Komentarze użytkownika Be4Again
Znaleziono 3960 komentarzy użytkownika Be4Again.
Pokazuję stronę 85 z 99 (komentarze od 3361 do 3400):
Jak do Tielemasna i Jesusa dojdzie jeszcze Gnabry to chyba będzie można uznać to za okienko wszechczasów :D Mam cichą nadzieję, że jeszcze dojdzie boczny obrońca...
@Vengerberg: Podobno Conte dał ultimatum Levemu albo daje grubą kasę na transfery albo on odchodzi. Ile w tym prawdy? Pewnie nigdy się nie dowiemy, ale nie pamiętam kiedy ostatnio takie nazwiska były łączone z Tottkami. Coś jest na rzeczy i możemy się spodziewać 2-3 mocnych nazwisk u naszych rywali zza miedzy :)
Tottenham jest skłonny aktywować klauzulę wykupu Martineza z Interu wynoszącą 105 mln! W przekonaniu samego zawodnika ma pomóc Conte, który doskonale zna zawodnika.
Jako napastnik nr2 nic lepszego nie znajdziemy...
Nie ma co się zapalać odnośnie kwoty bo ta i tak pewnie nie zostanie ujawniona. City i Arsenal mają dobre stosunki między sobą i pewnie utajnią kwotę transferu jak i metodę płatności. Strzelam, że stanie na tym, że dostaną 30mln euro w gotówce i resztę w ratach oraz bonusach. Całość zamknie się pewnie w kwocie bliskiej 45-50mln euro. Z uwagi na kończący się kontrakt jest to średnia promocja, ale co możemy zrobić? Kluby wiedzą w jakiej sytuacji jesteśmy i to wykorzystują.
Fajnie, tyle że chłopak gra na pozycji Ode/ESR... czyli na najlepiej obsadzonej pozycji w zespole... My jak tlenu potrzebujemy zawodnika na pozycję 6/8, PO, LO i LN/LP. Wake Up Arseanal!!!
@DB10Bergkamp: Jakieś wiarygodne źródło? Chelsea i UTD też byli mocno zainteresowani. Dziwne żeby wybrał Tottenham...
Jak Salah był w wieku Saki to kopał się po głowie i jedyne co potrafił to szybko biegać :D Saka ma o wiele większy potencjał od Salaha, ale świat piłki nożnej niejednego talenciaka wyjaśnił. W mojej opinii Saka ma szansę stać się o wiele bardziej kompletnym piłkarzem od Salaha. Może to tylko moje odczucie/opinia, ale uważam że Salah w innym zespole jak LFC by nie dawał takich liczb. Taktyka Kloppa jest wprost stworzona pod niego, może dlatego większe kluby się nigdy po niego nie zgłosiły? Jest bardzo jednowymiarowy, a Saka ma umiejętności żeby grać po obu stronach boiska, a jak trzeba to i LO ogarnie :) Na ten moment Salah jest dwa piętra nad Saką, ale jeżeli Saka utrzyma tempo swojego rozwoju i będą omijać go kontuzje to za dwa lata ma szanse wskoczyć na ten poziom. Wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazują :)
@sickstick napisał: "A czym styl Marcelo różnił się od chociażby Roberto Carlosa czy Cafu?:)"
Porównaj sobie statystyki :) To już Ci podpowie w jaki sposób Marcelo wyznaczył nowe trendy na tej pozycji :)
@inwilshereitrust napisał: "predzej Lahm takim byl"
Raczej nie, Lahm grał zupełnie inaczej, nie tak wysoko jak Marcelo i nie w taki sposób jak się dzisiaj tego wymaga. Przy podobnej liczbie meczy dla swoich klubów Marcelo dołożył 22 gole i 33 asysty więcej, a mówimy o obrońcy :D Lahm to ikona, ale Marcelo go przebił.
Wszyscy piszą o napastniku, skrzydłowym i pomocniku, a drużynę buduję się od tyłu i ma na wczoraj potrzebujemy LO i PO. W dzisiejszej piłce jak nie masz wahadłowych/bocznych z odpowiednią jakością w ofensywie jak i defensywie to nie masz co się pchać do topki. Wysłać Tavaresa na wypożyczenie, ściągnąć kogoś z lewą nogą bo Tierney jak widać może zagrać max 20 spotkań w sezonie i przez to stoi w miejscu. To samo na PO, z kompletną obroną można myśleć o kolejnych "piętrach" układanki. Sam Tielemans nie zbawi naszej obrony, jak nic potrzebujemy 2xŚP, na ŚPD Elneny wystarczy na ten moment. To idealny zadaniowiec na mecze z top 4, gdzie wychodzimy jako underdog. Do tego napastnik na już i w obliczu sprzedaży Pepe jakiś LS z prawdziwego zdarzenia. Trossard to nie jest wcale taki głupi trop, tyle że to zawodnik który lepszy już raczej nie będzie... W tym roku 28 lat, trzeba liczyć się z tym że pewnie później odejdzie za darmo... a zapłacić za niego będzie trzeba z 20-30mln.
@arsenallord napisał: "Marcelo pożegnany dziś na Bernabeu. Chyba najlepszy LO za moich czasów."
Na pewno prekursor tego jak dzisiaj wygląda ta pozycja.
@kwiatinho napisał: "Dokładnie. Z tym że na skrzydłach w reprezentacji są Foden który jest chyba najlepszymi młodym piłkarzem na świecie jest Sterling Grealish Bowen i Saka. Może grać dwóch na raz a to nie znaczy że reszta jest słaba i że piłkarz który akurat gania po boisku jest superhiper najlepszy.od nich :D"
Mi chodziło o to, że nie jest żadnym wytłumaczeniem, że Saka gra na prawej, a Sancho na lewej i w sumie ze sobą nie rywalizują. Foden i Grealish to też w sumie nie są skrzydłowi, a jakoś grają w bocznych strefach. Jeżeli spojrzeć całościowo na karierę Sancho to praktycznie grał 50/50, raz na lewej raz na prawej. Jakby było tak jak Ty starasz się to przedstawiać, że Sancho jest piłkarsko lepszy od Saki to bardzo wątpliwe, że Southgate wbrew logice wybierałby usilnie Sakę, który jest młodszy, mniej doświadczony i wg. Twojej opinii słabszy. Na ten moment brak sensownych argumentów na Twoją tezę: @kwiatinho napisał: "Umiejętnościami Sancho przewyższa Sake. Drybling szybkość ale Saka gra w klubie od dziecka i jest gwiazdą zespołu więc łatwiej jest mu ogarniać."
Sancho i Saka mają jeszcze spokojnie kilkanaście lat kariery i każdy z nich może jeszcze zaliczać wzloty jak i upadki. Jednak na ten moment oraz biorąc pod uwagę ostatnie dwa lata uważam, że Saka jest po prostu lepszym piłkarzem. Nadchodzące lata mogą to zweryfikować jednak mówimy o tu i teraz.
@kwiatinho napisał: "Saka w reprezentacji i klubie gra na prawym skrzydle Sancho na lewym gdzie biega choćby Foden czy Grealish"
To w jaki sposób gra reprezentacja Anglii jest sprawą czysto umowną. Jeżeli chodzi o atak oczywiście. Centralną postacią jest Kane, a wokół niego pozycjami wymieniają się pomocnicy. O ile Saka to typowy skrzydłowy, o tyle Foden to bardziej ŚP/ŚPO podobnie jak Grealish. Jednak w żaden sposób nie zmienia to faktu, że jakby rzeczywiście "Sancho" zjadał umiejętnościami Sakę to by grał w pierwszym składzie reprezentacji. W BVB, gdzie grał swój dotychczasowy "prime" na prawej stronie zagrał 70 razy, a na lewej 45 :) Więc śmiało można stwierdzić, że może grać po obu stronach boiska :)
Mnie w ogóle nie rusza to, że Haaland wybrał City. Z nim czy bez niego City i tak jest dwa poziomy ponad nami, dla nas to żadna różnica. To nie są nasi bezpośredni rywale na ten moment. Nawet lepiej, że wybrał City kosztem UTD czy Chelsea. Tak samo Darwin, jeżeli wierzyć plotkom to Urus wybierał między LFC i UTD, więc chyba każdy z nas wolałby żeby poszedł do LFC. LFC z Nunezem czy bez niego i tak ma atak, który będzie roznosił w pył każdą obronę w lidze. W poprzednim sezonie strzelili nam w lidze łącznie 6 goli więc ciężko żeby było gorzej :D
Reasumując, City z Haalandem oraz LFC z Nunezem wcale nie powiększyły przewagi nad mi bo już bardziej się jej powiększyć nie da :D Więc nie ma czego zazdrościć i przeżywać. Jeszcze długo te dwa kluby będą poza naszym zasięgiem.
@ZielonyLisc napisał: "Zazdrościmy Nuneza i Hallanda bo jest czego, Arsenal o takich naziwskach może pomarzyć przez kolejne lata."
Moim zdaniem ma to taki sam sens jak zazdroszczenie PSG, że Mbappe został. Halland i Darwin to piłkarze, którzy nawet by nie otworzyli "teczki" z logiem Arsenalu. To nie są piłkarze dla nas, więc po co zazdrościć czegoś czego i tak byśmy nie mogli mieć? Zazdrościć możemy, że Kulusevski odpalił w Tottenhamie, że udało im się naszym kosztem wrócić do LM, że LFC kupiło Diaza, który był naszym zasięgu i wszedł z marszu do pierwszego składu, że Bruno Guimaraes jednak okazał się wystarczająco dobry na standardy EPL... To są rzeczy, o które możemy być zazdrośni, to są piłkarze którzy byli w naszym zasięgu.
@kwiatinho napisał: "Umiejętnościami Sancho przewyższa Sake. Drybling szybkość ale Saka gra w klubie od dziecka i jest gwiazdą zespołu więc łatwiej jest mu ogarniać."
To dlaczego Saka ma więcej minut w kadrze, jeżeli Sancho jest lepszy? Ostatnie dwa lata w kadrze:
ME 2020: Saka 271 minut / Sancho 96 minut
ELMŚ2022: Saka 300 minut / Sancho 73 minut
Od ponad dwóch lat Saka wygrywa z Sancho w reprezentacji, jakby było tak jak Ty mówisz to statystyki wyglądałyby zupełnie inaczej. Nie podważam potencjału Sancho, jednak poza szybkością i dryblingiem nie wiele wnosi do gry... Na Bundesligę to wystarczyło, a w EPL odbił się trochę od rzeczywistości, podobnie w reprezentacji. Sakę uważam za bardziej kompletnego zawodnika, lepsze podanie, lepszy przegląd pola, większa pracowitość, większa nieprzewidywalność. Sancho jest szybki i wchodzi w drybling z taką samą pewnością jak kiedyś Robben na "lewą". Przez co najlepsi obrońcy nie mają z nim większych problemów bo jest monoschematyczny. Saka jest piłkarzem jakiego każdy trener chciałby mieć w zespole. Rozumie ten sport, gra zespołowo i ma kondycję ze stali. Sancho to typ indywidualisty woli zrobić ruletkę niż przeprowadzić składną akcję. Na ten moment Saka>Sancho. Statystyki i pozycja w reprezentacji z ostatnich lat to potwierdza. My nie mieliśmy sezonu dużo lepszego od ManU, a Saka swoje robił ;) Więc tłumaczenie, że grał słabo bo ManU grało słabo to tak naprawdę umniejszanie jego umiejętnościom :)
Zgodzę się natomiast, że Saka gra u nas za dużo jak na swój wiek. Boje się, że może się powtórzyć sytuacja z Wilsherem... gdzie po jednym sezonie gdzie grał dużo i był w mega formie przyszły kontuzje i kariera się rozsypała.
Panowie spokojnie z tym transferami innych klubów. W ostatnim czasie ligę mieli roznieść Sancho, Werner, Havertz, Ziyech, Lukaku, Grealish, a wyszło że w sumie każdy z nich nie spełnił pokładanych w nich nadziei. O ile Haaland to uznana marka, chłopak ograny na poziomie LM/LE od kilku sezonów, to LFC kupując Darwina zapłacili bardziej za potencjał niż aktualną jakość. Chłopak fajnie wygląda, ale on tak naprawdę jest po jednym dobrym sezonie... W "normalnych" czasach jego transfer powinien oscylować w granicy 30-40mln, a nie 100... Jednak, że obecny świat "cierpi" na nieurodzaj klasycznych "9" to każdy nowy talent, który w jednym sezonie strzeli 15-20 goli potrafi potroić swoją wartość w jeden rok.Ten transfer niesie ze sobą spore ryzyko fiaska lub "odroczenia" płynących z niego korzyści w czasie. LFC mogą sobie pozwolić na takie ryzyko bo są na zupełnie innym poziomie sportowym niż my, ich atak nawet po odejściu Mane i rozczarowaniu Darwinem jest nadal kompletny: Diaz-Jota-Salah. My potrzebujemy napastnika, który wejdzie z miejsca w pierwszy skład i nie będzie musiał się aklimatyzować. Jak nowy napastnik nie odpali to jesteśmy w d.... Z City zaś nie mamy co się nawet porównywać... Są poza naszym zasięgiem na każdej możliwej płaszczyźnie.
@kwiatinho: Też jestem tego zdania. Drugą sprawą jest to, że kolejny Brazol w szatni mógłby tylko negatywnie wpłynąć na resztę zespołu. Wytworzył by się mały, wewnętrzny obóz Gabriel, Martinelli, Marqhinos, Richarlison/Raphinha. Wiadomo jaka jest mentalność południowców, oni lubią trzymać z "swoimi" i ciężko się "socjalizują" z resztą. 3 ananasów nam wystarczy :)
@Lamoreaux napisał: "Natomiast zyskują wreszcie solidną 9, która raz że daje nowe opcje w ataku, to powinien spokojnie liczbowo zakręcić się w okolicach 12 bramek minimum moim zdaniem."
100mln za gościa co ma strzelić min. 12 goli? :D Jak zakończy sezon z dorobkiem mniejszym niż 20 goli będzie uznawany za niewypał. LFC rozbija na niego bank i bije swój dotychczasowy rekord transferowy. Z taką kasą idą proporcjonalne oczekiwania.
Można by powiedzieć, że ostatnio utworzył się tutaj taki kącik porad matrymonialnych :D
@Rafson95: Zależy od banku, nie każdy bank bierze 100% premii do zdolności kredytowej. Poza wyciągami trzeba jeszcze przedstawić zaświadczenie o zarobkach, które wypełnia pracodawca lub umowę z bieżącymi aneksami. Dużo zależy od tego jaki charakter ma premia, czy jest to premia uznaniowa, regulaminowa, tzw. motywacyjna czy zadaniowa. Jakbyś potrzebował pomocy to pisz na Priv, pracuje w finansach od 10lat
Dajcie sobie spokój z Zichenką na LO, chłop nie raz mówił, ze nie czuje się obrońcą, tylko pomocnikiem i nie chce grać na LO. Był nawet news, ze jak ma odejść to tylko do klubu, który zagwarantuje mu, ze będzie grał w pomocy.
Powodzenia legendo!
@Ups147 napisał: "A tutaj to Cię już trochę ponosi koleżko,"
Po drugie to była dygresja jeżeli jesteśmy tacy skrupulatni. Gdzie ja napisałem, że jesteś głupi? :) To, że dopasowałeś to do siebie to Twoja interpretacja. Może wiesz coś czego my nie? :D
@Ups147 napisał: "A tutaj to Cię już trochę ponosi koleżko, wycieczki personalne to możesz sobie w domu stosować do rodziny, a nie do mnie. Ja Cię nigdzie nie obraziłem."
Oj spokojnie :* Nie chciałem Cię urazić :) Mała szpileczka, bez większej spiny. Wysyłam buziole na zgodę :* :*
@Ups147 napisał: "Wojtek, to teraz Fabiana nie ma, a Szczęsny jest podstawowym bramkarzem."
Przypomnij mi kto bronił z Walią i Belgią? :)
@Ups147 napisał: "To teraz mi wyjaśnij na jakiej zasadzie dales Fabian> Garbara"
Bo Czesiek mówił, że będzie rotował bramkarzami i jak widać tak robi. Jak wcześniej była rotacja Szczęsny/Fabian to jak teraz nie ma Fabiana to kto będzie walczył z Szczęsnym o pozycję nr1? W jednym meczu bronił Grabara w drugim Drągowski. Stąd porównanie, bo na 90% któryś z nich będzie na wymianę grał z Szczęsnym. Chyba, że jeszcze Skorup odpali. W momencie odejścia Fabiana z repry miał praktycznie tyle samo rozegranych spotkań co Szczęsny, więc można śmiało powiedzieć, że przez ostatnie 10-12 lat grali po równo. Jeżeli tendencja ma się utrzymać to któryś z wyżej wymienionych musi wejść w jego "buty". @Ups147 napisał: "a trolluje, a Ty piszesz bzdury"
Z Twoich ust to jak komplement :) Jeżeli głupiec czegoś nie rozumie to wcale nie oznacza, że to co się do niego mówi jest bzdurą. Jest wręcz odwrotnie :)
@Ups147 napisał: "Sam parę komentarzy wcześniej zestawiłes Fabiana z 3 rezerwowymi bramkarzami"
Fabiańskiego ciężko nazwać podstawowym bramkarzem, oboje wiemy że była ciągła rotacja z Szczęsnym. Ani jeden ani drugi nie mieli żelaznej pozycji w erze Nawałki/Brzęczek/Sousa. @Ups147 napisał: "grosickigo z Szymańskim"
Szymański na ten moment jest podstawowym zawodnikiem. To z kim mam zestawić Grosickiego z obecnego składu Twoim zdaniem? Jestem otwarty na propozycje. @Ups147 napisał: "jeszcze nie wiadomo czy będzie rezerwowym czy podstawowym zawodnikiem."
Oceniamy stan obecny, tu i teraz, z tym co było. To jak inaczej to zrobić? Ciężko jest zrozumieć Twój pokręcony tok rozumowania. Pewnie trollujesz, a ja daję się nabierać na Twoje prowokacje :) Inaczej tego nazwać nie można. Powodzenia ;)
@Ups147 napisał: "To możemy sobie wzajemnie zbić pione w takim razie."
Absolutnie nie.
@Ups147 napisał: "Tak na wielu pozycjach mamy większą głębię i to wg mnie daje już większy wachlarz możliwości selekcjonerowi"
Taakk, szczególnie na bokach obrony i skrzydłach :D Zalewski/Kozłowski/Szymański/Żurkowski czyli wielcy przedstawiciele Twojego "lepszego materiału ludzkiego" na dobrą sprawę grają na tej samej pozycji. @Ups147 napisał: "Jeżeli dla Ciebie liczy się tylko paru podstawowych zawodników i do nich sobie tylko przyczepiasz >, to cóż ja mogę Ci jeszcze powiedzieć."
Tak, liczą się piłkarze na boisku i osiągane wyniki. Nikt punktów za "potencjał" na ławce nie daje. Nawałka też miał swoich "jokerów" na ławce Mila, Kapustka, Wszołek, Linetty, Peszko.
Czy Ci się to podoba czy nie to kadrę ocenia się przez pryzmat wyników osiąganych przez pierwszą 11tkę, a nie rezerwy. Co z tego, że będziemy mieć w drużynie 3 Messich i Ronaldo jak na reszcie pozycji grają piłkarze nie przystosowani lub po prostu słabi?
quote]@Ups147 napisał: "Dobra ostatni komentarz bo rozmowa z Tobą nie ma sensu, któryś już raz napisałem, że nikogo nie porównuje i napisałem, że mamy lepszy materiał ludzki jeżeli chodzi o zawodników."
No właśnie to jest farmazon, bo Zalewski, Szymański, Piątek nie posadziliby na ławce Błaszczykowskiego, Grosickiego czy Milka/Lewego. Co Ci z rezerw jak pierwszy skład nie dojeżdża? Co z tego, że młodzieżowe drużyny grają teraz lepiej jak pierwsza kadra gra padakę? Zalewski/Szymański/Kozłowski to może jest melodia przyszłości, a mówimy o tu i teraz. Wczoraj miałeś naoczny przykład co się stało w drugiej połowie jak zszedł Krychowiak i Lewy. To jest ten lepszy "materiał ludzki"? To jest ta szeroka kadra? Liczy się pierwszy skład i osiągane wyniki przez kadrę. Jaką korzyść Ci daje to, że na ławce siedzi Piątek, który i tak nie wchodzi na boisko? Lub jak wchodzi to jest słabszy od Lewego/Milika? Bednarka możesz porównywać z Pazdanem, a nie Cionkiem. Tak samo Modera z Mączyńskim. Zestawiasz obecnie pierwszoplanowe postacie z ostatnich lat z żelaznymi rezerwowymi z ery Nawałki/Brzęczka :D Logika lvl hard :D
Nie dość, że Twój argument już dawno jest w koszu to jeszcze logikę trzeba tam dorzucić :D Tak jak Ci powiedziałem wcześniej, z tego Twojego "lepszego materiału ludzkiego" w składzie Nawałki zagrałby może tylko Moder, co też nie jest tak do końca oczywiste. Reszta by nie podniosła 4liter z ławki.
@Ups147 napisał: "nie będę wymieniał poszczególnych pozycji bo to nie ma sensu,"
zobacz co napisałeś: @Ups147 napisał: "reszta pozycji wyglada lepiej niż nawet za Nawałki."
Sam mówiłeś o porównaniu pozycji :D Jednak to chodziło o porównywanie piłkarzy na poszczególnych pozycjach, bo jaki jest sens mówienie że Zalewski jest lepszy od Rybusa? Z piłkarzy, których wymieniłeś może tylko Moder by grał u Nawałki i taki jest fakt, nie opinia. Jeden piłkarz na 5 pozycji to stanowczo za mało żeby mówić, że mamy teraz lepszy materiał ludzki.
@Ups147 napisał: "Zalewski, Szymański, Kozłowski, Cash, Moder, Piątek,"
Szymański/Zalewski lepszy od Błaszczykowskiego?
Kozłowski? :D Ten, który odbił się od jakiegoś Royale Union Saint-Gilloise?
Cash lepszy od Piszczka? :D
Piątek lepszy od Lewego? :D
Jedynie co to mogę się zgodzić co do Modera, ze to najlepszy partner dla Krychowiaka od lat, chociaż w kadrze zbiera słabsze noty niż Mączyński :D Sprawdź sobie.
Zieliński, który jest na wylocie z Napoli dlatego że zaliczył regress jest lepszy niż w 2016-2018? :D A co powiesz o Gliku, który gra w drugiej lidze? O Krychowiaku, który jest cieniem siebie z 2016r. Milik w sezonie 2015/2016 miał 21 goli i 8 asyst w Ajaxie, a dzisiaj? :D Sam widzisz, że to się nie broni. Rybus/Jędza/Wawrzyniak też wyglądali o klasę lepiej na LO od Puchacza/Bereszyńskiego.
Argument do srogiego kosza.
@Ups147 napisał: "Co do skrzydeł to przyznałem rację, że na ten moment to wygląda gorzej niż wtedy, nie wiem czy to wyłapałes, albo znowu mi chcesz wsadzić w usta słowa których nie powiedziałem. Ale reszta pozycji wyglada lepiej niż nawet za Nawałki."
Czyli które pozycje wyglądają lepiej? Trzon kadry od Nawałki w postaci Szczęsnego, Lewego, Milika, Glika, Krychowiaka, Zielińskiego pozostaje niezmienny, więc gdzie zaliczyliśmy progres? Na których pozycjach? Proszę o przykłady
@KapitanJack10 napisał: "Tylko brak lewej obrony i kogoś w topie za Mączyńskiego nam brakowało do naprawdę silnej kadry."
Rybus jak był zdrowy to trzymał poziom, do którego taki Reca czy Puchacz nawet się nie zbliżyli. Nawet Wawrzyniak był chyba solidniejszy :D
@Ups147 napisał: "Materiał ludzki mamy dużo większy niż w 2016, tylko te " gwiazdy" trzeba poprowadzić odpowiednio."
Podaj mi na przykładach gdzie i na jakich pozycjach mamy lepszy materiał ludzki poza Lewym, Szczęsnym, Glikiem, Zielińskim, Krychowiakiem i Milikiem?
@Ups147 napisał: "można sobie takie porównania robić, ale kto tak naprawdę ich odkopał ??"
Porównujemy reprezentantów czy trenerów? Bo już zaczynasz lawirować. Mówimy o jakości na boisku danych reprezentantów, o tym czy kadrowicze Nawałki/Brzęczka byli słabsi czy silniejsi od tych, których ma Czesiu. @Ups147 napisał: "eraz możemy sobie mówić kto był lepszy kto gorszy,"
Przecież ty to zacząłeś stawiając tezę, że mamy najlepszą personalnie kadrę w historii, a jak Ci pokazałem na przykładach wcale tak nie jest. Teraz uciekasz w tłumaczenie, że to jednak trener był lepszy :D Za bardzo odkrywcze to to nie jest bo nikt poza Nawałką nie potrafił wyjść z grupy na turnieju MS/ME. @Ups147 napisał: "Materiał ludzki mamy dużo większy niż w 2016, tylko te " gwiazdy" trzeba poprowadzić odpowiednio."
Jeżeli dla Ciebie Płacheta jest "lepszym materiałem ludzkim" od Grosickiego czy Jóźwiak od Błaszczykowskiego to ja wysiadam :D Nie rozumiesz, że tak naprawdę "materiał ludzki" od czasów Nawałki na większości pozycji jest niezmienny Szczęsny-Glik-Zieliński-Krychowiak-Lewy-Milik, zmiany nastąpiły na pozostałych 5 pozycjach, a tam mamy regres.
@XandeR napisał: "Fabianski? Przeciez on gral w kadrze tyle co w Arsenalu, nr 1 byl i bedzie Szczena"
Fabiański do momentu zakończenia kariery w reprezentacji miał chyba tylko jeden mecz mniej od Szczęsnego. Więc ogarnij się, u Brzęczka to Fabian był podstawowym GK.
@Ups147 napisał: "Nie zgodzę się, Nawałka sam sobie wykreował niektórych zawodników, fakt że był Błaszczykowski i skrzydła coś tam lepiej wyglądały, ale reszta kadry nie wyglądała lepiej niż obecna."
Lewy, Glik, Krychowiak, Zielu, Szczęsny, Milik, Góralski grali u Nawałki, Brzęczka, Sousy i teraz u Czesia. Porównajmy pozostałych:
Piszczek>Cash
Błaszczykowski>Jóźwiak/Kamiński/Frankowski
Grosciki>Szymański/Płacheta
Wawrzyniak/Rybus> Puchacz/Bereszyński
Pazdan=Bednarek (może czysto piłkarsko Bednarek jest lepszy, ale nie zagrał jeszcze w reprezentacji na takim poziomie jak Pazdan na Euro 2016)
Mączyński/Mila < Moder/Klich - choć tutaj można się kłócić.
Fabiański>Drągowski/Grabara/Skorupski
Jeżeli wyłączymy "kręgosłup" kadry, który od kilku dobrych lat jest niezmienny to łatwo zauważyć, że na kluczowych pozycjach zaliczyliśmy niestety regres...
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 10 | 8 | 1 | 1 | 25 |
2. Manchester City | 10 | 7 | 2 | 1 | 23 |
3. Nottingham Forest | 10 | 5 | 4 | 1 | 19 |
4. Chelsea | 10 | 5 | 3 | 2 | 18 |
5. Arsenal | 10 | 5 | 3 | 2 | 18 |
6. Aston Villa | 10 | 5 | 3 | 2 | 18 |
7. Tottenham | 10 | 5 | 1 | 4 | 16 |
8. Brighton | 10 | 4 | 4 | 2 | 16 |
9. Fulham | 10 | 4 | 3 | 3 | 15 |
10. Bournemouth | 10 | 4 | 3 | 3 | 15 |
11. Newcastle | 10 | 4 | 3 | 3 | 15 |
12. Brentford | 10 | 4 | 1 | 5 | 13 |
13. Manchester United | 10 | 3 | 3 | 4 | 12 |
14. West Ham | 10 | 3 | 2 | 5 | 11 |
15. Leicester | 10 | 2 | 4 | 4 | 10 |
16. Everton | 10 | 2 | 3 | 5 | 9 |
17. Crystal Palace | 10 | 1 | 4 | 5 | 7 |
18. Ipswich | 10 | 0 | 5 | 5 | 5 |
19. Southampton | 10 | 1 | 1 | 8 | 4 |
20. Wolves | 10 | 0 | 3 | 7 | 3 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 11 | 0 |
C. Wood | 8 | 0 |
B. Mbeumo | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Mohamed Salah | 7 | 5 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Díaz | 5 | 2 |
O. Watkins | 5 | 2 |
Y. Wissa | 5 | 1 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@lordoftheboard: Pewnie dużo zależy od sytuacji z Baleronem. Jak nie znajdą się chętni na niego to zostaniemy z nim... Przyjście Tielemansa komplikuje sytuacja Torreiry, chociaż po jego dobrym sezonie w Serie A pewnie znajdzie się ktoś chętny na niego. Po podpisaniu Jesusa pewnie kolejne ruchy będą związane z sprzedażą Torreiry, Balerona i Pepe.