Komentarze użytkownika Embix

Znaleziono 2123 komentarzy użytkownika Embix.
Pokazuję stronę 20 z 54 (komentarze od 761 do 800):

Komentowany temat: West Ham wycenił Rice'a 09.05.2023, 19:38

Spokojnie. Jak spadną z ligi cena spadnie

Komentowany temat: Nadzieja podtrzymana: Newcastle 0-2 Arsenal 09.05.2023, 16:17

@RIVALDO700 napisał: "Ciekawe czy Amazon prime zrobi kiedyś dokument o Mariano. Facet 90 procent swojej kariery przesiedział na ławce Realu Madryt.

Jedna z najdziwniejszych karier w PN jakie widziałem"

Kasa, Junior Realu, rodzina, znajomi, nic dziwnego że nie chce się ruszać, nikt więcej mu nie da. Poza tym umiejętności ma ale jest strasznym egoistą i nie widzi nic jak spuścić głowę w dół i ciągnąć na bramkę. O grze zespołowej zapomnij zatem nie taki łakomy kąsek.

Komentowany temat: Nadzieja podtrzymana: Newcastle 0-2 Arsenal 09.05.2023, 12:25

@Loka napisał: "City dziś zdmuchnie Real pisze to z przykrością :P"
Żebyś się nie zdziwił. Real w LM to potwór od lat. Oni na ligę mają już wywalone i skupiają się na LM. Dla mnie Real wygrał ten mecz i sam Militao sobie z Haalandem poradzi

Komentowany temat: Nadzieja podtrzymana: Newcastle 0-2 Arsenal 08.05.2023, 20:49

@tomaszszef napisał: "Ciekawe. Everton dzis sie spiął a z city sie poszczają przed meczem. Obym nigdy wiecej nawet plotek nie widzial ze jakis calven lewin do nas ma trafic on nawet dzis przy wyniku 4-0 nic nie strzelil"
Jedyny plus to to że Everton ma nóż na gardle i może City krwi napsuć

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 20:05

@wajktor1998 napisał: "Kazda akcja rywala nasza lewa stroną to jest zagrozenie, gdy Zina jest na boisku. Tierney jak wszedl, to nie czulem zadnej obawy o tą strone"
Przecież wielu sprzedaje Tierneya za 20 baniek bo nie pasuje do stylu Artety. A może z nim ten styl wcale nie byłby gorszy

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 20:03

@Marzag napisał: "Ale ja go nie obwiniam, po prostu mówię jak jest, on nie umie grać w systemie Artety."
Nie tylko on. Zina również jest tragiczny w obronie, dołożenie Vieiry który również do obrony się nie zapędza na pozycję Xaki który asekuruje ukraińca to był całkowity strzał w kolano.
Nie umie grać w systemie Artety... No faktycznie.. Gabriel też nie umie bo musi pracować za 2 pozycje bo Zina o obronie nie pamięta i parę razy nie zdążył a w systemie Artety powinien.
Ile bramek to jest błąd samego Holdinga i ile ich zawalił?
Dla mnie nie tylko Holding jest winny przegranych. Brak wykorzystanych okazji również jego wina...

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 19:56

@Marzag napisał: "Gdyby presja nie istniała to Arsenal co rok walczyłby o poczwórna koronę"

Ale Arsenal dźwiga presję, niestety mamy krótki skład i to nas zabija. Holding nas 6 punktów kosztował."

Obwinianie tylko Holdinga to jest przesada. Zina też podarował ostatnio min 2 mecze. Everton i Southampton to na konto Ziny tak samo

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 19:47

@Cartman_KG napisał: "no nie. Przy założeniu że wygramy pozostałe 3 mecze daje nam 90 pkt City ma 82 + teoretyczne 12 w sumie 94. Muszą przegrać dwa mecze tylko z kim z Chelsea, Brentford, Evertonem? Nie ma szans" @Sanchoo napisał: "Tylko City ma mecz mniej"
Przepraszam macie rację.

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 19:35

@Herus napisał: "z tego co kojarzę to city musi z pozostałych 4 męczy 1 przegrać i 1 zremisować.."
No nie. City ma 82pkt i 1 kolejkę do tyłu a my 81pkt. Także wystarczy 1 remis City i wszystkie nasze mecze wygrane i wygralibyśmy lige 1 punktem do przodu

Komentowany temat: Podtrzymać nadzieję: Newcastle vs Arsenal 07.05.2023, 10:04

@Ech0z napisał: "Saliba to zawodnik sezonu koncze dyskusję"
A moim zdaniem Gabriel, White. Uważam że bez Gabriela gdyby grał Saliba to byłoby więcej tych błędów. Gabriel jest niedoceniany a to on jest szefem naszej obrony. Saliba ma bardzo dobry sezon ale błędy mu się jeszcze zdążają tyle że kolegom udaje się je naprawiać ale dla mnie to jest zrozumiałe chłopak młody i mimo wszystko bardzo dobry sezon.

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 20:25

@Damper napisał: "No właśnie tym gorzej to wygląda, że to nie były typowe rezerwy, tylko lekka rotacja a i tak się wywróciliśmy. Nie może być tak, że u nas tylko jedno zestawienie personalne funkcjonuje jak należy, a później cała wina zrzucana jest na Holdinga."
Ale czego ty oczekiwałeś? Stworzono kadrę na TOP4, wiadome było że podstawowa 11 jak na ten cel jest mocna tak jak ktoś wypadnie będzie problem. Jesteśmy w fazie przebudowy. Sporo zrobiono i mamy wynik ponad stan i tak. Nie ma co płakać.
Ja i tak byłem zdziwiony że Arteta na LE pchał podstawę zamiast grać rezerwami - może w sam raz w lepszej formie byliby gracze rezerwowi.
Co z tego że pół składu wyszło podstawowego a i tak przegraliśmy, pół składu to pół składu, inne zgranie, inna jakość, 1gracz w środku pola może dać już dużo wolnej przestrzeni przeciwnikowi, za bardzo pchano tych samych graczy, rezerwy powinny grać do tąd aż dadzą radę i tyle. Mielibyśmy w innej formie Tierneya, Nketiacha, Holdinga, Kiwior powinien więcej sobie pograć i tyle.

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 20:19

@RIVALDO700 napisał: "W jakiej drużynie gra Kane a w jakiej Salah"


Salah obecnie gra w strasznie chaotycznym lfc gdzie wielu wróżyło mu koniec a facet zrobi 2 najlepszy wyniki liczbowy w karierze. I niedawno latał koło 10 miejsca w lidze.

Dla mnie salah ma większy stempel jakości od kane"

Cóż. Salah to skrzydłowy, Kane środkowy napastnik i koniec tematu. Kane jakościowo to jest światowa czołówka od lat, wielu by go chciało a właściwie każdy z PL oprócz City bo mają Haalanda a tak to może poza Realem gdzie Benzema ciągnie za uszy cały zespół to każdy by go chyba do podstawy klub wziął. Dużo bramek w Tottkach robi sam.
Jak Salahowi nie należy ujmować na skrzydle (chociaż moim zdaniem spuścił z tonu wiek już odczuwa i ile można grać jak z nut), tak Kaneowi też nie można ujmować, Kury nie zawsze były mocne, Kane robił swoje i robi i piłkarsko dla mnie się jeszcze rozwinął.

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 20:10

@Damper napisał: "W City pół składu sobie odpoczywa i oni bez specjalnego wysiłku wygrywają ligowy mecz. U nas wszelkie rotacje skończyły się odpadnięciem z krajowych pucharów i wywrotce ze Sportingiem, a brak Saliby defensywną katastrofą. To jest ta różnica."
Prawdą jest taka że powinniśmy odpuścić LE jak myśleliśmy o mistrzu. Już nie mów o typowych rezerwach bo dużo z podstawy wychodziło w pierwszym składzie. Zajechaliśmy grajków, kontuzja Saliby i masz mistrza...

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 16:55

@RIVALDO700 napisał: "Tylko takie gdybanie ale ciekawe czy Nketiah w Afc i Jesus w City spowodowałoby by mistrza dla AFC.

Jednak 35 goli Norwega zrobiło swoje."

No to nie gdybaj. Każdy zespół zbudowany jest inaczej. City w dużej mierze jest nastawione na Haalanda. Arsenal nastawia się na grę zespołową przez co zamiast decyzji strzeleckiej gracze szukają komu podać i bramki rozkładają się na cały zespół. Tak samo możesz zadać pytanie co by było gdyby był u nas Haaland.
City nie chciało Jesusa, nie chciało też Nketiacha. Bez Haalanda grałby Alvarez, lub ruszyliby po innego napastnika.
Z Dvpy porównanie i bez sensu i szukasz usprawiedliwienia.
Poza tym Arsenal silnie chciał Jesusa, czyli uważasz że zrobili źle kupując go

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 14:20

@Mastec30 napisał: "Nie rozumiem trochę podejścia na zasadzie nie bierzmy Rice bo 100 mln i podawanie wtop transferowych kosztujących tyle ale za to bierzmy Ugarte zapominając, że już kiedyś kupiliśmy młodego Urugwajczyka defensywnego pomocnika, który okazał się wtopą. Skoro zakładamy, że 100 mln transfer okaże się wtopą bo tak już było w przeszłości to śmiało można też zakładać, że transfer Ugarte okaże się wtopą bo taki przypadek mieliśmy w przeszłości"
Zgadzam się. Poza tym nie trzeba nam talentów tylko potrzeba nam graczy z TOP na już którzy z miejsca podniosą poziom i będą rywalizować o podstawowy skład.
Już mamy takich Vieire, Lokonge, wystarczy. Jak mamy kupować talent i że może wypali albo nie bo taniej to już lepiej na takiego Patino postawić. Po co kupować talenty za grosze obecnie skoro talenty mamy i będziemy je puszczać?
Mamy walczyć o wyższe cele czy tworzyć grupę gówniarzy i liczyć że odpalą za 2-3 lata?

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 14:16

@sWinny napisał: "trochę się zgodzę, trochę się nie zgodzę. Transfery też trzeba umieć robić i można kupić za małe pieniądze aknjiego A można kupić za ogromne pieniądze mustafiego.
Poza tym Pep zrobił ze Stonsa(w moich oczach był lekko drewniany) środkowego pomocnika pełną parą na krój Ziny i teraz Stonsa postrzegam jako genialnego pomocnika ze świetną techniką - bo taką posiada.
Oczywiście mieli też masę wtop transferowych. Możliwe, że u nas też są(np. vieira, kiwior) i to nie jest nic złego popełnić błąd. Straszne jest natomiast stawiać cały czas na nich i nie widzieć, że są słabi /tragiczni/ nie pasują do układanki."

Mówisz o Stonesie jak o juniorze a to był wyróżniający gracz ligi, młody. Ty mówisz o nim jak o nieopierzonym dzieciaku i City dało za tego dzieciaka tylko 55mln Euro... Umiejętności ten chłopak ma od bardzo dawna. Jedynie problem z kontuzjami miał. Taki drewniak że przed przyjściem Pepa już tu grał i od razu w podstawie, na zastępstwo na czas kontuzji kupiono Laporte, potem L.Diaza przy kolejnej. Taki drewniak z niego że zastępowano go topem zawsze

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 12:47

@Be4Again napisał: "Jeżeli doniesienia są prawdziwe i bez 100mln nie ma co pytać o Ryżego to po prostu trzeba odpuścić temat i wrócić za rok jak nikt go nie kupi i skończy mu się kontrakt albo pozwolić, żeby Chelsea przepaliła na niego 100mln. Dla mnie zawodnik za 100mln to musi być absolutny top lub mega talent z kosmicznym potencjałem. Za 100mln to ManU ściągało Pogbe, który w tamtym momencie był ograny w CL, mial doświadczenie w walce o mistrzostwo i był wybieramy do 11stki sezonu w Europie. Tak wiem, ze finalnie okazał się flopem, ale Rice w swojej karierze nie był nawet blisko poziomu Pogby z czasów Juve. Rice przychodząc za taką kwotę miałby na sobie oczekiwania na poziomie zostania najlepszym zawodnikiem na swojej pozycji w Europie. Czy ten zawodnik ma na to potencjał? Moim zdaniem nie. To po prostu solidny ligowiec, który na pewno nie zaniży naszego poziomu w zespole, ale tez nie wprowadzi nas na wyższy poziom. W tym momencie byłby poszerzeniem składu.

Powtórzę, Ryzy to ciekawa opcja, ale dawanie 100mln za niego to czyste frajerstwo. Nie mamy problemu z liczba zawodników z statusem HG wiec nie musimy za wszelka cenę szukać Anglika, a prawda jest taka, ze 40% Rice to jego „paszport”, 10% rozpoznawalność w UK i ogranie w lidze, realnie za gracza z jego umiejętnościami i doświadczeniem nie powinno się dać więcej jak 50mln. Przykładem może być Thomas, zawodnik lepszy od Ryżego, a daliśmy za niego 50mln."

Przecież Rice jest jednym z czołowych graczy PL, podstawowy gracz Reprezentacji Anglii, wśród światowego TOPu na pozycji DM już jest. W TOP4 byłaby dyskusja ale w top10 na pewno się zmieści. Jeśli taki słaby to wymieniaj 10ciu graczy lepszych od niego

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 12:40

@Paul77: @Er4s napisał: "Nie mówiąc już o tym ze będziemy tez sprzedawać piłkarzy choćby takich jak Mari / Holding / Tavares / ktoś z dwójki Nketiah lub Balogun / Patino / Trusty / Pepe niewiadomo jak Tierney, Nelson - może jakichś kokosów z tego nie będzie ale na pewno budżet znacząco powiększy.
Myśle ze 200-300 baniek dostanie Edu na spokojnie na dzień dobry plus to co ze sprzedaży także będzie co wydawać."

Ja bym się nie zdziwił jak nie dostanie za dużo. Ostatnie 2 okienka sporo wydajemy. Kasa z nieba się nie bierze

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 12:37

@Mastec30 napisał: "Pojawia się coraz więcej informacji że Arsenal prędzej kupi Zubimedi niż Rice."


Ja się natknąłem na info że rozglądamy się za dwoma pomocnikami. Jeden typowa 6tka drugi grający trochę wyżej. Nie wiem jak gra Zubimendi ale jeżeli da się go ustawić na 8 to niewykluczone że może przyjść razem z Rice. Zwłaszcza że on ma jakąś nie tak dużą klauzulę. Jakieś 50mln cbyba"

Mi się wydaje że ruszymy po tego Ryża i się rzucimy na niego. To nie tylko DM, będzie mógł grać również na stoperze.
Poza tym jak dojdzie LM to nawet jakbyśmy mieli ławkę 1do1 z podstawą to każdy się dobrze nagra.
Naszą najlepszą bronią była obrona w tym sezonie, mieliśmy jakościowych zmienników, sam w ciemno na słabych rywali brałbym zmianę obrony na Tomiyasu-Holding-Kiwior-Tierney.
Kiwior okazał się zbyt słaby (na razie 1 mecz dobrze zagrał), Holding też poniżej pewnego poziomu nie schodził był takim "solidnym ligowcem" jak np Elneny w środku.
Plaga kontuzji i mamy co mamy. Jedno jest pewne że przy osłabionej pozycji stopera jak będziemy dalej pchać się w Zine którego asekurują Gabriel i Xaka przy osłabionym środku obrony to jest samobójstwo.
Jak zobaczę skład przy kontuzji Gabriela jak okaże się dłuższa White-Holding-Kiwior-Zina (a nie Tierney) to szkoda nawet mecz włączać

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 06.05.2023, 12:28

@Paul77 napisał: "A Maddisona trochę cofnąć i już jest fajna opcja na środek pola. Tym bardziej że grywał tam już. Do tego Rice, prawoskrzydłowy i prawy obrońca"
Bo to FIFA że przestawisz gościa i będzie grać jak gdyby nigdy nic. Odegaarda też możesz cofnąć - a że gra głębiej mu nie leży pokazała gra w Realu i u nas jak grał głębiej a wyżej ESR. Maddison grał najbardziej wysunięty jak Vardy miał kontuzję. To jest ofensywny gracz. Sake i Martinelliego od razu przestaw

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 05.05.2023, 19:18

@Taki napisał: "100 mln funtów to 115 mln euro.
Dużo za dużo za Rice.

Są tańsze opcje.
Caicedo do wyjęcia za 80, Ugarte za 40."

Lepszy pewniak z Ligi kilkuletni niż Caceido po 1 sezonie

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 05.05.2023, 11:55

@Rynkos7 napisał: "Pomijając aspekt sportowy, powrót Messiego to gigantyczne wpływy finansowe dla Barcelony biorąc pod uwagę jego wartość marketingową, a co jak co pieniędzy to oni akurat potrzebują. Ze względów finansowych, biorąc jeszcze pod uwagę, że Messi ma nie zarabiać tak dużych pieniędzy jak kiedyś jest to genialny ruch marketingowy. Już nie mówiąc o tym, że Messi to cały czas wartość dodana do twojego zespołu, Lewy na pewno skorzysta mając za plecami kogoś takiego jak Argentyńczyk."
Tyle że Messi chce grać na pozycji Lewego - #LewyOut

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 05.05.2023, 11:53

@Adamarsenal1 napisał: "Ale się szykuje ciekawe okienko transferowe, coś czuję że z tym Rice będzie podobnie jak z Mudrykiem wszyscy już go przypisują do Arsenalu, a trafi na przykład do City za Philipsa, a do nas trafi ten Zubimendi, Mount lub Caicedo, Diaby i Guehi, ciekawe jak to się skończy :)"
Zawsze jest podnieta przed okienkiem a później wychodzi inaczej jak było np zimą.
Jak z Mudrykien i wzięliśmy pewniejsza tańsza opcje (chociaż u nas Mudryk mógłby całkiem inaczej grać)

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 04.05.2023, 17:17

@danielosik napisał: "Nelson odrzucił kontrakt, znów pewnie oddamy zawodnika za pół darmo ehh, nie umiemy w transfery niestety"
Pytanie jakby grał po podpisaniu kontraktu bo tyle lat nie grał przez swoje ego gdzie nie poszedł. Nagle zaczął grać, może na podpisanie kontraktu, a może chłopu zależy na regularnym graniu nawet w słabszym klubie

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 04.05.2023, 11:31

@KapitanJack10 napisał: "@damianARSENAL napisał: "Tierney i Newcastle? Ok, jeśli mamy się bronić. Ale Sroki znowu postawią autobus i tu znowu będzie potrzebny Zinchenko (mimo ryzyka w obronie) i jego otwierające podanie choćby w meczu z Evertonem."

Newcastle ostatnio strzela na potęgę. Mają mocne skrzydła a po prawej stronie gra dodatkowo jeden z najlepszych w tym sezonie PO czyli Trippier. Autostrada na lewej stronie jest nam potrzebna jak kamień w bucie."

Zgadzam się. Poza tym jeśli mamy i tak problemy ze stoperami to po co tym LO się osłabiać. I wprost wszystkie bramki ostatnie z jego strony

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 23:01

@Damper napisał: "Aż tak to nie, ale faktem jest, że ich kadra a nasza to jest dysproporcja w jakości"
Bo chyba jednak tak, prawie każdy z ławki by się załapał do podstawy na tym polega ich fenomen że podstawa i zmiennicy to wprost gracze pierwszego składu. Kadra wąska ale jakościowa

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 22:59

@Paul77 napisał: "Może faktycznie Zinchenko powinien dostać szansę w środku pola. Potrzebny ktoś na tą pozycję."
Pytanie za kogo to raz, na LO gra bo ma lewą nogę. W środku pola też nie wiem czy by się nadal bo tytanem pracy to on nie jest i w obronie lubi odpuścić. Zaczynał jako SPO, a u City nawet taki Bernardo gra na LO...

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 22:47

@danielosik napisał: "Zinchenko jest za słaby na klub który chce walczyć o mistrza, koniec dyskusji"
Jak był Saliba i zostawalo z tyłu 3 dobrych stoperów to kryły się jego braki bo mogli kryć we 3ch

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 22:47

@executer1 napisał: "Mają nasi piłkarze przedsmak tego jak to jest rywalizować o mistrzostwo z taką drużyną jak City. Mieli wszystko w swoich nogach lecz głowy nie wytrzymały. Albo im to doświadczenie pomoże w przyszłych sezonach albo uznają, że to za dużo."
A jak długo chciałeś jechać pierwszym składem? Pytanie było czy i kiedy złapiemy zadyszki. Wiadome że przez MŚ szalony terminarz.

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 22:45

@mar12301 napisał: "Real tez przejdą i zdobędą potrójna koronę. Tyle"
Akurat osobiście uważam że to Real przejedzie się po City. Na ligę może nie ale na LM zawsze się spinają i wtedy gra całkiem inna drużyna. Poza tym Real już dawno ma ligę stracona i będzie trawę w LM gryźć i takiego Haalanda to sam Militao schowa do kieszeni

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 16:11

@Piotrek95 napisał: "No nie jest mądre ale jako okoliczność łagodząca powinien podać to co robił Mudryk, każdy sąd powinien uniewinnić tego kibica"
A co robił Mudryk prawnie złego?

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 16:00

@Kiepomen napisał: "Dobrze, że toczy się dyskusja na temat Jesusa. To pokazuje, że wcale nie takie złoto co się świeci, bo nikt akurat nie zaprzecza, że to dobry gracz, ale na pewno nie jest niezastąpiony.
Ostatnio moim zdaniem pomimo paru bramek strzelonych nie gra za dobrze - szwankuje mu przyjęcie, brakuje go za bardzo w polu karnym i gra tyłem do bramki na bakier, dużo bardziej mi się podobał do momentu kontuzji, a i wtedy już zaczynał mieć słabsze mecze.
Fajnie by było mieć jeszcze takiego Toneya w składzie, bylibyśmy dużo bardziej nieprzewidywalni."

To nie jest grajek za 10-20mln tylko daliśmy 53 za grajka z rocznym kontraktem. Czyli gotowy produkt. Wad ma wiele zwłaszcza skuteczność i wiele marnuje. Nie grajek za 5 zloty tylko gotowy produkt

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 14:08

@ArsenalChampion napisał: "Ty ale wiesz ze Jesus z powodu kontuzji nie grał przez kilka miesięcy?"
Rozegrał tylko 22 mecze wiem wiem :) i że Nketiach wyrównal dorobek do kontuzji w ponad miesiąc

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 13:51

@Ups147 napisał: "jeszcze mają wyjazd do Brighton, tam jest potencjał na urwanie punktów. Ale myślę, że City już tego chyba nie wypuści, potrzeba cudu. O ile City gdzieś może jakieś punkty zgubi,tak nie wierzę, że my wygramy wszystko do końca."
Wiem że nie będzie łatwo. Z drugiej strony walczą z dołem tabeli którzy będą walczyć o utrzymanie. Miejmy nadzieję że na kimś się wykoleją, będą grać na autobusy. Może urwą im jakiś punkt.
Też myślę że potrzeba cudu bo mieliśmy również w swoich rękach ten cud i daliśmy d... z nimi.
Aczkolwiek 2gie miejsce dla klubu którym było TOP4, z taką wąską kadrą to i tak dla mnie bardzo dobry wynik

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 13:47

@Damper napisał: "Ostatnio z dużą częstotliwością pojawiają się narzekania na Jesusa, że to nie jest prawdziwy napastnik itd. a chłop, od kiedy wrócił do pierwszego składu po ciężkiej kontuzji zanotował 5 bramek w 6 meczach. To nie są złe statystyki strzeleckie :)"
Jak patrzysz krótkowzrocznie na kilka meczów. Dorobek 10 bramek w sezonie jest dobry na jakikolwiek klub TOP4? Zaraz będą argumenty ile on daje bla bla bla...
Laca też nie strzelał bramek ale jak grał tylem do bramki - taki sam argument.
Napastnik jest rozliczany z Bramek

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 13:33

@mar12301 napisał: "Fabian dziś po starej znajomości zatrzymuje wikinga z Norwegii."
Musi ktoś ich zatrzymać a my wszystko wygrać do końca aby się liczyć w grze o mistrzostwo.
Liczę właśnie na WestHam, Leeds, Everton - aby gryźli trawę i walczyli o utrzymanie

Komentowany temat: Arsenal pewnie ogrywa Chelsea w derbach Londynu 3-1! 03.05.2023, 13:30

@Skotii napisał: "Jak Gabriel kontuzja, to mam nadzieję, że pokombinuje Arteta z przesunięciem White'a do środka i wrzucenie Parteya na PO.
Z dwójką Kiwior - Holding ciężko to widzę."

Myślę że prędzej zobaczymy wariant Tierneya na stoperze - nieraz grał kiedyś w Arsenalu, gra w reprezentacji, widzieliśmy również Xake na stoperze.
Bardzo prawdopodobną opcją będzie również gra 3ką z tyłu White, Kiwior, Tierney.
Kurcze jak to się wszystko zmienia. Jeszcze tydzień temu Kiwior nadaje się tylko na wypożyczenie a teraz gadka pierwszy skład i Holding out.
Prawdą jest to że wczoraj po 3-0 Zine powinien Tierney zmienić.
Od kilku meczów Zina jest tragiczny w obronie i właściwie prawie wszystkie bramki idą przecież z jego strony. Przydałby mu się zimny prysznic.
Mówimy o przesuwaniu White do środka bo jest Holding, a ja jestem ciekaw i uważam że inaczej by to wyglądało i Kiwior-Holding mogliby uciągnąć gdyby za Zine wychodził Tierney. Każdy pilnuje swojej pozycji, Ukraińca trzeba asekurować.
Jeśli kontuzja Gabriela okaże się faktem a gość ogarnia 2 pozycje i Zina będzie grał to dopiero będziemy dostawać po d... bramkami

Komentowany temat: Wrócić na właściwe tory w derbach: Arsenal vs Chelsea 02.05.2023, 23:13

@danielosik napisał: "Chyba nikt nie jest dzisiaj zadowolony z tego meczu pomimo wygranej, no nic czekamy na wywiad z Arteta ws. Gabriela"
Cóż poczytaj komentarze, wyraziłem swoją opinię, dałem kilka błędów i mam komentarze w stylu "co ty pier..." "dominacja"

Komentowany temat: Wrócić na właściwe tory w derbach: Arsenal vs Chelsea 02.05.2023, 23:11

@Elastico07 napisał: "Eksperymentem nazywasz to co już widzieliśmy? Jedynym eksperymentem to był Kiwior w podstawie od początku"

Tak"

Zawsze mogłeś wybrać Holdinga którego nikt tutaj nie chce w podstawie widzieć :D @Ups147 napisał: "no statystyki, bo jednak jak mówisz o dominacji Chelsea to chyba tam powinna być różnica. Oddaliśmy I'm piłkę, ale oni nie wiedzieli co z nią zrobić. Dla mnie mecz pod pełną kontrolą, wygrana 3:1, a mogło byc i wyżej. Nie ma co szukać dziury w całym ;)"
Oddaliśmy piłkę i się za nią jak głupi nabiegaliśmy. To nie jest pełna kontrola. Mówimy o drużynie która walczy o utrzymanie, inne drużyny by nie wybaczyły naszych błędów.
Dobra kończę. COYG! Dopóki piłka w grze

Komentowany temat: Wrócić na właściwe tory w derbach: Arsenal vs Chelsea 02.05.2023, 23:07

@Elastico07 napisał: "My w 15m drugiej połowy stworzyliśmy więcej niż chelsea przez 5 meczów"
Chcesz porównywać kogoś kto walczy o mistrza z kimś kto jest w strefie spadkowej? Ja wyraziłem tylko swoją opinię że powinniśmy kontrolować drugą połowę, straciliśmy bramkę, straciliśmy sporo sił, kontuzję złapał przez to Gabriel.
Skoro ten mecz był taki łatwy to dlaczego nie daliśmy dużo wcześniej minut rezerwie? Czemu tak późno wszedł Tierney? Czemu nie wyszedł ESR wogóle?
Tierney powinien wejść dużo wcześniej, znów Zina zawalił bramkę. Powinniśmy dawać minuty takim graczom jak ESR - dać odpocząć Odegaardowi, wpuścić wcześniej Nelsona.
Graczom z ławki również potrzeba minut aby się rozgrywać, rozkręcić a Tierney i ESR takimi graczami są że oni nie wejdą z buta tylko potrzebują minut. A meczy jeszcze mamy kilka do rozegrania, lepiej takiego gościa ograć aby grał lepiej niż ma nagle wejść z buta.
Aczkolwiek gratuluję zwycięstwa. Nie wiem może ją ślepy jestem, eksperci mówią że druga połowa Chelsea, sam Martin mówi że w 2giej połowie był bałagan, no ale ok....

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady