Komentarze użytkownika KanonierTH1411
Znaleziono 4828 komentarzy użytkownika KanonierTH1411.
Pokazuję stronę 72 z 121 (komentarze od 2841 do 2880):
Jak trener BR zdecydowanie tak, jako BR nie. Jest Wojtek i Fabian + bardzo młody Shea. Mannone powinien iść na wypożyczenie na cały sezon do klubu z PL, w którym grałby w pierwszym składzie, bo za rok gdy Fabian będzie już przekonany że przegrał rywalizację z młodszym zawodnikiem nie będzie chciał być wiecznym rezerwowym i odejdzie. Wtedy musimy mieć ograne już i w miarę dobrego rezerwowego GK.
beny
Im można to tłumaczyć jak krowie na granicy. Dla sporej części użytkowników tego portalu zrozumienie prostych zasad eliminacji LM czy LE to zbyt trudna sztuka. Ja się już nie trudzę w tłumaczeniu 10 razy tak prostych rzeczy.
mikypl
Przeczytaj mój ostatni komentarz...
Lyon będzie 3 w Ligue1, bo do 2 Marsylii traci na dwie kolejki przed kocem 6pkt.
Wtedy w ostatniej fazie el. nie-mistrzów będą na pewno na pewno Kanonierzy, Bayern, Lyon, Villareal i najprawdopodobniej Udinese.
We wcześniejszej fazie rozgrywek zagrają ze sobą zespoły: Twente (R), Standard Liege (R), Rubin Kazań (R), Dynamo Kijów (R), Benfica (R), AEK Ateny*, Trabzonspor*, Timisoara (Rumunia)*, Odense, FC Zurich
*-zespoły niepewne
(R)-zespoły rozstawione.
Jeśli przeszłyby wszystkie drużyny rozstawione do ostatniej rundy el. Benfica dołączyłaby do Bayernu, Arsenalu, Lyonu i Villareal jako zespoły rozstawione.
gooner80
Zespoły rozstawione nie mogą trafić na siebie. Dlatego też gdy jesteśmy losowani z pierwszego koszyka w fazie grupowej LM nigdy nie trafiamy na najlepsze zespoły, ponieważ się do nich zaliczmy.
Według mnie trafimy na Twente.
Co do dryblingu Walcotta, raz mi zaimponował w tym sezonie dryblingiem, na początku pierwszego meczu z Barceloną. czyli umiejętności do dryblowania ma, trzeba je tylko odszukać, wystawiając Theo na właściwej pozycji. Dlatego uważam że drybling to miałby znacznie lepszy gdyby grał w ataku, bo wtedy miałby większe pole manewru. Teraz gdy jest na środku boiska ma tylko jeden sposób, piła do przodu i wyprzedzać jak na autostradzie w Niemczech. Każdy już to zna więc jest mu dość trudno, a schodzić do środka na połowie boiska to mijanie się z celem, tym bardziej że operuje on prawą nogą. Szczerze to wiem że Theo mógłby być świetnym napastnikiem, ale w systemie 4-4-2. Robin grałby swoje, a Walcott byłby takim typowym napastnikiem do prostopadłych piłek. Wiadomo że nie będzie to to samo co Henry, ale na pewno grałoby mu się lepiej. Po za tym trochę szkoda mi go na tym prawym skrzydle, ale systemu nie zmienimy specjalnie dla niego. Choć wydaje mi się że lepiej grałby na lewym skrzydle, mógłby grać podobnie do Henry'ego z Barcelony. Nasriemu to i tak bez różnicy.
Bundesliga to również bardzo wyrównana liga, każdy może tam wygrać z każdym. Po nad to co roku o mistrza może walczyć ktoś inny, tylko Bayern zawsze pozostaje w czołówce.
Co do naszych sponsorów, kiedyś też mieliśmy Audi, tak jak MU, Celtic, Real, Barcelona, czy właśnie Bayern. Wiadomo że Citroen nawet nie zbliża się do tego poziomu, który prezentuje ze sobą niemiecka firma, jednak skoro naszym obecnym sponsorem jest właśnie francuski koncern to oznacza to tyle że zapłacili nam więcej niż Audi. Sam nie wiem jak to możliwe, tym bardziej patrząc na to ile Audi wykłada na Real, MU, Barce czy Bayern. Wątpię jednak że Audi samo z nas zrezygnowało. Tak czy inaczej pamiętam gdy właśnie Citroen zaczął dostarczać auta naszym zawodnikom. Początkowo nie mogłem uwierzyć że upadliśmy (jako klub) tak nisko, przecież mieliśmy wypasione AUDI, a tu taki szajs (w porównaniu do czterech złączonych kółeczek oczywiście). Przez chwilę nawet winiłem za to Wengera że chce z Arsenalu zrobić czysty francuski klub...
Ciekawe jest to że Bayern ma większy stadion o 8000 miejsc a my mamy ponad dwa razy większe zyski za mecze. Fakt mamy ich więcej w sezonie u siebie, ale o ile!? Liczmy że średnio po 3 za każdy puchar krajowy i 2 ligowe mecze. To daje razem tylko 8 meczów, które mnożąc przez 3mln funtów (zyska z jednego meczu) daje nam 24mln funtów. Wniosek jest prosty, bilety na Emirates są naprawdę niemożliwie drogie.
Co do naszych sponsorów, nie możemy tracić tyle kasy. Musimy zainwestować w zespół i on nam się na 100% szybko spłaci. Nie potrzebujemy nie wiadomo jakich transferów. Zresztą po pozbycie się zbędnego balastu w postaci wiadomo jakich zawodników i pozyskaniu wartościowych graczy, którzy będą na poważnie walczyć o pierwszy skład jeszcze zarobimy, wzmacniając zespół, zaś te 40mln funtów od Stana Kroenke nawet nie trzeba będzie ruszać.
clash123
Arsenal jest klasową drużyną bo gra przynajmniej na najwyższym poziomie i utrzymują się w ścisłej europejskiej czołówce od wielu lat (choć nigdy nic nie wygrywamy). Juve natomiast, gra fatalnie i nie potrafi zakwalifikować się nawet do LE, nie wspominając o LM.
clash123
Dokładnie, Juve to żadna klasowa drużyna, obecnie są beznadziejni. To wielki klub ale klasowej drużyny to oni już nie mają od długiego czasu i raczej szybko mieć nie będą. Nie myl pojęcia"klasowa drużyna" - "wielki klub".
itachi
Dla mnie Bale nigdy nie był wart 40mln funtów. A to że został wybrany najlepszym zawodnikiem sezonu w PREMIER LEAGUE to śmiech na sali. W lidze nie grał nic nadzwyczajnego, wszyły mu dwa świetne mecze w LM, ale nagroda była za PL, więc nie da się tego inaczej opisać jak nieporozumienie.
AlexVanPersie
Raz mi zaimponował w tym sezonie dryblingiem, na początku pierwszego meczu z Barceloną.
Jednak wracając do sprawy, ten drybling to miałby znacznie lepszy gdyby grał w ataku, bo wtedy miałby większe pole manewru. Teraz gdy jest na środku boiska ma tylko jeden sposób, piła do przodu i wyprzedzać jak na autostradzie w Niemczech. Każdy już to zna więc jest mu dość trudno, a schodzić do środka na połowie boiska to mijanie się z celem, tym bardziej że operuje on prawą nogą. Szczerze to wiem że Theo mógłby być świetnym napastnikiem, ale w systemie 4-4-2. Robin grałby swoje, a Walcott byłby takim typowym napastnikiem do prostopadłych piłek. Wiadomo że nie będzie to to samo co Henry, ale na pewno grałoby mu się lepiej. Po za tym trochę szkoda mi go na tym prawym skrzydle, ale systemu nie zmienimy specjalnie dla niego. Choć wydaje mi się że lepiej grałby na lewym skrzydle, mógłby grać podobnie do Henry'ego z Barcelony. Nasriemu to i tak bez różnicy.
krzykus1990
Faktycznie masz rację, Anglia miała 9 drużyn w Europie, ale to było w sezonie 2008/2009. Wtedy był jeszcze Puchar UEFA. Anglia, Hiszpania oraz Niemcy miały do tych rozgrywek po 4 drużyny z urzędu, zaś MC był tak jak teraz Fulham z Fair-Play. Teraz tak być nie może, bowiem Anglia ma jedynie 3 miejsca z urzędu + jedno z Fair-Play.
mikros7
W każdej lidze jest tak samo, jeśli puchar kraju zdobędzie drużyna z LM to gra finalista, jeśli ten też ma już miejsce w pucharach europejskich to miejsce dostaje kolejna drużyna w lidze i wtedy więcej drużyn z samej ligi dostaje szanse na grę w Europie. Tak czy inaczej liczba drużyn przypisana danemu krajowi nie ulega zmianie.
krzykus1990
W sezonie 2009/2010 były 3 drużyny do LE: Everton (5) Aston Villa (6) i Fulham (7). Wszyscy byli z ligi ponieważ Puchar wygrała Chelsea pokonując we finale piąty w lidze Everton. Potem doszedł do nich Liverpool bo zajęli 3 miejsce w fazie grupowej LM. Czyli w tym sezonie Anglia miała 7 drużyn.
piter1908
Tą kasę to pewnie mają tak jak Arsenal od kilku już sezonów z rzędu. Co roku mamy co najmniej 50mln funtów na transfery... Zresztą nikt z wymienionych tutaj zawodników, nawet nie będzie się zastanawiał nad przenosinami do Juve, no może oprócz Dżeko, którego w City czeka tylko ławka. Juve będzie się oczywiście wzmacniać ale zawodnikami pokroju Denilsona.
Z tych wymienionych zawodników nie pozyskają ani jednego gracza. Juve jest zdecydowanie za słabe, nawet do LE się nie zakwalifikowali i w związku z tym kasy też mają lekko mówiąc nie dużo. Jak kupią sobie jakiegoś w miarę dobrego Włocha, to mogą uznać okienko za udane.
itachi
Wenger nie da za niego więcej niż 7mln
Nie ma szans, w środku mamy mimo wszystko lepszych ofensywnych pomocników: Fabregas, Wilshere, Ramsey, Diaby + kolejni pukający do drzwi Lansbury (za Rosicky'ego) i trochę później Henderson, Aneke.
krzykus1990
Everton nie zagra w LE bo jego miejsce zajmuje Stoke. Tak jak pisałem, aby to Everton grał w LE to we finale Stoke musiałoby przegrać z Liverpoolem lub Tottenhamem. Anglia, jak każdy inny kraj ma 3 miejsca w LE (2 z ligi + puchar lub 3 z ligi) + dodatkowo Fulham. Tak więc 8 zespołów w pucharach europejskich będzie miała Anglia.
NewEuphoria
To nie zmienia faktu że play-offy są bez sensu. A o tym Realu to nie wiedziałem. Choć nie tak dawno FA nie dopuściła Portsmouth do pucharów europejskich za długi... A to mogło im pomóc w zarobieniu trochę dodatkowej kasy.
LOLO
Nie wiem czy zauważyłeś, ale między tymi nazwiskami jest coś takiego "/". Oznacza to że ktoś z tej 4 powinien nas wzmocnić, a nie wszyscy. Czytaj to dokładnie zanim się głupio wypowiesz bo napisałem to dość czytelnie.
Do transferów zapomniałem dodać Eljero Elię za 13 mln funtów na skrzydło zamiast Veli.
Co do transferów, widzę to tak:
Potrzebujemy pozyskać dobrego defensywnego pomocnika, który zapewni nam spokój podczas nieobecności Songa (PNA). Widzę na to miejsce Vieirę. Byłby naszym kluczowym zawodnikiem, pomimo że byłby tylko zmiennikiem Alexa. Frimpong ma jeszcze czas i Vieira jego rozwojowi nie zaszkodzi, ba nawet mu pomoże bo same treningi z taką marką pomogą nie tylko jemu, ale również Diaby'emu, który mimo że jest bardziej ofensywnym pomocnikiem wzoruje się na naszym byłym kapitanie, a ten na pewno pomógłby swojemu rodakowi. A pro po kapitana. Fabregas przy boku Vieiry może zrozumiałby co to znaczy być liderem tak wielkiego zespołu. Vieira sam jako piłkarz gdy gra dla City to gra dobrze więc na pewno by sobie spokojnie poradził. Warto go zatrudnić, chociaż na ten jeden sezon.
Nasze okienko widzę tak:
Almunia (1), Squillaci (4), Traore (4), Denilson (7), Rosicky (7), Arshavin (12), Vela (8) i Bendtner (18), to tylko zawodnicy z pierwszej drużyny, którzy w trybie natychmiastowym powinni opuścić klub. Przy dobrych układach dostaniemy za nich nawet 61mln funtów + za sprzedaż kilku młodych, którzy nie dostaną się do pierwszej drużyny: Watt (2), Sunu (2), Eastmound (1.5), Perdo Botelho (2), Randall, Hoyte, Murphy (0.5 - za cala trójkę) czyli jakiś 8mln funtów to zakupimy zawodników z najwyższej półki i jeszcze kasy zostanie nie mówiąc już o tych 40mln funtów od nowego właściciela.
Do pozyskania lub dołączenia do pierwszego teamu: JET (0), Young (20), Frimpong/Coquelin (0), Vieira (0), Lansbury (0), Bartley (0)/Sakho (15)/Cahill (13)/Samba (6)
Ligue1 się pisze ;D i tam gra masa francuzów. Wystarczy spojrzeć na kadrę gdy są powołania, z 23 zawodników 15 jest właśnie z Ligue1.
beny
Zwycięzca Pucharu Ligi nigdy nie jest brany pod uwagę przy grze w europejskich pucharach i tak jest w każdym kraju. Czyli w LE grać powinny zespoły 5 i 6 + zwycięzca Pucharu Anglii. Jednak jako że FA Cup wygrał MC, czyli klub który będzie grał w LM to w LE zagra Stoke. Gdyby jednak Puchar Anglii wygrał np Tottenham, który już z rozgrywek ligowych ma zapewniony start (tylko) w LE to finalista Pucharu Anglii już w Europie nie zagra, tylko będzie to 7 drużyna w lidze.
mikros7
krzykus1990 dobrze ci napisał, ale co do Eridivisie, mistrz gra w LM, vice-mistrz gra w el. LM, 3 miejsce gra w LE, kolejne 4 grają w tych durnych play-offach, które powinni zlikwidować. Niemal każdy kraj ma 3 drużyny do LE, prócz takich potęg jak San Marino (kraje tego pokroju mają po 1 drużynie do LM i LE), Estonia (kraje z tego poziomu piłkarskiego mają 1 w LM i 2 w LE).
Chciałbym poruszyć jednak temat play-offów. Według mnie są one bez sensu i powinno się zakazać stosowania ich w rozgrywkach ligowych. Liga to podsumowanie siły drużyn w przeciągu całego roku i tak powinno się to rozpatrywać. Najgorzej jest to zrobione w Belgii, tam Standard, który ledwo wdrapał się do pierwszej 6 (czyli w ogóle nie powinien grać w pucharach europejskich) zdobędzie mistrzostwo. Nawet drużyna, która zajęła 14 miejsce (czyli tuż nad spadkiem) dzięki play-offom może zagrać nawet w LE. Według mnie jest to bez sensu i nawet UEFA powinna coś z tym zrobić.
Piootrus
Masz trochę racji, ale jakby na to tak patrzeć, to taki przywilej (Fair Play) powinna mieć po jednej drużynie z 3 najlepszych lig dodatkowo. Bo niby na jakiej podstawie Norwegia jest pierwsza? No chyba nie za grę reprezentacji bo jakby tak patrzeć to San Marino powinno dostać taką nagrodę. Jeśli patrzeć na europejskie puchary to taka Norwegia czy Szwecja, które odpadają na samym początku nawet nie zdążą nałapać kartek, a kibice się nie oburzają zbytnio bo w tych etapach rozgrywek wielkich emocji nie ma. Zresztą są zwykle już przygotowani na porażkę.
Mam tylko nadzieję że Liverpool będzie grał w LE bo po to grał, a Fulham dostało to jako dodatkową nagrodę dla Anglii, nie zaś zamiast The Reds. Taka nagroda może być przy ustalonych z góry warunkach i przy założeniu że nie ucierpi na tym żaden klub, który w sportowy sposób wywalczył sobie awans do europejskich pucharów.
KondzioElite
Co prawda to prawda... Choć na meczu z Chlesea było też naprawdę głośno. Być może jest tak dlatego że na wyjazdy jada w większości Ci kibice, którzy dra mordę. Gdy tak zdzierają gardła na Emirates są mało słyszalni, śpiewa tylko 1/5 stadionu i często są rozproszeni po całym obiekcie, zaś stadion jest ogromny, więc ciężko aby było słychać niesamowity doping. Choć na samym stadionie jest oczywiście głośniej niż w telewizji, bo stacje wyciszają kibiców i to kilkakrotnie, aby było słychać bez problemu komentatora.
Bezsensu. Awans do europejskich pucharów powinno się wywalczać tylko i wyłącznie wynikami na boisku, a nie na jakieś klasyfikacji Fair Play. Jak chcą komuś dać kolejne miejsce z Pl to powinien być to Everton, gdyż to oni są na 7 miejscu. Ale takie jaja są co roku, według mnie te 3 miejsca powinny być rozdzielone na 3 najlepsze ligi Europy (Anglia, Hiszpania, Niemcy) żeby miały po jednej drużynie więcej do pucharów, bo są najlepsze. Denerwuje mnie to, nikogo nie obchodzi czy ktoś jest "miły na boisku czy nie". Co jakby to Blackpool miało reprezentować Anglię w pucharach? Zaniżyliby tylko te punkciki w rankingu...
Prawie wszystkie kraje mają po 3 drużyny do LE przecież. A miejsce dla Fulham jest dodatkowe, więc Anglia będzie miała 4 drużyny w LE, czyli Liverpool tak czy inaczej będzie grał w przyszłym sezonie w LE.
Nie mam wątpliwości, zajmiemy 4 miejsce i będziemy musieli grać w eliminacjach. Przynajmniej nasi sobie nastrzelają trochę oficjalnych goli zanim sezon rozpocznie się na dobre.
ma dopiero 19 lat więc można go wypożyczyć. Rangersi pograją w LM a raczej ostatniego miejsca w grupie nie zajmą, więc na drugą rundę będzie LE. Po za tym, Bartley ma tam pewne miejsce w podstawie więc on na tym zyska i my też. U nas byłby dopiero 4 obrońcą jeśli Wenger nikogo nie kupi. Kolejny, ale zarazem ostatni rok na wypożyczeniu to dobra oferta...
"Ale jako że teraz byliśmy naprawdę blisko zgarnięcia Premier League i Pucharu Ligi Angielskiej uważam, że do kolejnego sezonu podejdziemy z jeszcze większą żądzą sukcesu."
PL nie byliśmy blisko....
Potrzebujemy pozyskać dobrego defensywnego pomocnika, który zapewni nam spokój podczas nieobecności Songa. Widzę na to miejsce Vieirę. Byłby naszym kluczowym zawodnikiem, pomimo że byłby tylko zmiennikiem Alexa. Frimpong ma jeszcze czas i Vieira jego rozwojowi nie zaszkodzi, ba nawet mu pomoże bo same treningi z taką marką pomogą nie tylko jemu, ale również Diaby'emu, który mimo że jest bardziej ofensywnym pomocnikiem wzoruje się na naszym byłym kapitanie, a ten na pewno pomógłby swojemu rodakowi. A pro po kapitana. Fabregas przy boku Vieiry może zrozumiałby co to znaczy być liderem tak wielkiego zespołu. Vieira sam jako piłkarz gdy gra dla City to gra dobrze więc na pewno by sobie spokojnie poradził. Warto go zatrudnić, chociaż na ten jeden sezon.
Nasze okienko widzę tak:
Almunia (1), Squillaci (4), Traore (4), Denilson (7), Rosicky (7), Arshavin (12), Vela (7) i Bendtner (18), to tylko zawodnicy z pierwszej drużyny, którzy w trybie natychmiastowym powinni opuścić klub. Przy dobrych układach dostaniemy za nich nawet 60mln funtów + za sprzedaż kilku młodych, którzy nie dostaną się do pierwszej drużyny: Watt (2), Sunu (2), Eastmound (1.5), Perdo Botelho (2), Randall, Hoyte, Murphy (0.5 - za cala trójkę) czyli jakiś 8mln funtów to zakupimy zawodników z najwyższej półki i jeszcze kasy zostanie nie mówiąc już o tych 40mln funtów od nowego właściciela.
Do pozyskania lub dołączenia do pierwszego teamu: JET (0), Young (20), Frimpong (0), Vieira (0), Lansbury (0), Bartley (0)/Sakho (15)/Cahill (13)/Samba (6)
Almunia, Squillaci, Traore, Denilson, Rosicky, Arshavin, Vela i Bendtner, to tylko zawodnicy z pierwszej drużyny, którzy w trybie natychmiastowym powinni opuścić klub. Przy dobrych układach dostaniemy za nich nawet 60mln funtów + za sprzedaż kilku młodych, którzy nie dostaną się do pierwszej drużyny (Watt, Sunu, Eastmound, Perdo Botelho, Randall, Hoyte, Murphy) czyli jakiś 8mln funtów to zakupimy zawodników z najwyższej półki i jeszcze kasy zostanie nie mówiąc już o tych 40mln funtów od nowego właściciela.
Do pozyskania lub dołączenia do pierwszego teamu: JET (0), Young (20), Frimpong (0), Vieira (0), Lansbury (0), Bartley (0)/Sakho (15)/Cahill (13)/Samba (6)
City jest na fali i wygra zarówno ze Stoke jak i z Boltonem. Choć Stoke będzie chciało zrewanżować się za finał FA Cup to przegra na City of Manchester Stadium.
Mówi to tak jakby dawał do zrozumienia że na 100% zostaje w Północnym Londynie. Chociaż tyle...
Jay Emmanuel-Thomas może przeczytał niedawny wywiad z Robinem i pomyślał sobie: "To jakby mówił o mnie, to ja jestem zajeb**ty ale nie chce mi się trenować". Mam przynajmniej taką nadzieję bo talent JET ma niesamowity i szkoda by było dla niego ale i dla nas przede wszystkim żeby się zmarnował.
laskowski19051995
Ciężko będzie nam znaleźć lepszego zawodnika na tą pozycję. Według mnie Sakho jest lepszy od Cahilla, nie mówiąc już o Sambie, który jest dobrym zawodnikiem ale chyba trochę odstającym techniką od naszych zawodników.
Innego wyboru być nie mogło...
thegunner4life
Masz trochę racji (z tymi chęciami), choć zawodnicy takiego Lille nie odstają od zawodników Marsylii czy Lyonu. Nasi zawodnicy umiejętności techniczne mają na najwyższym poziomie, ale brak im jaj, dyscypliny i jednak doświadczenia, takiego w którym trzeba wiedzieć co zrobić kiedy drużynie nie idzie. Oni po prostu nie potrafią brzydko wygrywać. To nie jest to że im się nie chce czy że nie mają chęci, choć po meczach ze Stoke i AV można odnieść takie wrażenie. Wenger nie jest jednak winny porażkom czy remisom w meczach z: Tottenhamem x2, Sunderlandem x2, Balckbern, Wigan, Liverpoolem, ManCity, Newcastle x2, WBA x2, Boltonem, Birmingham (CC), czy teraz z AV i Stoke, Musimy po prostu wzmocnić kadrę poprzez łagodnie mówiąc wyrzucenie zbędnego balastu i pozyskanie porządnych zawodników,
którzy nas faktycznie wzmocnią i wprowadzą rywalizacje o walkę o pierwszy skład. Bo obecnie taki Walcott nawet nie ma konkurenta w walce o pierwszy skład. Na pewno zwolnienie Wengera nie jest rozwiązaniem.
Co do drugiego koszyka w LM, szybko takie rzeczy nas nie spotkają.
arthas74
w 5 meczach ;D Teraz jest na 3 miejscu w klasyfikacji strzelców, drugi ma 6 bramek a pierwszy (Donovan) ma 7 trafień.
arthas74
w 5 meczach ;D Teraz jest na 3 miejscu w klasyfikacji strzelców, drugi ma 6 bramek a pierwszy (Donovan) ma 7 trafień.
Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 11 | 9 | 1 | 1 | 28 |
2. Manchester City | 11 | 7 | 2 | 2 | 23 |
3. Chelsea | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
4. Arsenal | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
5. Nottingham Forest | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
6. Brighton | 11 | 5 | 4 | 2 | 19 |
7. Fulham | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
8. Newcastle | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
9. Aston Villa | 11 | 5 | 3 | 3 | 18 |
10. Tottenham | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
11. Brentford | 11 | 5 | 1 | 5 | 16 |
12. Bournemouth | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
13. Manchester United | 11 | 4 | 3 | 4 | 15 |
14. West Ham | 11 | 3 | 3 | 5 | 12 |
15. Leicester | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
16. Everton | 11 | 2 | 4 | 5 | 10 |
17. Ipswich | 11 | 1 | 5 | 5 | 8 |
18. Crystal Palace | 11 | 1 | 4 | 6 | 7 |
19. Wolves | 11 | 1 | 3 | 7 | 6 |
20. Southampton | 11 | 1 | 1 | 9 | 4 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
E. Haaland | 12 | 0 |
Mohamed Salah | 8 | 6 |
B. Mbeumo | 8 | 1 |
C. Wood | 8 | 0 |
C. Palmer | 7 | 5 |
Y. Wissa | 7 | 1 |
N. Jackson | 6 | 3 |
D. Welbeck | 6 | 2 |
L. Delap | 6 | 1 |
O. Watkins | 5 | 2 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Jakoś nie pamiętam go w ogóle żeby grał w sezonie 2003/2004. Clichy'ego pamiętam, zagrał nawet w meczu na Highbury z ManUtd (1-1), ale Senderosa nic. W sezonie 2004/05 trochę grał to Puchar Anglii może sobie przypisać, ale mistrzostwo...