Komentarze użytkownika Dziadyga
Znaleziono 9833 komentarzy użytkownika Dziadyga.
Pokazuję stronę 110 z 246 (komentarze od 4361 do 4400):
Cisna nas te Smoki..ale,że sporo drewna tam to trochę łatwiej..
@Slaviola napisał: "Ogólnie to Krycha to jest taki polski Xhaka, krytykowany za wszystko co zrobi źle, nie chwalony za to co zrobi dobrze."
Ale nawet najgorsza wersja Granita była lepsza od ostatnich 2-3 lat Krychowiaka w kadrze a to już jest wyczyn.A teraz to nawet nie ma porównania.
Czy to drewno Krychowiak ma jakieś taśmy na tych z PZPN? Facet od 5 lat jest mierny w tej kadrze i z meczu na mecz coraz gorszy..normalnie sabotaż :D
3-0 Lejdis,piękna główka.
@Dominik17 napisał: "Będzie LM musi być KOT na SPD nie ma opcji innej w ogóle , jestem za tym żeby przeznaczyć nawet większość środkowy na letnie okienko na tego jednego kocura kosztem wzmocnienia pozostałych pozycji , które wyglądają coraz lepiej , myślę że Edu z Artetą myślą podobnie XD"
Ryż z West hamu kupić.Mysle,że pozycja była by zabezpieczona na bardzo długo a i jest zdrowy..przynajmniej tam.
Arsenal Ladies pięknie ciśnie kurczaczki.
I jeszcze jedno Plytek.
Jak Hi**er robił obozy to też nikt nie wierzył przez kilka lat,no bo kto normalny by uwierzył,że człowiek to tak podła istota,że może coś takiemu zrobić drugiemu człowiekowi.A jednak wiemy jaka to historia,więc celowany upadek gospodarczy narodów i ich zniewolenie to jest pikuś i tak przy tych obozach.
@pLYTEK napisał: "Dziadyga jest ostatnia osoba, z ktora chce o takich rzeczach rozmawiac"
To nie rozmawiaj tylko sobie przemysl na spokojnie.Wejdz w ich umysły,zobacz co przez 2,5 roku na świecie wyprawiaja różni ludzie.
Chiny,pod względem gospodarczym znakomicie prowadzone,mają przed 2020 rokiem wyprzedzić,czy wyprzedzili USA gospodarczo tego nie pamiętam i pojawia się znana nam choroba..I nagle zaczadzili sie od tego covida czy co? Każda decyzja absurdalna a do dziś obowiązuje tam polityka" zero-covid" co wiadomo,że jest niemożliwe.Zamykaja całe miasta,ludzie wyskakiwali nawet z wieżowców,głodowali itd,władze odbierały nawet zwierzęta domowe,bo niby zarażały.Te wszystkie działania na "zero" spowodowały,że największe przedsiębiorstwa państwowe są nagle na skraju bankructwa i kontynuują ta politykę,nie kryjąc się z tym nawet,że płyną na lodowa skalę o którą się rozbija.Nagle tak oglupiel? A może mają na celu powrót do lat 90 w gospodarce,bo od kilku lat zaczynali mieć stagnację gospodarcza.A Europa natomiast zadłużona na takie wielkie kwoty,że nie wiem czy oficjalnie takie liczby istnieją w matematyce.
Ale oglądaj dalej TVN czy info i słuchaj bredzen "ekspertów"ja nie oglądam nic i nie słucham nic,tylko jak tak widzę takie jedno,drugie info to wyciągam wnioski,może błędne może nie.Ja w przypadku nie wierzę nawet z tymi Chinami,ma być wielki reset i wszystkim to na rękę a na koniec pieniądz cdbc jak będziesz prosić o coś więcej niż miska ryżu.
@pLYTEK napisał: "Coś się w chinach odjebuje czy to fejk newsy same ?"
Nie wiem co w Chinach o czym akurat Twoja mowa..ale ostatnio widze,ze poswiecaja swoja gospodarke na rzecz "walki" z Covid xD i potem niech mi ktos powie,ze nie dziwie sie,ze putin i ruskie wladze poswiecaja glupi swoj lud zeby juz calkiem zbiednieli i od odklejencow wyzywaja.Ta teoria jest prawdopodobna,tylko kazdy ma swojego "konika",jedni walcza o "czyste powietrze" i zamarzeniecie obywateli Europy,drudzy walcza z choroba,ktora juz bedzie przeciez zawsze jak inne i tak "walcza",ze tez przecietny chinczyk to za niedlugo bedzie zarl gruz.
Ale Tobie pewnie chodzi o konflikt na Tajwan,czy jednak cos innego?
Ten Milik w klubie a w kadrze to Dr Jekyll and mr Hyde..
Oni grają gorzej od...tottenhamu,a to jest naprawdę wyczyn.
Dzida do przodu i hulaj dusza..przy niekorzystnym wyniku :D
I koncze temat.Dobrego dnia.
@Deithwen napisał: "Po pierwsze z raportów wynika jasno ze wśród imigrantów zdecydowana wiekszosc szybko znajduje prace, wiec Twoje 30% to jakaś totalna bzdura"
Oficjalnie dane znalazlem teraz z przed konca lipca z gov.pl,ze znalazlo prace 380k ludzi,moze przybylo z 50-100k do teraz,to troche jednak malutko.Ale jest chyba obecnie ich ok 2 mln co zostali,wiec procenty pasuja.
@Deithwen napisał: "Po drugie: inflacja zaczeła przyspieszac na dlugo przed wojną, wojna tylko to pogorszyła"
To wiem,rozdawnictwo,drukowanie i mamienie doprowadzilo do tego juz wtedy.
@Deithwen napisał: "Po trzecie: 16 mld wydane na ukr uchodzców to turbo mało w porównaniu do tego jak pomagają ratowac nasz rynek pracy. Jeśli te 16 mld Cie gryzie to porównaj to ile idzie na 500+ ? Ile rocznie na CPK które nie powstaje ? ile na elektrownie w ostrołęce ? to są grosze, które akurat ekonomicznie sa sensownie wydane."
16 mld to jest jednak ogrom kasy na obcych.Kraj powoli w ruinie,rozdawnictwo na pelnej..a Ja przez 7 lat ani grosza nie zyskalem ani nie dostalem i jak i tak na pysk to pada to zadam by dali cash haha.Wiec no 16 mld na obcych jest ogrom kasy,tym bardziej,ze nasze palanty juz dawno powinny byc dogadani z Unia nt zwrotu kasy,ale ciagle udaja przed swoimi wyborcami,ze jestesmy przeciez tak swietnie bogatym panstwem..Nawet w takiej Norwegii bogatej w zloza nie bylo by takich jaj,bo tam to pragmatyzm gora(popieram)
@ArsenalChampion napisał: "Jakbyś nie ogranął to Ukraińcy przez wiele lat ratują sytuacje na Polskim rynku pracy i pracują często w zawodach, w których nie ma zainteresowania wśrod Polaków. Po to Ukraińcy doastają socjal zeby częśc z nich własnie w przyszlości tu została i wypełniała luki na rynku, zeby gospodarka mogła isc cały czas w górę. Są to po prostu działania na stawiono długo terminowo."
Juz wybralem ten fragment,bo tych bzdur innych nie chce sie juz powtarzac..W Niemczech np rak do pracy brakuje i jakos takich benefitow dlugoterminowych polacy tam nie otrzymuja(tylko niektorzy jakies grosze na dzieci i to tylko w niektorych zakladach).Myslisz,ze jakby sytuacja wojenna byla w PL i ludzie uciekli by o DE to by sie tam tak z nami cackano jak tu z Ukrami?(tym bardziej,ze w wielu sprawach na pienku alej mamy historycznie..NIE POTRAFIA PRZYZNAC SIE DO SWOICH WIN i tak na klamstwie ma byc budowana "przyjaz" i przyszlosc?) Wiec wracajac do sytuacji DE i PL,spoleczenstwo Niemieckie nie pozwoliloby na takie rozdawanie waluty i wszelkich przywilejow..no sa pragmatyczni,nie sa naiwni.
@Paul77 napisał: "niestety nie jesteśmy potęgą by dać sobie radę bez sojuszy. Mając w pobliżu Rosję trzeba szukać wsparcia u silniejszych. USA wiadome że wydoją co nie co Polskę, ale to i tak mniejsze zło. Jesteśmy dla Ameryki kartą przetargową i tyle."
Masz racje,zawsze lubie przeczytac cos nt geopolityki w twoim wykonaniu.
Ludzie tu mysla,ze Usa bedzie tracic swoich zoldakow w ewentualnym konflikcie to mnie zawsze smieszy.Trzeba spojrzec na to realnie.Ale juz lepiej z usa niz z ruskim trzymac,to w nocy pisalem.
@ArsenalChampion napisał: "Tu nie chodzi o to kto do Polski przyjechał, tylko ze bez myślnie przekopiowujesz jakieś historie z neta, cholera wie po co udając ze przytrafiły się tobie.
Wypisujesz jakim to jesteś czlowiekim miłującym pokój, a bierzesz udział w dezinformacji i rozsiewasz to dalej."
Nie mam zamiaru gosciowi z drugiego konca PL czegos udowadniac.Tak bylo.Ale jakos nie wypisuje tego przez 7 miesiecy,tylko raz bylo wspomniane,ze mnie cos oburzylo i tyle a dziwnym trafem to Ty powtarzasz przy kazdej dyskusji,wiec to Ty rozsiewasz dezinformacje.
Ale najwazniejszej tresci nie wspomniales,ze bawia sie swietnie za nasze pieniadze,ze niecale 30% uciekinierow znalazlo prace a reszta siedzi na garnuszku naszym gdzie rak do pracy BRAKUJE.Moglbym jeszcze wspomniec,ze jeszcze jezdza jak szaleni tlumaczac sie policji,ze jest wojna to oni moga,ale tez powiesz,ze takich sytuacji nie ma,ze jakis wymysl..a coz wiele bylo artykulow w mediach takich co czytasz..Czy tez,ze Dworczyk z jakiej wgl paki!! rozdal sobie po 12k na kobiety i 600pln na dzieciara,bo traume przeszly,a u nas kobiety nie przechodza jakies traumy np z pijakami gdzie policja i nikt pomoc nie chce itd? Podbudka.Bo Ty tez jestes szkodnikiem,ale antypolskim.
@Theo10 napisał: "Ja się w ogóle już nie dziwię, że kwestionujesz to, czy NATO by nas broniło w razie ewentualnej Rosyjskiej agresji i twierdzisz, że musimy się sami zbroić i opierać się na swoim potencjale militarnym."
W nocy pisalem,ze nie powinnismy byc wiecznie uzaleznienie od "przyjaciol" od 80 lat wpierw ze wschodu teraz z zachodu,czy to jest jakies negowanie sojuszu? Pisalem,ze zamiast na socjale z ktorych nic nie wynika tylko inflacja to mogli wydac kupe hajsu na amerykanski sprzet,ale dobry! czy izraelskie rakiety np + sami technologie byc moze tworzyc.Ruscy najpierw siedzieli,teraz Ameryka z ktorej nie ma pozytku w moim miescie przynajmniej(siedza u mnie chyba widze) co to mialo nie byc,ile firm mialo nie powstac,byla taka kampania..A kwestia tego czy "obronia" czy "nieobronia" to sie okaze dopiero podczas tragedii..ktora zeby nie nadeszla nigdy.
Sojusz dobrze,ze jest,tylko jestem czlowiekem bardzo malej wiary... :) szczegolnie,jesli chodzi o ludzkie zycie to ciezko uwierzyc,ze beda za PL sie poswiecac w razie "W".Tyle.
@ArsenalChampion napisał: "Za komentarze które wrzucałeś na tej stronie wiosną, gdzie przekopiowywałeś z internetu historie zmyślone oczerniające Ukrainców. W celu tworzenia podziałów między Polakami i Ukraińcami, wiadomo z korzyścią dla kogo. To ciebie moim zdaniem nie powinno juz być na tej stronie, ale jak widać administratorzy wolą banować ludzi, którzy napiszą pięć razy brzydkie słowo
Wypisujesz jaki to z ciebie pokojowy człowiek, ale nie przeszkadza ci to lecieć z nurtem Rosyjskiej dezinformacji i brać w tym udział. Jesteś szkodnikiem."
xD
Pamiec masz jednak dobra,ale swoich glupot ktore piszesz oczywiscie zawsze "nie pamietasz"
Historia byla prawdziwa jak wiele innych ktorych byli swiadkami moi znajomi czy moja kobieta czy tez czasami sasiad cos wspomnial,ale mamy wazniejsze sprawy w zyciu nic klepanie o obcych ludziach.Nie mam nic do normalnych ludzi,ale Ty faktycznie jestes albo slepy albo niemadry,ze myslisz,ze tu same aniolki grzeczne przyjechaly.Ludnosc z Ukr w wiekszosci nie rozni sie zbytnio mentalnie niczym od ludnosci z rosji.Jest pelno oszustow i kanciarzy.Ale fakt Ty widzisz same ruskie onuce wszedzie to i ciezko o obiektywne myslenie z Twojej strony.Taki madry jestes a PL wydala juz 16 mld pln na obce dzieci i matki.Tobie to nie przeszkadza widocznie a mi i wiekszosci ludzi ktorych znam(niech bedzie onuc) przeszkadza utrzymywanie darmozjadow ktorzy SMIEJA SIE z takich idiotow jak Ty,ze baluja po galeriach,kiedy nie jestem w wiekszym wojewodzkim miescie to wiekszosc klientow w barach czy knajpach to widze mlode Ukr dobrze ubrane i szczesliwe..Coz,ogarnij sie.
@pLYTEK napisał: "Wiesz jaki mam problem z toba i tym co piszesz ?
Mimo, ze wypisujesz tu absurdalne rzeczy, jakies idiotyczne zaleznosci, ktore nie istnieja, przecząc jednocześnie sam sobie, i tak masz czelność wyzywac ludzi.
W moich oczach jestes jak emerytowany wyborca pisu ogladajacy wiadomosci, serio niczym sie nie roznisz dla mmie. Łykasz wszystko co przeczytasz w internecie, niczego nie weryfikujesz i bierzesz za pewnik te absurdy. Aż oczy krwawią na te brednie, a wykladasz to nam tu jako prawde objawioną. Daj se spokoj, bo nikt cie na powaznie nie bierze"
Gdzie wyzywam? Champion zawsze pierwszy wrzuca inwektywy.. :)
Czy drozyzna spowodowana wojna to nie jest prawda? Jest.A czy firmy ktore juz padaja a w 2023 padna na pysk wiekszosc to jakas teoria? Nie,po prostu widze 2-3 lata do przodu co bedzie miec swoje konsenkwencje.Korzystaj ze swojej ulubionej knajpki poki mozesz,bo nie beda istniec,albo narzuca takie ceny...ze i tak przestana istniec,bo nikt nie przyjdzie.
Dlaczego taki Francuz czy nawet my mamy odczuwac skutki tej wojny na wiele lat? Pomagac,jesli chodzi o sprzet wojskowy i to by bylo na tyle.A nie teraz bedzie odczuwac kolejny wielki "kryzys" bo w obcym panstwie dzieja sie takie rzeczy a nie inne i to max na terytorium wielkosci Austrii.
Rob co chcesz,wyzywaj to swiadczy o kulturze,tylko zebys sie nie obudzil z reka w nocniku jak zabraknie wszystkiego.Oby sie taki scenariusz nie sprawdzil,bo nie chce miec satysfakcji z tragedii takich..
Udanego dnia.
Dlatego tez polecam zbierac oszczednosci w obcej walucie,najlepiej we franku jak z moja robimy.Frank najbardziej pewny a my zbiedniejemy(Polacy) przy tym wszystkim co sie dzieje praktycznie najszybciej w Europie,bo zlotowa pada na pysk.A w razie czego bedzie za co spieprzyc do Azji Pld-wsch albo na Karaiby np.I kto ma prace zdalna jak my to problemu nie bedzie.Mozna mieszkac wszedzie,gdzie jeszcze normalnie.
@ArsenalChampion napisał: "@Garfield_pl: eee głupoty piszesz. Zaraz Ci użytkownik dziadyga wytłumaczy że Putin to tak naprawdę postawiony aktor, którego celem jest doprowadzenie do pozbycia się brudnej energii. Co z tego że na takiej energii Rosja głównie zarabia. Ale myśląc analitycznie i łącząc wszystkie kropki to wszystko się zgadza"
No jesli wersja z zubozeniem spoleczenstw w Europie sie potwierdzi za 1-2 lata to napisales prawde...dziekuje :) i mu wtedy to zwisa,ze jego ruskie beda z glodu zdychac.A jak sie okaze,ze Putin zwariowal na starosc(w co watpie,bo to zawsze dobry taktyk byl chyba,ze starosc nie radosc) to wtedy faktycznie sprawdzi sie typowy scenariusz,ze kolejna wojna o nic,tylko same tragedie.
Ale,ze dalej nie zauwazasz skutkow tej wojny dla miliarda ludzi w Europie to nie jestes taki bystry za jakiego sie uwazasz.Niedlugo Europejczyk za swoja pensyjke moze kupi 50% zarcia ktore dotychczas jadl miesiecznie a gdzie rachunki i oczywiscie rozrywki do ktorych plebs jest przyzwyczajony?
Nie musisz odpisywac,ale sobie przemysl skutki,za iles miesiecy co sie bedzie dzialo.
@drewniane_krzeslo napisał: "Wiadomo, że masz rację, że działania USA były/są inaczej interpretowane. Amerykanie zrobili to w sposób bardziej "wyrafinowany". Przykładowo Husajn nie lubił amerykanów i miał spore arsenały broni chemicznej. Ameryka interweniowała w ramach "walki z terroryzmem" czyt. surowce.
Rosja "wpadła" na pomysł, że Ukraina jest zła bo jest zła to zrobimy im wjazd na chatę. W ramach chorej ideologii jednego człowieka to światu się nie spodobało."
+1
Pierwszy od 2 godzin co stwierdził co myślę i dobrze to sformułował :D
@ArsenalChampion napisał: "Trzeba być zmanipulowanym człowiekiem zeby wypisywać ze USA i Rosja to podobne gówno. Gdzie od Rosyjskiego świata kazdy praktycznie ucieka"
Mnie to się po prostu nie podobają podwójne standardy,bo jak USA coś zrobi,były napady na suwerenne państwa również no to "wojna z terroryzmem" itd to akceptacja spoleczenstw byla,ruskie zaatakowały również suwerenny kraj to największe bandziory itd.Ja to jestem z tych co po prostu uważa,że powinno się karać podobnie a nie,że ktoś ma lepszy PR.Tylko jako zwykły smiertelnik to nic nie mogę zrobić.Wiec wtedy wyrzucać repre USA ze wszystkiego jak teraz ruskich(zasłużenie).Więc w przypadkach wywoływania konfliktów i interesów to są państwa "gówna" no niestety,bo nie akceptuje agresorów obojętnie jakby się nazywali.
A to,że USA jest bardziej rozwinięte czy bardziej cywilizowany kraj wewnętrznie od Rosji to oczywiście jest fakt i nikt temu nie zaprzecza.Rosja jest zacofana do zachodu minimum kilkadziesiąt lat.
@ArsenalChampion napisał: "To ze Polska jest w sojuszu obronnym z USA i weszła do NATO powoduje to ze w Polsce nie masz jeszcze Rosyjskich czołgów jadących po ulicach.
Bo inaczej Ruscy by robili wszystko, aby odzyskać swoje dawne wpływy, które czyniły ich mocarstwem"
A wolałbym,żeby państwo zamiast w socjale to inwestowali w technologię wojskowe i inne a nie wiecznie liczyli na obcych.Wczesniej "przyjaciele" z Rosji w Legnicy i u mnie a teraz znowu u mnie "przyjaciele" z USA.Coz,sojusz jest ważny,ale my ważniejsi i powinniśmy robić wszystko by samemu potrafić się obronić czy zaatakować w odwecie przy ewentualnej pomocy kolegów.
@ArsenalChampion napisał: "Przecież tutaj nawet widać ewidentnie powiązanie komu zależy na szerzeniu informacji anty szczepionkowych."
I dobra.Ponad 12 mln dorosłych Polaków nie wzięło 1 dawki.Mam rozumieć,że wszyscy to onuce,tak? A mnie się wydaje,że po prostu człowiek sobie przeanalizował czy mu się to opłaca + nachalna nadgorliwość + szybki czas stworzenia,że niby bezpieczna bla bla bla.Do tej pory nie wiadomo jakie długotrwałe skutki po jej przyjęciu a miał ktoś brać 2 lata temu? Tak więc twoja teoria o kant dupy,bo może 1-2% nie zdecydowali się dlatego,że jakiś tekst przeczytało.aMi nie była potrzebna do szczęścia albo szantażu,że nie pojadę tu czy tam :) i niby demokratyczny zachód a niczym od totalitarystow wschodnich się nie różnili.. @ArsenalChampion napisał: "No to własnie Usa daje ci mozliwośc zycia w wolnej Polsce. W przypadku Rosjan nie ma nawet takiej mowy, bo dla nich mniejsze państwo nie moze same o sobie decydować. Masz przykład Ukrainy czy Białorusi.
Dla Rosjan to jest geoplityczna tragedia ze stracili wpływy w Europie środkowo wschodzniej. A jak dobrze wiemy w czasach zimnej wojny mieliśmy marionetkowy rząd
Do tego cały rozwój, technologia idzie z USA."
Już wolę USA od ruskich,ale żeby ich wielbić bezkrytycznie to trzeba też na głowę upaść.
@Gofer999 napisał: "Sprawa bardzo prosta, wolicie żyć jak w USA czy jak w Rosji?"
Wolę żyć w Polsce
Przereklamowany,najbogatszy kraj 3 świata USA gdzie ludzie muszą na 2 roboty robić,bez ubezpieczenia zdrowotnego zapewnionego vs Syf,kiła i mogiła w Rosji..bieda na każdym kroku oprócz 2-3 metropoli..
Jednak Polska.
@ArsenalChampion napisał: "Człowieku, obok naszej granicy jest wojna. To nie dziwne ze Polsce szerzy się dezinformacja, bo nasz kraj jest jednym z kluczowych sojuszników jednej ze strony. To ze jest masa rosyjskiej dezinformacji to kazdy dobrze wie.
Problemem jest to ze ty próbujesz zgrywać osobe, która myśli samodzielnie nabijasz się z ludzi którzy ogladają tvpis. A sam masz tak wyprany mózg przez różne teorie w internecie ze zwolennicy Pisu, to sie nawet moim zdaniem nie umywają.
Jeszcze nieudolnie próbujesz udawać ze to jest twoje zdanie xD"
Wojna trwa od 8,5 roku a nie od 0,5 roku.To po pierwsze.A po drugie ruskie dezinformują w PL od 33 lat a nie od pol roku.Widać to po wyborach kto u nas przez lata wygrywał.Ale teraz nagle "misja" takich oświeconych jak Ty co poszukują nie mając najwidoczniej nic ciekawszego do roboty.
A Ty jak te swoje bzdury rowniez opowiadasz to twoje zdanie czy "opłaconych ekspertów" z drugiej strony frontu/czy też koncernów. @ArsenalChampion napisał: "To znajdź ten komentarz i to udowodnij"
Nie chce mi się czegoś z przed ponad roku szukać.Jak komuś się chce to jak najbardziej.Ale zawsze wyśmiewałes ludzi mających inny punkt widzenia i wtedy też tak bylo.Z nikim nie pomyliłem,bo z tb są zażarte dyskusje.
Dobranoc.
@ArsenalChampion napisał: "Ale to jest akurat ciekawe ze własnie te strony, które szerzyły treści anty szczepionkowe, po wybuchu wojny w Ukranie zaczeły szerzyć Ruska dezinformacje.
No ale ty jako fan treści anty szczepionkowych, bo przez długi czas wcześniej wypisywałeś tego typu teorie, to ze zacząłeś potem szerzyć rosyjska dezinformacje to jest pewnie przypadek. Ty na pewno myślisz samodzielnie, bo myślisz analitycznie i łączysz kropki To nie jest tak ze ty czytasz tego typu treści. Bo chyba nie włączyłeś myślenia po to zęby robić takie rzeczy"
Dobrze,Ja jestem ruska onuca a Ty człowiek koncernów farma.Zadowolony? Możesz iść teraz grzecznie lulu.A w 4 ścianach też widzisz ta ruska dezinformację? Da się to leczyć,lub zaakceptować,że ktoś ma inne zdanie czy ma w dupie ta igłę o której tak płaczesz.Zyje mam się dobrze.
PS : Tak,to ty pisales,że właśnie polowa strony to onuce,bo ludzie twierdzili,że będzie 4 dawka w ciągu roku niecałego i że pierdzielimy głupoty i jakieś znowu"teorie spiskowe" xD (uwielbiam to hasło)Fakt,że obracasz kota ogonem jak zawsze,że niby tak nie pisałeś.W końcu to tylko z tobą takie zażarte boję prowadzę na tematy geopolityczne itd na tej stronie,z nikim innym.
@pLYTEK napisał: "Bez urazy, ale jesli ty to piszesz a powaznie, to masz sprany beret. Wypisujesz takie debilizmy, że aż wstyd. Naczytales sie jakis bzdur w necie i powielasz te teorie z dupy. Kto to w ogole wymysla ?"
O miałem już nie pisać,ale teraz doczytalem to mnie oburzyło.Powinienes mnie przeprosić,bo Ja tylko pisze co widzę i przewiduje co się wydarzy jak ludzie tego całego szaleństwa nie powstrzymają,a te sprane berety mają Ci u szczytu władz w wielu krajach,opłacane pachołki a nie Ja.
Ja tylko łącze kropki,coś z czymś,bo nie powiesz,że jak prąd 500% w górę i każda dziedzina z jedzeniem podstawowym itd też po 100% w górę(A nie oficjalne 16%) to jest to czysty przypadek.Albo ta są mega tępe tłuki albo pacany na sznurkach sterowane,są dwie ewentualności.
I Ja tylko wchodzę w umysły tych capow,przez 2,5 roku tyle już się narobiło,że nie zdziwię się,że i ta atomówka rypnie,mimo,że uważam na 99%,że nie.Ale nic mnie nie zdziwi.Normalnwgo zjadacza chleba może dziwić po co to wszystko w takim razie.Mnie też nie pytaj,bo nie wiem jakie mają motywację.Ja bym chciał,żeby nie było wojen,żeby normalnie się żyło każdemu w tym kraju i na świecie a jakieś kłótnie to takie jak tu np nt czy Richarlison to leszcz czy dobry gracz.
Ale jak widać świat taki nie jest,bo np na 8mld ludzi trafi się tysiąc świrów akurat na stołkach i trzeba myśleć jak oni,żeby nie dać się przechytrzyć,czy zrozumiałeś?
Ja już kończę.Obudzicie się z ręką w nocniku i nie będzie latania na Majorki czy Dominikanę.Ja wiem,że niektóre rzeczy mogą się nie mieścić w głowie normalnego człowieka,że ma być usunięta np klasa średnia czy,że jakieś państwo może odebrać wszystko(a przecież sami twierdzicie,że się z niczym nie kryją i nie udają) i oby większość rzeczy nie udało się dla tych bezczelnych "elit",bo niestety żeby ich przechytrzyć to trzeba myśleć mniej więcej ich tokiem rozumowania,jeśli chodzi o gospodarkę itd.Oby nie spełniła się miska ryżu słynna,która jednak dzięki działaniom takim a nie innym zbliża się dla wielu dużymi krokami.Banda nasza miejscowa nawet nie udaje,że próbują "walczyć" z inflacja itd.Udanego wieczoru i sobie przemyślcie na spokojnie pewne aspekty..
@ArsenalChampion napisał: "Jeśli ty uwazasz ze swiat zachodni jest tak samo zatruty jak Ruski świat, które opiera się na biedzi, korupcji, tyranii, podporządkowywaniu siła mnejszych państw to jesteś pożytecznym idiotom dla Ruskich"
Bo Irak i Afganistan to Marsjanie zaatakowali? Oba mocarstwa mają wiele krwi na rękach.Hameryce też brud i ubóstwo w LA np tak jak gdzieś w Samarze.Ja już Ci pisałem,módl się żeby zachód nas znowu nie poświęcił,bo mam jedno życie a nie 10 jak ruski coś mocnego walnie na PL tfu,tfu. @ArsenalChampion napisał: "ty rozumiesz to ze jeśli gospodarka państwa przestanie zarabiąc, to stanie się nie wydolna i upadnie. Co ty myślisz ze nie doprowadzi to do upadku Federacji Rosyjskiej? Przeciez w historii tam juz miały miejsce wielkie rewolucje.
I co ty pierdziliesz ze Ruscy nie zarządzili na nas sankcji? To przeciez oni pierwsi złamali zapisany umowy, wyłączając Polsce dopływ gazu"
Wszystkie państwa świata a przynajmniej te w Europie i zaliczające się do zachodu są już zadłużone na setki lat.Nawet nikt się nie kryje jak drukarki w wielu krajach uda pełną parą i musi to rypnac.Byc może Rosja jest też wysłana na poświęcenie dzięki właśnie "brudnym" surowcom a inne kraje również zadłużone być może muszą wykonać inne zadanie.
Prąd wzrósł o 400-500% w wielu firmach.I co będzie? Albo brud i ubóstwo jak wspominałes,że jest u ruskich.Bedzie ogromne bezrobocie i życie jak w XVII w,albo trzeba będzie się zapożyczyć całkowicie jako państwo by chociaż część standardów życia się zachowało. @ArsenalChampion napisał: "Bo porostu az nie dowierzam ze można tak bezmyślnie powielać przeczytane w necie teorie. To porostu pokazuje z jakim człowiekiem mam do czynienia"
Nigdzie nic nie czytam w przeciwieństwie do Cb,gdzie piszesz jak typowy propagandzista bez koszty zastanowienia.Pamuetam jak tu wyzywales od onuc połowę strony jak twierdzili,że po 3 dawce będzie 4 i może kolejne a Ty oczywiście piszesz i pisałeś to co powyżej,że skąd te teorie itd :D po prostu ludzie myślą..
@pLYTEK napisał: "Czyli ruscy w tym momencie przelewaja krew i giną tysiącami, zeby zakonczyc z brudna energia ? Co ja w ogole czytam lol"
Ruscy to zawsze byli po to,by robić chaos.Byla zimna wojna,? I Ameryka i Rosja trochę technologii nowych wymyślili,był rozwój dzięki rzekomej nienawiści między sobą.
Tak samo teraz w 2022r,jak i na I wojnie światowej jak i na II wojnie państwo miało w dupie swoich i poświęcali/poświęcają na mięso armatnie.To jest inna mentalność po prostu.Myslusz,że jakiś chloptas z zakutej wiochy przy -30 C mieszkający przy Bajkałem wie o co ta bitwa ewentualną? W tv państwowej puścili patetyczne teksty+ bieda w domu to idą durnie walczyć tak naprawdę nie wiadomo o co.
@ArsenalChampion napisał: "Ruscy właśnie swoje zyski opierają głownie na surowcach.
A ten idiotyczny scenariusz, jakoby się dogadali z zachodem zeby pozbyć się brudnej energi, na której w głownej mierze Rosja czerpie pieniądze, to tylko ktoś by mógł niepełnosprawny intelektulanie wymyśleć. A osoba, która się na to nabiera(czyli ty) To jeszcze"
Udajesz eksperta w każdej dziedzinie życia a nie potrafisz dyskutować bez wyzwisk jak tylko ktoś ma inne zdanie :D słaby jesteś człowieku.
Wszystko kręci się wokół ruskich,mamy podobne teorie,różni się tym w moim przypadku,że społeczeństwo ma nie mieć niczego i być szczęśliwym,więc ruski nie patrzy,że surowce będą zakręcone.Zubozeje społeczeństwo i o to chodzi,my przy okazji też w Europie,bo zamarzniemy i małe firmy pobankrutuja.Dalej nie widzisz skutków tej decyzji? Nie bo za głupi jesteś.Dziwnym trafem to również MY(jako państwo) ogłosiliśmy na ruskich sankcje nie mając alternatywy! Na ogrzewanie itd Udając,że niby będzie okej.A ruski jako pierwszy w marcu na nas sankcji nie zarządził,jakie to dziwne..w normalnym przypadku było by odwrotnie,czyli oni nam.
Putin to nie ruski(widać morda typowo mongolska) o stalinie gruzinie itd nie mówiąc.Wtedy ruscy mieli najgorsze rządy głód smród i ubóstwo. @ArsenalChampion napisał: "No własnie Rosjanie chcą zmienić polityke europejską i narzucać takim państwom jak Ukraina co mają robić. Tak aby opłacało się to Rosji. Dla Rosjan cała Europa wschodnia powinna być pod ich wpływem tym samym kupować gaz na warunkach Rosyjskich"
Tu się mogę zgodzić,ale gra jest o to co pisze,by wyeliminować pewne surowce a nie żeby dyktować ceny za gaz w przyszłości dla wschodnich państewek.
@ArsenalChampion napisał: "te teorie na które ty się nabierasz to nic wiecej jak działanie Rosyjskiej dezinformacji, mające na celu zmyć z nich odpowiedzialność i kłamliwie pokazywać ze jest to działanie z zaplanowane przez Zachodnie eilty. Zby takie tłumoki jak ty się na to nabierały i rozsiewały dalej"
Sam jesteś tlumok.Nie widzę żebym kogoś bronił a atakuje jednych i drugich jak w komentu z przed chwili który napisałem.To jest jedną wielką klika która ma ciebie w dupie i mnie.Zachod jest tak samo oszołomami i zatruty jak i ruscy i cała ta swolocz.Zachod już dawno dogadamy z ruskimi,że ewentualną wojna jądrowa ma być na terenie PL i państw bałtyckich,może jeszcze Ukr poświęca a Ty tak swiecisz oczami i jednych usprawiedliwiasz a drugich udupiasz.
Módl się,żeby ta atomówka na nasze lby nie zleciała w przyszłości.
@ArsenalChampion napisał: "Możliwy kryzys energetyczny w Europie jest z tego powodu ze Europa przez lata uzależniała się energetycznie od Rosji.
Z powodu tego ze Rosja barbarzyńsko najechała Ukraine. Państwa Europy przestały sprowadzać surowce z Rosji. I dlatego dzisiaj kraje są narażone na kryzysy. Jedne mniej, drugie bardziej."
Jest jeden mianownik,dlaczego uważam,że to jest "kryzys" a nie kryzys.Wlasnie dlatego,że Rosja jest największym w regionie producentem jak to mówią "brudnej" energii.Putin ma miliardy na kontach i ma w dupie to,że dzięki tej wojnie uwali większość gospodarki a surowce które przynosiły zyski wielkie do budżetu,obecnie będą przekreślone.Jego nie obchodzi,że ruski na Sybirze będzie jeszcze biedniejszy i zacofany i że się już nie podniesie.Zreszta u ruskich od ponad 100 lat rządzą przebierańcy a nie ruscy z Putinem na czele.Zawsze dobry kolega Merkel i elity,wszyscy razem pili a teraz nagle wróg.To udawane jak pis z po że niby się niecierpia.Wojna już była planowana od lat i Ty się ciesz,że Ukrainę a nie Polskę walnęli,bo gdzieś konflikt miał wybuchnąć by właśnie zakończyć raz na zawsze z "brudna" energia.
Myślisz,że jakby Macron czy Morawiecki wyszedłby do tłumu we wrześniu 2022(gdyby nie było wojny) i powiedział jeden z drugim do narodu,że mamy walczyć o klimat dlatego w domach ma być 15-16C to by ich wyśmiano i na taczkach wywieziono.A tak jest argument,ruski zrobił atak,więc grzecznie teraz siedzcie i marznijcie.
Czy Ty potrafisz myśleć analitycznie i łączyć kropki,że jest coś nie tak? Wszystko z oficjalnej propagandy klepiesz.Cos się musiało wydarzyć,by potem można było wprowadzać kryzys,to nie jest nic dziwnego.
@Marzag napisał: "Wiadomix, ludzie będą grzecznie zamarzać w swoich domach bo będą "trzymani za ryj" ma sens, seems legit."
Okradaja ludzi w biały dzień a tylko narzekają w internetach czy między sobą jak to starsze osoby.Teraz też sobie pogadają,machną ręką i będą marznąć przy 14 C.Nie widzę woli w narodzie by się w końcu postawili i przestali być dym**i.
@ArsenalChampion napisał: "Ty naprawdę odstaw te teorie z Internetu. Bo haselko "wyłącz tv, włącz myslenie" w twoim przypadku się nie sprawdza."
Na jakiej podstawie zawsze tylko Ty masz rację? Nie widzę przypadku w działaniu..od 3 lat jest ciągle jakiś "kryzys" by zubożyć społeczeństwo.Obydz się w końcu :) jak pieniążków ci braknie i zamarznie dupsko to i może powiesz wtedy w duchu,że miałem rację,ale to już będzie za późno.Tak samo nie wierzę,że to będzie "tylko" jedna zima kryzysu..to tylko taka gadka dla naiwnych.
To nie tylko w PL jest taka beszczelnosc nie tylko w zlodziejstwach które już nikt nie kryje..no chyba nikt normalny nie wierzy,że kolejny kryzys tym razem energetyczny jest z przypadku? Wywołany celowo by zlikwidować małe rodzinne przedsiębiorstwa i średnie i żeby plebs trzymać za mordę jak będą marznąć na hawirze a przy okazji jak dziadki zamarzną to za***ja hajs z emerytur na rozdawnictwo/spłacenie ogromnych długów/do własnej kieszeni(proszę sobie wybrać swoją wersję :D
Fit 55 psychicznie chorych ludzi sam się nie zrealizuje..
Kurla no żyjemy w naprawdę chorych czasach,grożenie bronią jądrowa..nie wierzę w takie rozwiązanie,ale psychole przez 2,5 roku już takie cuda robiły na swiecie,że wszystko jest możliwe.Ciekawe czy doczekam urodzin na za 2 tygodnie :D
@Matelko napisał: "samo potrzebna jak wpis Tuska na kanonierzy.com"
Donek tu komentuje?! :O




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 32 | 23 | 7 | 2 | 76 |
2. Arsenal | 32 | 17 | 12 | 3 | 63 |
3. Newcastle | 33 | 18 | 5 | 10 | 59 |
4. Manchester City | 33 | 17 | 7 | 9 | 58 |
5. Nottingham Forest | 32 | 17 | 6 | 9 | 57 |
6. Aston Villa | 33 | 16 | 9 | 8 | 57 |
7. Chelsea | 32 | 15 | 9 | 8 | 54 |
8. Bournemouth | 33 | 13 | 10 | 10 | 49 |
9. Fulham | 32 | 13 | 9 | 10 | 48 |
10. Brighton | 33 | 12 | 12 | 9 | 48 |
11. Brentford | 33 | 13 | 7 | 13 | 46 |
12. Crystal Palace | 33 | 11 | 11 | 11 | 44 |
13. Everton | 33 | 8 | 14 | 11 | 38 |
14. Manchester United | 32 | 10 | 8 | 14 | 38 |
15. Tottenham | 32 | 11 | 4 | 17 | 37 |
16. West Ham | 33 | 9 | 9 | 15 | 36 |
17. Wolves | 32 | 10 | 5 | 17 | 35 |
18. Ipswich | 32 | 4 | 9 | 19 | 21 |
19. Leicester | 32 | 4 | 6 | 22 | 18 |
20. Southampton | 33 | 2 | 5 | 26 | 11 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 20 | 6 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 16 | 5 |
Y. Wissa | 15 | 2 |
C. Palmer | 14 | 7 |
O. Watkins | 14 | 6 |
Matheus Cunha | 14 | 4 |
J. Mateta | 13 | 2 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Moja opinia :
Lewy od ponad roku w kadrze gra katastrofę jak na niego..