Komentarze użytkownika Marzag

Znaleziono 49492 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 13 z 1238 (komentarze od 481 do 520):

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 21:27

Ciekawe czy Raya i Rice razem podjęli decyzję o zapuszczaniu włosów czy to zbieg okoliczności

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 21:17

Martinelli musiał poprawiać piłkę na 5 metrze, nieźle. Jakby kopnął sznurówka z pierwszej to by wpadła do siatki.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 21:06

@pawel_1986 napisał: "No i jest. Że Arteta dopiero wpadł na to super ustawienie"
Trochę mi Cię dziś szkoda. 6 minuta meczu a już masz zrujnowany wieczór cały.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 21:05

Panie, panowie - Mamy napastnika.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 21:02

@Elastico07 napisał: "Od 2 msc nie ma meczu w ktorym by nie bylo ulewy.Nie mowie o deszczu ale o ulewie"
Angielska zima

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 20:58

Angel Gomes, aż mi się przypomniała fatalna pomyłka w Cyberpunku

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 20:32

@krzykus1990 napisał: "No cóż dla Artety Saka ma niepodważalne miejsce w składzie. Zaś widocznie Madueke bardziej go przekonuje niż Eze i stąd pewno taka dziwna formacja..."
Wydaje mi się, że próbuje tu skorzystać na tym że Saka z Madueke się lubią bardzo poza treningami i ma nadzieję, że dzięki temu się to przełoży na boisko.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 20:28

@darek250s napisał: "Gdzie ten twój Jesus w pierwszym? Ehhh Mikel Arteta się chyba nie zna na robocie...."
Zna się, ale igra z ogniem.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 20:15

@Elastico07 napisał: "I standardowo Norgard ktory gra kosmicznie ląduje na ławce kosztem hamulcowego.Swiete krowy muszą grac"
Przecież nie będzie grał na napadzie, co ty gadasz.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 19:50

Nasz przyszły skrzydłowyt 4 gole z Karabachem walnął.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 19:50

Saka skończy jako napastnik

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 19:49

Aaa, Saka na ŚP xd

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 19:49

ech, Saka po kontuzji jedynym kreatywnym zawodnikiem w ofensywnej trójce, będą ciężary jeśli ze stałych fragmentów nic nie wpadnie

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 18:55

@Numer10 napisał: "Moim zdaniem trochę przesadzasz. Wskaźniki zmyślania przez AI to są pojedyncze procenty w zależności od tematu. Jeśli wyszukasz artykuły AI to dalej będą to te same artykuły - zrobisz rozpoznanie szybciej. Poprosisz o streszczenie - on bardzo rzadko wtedy zmyśla. Jak na moje to elektronika drożała przed erą AI, teraz drożeć będzie dalej - ale dzięki AI które przejmuje dużo funkcji nie będzie być może trzeba zmieniać smartfona co 4 lata by w góle nadążał bo wymagania sprzętowe nie są tak ważne w tym wszystkim."
To nie muszą być te same artykuły, chatboty potrafią przeinaczyć treść, pominąć kontekst przez co streszczenie straci na wartości. Rozpoznanie zrobisz szybciej, ale jest szansa że się uczysz wymyślonych rzeczy - może i źle, ale za to szybko.

Co do eleltroniki to brzmisz jakbyś się nałykał papki marketingowej bigtechów AI. To co się dzieje na rynku pamięci ram, krzemu, kart graficznych to jest apogeum, to co kosztowało 2 lata temu 400zł dziś kosztuje 2000zł. To nie jest podtrzymanie trendu z przeszłości, a jednoznaczny wpływ tego że bigtechy po prostu zmiatają te rzeczy z rynku, kupują je hurtowo i dla zwykłego konsumenta zwyczajnie ich brakuje. @Numer10 napisał: "Z prostego szukania rzeczy w google nie nauczysz się jakoś dużo. Jeśli generalnie wykorzystasz AI do przyspieszenia żmudnych i mało twórczych zadań to nie stracisz wiele. Oczywiście to o czym mówisz to może być problem- ale still to kwestia tego jak ludzie do tego będą podchodzić. Z drugiej strony z prędkością przetwarzania informacji przez AI badania które kiedyś zajmowały lata dziś mogą zająć miesiące."
Znacznie więcej się uczysz gdy szukasz informacji poprzez google a potem czytasz te artykuły, bo tu musisz włożyć wysiłek w weryfikowanie źródeł, ocene informacji. Mózg jest bardziej zaangażowany więc jednocześnie więcej zapamiętuje, Ty się więcej uczysz. Chatbot ai Ci daje szybką odpowiedź, Ciebie już nie interesuje czy to prawda czy nie bo szkoda czasu, a potem i tak nie pamiętasz szczegółów bo mózg był mniej zaangażowany przy czytaniu tych informacji. Różnica taka jak przy uczeniu się malowania obrazów oglądając filmiki i jak przy uczeniu się malowania poprzez malowanie samemu.

A co do prędkości przetwarzania, to tam szybkośc pracy nie jest skracana przy pomocy chatbotów, i dodatkowo warto by się zorientować z czego wynikają te przyspieszenia, z tego co się orientuje to nie wynikają one z przyspieszania procesów badawczych a raczej administracyjnych typu pisanie streszczeń badań (tu ma to sens bo mogą zrobić szybką weryfikacje bo streszczane jest to co bardzo dobrze znają i mają o tym pojęcie). @Numer10 napisał: "No i tak też jest. Ludzi powinno się uczyć korzystania odpowiedzialnie z tych narzędzi i odpowiednio regulować by te przyciągały ludzi na siłę (a więc nie promowało wszystkiego co danej jednostce się może spodobać kosztem etyki) - limity czasowe byłyby ok pomysłem. Oczywiście przedstawiasz jedną stronę medalu która jest po części prawdą, ale ta dobra też istnieje - chociażby możesz porozmawiać sobie z ludźmi kibicującymi Arsenalowi ;)"
No ale trzeba jednak brać rzeczywistość pod uwagę a nie ją wypierać i mieć nadzieje, że świat się może za niedługo zamieni w utopię, ludzie przestaną być leniwi, zaczną poświęcać więcej uwagi na weryfikację rzeczy o których czytają. Tak nie będzie, a chatboty wręcz sprawiają że trend jest odwrotny. @Numer10 napisał: "Co ma to czy egzaminator zmienia pytania do tego że sam napisałem to dobrze? W pracy ludzie bardzo mocno wykorzystują AI - w medycynie, inżynierii czy psychoterapii, wszędzie znam odpowiedzialne wykorzystywanie tych technologii przez jednostki, w większości mogą też pomóc w większej skali (chociażby diagnostyka gdzie jak już wspomniałem ai prezentuje się lepiej niż ludzie w niektórych dziedzinach czy badaniach)."
No ale AI w wąskich dziedzinach to zupełnie inna bajka niż chatboty, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja to jest temat z lat z ubiegłego wieku. @Numer10 napisał: "Moim ma o wiele szersze zastosowanie i warto umiejętnie moc z tego korzystać. Możesz pracować bez ai, ale koniec końców liczy się efektywność - jeśli będzie w stanie, a często już teraz jest, przyspieszyć robotę kilkukrotnie - konkurencja i przede wszystkim klient nie będzie patrzeć na to ile pracy w to włożysz."
No ale to o czym ty mówisz (streszczanie artykułów z których czerpiesz wiedzę nie mając świadomości ile tego co streszczone zostało przyozdobione halucynacjami) to moim zdaniem nie jest umiejętne korzystanie. A robota zrobiona szybko ale źle to nie jest żadna efektywność.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 17:55

I oczywiście nie ma co porównywać chatbotów do wyspecjalizowanego AI od wąskich dziedzin które jest uczone na danych akademickich albo jakiegoś zamkniętego zbioru, bo to dwie zupełnie inne rzeczy.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 17:52

@Numer10 napisał: "Ale ludzie wierzący w płaską ziemię po prostu nie mają racji, ludzie korzystający z AI po prostu wykorzystują fajną technologię - która i tak będzie się rozwijać."
Tylko że ja nie o tym, ludziw korzystający z AI dostają różne zwroty o różnej prawdziwości, a czy się będzie rozwijać to zależy od tego kiedy bańka walnie, bo wzrost kosztów jest eksponencjalny a to co oferuje to filmiki slopowe, zdjęcia slopowe, slopową muzykę, robienie prostych rzeczy które i tak trzeba sprawdzić jeśli nam zależy na jakości(a więc nie przyspiesza pracy) Dosłownie prócz slopu nie oferuje obecnie niczego, a już zdążyła sprawić że elektronika bardzo podrożała i będzie drożeć dalej, a to wszystko napędzane FOMO które nakręcają korporacje tworzące te ogromne centra AI naganiające państwa i sponsorów że jeśli przestaną inwestować to Chiny ich pożrą. @Numer10 napisał: "To półprawda. Gemini czy Chat GPT lubią halucynować, ale znajdź mi naukowca który aktualnie z tego nie korzysta ;) Kwestia by robić to mądrze, sprawdzać źródła - nie wierzyć w każde słowo które pisze."
Realnie nie przyspiesza bardzo pracy, a w dłuższym czasie spowoduje dziure kompetencyjną, bo to co kiedyś było delegowane juniorom jest robione przez botów, w konsekwencji nie będzie wystarczajacej ilości juniorów by wejść w budy midów i seniorów w swoich branżach gdy Ci będą schodzić ze stanowisk na emeryturę.

I takie mówienie że to jest dobre tylko trzeba mądrze korzystać to też nijak ma się do rzeczywistości, bo niemal nikt tak z tego nie korzysta. To jak mówić, że media społecznościowe to mega wynalazek bo mogą służyć ludziom do gromadzenia się w społeczności, wspieraniu się w swojej wspólnej pasji, poznawaniu ludzi. A tymczasem służą do sprzedawania ludziom reklam, uzależniania ich od przebywania na portalu, do inżynierii społecznej. @Numer10 napisał: "Moje egzaminy mówią co innego ;) Oczywiście trzeba uważać i szukać informacji w innych źródłach, dobrze jest na przykład wrzucać prezentację z uczelni i prosić o rozwinięcie i wytłumaczenie a nie prosić go o info od zera."
I ma się całkiem sporą szansę że twoja wiedza zostanie uzupełniona o halucynacje. A egzaminy to też od egzaminatora zależą, i od tego jak poważnie podchodzi do nauczania. Wielu wykładowców od kilkunastu lat te same zadania na kolosach i egzaminach dają.

Ale gdy pojawiają się rzeczywiste wyzwania w pracy to jest się skazanym na swoją wiedzę i na wiedzą kolegów mających doświadczenie w temacie. @Numer10 napisał: "Moim zdaniem najlepszym modelem jest hybryda - nie poleganie wyłącznie na AI, ale też nie rezygnowanie z tego co już teraz daje i co może dać w przyszłości."
Moim zdaniem to się nadaje jako narzędzie do poprawiania błędów ortograficznych, do porządkowania niewielkiej ilości rzeczy (takiej którą łatwo można zweryfikować, bo przy większej ilości można nie zauważyć że dopisało bzdury do pierwotnej treści)

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 16:59

@Numer10 napisał: "Ja mam trochę inne zdanie. To znaczy to co napisałeś w dużej części jest prawdą, ale jednocześnie ludzie i tak często szukali na skróty- stąd popularność teorii spiskowych czy dobrych mówców po prostu - łatwiej coś przyjąć za prawdę jeśli wydaje się logiczne i w pełni to rozumiesz."
Ale ludzie co się interesowali teoriami spiskowymi na poważnie to margines, a z chatbotów korzysta pewnie ponad połowa populacji obcującej w internecie. Tu skala jest problemem a nie że kilku ludzi postanowiło się otępić. @Numer10 napisał: "AI może też polepszać życie, pytanie co i jak z nim robisz."
To jest slogan, który fajnie wygląda na materiałach marketingowych mówiących jak to do niesamowitych rzeczy dzięki AI dojdziemy kiedyś, a w rzeczywistości to co obiecywali wcale sie nie przybliża, a powstają realne problemy już teraz.

Do poważnych rzeczy na dużą skalę obecne AI się nie nadaje przez swoje halucynacje, nierozumienie kontekstu. @Numer10 napisał: "Ja sam korzystam z AI do nauki i prompt pt. "wytłumacz mi jak ostatniemu osłu" jakieś na pozór skomplikowane pojęcia jest na prawdę gamechangerem w nauce."
I prawdopodobnie uczysz się czegoś co czasem nie ma sensu, ale z racji tego że jest ładnie opowiedziane to dla kogoś kto się czegoś uczy jest to nie do zauważenia. A ty sobie żyjesz w nieświadomości myśląc że się czegoś wartościowego nauczyłeś, gdy tymczasem był to mix wartościowej wiedzy z ai slopem.

Za każdym razem gdy korzystam z AI w kontekście dziedzin na których się znam to dostrzegam jak często zwyczajnie mówi nieprawdę. Jeśli ktoś się czegoś uczy i opiera całą swoję naukę o to co mu wypluje chatbot to moim zdaniem popełnia błąd bo się nauczy bzdur. To jak uczenie się o historii poprzez materiały propagandowe, niby czegoś się dowiesz, ale czy to rzeczywiście jest nauka historii? Moim zdaniem nie.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 16:06

@vitold napisał: "Ten Olise jest w stanie posadzić Sakę na ławce, a tego to byś nie przeżył :D"
Nie, no nie mierz mnie swoją miarą. Ja nigdy nie stawiam dobra jednego zawodnika nad dobrem drużyny. Ale Olise nie posadzilby Saki. Byłby niezłą konkurencja, ale w ramach tej wymiany pozbylibysmy się jedynego ogarniętego napastnika z drużyny.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 15:53

@1886gunner1886 napisał: "wymiana na Olise i każdy zadowloeny"
Zarządzanie lvl Wenger

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 15:30

@Moczyknur napisał: "Który potem sam dementuje. Winszuję."
I teraz już nikt nie wie czy blefuje czy nie.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 14:42

@pawel_1986 napisał: "No ja bardziej ubrudziłem portki od Artety. Po ostatnim meczu szczególnie. Masz rację :D"
Tak żeś w nachy nawalił, że na całym stadionie zapach się niósł niestety.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 14:10

@pawel_1986 napisał: "Jaki to fake? O tym, że kolejny raz będzie bił się o mistrza? Usypia pewnie city i dziś już na mecz wyjdzie bez strachu :)"
No to chociaż on wyjdzie bez strachu bo z tego co widzę to ty już cały w ekskrementach od stóp do głów.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 13:34

Arteta wypuszcza fejk info do mediow, nowy poziom czarnej magii

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 11:59

@Mastec30 napisał: "No to to może nie było AI ale też już widziałem takie fejki z innych meczów więc za chwilę dojdziemy do sytuacji w której nie będzie dało się tego rozpoznać i będzie faktycznie problem"
Już dawno jest problem, tysiące fejkowych artykułów powstających w ciągu minut, dziesiątki tysięcy nieprawdziwych postów.

AI nie poprawia życia społeczeństw, ona je pogarsza (ludzie już niemal całkowicie z dedukcji zrezygnowali, wystarczy im to co im chat ai odpowie a czy to ma coś wspólnego z prawdą to komu by się chciało sprawdzać, więc zdolność rozróżniania prawdy od fikcji będzie coraz gorsza, a dodatkowo w internecie będzie znacznie więcej wygenerowanej nierzetelnej treści niż napisanej przez człowieka). Ale pompowane są w to pieniądze bo korporacje mają nadzieję, że się pozbędą kosztów w postaci pracowników. A ludzie w międzyczasie cieszą się że mogą sobie wygenerować tańczącego kota w bikini, albo wiersze o Viktorze Gyokeresie.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 18.02.2026, 00:05

@arsenallord napisał: "i właśnie Gyo."
47% celnych podan, 8 strat w meczu (najgorszy zawodnik Brenford miał 3), 0 strzałów na bramkę

Co to są za standardy, że my mamy uważać że to był dobry występ?

Not my foggin standards.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 17.02.2026, 23:23

@arsenallord napisał: "Szczególnie z Sunderlandem było łatwiej z Jesusem niż Gyo"
Tam Gyokeres wszedł tak jak powinien, na zmęczonych rywali. Nie powinien grać w podstawie w tym sezonie jeśli to możliwe moim zdaniem.

Ten mecz jest tego dowodem, wszedł z ławki i strzelił 2 gole, potem grał cały mecz i mieliśmy 10 zawodników na boisku bo na niego nie można było liczyć.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 17.02.2026, 22:55

@darek250s napisał: "A jak nie jest wszystko możliwe to przypomnij sobie mecz z Wilkami na Emirates."
Jest szansa że zaczniemy z Jesusem w podstawie na napadzie więc będzie łatwiej.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 17.02.2026, 22:34

@darek250s napisał: "Strata punktów w tym meczu wyjaśni wszystko."
Niesamowita jest ta korelacja między fanatyczną wiarą w Gyokeresa i liczeniem na to że Arsenalowi się noga powinie.

Komentowany temat: Arsenal kontra Wolves: Wykonać należycie zadanie 17.02.2026, 22:15

Trzeci jak co najmniej 3 trofea na koniec sezonu dla Arsenalu.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 22:15

@monterpg12345 napisał: "Byle nie Borrusia w 1/8 bo nas zjedzą u siebie"
Przecież wy już tylko w lidze gracie, coś ci się pokręciło.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 22:02

@hetfield88 napisał: "Hej. Jakie są według Was najbardziej "grywalne" gry waszego życia? Walić grafikę itd. Chodzi tylko o grywalność. Dla mnie są to dwa tytuły:
* PES 6
* CS 1.6
Ja za młodu to nie wiem ile godzin w tym przesiedziałem, ale czasem nocki się zarywalo:)"

Jeśli chodzi o gry komputerowe to chyba Factorio, Cyberpunk 2077 i Path of Exile, czwarta to być może Starcraft II albo gwint sprzed 2018r.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 21:39

@coooyg11 napisał: "Arsenal sent a scout to monitor striker Pio Esposito in Internazionale's 3-2 win over Juventus.

He came on in the 66th minute and scored 10 minutes later.

Mikel Arteta is determined to bring in a top young forward, and the Italian is firmly on the Gunners’ radar.

Kurde wyciągnąć tego chłopaka na opcję numer 2 byłoby genialnie, idealnie pasuje do naszego grania"

Byłoby spoko ale to na bank tylko ploty.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 17:59

Ależ by on u nas chodził

https://www.youtube.com/watch?v=cKaFx2tU4FQ

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 17:57

@Gofer999 napisał: "Ja czekam na kompilacje bramek Gyrosa po sezonie. To będzie pewnie najbrzydsza i najbardziej pokraczna składanka highlightsów. :D:D:D:D:D"
Już powstają super kompilację z naszą bestią

https://www.youtube.com/watch?v=EMLx-dV2ztg

niesamowita kompilacja, polecam

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 17:53

Gdyby Rasiak dziś przyszedł do Arsenalu to byłby upgradem w ataku xd

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 16:59

@Ech0z napisał: "Gyokeres jest 2x lepszy. 8 goli vs 4"
xd weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem, nie ma tam ani słowa o tym, że Saka jest naszym najlepszym strzelcem pod względem ilości strzelonych bramek.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 16:56

@vitold napisał: "Ale to Ty dzwonisz"
O ile bobocian i darek250 to ta sama osoba to masz rację, a jeśli to 2 różne to nie masz racji.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 16:56

@darek250s napisał: "Z tego co mi wiadomo i co pokazują statystyki to Gyokeres jest naszym najlepszym graczem ofensywnym."
No jak ktoś meczów nie ogląda albo ogląda tylko pod wpływem substancji wyskokowych to mógłby tak pomyśleć.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 16:32

@Ech0z napisał: "Pewnie zostanę zjedzony, ale średnio się czuje z tym że Saka ma zarabiać 300tys funtów. Jest kreowany na mega gwiazdę klubu ale ostatnio tego nie pokazuje. 4 gole w tym sezonie 6 w tamtym. Eze kreowany na największego flopa ma takie same liczby."
Gorszej rzeczy niż skreślenie Arsenalu w walce o mistrzostwo gdy są 4 miejsca nad City nie zrobisz.

Saka to jest piłkarz na którym można polegać, nie można mówić, że grał słabo nawet gdy nie asystował. Jak ktoś oglądał mecze to wiedział z czego to wynika, Saka jest naszym najlepszym piłkarzem ofensywnym.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 17.02.2026, 15:57

@vitold napisał: "Wiedzialem, ze cos bedzie z Gyokeresem, ale nie powiem - szafa troche mnie rozbawila. W sumie bardziej to, ze sobie to wyobrazam xD"
Rączki na kołderkę!

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady