Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie
18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski
4263 komentarzy
Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.
Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.
Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.
Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.
W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.
Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.
Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.
SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)
WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)
PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)
LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)
GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)
STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)
LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)
MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)
KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)
MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

11 godzin temu 36 komentarzy

11 godzin temu 7 komentarzy

14 godzin temu 5 komentarzy

14 godzin temu 8 komentarzy

16 godzin temu 3 komentarzy

18 godzin temu 10 komentarzy

22 godziny temu 6 komentarzy

23 godziny temu 1 komentarzy

22.07.2025, 01:39 3 komentarzy

21.07.2025, 11:42 8 komentarzy
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Manchester United złożył NOWĄ OFERTĘ za Bryana Mbeumo, opiewającą na ponad 60 mln funtów. Czerwone Diabły chcą dopiąć transfer przed startem presezonu, który rozpocznie się 7 lipca i liczą na szybkie porozumienie z Brentford. Ustalono już warunki kontraktu z samym zawodnikiem.
Kameruńczyk chce trafić na Old Trafford, a dla United pozostaje obecnie głównym celem transferowym w kontekście wzmocnienia ofensywy. Równolegle klub pracuje nad sprowadzeniem nowej „dziewiątki”.
Fabrizio Romano – Laurie Whitwell [The Athletic]
Po 30 czerwca Arsenalowi znów się uwolnią rezerwy do wydawania hajsu i to całkiem sporo. Do tego czasu Arsenal nikogo nie kupi bo może i paru użytkowników na k.com by się cieszyło ale klub pewnie złamałby FFP
@thegunner4life napisał: "Człowiek wstaje rano. Patrzy na kanonierów, bo już jest wtorek. I co?
No nie ma transferów dalej"
Musisz niestety poczekać na koniec roku rozliczeniowego
Człowiek wstaje rano. Patrzy na kanonierów, bo już jest wtorek. I co?
No nie ma transferów dalej
@losnumeros napisał: "Ty też klub różowych okularów i multikinto w jednym"
Nieładnie tak pomawiać, zgłoś w takim razie , jeśli mam multi to powinienem dostać bana , a jak nie to Ty za zawracanie głowy adminom xD mogę się założyć o twoje pomidory, że nie mam multi ;)
@losnumeros: jak wiele razy się z Tiba zgadzałem tak teraz to rzuciłeś takim babolem że lepiej przemilczec
@Damper napisał: "Dla mnie to chyba najbardziej utalentowany i najbardziej obdarzony technicznie zawodnik w naszej drużynie."
Tak samo mówią o Martinellim w naszej drużynie :P
@KapitanJack10: Ty wymieniłeś teraz liderów swoich drużyn i myślisz że Rodrygo to to samo przecież to nie ta półka . Nie wiem czy się orientujesz jak on wygląda na boisku ale to jest taki gracz co zagra Ci dobrze 2 miesiące a potem na 4 zginie przynajmniej tak wygląda jego pobyt w realu jak my byśmy brali Viniego (tak wiem idiotyczny charakter ma ) ale to by można powiedzieć wow ale nie Rodrygo to nie jest w ogóle typ zawodnika który Ci pociągnie drużynę w ciężkim momencie raz mu się udało City w końcówce w LM ustrzelić że dał im awans i robienie z niego lidera trochę mało . A liczby ma wcale nie lepsze niż Gabi .
@Artetaballer: już mi się teraz nie chce patrzeć wycen ale 1 mi do głowy przychodzi Roony Bardghji tylko to nie z Hiszpanii a ze Szwecji duży talent , ale widzę że barca jest blisko żeby go podpisać . Po prostu jakiś dzieciak który będzie mógł spokojnie luzować Sake i nie będzie narzekał że mniej gra narazie . A nie kolejny odpad z Chelsea za 50 mln na wysokiej tygodniówce pokroju Havertza .
Multi konta powinny być usunięte tak jak i Ateta po kolejnym sezonie bez pucharu. Miał dość czasu.
O !!!
Losnumeros po wczorajszej mocnej zjebce od paru użytkowników uciekł na naście godzin żeby znowu się odpalić na nowo i walczyć z mgłą czy tam z cieniem własnym po źle dobranych lekach.
Nowe, nie znałem.
@kamo99111 napisał: "Za Wengera po 2004 roku byliśmy dużo bliżej zwycięstwa zarówno w PL"
Kiedy za Wengera po 2004 r. byliśmy "dużo bliżej zwycięstwa w Premier League"? Nie da się być bliżej, niż byliśmy w sezonie 23/24. Szansa była do ostatniej kolejki, zadecydowały 2 punkty.
@Garfield_pl napisał: "Ale jak ktoś Ci pisze z takim podejściem, to mówisz że odklejony xD gdyby klub robił to samo, co robił, to raczej max top 4 by było lub walka o top4 a jednak wiele się zmieniło:) gdzie więc podział się ten mental zwycięzcy?"
Ale gdzie tu sukcesy Arsenalu? Ja nie widzę... może Ty mi pokażesz? Bo na ten moment to ten wyśmiewany Tottenham odkurzył swoją gablotę. A nasza zarasta kurzem coraz bardziej. Więc gdzie tu masz przekucie porażek w sukces... jak dla Ciebie drugie miejsce to sukces to spoko. Dla mnie sukces to zwycięstwo. Za Wengera po 2004 roku byliśmy dużo bliżej zwycięstwa zarówno w PL jak i LM... I potem spadaliśmy. Tu będzie to samo. Nie ludze się nawet na to, że wygramy PL lub LM w nadchodzącym sezonie. Po prostu - jeżeli robisz ciągle to samo nie możesz oczekiwać innych rezultatów. @ArsenalChampion napisał: "Nie, to ty sam to wymyśliłeś. Bo jeszcze nie dawno sam przyznawałeś że jesteś sfrustrowany i masz wielki ból dupy. Jak inaczej nazwać osobę, która się frustruje I jest tak emocjonalna, jak nie frustrat?"
Nie, nie, nie mój drogi... bol dupy, a frustracja to dwie różne rzeczy. Bo bol dupy można mieć np. Przez podrażniona ambicje. Jak np. Startowałem ostatnio w biegu na 10km i chciałem zejść z czasem poniżej 4:30/km i się nie udało to mam bol dupy - owszem. Ale frustracja bym tego nie nazwał. Ale właśnie analizuje swoje treningi sprzed biegu i zaraz przekuje te porażkę w sukces - znając siebie kolejny bieg będzie już dużo poniżej 4:30 ;-) @ArsenalChampion napisał: "ale ty wogole tworzysz jakieś narrację ze słów Artety których on wogolnie nie uzywa. Arteta nie zwala wszystkiego na wymówki, tylko wspomina o tym że była masa kontuzji co jest faktem, bo sam trener musiał łatać ofensywę defensywnym pomocnikiem. Ale główna narracja artety jest
Arteta mówi że Arsenal musi być lepszy i ciągle się rozwijać żeby zdobyć upragnione mistrzostwo."
Słyszę to od 20 lat w Arsenalu...
-Arsenal musi być lepszy
-Arsenal musi zdobywać trofea
A znaczących trofeów jak nie było tak nie ma. Te same gadki co roku... I ciągle nawiązujesz z tymi kontuzjami do ostatniego sezonu. Ale powtarzam raz jeszcze - zgadzam się, że był to trudny sezon pod tym względem jednakze:
1. Czy na pewno nie można było zrobić pewnych rzeczy lepiej - okienko letnie i zimowe
2. Co z poprzednimi sezonami? Super City? Sędziowie? Co tam jeszcze było?
3. Jak nie wymówki to zakłamywanie rzeczywistości- "Arsenal był najlepszym zespołem w lidze mistrzow" xD
I można by pewnie jeszcze kilka rzeczy przytoczyć... Ale mniejsza z tym. @ArsenalChampion napisał: "Człowiek który odniósł sukces w zawodowym sporcie i wie o tym prawdopodobnie zdecydowanie więcej od ciebie"
Nie neguję tego. Powiem więcej - jestem bardzo wdzięczny Artecie za ostatnie lata, za chwilę radości które wniósł do życia kibiców Arsenalu. Jednak może jest za słaby aby odnieść ostateczny sukces z tym klubem? A może klub po prostu nie dojeżdża do ambicji Artety i zamiast zaserwować mu transfery jakich potrzebuje to daje mu jakieś ochłapy? Tego nie wiem ale jedno i drugie prowadzi do tego samego - te same błędy powtarzane od wielu lat, prowadzące finalnie do tego samego - porażki.
A Rodrygo? Jest strasznie niedoceniany. Dla mnie to chyba najbardziej utalentowany i najbardziej obdarzony technicznie zawodnik w naszej drużynie. To, co potrafi zrobić z piłką, jest niesamowite. Czasem bawimy się na treningach, próbuję naśladować jego zagrania i kończę z poskręcanymi kostkami! Gra z nimi to prawdziwa przyjemność – wystarczy umieścić ich w odpowiednich pozycjach, a oni rozstrzygną mecz na naszą korzyść. Jeszcze jedna rzecz – Rodrygo najwięcej poświęca się dla drużyny. Wszyscy wiedzą, że jego ulubiona pozycja to lewa strona, ale pracuje też niesamowicie na prawym skrzydle, gdzie nie czuje się najlepiej. A mimo to nigdy nie narzeka, po prostu wykonuje swoją robotę.
Jude Bellingham
@losnumeros: kija wyjmij i do tartaku. A nie się napinasz jak struna na każdy komentarz na swój temat. Trochę poczucia humoru.oru nawet jak jest na poziomie pierwotniaka.
@losnumeros napisał: "Tutaj wiecznie szukanie jest usprawiedliwień przez pewną osobę co ma multikontna i jazda po swojemu bo ktoś ma własne zdanie."
Kto ma te multikonta? Chętnie sam się dowiem
Może RaHu kiedyś zrobi czystki z agentów MosUnitedatu albo innego KGBlfci
Albo przynajmniej wyjaśni Giertychow kanonierów, co wietrzą spiski
@Cartman_KG napisał: "Zróbmy takie jakieś płatne FFMMarsenal czy cos jak Garfield nawala się z losnumersoem? Co wy na to? Oglądaliby?"
To sobie rób sam z sobą i wypad z takim pomysłem. Użycie siły to największa słabość. Mamy różne poglądy, ale jakiś szacunek jest
Zróbmy takie jakieś płatne FFMMarsenal czy cos jak Garfield nawala się z losnumersoem? Co wy na to? Oglądaliby?
Rozumiem zachwyty nad Rodrygo ale cena €100m to istne szaleństwo w tym wypadku. Był by to zakup kosztem jakościowej dziewiątki.
Nowa dziewiątka jest absolutely must have.
@losnumeros napisał: "@Damper napisał: "Ale pod kim?"
U nas."
Czyli prowadzony przez którego trenera? No, niechże przejdzie Ci to przez gardło.
Tutaj wiecznie szukanie jest usprawiedliwień przez pewną osobę co ma multikontna i jazda po swojemu bo ktoś ma własne zdanie.
@artur759 napisał: "Świetny przykład to Casemiro - podstawowy, utytułowany gracz Realu - transfer nad którym rozpływali się w Kanale Sportowym, podczas gdy my wydaliśmy krocie za jakegoś wyhajpowanego Angola Rice..."
Tak idealny przykład. Facet koło 30 widzi u stóp zmianę pokoleniową w drużynie i decyduje się na kosmiczne zarobki w klubie z Ligi Europy. Ciekawe po co. A tutaj gość 24 lata, niedoceniany, w cieniu innych gwiazd, bez możliwości grania na swojej pozycji i decyduje się walkę o tytuł w innej lidze bez jakiejś znacznej podwyżki zarobków.
Nie no, dokładnie ten sam casus. @alexis1908 napisał: "masz rację Bayern wziął wyhajpowanego Olise który walczył z CP o utrzymanie na pewno żałują i wpłynęło to na postrzeganie klubu ."
Olise nie jest Brytolem, jest młodszy, tańszy i nie zgrzybiał w tym CP jak Eze. Poza tym Bayern Bayern miał Sane, Comana, Gnabry'ego, Musiale i Mullera, więc ten Olise gdyby nie odpalił to by nie płakali jak w przypadku Palhinhi.
Podobny przypadek co Eze, ale jednak inny.
Zresztą Bayern mając w składzie Kane'a, Neuera, Musiale, Kimmicha może sobie pozwolić na niekonwencjonalny transfer. My potrzebujemy nazwisk, bo od 3 lat jedziemy na kolektwnej drużynie, a nie mamy poza okazjonalnie Saką kogoś, na kogo można skierować światła reflektorów i kto pociągnie ten wózek jak inni nie będą mieli dnia.
Liverpool wygrał ligę Salahem, City wygrało Haalandem. Real ma Viniego, a teraz jeszcze Mbappe, Barca ma Yamala. Każdy już w tunelu wprowadza niepokój u rywala. U nas też jest taki potrzeby. A nie kolejny solidny element układanki.
@Damper napisał: "Ale pod kim?"
U nas. Widocznie mało razy pokazał że ma drybling i przyspieszenie. Tak samo jak Mikel szukał kolejnego bramkarza gdzie zamiast wydawać kasę to mógł zostać Martinez. Większość pocisnie z niego beke. Jak spytam się o transfery to teraz jest inflacja
@losnumeros napisał: "Pokazywał swoje umiejętności. Mało tego było?"
No ale to właśnie pod Mikelem pokazał największe umiejętności
@losnumeros napisał: "Pokazywał swoje umiejętności. Mało tego było?"
Ale pod kim?
@Damper napisał: "Rozumiem, że opierasz się na jakiejś próbie, w której Martinelli pokazywał, że jest dobry nie pod Mikelem?"
Pokazywał swoje umiejętności. Mało tego było?
@Garfield_pl napisał: ": idź spać xD lepiej dla Ciebie"
Ty też klub różowych okularów i multikinto w jednym
@losnumeros napisał: "Uważam że Martineli nie jest słaby i ma potencjał, ale jakoś nie pod Mikelem."
Rozumiem, że opierasz się na jakiejś próbie, w której Martinelli pokazywał, że jest dobry nie pod Mikelem?
@losnumeros: idź spać xD lepiej dla Ciebie
Uważam że Mikel nie ma takich umiejętności jak Klopp czy Ferguson żeby wyciągać z średnich piłkarzy to co najlepsze. Część osób którzy mnie nie lubią napiszą swoje, żeby mi dowalić. Uważam że Martineli nie jest słaby i ma potencjał, ale jakoś nie pod Mikelem. Nasz system gry był bardzo słaby, my kontrę potrafiliśmy spowolnić do gry pozycnej, gdzie zamiast grać szybka gra na 1 kontakt i drybling, a nie bajki o 1 tysiącu podań i wymówek dlaczego znowu nie mamy pucharu. Mikel zamiast rozwinąć Martineliego to stanęło w miejscu i trzeba wydać poraz kolejny kasę
@FlameDood napisał: "Ogólnie ciężka sytuacja z tymi transferami. Z dostępnych zawodników na rynku ciężko znaleźć takich o których faktycznie można by powiedzieć, że jest bardzo duża szansa na to, że dany zawodnik u nas odpali. Każde z przewijających się nazwisk ma mniej bądź więcej mankamentów a mimo tego każdy z nich prawdopodobnie będzie kosztował krocie.
Tu już zostaje decyzja Artety i sztabu aby dobrać najlepiej pasujących zawodników i wykrzesać z nich to co najlepsze albo potencjalnie zrobić z nich TOP zawodników."
No bo generalnie mamy mocną drużynę, wciąż potrzebuje ona wzmocnień, i będzie potrzebować, tylko jej poziom jest taki, że po prostu zakres zawodników którzy mogą ją rozwinąć się zmniejszył i jak kiedyś może marzeniem byli zawodnicy typu Maddison , Solanke i inni, tak teraz są to piłkarze, którzy w oczach kibiców AFC są max na ławkę. Jeśli to okienko zakończy się po myśli, to w następnych będzie można kupować perspektywicznych zawodników, i dodawać jeden gruby transfer do podstawy, tak samo sprzedaże zaczną się od kwot 30 baniek w górę w niedalekiej przyszłości, bo ba sprzedaż będzie taki White, Havertz, itd., tak przynajmniej powinna przebiegać ewolucja ciągła drużyny.
Theo Hernandez prawdopodobnie pójdzie do Arabii. Może uda się sprzedać Zincza do tego Milanu za chociaż te 15mln.
@kamo99111 napisał: "mnie inny punkt widzenia. Panowie, zachowujecie się trochę jak PO i PiS. Wystarczy, że ktoś ma inne zdanie i od razu jest „odklejony”, „chory psychicznie”, „frustrat”. Serio?"
Nie, to ty sam to wymyśliłeś. Bo jeszcze nie dawno sam przyznawałeś że jesteś sfrustrowany i masz wielki ból dupy. Jak inaczej nazwać osobę, która się frustruje I jest tak emocjonalna, jak nie frustrat?
Ogólnie ciężka sytuacja z tymi transferami. Z dostępnych zawodników na rynku ciężko znaleźć takich o których faktycznie można by powiedzieć, że jest bardzo duża szansa na to, że dany zawodnik u nas odpali. Każde z przewijających się nazwisk ma mniej bądź więcej mankamentów a mimo tego każdy z nich prawdopodobnie będzie kosztował krocie.
Tu już zostaje decyzja Artety i sztabu aby dobrać najlepiej pasujących zawodników i wykrzesać z nich to co najlepsze albo potencjalnie zrobić z nich TOP zawodników.
@alexis1908 napisał: "Co do Enzo Caicedo i szczególnie Palmera się zgodzę ale nie Madueke zwykły jeździec bez głowy jak go mam do kogoś porównać to Gervinho strzelił 7 w tym 3 wilka w 1 meczu sezonu jak byli w mega kryzysie . Za połowę tej kwoty co smerfy za niego wołają można znaleźć młodszego perspektywicznego zawodnika w Hiszpanii czy Francji bez przeszłości w Chelsea tak jak city kupiło cherkiego ."
Oj to ja się totalnie nie zgadzam. Moim zdaniem Neto to jeździec bez głowy albo taki Doku. Madueke poza słabym wykończeniem wygląda bardzo dobrze na skrzydle i jako backup dla Saki byłby o wiele lepszy od Sterlinga/Nelsona.
Kogo znasz za 25 mln w Hiszpani/Francji lepszego od Madueke?
@kamo99111: ale ty wogole tworzysz jakieś narrację ze słów Artety których on wogolnie nie uzywa. Arteta nie zwala wszystkiego na wymówki, tylko wspomina o tym że była masa kontuzji co jest faktem, bo sam trener musiał łatać ofensywę defensywnym pomocnikiem. Ale główna narracja artety jest
Arteta mówi że Arsenal musi być lepszy i ciągle się rozwijać żeby zdobyć upragnione mistrzostwo. A nie że szuka jakiś wymówek. Serio coś se ubzdurałeś w tym łbie i myślisz że Arteta nie wykazuje ambicji. Człowiek który odniósł sukces w zawodowym sporcie i wie o tym prawdopodobnie zdecydowanie więcej od ciebie
Podajcie lepsze nazwisko na LS zamiast Rodrygo.
Na pewno nie Leaoz
@kamo99111 napisał: "Nie wiem jak u was, ale ja każdą porażkę w życiu przekuwałem w późniejsze zwycięstwo."
Ale jak ktoś Ci pisze z takim podejściem, to mówisz że odklejony xD gdyby klub robił to samo, co robił, to raczej max top 4 by było lub walka o top4 a jednak wiele się zmieniło:) gdzie więc podział się ten mental zwycięzcy?
Eze ma 68 mln funtów klauzuli = 79,4 mln euro.
Palace musiałoby zejść tak z 15 baniek z ceny. Inaczej nie ma opcji że ktokolwiek tyle zapłaci.
Raczej bym obstawiał że posiedzi jeszcze rok w Palace. Zagra z nimi w LE.
Za rok będzie miał 28 lat i rok kontraktu. Będą musieli ~30-40 zaakceptować. Wtedy będzie dobra okazja na odejście.
@Garfield_pl napisał: "Anglik też będzie swoje kosztował"
No właśnie klauzula to 68 mln funtów, a jest bardzo mało prawdopodobne, że CP sprzeda poniżej klauzuli. To jest sporo jak na 27-letniego zawodnika, który całą karierę spędził w ligowym średniaku.
@artur759 napisał: "Świetny przykład to Casemiro - podstawowy, utytułowany gracz Realu - transfer nad którym rozpływali się w Kanale Sportowym, podczas gdy my wydaliśmy krocie za jakegoś wyhajpowanego Angola Rice..."
Słaby akurat przykład, bo Casemiro przyszedł po prostu na dobrze płatną emeryturę;) Rodrygo jest młody, ma umiejętności większe niż taki Eze i również doświadczenie w najważniejszych rozgrywkach europejskich , czego Eze nie ma:) Anglik też będzie swoje kosztował
@alexis1908: olise a eze to inna skala talentu.
@DyktatorArsene napisał: "Zamiast ladowac nie wiadomo ile w Rodrygo to wystarczy nam sciagnac sprawdzonego w lidze Eze i problem czy sie sprawdzi, wytrzyma i nie zesra praktycznie z glowy."
Eze też nie będzie tani, a już lepiej sprawdziłby się jako backup Ode moim zdaniem, natomiast na LS potrzebujemy kogoś lepszego niż Gabi i Eze;)
@KapitanJack10: masz rację Bayern wziął wyhajpowanego Olise który walczył z CP o utrzymanie na pewno żałują i wpłynęło to na postrzeganie klubu .
@Artetaballer: Co do Enzo Caicedo i szczególnie Palmera się zgodzę ale nie Madueke zwykły jeździec bez głowy jak go mam do kogoś porównać to Gervinho strzelił 7 w tym 3 wilka w 1 meczu sezonu jak byli w mega kryzysie . Za połowę tej kwoty co smerfy za niego wołają można znaleźć młodszego perspektywicznego zawodnika w Hiszpanii czy Francji bez przeszłości w Chelsea tak jak city kupiło cherkiego .
@KapitanJack10 napisał: "Być może Eze się sprawdzi, ale na postrzeganie klubu będzie zupełnie inne, jak weźmiemy podstawowego skrzydłowego z Realu z workiem trofeów na plecach niż wyhajpowanego Brytola, który po 5 latach walczenia o utrzymanie postanowił zrobić krok naprzód."
Wiadomo, że zawsze lepiej wyciągnąć niechcianego już utytułowanego gracza Realu niż jakiegoś wyhajpowanego Angola, bo wtedy prestiż klubu będzie większy...
Świetny przykład to Casemiro - podstawowy, utytułowany gracz Realu - transfer nad którym rozpływali się w Kanale Sportowym, podczas gdy my wydaliśmy krocie za jakegoś wyhajpowanego Angola Rice...
@DyktatorArsene napisał: "Zamiast ladowac nie wiadomo ile w Rodrygo to wystarczy nam sciagnac sprawdzonego w lidze Eze i problem czy sie sprawdzi, wytrzyma i nie zesra praktycznie z glowy."
Chyba powinniśmy zrezygnować z kupowania dobrych zawodników z ekip top10 i niżej i celować w grubsze ryby. Tacy grajkowie jak Eze, Cunha, Bowen, Delap, Maddison, McNeil to są transfery w stylu Tottenhamu.
Być może Eze się sprawdzi, ale na postrzeganie klubu będzie zupełnie inne, jak weźmiemy podstawowego skrzydłowego z Realu z workiem trofeów na plecach niż wyhajpowanego Brytola, który po 5 latach walczenia o utrzymanie postanowił zrobić krok naprzód.
A dodatkowo stosunkowo rzadko zdarzało nam się robić transfer kogoś z absolutnego topu, ale jak już się decydowaliśmy to nie mieliśmy czego żałować. Ozil, Alexis, Aubameyang to jedyna trójka jaka mi przychodzi do głowy i każdy był kozakiem.
@DyktatorArsene napisał: "Zamiast ladowac nie wiadomo ile w Rodrygo to wystarczy nam sciagnac sprawdzonego w lidze Eze i problem czy sie sprawdzi, wytrzyma i nie zesra praktycznie z glowy."
Eze to piłkarz pasujący do klubu walczącego o TOP4. My chcemy mistrzostwo i LM
@DyktatorArsene napisał: "Zamiast ladowac nie wiadomo ile w Rodrygo to wystarczy nam sciagnac sprawdzonego w lidze Eze i problem czy sie sprawdzi, wytrzyma i nie zesra praktycznie z glowy."
Popieram, takie transfery mają bardzo małe ryzyko błędu. Zazwyczaj gdy jakis skrzydłowy był gwiazdą średniaka PL - tylko taką prawdziwą gwiazdą - to w silniejszym klubie grał jeszcze lepiej: Trossard, Mahrez, Mane, Olise, Raphinia... Są też oczywiście takie wyjątki jak Greralish, ale większość razy wychodziło to na plus.
Ryzyko, że Eze będzie miał w Arsenalu gorsze liczby niż w CP, w którym od trzech lat robi bardzo fajne liczby. Nie będzie to transfer nad którym będą spuszczali się w Kanale Sportowym, ale ryzyko niepowodzenia znacznie mniejsze niż u Rodrygo w mojej opinii.
@Be4Again napisał: "Nikt tam się nie wścieka, wręcz odwrotnie "Arteta musisz", "sprzedać i kupić Sesko". Nikt tam za nim płakać nie będzie bo ten kto ogląda RM ten wie, że ten zawodnik jest po prostu przehypowany."
Pamiętasz jak Benzema grał za CR7, a co się stało kiedy Ronaldo poszedł do United?
Dokładnie to samo można powiedzieć o Rodrigo.. on musi zapier... w dwie strony, żeby Vinicius i Mbappe mieli więcej swobody w ataku.
W innym klubie to będzie zupełnie inny piłkarz. Zagra w końcu na swojej najlepszej pozycji LS, zejdzie na lepszą nogę, pogra kombinacyjnie.
Nie można też zapominać, że Rodrigo strzelił mnóstwo bardzo ważnych goli w Lidze Mistrzów.