Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie

Znamy terminarz na sezon 2025/26! Wielkie emocje na starcie 18.06.2025, 10:18, Patryk Bielski 4263 komentarzy

Arsenal nie ma łatwego początku w Premier League 2025/26. Już na starcie Kanonierów czekają wyjazdy na Old Trafford i Anfield, gdzie zmierzą się z Manchesterem United i Liverpoolem. Pierwszy mecz londyńczycy rozegrają 17 sierpnia na stadionie Czerwonych Diabłów. Następnie, 23 sierpnia, podejmą u siebie beniaminka - Leeds.

Podopieczni Mikela Artety nie mają chwili wytchnienia, bo już 30 sierpnia czeka ich wyjazd do Liverpoolu, by zmierzyć się z aktualnymi mistrzami Anglii.

Wrzesień zapowiada się równie emocjonująco. Arsenal podejmie Manchesterem City na własnym stadionie 20 września, a tydzień później, 27 września, uda się do Newcastle. Patrząc na pozycje rywali z poprzedniego sezonu, Arsenal ma najtrudniejszy start spośród wszystkich drużyn.

Derby północnego Londynu odbędą się 22 listopada, kiedy to Tottenham pod wodzą Thomasa Franka zawita na Emirates. Rewanż z Kogutami zaplanowano na 21 lutego.

W okresie świątecznym Arsenal zmierzy się z Brighton 27 grudnia, a trzy dni później, 30 grudnia, podejmie Aston Villę. Na początku nowego roku, 7 stycznia, do Londynu przyjedzie Liverpool, a 18 kwietnia Kanonierzy odwiedzą Manchester City.

Sezon londyńczycy zakończą 24 maja meczem z Crystal Palace po wcześniejszym wyjeździe do West Hamu 9 maja. Ostatnie spotkanie na Emirates rozegrają przeciwko Burnley 17 maja.

Arsenal pozna swoich rywali w Lidze Mistrzów podczas losowania, które odbędzie się 28 sierpnia.

SIERPIEŃ
Niedz. 17 Manchester United (W)
Sob. 23 Leeds United (D)
Sob. 30 Liverpool (W)

WRZESIEŃ
Sob. 13 Nottingham Forest (D)
Sob. 20 Manchester City (D)
Sob. 27 Newcastle United (W)

PAŹDZIERNIK
Sob. 4 West Ham United (D)
Sob. 18 Fulham (W)
Sob. 25 Crystal Palace (D)

LISTOPAD
Sob. 1 Burnley (W)
Sob. 8 Sunderland (W)
Sob. 22 Tottenham Hotspur (D)
Sob. 29 Chelsea (W)

GRUDZIEŃ
Śr. 3 Brentford (D)
Sob. 6 Aston Villa (W)
Sob. 13 Wolverhampton Wanderers (D)
Sob. 20 Everton (W)
Sob. 27 Brighton & Hove Albion (D)
Wt. 30 Aston Villa (D)

STYCZEŃ
Sob. 3 Bournemouth (W)
Śr. 7 Liverpool (D)
Sob. 17 Nottingham Forest (W)
Sob. 24 Manchester United (D)
Sob. 31 Leeds United (W)

LUTY
Sob. 7 Sunderland (D)
Śr. 11 Brentford (W)
Sob. 21 Tottenham Hotspur (W)
Sob. 28 Chelsea (D)

MARZEC
Śr. 4 Brighton & Hove Albion (W)
Sob. 14 Everton (D)
Sob. 21 Wolverhampton Wanderers (W)

KWIECIEŃ
Sob. 11 Bournemouth (D)
Sob. 18 Manchester City (W)
Sob. 25 Newcastle United (D)

MAJ
Sob. 2 Fulham (D)
Sob. 9 West Ham United (W)
Niedz. 17 Burnley (D)
Niedz. 24 Crystal Palace (W)

Premier League autor: Patryk Bielski źrodło: skysports.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
thegunner4life komentarzy: 1009819.06.2025, 15:01

@adek504:
Ja uważam, że Sesko to bardzo dobry transfer, ale nie za 85 mln euro. Jeżeli on byłby warty tyle, to w kolejce po niego było by z 5 innych klubów. Nie ma nikogo, bo nie jest warty pieniędzy jakie chce za niego Lipsk.

Dziadyga komentarzy: 1046419.06.2025, 15:00

@arsenallord napisał: "Co do Parteya do żal że odchodzi. Według mnie najbardziej niedoceniany zawodnik poprzedniego sezonu. Bez niego nasza gra w środku pola była fatalna. Szkoda. Kapitalne przyjęcie kierunkowe od razu do przodu fajne agresywne podanie przez dwie linie. Będzie tego brakować."

Najważniejsze,że Zubi z Merino będą męczyć bule i wzrok kibicom tym nudnym klepaniem jak w Sociedad,a jak wiesz,to nasz manager lubi taka gunwiana grę,byle byla "kontrola" nad widowiskiem :)

thegunner4life komentarzy: 1009819.06.2025, 14:59

@arsenallord napisał: "Teraz nasz napastnik zamiast strzelać gole to ludzie wolą jak pracuje dla zespołu. I dlatego nic nie wygrywamy."

I tutaj nic dodać nic ująć. Zresztą pomyśl o najlepszych temach jakie kojarzysz z PL.

Chelsea? Był tam Drogba
United? Rooney/Ronaldo
City? Aguero/Haalland
LFC? Suarez/Torres/Salah

Jak chcesz być na topie to musisz mieć kogoś takiego. A u nas jest tak jak mówisz, mamy napastników co TYTANICZNIE pracują. Tylko czasami jak drużynie nie idzie to potrzebny jest ktoś kto weźmie piłkę i strzeli bramkę z tyłka. A jest Havertz co nie strzela z 5 metra.

Ranczomen komentarzy: 1295719.06.2025, 14:58

@thegunner4life napisał: "Jeszcze nie wiem czy pamiętasz, jak Giroud strzelał 12-16 bramek w lidze, to było pisanie, że drewniak, że potrzeba napastnika i nie ma kto z przodu grać.

Teraz jak przyjdzie Sesko, który prawdopodobnie będzie miał podobne wyniki to jest świetny transfer co wygra nam mistrzostwo."


Sesko 12-16 bramek? Kolega optymista :X

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:58

@arsenallord napisał: "Nagle jak Arteta z niego rezygnuje to w sumie spoko, popełniał wiele błędów i nagle Zubi jego zastępca, gdzie raczej mówiło się, że Zubi to nowsza i młodsza wersja Jorginho i to za niego przychodzi. Już się pozmieniało."

Czytanie ze zrozumieniem nie boli, Zubi tym co ma prezentować jest blisko Jorginho, ale rolę z zeszłego sezonu wypełni Parteya czyli podstawowego zawodnika
Natomiast Partey jeżeli zostanie będzie rezerwowym czyli w przypadku odejścia szukamy rezerwowego do skladu

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:58

@alexis1908 napisał: "ja dokładnie pamiętam jak wiele osób pisało że Oli jest drewniany i z takim napastnikiem nie wygramy mistrzostwa ;)"

Oli czy Laca to byli bardzo dobrzy zawodnicy do gry w systemie z skrzydłowymi, ale trzeba było mieć skrzydłowych na wysokim poziomie.

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:57

@thegunner4life napisał: "Jeszcze nie wiem czy pamiętasz, jak Giroud strzelał 12-16 bramek w lidze, to było pisanie, że drewniak, że potrzeba napastnika i nie ma kto z przodu grać."

Taka była różnica, że był Giroud i nikt więcej, a teraz jest Havertz który strzela podobnie do Giroud i jest próbą sprowadzenia do klubu chyba najmocniejszego nazwiska jeśli chodzi o młode pokolenie napastników, to jest ta różnica

arsenallord komentarzy: 31949 newsów: 11719.06.2025, 14:57

@losnumeros: Tu sytuacja jest tak, że jakby Arteta chciał, aby Partey i tak się stało to mówiliby, że kapitalna decyzja Mikela i nie ma lepszego do kadry jak Partey. Nagle jak Arteta z niego rezygnuje to w sumie spoko, popełniał wiele błędów i nagle Zubi jego zastępca, gdzie raczej mówiło się, że Zubi to nowsza i młodsza wersja Jorginho i to za niego przychodzi. Już się pozmieniało.

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:56

@arsenallord napisał: "Co do Parteya do żal że odchodzi. Według mnie najbardziej niedoceniany zawodnik poprzedniego sezonu. Bez niego nasza gra w środku pola była fatalna"

Dokładnie. Zagrał kilka dobrych męczy na PO, ale w końcu popełnił błędy bo to nie była jego pozycja. Gdyby nie Thomas to byłoby bieda w środku, pokazał swoje umiejętności i dziwię się że klub i część osób tutaj chce się go pozbyć. Uważam że to będzie bardzo dobry zawodników w ciągu 2 lat i nie będzie łapał kontuzji

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:55

@losnumeros napisał: "Kim w takim razie chcecie zastąpić Paretya? Słucham!"

Rola w zespole i pozycja Parteya z poprzedniego sezonu jest zastąpiona - Zubimendi

Jeżeli będziemy kogoś szukać po odejściu Parteya to kogoś kto spełniał rolę rezerwowego Jorginho

Artetaballer komentarzy: 53819.06.2025, 14:54

Wkład Parteya z ławki też byłby niewielki. W razie kontuzji owszem mógłby grać, ale nie widzę takiej sytuacji w meczu kiedy Arteta będzie chciał go wprowadzać.

Też pamiętam, że po powrocie z kontuzji, kiedy brakowało mu regularności był tragiczny. W roli rezerwowego trudno złapać rytm meczowy... on też nie ma zbyt wiele do udowodnienia - chce po prostu "wykarmić rodzinę". Wolałbym kogoś kto po wejściu będzie gryzł trawę i walczył o pierwszy skład ala Hjulmand.

Jest dużo czynników za i przeciew Parteyowi w Arsenalu. Na pewno trudno będzie znaleźć podobnej klasy 6, ale trzeba pamiętać, że mamy w zanadrzu Rice'a. Na 8 oprócz Declana może grać Havertz, Merino, a na ataku Sesko, Jesus - w teorii głębia jest zachowana, a praktyce jesteśmy Arsenal. Ogólnie nawet bez drugiego DM przy odpowiedniej rotacji moglibyśmy sobie poradzić.

arsenallord komentarzy: 31949 newsów: 11719.06.2025, 14:54

@thegunner4life: To były czasy po TH14 i później mieliśmy RVP także byliśmy przyzwyczajeni do lepszych napastników. Teraz nasz napastnik zamiast strzelać gole to ludzie wolą jak pracuje dla zespołu. I dlatego nic nie wygrywamy.

alexis1908 komentarzy: 529319.06.2025, 14:53

@thegunner4life: ja dokładnie pamiętam jak wiele osób pisało że Oli jest drewniany i z takim napastnikiem nie wygramy mistrzostwa ;) między innymi sam tak uważałem ale z perspektywy czasu za te pieniądze to był majstersztyk .

Marzag komentarzy: 44031 newsów: 119.06.2025, 14:53

@thegunner4life napisał: "Jeszcze nie wiem czy pamiętasz, jak Giroud strzelał 12-16 bramek w lidze, to było pisanie, że drewniak, że potrzeba napastnika i nie ma kto z przodu grać.

Teraz jak przyjdzie Sesko, który prawdopodobnie będzie miał podobne wyniki to jest świetny transfer co wygra nam mistrzostwo."

Giroud był hejtowany bo nie był Van Persiem.

Sesko będzie propsowany bo nie jest Jesusem :P

damianARSENAL komentarzy: 965519.06.2025, 14:53

@NicolasJover: zajeżdża mi u Ciebie hipokryzją. Najpierw opisujesz go jako imbecyla boiskowego a po chwili, że najrozsądniejszą opcją byłby kontrakt 1+1.

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:52

Kim w takim razie chcecie zastąpić Paretya? Słucham!! Ma być tani i zarabiać tylko 100 tyś na tydzień. Tylko Thomas popełniał błędy w obecnym sezonie? Każdy z naszych graczy robił błędy w obronie, kryciu, rozegraniu czy żeby strzelić bramkę na czele z Mkelem z składem i zmianami. Liczą się umiejętności w środku polu, a Thomas je pokazał: spokój, opanowanie i drybling. Serio 32 lata dla większości to jest wyznacznik żeby sprzedać lub odpuścić kontrakt?

Tak niektórzy chwalą Jorginho gość zagrał w lidze 15 meczów z czasem 705 min. To nie jest marnowanie kasy żeby trzymać taką osobę na ławce i innych?

damianARSENAL komentarzy: 965519.06.2025, 14:50

@arsenallord: nowy napastnik na pewno skorzystałby na jego podaniach :)

Ups147 komentarzy: 420319.06.2025, 14:50

@NicolasJover: Jeżeli odchodzi no to logiczne, że to kolejna pozycja do wzmocnienia. Tylko ja po prostu nie rozumiem czemu ma odejść. Nawet jak już damy mu to 250 tys. To i tak mimo wszystko wyjdzie nas to taniej niż transfer nowego pomocnika na jego poziomie. Tylko tyle. Druga sprawa,że nie uważam, że dobrym pomysłem jest praktycznie całą pomoc przebudowywać w trakcie jednego okienka. Żeby się nie okazało, że znowu będziemy czekać aż się przyzwyczaja do ligi, zrozumieją założenia itp. No ale cóż, zobaczymy jak to będzie.

thegunner4life komentarzy: 1009819.06.2025, 14:50

@arsenallord:

Jeszcze nie wiem czy pamiętasz, jak Giroud strzelał 12-16 bramek w lidze, to było pisanie, że drewniak, że potrzeba napastnika i nie ma kto z przodu grać.

Teraz jak przyjdzie Sesko, który prawdopodobnie będzie miał podobne wyniki to jest świetny transfer co wygra nam mistrzostwo.

alexis1908 komentarzy: 529319.06.2025, 14:50

@adek504: Nwaneri to musi fizycznie popracować przede wszystkim coś jak Saka jak wchodził do 1 drużyny bo go każdy obrońca przestawia ;)

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:49

@kwiatinho napisał: "Czy zasluguje na podwyżkę? Ja bym zrobił wszystko żeby go zatrzymać przynajmniej na dwa kolejne sezony. Czy kupując w jego miejsce zawodnika będziemy mieli pewność poziomu sportowego Parteya?"

Zawodnik w miejsce Parteya jest już dogadamy i jest to Zubimendi, przy ewentualnym odejściu Parteya szukamy kogoś na rezerwę czyli zastępstwo za Jorginho defakto i tutaj już wcale finansowo nie musi być to jakoś obciazajace

Mastec30 komentarzy: 941319.06.2025, 14:47

@arsenallord napisał: "niego nasza gra w środku pola była fatalna"

No była fatalna ale nie powiedziałbym że przez brak Parteya. Odegaard był w średniej formie. Merino z konieczności w sporej liczbie meczów nie mógł być nawet rozważany do gry w pomocy bo musiał atak obstawić. Havertz też długo kontuzja więc jak Parteya brakowało i Rice był cofany na 6 to z kolei 8ki słabo funkcjonowały. Bo z Rice na 6 byliśmy na pewno 100razy lepsi w defie niż z Parteyem

kwiatinho komentarzy: 1337819.06.2025, 14:45

@Damper napisał: "Nie dziwcie się potem, że inni nam odjeżdżają w walce o talenty i to PSG zgarnia Joao Nevesa czy Moscardo, jak my wciąż żyjemy sentymentami i pokładamy wiarę w Parteyu, który znowu zablokuje miejsce w składzie. Nie bądźmy takimi desperatami. To, że nie wygraliśmy tytułu to nie znaczy, że można prowadzić politykę- po tym sezonie choćby potop."

Głupota. Wielu piłkarzy udowadnia że można grać świetnie mimo wieku. Akurat Partey to jeden z nielicznej grupy piłkarzy dzięki któremu zajęliśmy to drugie miejsce i dotarliśmy do półfinału LM.

Miał świetny sezon i jeśli ktoś uważa że nie da rady tego powtórzyć to wróży z fusów. W Arsenalu ogarnęli mu zdrowie i jest absolutnie ważnym piłkarzem. W tym sezonie tylko Rice ewentualnie Gabriel byli lepsi.

Czy zasluguje na podwyżkę? Ja bym zrobił wszystko żeby go zatrzymać przynajmniej na dwa kolejne sezony. Czy kupując w jego miejsce zawodnika będziemy mieli pewność poziomu sportowego Parteya?

Nie mamy budżetu z gumy. Jeśli okaże się że musimy sprowadzić jeszcze jednego zawodnika to gdzieś będzie trzeba przyoszczędzić czyli kupić innych tańszych.

Kupowanie tańszych odbija się nam przez lata. Zabrakło na Hazarda Zabrakło na Kante i wielu innych piłkarzy. Potem oglądamy jak inni wygrywają.

Kibicuję Arsenalowi od sezonu 96 może 98 i pamiętam taktykę klubu że z piłkarzami 30+ podpisujemy tylko roczne kontrakty. Tak straciliśmy wielu świetnych piłkarzy.

Klub potrzebuje młodych ale też doświadczonych piłkarzy. 32 lata to nie koniec świata. To co ma Partey nie ma nikt inny w klubie. Świetnie się ustawia i jest najlepszy na swojej pozycji. Takich piłkarzy nie można oddawać

Mastec30 komentarzy: 941319.06.2025, 14:43

@Barney napisał: "Ty nie rozumiesz ,ze nie stac nas na transfer jego zastepcy?"

W sumie skąd wiesz czy nie stać. Partey zarabia 10 mln rocznie i podobno chciałby jeszcze podwyżkę. Nie wiem o kim my mówimy w kontekście zastępcy ale docelowym następca będzie Zubi więc szukalibyśmy zawodnika rezerwowego. Takiego który zapewne nie przekroczyłby nawet połowy wynagrodzenia Parteya. W zależności jak długi byłby kontrakt Parteya (bo raczej nie mówimy tutaj o rocznym) go jego zastępca częściowo bylby opłacony z różnicy wynagrodzeń

arsenallord komentarzy: 31949 newsów: 11719.06.2025, 14:43

Co do Parteya do żal że odchodzi. Według mnie najbardziej niedoceniany zawodnik poprzedniego sezonu. Bez niego nasza gra w środku pola była fatalna. Szkoda. Kapitalne przyjęcie kierunkowe od razu do przodu fajne agresywne podanie przez dwie linie. Będzie tego brakować.

thegunner4life komentarzy: 1009819.06.2025, 14:41

@arsenallord:
Dlatego moim zdaniem Sesko tak, ale nie za 85 mln euro. Ani Szwed ani Słoweniec nie są warci kwot jakie wołają za nich ich kluby.

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:40

@Ups147: Nie możemy sobie brać dodatkowego ciężaru na głowie w postaci Parteya na wysokiej tygodniówce, jeśli on odchodzi to jest to równie ważna pozycja do wzmocnienia jak inne.

Ups147 komentarzy: 420319.06.2025, 14:38

@NicolasJover napisał: "Mamy i je wzmocnimy"

Na takie podsumowania, to może poczekajmy do końca okienka. Jak je wzmocnijmy i będziemy szukać dalej zmienników na inne pozycje to uwierzę.

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:37

@Ups147: Bo kwota 40mln się przewijała we wszystkich plotkach.

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:36

@losnumeros: Absolutnie nie jest jego winą to, że nie grał na swojej nominalnej pozycji. Czy jego winą jest częstotliwość urazów ? Tego nie wiem i Ty też tego nie wiesz.
Nie chodziło mi o to aby obwiniać go za wszystko, natomiast jeśli chcemy iść do przodu to takie postacie jak Partey trzeba zastąpić.

arsenallord komentarzy: 31949 newsów: 11719.06.2025, 14:36

Z ciekawości spojrzałem na statystyki Timo Wernera w Lipsku. Przeraża trochę, że Sesko nie jest nawet blisko jego osiągnięć. A pamiętamy Timo z Premier League co pokazał

Ups147 komentarzy: 420319.06.2025, 14:34

@NicolasJover: A swoją drogą z ciekawości patrzę jego wycenę i jest 50 mln. Czemu sądzisz, że by nam go sprzedali za 40?

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:34

@Ups147: Mamy i je wzmocnimy. Nie rozumiem też skąd się wzięła ta narracja, że niby nie mamy pieniędzy ?

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:33

@losnumeros napisał: "Jego winą jest że w Atletico miał absencję z gry tylko 37 dni a u nas 411 dni."

Rozumiem, że klub mu kazał być kontuzjowanym? ;)

Be4Again komentarzy: 490619.06.2025, 14:32

Thomas nie zaliczył jakiegoś wybitnego sezonu. Dużo strat, dużo lekkomyślnych decyzji. Dwa poziomy niżej od Caicedo czy Gravenbercha. Nie wiem czy bym go ujął nawet w top 5 ŚPD w EPL za sezon 24/25. Największy plus Thomasa to, że był zdrowy… a tak jak to nasz Thomas, raz dobrze, dwa razy źle, dwa razy dobrze, raz źle i tak w sumie w kółko.

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:31

@NicolasJover napisał: "Ja jestem w szoku jak bardzo partey jest tutaj hajpowany. Gość ponad 30 lat na karku, o wątpliwym zdrowiu, ciągnie się za nim smród pozaboiskowy, pustka w głowie, niekiedy potrafi podejmować naprawdę idiotyczne decyzję na jednej z najbardziej odpowiedzialnych pozycji w zespole."

To wszystko wina Paretya. Jego winą jest że grał na PO. Jego winą jest że w Atletico miał absencję z gry tylko 37 dni a u nas 411 dni.

Ups147 komentarzy: 420319.06.2025, 14:29

@NicolasJover: Mamy inne pozycje do wzmocnienia wedlug mnie niz dopłacanie za zmiennika Parteya. Zresztą, to że ma tatuaż, to nie znaczy że nie będzie chciał zarabiać :P

adek504 komentarzy: 226719.06.2025, 14:29

@losnumeros napisał: "Nwaneri przynajmniej grał swoje i robił coś poza schematem gry. Drybling, uderzenie. Dobrze że mamy schematy one są bardzo czytelne. Wystarczy dać Ode plaster, podwoić skrzydłowym krycie na LO i zaczynają się schody"

No właśnie nawet już nie robił tych nieprzewidywalnych rzeczy
Jakbyś wnikliwie oglądał mecze to byś zobaczył że na początku jak to zwykle bywa miał więcej miejsca, bo był powiewem świeżości i przeciwnicy nie skupiali się tak na nim
Potem zaczął już być podwajany i nawet brakowało jego błyskotliwości, a do tego dochodziła nonszalancja taktyczna i brak odpowiedzialnosci

Jestem wielkim fanem młodego, ale widać że zaczął zjeżdżać z formą, a skład nie powinien być rozdawany tylko za pesel

thegunner4life komentarzy: 1009819.06.2025, 14:28

@Garfield_pl napisał: "Była jakas wersja dla dorosłych xD ?"

Już wiem jak oni o ten tron walczyli.

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:25

@Ups147: Napisałem wcześniej, że warto dorzucić. Hjulmand to koszt 40mln euro, do tego tygodniówka napewno nie była by wysoka bo jest kibicem Arsenalu, ma nawet tatuaż.

Garfield_pl komentarzy: 3825019.06.2025, 14:25

@losnumeros napisał: "Czytałem książki Pieśń loda i ogniu czyli serial gra o tron."
Była jakas wersja dla dorosłych xD ?

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:24

@gbn napisał: "Dobrze, że nie dywizja pancerna!"

Mój błąd. Zresztą nasze armaty w kluczowym momencie każdego sezonu, to już nie strzelają jak powinny

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:24

@alexis1908: Na odpadnięcie z LM złożyło się kilka rzeczy, m.in idiotyczne wykartkowanie się parteya na pierwszy mecz. Z tego co pamiętam, to w rewanżu też padł gol po jego błędzie.
Nie mówię, że jest w 100% odpowiedzialny, po prostu jeśli chcemy iść do przodu on nie może tutaj zostać na swoich warunkach.

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:21

@adek504 napisał: "W takiej był dobrej formie, że przed powrotem Saki praktycznie wszyscy już go odczytali i nie radził sobie na tle WHU, NF czy MU"

XD. Nwaneri przynajmniej grał swoje i robił coś poza schematem gry. Drybling, uderzenie. Dobrze że mamy schematy one są bardzo czytelne. Wystarczy dać Ode plaster, podwoić skrzydłowym krycie na LO i zaczynają się schody

Ups147 komentarzy: 420319.06.2025, 14:21

@NicolasJover napisał: "A na jego kontrakt nas stać ? Ponad 20 mln £ jeśli to prawda o czym się mówi czyli 2 lata 250tys tygodniówki."

Rozumiem że 20 mln się znajdzie zastępca na jego poziomie? A nawet mniej niż 20, bo jeszcze pensja.

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:21

@Barney: Lepiej trzymać 32 latka na wysokiej tygodniówce a później będzie płacz bo się zacznie wieczny szpital i będzie blokował wysoką tygodniówkę i ewentualne przyjście kogoś innego tak jak teraz jest z Jesusem.

alexis1908 komentarzy: 529319.06.2025, 14:20

@NicolasJover: jakie to były idiotyczne decyzje ? Odpadliśmy z LM bo byliśmy słabsi niż PSG czy coś mnie ominęło ?

NicolasJover komentarzy: 32519.06.2025, 14:19

@Barney: A na jego kontrakt nas stać ? Ponad 20 mln £ jeśli to prawda o czym się mówi czyli 2 lata 250tys tygodniówki.

losnumeros komentarzy: 1566919.06.2025, 14:18

@Theo10 napisał: "Masz chyba na myśli dewizę, a nie dywizję :D"

Masz rację, mój błąd. Dziękuję za zwrócenie uwagi

Barney komentarzy: 2407919.06.2025, 14:17

@NicolasJover:

Ty nie rozumiesz ,ze nie stac nas na transfer jego zastepcy?
jes napastnik , LS i pare baniek za Kepe nie ma szans predzej LFC kupi tego Isaka. Mowi sie jeszcze o Hato i zastepcy Saki chodz nie wiem po kij jak jest Nwaneri.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady