bicia piany i nie byłoby jakichś wielkich oczekiwań. Tak jak było za Wengera w pewnym momencie - nikt nie nastawiał się na wielkie transfery bo wszyscy wiedzieli że sakiewka jest pusta.
@kamo99111 napisał: "To skoro nie chodzi o zamożnosc właścicieli to oswiec mnie dlaczego City i Live jest w stanie dopiąć swoje główne cele bardzo szybko, a my robimy podchody i nie wiadomo czy skończymy z naszymi celami że szczytu notesu Artety czy z "planem B"?"
City zapłaciło ile chcialy kluby, a live po prostu załatwiało transfer Wirtza dłuższy czas, tylko robili to po cichu dłuższy czas :) ot cała tajemnica, a Kerkez czy Frimpong to były łatwe do ogarnięcia dealer, niezbyt drogie jak na obecne czasy, dla nich wzrost wynagrodzeń i jednak klub z czołówki PL, konkurencji większej nie mieli też, bo pewnie gdyby zgłosił się inny topowy klub mogłaby dłużej saga potrwać, więc to deale na zasadzie Norgarda czy Kepy. Niestety zbyt mocno kierują tobą negatywne emocje i nie patrzysz trzeźwo na to co się dzieje, i łatwo się odpalasz gdy u nich here we go, a u nas olewasz, bo to nie transfery xD
@kamo99111 napisał: "nie chodzi o zamożnosc właścicieli to oswiec mnie dlaczego City i Live jest w stanie dopiąć swoje główne cele bardzo szybko, a my robimy podchody i nie wiadomo czy skończymy z naszymi celami że szczytu notesu Artety czy z "planem B"?"
Może inaczej, bo się rozpędziłem
Zamożność ma znaczenie, ale nie tylko
A co do prędkości transferów to po prostu każdy jest inny
Pewnie nie śledziłeś sagi Wierzą, może podwaliny pod ten transfer były robione dłużej niż np pod Sesko czy Gyko
A np czy te transfery City to są takie transfery z pierwszych stron gazet?
Czy taki Rijnders to jest np rzeczywiście większe nazwisko niż dla przykładu Watkins?
No i w City to też kwestia że grali na KMS i chcieli pewnie już tam mieć większość kadry żeby coś przetrenowac
@losnumeros napisał: "To idź, bo tego nie zrozumiesz. Każdy widział że Paretya na PO to pomyłka, a najlepszy trener na świecie nadal dawał go tam i tak straciliśmy punkty. Czyja to wina?"
Jednak nie wziąłeś, uff xD
@adek504 napisał: "No tylko, że kupno Zubiego 60, napastnika ok 70 i pewnie LS jakieś 80 może to już masz 210 mln plus Kępa i Norgard to 225, a może jeszcze np hato za 40 to już ponad 265, to nie jest grube okno? Ty oczekujesz zakupów za pół miliarda czy jak?"
Jest grube. Tylko, że zapowiedzi wywołały ogromne nadzieje, ze przyjdą rzeczywiście jakieś gwiazdy. I okienko Gyo/Sesko, Rodrygo, Zubi, Norgard, Hato, Kępa robi wrażenie. Ale jeżeli Gyo/Sesko zastąpisz Watkinsem, a transfer Rodrygo kimś innym z niższej półki (bo Brazylijczyk jest niepewny, a nie ma zbyt wielu alternatyw za niego) to pozostanie niedosyt w stosunku do zapowiedzi klubu. Ot co. Więc licząc względy finansowe będzie to grube okienko ale może się okazać, że na kwotę będzie miał największy wpływ ilość transferów, a nie jakość. @adek504 napisał: "Ale tu nie chodzi o zamożność właścicieli, bo tym tropem to by Newcastle już sobie wydawało jeszcze grubsze pieniądze"
To skoro nie chodzi o zamożnosc właścicieli to oswiec mnie dlaczego City i Live jest w stanie dopiąć swoje główne cele bardzo szybko, a my robimy podchody i nie wiadomo czy skończymy z naszymi celami że szczytu notesu Artety czy z "planem B"?
@ArsenalChampion napisał: "psychoterapeuta zalecił jedzenie psiej karmy"
Modlić się do nowej religii pod wezwaniem Mikela Artety z północnego Londynu który działa cuda
@Garfield_pl napisał: "ś i boję się, że może leki działają xD"
psychoterapeuta zalecił jedzenie psiej karmy
@silvano95 napisał: "Też nawet te transfery pokazują na czym Artecie zależy i jakie są priorytety , defensywa , defensywa i defensywa"
A może odwrotnie?
Kępa i Norgard to budżetowe opcje, a Zubimendi to bardziej transfer na odblokowanie ofensywnych graczy, a pewnie większe środki są przeznaczone na wzmocnienia w ataku
@Garfield_pl napisał: "Ej ale to wina Artety, co nie? Bo jeszcze tego nie dopisałeś i boję się, że może leki działają xD"
U Ciebie już działają żeby kot nie zdziczał
@losnumeros napisał: "Norgard jakieś 3,4 mln na sezon. Thomas 12 mln. Wliczając zakup Norgarda i dodatkowe bonusy ( myślę że transfer może wyjść około 15 mln) to wychodzi. 1 sezon za darmo, a kolejne dwa sezony z startą 17,2 mln na stronę Thomasa. Lepiej zachować 17 mln i nie chcieć zachować zawodnika który wie jak gra zespół i może bardzo dużo dać, w zamian wolimy zaoszczędzić 17 mln i jest zdecydowanie gorszy. To jak chcemy tak oszczędzać kasę to czas zabrać się za pensje Havertza ( tytaniczna praca to nie wszystko i to jest najbardziej przepłacony piłkarz u nas"
Ej ale to wina Artety, co nie? Bo jeszcze tego nie dopisałeś i boję się, że może leki działają xD
Też nawet te transfery pokazują na czym Artecie zależy i jakie są priorytety , defensywa , defensywa i defensywa
@Garfield_pl napisał: "Idę po popcorn xD coś tu się stworzy znów ciekawego"
Parafrazując pewna reklamę, jest losnumeros jest zabawa :D
@Garfield_pl napisał: "Idę po popcorn xD coś tu się stworzy znów ciekawego"
To idź, bo tego nie zrozumiesz. Każdy widział że Paretya na PO to pomyłka, a najlepszy trener na świecie nadal dawał go tam i tak straciliśmy punkty. Czyja to wina?
@losnumeros napisał: "Co proszę? To skoro Thomas był taki słaby, to dlaczego Mikel wystawiał go na PO kilka razy?"
Z tego samego powodu, dla którego Merino grał na 9.
@kamo99111 napisał: "Inni jakoś mogą... Live dopiął Wirtza za grubo ponad 100 baniek... A nie powiedziałbym, że mają jakąś lepsza sytuację finansową. FSG nie jest jakieś zamożniejsze od KSE. Można? Można!"
Ale co ma to tego zamożniejszy właściciel? Być moze Liverpool ma przeznaczony większy budżet na to okienko, tym bardziej ze oni w poprzednim oknie nie kupili nikogo @kamo99111 napisał: "Hmm... czyli wychodzi na moje - na koniec sezonu wielkie zapowiedzi klubu jakich to Arsenal nie dokona transferow, a potem się okazuje, że to było strzelanie ślepakami xD"
Gdzie były zapowiedzi klubu jakich to nie dokonają wielkich wzmocnień? Coś pominąłem? @kamo99111 napisał: "No i tu dochodzimy do sedna o czym trąbie od jakichś dwóch tygodni. Sprowadzamy zawodników, którzy nie są pierwszymi wyborami, a potem zdziwko, że gra się nie klei. Zamiast kierować się umiejętnościami naszym głównym kryterium jest budżet."
Każdego klubu który funkcjonuje na normalnych zasadach kryterium jest budżet, niby jak klub ma wydać pieniądze których nie posiada. ty się trochę zachowujesz jak dziecko, które sobie nie zdaje sprawy jak funkcjonuje świat.
Arsenal celuje w Sesko i gyokeresa ale nie znaczy ze uda się ich sprowadzić. No to chyba jest proste i logiczne,
@losnumeros napisał: "To skoro Thomas był taki słaby, to dlaczego Mikel wystawiał go na PO kilka razy?"
Wystawiał go jak nie był dostępny żaden z prawych obrońców, a Partey był jedynym zawodnikiem z rozegranymi meczami na PO, więc logiczniej było go tam wstawić niż przesuwać na siłę jakiegoś LO
@kamo99111 napisał: "Inni jakoś mogą... Live dopiął Wirtza za grubo ponad 100 baniek."
Nie zrobił tego szybko, poczytaj sobie od kiedy pracowali nad tym transferem;) @kamo99111 napisał: "Hmm... czyli wychodzi na moje - na koniec sezonu wielkie zapowiedzi klubu jakich to Arsenal nie dokona transferow, a potem się okazuje, że to było strzelanie ślepakami xD"
Zaczekaj z tym chwaleniem się, bo okienko ledwo co się zaczęło;) mamy już 3 transfery, dość szybko i zaczynają się fikołki xD
@kamo99111:
Gosciu zobacz sobie poprzednie okienka Liverpoolu i sobie odpowiedz na pytanie.
My tez raz wydalismy. pelno siana Rice ,Havertz, timber w jedne okno ci nie znaczy ,ze co rusz tak mozna.
W tym i tak moim zdaniem pojdzie sporo siana
Rice też był taki zajebisty jak cały klub. 2 bramki z Realem i to jak trofeum. Rice też miał słabe występy jak nawet Saka, Gabriel, Saliba czy Raya.