Zrewanżować się za poprzedni sezon: Newcastle vs Arsenal

Zrewanżować się za poprzedni sezon: Newcastle vs Arsenal 02.11.2024, 12:35, Trempa 1719 komentarzy

Na otwarcie 10 kolejki Premier League będziemy świadkami pojedynku Newcastle – Arsenal. Gospodarze spróbują przerwać kiepską passę 5 meczów bez zwycięstwa w lidze. Aby przypomnieć sobie ich ostatnią zdobycz trzypunktową, musielibyśmy cofnąć się aż do połowy września. Kanonierzy będą równie mocno celować w wygraną, ponieważ ostatnia wpadka z Bournemouth oraz remis z Liverpoolem oddaliły ich od lidera na dystans 5 punktów.

Obie drużyny podejdą do tego spotkania po zwycięstwach pucharowych w środku tygodnia i awansie do kolejnej rundy EFL Cup. Mocniejszego rywala miały Sroki, które pokonały na domowym podwórku Chelsea, podbijając sobie tym samym morale przed dzisiejszym starciem. Arsenal wygrał 3-0 z Preston, dając odpocząć niektórym zawodnikom przy jednoczesnym zachowaniu rytmu meczowego u innych.

Sytuację kadrową obu zespołów opisywaliśmy tutaj. Poznaliśmy już składy, jakie do boju wystawili obaj trenerzy:

Newcastle: Pope, Livramento, Schar, Burn, Hall, Bruno, Longstaff, Willock, Joelinton, Gordon, Isak

Ławka rezerwowych: Dúbravka, Krafth, Kelly, Murphy, Tonali, Almirón, Miley, Barnes, Osula

Arsenal: Raya, Partey, Saliba, Gabriel, Timber, Rice, Merino, Trossard, Martinelli, Saka, Havertz

Ławka rezerwowych: Neto, White, Kiwior, Zinchenko, Lewis-Skelly, Jorginho, Nwaneri, Jesus, Sterling

Wszyscy pamiętają mecz na St. James' Park w sezonie 2023/24. Gospodarze zwyciężyli wówczas 1-0 po kontrowersyjnym golu Gordona, a po spotkaniu nerwy z powodu pracy sędziów stracił Mikel Arteta. Dzisiaj możemy spodziewać się równie emocjonującego meczu, w którym VAR pod przewodnictwem Jarreda Gilletta raczej nie będzie miał spokojnego popołudnia.

Rozgrywki: Premier League
Miejsce: St. James' Park, Newcastle
Data: 2 listopada (sobota), godzina 13:30 czasu polskiego
Sędzia: John Brooks
Transmisja: Viaplay, CANAL+ Sport

Newcastle UnitedPremier LeagueZapowiedź autor: Trempa źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Patriko komentarzy: 557702.11.2024, 20:29

@InoGArtic napisał: "OFFTOP: Nie chciałem tego wpisywać do wątku, bo jest to temat kontrowersyjny. Czy uważacie, że Arteta jest trenerm, który jest w stanie wygrać puchar z najwyższej półki (LM, Liga), czy jednak to jest trenerm, który "wyżej wała nie podskoczy". Doprowadził drużynę do momentu gdzie jest konkurencyjna, ale czy jest w stanie przeskoczyć poziom czy tego "wała" i włożyć coś wielkeigo do gabloty."
Przegraliśmy z City dwa sezony temu pięcioma punktami, i w poprzednim jednym, gdzie w żadnym z nich podobnie jak i w tym (i w następnym pewnie też nie) nie mieliśmy od nich lepszej kadry i nie byliśmy głównym kandydatem do tytułu tak jak oni tylko jednym z kilku faworytów. Uważam, że jakby samodzielnie prowadził Real albo City gdzie grają i chcą przychodzić najlepsi na świecie to pewnie już by miał mistrzostwo ligowe na koncie. Więc nie wiem dlaczego miałby wyżej wała nie podskoczyć? pytanie tylko czy da się to zrobić z Arsenalem.

Jack_Herrer komentarzy: 6390 newsów: 19202.11.2024, 20:24

Łysy ma rację...
instagram.com/reel/DBwRmI3xOtG/?igsh=YnV4aDhkYXBxMHds

Limss komentarzy: 15302.11.2024, 20:22

@Furgunn napisał: "Ile jeszcze trzeba wydać pieniędzy, by przestać grać takie G. kiedy wypada jeden zawodnik z powodu kontuzji? Ile by przestać grać na 1:0 i pilnowanie wyniku, bez planu B. gdy traci się pierwszym bramkę w meczu z Newcastle, które jest w tym sezonie słabe?"
Tylko że granie na 1:0 i bronienie zaczęło się w tym sezonie, a w swojej wypowiedzi zaznaczyłem, że ten sezon jest słaby i to fakt. @metjuAFC napisał: "nie napisałem nic o wymianie Mikela, a raczej o tym, że ciekawi mnie co dalej. Zmiana nie zadzieje się ot tak. Potrzeba jakiegoś dodatkowego czynnika, impulsu. Wierzę, że takim właśnie będzie powrót Odegaarda, tylko wszyscy wiedzą, że tak nie powinno być bo oznacza to, że cała nasza ofensywa uzależniona jest tylko od Martina. Zima powinna być wykorzystana, tyle że ciężko będzie o wzmocnienia w tym okresie."
W każdym razie tak zabrzmiała Twoja wypowiedź. Martina i Bukayo tak na prawdę, bo gdyby jeszcze Bukayo wypadł to już byłaby kompletna lipa, ale pisałem o tym jeszcze przed kontuzją Ode pod którymś z filmików North London Forever, że gramy strasznie asekuracyjnie i opieramy swoją ofensywę na dwóch piłkarzach i pytałem właśnie, co wtedy, gdy któryś dozna kontuzji. No i wykrakałem i miałem też racje, bo gramy totalne dno.

Marcinafc93 komentarzy: 32995 newsów: 102.11.2024, 20:22

Obecnie zaliczyliśmy solidny regres względem dwóch poprzednich startów sezonu, zobaczymy jak będzie dalej, ale taką grą i w takim stylu to o mistrzostwie można zapomnieć, więc liczę na szybkie przebudzenie i już w środę trzeba pokazać, że idzie to ku lepszemu.

Dziadyga komentarzy: 915902.11.2024, 20:19

Czyli z tej wyliczanki znowu wychodzi,że łysy z menczesteru mistrzem.Bo po 10 kolejce już wiadomo,że Slot nie wygra bo to Ange vol2,nasi nie wygrają,bo kartki.To po co sezon oglądać jak @Garfield już nam wszystko z Mazakiem wyjaśnili.

Marcinafc93 komentarzy: 32995 newsów: 102.11.2024, 20:19

@Marcinafc93: Sezon 22/23 oczywiście po 10 kolejkach miało być*

Marcinafc93 komentarzy: 32995 newsów: 102.11.2024, 20:18

@hetfield88: Sezon 22/23 po 19 kolejkach 9 wygranych i 1 przegrana, 27 pkt

Zeszły sezon po 10 kolejkach: 7 wygranych i 3 remisy
24 pkt

Patriko komentarzy: 557702.11.2024, 20:17

Według mnie naszym największym problemem poza oczywiście kontuzjami i przede wszystkim braku kozaka jakim jest Odegaard, jest ogólnie zjazd z formą wielu piłkarzy w porównaniu do tego co prezentowali w drugiej połowie poprzedniego sezonu, ostoja naszej defensywy czyli duet Saliba-Gabriel już nie jest taki nieomylny, Rice który potrafił dawać równie dużo z tyłu i z przodu gra przeciętnie, White z chyba najlepszego PO zeszłej kampanii ligowej też mocno obniżył swoją jakość, Havertz na początku rozgrywek bronił się strzelanymi golami, ale jego ostatnie 4 mecze w PL były zwyczajnie słabe. Arteta pewnie w końcu wyjdzie z tego kryzysu który teraz mamy, i chyba sobie zasłużył na odrobinę zaufania żeby go w tym wspierać, bo takie były, są i będą w każdym klubie u każdego trenera.

klusek_1991 komentarzy: 9702.11.2024, 20:17

Miał być kolejny etap rozwoju, a póki co są dwa kroki w tył. I nie tylko o wyniki chodzi, ale o sam styl gry. Jak wiedział, że nikt sensowny nie przyjdzie do ofensywy, to trzeba było nie sprzedawać ESR lub wypożyczać Vieiry.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 20:17

@klusek_1991 napisał: "Flick z Barcelony z marszu zrobił maszynę, więc nie wiem jak długo jeszcze trzeba czekać na efekty u nas. Arteta ma skład taki jaki sam zbudował, więc jest odpowiedzialny za wszelkie braki."

Też będą mieli swoje problemy, poczekajmy.

Barney komentarzy: 2218102.11.2024, 20:16

@klusek_1991:

Dokładnie tak ,ale tu zawsze zaufanie po grób.
Ciekawe czy nasi jak im się pali dupa to kupią chodź jednego gracza zima napastnik lub ktoś za martinelliego /trossarda bo jeden i drugi zawodzą.

InoGArtic komentarzy: 26202.11.2024, 20:15

Szkoleniowiec Arteta to człowiek stosunkowo trudny w ocenie. Podniósł poziom klubu i doprowadził do tego, że jesteśmy konkurencyjni. Po drodze zdobył z "covidowym" Arsenalem puchar i wygrał talerzyk z City. Nie można go wyrzucać przy pierwszej gorszej serii od bardzo dawna jak w przypadku Chelsea Romana Abramowicza. Tylko od początku sezonu wypada postawić sobie kilka pytań
- Czy występuje dalszy progres?
- Czy dobrze wykorzystał okienko transferowe?
- Czy broni się tym co Arsenal pokazuje na boisku?
- Czy trzeba go zwalniać?
Przy pierwszych dwóch pytaniach można się kłócić, ale patrząc na to co pokazujemy na boisku, czy wystęuje element przebojowości albo coś świeżego czego inne ekipy by się nie spodziewały. Od początku sezonu z kilkoma wyjątkami nasze mecze wyglądają ciężko. Do pewnego momentu to wychodziło, jednak teraz już zaczyna szwankować. Każdy rywal wie na co uważać gramy maskarycznie schematycznie, a naszym najlepszym elementem gry są stałe fragmenty. Można dojść do wniosku, iż GDYBY W PIŁCE NOŻNEJ GRAŁOBY SIĘ TYLKO GŁOWĄ, to byśmy byli najlepszą drużyną świata. Niestety stałe fragemnty to jedynie CZĘŚĆ gry, który występuje raz częsciej raz rzadziej w zależności od meczów. Gdybyśmy mieli rozbijać na poszczególnych zawodników i mówić, że Martinelli, Zina i Kiwior nadają sie na Crystal Palace. Najbardziej jednowymiarowy zawodnik na całym boisku- Martinelli, w jego przypadku schemat: biegnij- wypuść występuje zawsze. Wychodzę zazwyczaj w niedzielę pograć w piłke z chłopakami mam takiego znajomego, który robi dokładnie to samo (fajnie biega, nie ma dryblingu, potrafi podciągnąć akcję) może do niego dać namiary i nie trzeba będzie opłacać takiej pensji.
Transfery wygladają w taki sposób, że Arteta jest przekonany o geniuszu Saki, który może sam wbić 25 bramek i dołożyć 10 asyst, wystąpić łącznie w 50 meczach. Nie ściągnął żadnego wartościowego zawodnika z przodu, Havertz nie ma konkurencji, gdzie wcześniej grał przyzwoicie to teraz siadł totalnie (Nie jestem do tego piłkarza przekonany stąd moja stosunkowo duża ambiwalencja do niego), chociaż nie uważam żeby piłkarz grający na pozycji napastnika miał za zadanie jedynie wygrywanie pojedynków w powietrzu oraz pressowanie rywali, a PRZY OKAZJI strzelaniem goli. Jeżeli chcemy kogoś takiego to poszukajmy zawodnika o profilu Harrego Kane'a. Kibice Chelsea tak samo uważają, Havertz nie jest słaby, ale nie zapewni ci stałego dopływu bramek (nie zapewni ciągłości), jest bardzo nieregularny.

Podsumowując mam wrażenie, że gdzieś Arteta się zatrzymał jeżeli chodzi o sposób grania. Myśli, że będzie drugim Jose M, który grał podobny futbolu. Tylko Jose ma taki status, bo wszystko to co grał i stosował oraz przede wszystkim było skuteczne miało miejsce przed epoką Guardioli. Obecnie taki styl gry już nie przechodzi, większość drużyn stara się zbilansować grę i nie cofa się do szesnastki po zdobyciu bramki w 20 minucie meczu. Arteta na ten moment nie należy ruszać (myślę, że nawet właścicielom nie wpadł taki pomysł do głowy), ale gdyby miał serię jak kiedyś (8/7/6 porażek z rzędu) to faktycznie należy się zastanowić dokąd zmierza, bo obecnie wychodzi z takim samym nastawieniem i założeniem taktcznym na każdego rywala (widać tu suszę i pustkę w głowie). Ja się smieję, że naszym obecnym trenerem jest ten od stałych fragmentów ;pppp

OFFTOP: Nie chciałem tego wpisywać do wątku, bo jest to temat kontrowersyjny. Czy uważacie, że Arteta jest trenerm, który jest w stanie wygrać puchar z najwyższej półki (LM, Liga), czy jednak to jest trenerm, który "wyżej wała nie podskoczy". Doprowadził drużynę do momentu gdzie jest konkurencyjna, ale czy jest w stanie przeskoczyć poziom czy tego "wała" i włożyć coś wielkeigo do gabloty.

klusek_1991 komentarzy: 9702.11.2024, 20:14

Kolejny sezon budowania składu za gruby hajs, a nadal od groma mamy graczy bezużytecznych, niestety włącznie ze szrotem kupionym przez Artetę typu Zinchenko, Jesus.
Z Martinellim też czas najwyższy się pożegnać, bo nie da się tego oglądać.
Flick z Barcelony z marszu zrobił maszynę, więc nie wiem jak długo jeszcze trzeba czekać na efekty u nas. Arteta ma skład taki jaki sam zbudował, więc jest odpowiedzialny za wszelkie braki.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 20:11

@Marzag napisał: "Od pierwszych minut na starcia z Joelingtonem i Bruno Guimaresem? Jakby go połamali to byś narzekał że to było nieodpowiedzialne grać Nwanierim od pierwszych minut wiedząc, że się będzie mierzył z takimi zakapiorami."

To najlepiej nie grajmy nim wcale, żeby mu się nic nie stało. Lepiej go wrzucać też kiedy przegrywamy 1:0 z tak grającym rywalem jak Newcastle i liczmy na cuda z jego strony.

hetfield88 komentarzy: 42102.11.2024, 20:11

Czy można to sprawdzić ile mieliśmy pkt rok i dwa lata temu po 10 kolejkach?

Barney komentarzy: 2218102.11.2024, 20:10

@wajktor1998:

Ja nigdzie nie napisalem ,ze teraz tylko w przypadku jak nic znow nie wygra.

Skutek bedzie taki ,ze Saliba odejdzie lub inne gwiazdy.

Dla mnie to ostatni sezon ,albo cos wygra ,albo wymiana ciekawe jakby grali pod kims takim jak Ancelotti ,ktory ma renome i wygrał wszystko.
Włoch to tylko taki przyklad, nie ze musi to byc on.

Mnie juz wkurza nasz styl i totalny minimalizm i widze regres w porownaniu do zeszlego sezonu.

Dziadyga komentarzy: 915902.11.2024, 20:06

Po co dalej dyskusje od 7 godzin..

Emery zdobędzie majstra,należy mu się jak podniósł dawnego uśpionego giganta i był by kolejny pstryczek w nos dla nas.

metjuAFC komentarzy: 5909 newsów: 102.11.2024, 20:00

@Limss: nie napisałem nic o wymianie Mikela, a raczej o tym, że ciekawi mnie co dalej. Zmiana nie zadzieje się ot tak. Potrzeba jakiegoś dodatkowego czynnika, impulsu. Wierzę, że takim właśnie będzie powrót Odegaarda, tylko wszyscy wiedzą, że tak nie powinno być bo oznacza to, że cała nasza ofensywa uzależniona jest tylko od Martina. Zima powinna być wykorzystana, tyle że ciężko będzie o wzmocnienia w tym okresie.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:55

@Furgunn napisał: "Lepiej byłoby go wrzucić od pierwszych minut, jakoś trzeba ten środek rozruszać póki nie ma Ode."
Od pierwszych minut na starcia z Joelingtonem i Bruno Guimaresem? Jakby go połamali to byś narzekał że to było nieodpowiedzialne grać Nwanierim od pierwszych minut wiedząc, że się będzie mierzył z takimi zakapiorami.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:54

@losnumeros napisał: "Nawet z średniego gracza można zrobić zajebistego piłkarza, ale do tego trzeba też mieć odpowiedniego trenera"
Na przyklad z Kaia Havertza, który został skreślony przez cały świat po graniu w Chelsea.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 19:54

@losnumeros napisał: "Masz rację, ale rozwój młodych też jest potrzebny, żeby była zachowana równowaga."

Oczywiście, że tak. Jednak Arteta niechętnie korzysta z młodych zawodników. Dziś wszedł Nwaneri w bardzo trudnych okolicznościach i to wejście mimo cennego doświadczenie, nie wiele mu pomoże. Lepiej byłoby go wrzucić od pierwszych minut, jakoś trzeba ten środek rozruszać póki nie ma Ode.

Damper komentarzy: 317602.11.2024, 19:54

@losnumeros napisał: "@Damper napisał: "Czyli Saka był starym zawodnikiem, ok. A Nwaneri trenuje w innym klubie z innym trenerem- ok."

Nie starym, ale taki który już coś grał i każdy wiedział że będzie to światowej klasy gracz."


Ale teraz pierdzielisz. Saka za kadencji Artety strzelił swoją pierwszą bramkę w Premier League, ale już wszyscy wcześniej wiedzieli, że to będzie światowej klasy gracz. Nie ośmieszaj się. Arteta zrobił z niego gracza światowej klasy, nikt inny.

FlameDood komentarzy: 187502.11.2024, 19:53

Dla mnie każdy, kto pomimo ostatnio słabszych wyników i gry zachował zdrowy rozsądek i myśli racjonalnie ma świadomość tego, że aktualnie znajdujemy się w sytuacji pośrodku:
Z jednej strony nie straciliśmy szans na mistrza zaś z drugiej nie ma co zaklinać rzeczywistości i nasze niekorzystne wyniki w całości zwalać na czerwone kartki, kontuzję (oczywiście w pewnym stopniu ma to znaczenie ale nie w całkowitym).

W piłce wszystko zmienia się bardzo szybko - za dwie kolejki możemy wrócić do poziomu punktowego City i Liverpool i pełną parą walczyć o mistrza ale równie dobrze nasza sytuacja z niedobrej może stać się tragiczna.

Przed nami bardzo ważny tydzień przed ostatnią przerwą na kadrę w tym roku (na szczęście). Pierw Inter gdzie zapowiada się bardzo ciężki mecz co nie zmienia faktu, że trzeba jechać tam po wygraną jednak trzeba mieć z tyłu głowy, że punkty tam możemy stracić z taką grą. A po tym mecz z Chelsea... Tutaj już nie ma żadnego innego wyjścia niż nasza wygrana. Trzeba ten mecz wygrać, przeżyć tą przerwę na kadrę i po niej wracać na właściwe tory (miejmy nadzieję, że bez kontuzji i z powrotami kluczowych zawodników). Trzeba w końcu złapać rytm meczowy, w którym wygramy ze dwa spotkania większą ilością bramek i potem wszystko ruszy. Do końca roku terminarz będzie bardzo dobry ku temu. Jednak z tyłu głowy cały czas trzeba mieć to, że wszystko może szybko runąć i nasza sytuacja stanie się bardzo zła z której będzie wyjść dużo ciężej niż z aktualnej, która już teraz nie jest kolorowa.

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:53

@losnumeros napisał: "Gdzie coś takiego napisałem? Słucham?? Pokaż mi jednego zawodnika z akademii który wszedł do 1 drużyny i coś znaczy o sile zespołu za kadencji Mikela? Mam na myśli juniorów od momentu gdy dołączył Mikel!! Gdzie jest wielki talent Patino?"
Obecnie żaden, bo zespół jest bardzo silny i nikt nie będzie grał w pierwszym zespole tylko dlatego że jest miłym chłopaczkiem z akademii, muszą to udowodnić na boisku, możliwe że Lewis-Skelly sobie wywalczy częstsze granie w tym sezonie bo się dobrze pokazuje gdy gra, moim zdaniem najlepszy z naszych młodzików.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:53

@Marzag: Talent swoją drogą, ale najważniejsza jest dyscyplina i charakter. Nawet z średniego gracza można zrobić zajebistego piłkarza, ale do tego trzeba też mieć odpowiedniego trenera: Ferguson, Wenger, Mourinho, Klopp

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:52

@losnumeros napisał: "Nie starym, ale taki który już coś grał i każdy wiedział że będzie to światowej klasy gracz."
To prawda, jak grał na lewej obronie to tylko ślepy by nie zauważył że to będzie światowej klasy prawy skrzydłowy.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 19:51

@Damper napisał: "Mimo, iż zagraliśmy bardzo słaby mecz, wykreowaliśmy więcej niż Newcastle. Wykreowaliśmy xG na poziomie City z ich ostatniego meczu z Newcastle. Ale najlepiej napisać, że nie zrobiliśmy "nic"."

Co to znowu za argumenty ile mamy z dzisiejszego meczu punktów? O takich ciekawostkach to sobie można porozmawiać przy piwku, czy posłuchać ekspertów przed spotkaniem, jak się nie ma co robić. Ile oddaliśmy strzałów na bramkę? Celnych?

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:51

@Marzag napisał: "A, bo ty myślisz że dobry trener to powinien wziąć pierwszego lepszego chłopaczka z ulicy i z niego zrobić Henrego, Ronaldo albo Messiego. No to tak nie dziala, pilkarze musza jeszcze miec talent i chec we wlozenie w rozwoj duzo czasu i energii zeby to sie udalo.

Piszesz jakby Arteta nigdy nie zagral zadnymi piłkarzami z mlodziezowego Arsenalu, a przecież to by było kłamstwo."


Gdzie coś takiego napisałem? Słucham?? Pokaż mi jednego zawodnika z akademii który wszedł do 1 drużyny i coś znaczy o sile zespołu za kadencji Mikela? Mam na myśli juniorów od momentu gdy dołączył Mikel!! Gdzie jest wielki talent Patino?

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:51

@losnumeros napisał: "Masz rację, ale rozwój młodych też jest potrzebny, żeby była zachowana równowaga."
To pewnie dlatego akademia Arsenalu nie została zamknięta i dalej funkcjonuje.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:49

@Furgunn: Masz rację, ale rozwój młodych też jest potrzebny, żeby była zachowana równowaga.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:48

@Damper napisał: "Czyli Saka był starym zawodnikiem, ok. A Nwaneri trenuje w innym klubie z innym trenerem- ok."

Nie starym, ale taki który już coś grał i każdy wiedział że będzie to światowej klasy gracz. Nwenari na razie dostał kilkadziesiąt minut i nie ma co pisać że jest to chłopak który już coś pokazuje

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:48

@Furgunn napisał: "Może to było dawniej tak, że nie było kasy na transfery i nie było wyjścia? Stawiano większy nacisk na wyłapywanie zawodników, którzy mogą dorównać do poziomu tamtego Arsenalu?

Teraz Arteta woli sobie ściągnąć zawodników pasujących do swojej koncepcji, bo go na to stać :]"

Napewno jest tu trochę racji, nie musimy ryzykować gry niedoświadczonymi piłkarzami kupionych za czapkę gruszek 2 sezony wcześniej, bo stać nas na to by kupić kogoś za dziesiątki milionów kto już się sprawdził na wysokim poziomie.

Damper komentarzy: 317602.11.2024, 19:47

@Furgunn napisał: "Przegraliśmy z zespołem, który nie wygrał w lidze od 5 spotkań. I nie zrobiliśmy nic by to zmienić."

Mimo, iż zagraliśmy bardzo słaby mecz, wykreowaliśmy więcej niż Newcastle. Wykreowaliśmy xG na poziomie City z ich ostatniego meczu z Newcastle. Ale najlepiej napisać, że nie zrobiliśmy "nic".

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:46

@losnumeros napisał: "XD, ale to nie są zawodnicy których Mikel rozwinął od podstaw i jedynie na kogo miał wpływ i dobrze go rozwija to jest Saka"
A, bo ty myślisz że dobry trener to powinien wziąć pierwszego lepszego chłopaczka z ulicy i z niego zrobić Henrego, Ronaldo albo Messiego. No to tak nie dziala, pilkarze musza jeszcze miec talent i chec we wlozenie w rozwoj duzo czasu i energii zeby to sie udalo.

Piszesz jakby Arteta nigdy nie zagral zadnymi piłkarzami z mlodziezowego Arsenalu, a przecież to by było kłamstwo.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 19:45

@losnumeros napisał: "Mam inne pytanie. Zawsze słynęliśmy z akademii i rozwoju piłkarzy. Teraz?"

Może to było dawniej tak, że nie było kasy na transfery i nie było wyjścia? Stawiano większy nacisk na wyłapywanie zawodników, którzy mogą dorównać do poziomu tamtego Arsenalu?

Teraz Arteta woli sobie ściągnąć zawodników pasujących do swojej koncepcji, bo go na to stać :]

Damper komentarzy: 317602.11.2024, 19:44

@darek250s napisał: "@losnumeros napisał: "Rozwoju młodych zawodników"

Nie istnieje rozwój młodych zawodników za czasów Mikela."


Czyli Saka był starym zawodnikiem, ok. A Nwaneri trenuje w innym klubie z innym trenerem- ok.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:43

@Marzag: Weź idź na spacer, bo te chłodne powietrze dobrze wpłynie na ciebie.

Furgunn komentarzy: 1065802.11.2024, 19:43

@Damper napisał: "Jak to się stało, że Guardiola ich tam nie rozniósł, tylko ledwo wycisnął remis? Przecież są słabi."

A co mnie Guardiola interesuje w naszym meczu? Interesuje mnie, że dziś przegrał po nas.

Przegraliśmy z zespołem, który nie wygrał w lidze od 5 spotkań. I nie zrobiliśmy nic by to zmienić.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:42

@Marzag napisał: "Saka sobie nieźle radzi, kojarzysz? Willock, Emile Smith-Rowe, Iwobi też sobie miejsce w premier league znaleźli."

XD, ale to nie są zawodnicy których Mikel rozwinął od podstaw i jedynie na kogo miał wpływ i dobrze go rozwija to jest Saka

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:42

@losnumeros napisał: "Już z Porto były problemy, a grał tam 40 letni Pepe który chyba lepiej wyglądał w dogrywce niż część naszych zawodników"
Ależ pech że wtedy wygraliśmy, co? Ale by były wspomienia do ponarzekania sobie, rozmarzyć się można :)

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:41

@losnumeros napisał: "Mam inne pytanie. Zawsze słynęliśmy z akademii i rozwoju piłkarzy. Teraz? Wydaje mi się że jesteśmy w 4 literach i nie ma jakieś równowagi w drużynie. Patino fajny talent i gdzie jest?"
Saka sobie nieźle radzi, kojarzysz? Willock, Emile Smith-Rowe, Iwobi też sobie miejsce w premier league znaleźli.

Poza tym słyniemy też ze świetnych stałych fragmentów i z żelaznej defensywy

darek250s komentarzy: 10876 newsów: 502.11.2024, 19:41

@losnumeros napisał: "Rozwoju młodych zawodników"

Nie istnieje rozwój młodych zawodników za czasów Mikela.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:40

@Barney napisał: "No nie wiem , jak mają odpadać tak jak z Bayernem to dla mnie jest cos nie tak."

Już z Porto były problemy, a grał tam 40 letni Pepe który chyba lepiej wyglądał w dogrywce niż część naszych zawodników

Damper komentarzy: 317602.11.2024, 19:40

@Furgunn napisał: "Newcastle, które jest w tym sezonie słabe?"

Jak to się stało, że Guardiola ich tam nie rozniósł, tylko ledwo wycisnął remis? Przecież są słabi.

darek250s komentarzy: 10876 newsów: 502.11.2024, 19:40

@Marzag napisał: "Wystarczy nie pisać głupot to nikt nikogo nie zje :)"

Si senior, ja nie mówię żeby zwalniać chłopa, ale nie patrzcie na wszystko przez różowe okulary. Pan Mikel nie jest tutaj rok.

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:39

Rozwoju młodych zawodników

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:39

@Barney napisał: "No nie wiem , jak mają odpadać tak jak z Bayernem to dla mnie jest cos nie tak."
A czemu zakładasz, że będą odpadać w ten sam sposób w jaki odpadali grając swoje pierwsze mecze w życiu w tych rozgrywkach?

losnumeros komentarzy: 1405002.11.2024, 19:38

Mam inne pytanie. Zawsze słynęliśmy z akademii i rozwoju piłkarzy. Teraz? Wydaje mi się że jesteśmy w 4 literach i nie ma jakieś równowagi w drużynie. Patino fajny talent i gdzie jest?

Marzag komentarzy: 42527 newsów: 102.11.2024, 19:38

@darek250s napisał: "Przecież podniósł poziom tego klubu, wróciliśmy do top4 i ligi mistrzow i najwięcej punktów zdobył ligowych dla Arsenalu to człowieku nic nie mów bo cię zjedzą na tej stronie. xd

Przy tym nie wydał ani centa na drużynę, i jeszcze sprowadzali mu zawodników których nie chciał."

Wystarczy nie pisać głupot to nikt nikogo nie zje :)

darek250s komentarzy: 10876 newsów: 502.11.2024, 19:37

@Barney napisał: "To ile chcecie trzymac Artete jesli nic nie bedzie wygrywal 2-3 lata jeszcze?"

Przecież podniósł poziom tego klubu, wróciliśmy do top4 i ligi mistrzow i najwięcej punktów zdobył ligowych dla Arsenalu to człowieku nic nie mów bo cię zjedzą na tej stronie. xd

Przy tym nie wydał ani centa na drużynę, i jeszcze sprowadzali mu zawodników których nie chciał.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady