Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 35621 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 664 z 891 (komentarze od 26521 do 26560):

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 18:22

@enrique napisał: "Na jakim kanale jest dzisiejsza transmisja ?"
Chyba tylko stream, w eleven jest utd vs westham i i chelsea vs av

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 15:58

Zamawiał ktoś z was koszulkę z Arsenal Direct? Jeśli tak, to ile czekaliście na dostawę? Ja zamówiłem 9 dni temu, dostawa miała być niby do 10 dni roboczych, jest jeszcze czas, ale żadnych nowych informacji o zmianie statusu nie dostaje. Myślałem, że dotrze na derby, ale raczej lipa :/

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 12:19

@Bart1313 napisał: "Juve nie ma kasy jak wiele dużych klubów. Nie wiem czy zauważyłeś jak kupowali Manuela Locatelliego. Ponoć straszne kombinacje "alpejskie", jakieś raty na 5 lat i tym podobne rzeczy."
Zauważyłem, ale nie potrzebujemy ich szrotu w zamian za nasz ;)

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 12:04

@Bart1313 napisał: "Na stronie juvepoland znalazłem taki artykuł "Szykuje się wymiana z Arsenalem?"Weston McKennie za Czakę. Co wy na taki ruch??"
Nie trzeba wymiany, niech biorą po prostu za te 25 baniek i z glowy ;)

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 12:03

@mruw napisał: "ja jeszcze bym chciał Martinellego w akcji poogladac. W PL sie czesto gubi, ale chlopak ma niezwykłą umiejętność karania slabszych obroncow za bledy, przez co ze słabszymi zespolami czesto prezentuje sie bardzo efektownie."
Dobrze byłoby go zimną nawet wypożyczyć do klubu z PL, gdzie miałby pewne w miarę minuty.

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 12:02

Juventus are interested in signing Granit Xhaka in January and could offer United States midfielder Weston McKennie in exchange who is deemed ‘under appreciated’ by the Serie A side [@cmdotcom]. https://t.co/UADNGHSc9p

Źródło bez szału ale iskierka nadziei się tli ;)

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 11:37

@Matelko napisał: "Orientuje się ktoś jak Omar Rekik oraz Mika Biereth prezentują się w naszej akademii? Mam nadzieję, że obaj oraz Charlie Patino mają szansę na przebicie się do szerokiej kadry pierwszego zespołu (w niedalekiej przyszłości)."
Mika chyba nawet hattrick w meczu z U23 Chelsea ostatnio, i dość chwalony. Rekik złapał czerwo w tym meczu ;)

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 11:00

@bizooon napisał: "Cześć, co robiłeś jak tu nie pisałeś?"
Walczył o Polskę ;)

Komentowany temat: Po trzecie zwycięstwo z rzędu: Arsenal vs AFC Wimbledon! 22.09.2021, 10:54

@illpadrino napisał: "Czekam na Patino w składzie.

Skoro taki kozak to powinien zagrać od początku do 60 minuty i pokazać na co go stać."

Dziś może nie tylko on dostanie szansę, generalnie spoko okazja dla młodych, ponoć Akinola też robi wrażenie, wczoraj widziałem na yt Wheatley opowiadał o naszych u23, którzy wkrótce mogą dostawać więcej szans. Oby jak najdłużej w Carabao grać i będą łapać minuty :)

@M4rcin napisał: "Podobno beszczel nie żyje"
Na pewno nie żyje... Szkoda chłopa, za wcześnie, 37 lat..

@Reamoner napisał: "Miśki kotki bombelki moje ... jak się zapatrujecie na karnego dla burney w sobotę? Bo dla mnie tak pół na pół jednak vydra potyka się o noge aarona, no ale widać że szuka kontaktu... może wreszcie limit pecha się wyczerpie i sędziowie będą oglądać na varze nasze sytuacje i podejmować dobre dla nas decyzjie a nie tylko nas krzywdzić."
Wcześniej Ramsdale trąca piłkę, nie ma karnego.

@Lamoreaux napisał: "Jeszcze w niedalekim odwodzie jest ten słynny Charlie Patino.
W ustawieniu 4-3-3 na pozycję pomocników mamy Ode, ESR, Partey, Lokonga + Xhaka, Elneny czyli 6 zawodników plus AMN no i ten Patino
W lecie pozegnacsie z darem Nilu i miec naturalne zastepstwo w postaci Charliego, wowczas zosyalby tylko Xhaka"

Elneny, Xhaka out, Patino, Bissouma in i git ;)

@ronczo napisał: "Moim zdaniem Lokonga ma papiery na świetnego grajka. Już teraz widzę go obok Thomasa.

Może troche na wyrost, ale uważam, że to będzie nasz najlepszy transfer z tego lata."

Jest po prostu mobilniejszy od Xhaki, do tego lepsza technika i dość pewnie gra, ale zobaczymy jak z biegiem sesonu nowi będą się prezentować, bo to za mało, by wyciągnąć jakiekolwiek wnioski. Po prostu Lokonga nie ma rywala godnego na tą chwilę i dlatego mamy takie odczucia między innymi ;)

@Kredens napisał: "jakbyśmy tego Xhake opchneli do Romy to jeszcze bardziej bym wierzył :)"
Może zimą ;) mam nadzieję że będzie jednak jakimś cudem rezerwowym, bo Lokonga całkiem dobrze wykorzystał szansę i gorszy na bank nie jest.

@Lamoreaux napisał: "A ja powiem dość odważnie, że LE jest w zasięgu i nawet miejsce 5.

Top czwórka jest nieruszalna i moim zdniem najsłbszy zespół z top-4 bedzie mial 12-15 przewage nad 5"

Póki piłka w grze, to i top4 mozliwe, trzeba tylko punktować i grać z każdym meczem lepiej. Byle już kontuzje nam odpuściły i Xhaka nie odwalał, no chyba że jakaś czerwona w wygranym i tak meczu ;)

Bellerin się rozkręca ;)

@losnumeros napisał: "Zroszona murawa w słoneczny dzień to dobry pomysł, jednak jak pada deszcz to piłka zachowuje się inaczej."
Przy ulewie może inaczej, jak tylko pada nie robi różnicy profesjonalistom. @chicken1990 napisał: "A jak słyszę wypowiedzi trenera Feyenoordu, że Nelson mimo regularnych treningów w Arsenalu ma problemy z przystosowaniem się do intensywności treningów w Holandii to zapala się czerwona lampka, że coś nie gra bo gdzie Eredivisie a gdzie Premier League."
Było to sprostowane, przez tego samego trenera ;)

@zdyp napisał: "nast.kolejce NLD. dzieki Bogu murawa bedzie..............
............... idealna?!"

Jak zawsze na Emirates ;)

@losnumeros napisał: "Kotek masz rację, grałem w piłkę i się na tym nie znam."
No bez obrazy, ale wydaje mi się, że na temat boisk masz średnia wiedzę, bo ktoś kto nie gra i patrzy na "stadiony" choćby 5 ligi i PL widzi kosmiczna przepaść. Bez obrazy, ale twoje granie na mokrym nijak ma się do profesjonalnego ;)

@losnumeros napisał: "Ja na samym początku nic nie wspominałem o dziurach na boisku, tylko o tym, że odbicie piłki różni się na suchej i mokrej murawie.."
Noo i mówisz mi że jest nieprzewidywalna na mokrej, ale w twojej skali z klepiska być może ;) oglądasz premier league i inne ligi zapewne i chyba widzisz jak piłka śmiga po zroszonej murawie w różnym stopniu... Obejrzyj powtórkę meczu najpierw, serio....

@chicken1990 napisał: "Co do boisk. Powiem tak, gram w okręgówce, mamy całkiem przyjemne boisko. Przed każdym meczem zraszamy murawę, w przerwie podobnie. Jednak i tak ta wilgoć się nie utrzyma przez te 45 min."
Ale zraszacie, żeby ta piłka lepiej smigala tak? Tym bardziej na wielkich stadionach zraszaja odpowiednio, ale gdy pojedziesz na boisko rywala i nie zrosi ( zakładam że jesteś obiektywny) a jesteś przyzwyczajony do szybkiej gry, to gra Ci się tak samo? City graloby swoje, ale Zaryzykuje stwierdzenie, że również miałoby sporo strat na takim boisku ( pomijam jakość zawodników) , bo tak samo grają po ziemi, jak Lfc, utd, nawet Leicester. Tak czy siak nadal poza 1 użytkownikiem który widział skrót nikt się nie wypowiedział i zastanawiam się czy ktoś w ogóle mecz oglądał, czy może livescore i tu na gorąco komentowali;)

@Ups147 napisał: "Wystarczająco długo oglądam ale i grałem, ale murawa to nie jest żadne usprawiedliwienie zrozum to xd nie wierzę, że gdyby zamiast nas tam dzisiaj grało City to by nie grali swojej piłki. Tylko że my nie mamy żadnego wypracowanego stylu, większość akcji mam wrażenie że wychodzi nam przypadkiem. I czy to będzie nasze boisko czy inne to gówno się zmienia.Nie wiem czemu dla Ciebie każda krytyka to jest "płacz"."
Ziom, zrozum, że ja nie uważam tego za główna przyczynę słabej gry, a jedynie zwróciłem uwagę na zachowanie piłki. Uważam że na naszym stadionie tych błędnych przyjęć by nie było i z całym szacunkiem, nie porównujmy grania amatorsko, do stadionów świata ;) przecież to widać jak piłka śmiga, a jaka kopanina jest choćby w 5 lidze polskiej ;) to inaczej zapytam, jak Arsenal grał w LE, na stadionach gorszych od ekstraklasy i męczył się niemiłosiernie, to dlaczego wtedy było narzekanie na murawę, gdzie wręcz prawie błoto było? Ciężki mecz był z Burnley, daleki od oczekiwań, ale udało się wyrwać 3 pkt i to najważniejsze, zlejemy ich na Emirates :D

@chicken1990 napisał: "Jest takie powiedzenie ch.... baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Piłkarze rozgrzewają się na takiej murawie, widzą jak się piłka zachowuje więc biorą na to poprawkę. I to robią kopacze na poziomie okręgówki a piłkarz w Premier League ma z tym problem?
Burnley się nie bało, bo niestety obecnego Arsenalu nikt w Premier League się nie boi. I nie popadajmy w hura optymizm bo wygraliśmy po 1:0 dwa mecze. Bo dzisiaj Norwich wyłapało 3:1 u siebie z Watfordem."

Ale nikt nie popada w hurraoptymizm, i nikt nie uważa tego za usprawiedliwienie. Ja po prostu zauważyłem dziwne zachowanie piłki i zapytałem czy Ci co oglądali też to zauważyli :) po czym taki los mi pisze o dziurach na jego boisku i tym jak woda wpływa na grę, gdzie to dwa inne światy. Mecz z Burnley było wiadomo, że będzie ciężki u nich, od dłuższego czasu takie są, ale są 3 pkt. Natomiast nie zgodzę się z tym, że dla tych najlepszych, murawa nie ma znaczenia, bo jednak ma i wyniki wtedy zaskakują dość często.

@losnumeros napisał: "Wolę grać na sztucznej i prostej murawie, niż na swoim stadionie gdzie są dziury i nie wiesz jak piłka się odbije. Gdy murawa jest mokra, to musisz dobrać odpowiednia siłę podania, bo jak podasz za mocno to piłka dostanie poślizgu i lipa z akcji. Mi nie musisz tłumaczyć takich rzeczy, tłumacz to piłkarzom AFC i sobie."
Chłopie o czym Ty gadasz :D nie ma o czym rozmawiać jednak, bo ja nie gram w żadnej i kumam zależności, a Ty porownujesz jakieś pole z murawą ;) co gorsza uważasz, że wilgotną murawa jest nieprzewidywalna dla zawodników. Mówiłem, ulewa, śnieg mogą spowolnić piłkę ale nawilżona murawa pomaga a nie szkodzi ;)

@TlicTlac napisał: "United ostatnio (a raczej wszyscy angielscy eksperci) narzekało na murawę w Bernie - bo była po prostu sztuczna."
No niestety ma to po części wpływ, bo YB gra regularnie na takiej, a utd nie. Piłka inaczej " chodzi" co daje przewagę gospodarzom, mimo że i tak beka, to na normalnej nawierzchni raczej utd w 10 powinno i z Ogs ich pyknać, tu się nie udało. W PL są widełki odnośnie długości trawy, wątpię że są co do wilgotności trawy, ale nie bez powodu jest polewana murawa, bo logiczne, że szybsza jest piłka. Inna sprawa to oberwanie chmury nawet nad takimi stadionami, gdzie drenaż nie wyrabia.

@losnumeros napisał: "Synek mokra murawa bardziej przeszkadza w grze, niż pomaga. Grałeś kiedy w piłkę, na jakimś poziomie?"
Czy Tobie wszystko trzeba tłumaczyć tak od A do Z? serio? Czy zwyczajnie nie pasuje Ci do narzekania, to że wspomnialem o murawie? Sugerujesz że polewanie murawy na największych stadionach, jest po to by utrudniać grę? Serio? Bie grałem na żadnym poziomie, ale grałem na " boiskach" Gdzie grały okregowki i uwierz mi, to że taplasz się w błocie na takich " stadionach" Gdzie stoi woda nijak ma się do stadionow w PL i innych ligach, a jak ciut oglądasz piłkę to wiesz, że choćby granie na sztucznej nawierzchni sprawia problemy drużynom, które na codzień na takich nie grają. Nie jest to usprawiedliwienie, ale ma wpływ na grę.

@chicken1990 napisał: "To co ta piłka robiła? Oglądałem obszerny skrót i nie widziałem żeby zagrana po ziemi skakała na wysokość kolan. I wątpię, żeby Burnley bało się Arsenalu Artety aż tak by murawa była źle przygotowana. Niestety już Wengerballa od dawna nie gramy i się na to nie zanosi."
Burnley nie bało się, bo grało głównie górą, i chciało nas do tego zmusić, bo ewidentnie mają w tym przewagę. Piłka zwalniała przy normalnym podaniu, gdy spadała z góry na murawę odbijała się całkowicie inaczej niż na mokrej murawie, obejrzyj powtórkę meczu, nie skrót to przede wszystkim :)

@Ups147 napisał: "Dla mnie to mogli nawet przegrać, ten sezon i tak pewnie będzie słaby, ale żeby chociaż jakiś zalążek stylu było widać, my gramy jakby oni się widzieli raz w tygodniu i to 10 min przed meczem, a nie trenowali codziennie. I gadanie że murawa zła jest śmieszne, bo my w drugiej połowie się praktycznie tylko broniliśmy, cofnęliśmy się jak jakiś beniaminek w meczu na Anfield też dlatego że murawa była zła ?? Oprzytomniej. Śmiejesz się z grania w stylu Burnley, ale oni mają chociaż jakiś styl.."
Tak, broniliśmy i mamy 3 pkt. Nie wiem ile oglądasz PL i ogólnie meczów, ale odpowiednio mokra murawa daje drużynom technicznie lepszym przewagę, natomiast Burnley takiej nie potrzebuje do swojego stylu. Łatwo tam nam nie było od dawna, a dziś wymęczone, ale jest zwycięstwo. Po słabym starcie sezonu, takie cierpienie zakończone sukcesem może wyjść na plus, no ale coś mi się wydaje, że ludzie tutaj nie chcą wygranych,a jak już chcą, to chyba zawsze takich z posiadaniem 80:20 i 50 strzałów na bramkę, bo jak jest 1:0 to fart, jak będzie 5:0 ale nie z top6 to " słaby rywal" i tak zawsze coś do płaczu się znajdzie ;)

@losnumeros napisał: "To twierdzisz, że murawa W Burnely wyglądała tak samo jak na poziomie 6/7 ligi polskiej?"
Nie, ale za to twierdzę, że Ty nie kumasz analogii...

@enrique napisał: "O ile dobrze pamiętam, dokumenty z FA mówią że murawa jest sprawdzana na kilka godzin przed każdym meczem i potem bezpośrednio przez sędziego przed jego rozpoczęciem.
Skoro stan murawy został zaakceptowany i spełniał minimalne wymagania to o czym chcesz tu dyskutować ?"

Minimalne nie znaczy optymalne, od dziś oglądacie PL? Bo to pierwszy raz gdy słabsze drużyny np słabiej polewaja murawę, żeby utrudnić rywalowi grę? Przecież ja nie piszę, że to powód słabego meczu, ale takie błędy w takiej ilości, tyłu zawodnikom się nie zdarzają, a losnumeros mówiąc o słabym wyszkoleniu technicznym zawodników w AFC się jedynie ośmiesza, a lepsza murawa niż w ekstraklasie, nie oznacza że jest dobra. Czy serio uważasz, że tak proste piłki jak dziś, tacy zawodnicy psuli celowo lub są złe wyszkoleni technicznie? Burnley grało górą, oczywiście że gniotło nas z 20 min pod koniec 2 połowy, ale jestem pewien, że jakby ta piłka ślizgała się tak jak na Emirates, to dostaliby po kontrach z 3/4 gole.

@losnumeros napisał: "Czyli nić się nie mieniło w naszej grze, ale niektórzy nie widzą w tym wyniku naszych błędów, tylko narzekają na złą murawę."
Jakbyś czytał że zrozumieniem, to byłoby fajnie, ale do tego musiałbyś oglądać mecz i wtedy się wypowiedzieć. Albo nie oglądałeś i musisz nadrobić, albo palisz Jana, żeby sobie popłakać. Włącz powtórkę i zobacz sobie jak piłka się często zachowywała, i zrozumiesz moje pytanie o murawę. Gra, grą, nie zachwycała, ale jechanie Saki i mówienie o jego upadku, bo źle przyjął, piłka się nie słuchała, jest daremne, bo na Emirates by panował nad nią w pełni. Powiedz mi poza tym, czy ostatnie mecze z Burnley u nich to były łatwe wygrane? Są 3 pkt, gra średnia, ale najważniejsze, że wygrana, tam i najwieksi mogą się męczyć, ale oczywiście teraz zwycięstwo to mało, i muszą być takie po 5 do 0, żeby narzekacze przez 2 kolejki nie płakali :D

@losnumeros napisał: "To ja też w A klasie mam prawo narzekać na zły stan murawy."
I tak i nie, bo grasz na niej co kolejkę, ale na lepszej graloby Ci się łatwiej, chyba że grasz w stylu Burnley i braki techniczne to nie masz co narzekać ;)

@losnumeros napisał: "Najlepiej narzekać na sędziego, murawę, rywali itp. To oni są winni takich słabych wyników AFC"
Skoro nie oglądałeś, to nie komentuj :) natomiast jeśli chodzi o murawę, obejrzyj powtórkę meczu, bo ewidentnie piłka robiła figle, no ale wiem, nie pasuje do narracji narzekaczy ;) zapytałem ludzi o zdanie, ale nikt się tu nie wypowiedział, bo zapewne skupili się w trakcie meczu na komentowaniu i płaczu tutaj, a nie na samym meczu ;)

@arsenallord napisał: "Stan murawy to tłumaczenie słabych i Wengera"
Tak? A ja uważam, że ma wpływ na grę i dziś ewidentnie była przygotowana kiepsko, jeśli chodzi o jej " szybkość " nie sądzę że przypadkiem.

@enrique napisał: "Nie kojarzę by Martinelli się "stoczył", nie słyszałem o jakimkolwiek przypadku braku profesjonalizmu z jego strony - Martinelli potrzebuje minut i rytmu, może dobrym pomysłem będzie wypożyczenie do klubu w którym POGRA i to REGULARNIE, bo znając Artetę jak w kolejnych 10 meczach (pomijając Wimbledon) zaliczy więcej niż 60 minut to będzie cud."
Wypożyczenie do klubu z PL gdzie gralby w podstawie byłoby bardzo dobrym ruchem.

Panowie, ale tak poważnie, czy ktoś zauważył dziś, że te niedokładności, w dużej mierze wynikały ze stanu murawy ( wspomniał o tym White dziś) i oczywiście, że powinni to wziąć pod uwagę, ale nawyków ot tak nie da się zmienić, a Burnley u siebie tym bardziej liczy na fizyczną grę, górą, do której chciało nas zmusić? Jechany jest Saka, ale cała nasza drużyna robiła gafy, co nie przydarzało się Burnley, bo mieli idealne warunki pod siebie. Czy widzieliście nasze kontry i gdy wydawało się że będzie patelnia, przy podaniu piłka zwalniała, lub podawali za mocno... Ja rozumiem wasza niechęć do Arsenalu i woda na młyn takie błędy, ale chyba każdy wie, że nasi piłkarze, nawet w dramatycznej formie, zjadają drewniaków z Burnley i nawet przy graniu na zwolnienie, takich błędów by nie robili..

@arsenallord napisał: "White to nie wiem czy z 20 mln jest wart"
A to wciąż dużo więcej, niż warta jest twoja opinia ;) bez spiny, taki żarcik przy sobocie, aczkolwiek za wcześnie na jakiekolwiek opinie o którymkolwiek z transferów ( może poza Odegaardem, bo pół roku już tutaj był), bo jest to po prostu bez sensu na tą chwilę

@Matelko napisał: "Jak zagrał nasz samuraj?"
Bardzo dobre zawody.

Ben White on the penalty call: “It was really, really dry out there today and my pass back didn't get there at all. Luckily Aaron came to save me.” [Via https://t.co/cEAo5wCw9s]

Burnley vs. Arsenal stats:

Headed clearances -
• Ben White 6/6 (most on the pitch)
• Kieran Tierney 3/3
• Gabriel Magalhães 3/3
• Thomas Partey 3/3
• Takehiro Tomiyasu 2/2

Aerial duels won -
• Gabriel Magalhães 4/10
• Ben White 4/7
• Takehiro Tomiyasu 4/4

#afc https://t.co/gSjOrMRm4u

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Chelsea 16.03.2025 - godzina 14:30
? : ?
Manchester United - Arsenal 9.03.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool29217170
2. Arsenal27159354
3. Nottingham Forest28156751
4. Manchester City28145947
5. Chelsea27137746
6. Brighton281210646
7. Aston Villa29129845
8. Newcastle27135944
9. Bournemouth27127843
10. Fulham28119842
11. Crystal Palace28109939
12. Brentford281151238
13. Tottenham271031433
14. Everton28712933
15. Manchester United27961233
16. West Ham27961233
17. Wolves28651723
18. Ipswich28381717
19. Leicester27451817
20. Southampton2823239
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2517
E. Haaland203
A. Isak195
C. Wood183
B. Mbeumo154
C. Palmer146
Matheus Cunha134
Y. Wissa132
O. Watkins126
J. Kluivert125
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady