Punkty na trudnym terenie, Everton 0-1 Arsenal

Punkty na trudnym terenie, Everton 0-1 Arsenal 17.09.2023, 20:13, Łukasz Wandzel 320 komentarzy

Pierwsze spotkanie po przerwie reprezentacyjnej przeciwko Evertonowi śmiało mogłoby aspirować do miana meczu dla koneserów. Ostatecznie, po trudnej przeprawie, Kanonierzy zdobyli zwycięskiego gola, ale ekipa The Toffees po raz kolejny pokazała, że Goodison Park nie jest dla Arsenalu miejscem do spacerowania. Co prawda gospodarze nie postawili żadnych warunków w ofensywie, lecz dobrze zaadaptowali się do stylu gry gości i przez długi czas skutecznie grali na remis. Z drugiej strony należy pochwalić upór i cierpliwość londyńczyków, którzy swój wysiłek zamienili na komplet punktów.

W tym meczu Mikel Arteta znowu zdecydował się na małe roszady w składzie. Tym razem padło na Aarona Ramsdale'a i Kaia Havertza, którzy dotąd grali od początku. Zamiast nich w wyjściowej jedenastce znaleźli się David Raya oraz Fabio Vieira. Przed meczem szczególnie ekscytować mógł występ Hiszpana, który rozegrał poprawne spotkanie, jednak nie miał wielu szans, by się wykazać.

Składy obu drużyn:

Everton: Pickford – Mykolenko, Tarkowski, Branthwaite, Young (87' Patterson) – McNeil (88' Chermiti), Gueye, Onana, Danjuma – Doucoure – Beto (66' Calvert-Lewin)

Arsenal: Raya – White, Saliba, Gabriel, Zinczenko (80' Tomiyasu) – Odegaard, Rice, Vieira (80' Havertz) – Saka, Nketiah (66' Jesus), Martinelli (24' Trossard)

Kanonierzy absolutnie zdominowali posiadanie piłki, co niespecjalnie przeszkadzało gospodarzom. Na początku Everton często odpierał ataki z prawej strony, ponieważ futbolówka niejednokrotnie wędrowała pod nogi Bukayo Saki. Dodatkowo londyńczycy uskuteczniali zepchnięcie gospodarzy pod ich pole karne, szybko przerywając akcje na połowie The Toffees.

Taka gra mogła przynieść oczekiwany skutek bardzo wcześnie. Już w 19. minucie Arsenal skorzystał z przypadkowego odbicia piłki Beto i rozpoczął groźną sytuację. Fabio Vieira wypuścił prostopadłym podaniem Gabriela Martinellego, a ten trafił do bramki tuż przy dalszym słupku. VAR anulował jednak gola, ponieważ Eddie Nketiah nie zdążył wrócić ze spalonego. Była to ostatnia szansa młodego Brazylijczyka, ponieważ chwilę później opuścił murawę z powodu urazu, a zastąpił go Leandro Trossard.

Po odjęciu okazji Martinellego z nieuznanym golem okazuje się, że Everton przez większość czasu radził sobie z Arsenalem bardzo dobrze. Zespół Seana Dyche'a nic sobie nie robili z liczby podań gości. Z kolei Kanonierzy niewiele zmieniali, by swoją przewagę przekuć na gola. Tempo gry na krótko wzrosło dopiero po przerwie. Przyjezdni mocno rozpoczęli drugą połowę, lecz chwilowy zryw zakończył się obronionym przez Pickforda strzałem Martina Odegaarda.

Po stronie Arsenalu aktywny był też Fabio Vieira, który zaliczył udany występ, jednak jego strzały często trafiały w zawodników rywali. Na szczęście dla Portugalczyka goście mogli walić głową w mur, ile chcieli, ponieważ po drugiej stronie boiska David Raya nie miał zbyt wiele do roboty. Wytrwałość The Gunners została wynagrodzona zwycięskim golem w 69. minucie. Londyńczycy krótko rozegrali rzut rożny, wymienili kilka podań przed szestnastką i wprowadzili futbolówkę w pole karne, gdzie Saka odnalazł Trossarda. Belg popisał się świetnym strzałem lewą nogą, a piłka wpadła do siatki po odbiciu się od słupka.

EvertonPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
notopyk komentarzy: 360620.09.2023, 11:24

w końcu wywieźliśmy 3 pkt z tego klepicha :)

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 11:40

@Be4Again: to nie jest absurd, jakby było inaczej to by pewnie takiego embargo na zboże z Ukrainy nie było bo by się to Niemcom czy Francuzom nie opylalo

miki9971 komentarzy: 6879 newsów: 219.09.2023, 11:30

@ZielonyLisc: Zatem powodzenia Kanonierze!

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 11:29

@miki9971: podobno tak

miki9971 komentarzy: 6879 newsów: 219.09.2023, 11:27

@ZielonyLisc napisał: "AleksandrzeAngielskiej"

Tej z niespodzianką?

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 11:10

@miki9971: staram się zaimponowac AleksandrzeAngielskiej

Be4Again komentarzy: 388519.09.2023, 11:02

Absurdem tej sytuacji jest fakt, że w tym momenie w Unii rządzą Niemcy i Francja. Kraje, które mają daleko od siebie wojnę na Ukrainie. To nie u nich spadają pociski, to nie do nich wpływa zboże, to nie do nich w pierwszej kolejności uderzają uchodźcy z Ukrainy. We Francji czy Niemczech rolnik nie odczuje tak tych konsekwencji jak w Polsce. Zanim zboże dojedzie do Francji czy Niemiec to trafi do jakiegoś pośrednika, który nałoży swoją marżę, dojdzie koszt transportu, składowania itd i cena będzie wyższa zanim dotrze do nich. Największe konsekwencje poniosą kraje, które sąsiadują bezpośrednio z Ukrainą, ale co to obchodzi francuzów czy niemców?

Dla nich to nawet lepiej, kolejna sytuacja gdzie będą mogli zagrać na nosie Kaczyńskiemu. Wiadomo, że PIS dla Unii jest jak niepodtarty do końca tyłek po porannej dwójce. Na początku nie jesteś świadom, potem ignorujesz, ale w połowie dnia pierścień zaczyna palić żywym ogniem. Zrobią wszystko, żeby władza w Polsce uległa zmianie.

miki9971 komentarzy: 6879 newsów: 219.09.2023, 10:49

@ZielonyLisc - No offence, ale tak zauważyłem, że chyba Ty najczęściej zmieniasz avatar :D

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:43

Niż w 1939 oczywiście, w 1945 było już po wszystkim

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:40

@Furgunn napisał: "Jako Państwo uczymy się na błędach i wyciągamy wnioski z historii. Brawo!"
To prawda, teraz trzymamy wojnę z dala od swoich granic, i na dodatek mamy lepsze sojusze niż w 1945. Wojsko amerykańskie regularnie tu stacjonuje a NATO jest bliżej niż Francja czy Wielka Brytania więc ewentualna pomoc by prawdopodobnie była w Polsce zanim by Rosja chciała tu wjechac.

To jest znaczący progres pod względem tego jak Polska była militarnie i politycznie zorganizowana przed drugą wojna światową.

Furgunn komentarzy: 982619.09.2023, 10:38

@Gryzek napisał: "Ale się jaram na nasz jutrzejszy powrót do Ligi Mistrzów po tylu latach"

Pasuje zacząć jak należy :]

Be4Again komentarzy: 388519.09.2023, 10:38

@ZielonyLisc napisał: "nie zgodzę się z tym. Podobne jazdy już były gdy wzywano polskiego ambasadora w UA za słowa jakiegoś tam polityka, że ukraincy nie sa wdzięczni za polską pomoc."

Ale nie porównuj jakiś niuansów obyczajowych do handlu. Ukraińska ekonomia jest praktycznie w całości oparta na rolnictwie. Dla nich takie embargo to jak wyrok. Jak mają prowadzić wojnę jak największy dopływ do budżetu zostaje zablokowany? Przyjaźń idzie wtedy na bok, oni walczą o życie, a nie o poprawienie statusu ekonomicznego. Przyjaźnią czy wdzięcznością nie wygrają tej wojny. Taka jest brutalna prawda. @ZielonyLisc napisał: "Pamiętam twoje wpisy, które były proukrainskie jak tam się kłóciliście ostatatnio z kimś na podobny temat, na pewno się nie zgodzimy w tej kwestii ale dla mnie ten pozew i embargo to jest chamsko mela w twarz ze strony UA"

Rozumowanie na poziomie świadomości Miecia spod Żabki co dzień zaczyna od żuberka i małpeczki. W życiu przeczytał jedynie elementarz, a podstawówki nie skończył, ale codziennie swoim kumplom po odpowiednim upojeniu alkoholowym wykłada plan naprawy Polski.

Już widzę, jak Ty byś musiał walczyć o życie swojej najbliższej rodziny i byś zwracał uwagę na jakąś wdzięczność wobec innych czy na to co wypada, a co nie. Jakby wymagała tego sytuacja to byś robił dosłownie wszystko żeby uratować bliskich. Oni robią to samo. Za to kuriozum odpowada w całości Unia, bo to oni stworzyli Ukrainie możliwość dochodzenia swoich praw.

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:35

@ZielonyLisc napisał: "tak zgadza się ale wiesz o co mi chodzi, czy nie dało się tego rozwiązać bez pozwu i embarga na polskie owoce?"
No na bank próbowali i widocznie się nie dało skoro embargo dalej jest więc próbują kolejnych kroków.

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:34

@Marzag: tak zgadza się ale wiesz o co mi chodzi, czy nie dało się tego rozwiązać bez pozwu i embarga na polskie owoce?

Furgunn komentarzy: 982619.09.2023, 10:33

@ZielonyLisc: dlatego będziemy dostawać po dupie

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:33

@ZielonyLisc napisał: "racja ale tak po ludzku po prostu jest to przykre..."
To jest ich głowny towar eksportowy, jeśli nie będą mogli sprzedawać zboża do Europy to są w czarnej dupie. W polityce nie ma prawdziwej przyjaźni, są tylko wspólne interesy. Polska ma wspólny interes z Ukraińcami bo nie chce by wojna przeniosła się do Polski więc chętnie ich wspiera dając schronienie rodzinom zolnierzy. Ale teraz Polska ma sprzeczne interesy w kontekście eksportu/importu zboża więc Ukraina chwyta się czego się da by dalej na zbożu zarabiać.

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:31

@Furgunn: to państwo jako instytucja i narod jako społeczeństwo nigdy nie wyciąga wniosków z historii

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:29

Być może Niemcy dalej się układają z Rosją i chcą odciąć wpływy pieniędzy do budżetu Ukraińców żeby dalej z Ruskimi biznesy na legalu robić. A być może z racji tego że nikt nie wie ile to potrwa to nie traktują już Ukrainy ulgowo.

Furgunn komentarzy: 982619.09.2023, 10:29

@ZielonyLisc napisał: "Przyjacielskie państwo ukraińskie złożylo pozew na Polskę, to..."

Jako Państwo uczymy się na błędach i wyciągamy wnioski z historii. Brawo!

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:28

@Marzag: racja ale tak po ludzku po prostu jest to przykre...

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:27

@Be4Again: nie zgodzę się z tym. Podobne jazdy już były gdy wzywano polskiego ambasadora w UA za słowa jakiegoś tam polityka, że ukraincy nie sa wdzięczni za polską pomoc. Tak, UE ma w tutaj również wpływ ale bez przesady. Ja sam na początku wojny bylem proukrainski i popierałem dostawy sprzętu wojskowego dla UA ale wszystko ma swoje granice i miarka się przebrała. Pamiętam twoje wpisy, które były proukrainskie jak tam się kłóciliście ostatatnio z kimś na podobny temat, na pewno się nie zgodzimy w tej kwestii ale dla mnie ten pozew i embargo to jest chamsko mela w twarz ze strony UA.

Be4Again komentarzy: 388519.09.2023, 10:22

@ZielonyLisc: Ja bym tak tego nie interpretował. Ten kraj walczy o przetrwanie. Analogicznie sąsiad, z którym do tej pory żyłeś dobrze i wypiliście sobie nie jedną flaszeczkę pod płotem tak żeby stare nie widziały, nagle stawia jakieś ogrodzenie, które uniemożliwia dojazd samochodem do Twojej posesji. Próbujesz z nim pogadać, ale facet nie odbiera i nie otwiera Ci drzwi. Wiesz, że to co zrobił jest niezgodne z prawem, Twoja rodzina na tym cierpi. Powiadamiając o tym odpowiednie służby robisz "squrczyszyńsko"?

Gdyby nie niekonsekwencja UE i celowe podburzanie stosunków na linie UE-PL to Ukraina by nigdy nie złożyła tego pozwu. My walczymy o swoje, oni o swoje, a organizacja w której jesteśmy my, a nie Ukraina wydaje decyzje na ich korzyść, a nie na naszą...

Marzag komentarzy: 41966 newsów: 119.09.2023, 10:20

A co wy myśleliście że Ukraińcy zamierzają wielomiliardowa dziurę w budżecie załatać przyjaźnią? Tam gdzie wchodzą duże pieniądze w grę w polityce nikt się nie szczypie tylko każdy walczy o swoje.

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:16

@Be4Again: a upadlińcy wprowadzają embargo na polskie owoce ;)

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:15

@Be4Again: tak, to też prawda, mówił o tym Bosak niemniej jednak sqrwystństwo

Be4Again komentarzy: 388519.09.2023, 10:13

@ZielonyLisc napisał: "Przyjacielskie państwo ukraińskie złożylo pozew na Polskę, to..."

Tak szczerze to za tą sytuację odpowiada UE. Komisja Europejska nie przedłużyła embarga na ukraińskie zboże dla pięciu krajów, w tym Polski. Poinformowała, że od soboty Ukraina ma wprowadzić skuteczne środki kontroli eksportu czterech zbóż, aby zapobiec zakłóceniom rynku w sąsiednich państwach członkowskich Unii. Więc z prawnego punktu widzenia Ukraina ma rację... UE w swoim stylu chce sobie umyć rączki od problemów handlowych na linii Polska-Ukraina. Polscy rolnicy muszą sprzedawać swoje płody rolne poniżej kosztów produkcji bo ukraińskie jest dwa razy tańsze, między innymi przez to, że nie na Ukrainie nie ma restrykcji UE... To jest kuriozum. I teraz UE nie przedłuża embarga na płody rolne :D Jednocześnie nie dając żadnej pomocy dla polskich rolników :D HIT

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 10:04

Przyjacielskie państwo ukraińskie złożylo pozew na Polskę, to...

Dziadyga komentarzy: 875719.09.2023, 09:57

Ja na ten hymn LM to czekam już prawie tak jak na mistrza w maju :D

Kowalczyk11 komentarzy: 326519.09.2023, 09:40

Panowie ma ktoś może linka do stronki gdzie można zamówić personalizowane życzenia urodzinowe od Mikela dla wybranej osoby? ;)

Gryzek komentarzy: 379819.09.2023, 09:35

Ale się jaram na nasz jutrzejszy powrót do Ligi Mistrzów po tylu latach

ZielonyLisc komentarzy: 2033419.09.2023, 09:24

Ostry trening z rana i malutki zastrzyk na przyrosty przed wakacjami

arek0097 komentarzy: 23319.09.2023, 08:39

Ja ze swojej strony mogę polecić Terre d’Hermès. Perfumy w zasadzie na cały rok.

Be4Again komentarzy: 388519.09.2023, 08:28

@kubeczek85 napisał: "Polecam one million"

Ja wiem, że każdy ma swój gust, ale One Million to zapach flepiarzy... Swego czasu chyba najbardziej podrabiana perfuma w tej cześci Europy. Na wiejskiej potańcówie co drugi lovelas w obcisłej koszulce z napisem na klacie Mafia lub innym lotnym hasłem pachniał tą słodką kompozycją rodem z 30 letniej taksówki... Waniliowy Wunderbaum i te sprawy.

Za słodki, za mdły, za bardzo "kiczowaty". Jedyny plus to wysoka trwałość, ale to się tyczy w sumie wszystkich perfum PR.

praptak komentarzy: 900219.09.2023, 03:41

@Ranczomen napisał: "Chelsea to jest udany klub. Najpierw małpują proces, potem przechwytują nasze cele transferowe, czy też interesują się zawodnikami, którymi my się interesujemy. Wreszcie postanawiają sprowadzić z Brazylii młody talent Angelo Gabriela. Wszystko wychodzi im karykaturalnie, ale chyba najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z tej bandy mózgów nie wpadł na to, że chodzi o to, żeby chłop Gabriel miał na imię a nie nazwisko."

Dokładnie jak już coś zmałpować to tak żeby była z tego korzyść i nikt się nie domyślił.
Dlatego nasz Jezus ma inne sztuczki i imię bo nie chcieliśmy na bezczela małpować katechezy. W Chelsea tak nie kombinują, jak przetłumaczą nazwisko to następnym celem transferowym będzie Tomasz Szatan.

Piotrek95 komentarzy: 976219.09.2023, 02:49

@mlody323323 napisał: "No ale to was jeszcze Dziwi ? Arsenal od ponad paru lat nie potrafi dobrze sprzedać , co prawda zdarzają sie nieliczne przypadki ,taki Iwobi np warty 30 baniek na postawie czego ? ja juz dawno przestałem się sugerować tym całym elekro-kalkulatorem wartości , mi np podoba sie taki np laurentis gówno sie zna na futbolu sam to kiedyś przyznał woli zajmować sie Filmami , ale to on ustala i wycenia swoich zawodników nie jacys obcy ludzie którzy sugerują mu wartość rynkową , gdyby tak było w Arsenalu ktoś miał takie jaja jak Laurentis to by nikt nie przychodził z ofertą mam w koszyku 4 buraki kupię od was zawodnika ? nie ! dobra to dodam dwa kartofle i zabieram holdinga ! ."

Ostatnie (wszystkie największe - nie pominąłem żadnego dużego transferu z klubu) sprzedaże Napoli:

Andrea Petagna - kupiony za 16 mln, sprzedany za 10
Hirving Lozano - kupiony za 45, sprzedany za 15
Fabian Ruiz - kupiony za 30, sprzedany za 23
Arkadiusz Milik - kupiony za 32, sprzedany za 8
Adam Ounas - kupiony za 12 mln, sprzedany za 3
Konstansis Manolas - kupiony za 36 mln, sprzedany za 3
Elsed Hysaj - kupiony za 5 mln, odszedł za darmo
Nicola Maksimovic- kupiony za 21 mln, odszedł za darmo

I teraz dwie niezłe zyski - Koulibaly, kupiony za 7.5 mln, sprzedany za 38mln
Kim- kupiony za 18 mln, sprzedany za 50mln

Ostatniego transferu nie uważam za sukces Laurentisa, Kim odszedł i obrona się posypała, gdyby nie klauzula to albo zostałby albo kosztowałby kilkanaście milionów więcej

Fajnie wygląda narracja że se Laurentis jest mistrzem sprzedaży ale prawda jest taka że ma w ręku topowych graczy, Kvare, Osimhena (i to by było na tyle) a ustalanie kwot za resztę piłkarzy już nie wygląda tak kolorowo

I teraz postawmy w analogicznej sytuacji Arsenal, załóżmy że Kroenke dostaje oferty 100mln euro, najpierw za Sake, potem za Odeegarda, potem za Salibe, potem za Martinellego

Wychodzi do mediów i mówi: nie ma szans, za takie pieniądze nie sprzedam, 150+ potrzeba żebyśmy zaczęli rozmawiać

Piotrek95 komentarzy: 976219.09.2023, 02:23

@3rdpitch napisał: "80m to byłby podwojony rekord transferowy i to za bramkarza nie ma szans. Za 80m to powinien Balogun być sprzedany tak jak Hojlund a klub zadowolił się 35m. Holding za 1m funtów, Pepe za 3, za Tierneya 0 kasy dla klubu, mówi to panu coś? :P Oni Sake by za 50m sprzedali jakby chciał odejść"

Naprawdę wierzysz że Sake by za 50 mln sprzedali?
Chyba troszeczkę przesadziłeś.

Dodatkowo Balogun to napastnik który nie zagrał ani minuty w Premier League, i był trzecim wyborem Arsenalu o czym wszyscy wiedzieli, dodatków jest reprezentantem USA

Ramsdale to czołowy bramkarz Premier League, uznana marka, do tego Anglik, powoływany do tej reprezentacji

Balogun rok albo dwa kontraktu, Ramsdale 4 lata

Trzeba rozróżnić graczy niepotrzebnych i tacy właśnie odchodzą z Arsenalu w ostatnich latach a gwiazdy zespołu

Czesto się porównuje najlepszych piłkarzy z danego zespołu do niepotrzebnych grajków

I np ktoś mówi, takie Brighton kupuje Caicedo za 10 mln i sprzedaje za 100 a Arsenal nie potrafi w sprzedaże

A teraz wystarczy pomyśleć że Caicedo to najlepszy i najdroższy piłkarz takiego Brighton

I możemy sobie porównać odpowiednio kwota zakupu i potencjalna sprzedaż (i tak pewnie zaniżona) naszych najdroższych piłkarzy:

1.Martinelli 6mln - 100+
2. Odeegard 35 mln -100+
3.Gabriel 25(30?) mln - 100+ (Zarząd powiedział że nie na sprzedaż nawet przy ofercie 100mln)
4.Saliba 30 mln -100+
5.Zinchenko 35 - 70+
6.Saka 0 mln - 100+

I tak można wymieniać.

U nas Excel nigdy nie będzie na zielono, raz na jakiś czas trafi się sprzedaż Oxa czy Iwobiego za 40 mln ale najważniejsza rzecz - Kiepska sprzedaż jest wyłącznie pochodną kiepskiego zakupu i o to powinniśmy się martwić najbardziej

Też mnie boli Holding za 1 mln ale co więcej można było zrobić? Przecież Arteta nie będzie go wystawiał na siłę żeby mu zrobić reklamę, to nie Lech Poznań czy jakiś Anderlecht

Tak samo Edu, co miał teraz robić z Balogunem, prosić o jałmużnę? Zero pretensji do zarządu za jakąkolwiek sprzedaż, jedynie za kupno można mieć pretensje

I z dużych transferów na ostatnie kilkanaście tylko do Vieiry i Havertza można się przyczepić, ciężki start mają i jak nie odpala to odejdą za grosze, to naprawdę dobra skuteczność

mlody323323 komentarzy: 238919.09.2023, 02:00

No ale to was jeszcze Dziwi ? Arsenal od ponad paru lat nie potrafi dobrze sprzedać , co prawda zdarzają sie nieliczne przypadki ,taki Iwobi np warty 30 baniek na postawie czego ? ja juz dawno przestałem się sugerować tym całym elekro-kalkulatorem wartości , mi np podoba sie taki np laurentis gówno sie zna na futbolu sam to kiedyś przyznał woli zajmować sie Filmami , ale to on ustala i wycenia swoich zawodników nie jacys obcy ludzie którzy sugerują mu wartość rynkową , gdyby tak było w Arsenalu ktoś miał takie jaja jak Laurentis to by nikt nie przychodził z ofertą mam w koszyku 4 buraki kupię od was zawodnika ? nie ! dobra to dodam dwa kartofle i zabieram holdinga ! .

artur759 komentarzy: 75619.09.2023, 01:32

@3rdpitch napisał: ". Za 80m to powinien Balogun być sprzedany tak jak Hojlund a klub zadowolił się 35m"

Loïs Openda i Elye Wahi, czyli zawodnicy będący najlepszym odniesieniem do wartości Baloguna (podobny wiek oraz praktycznie identyczna liczba goli w lidze francuskiej w poprzednim roku) poszli za podobne pieniądze, a uzględniając bonusy to nawet mniejsze niż Amerykanin.

Podsumowując kwota uzyskana za Baloguna nie jest ani dobra ani zła, po prostu cena rynkowa.

Spejsik komentarzy: 363519.09.2023, 01:29

@3rdpitch napisał: "Holding za 1m funtów, Pepe za 3, za Tierneya 0 kasy dla klubu, mówi to panu coś? :P Oni Sake by za 50m sprzedali jakby chciał odejść"
Bez sensu takie porównanie.
Wszystkich tych co wymieniłeś to byli rezerwowi i nie byli przewidziani do gry przez Artete.
A Saka to nasz podstawowy gracz.

Spejsik komentarzy: 363519.09.2023, 00:55

@Piotrek95 napisał: "I czy powinniśmy robić transfery wtedy? Czy raczej nie ma to większego sensu i dopiero latem wjeżdżać na grubo?"
Tak
Sytuacja kadrowa w każdej chwili może się zmienić, a nam brakuje wzmocnień na kilku pozycjach.

Ranczomen komentarzy: 1251419.09.2023, 00:20

Chelsea to jest udany klub. Najpierw małpują proces, potem przechwytują nasze cele transferowe, czy też interesują się zawodnikami, którymi my się interesujemy. Wreszcie postanawiają sprowadzić z Brazylii młody talent Angelo Gabriela. Wszystko wychodzi im karykaturalnie, ale chyba najgorsze w tym wszystkim jest to, że nikt z tej bandy mózgów nie wpadł na to, że chodzi o to, żeby chłop Gabriel miał na imię a nie nazwisko.

schnor25 komentarzy: 1854719.09.2023, 00:20

Od siebie polecam sobie sprawdzić Mountblanc Starwalker.

enrique komentarzy: 2010619.09.2023, 00:13

Za cholerę mi się One Million nie podoba, nie mam pojęcia co ludzie w nim widzą.
Mam obecnie na polce: Kenzo Pour Homme, Hugo Boss Bottled, 212 Caroline Herrera, Armani Acqua Di Gio, Lacoste for Men, Joop Jump i klasyk Adidas Concentrate.
W najbliższych dniach planuję sobie zakupić Armani Acqua Di Gio Profondo EDP, bo zapach cholernie mi się podoba i trwałość jest niezła.

Piotrek95 komentarzy: 976219.09.2023, 00:05

@3rdpitch napisał: "Jesli kiedyś dojdzie do transferu Ramsdale to Arsenal odda go za 15-20m tak jak"

Nie ma szans, Arsenal już jest mądrzejszy

Ramsdale to gracz który będzie potrzebny więc nie odejdzie a jeśli to za 80mln

mlody323323 komentarzy: 238918.09.2023, 23:33

@Piotrek95: @Moczyknur: Nie zna Prawdziwych perfum ten kto choć raz nie poczuł ( Lucca Cipriano Gold Driver MEN) -Biedronka 2 lata wstecz flakon 5,99zł dziś jak robię zakupy 24,99 -Inflacja ... Kwa Jego mać !!

kubeczek85 komentarzy: 95618.09.2023, 23:24

Polecam one million

artur759 komentarzy: 75618.09.2023, 23:05

@Piotrek95 napisał: "Taka hipotetyczna sytuacja: jest początek stycznia, jesteśmy na 1/2 miejscu w Premier League, wyszliśmy z grupy LM, łeb w łeb w City w lidze

Sytuacja kadrowa taka że wszyscy zdrowi(poza Timberem) w miarę w formie, Havertz i Vieira na swoim obecnym poziomie - bez szału ale też nie ma tragedii, Emilek też coś zaczyna grać

Jorginho, Elneny, Nelson bez minut w lidze, w EFL pokazują się młodzi

I czy powinniśmy robić transfery wtedy? Czy raczej nie ma to większego sensu i dopiero latem wjeżdżać na grubo?"

Jednak mimo wszystko 6 zawodników w obronie to spore ryzyko, nawet biorąc pod uwagę, że Partey może zagrać na PO, także jakiś obrońca byłby wskazany. Chociaż może w akademii znajdzie się ktoś warty uwagi i powolnego wprowadzania do składu. Poza tym raczej tylko ewentualne polowanie na okazje na rynku jak np. Raya.

Moczyknur komentarzy: 192618.09.2023, 22:59

@Lamoreaux: i Old Spice

Moczyknur komentarzy: 192618.09.2023, 22:58

@Koroniarz: dobre promki na tego armaniego są w black friday. Od dwóch lat co roku flakonik wjeżdża.

Lamoreaux komentarzy: 356218.09.2023, 22:57

Szare mydło i Brutal Classic

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Bournemouth - Arsenal 19.10.2024 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Southampton 5.10.2024 - godzina 16:00
3 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool760118
2. Manchester City752017
3. Arsenal752017
4. Chelsea742114
5. Aston Villa742114
6. Brighton733112
7. Newcastle733112
8. Fulham732211
9. Tottenham731310
10. Nottingham Forest724110
11. Brentford731310
12. West Ham72238
13. Bournemouth72238
14. Manchester United72238
15. Leicester71336
16. Everton71245
17. Ipswich70434
18. Crystal Palace70343
19. Southampton70161
20. Wolves70161
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland100
C. Palmer64
L. Díaz51
B. Mbeumo50
Mohamed Salah44
N. Jackson43
O. Watkins42
J. Durán40
D. McNeil32
D. Welbeck31
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady