Komentarze użytkownika Garfield_pl

Znaleziono 38452 komentarzy użytkownika Garfield_pl.
Pokazuję stronę 786 z 962 (komentarze od 31401 do 31440):

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 15:06

@Dziadyga napisał: "Co do Garfield@ to juz szkoda Ciebie komentowac.Naiwniak w kazdym wzgledzie.To Ja mam sie zgadzac na perfine TRUCIE organizmu,bo leniowi nie chciało sie zlecic dodatkowych badan czy wziac wymazu i poczekac czy to zapalenie jest wirusowe czy bakteryjne? Antybiotyk truje i to juz jest ostatecznosc a tak miałem np wirusowe a przeciez nie moge sam sobie sprawdzic czy zlecic badan i zobaczyc jakie mam,a przy wirusowym nie musiałbym brac antybiotyku,obciążać swojego organizmu juz na przyszłość,tylko spokojnie w tydzien bym to wyleczył jak to przy wirusowej chorobie.Każdy głupek mógły wypisac antybiotyk,jesli by miał możliwość,a Ja licze,ze jak ktos jest lekarzem to fachowcem i powinien chyba wiedziec wiecej ode mnie tak? A tego od lat nie widziałem podczas przychodzenia do POZ."
A czy wiesz, że możesz zmienić lekarza, skonsultować dodatkowo, żeby zweryfikować diagnozę? Auto też naprawiasz u mechanika tego samego, nie sprawdzając u innych czy czasem Cie nie rzeźbi? Jaki normalny kraj masz na myśli? Bo wiesz, że nie tylko w pl w obecnej sytuacji są teleporady w pierwszej kolejności? Nawet w krajach gdzie służba zdrowia jest w czołówce światowej? A może to zwyczajnie Ty jesteś naiwny i łykasz wszystko z neta, bo wg Ciebie tam są specjaliści, a każdy może założyć fartuch i bzdurzyć na yt, a Ty powtarzasz dalej, nie weryfikując nawet czy typ ma jakiś tytuł itd? W ogóle brakuje Ci argumentów i piszesz o naiwności?zdecydowanie wierzę bardziej lekarzom z tytułami niż twoim ekspertom, bo po prostu jest to poparte latami ich doświadczeń, wiedzy itd. Może to i naiwne, ale jak mi coś dolega, to idę do lekarza, z zaufaniem, że mi pomoże i w każdej grupie są też Ci chytrzy i leniwi. Tak samo jakbym miał sprawę w sądzie pójdę do prawnika, a nie będę sam się bronił bo zwyczajnie nie znam się na tym. I o ile prostsze naprawy w domu, czy samochodu mogę się bawić popierając się yt, gdy wiem że konsekwencji z tego nie będzie i nie stworzy zagrożenia dla innych, o tyle grubsze sprawy zostawiam specjalistom. Powiedz mi tylko, bo chyba nie napisałeś, jakie masz wykształcenie? W jakim kierunku, medycznym?

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 14:21

Jutro klepiemy Fulham i już tylko 7 pkt do 4 miejsca :D

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 14:14

Ale Fabian ma dziś kiepski dzień.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 14:14

@Mickeylo: oczywiście, że zdaje sobie sprawę, ale tak czy inaczej w większym stopniu to ogranicza rozprzestrzenianie się wirusa, niż nie stosowanie tego w ogóle. To jak z jazdą pod wpływem alkoholu i narkotyków, nie powinno się, ale są idioci, którzy myślą że są wtedy mistrzami kierownicy.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 14:07

Mówiłem że pachnie golem :D

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 14:05

Nie zdziwi mnie wygrana dziś Newcastle, póki co więcej groźnych akcji zrobili.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:57

@KapitanJack10 napisał: "Ludzie plusują ljunberga. Co za czasy.."
Tylko za część o covid ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:54

@ljungberg77: poza teamEmery oczywiście ;) kiedyś i to zrozumiesz i przejdziesz na jasną stronę mocy o nazwie "COYG" ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:53

@ljungberg77 napisał: "Serce mnie kłuje jak widzę jak ludzie lekceważą ten covid19. Z dobroci serca zakładam, że to zwyczajna głupota podyktowana głownie wiekiem i brakiem doświadczenia z tą chorobą. Masę ludzi jeszcze zginie na tej planecie a miliony 20-30 latków będą, o czym się jeszcze tak głośno nie mówi, w dupie po bezobjawowym "przechorowaniu". Neurologicznie i wydolnościowo ten wirus okalecza strasznie i to dożywotnio i sporo pyskaczy też tego doświadczy.
Możemy się kłócić o Arsenal (w półfinale #teamEmery ;)) ale serio bądźmy rozsądni i stosujmy się do rygorów."

Chyba pierwszy twój komentarz z którym zgodzę się w 100% ( o ile to nie sarkastyczne podejście z twojej strony) i dlatego waham się czy dać plusa ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:35

@Mickeylo napisał: "Rece mam nadzieje tez dezynfekujesz przed każdym wejściem do sklepu i po wyjściu?"
Nie zawsze, to oczywiste, jak wiele osób, ale większe zagrożenie stwarza wydychane powietrze niż dłonie nie zdezynfekowane. Nie da się zwyczajnie o wszystkim myśleć, ale w miarę możliwości staram się ludzi nie narażać, natomiast żyje jak żyłem przed pandemia, jedynie te zamknięte sklepy mi ciut czasem utrudniają życie, ale te parę tyg już wytrzymam :)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:22

@Dziadyga napisał: "Ja nie wiem co robić,Ja tylko sugeruje tak jak Kuna i kilku innych,ze respirator nie pomoze(jest mowione,ze nawet 80% pacjentów jak tam trafia to koniec)"
Bo panie ekspercie, często tacy jak Ty tam trafiają, którzy twierdzą, że to nic, uleczą się sami a potem już za późno jak trafiasz z ostrym zapaleniem płuc, to już pozostaje respirator i nadzieja, że może się uda. Serio, nie wiem też dlaczego, ale wydaje mi się że chyba u Ciebie jest w miejscowości taki problem z rodzinnymi, itd, bo mój tata, czy teściu w ostatnich tygodniach regularnie chodzą do różnych lekarzy, mają zabiegi, badania, i nawet gdy teściu źle się poczuł, trafił do szpitala, nikt mu covid nie przybił, ogarnęli zapalenie którego dostał, i wrócił do domu. Tak jak mówię, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka. A spójrz sobie w zasadzie na to ile starszych osób do lekarzy przed pandemia chodziło sobie pogadać? Wpuść takich teraz na poczekalnie, żeby się pozarażali... Teleporada jest do wstępnej diagnozy, a jak są poważniejsze objawy, lekarz odpowiednio reaguje, ale skoro twierdzisz inaczej, to może ty na wizytach u lekarza ich pouczałeś jak Cie leczyć i nie pykło?

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:15

@Paul77 napisał: "mówisz że w Polsce lekarze są nie douczeni. W Anglii niczym się Tobą zajmą jak należy, to dostaniesz paracetamol. Dopiero potem gdy nie pomaga, to chyba s reagują. Wszędzie jest to samo."
Tak jest też w Holandii, a powód prosty, lekarze bardzo dobrze potrafią przefiltrować chorych od symulantów, a jeśli jesteś chory, idziesz dalej, robią raz dwa badania, i kierują do specjalisty, szczerze mówiąc nie wiem, czy w ogóle tu są prywatne praktyki, bo nie spotkałem się z taką opcją. W Polsce służba zdrowia jest zaniedbana od lat, natomiast lekarzy mamy całkiem dobrych, no ale przecież na pewno dla dziadygi, te przeszczepy różne itd., to na pewno symulka w tv, ukartowane, nie może to mieć miejsca w pl.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:12

@Dziadyga napisał: "I na zakonczenie dodam,że nasi lekarze są totalnie niedouczeni i mócie co chcecie.Ale na dowód tego wystarczy spojrzec na typowe błahostki których nie potrafią dobrze zdiagnozować,lub na KAŻDĄ dolegliwość przepisują antybiotyk :) Co by nie było to antybiotyk i antybiotyk.Nie potrafili pobrac głupiego wymazu by sprawdzić czy np stwierdzone zapalenie oskrzeli(które czesto miałem) czy jest to wirusowe czy bakteryjne..Taki wynik byłby po dobie ale nie,ANTYBIOTYK! i tak doorobiłem swój organizm,ze teraz olewam wszelkich konowałów,bo inaczej nie da sie ich nazwać.Dlatego tym bardziej nie wierze im nt tej pandemii itd"
Przepraszam, że zapytam, jakie masz wykształcenie? Czym się zajmujesz? Czyli po co nam służba zdrowia? Odmówisz pomocy z ich strony, gdy podupadniesz na zdrowiu? Serio gościu takie głupoty piszesz? Wiadomo, że w każdej grupie społecznej, zawodzie trafi się % tych złych, ale jak ja czytam takie komentarze, To serio, mam nadzieję, że jak będzie Ci potrzebna pokoc, to jej odmówisz, i zrobisz miejsce dla tych mądrzejszych. Ja pier.... I założę się że cała swoją wiedzę wyczytałeś na niezależnych fanpage na fb, w yt i tam jest prawda objawiona...

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 13:03

@Dziadyga napisał: "Czyli Prof Kuna też w takim razie zapewnia rozrywke w takim razie.Wole być w gronie Prof Kuny w takim razie niż jakiegoś anonima.Znajdz wywiady Kuny i kilku innych inteligentnych profesorów nt respiratorów,nikt nie powiedział tego wprost,ze zabijają,Ja przeciez tez nie,ale miedzy wierszami sugerują,że One nie pomagają nic."
Powiedz mi ekspercie w takim razie, jak ratować kogoś, kto nie może oddychać, nie używając respiratora? Ty serio myślisz że podpinają każdego? Czyli załóżmy masz wypadek ciężki, nie jesteś w stanie oddychać sam, to co podpinają Cie żeby Cię dobić, czy jednak spróbować uratować Ci życie i dotlenić mózg? Ciekaw jestem serio skąd wy taka wiedzę czerpiecie i podważacie lata nauki i doświadczenie ludzi w tym zakresie wykształconych. Czy jesteś jednym z tych co uważają tego ziębe za lekarza i cudotwórcę? Gościa który łupie zdesperowanych ludzi, łapiacych się wszystkiego by wygrać z chorobą, twierdząc że uleczy ich witaminą C lewoskretną? :D

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 17.04.2021, 12:54

@johnnycage1909 napisał: "wiesz, że żeby maseczki przestają działać po 30m użytkowania i powinno się je wymieniać? Jestem ciekaw jaki % procent ludzi w Polsce to robi. I nie argumentuj mi "Ja zmieniam" albo "w mojej rodzinie wszyscy zmieniają" bo w to nie uwierzę". Z resztą nie wszyscy noszą chirurgiczne.
Ponadto co Ci da maseczka, przez którą nawet Bąk z dupy przechodzi, a niby ma blokować emisję wirusa ?"

Wiesz, że to wybór ludzi czy zmieniają je zgodnie z zastosowaniem? Ja sam nie zmieniam, używam tylko w sklepach, bo na świeżym powietrzu nie na w Holandii obowiązku, więc zakładam tą samą kilka razy, wiedząc doskonale, że sam tym ryzykuje. Natomiast to że bąk przejdzie, nie zmienia faktu, że w większym stopniu maseczka ogranicza w obie strony ilość wirusa, więc nie mam problemu założyć żeby w jakimś stopniu to ograniczyć. Zapominasz jeszcze o tym,że maseczka musi przypuszczać też powietrze, byś miał jak oddychać, no ale może to przeoczyłeś ;) zwyczajnie jeśli każdy użyje maseczki w sklepie, to ograniczy to w sporym stopniu ryzyko zarażenia, ale nie oznacza że wyeliminuje całkowicie. To trochę jak filtr powietrza w samochodzie, nie zakładasz?

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 23:35

@Dziadyga: ale w czym Ci przeszkadza założenie na kilka minut maseczki jednorazowej, zabije Cie?chirurdzy w takim razie powinni wyginac już dawno... Na świeżym powietrzu, gdy jesteś sam oczywiście że to bezsens, w tłumie już prędzej ma sens, ale założenie w sklepie, żeby właśnie nie narazić czyjejś banci, dziadka, ojca, to aż taki problem? Umrzesz od tego? I tak zaszczepię się, jak trzeba będzie zrobię sobie paszport, w żadnym stopniu nie czuje się przez to ograniczonu, ani kontrolowany. Nie mam nic wielkiego do ukrycia, a jeśli chodzi o wolność, to skoro jej chcesz to wywal tel, smartwach, kup 30+ letnie auto, wtedy teoretycznie masz szansę być wolnym człowiekiem, bo w czasach tej technologii, to już dawno jesteś przeskanowany. W sumie przesłuchaj sobie O.S.T.R " incognito " tam to fajnie ujął ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 23:29

@Rynkos7 napisał: "Chodzi o taką głupotę działań. Zamykają np. salon fryzjerski gdzie każdy ma swój termin, albo hotel gdzie każdy ma swój pokój, uprzednio przygotowany, wyprane pościele itd. A np. w mojej okolicy działa ogromna fabryka mebli, która zatrudnia ponad tysiąc osób. Tysiąc osób na zakładzie, a ci ludzie potem jadą do swoich rodzin itd. Nie jestem antycovidowcem, żebyś mnie zrozumiał, tylko sposób w jaki walczymy z tą pandemią jest żenujący dla mnie. W mediach dużo osób mówi o tym, że należy wprowadzać krótkie ale twarde lpckdowny, takie że wszystko zamknięte na amen, co wg. mnie wydaję się być logiczne i skuteczne, ale rząd tego nie robi, bo jak plotki mówią boją się reakcji ludzi itd."
Do samej logiki obostrzeń podobnie mam podejście, choć jak mowilem te w pl to pikuś.. Ale choćby w NL do spożywczaka może wejść masa ludzi, ale już do ogrodniczego, budowlanego możesz tylko po umówieniu się, na 20 min zakupów ;) godzina policyjna itp., nie ma złotego rozwiązania, jedynie tak jak pisałem wszystkich zamknąć, ale wyobraź sobie co wtedy by był za dym ludzi ;) u mnie w firmie jest 20 pracowników, połowa miała covid, ale firma hula, bo generalnie pracujemy każdy osobno na swojej hali. Natomiast są firmy większe gdzie pracują setki ludzi, no i właśnie wracają do domu a kontakt wielki. Najlepiej gdyby był po prostu lek, jak na przeziębienia i z glowy, ale jeszcze to potrwa.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 23:21

@Dziadyga: ale ja nie mówię,że trzeba się zamknąć w domu, sam żyje, pracuje, ale nie uważam, że życie innych jest nic nie warte, bo mi również szkoda wszystkich u których są takie dramaty jak piszesz. Dlatego nie rozumiem ludzi, którzy olewajac covid narażają innych tym że nóż pozytywnym wynikiem idą między ludzi, rozumiesz to? Gdyby tylko ludzie nie kozaczyli i założyli ta maseczkę wchodząc do sklepu, itp., to być może wszystko byłoby otwarte, ale niestety właśnie często widzą czubek własnego nosa i nagle ogranicza się im wolność. Gdy nie było lockdownu, to siedzenie w domu takim ludziom nie przeszkadzało, ale jak zamknęli, to nagle wolność, muszą wyjść itd... Ba nawet z maseczkami Krk np. Ludzie chodzili, bo taki smog, ale jak już maseczki obowiązkowe były pierwszy raz na zewnątrz, to skandal, jak to ;) oby wszystko jak najszybciej wróciło do normalności, ale serio, nie ignorujcie tego, i pomyślcie właśnie o innych ludziach, którzy wśród rodziny czy znajomych mogą to zakończyć w najgorszy sposób. Lepiej już dyskutować o klubie, bo zdrowie ma się jedno i powinno się myśleć nie tylko o sobie, czy to dla nas niegroźny wirus będzie, to dla innych być może zabójczy, więc po co mieć potem wyrzuty sumienia?

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 23:08

Totki remis, ograć Fulham i już blisko ich przeskoczenia :) Leeds niech klepnie Live i tabela znów płaska ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 23:05

@Dziadyga napisał: "Bo te obostrzenia to by warte były jakby to był wirus na poziomie eboli czy coś nowego jakby powstało w takim poziomie smiertelnosci,a w obecnym przypadku to najmniejszego sensu nie mają te lockdowny itd,bo zabijają całą reszte ludzi chorych i olewanych."
Ja nie wiem gdzie mieszkasz, ale w moim mieście szpital i ośrodki funkcjonuja normalnie, robią zabiegi itd. A obostrzenia jak mają działać, jak tacy jak Ty je olewają, bo nie ma wirusa, to zakażony idzie na zakupy itd i roznosi dalej. Właśnie w tym problem, że musieliby siła zamknąć wszystkich w domach na miesiąc, co jest niemożliwe, ale ludzie sami powodują zwiększanie obostrzeń, bo nie słuchają z różnych powodów, co zrozumiałe. Nie ma w sumie o czym dyskutować, bo to bez sensu. Oby Ci którzy uważają, że to przesada, nie musieli przeżyć tego na własnej skórze.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:58

@Rynkos7 napisał: "Nie za bardzo rozumiesz co chłopak chce tobie powiedzieć. Ja ogólnie jestem bardzo neutralny i staram się rozumieć "obie strony konfliktu", że się tak wyraże. Mówisz, że masz jakieś ciężkie przypadki koronawirusa itd. Ale jak były jest sezony grypowe to też każdy miał "ziomeczka", wójka, ciotkę, matkę, która złapała grypę i chorowała, co niektórzy może i zmarli. Sam pamiętam kilka lat temu jak grypę miałem to tydzień leżałem jak trup, cały zniszczony. No ale takie są choroby wirusowe. Ja osobiście nie neguje wirusa, ale wk**wiają mnie działania rządu, system opieki zdrowotnej, tego jak wygląda i tego jak rząd podejmuję walkę z pandemią, zobacz jak co chwilę zmieniają się pewne rzeczy. Dzisiaj stwierdzono, że maseczki na świeżym powietrzu nic nie dają. Cały Polsat News o tym teraz trąbi, że doradca premiera czy innej osoby z rządu, która jest medykiem to stwierdziła. A jeszcze niedawno to było takie ważne aby maseczkę mieć na twarzy."
Ale na początku każdy myślał, że to trochę cięższa grypa, i szczerze mówiąc, nikt z moich znajomych czy rodziny ciężko grypy nie przechodził, a może jej nigdy nie miał. i wiadomo, że obostrzenia i środki zapobiegawcze ciężko ogarnąć, ale zdajecie sobie sprawę z tego, że to decyzje dotyczące całego kraju? Że właśnie ludzie, mają różne podejście, a między innymi przez słuchanie pseudoeksperckich filmików na yt i fb, łamią te zalecenia i to się roznosi? I serio to nie tylko w pl. Tak płaczą ludzie jakie to restrykcje, to powiem tyle, że w Polsce to jest ch... A nie obostrzenia... W Holandii zamknięte wszystko od końca listopada, kraj który od paru lat miał nadwyżki budżetowe, służba zdrowia w czołówce, a pozamykane, max 1 osobę można dziennie przyjąć do domu, do sklepów trzeba się umawiać, ludzie też są zmeczeni, i też jest taka grupa co twierdzi, że to spisek, ale statystyki i to jak przechodza to ludzie w otoczeniu, mówią jedno, że to nie zabawa. Może i 90% ludzi przejdzie to lekko, ale nie wie nikt póki nie zachoruje, czy czasem nie będzie w 10% . Grypę wiedzą od dziesięcioleci jak zwalczać i inne choroby, ale to jest nowy wirus, i trochę potrwa opanowanie go. Śmieszy mnie natomiast, gadanie ludzi, którzy uważają, że wiedza lepiej, od ludzi którzy latami ksztalcili się w tym kierunku i ratują życie, bo Ci walczący o wolność wiedzą że typ z yt na pewno wie jaka jest prawda...

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:47

@Rumunia napisał: "Otworzyli (częściowo) stadiony w Anglii?"
Jeszcze nie...w meczu Totki Everton to piłkarze i sztaby na trybunach

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:42

@Dziadyga napisał: "Ale Garfield juz poruszył temat Gejtsa to wspomniałem,typowy argument takich naiwniaków jak Garfield to od razu atakowanie tym kolesiem zza oceanu.Koles nie jest Bogiem(Gates) i mi zwisa co on tam wymysla.A co do Fb to praktycznie nie korzystam,z insta tylko jak trzeba albo na sesje foto ugadac a tak to olewam ten wirutalny swiat nikomu nie potrzebny.Pozdro :)"
A wirtualny świat filmików z yt to już jest ok? Przecież Ty o nim kiedyś zacząłeś pierwsze tematy związane z covid itd... Ale spoko rozumiem, bylebyś od lekarzy nie potrzebował pomocy, gdy Cie złapie, ale w sumie to powinieneś odmówić. Skoro to spisek i nie istnieje taka choroba :)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:40

@Dziadyga napisał: "Jeszcze jedno.Pozdrów kolege lekarza,który pewnie przyjmuje sobie prywatnie oczywiscie bez maseczek,be zniczego a jakze :) W moich okolicach oczywiscie na drugi dzien człowiek przyjety jak zapłaci odpowiednie pieniażki do rączki,jest kulturka,"szczere" usmieszki no a jak,testów oczywiscie nie wymagaja no bo i po co..I tak sie kółko adoracji kręci.

A na tele porady biedniejszy człowiek musi sobie tylko pozwolic i umiera lub choruje na cos co pozniej bedzie ciezkie do wyleczenia.Mają PSI OBOWIĄZEK przyjmowac chorego pacjenta a nie udawac "strach" przed rzekomym zarazeniem,bo tak ich banda Warszawska rozpusciła :)"

No i widzisz, kompletnie wyssane z palca teorie, nie masz pojęcia, nie znasz go, a bzdurzysz... Nie ma o czym rozmawiać, bo już wszystko o Twoim podejściu do tematu wiem, życzę Ci i rodzinie zdrowia.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:37

@Dziadyga: oj nie pogada z Tobą ;) żyj w tym świecie. Po co chipować ludzi jak dano im fb, insta itd i sami o wszystkim informują ;) powiem Ci tak, póki Cie nie dotknie, będziesz kozaczył, tak jak było z tym typkiem o którym wspominałem. Teraz sobie pochoruje jeszcze parę dni, ale zdanie zmienił. Obyś żył jak najdłużej, i nikt z twojej rodziny nie ucierpiał, tylko skoro mówisz o swoim zdaniu,świadomości itd, to po co wrzucasz takie głupoty i próbujesz prowokować / przekonać że to jest prawda. Ludzie są zniewoleni od dawna przez smartfony, media społecznościowe, i co gorsze wierzą, że to tam jest jedynie prawda, czyli w sumie ze skrajności w skrajność. Beke mam z tej teorii spiskowej, że się zmowili wszyscy, że hajsy trzepią lekarze, pielęgniarki itd...i oczywiście robią hajs i to że kraje pozamykane im wisi, bo zarobią parę zł więcej ;) no i druga sprawa, że cały świat się zmówił, co nie? Tylko garstka buntowników wie, że to wszystko z góry ustalone ;) pozdro

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:20

Ciekawe czy ten Hutchison będzie na następnych szczeblach też tak pykał. Zapowiadał się ot dzieciaczka bardzo fajnie, i póki co z raportów wygląda, że trzyma poziom. Może za rok / dwa dostanie szansę w 1 drużynie.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 22:15

@Dziadyga napisał: "Filmik wrzuciłem,by coś tam sie działo na stronie :P

Co do mojej opinii,to jedno jest pewne,że wszelkie kanalie za pieniądze zrobią wszystko.Lekarze od zawsze brali w łape,bo na to ludziska pozwolili,ale było wszystko "udawane i po cichu" a teraz tak sie rozbestwili,że nikt sie z niczym nie kryje i trwanie tej paniki jest im na reke to juz kiedys nawet tu na stronie pisałem jak był temat ten.Medycy,milicja,ksieza,oczywiscie politycy i jeszcze pare grup społecznych są tam tylko dla hajsu,moze z 10-15 % ewentualnie jest normalnych w tych zawodach do szanowania,tak wiec tu masz odpowiedz dlaczego taki lekarz czy pielegniarka uczestniczą w ewentualnym spisku - dla hajsu.

Te testy to trefne od początku,bo nie były stworzone przecież do koronawirusów,bodaj juz w latach 70 tych.

Media napędzaja strach tak jak wspomniałeś i tak jak i Ja uwazam a po co? no tez dla hajsu,każdy na tym korzysta,tylkoe nie zwykły człowiek który traci biznesy czy zdrowie fizyczne /psychiczne."

Oj oj, widzę, że kolejny spiskowiec ;) powiem Ci coś ciekawego, takiego znam podobnie gadajacego jak Ty, udzielającego się wszędzie na fb, obalajacego istnienie covid, do wczoraj ;) a dziś dostał wynik, młody chłopak, a poskładany tak, że nawet już nie komentuje, bo ledwo zipie ;) mało tego, powiem Vi jeszcze, że ciekawą teorie szerzysz, i o ile zgadzam się że lekarze biorą w łapę, bo tak ich ludzie nauczyli w naszym kraju..., ale ja akurat mieszkam obecnie w NL, i tutaj takich zwyczajów nie ma, jak łapówki itp, a służba zdrowia była na granicy wytrzymałości. Niech każdy sobie myśli co chce, ale bekowe są te filmiki z yt, które dla takich jak Ty są jedynie wiarygodne, no bo w tv to kłamią, ale w sieci to już sama prawda, i pewnie Gates nas chce zaczipować, wybić, ale nie przeszkadza wam to, że między innymi dzięki niemu, wypisujecie te bzdury, i oglądacie te filmiki, na sprzetach, oprogramowaniach np. z Microsoft ;) powiem tak, żebyś nie musiał przekonać się Ty, lub twoi bliscy czy to groźne czy nie. I o ile wiem, że jak przejdziesz bezobjawowo, to będziesz bzdurzył, że miałeś rację, że nic groźnego, to warto, byś wziął pod uwagę, że każdy organizm jest inny i może np. twój bliski przejść bardzo ciężko to. Mój przyjaciel jest lekarzem, w jednym ze szpitali na śląsku, ma styczność codziennie z ludźmi którzy mają, mieli, i mówi, że sama choroba często wydaje się niegroźna, ale powikłania, szczególnie neurologiczne są bardzo poważne. I zdecydowanie wierzę lekarzowi, którego bardzo dobrze znam i latami się kształcił, niż pseudo filmikom, które w zasadzie może nagrać każdy, zakładając fartuch, w tle plakaty i robić pseudo doświadczenia ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 15:15

@chicken1990 napisał: "czyli wierzysz ze wyprzedzimy Liverpool? Tottenham i Everton do wyprzedzenia chociaż o tym pewnie zdecyduje mecz z tymi drugimi. A mamy jeszcze walczące o utrzymanie Brighton (chociaż to będzie ostatnia kolejka) i West Brom. A wyprzedzenie Totkow i Evertonu da nam Conference League a nie LE."
Musimy przede wszystkim wygrywać swoje mecze, a to ci będzie na koniec sezonu, to będzie. Totki i Everton do wyprzedzenia są, Live zależy jak z tą formą ich będzie. Wiadomo, że bez zwycięstw naszych nie ma szans na cokolwiek, ale tzeba próbować. Wygrywać mecz po meczu, a wtedy może szczęście dopisze i w lidze skończymy wyżej niż na 7 miejscu :)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 12:41

@Dziadyga: LM będzie ciężko, ale LE i wyższe miejsce do ugrania, więc jest o co grać, bo każda lolata wyżej, to dodatkowe pieniądze ;) ale może o tym nie wiesz ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 11:55

@veron napisał: "Unai Emery is unbeaten in his last 19 two-legged #UEL knock-out ties, last being eliminated from the competition back in 2012 as Valencia manager.

skubany w pucharach daje radę ale każda seria musi się kiedyś skończyć :)"

Slavia chybw 2 lata nie przegrała u siebie, do wczoraj ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 11:53

@Dziadyga: w poprzednich dniach chyba też pisałeś, że sezon już stracony w lidze itp.? Tak mi się kojarzy ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 10:20

@Dziadyga napisał: "Nie no,całe szczescie troche podbija cene dla naiwnych klubów które sie zgłoszą w tym okienku,wiec w dobrym momencie przyszła ta niezła forma.Ja sie ciesze,bo jeszcze jest o cos grac to jest zwyzka formy sie przyda a,ze ostatecznie na ten klub jest za słaby(jak na moje ambicje) to przynajmniej bedzie tez zwyżka kwoty za gracza ;) wiec same +"
A jeszcze niedawno pisałeś, że już o nic nie gramy w tym sezonie, a teraz planujesz finał LE na stadionie, i nagle Laca w formie przyda się ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 10:16

@bizooon napisał: "To jest gość od którego Arteta zaczyna skład ustalać (z resztą Wenger i Emery też tak robili). Arteta zostanie to Xhaka też - czy nam się podoba czy nie"
Jestem tego świadomy, i od powrotu po czerwonej kartce, gra naprawdę dobrze, i jak nie chcę go dłużej w Arsenalu, tak przyznaje, że faktycznie jest jednym z najlepszych grajków w tym sezonie w drużynie.
@PtoOk: jest, ale dla mnie osobiście, jest do zastąpienia kimś lepszym, jeśli zostanie, przeżyję to, bo być może inne wzmocnienia, pomogą wyeliminować te błędy, które mu się przydarzą, zobaczymy, tak czy siak, wszystko okaże się latem.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 09:32

@Kaczaza napisał: "Bissouma ma z podaniami różne akcje, lepiej jak by to był Zambo Anguissa"
Też ciekawy grajek, wszyscy 3 są mobilniejsi niż Xhaka, ale coś mi się wydaje, że Granit może zostać w AFC, oby nie, i jednak dała nam dodatkowe fundusze jego sprzedaż, ale nie zdziwi mnie jego pozostanie.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 08:47

@Paul77 napisał: "Odegard raczej nie lubi się tak bardzo cofać do defensywy. W obronie była by lekka dziura. Albo kupić typowego DM, albo kogoś, kto by fajnie z Parteyem się uzupełniał. Jak już pisałem Tielemans, chyba bardziej dobry kandydat."
Bissouma też by mógł się sprawdzić i chyba jednak tańsza opcja.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 08:38

@krzykus1990 napisał: "aubameyang ma malarię leży w szpitalu nie jest ciekawie. Kto jeszcze nie wie niech sobie poczyta na meczyki. pl :("
Już jest w domu, z tego co mówił wczoraj Arteta.

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 08:18

@Thierry_H napisał: "Real ponoć ogłosi Odegaarda jednym z 4 piłkarzy "nietykalnych" na najbliższe okienko transferowe, wg Meczyków.pl powołujących się na "Marca". Eh."
Meczyki i Marca, to takie sobie źródła, trzeba czekać na Romano i Ornsteina. Inna sprawa, że takie ploteczki, to teraz będzie codzienność. Okienko tuż tuż, agenci zaczynają działać, ale wszystko zależy w sumie od tego czy Zidane zostanie w Realu, jeśli tak, to Odegaard sam może chcieć odejść, oby do nas ;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 07:13

@bokser83: oj jakie to słabe.... Musiałeś aż wejść w mój profil, żeby tak płytki komentarz napisać? Chyba nawet nie wiesz co to hejt, kulturalnie zwróciłem Ci uwagę na błędy ortograficzne, w komentarzu, w którym chciałeś zabłysnąć, a tu taka słabizna z Ciebie. Czy coś wnoszę na stronie, czy nie, to przynajmniej potrafię się zachować ( poza jednym komentarzem). Natomiast twój komentarz powinien skutkować banem na kilka dni, bo wyjeżdżasz mi na rodzinę, a to jest żenujące.. Nie pozdrawiam

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 16.04.2021, 07:06

@solszan: jedno pewne utd znów nic nie wygra;)

Komentowany temat: Ciągle w grze! Slavia Praga 0-4 Arsenal (dwumecz: 1-5) 15.04.2021, 23:46

Rob Holding has started every game of Arsenal's nine clean sheets in the Premier League this season.

Another clean sheet for the defender tonight, this time in the Europa League. #AFC #UEL https://t.co/qOOezSBgdQ

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady