Komentarze użytkownika KanonierTH1411

Znaleziono 4828 komentarzy użytkownika KanonierTH1411.
Pokazuję stronę 80 z 121 (komentarze od 3161 do 3200):

Komentowany temat: Wenger: Szczęsny i Djourou gotowi na Liverpool! 09.04.2011, 14:11

Super wiadomości! ;D Djourou i Szczęsny na pewno nam znacznie wzmocnią defensywę. Musimy podtrzymać passe meczów u siebie z The Reds, tym bardziej że nie zagra Gerrard. Co do Vermaelen, trzeba z nim się ostrożnie obchodzić. teraz i tak nie będzie w takiej formie jakbyśmy tego wszyscy chcieli. Ale zawsze kadra się powiększa.

Komentowany temat: Wenger o swojej definicji sukcesu 08.04.2011, 21:54

*link

Komentowany temat: Wenger o swojej definicji sukcesu 08.04.2011, 21:54

clash
daj ling bez http i www

Komentowany temat: Nasri nominowany do prestiżowej nagrody PFA 08.04.2011, 21:50

Co do tej drugiej nagrody, uważam że gracze tacy jak Nani czy Nasri nie powinni być brani pod uwagę.

Komentowany temat: Merson skreśla Arsenal 08.04.2011, 21:46

Zgadzam się w 100% jeśli chodzi o to że nasze problemy zaczęły się po przegranym finale z Birmingham. Nie da się ukryć że ŚO także jest nam potrzebny. Moim faworytem jest Cahill, ale jak będzie zobaczymy. Jednak co do kupna bramkarza, nie mogę się zgodzić. Pozyskanie nowego (rozumiem że światowej klasy) GK zatrzyma rozwój Szczęsnego, który już teraz emanuje pewnością z tyłu, mimo że gra słabo nogami i ma dopiero 20 lat. Po za tym jest jeszcze Fabian a Mannone jako nr.3 wystarczy.

Komentowany temat: Powraca Fabregas, wypada Song 08.04.2011, 21:40

Szczerze powiedziawszy to cieszę się że na PO w końcu zobaczymy Eboue. Jemu należy się od czasu do czasu mecz w podstawie. W meczu przeciwko Barcelonie zagrał naprawdę bardzo dobrze. Jeśli gra regularnie jest lepszy w ataku od Baca. Fakt że w obronie to francuz jest lepszy, ale w takim meczu jak ten z Blackpool wiele roboty Emmanuel w defensywie mieć nie powinien. Sagna natomiast gra za dużo w porównaniu do reszty naszych zawodników.

Szkoda że wypada Song, mam nadzieję że Diaby w tym meczu pokaże na co go stać mimo że nie zagra na swojej koronnej pozycji. Jeśli zagra tak jak w meczu z Newcastle w pierwszej połowie, nie mamy się co martwić. No i ten Walcott, gdy tylko jego forma się "rozpędza" zaraz jakiś uraz nie pozwala mu na "finisz". Tak jak mówiłem już wielokrotnie, od nowego sezonu Robin, Cesc i Theo powinni mieć swoich osobistych fizjologów, którzy układaliby im plan treningowy, w Barcelonie to działa (patrz: Messi, Iniesta).

Komentowany temat: Dwójka z Boltonu na celowniku Arsenalu? 08.04.2011, 13:50

Cahill tak, Elmander zdecydowanie nie.

Komentowany temat: Walcott: Ludzie ciągle mylą mnie z Hamiltonem 08.04.2011, 13:16

Chrobry83
My koszulki domowe wymieniamy co dwa lata, Barcelona i Real co rok. Choć na 125-lecie klubu może chcą dodatkowo zarobić.

Komentowany temat: Theo Walcott o początkach swej przygody z piłką nożną 08.04.2011, 12:26

Co do presji na młodych zawodników. Nie jest ona dobra, tak jak mówił Theo. Najlepszym rozwiązaniem w przypadku młodych zawodników jest presja ze strony rówieśników, taka rywalizacja między nimi samymi. Dobry występ swojego dziecka trzeba chwalić ale i nakłaniać go do jeszcze większej pracy, żeby stał się jeszcze lepszym piłkarzem. Jeśli dziecko zagra słaby mecz nie można go winić, tylko trzeba szukać pocieszenia i również dawać mu wskazówki, zachęcać do bardzo ciężkiej pracy na treningach żeby pokazać innym że też i on może grać tak jak reszta, nawet lepiej. Zwykle to trener powinien doradzać (chyba że rodzic też zna się dobrze na piłce) zaś rodzice pocieszać. Jedno jest pewne, presja ze strony najbliższych jest kompletnie niepotrzebna, nie w wieku 10-15 lat.

Komentowany temat: Wideo: Czy Wilshere lubi chilli? 08.04.2011, 12:16

Precyzyjne te uderzenia ;D widać że strzelał bez żadnej presji

Komentowany temat: Frimpong: Mam nadzieję, że to koniec pecha 07.04.2011, 20:35

Z niego może nam wyrosnąć drugi Song.

Komentowany temat: Walcott: Ludzie ciągle mylą mnie z Hamiltonem 07.04.2011, 20:34

Najszybszym piłkarzem to on już jest ;D Szybko tego "prowadzenia" nie straci. Na seryjne gole też przyjdzie czas. Tyle goli co Thierry pewnie strzelać nie będzie, ale regularnie 20 brameczek we wszystkich rozgrywkach nam zapewni. Henry regularnie zaczął strzelanie w wieku 23 lat (gdy przybył do Arsenalu).

Komentowany temat: Mirror: Arsenal pozyskał młodego lewego obrońcę 07.04.2011, 20:27

Vpr
Z tymi Mannone i Bendtnerem to mogę się jeszcze z tobą zgodzić. Choć jeśli RvP miałby tego osobistego fizjologa mogłoby się obyć bez 3 środkowego. Jednak co do Veli, fakt straciliśmy na niego mnóstwo czasu, ale on po prostu nie nadaję się do PL. Lepiej sprzedać go teraz, jako młodego świetnego technika za 8mln funtów niż jakby miał odejść za 2 lata za darmo, bo skończy mu się kontrakt (w sytuacji w której prawie w ogóle nie gra to nowego nie podpisze). No i ten Pedro, mnie on nie przekonuje, jego wiek i gra w drugiej lidze hiszpańskiej jakoś mnie nie przekonują. Nawet jeśli tam jest "gwiazdą" to tylko druga liga.

Co do triumfatora LM to według mnie wygra United pokonując we finale Real. Manchester wygra też FA Cup, ale przegrają z nami mistrzostwo o 1 pkt ;D

Trafiłem dokładny wynik Barcelony ;D Z MU się pomyliłem bo obstawiałem 1-1, ale najważniejsze żeby United wygrywało w LM i FA Cup, może potracą jeszcze pkt w lidze (nie licząc naszego meczu). Real tak jak się spodziewałem gładko wygrał. Stawiałem też na awans Schalke, ale takiego wyniku w Mediolanie się kompletnie nie spodziewałem, remis brałbym w ciemno dla Niemców.

Jestem tego samego zdania co Keown. Ja już wielokrotnie pisałem o tym jak chciałbym aby to okienko wyglądało. Dla tych co jeszcze moich poglądów nie znają powtórzę swoje zdanie na ten temat.

Do sprzedania: Carlos Vela, Sanchez Watt, Craig Eastmond, Mark Randall, Gilles Sunu, Armand Traoré, Pedro Botelho, Hoyte i Murphy + Almunia, Mannone, Squlliaci, Denilson, Rosicky i Bendtner.

Do wypożyczenia (wszyscy na cały sezon): Conor Henderson, Samuel Galindo, Wellington Silva, Ryo Miyaichi, Benik Afobe, Jay Emmanuel-Thomas, Francis Coquelin, Aneke, Emmanuel Frimpong, Miquel, Bartley. Jednak aby mieć jakieś zabezpieczenie Coquelin, Bartley i JET z możliwością natychmiastowego powrotu w razie dłuższej kontuzji naszych dwóch zawodników na daną pozycję.

Wenger inwestuje kasę w Younga (15mln), którego sprowadza w miejsce Veli i musi uprzedzić MU. Po sezonie 2011/12 sprzedamy Arshavina i w jego miejsce wskoczy do składu Miyaichi. Drugim naszym defensywnym pomocnikiem powinien zostać młodziutki, 20-letni anglik, Jack Rodwell, będzie nasz za 20mln (na niego United też poluje). Trzeci i ostatni transfer to środkowy obrońca. Ja widziałbym na to miejsce Sakho lub Cahilla. Za każdego z nich trzeba będzie wyłożyć jakieś 13mln funtów. Dzięki takim posunięciom mamy mocniejszą kadrę, jesteśmy do przodu z kasą, płacimy mniej za tygodniówki dla zawodników. W takim układzie tak wyglądałaby nasza kadra na sezon 2011/12:

BR: Szczęsny, Fabiański, Shea
PO: Sagna, Eboue
LO: Clichy, Gibbs
ŚO: Vermaelen, Djourou, Koscielny, Sakho/Cahill
DP: Song, Rodwell + Coquelin (ewentualnie)
OP: Fabregas, Wilshere, Ramsey, Diaby, Lansbury
LS i PS: Nasri, Walcott, Young, Arshavin
N: Van Persie, Chamakh

Co do często kontuzjowanego Van Persiego, powinien mieć swojego osobistego fizjologa, który układałby mu plan treningowy. To nie jest normalne żeby on rok w rok tracił niemal połowę sezonu. Messi i Iniesta też zawsze mieli mnóstwo kontuzji, teraz każdy z nich ma swojego fizjologa (Iniesta od tego sezonu jak się nie mylę) i niemal w ogóle nie łapią ich żadne urazy. Tak samo można by zrobić z Fabregasem i Walcottem bo to nasi najczęściej kontuzjowanie gracze.

Od razu wyjaśnię dlaczego pozbył bym się zawodników, o których może być szum.

Botelho - ma 21 lat i zachwyca ale w drugiej lidze hiszpańskiej, już samo to wiele mówi.

Sunu - sam chce odejść żeby dostawać więcej szans na grę. Ja osobiście mu się nie dziwię, jest młodym francuzem więc chce regularnie grać w Ligue1. To jest ten wiek, w którym już trzeba grać.

Vela - to zawodnik o świetnej technice i zrobi karierę, ale grając w LaLiga. On nie pasuje do PL, nawet w walczącym o utrzymanie WBA nie gra w podstawie. Do tego dalej nawet nie uczy się języka.

Mannone - jak dla mnie nie jest nam potrzebny. Fabiański i Szczęsny to młodzi BR i zdecydowanie lepsi od Włocha. Trzecim GK powinien być według mnie Shea. Taka sytuacja jak w tym sezonie nie zdarza się co roku tylko raz na parę lat, więc nie widzę potrzeby trzymania Włocha.

Watt - wiązałem z nim duże nadzieje po meczu CC w WBA, ale jakoś mało o nim słychać. Jego statystyki nie powalają na kolana. W tym sezonie rozegrał 15 spotkań i zdobył tylko jedną bramkę.

Bendtner - przy założeniu które już pod tą wiadomością poruszyłem dwa razy, trzech środkowych napastników nie będzie nam potrzebnych. Po za tym w razie czego na szpicy może grać jeszcze Walcott, którego Wenger chce "przerobić" na środkowego napastnika. Od sezonu 2011/2012 JET wchodzi do pierwszego zespołu i mamy nowego, zdecydowanie lepszego technicznie zawodnika, bardziej przypominającego RvP niż Benia (tym lepiej ;D).

Komentowany temat: Mirror: Arsenal pozyskał młodego lewego obrońcę 06.04.2011, 18:20

arsenal33fan
Dlatego napisałem że RvP powinien mieć swojego osobistego fizjologa, który układał by mu plan treningowy tak jak mają to w Barcelonie Messi i Iniesta bo często kontuzje łapali.

Axxxe
Ja wiem że to są moje pobożne życzenia, ale marzyć zawsze można. Younga chciałem na Ashburton już 2 lata temu. Co do tej ceny, jest to oczywiście ta najniższa z możliwych bo taką na dzień dobry proponuje United. Jednak z tego co wiem Young jest fanem Arsenalu więc w tym upatruję swojej szansy.

koczan_4 i Vpr
Botelho - ma 21 lat i zachwyca ale w drugiej lidze hiszpańskiej, już samo to wiele mówi.

Sunu - sam chce odejść żeby dostawać więcej szans na grę. Ja osobiście mu się nie dziwię, jest młodym francuzem więc chce regularnie grać w Ligue1. To jest ten wiek, w którym już trzeba grać.

Vela - to zawodnik o świetnej technice i zrobi karierę, ale grając w LaLiga. On nie pasuje do PL, nawet w walczącym o utrzymanie WBA nie gra w podstawie. Do tego dalej nawet nie uczy się języka.

Mannone - jak dla mnie nie jest nam potrzebny. Fabiański i Szczęsny to młodzi BR i zdecydowanie lepsi od Włocha. Trzecim GK powinien być według mnie Shea. Taka sytuacja jak w tym sezonie nie zdarza się co roku tylko raz na parę lat, więc nie widzę potrzeby trzymania Włocha.

Watt - wiązałem z nim duże nadzieje po meczu CC w WBA, ale jakoś mało o nim słychać. Jego statystyki nie powalają na kolana. W tym sezonie rozegrał 15 spotkań i zdobył tylko jedną bramkę.

Bendtner - przy założeniu które już pod tą wiadomością poruszyłem dwa razy, trzech środkowych napastników nie będzie nam potrzebnych. Po za tym w razie czego na szpicy może grać jeszcze Walcott, którego Wenger chce "przerobić" na środkowego napastnika. Od sezonu 2011/2012 JET wchodzi do pierwszego zespołu i mamy nowego, zdecydowanie lepszego technicznie zawodnika, bardziej przypominającego RvP niż Benia (tym lepiej ;D).

Komentowany temat: Mirror: Arsenal pozyskał młodego lewego obrońcę 06.04.2011, 15:52

Axxxe
Czytałem Twoją wypowiedź i w kwestii młodych anglików się zgadzam się w 100%, choć ten Jenkinson będzie raczej fińskie barwy reprezentował. Może napisze Ci jak chciałbym aby wyglądało okienko transferowe w Arsenalu.

Do sprzedania: Carlos Vela, Sanchez Watt, Craig Eastmond, Mark Randall, Gilles Sunu, Armand Traoré, Pedro Botelho, Hoyte i Murphy + Almunia, Mannone, Squlliaci, Denilson, Rosicky i Bendtner.

Do wypożyczenia (wszyscy na cały sezon): Samuel Galindo, Wellington Silva, Ryo Miyaichi, Benik Afobe, Jay Emmanuel-Thomas, Francis Coquelin, Aneke, Emmanuel Frimpong, Miquel, Bartley. Jednak aby mieć jakieś zabezpieczenie Coquelin, Bartley i JET z możliwością natychmiastowego powrotu w razie dłuższej kontuzji naszych dwóch zawodników na daną pozycję.

Wenger inwestuje kasę w Younga (10mln), którego sprowadza w miejsce Veli i musi uprzedzić MU. Po sezonie 2011/12 sprzedamy Arshavina i w jego miejsce wskoczy do składu Miyaichi. Drugim naszym defensywnym pomocnikiem powinien zostać młodziutki, 20-letni anglik, Jack Rodwell, będzie nasz za 20mln (na niego United też poluje). Trzeci i ostatni transfer to środkowy obrońca. Ja widziałbym na to miejsce Sakho lub Cahilla. Za każdego z nich trzeba będzie wyłożyć jakieś 13mln funtów. Dzięki takim posunięciom mamy mocniejszą kadrę, jesteśmy do przodu z kasą, płacimy mniej za tygodniówki dla zawodników. W takim układzie tak wyglądałaby nasza kadra na sezon 2011/12:

BR: Szczęsny, Fabiański, Shea
PO: Sagna, Eboue
LO: Clichy, Gibbs
ŚO: Vermaelen, Djourou, Koscielny, Sakho/Cahill
DP: Song, Rodwell + Coquelin (ewentualnie)
OP: Fabregas, Wilshere, Ramsey, Diaby, Lansbury
LS i PS: Nasri, Walcott, Young, Arshavin
N: Van Persie, Chamakh

Co do często kontuzjowanego Van Persiego, powinien mieć swojego osobistego fizjologa, który układałby mu plan treningowy. To nie jest normalne żeby on rok w rok tracił niemal połowę sezonu. Messi i Iniesta też zawsze mieli mnóstwo kontuzji, teraz każdy z nich ma swojego fizjologa (Iniesta od tego sezonu jak się nie mylę) i niemal w ogóle nie łapią ich żadne urazy. Tak samo można by zrobić z Fabregasem i Walcottem bo to nasi najczęściej kontuzjowanie gracze.

Komentowany temat: Liga Mistrzów: Real gromi, Schalke miażdży 06.04.2011, 15:37

Co do Schalke, wszystkim mówiłem że oni awansują dalej. Nawet wczoraj pisząc cały terminarz i wyniki jakie typuję naszych meczy oraz MU w półfinale LM przeciwko United dałem Schalke. Nikt mi nie wierzył, choć powiem że takiego wyniku na San Siro to się w ogóle nie spodziewałem.

Co do meczu Realu z Tottenhamem, tu byłem przekonany o pewnym zwycięstwa Królewskich. Wczoraj ten mecz oglądałem i trzeba powiedzieć że Tottenham w tym meczu tylko statystował gospodarzom. Real był cały czas pod polem karnym Suprsów, Marcelo grał właściwie jako bardzo ofensywny skrzydłowy a nie LO.

Chcę też poruszyć temat Adebayora. Patrząc na jego wczorajszą grę, trzeba powiedzieć że takiego meczu w wykonaniu Bendtnera to my nigdy nie zobaczymy. Ade przyjął piłkę, zastawił się wysuną na strzał stojąc plecami do bramki, dobrze dryblował, nie zwalniał akcji. Widać gołym okiem że jego technika jest dużo lepsza od techniki Benia. A więc dlaczego odszedł!? Jedni mówią że dla kasy, ale to niestety nieprawda. Odszedł bo Wenger jest ekonomistą. Był wyraźny problem na linii Adebayor-Bendtner, więc któryś z nich musiał odejść. Jak na to popatrzył Wenger? Benio warty 5mln funtów, ale młody więc się rozwinie, zaś Adebayor warty 25mln funtów. Wybór mógł być tylko jeden, niestety nietrafiony. Za to mam spory żal do Wengera, bo Ade chciał zostać, ale będąc zmuszonym odszedł do MC, okrzyknięto że dla kasy, z kibicami żegnał się w wojennym humorze co pokazał podczas meczu 4 kolejki w tamtym sezonie.

Komentowany temat: Ryo Miyaichi obserwowany przez Napoli 06.04.2011, 15:16

Na transfer nie ma szans. Na przyszły sezon powinien być wypożyczony, ale opcja Napoli czy w ogóle ligi włoskiej jakoś mi w jego sytuacji nie pasuje. Dlatego wolałbym oglądać Miyaichi'ego w Feyenoordzie, ponieważ liga holenderska jest bardzo ofensywną i otwartą grą, czyli taką jaką gra Arsenalu. Po za tym w Rotterdamie ma pewne miejsce w pierwszym składzie i styl gry zarówno Eredivisie jak i Feyenoordu zdecydowanie mu pasuje. W lidze włoskiej, gdzie kładzie się przede wszystkim bardzo duży nacisk na defensywę nasz Japończyk może się nieodnaleść i może przez to nie grać w podstawie, co z kolej spowoduje że straci sezon, a jest on przecież następcą Arshavina gdy ten wróci do Zenitu (tzn po sezonie 2011/12).

Komentowany temat: Agent: Nasri nie myśli o transferze do Włoch 05.04.2011, 22:53

Henry_14
Nasriemu kończy się kontrakt w czerwcu 2012 roku.

Komentowany temat: Agent: Nasri nie myśli o transferze do Włoch 05.04.2011, 20:34

1) Nie chce odejść
2) Włoskich klubów nie stać na Samira
3) Agent Nasriego jest Włochem więc nie ma nic dziwnego że kiedyś w przyszłości będzie chciał go wytransferować do Italii. Choćby dlatego że zarobi grube pieniądze na prowizji za transfer.

Komentowany temat: Raport z wypożyczeń 05.04.2011, 16:36

aRamsey
Sunu sam chce odejść i ja mu się nie dziwię bo wolałbym grać w jego wieku niż mieć jakąś tam nadzieję. Watt był młody i utalentowany, i nadal jest, ale na jego pozycji są lepsi, a potem już na nim nie zarobimy. Coquelina bym ewentualnie zostawił jako tego trzeciego defensywnego (o czym pisałem) lub go wypożyczył na takiej zasadzie jak również napisałem. Co do Denilsona też pisałem że powinniśmy się go pozbyć. Botelho ma już 21 lat i gra w drugiej lidze hiszpańskiej, nie jest na tyle dobry aby go jeszcze trzymać.

Komentowany temat: Djourou powróci na Liverpool? 05.04.2011, 16:26

Świetna wiadomość ;D

Komentowany temat: Wymiana Clichy - Baines coraz bliżej? 05.04.2011, 16:24

Clichy u nas zostanie, jestem o tym przekonany. A nawet gdyby coś mu się uroiło (w co nie wierzę) to na pewno nie będzie chciał odejść do słabszego klubu. Raz że nie zarobi tyle ile proponuje mu Arsenal, dwa to nie ten typ zawodnika który odejdzie do słabszego klubu dla kasy (choć w Evertonie i tak ich nie dostanie). Krótko mówiąc, PLOTKA.

Komentowany temat: Van Persie: Nie skreślajcie nas przedwcześnie 05.04.2011, 16:17

Nie możemy patrzeć tylko na siebie bo remis z Balckbern odebrał nam tą możliwość. Teraz musimy wygrywać mecz za meczem i liczyć że United oprócz porażki z nami jeszcze się gdzieś potkną. MU będzie grał co 3 dni, znam już ich calutki terminarz. Oczywiście liczę na zwycięstwo Manchesteru w Pucharze Anglii (z City po dogrywce żeby więcej siły stracili) oraz na ich zwycięstwo w LM (raz że klub z PL, dwa będą musieli grać cały czas bez przerwy co 3 dni). Jeszcze mamy szanse ale musimy liczyć na potknięcia MU.

Oto terminarz spotkań United (przy ich formie w pucharach) i wyniki które typuję:

Chelsea - MU 1:1 - LM (6 kwiecień)
MU - Fulham 2:0 - PL (9 kwiecień)
MU - Chelsea 3:2 - LM (12 kwiecień)
MU - MC 2:2, d. 3:2 - FA Cup (16 kwiecień)
Newcastle - MU 1:3 - PL (20 kwiecień) - zaległy za weekend
MU - Everton 2:2 - PL (23 kwiecień)
MU - Schalke 3:1 - LM (26 kwiecień)
Arsenal - MU 2:1 - PL (1 maj)
Schalke - MU 2:1 - LM (4 maj)
MU - Chelsea 2:2 - PL (7 maj)
MU - Stoke 2:1 - FA Cup (15 maj)
Blackbern - MU 0:1 (18 maj) - zaległy za weekend
MU - Blackpool 4:0 - PL (22 maj)
MU - Real Madryt 4:3 - LM (28 maj)

Oto nasz terminarz i wyniki jakie typuję:

Blackpool - Arsenal 0:2 (10 kwiecień)
Arsenal - Liverpool 5:3 (17 kwiecień)
Tottenham - Arsenal 1:1 (20 kwiecień)
Bolton - Arsenal 1:3 (24 kwiecień)
Arsenal - MU 2:1 (1 maj)
Stoke - Arsenal 0:1 (8 maj)
Arsenal - Aston Villa 5:1 (15 maj)
Fulham - Arsenal 0:1 (22 maj)

Komentowany temat: Walcott: Najwyższy czas na trofea 05.04.2011, 16:02

Nie możemy patrzeć tylko na siebie bo remis z Balckbern odebrał nam tą możliwość. Teraz musimy wygrać wszystkie mecze i liczyć że United oprócz porażki z nami jeszcze się gdzieś potkną, np z Chelsea. MU będzie grał co 3 dni, znam już ich calutki terminarz. Oczywiście liczę na zwycięstwo Manchesteru w Pucharze Anglii (z City po dogrywce żeby więcej siły stracili) oraz na ich zwycięstwo w LM (raz że klub z PL, dwa będą musieli grać cały czas bez przerwy co 3 dni). Jeszcze mamy szanse ale musimy wygrać wszystkie mecze do końca sezonu i liczyć na potknięcie MU.

Komentowany temat: Raport z wypożyczeń 04.04.2011, 16:26

Z tymi zawodnikami tak to powinno wyglądać:

Do sprzedania: Carlos Vela, Sanchez Watt, Craig Eastmond, Mark Randall, Gilles Sunu, Armand Traoré, Pedro Botelho + Hoyte i Murphy + Almunia, Squlliaci, Denilson, Rosicky i Bendtner.

Do wypożyczenia (wszyscy na cały sezon): Samuel Galindo, Wellington Silva, Ryo Miyaichi, Benik Afobe, Vito Mannone, Jay Emmanuel-Thomas, Francis Coquelin + Aneke, Emmanuel Frimpong, Miquel, Bartley. Jednak aby mieć jakieś zabezpieczenie Coquelin, Bartley, Mannone i JET z możliwością natychmiastowego powrotu w razie dłuższej kontuzji naszych dwóch zawodników na daną pozycję.

Wenger inwestuje kasę w Younga (10mln), którego sprowadza w miejsce Veli i musi uprzedzić MU. Po sezomie 2011/12 sprzedamy Arshavina i w jego miejsce wskoczy do składu Miyaichi. Drugim naszym defensywnym pomocnikiem powinien zostać młodziutki, 20-letni anglik, Jack Rodwell, będzie nasz za 20mln (na niego United też poluje). Trzeci i ostatni transfer to Sakho, za którego trzeba będzie wyłożyć jakieś 13mln funtów. Dzięki takim posunięciom mamy mocniejszą kadrę, jesteśmy do przodu z kasą, płacimy mniej za tygodniówki dla zawodników. W takim układzie tak wyglądałaby nasza kadra na sezon 2011/12:

BR: Szczęsny, Fabiański, Shea + Mannone
PO: Sagna, Eboue
LO: Clichy, Gibbs
ŚO: Vermaelen, Djourou, Koscielny, Sakho
DP: Song, Rodwell + Coquelin (ewentualnie)
OP: Fabregas, Wilshere, Ramsey, Diaby, Lansbury
LS i PS: Nasri, Walcott, Young, Arshavin
N: Van Persie, Chamakh

Co do często kontuzjowanego Van Persiego, powinien mieć swojego osobistego fizjologa, który układałby mu plan treningowy. To nie jest normalne żeby on rok w rok tracił niemal połowę sezonu. Messi i Iniesta też zawsze mieli mnóstwo kontuzji, teraz każdy z nich ma swojego fizjologa (Iniesta od tego sezonu jak się nie mylę) i niemal w ogóle nie łapią ich żadne urazy. Tak samo można by zrobić z Fabregasem i Walcottem bo to nasi najczęściej kontuzjowanie gracze.

Komentowany temat: Wilshere w gronie kandydatów do tytułu gracza miesiąca! 31.03.2011, 15:26

Wygra pewnie Kuyt.

Komentowany temat: Wielkie kluby chcą Witsela 30.03.2011, 15:52

Koleś jest dobry, ale nie lepszy od i tak za słabego jak na nasze wymagania Denilsona. To czego tu chcieć. Obserwatorzy tych wszystkich klubów może i byli bo zawsze są, ale United i Arsenal bynajmniej obserwują Jana Vertonghena, ponieważ Ferguson zaczyna martwić ciągłymi kontuzjami Ferdinanda, zaś Arsenal, no cóż wiadomo.

Komentowany temat: Lehmann zadowolony z powrotu na boiska 30.03.2011, 14:25

Chyba 199-krotny reprezentant londyńskiego klubu. Wiadomym jest że wczorajszego występu nie można mu zaliczyć do oficjalnych meczy pierwszej drużyny.

Komentowany temat: Van Marwijk: Uraz Robina to jedynie stłuczenie 30.03.2011, 09:21

Van Marwijk zawsze mówi że Robinowi nic nie jest. Gdy miał poważne kontuzje zawsze powołanie otrzymywał. Nie jestem pewny czy zobaczymy go w sobotę. Mam jednak głęboką nadzieję że znów spotka nas wielka niespodzianka i Robin wybiegnie od pierwszych minut, tym bardziej że ma patent na Balckbern.

Komentowany temat: Lehmann i Aliadiere w składzie na Wigan 29.03.2011, 13:14

Lehmann tak, niech się ogra trochę przed meczem z Blackbern, bo mam nadzieję że to właśnie Niemiec będzie strzegł naszej bramki w następnej kolejce.

Co do Aliadierego, powiem tak, koleś jest słaby. Ma już 27 lat, prawie 28 i w całej karierze zdobył tylko 14 ligowych goli, z czego 2 na zapleczu PL. Niczym się nie wyróżniał, strzelił dla nas 9 bramek, ale w lidze tylko 1, reszta trafień to puchary krajowe. Nie wiem dlaczego ma blokować miejsce w tym meczu naszym młodym chłopakom!? To ich liga, ich mecze i to oni powinni tam grać. Aliadiere nie pomoże nam (pierwszemu zespołowi) więc nie ma sensu zabierać miejsca w składzie młodemu chłopakowi, bo to nie będzie dobre ani dla klubu, ani dla tego młodego chłopaka, który nie zagra w najbliższym meczu rezerw.

Komentowany temat: Wideo: Aliadiere o powrocie do Arsenalu 29.03.2011, 11:05

Zwykły "szary" zawodnik. Powiedziałbym nawet że słaby. Ma już 27 lat, prawie 28 i w całej karierze zdobył tylko 14 ligowych goli, z czego 2 na zapleczu PL. Niczym się nie wyróżniał, strzelił dla nas 9 bramek, ale w lidze tylko 1, reszta trafień to puchary krajowe.

Komentowany temat: Thierry Henry i ja 27.03.2011, 22:39

Wszystko super ale w meczu 1 kolejki MLS, gdy Red Bulls pokonało Seattle 1-0, przy golu Agudeli, nie asystuje Henry, tylko Tainio.

youtube.com/watch?v=BbJtnNfzHSY

Komentowany temat: Mertesacker: Na razie nie myślę o trasferach 27.03.2011, 18:25

Nie chce tego wielkiego, chudego Niemca. Chciałbym ujrzec Sakho lub Cahilla.

Komentowany temat: Mertesacker: Na razie nie myślę o trasferach 27.03.2011, 18:25

Nie chce tego wielkiego, chudego Niemca. Chciałbym ujrzec Sakho lub Cahilla.

Komentowany temat: Lille potwierdza: Hazard może opuścić klub 26.03.2011, 16:04

ONA81
Tak, mimo wszytko pozbyłbym się naszego błyskotliwego skrzydłowego. Dlaczego? Dlatego że ktoś z dwójki Vela/Arshavin powinien odejść. Uznałem jednak że Carlos ma niesamowity talent i powinien dostawać w końcu odpowiednią liczbę szans na grę. Skoro Hernandez z United od samego początku gra jak z nut (ja osobiście uznaję go za transfer sezonu PL) to naszego meksykanina też jest stać na dobrą grę. Arshavina pozbyłbym się ze względu na jego wiek i z ważywszy na to że za rok kończy mu się kontrakt i będzie mógł odejść za darmo. Teraz póki jeszcze nie stracił wszystkich sił przez grę w PL i totalnie nie sflaczał, możemy wyciągnąć za niego od Zenita jakieś 15mln funtów.

Patrząc na grę Arshavina w przeciągu całego sezonu można spokojnie stwierdzić że 3 lat w Anglii nie wytrzyma. Nie wiem czy chociaż jeszcze kolejne dwa sezony będą w jego wykonaniu takie jak ten obecny. Już teraz gra mocno w kratkę. Fakt, jego bronią w szczególności statystki, bo sama jego gra na kolana nie powala. Czasem miewa przebłyski naprawdę świetniej gry, ale naprawdę rzadko kiedy. Nawet ten mecz z WBA nie był najlepszy w jego wykonaniu, ale znów uratowała go bramka.

Ale załóżmy że Asrha zostaje, wtedy Vela odejdzie. Rosjanin będzie coraz starszy i słabszy, nawet jak przedłuży kontrakt to zapewne na rok dłużej, więc w pewnym momencie odejdzie za darmo lub w lepszym wypadku (co jest mało prawdopodobne w polityce Wengera dotyczących zawodników powyżej 30-ki) za marne grosze. W tej sytuacji zostajemy bez skrzydłowego, Wenger wielkich pieniędzy znów nie wyłoży i będziemy grać kolejnymi młodymi, zdolnymi. Younga już wtedy nie będzie bo zadomowi się w czerwonej części Manchesteru. Wtedy może okazać się że zostaniemy z ręką w nocniku.

Komentowany temat: Lille potwierdza: Hazard może opuścić klub 26.03.2011, 14:45

Henry_14
ja słyszałem że Young jest fanem Arsenalu.

Komentowany temat: Lille potwierdza: Hazard może opuścić klub 26.03.2011, 14:44

Wenger na 100% go nie kupi. Hazard trafi najprawdopodobniej do Realu.

Co do letniego okienka transferowego to ja chciałbym widzie to tak:

Wenger powinien wyłożyć trochę kasy za sprzedaż kilku naszych obecnych zawodników. Bendtner-18mln; Arshavin-15mln; Rosicky-7mln; Denilson-6,5mln; Squlliaci-3,5mln; Almunia-1,5mln + jakieś 5mln (wszystkie kwoty podane w funtach) za sprzedaż kilku młodych zawodników, którzy nie przebiją się już do naszej pierwszej drużyny, a można jeszcze na nich zarobić. Chodzi mi tu o takich zawodników jak np.: Sunu, Randall, Hoyte, Murphy, Pedro Botelho, czy nawet Eastmound i Watt.

Wenger inwestuje kasę w Younga (10mln), którego sprowadza w miejsce Arshavina i musi uprzedzić MU. Drugim naszym defensywnym pomocnikiem powinien zostać młodziutki, 20-letni anglik, Jack Rodwell, będzie nasz za 20mln. Trzeci i ostatni transfer to Sakho, za którego trzeba będzie wyłożyć jakieś 13mln funtów. Dzięki takim posunięciom mamy mocniejszą kadrę, jesteśmy do przodu z kasą, płacimy mniej za tygodniówki dla zawodników. W takim układzie tak wyglądałaby nasza kadra na sezon 2011/12:

BR: Szczęsny, Fabiański, Mannone
PO: Sagna, Eboue
LO: Clichy, Gibbs
ŚO: Vermaelen, Djourou, Koscielny, Sakho
DP: Song, Rodwell + Coquelin (ewentualnie)
OP: Fabregas, Wilshere, Ramsey, Diaby, Lansbury
LS i PS: Nasri, Walcott, Young, Vela
N: Van Persie, Chamakh

Co do często kontuzjowanego Van Persiego, powinien mieć swojego osobistego fizjologa, który układałby mu plan treningowy. To nie jest normalne żeby on rok w rok tracił niemal połowę sezonu. Messi i Iniesta też zawsze mieli mnóstwo kontuzji, teraz każdy z nich ma swojego fizjologa (Iniesta od tego sezonu jak się nie mylę) i niemal w ogóle nie łapią ich żadne urazy. Tak samo można by zrobić z Fabregasem i Walcottem bo to nasi najczęściej kontuzjowanie gracze.

Na okres całego sezonu powinien zostać wypożyczony: JET, Mannone, Bartley (ta trójka z opcją natychmiastowego powrotu w razie konieczności), Miquel, Afobe, Aneke, Frimpong, Miyachi i ewentualnie Coquelin.

Następny mecz
Ostatni mecz
Brentford - Arsenal 1.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
1 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady