Komentarze użytkownika Marzag

Znaleziono 49492 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 15 z 1238 (komentarze od 561 do 600):

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 12:12

@vitold napisał: "Gyokeres moze kopac sie po kostkach i odbijac sie od obronców, ale ma dawać konkret czyli bramy.

Praktycznie 1:1 sytuacja.

EFEKTY, NIE EFEKTYWNOSC ;D"

No ale to się wyklucza, bo żeby wypracować okazję strzelecką zawodnikowi który potrzebuje perfekcyjnego podania najlepiej w miejsce gdzie nie bramkarz nie będzie miał jak obronić i żadnego obrońcy nie będzie blisko i nie będzie musiał przyjmować piłki tylko dołożyć nogę na strzał to cała drużyna się musi dużo bardziej napracować niż jakby tam grał zawodnik, który może przyjąć piłkę, przytrzymać, odegrać, samemu zaproponować jakieś rozegranie, przepchać się z obrońcą itp.

Obecnie to wygląda tak, jak praca w grupie w szkole, gdzie jeden chłop sobie gra w gry podczas gdy cała reszta robi jego robotę a na koniec wszyscy dostają 5 i nazywaniem tego wzorową współpracą czego dowodem jest ich dobra ocena.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 12:00

@vitold napisał: "Na pewno, ale w kazdej nieprawdzie jest ziarenko prawdy."
2+2=5

znajdź tu ziarnko prawdy

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 11:14

@Rafson95 napisał: "Ale by taki prime Giroud siadł teraz nam na szpicy, marzenie"
Oj tak tak, biłby dziś rekordy strzeleckie przy tych rożnych, a i Saka i Martinelli/Trossard by sporo strzelali z nim w składzie.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 11:10

@miki9971 napisał: "Bo często się czepiasz Szweda.

Tak, tak, zaraz napiszesz - Daj dowody, a nie wymyślasz z dupy...

Jestem pelen podziwu, ze biorąc pod uwagę ile osób tutaj jesteś w stanie wyprowadzić z równowagi - masz prawie 50000 komentarzy.... Nieprawdopodobne."

Nie no, ja się czepiam raczej jego techniki, decyzji podejmowanych przez niego, słabej gry ciałem i w powietrzu, słabych podań. Do niego osobiście nic nie mam i wydaje się sympatycznym gościem.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 11:04

Nie można udawać że piłkarze na boisku są w jakiejś wyizolowanej bańce, każdy sobie. Każdy jest zależny od ludzi których ma wokół siebie. Asystent nie będzie asystentem jeśli zawodnik któremu podaje nie strzeli gola, zawodnik który się świetnie odnajduje w grze kombinacyjnej nie będzie wyglądał dobrze gdy ma wokół siebie ludzi którzy nie potrafią podać celnie piłki w tempo albo nawet tego nie próbują, bramkarz nie zachowa czystego konta jeśli zawodnik któremu ufa że zrobi swoją robotę, postanowi odpuścić krycie zawodnika i padnie z tego bramka.

Nie można mówić o tym jak wygląda gra jednego piłkarza bez uwzględnienia pozostałych piłkarzy wokół niego.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 11:01

@miki9971 napisał: "Widze, ze jesteś w formie - nawet podczas dyskusji o Odegaardzie, musisz się czepiać Gyokeresa - jak rzep psiego ogona ."
A czemu myślisz że ja tam o Gyokeresie pisałem, po czym wnioskujesz? :P

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 10:59

@vitold napisał: "Kolejna sprzedaz eksperta
Hincaoue top transfer, swietnie wszedł w zespół , niektorzy tu chca kiwiora. Dajcie dla Hincapie dograc cały sezon. Pamietacie Kuby w 1eszonie?"

A ta sprzedaż, to jest teraz z nami w pokoju?

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 10:37

@vitold napisał: "Wszyscy to widzimy, bo ile to razy można było posłać szybką piłkę prostopadłą na skrzydła z wychodzącymi dalej Gyokeresem i Saką / Martinellim na zmianę wykorzystując częsty chaos w drużynie przeciwnej, a zwłaszcza jeżeli Saliba nagle jest w środku pomocy."
Saka i Martinelli bardzo często w takich sytuacjach dostają piłkę.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 10:36

@miki9971 napisał: "Fajnie jakby jednak ktoś kto ma opaskę, świecił przykładem na boisku. Jak mniemam Odegaard - ma to w gdzieś, albo po prostu jest daleki od jakiejkolwiek formy."
A czemu uważasz że nie świeci? Nigdy mu nie można odmówić rozsądku, pracowitości i opanowania na boisku. Dodatkowo potrafi bardzo trzeźwo oceniać sytuację boiskową, ułatwia nam kontrolę ale jak ktoś dobry biega w ofensywie to będzie dostawał podania od niego, nie zawsze idealne - bo to kwestia formy - ale takie z którymi już coś można zrobić jak się ma odrobinę techniki.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 09:55

@Mastec30 napisał: "I Gabriel będzie się temu z boku grzecznie przyglądał bo przecież on nie prowadzi drużyny i nie jest szefem defensywy"
A co miałby zrobić, zlozyc transfer request bo nie dostał opaski kapitańskiej?

Ta opaską to się przejmują tylko poszukiwacze dramek w internecie. W Arsenalu mamy tyłu liderów że to nie ma znaczenia kto opaskę nosi.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 09:46

Swoją drogą to zabawne że w 2026 roku ludzie wierzą indykalii. Tu chyba zadziałał efekt potwierdzenia.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 16.02.2026, 09:40

@Mastec30 napisał: "Bo nawet mi czasami jest ciężko bronić jak widze otwartą przestrzeń na podanie a ten kręci bączki."
Warto brać pod uwagę kto jest potencjalnym adresatem takiego podania. Takiego Havertza często szuka bo wie że będzie umiał przyjąć i zrobi coś dalej. Ale my mamy zawodników do których się podaje piłkę tylko wtedy gdy się wie że mogą oddać strzał z pierwszej piłki a w innym przypadku nie warto więc nawet jeśli będzie korytarz do takiego piłkarza to Ode mu pilki nie poda tylko poszuka lepszego rozwiązania tak by można było kontynuować akcje.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 22:30

@Jack_Herrer napisał: "Nie no za wysoki odlot panowie, Piero transfer lata, Mosquera transfer sezonu. Chyba ktoś tu zapomniał, że latem pozyskaliśmy jeszcze tytanicznego Gyokeresa..."
Oj tak tak, szybko o idolu zapomnieli.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 22:27

@alexis1908 napisał: "wytłumaczę Ci to skoro i Alonso i Arteta widzą w nim obrońcę na swoje kluby to wybacz ale chłopak nie jest słaby tak jak ty mówisz, i ich zdanie jest trochę więcej warte niż twoje."
Ale ja nie powiedziałem, że jest słaby. Powiedziałem, że jest za słaby na Arsenal.

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 21:47

@alexis1908 napisał: "o, byl podstawowym obrońcą Alonso jak wygrywali ligę bez porażki, ale raczej się nie zna Arczi też tak ze tego."
Alonso wygrał ligę w premier league bez porażki? Bo co mnie obchodzi jak zawodnicy wyglądają w bundeslidze, lidze portugalskiej czy lidze francuskiej?

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 21:41

@alexis1908 napisał: "Alonso i Arteta się nie znają musisz im udzielić paru rad"
O, Alonso był w Arsenalu jak Hincapie kupowaliśmy?

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 21:40

@arsenallord napisał: "Kto oprócz Hincapie i Gyo według ciebie nie jest piłkarzem na obecny Arsenal tak z ciekawości?"
Jesus, Madueke, MLS na LO

Komentowany temat: Pewne zwycięstwo w FA Cup: Arsenal 4-0 Wigan 15.02.2026, 20:51

@alexis1908 napisał: "Hincapie do oddania do Leverkusen ekspert tak rzekł po meczu z Bournemouth ;)"
No tak, udawajmy że Hincapie to topka światowa na lewej obronie. Przecież wiadomo że nikt go nie chce oddawać w trakcie sezonu bo on jest naszym drugim w hierarchii lewym obrońcą, ale to nie jest piłkarz na obecny Arsenal, powinniśmy kupić kogoś, kto będzie pewniakiem do podstawy.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 20:15

Dopiero teraz zerknąłem na podstawowy skład, widzę że MLS miał zagrać w pomocy pierwotnie a więc można się spodziewać że dostanie tam szansę gry w tym sezonie.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:57

@aikon90 napisał: "Ktoś mi wyjaśni po co 36 występ Zubimendiego lub 33 Trossarda przy 4:0 z trzecioligowcem przed najtrudniejszą częścią sezonu zamiast pozwolić zadebiutować temu O'Neill? Chłopak mógłby zagrać na skrzydle lub na środku."
Bo Zubi utrzyma rytm meczowy i sobie na luziku może pograć w meczu w którym nie trzeba się spinać i potraktować to jak jednostkę treningową przed meczem w premier league, podobnie Trossard.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:45

@darek250s napisał: "Też by mi się nie chciało grać w tym meczu przy takim wyniku. Wolałbym nie mieć celnego podania niż złapać kontuzje i oglądać Gabriela Jesusa do końca sezonu na ataku."
No i dlatego właśnie Ty nie jesteś profesjonalnym piłkarzem a Gyokeres nie wygląda jak profesjonalny piłkarz.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:45

@arsenallord napisał: "W ogóle ciekawa narracja panuje. Jak Jesus strzeli z Wigan to kozak, a jak Gyo z Leeds czy Sunderlandem to słaby bo to przeciętne drużyny"
Nie no, Jesus nie jest kozakiem, ale na pewno jest o wiele lepszy piłkarsko od Gyokeresa. Z nim zwyczajnie można pograć w piłkę, łatwiej się przy niej utrzymuje, jest lepszy od Gyo w pojedynkach fizycznych mimo gorszych gabarytów, jest szybszy, o niebo lepiej odgrywa i przyjmuje (co oczywiście nie jest takie trudne bo każdy w naszej drużynie robi to lepiej od Gyo). Więc po prostu znacznie łatwiej mu podać piłkę niż Gyokeresowi, ale to dalej nie jest wystarczająco dobry piłkarz by być podstawowym napastnikiem w Arsenalu.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:35

@arsenallord napisał: "serio?
Przecież od czwartego gola spuściliśmy z tonu i graliśmy aby wygrać i skończyć bez kontuzji.
Wiem że pasuje do narracj ale Twój hejt na niego to przesada. Szkoda że z Sunderlandem nie oglądałeś jak gra z nim ruszyła bez Jesusa"

Nie ma żadnego hejtu z mojej strony, powiedzenie że ktoś nie potrafi rozgrywać piłki gdy nie zaliczył żadnego celnego podania przez 45 minut meczu nie jest hejtem, myślę, że nawet bliżej temu do eufemizmu.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:34

@Damper napisał: "Zaliczył w ogóle jakieś celne podanie?"
Nie, miał 2 podania ale niestety żadne nie dotarło do kolegi.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:29

Wiadomo jak wygląda zdrowie Timbera?

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:28

Druga połowa to po prostu klasyczna ofensywa z Gyo w składzie, powinniście już dawno przywyknąć do tego że to tak wygląda gdy on gra bo to nie jest piłkarz który się czuje dobrze w ataku pozycyjnym, to jest nasz najgorszy zawodnik pod tym względem bo on wtedy jest wyłączony z gry z racji tego że nie da się z nim rozgrywać piłki.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:21

Trossard pewnie siniak co najwyżej jak kopa dostał, Gyokeresa być może bark/obojczyk boli ale widocznie nic co by nie pozwalało mu dokończyć meczu więc pewnie też nic groźnego.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:17

@krzykus1990 napisał: "Bramkarza zmieniamy po co w takiej minucie?"
Żeby sobie pograł

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:14

@Marcel90 napisał: "Po prostu jak już coś prostujesz to rób to zgodnie z prawdą. Podanie niepotrzebnie podnosił, mógł grać po ziemi i byłoby prościej dla każdego i brak możliwości reki"
Widziałem jedną powtórkę, wydawało mi się że była w polu karnym, ale to nie ma znaczenia. Gdyby nie nieprawidłowe odbicie piłki ręką to by Martinelli dostał piłkę.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:10

@Marcel90 napisał: "Przed polem karnym"
A to, wtedy w porządeczku, ta można piłkę rękoma odbijać. Wina Eze ewidentna że o tym nie pamiętał.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:08

@krzykus1990 napisał: "Eze do zmiany. Juz drugą świetna sytuację zmarnował. Jednak z gościa chyba nic nie będzie. Pomyliłem się. Coś nie pasuje jednak do Arsenalu"
Taa, Eze do zastrzelenia bo sędzia nie zobaczył ręki w polu karnym przeciwnika.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:06

@Arsenal2004 napisał: "White nie rób sobie jaja"
Pewnie skurcze

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:05

@Elastico07 napisał: "Nie no dobra tak szczerze,gra siadla odkad Gyokeres wszedl.Marzag ma pożywke"
A czemu pożywkę, ja nic do Gyo nie mam. Po prostu znam jego ograniczenia, teraz po prostu na boisku jest jeden zawodnik do którego się nie podaje piłki chyba że ma się pewność że może uderzyć z tego z pierwszej piłki.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 19:01

@Szogun napisał: "Mógł podawać w pierwsze tempo. Tymczasem zatrzymał się, obrócił, poczekał i podał świecę do nikogo."
On nie miał pojęcia czy ktoś tam jest, musiałby mieć google VR na oczach i widzieć boisko z kamery drona

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 18:58

Martinelli szuka Gyokeresa jak gracze szukają swojego ulubionego piłkarza w fifie, nawet jeśli mają stracić szansę na oddanie strzalu to i tak szukają podania do tego jednego zawodnika :P

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 18:12

@alexis1908 napisał: "Swoją drogą z tak słabą drużyną jeszcze chyba nie graliśmy w tym sezonie"
Czasem nasza ofensywa robi z przeciwników mistrzów odbiorów.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 17:58

@alexis1908 napisał: "fajnie oglądać pomocnika co potrafi piłkę podać ;)"
Takich to akurat mnóstwo mamy

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 17:57

Fajnie oglądać napastnika co potrafi piłkę przyjąć

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 17:54

Brak bestii w składzie przez 20 minut i 3 gole wpadają, nie ma tu przypadku.

Komentowany temat: Arsenal vs Wigan Athletic: Starcie w Pucharze Anglii 15.02.2026, 11:06

@Power10 napisał: "Mnie zastanawia dlaczego Arteta kiedy trzeba gonić wynik nie wystawia 2 napastników? Zawsze bezpiecznie zmiana 1 do 1"
Bo to nie działa tak że jak wstawisz dużo napastników do składu to będziesz miał dużo goli. To się musi komponować sensownie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady