Komentarze użytkownika Marzag
Znaleziono 43419 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 17 z 1086 (komentarze od 641 do 680):
@Mastec30 napisał: "Z jednej strony to spoko bo przynajmniej jest stały wysoki poziom no ale tym bardziej ambitnym zaczyna brakować tego ruchu w górę"
chciałeś napisać "ślepym" a przypadkowo napisałęś "ambitnym"
LFC ma dużo trudniejszy terminarz od Arsenalu, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że oni tak sobie dobrze z drużynami z TOP6 jak Arsenal nie radzą.
@Mastec30 napisał: "A ile razy my traciliśmy w ciągu 5 meczów ? Bo chyba nie mamy się czym tu chwalić."
Tyle samo razy, ale tu panuje takie przeświadczenie jakby LFC to był klub co nie traci punktów a Arsenal się co chwile potyka.
@rubl14 napisał: "“This is UNACCEPTABLE.” - Ex-PGMOL Chief is absolutely raging after what he spotted in Arsenal-Man City clash between Erling Haaland and Gabriel Magalhaes.
Ale się nożyce odzywają. Jednak co racja to racja - przez wpływ Wengera (Francuza) na angielski futbol duma Brytyjczyków nakazuje nie lubić Arsenalu."
Dziś to może co najwyżej sobie filmik nagrać do znajomych wyrażając swoje niezadowolenie.
To taki sam klaun jak Gary Neville co mówił, że gdy Haaland rzucał piłką w głowę Gabriela to to było zabawne, ale gdy Gabriel coś krzyczy do Haalanda podczas meczu to jest to już niedopuszczalne i to jest dla niego nie do pomyślenia żeby coś takiego robić. I powiedział że on by tak nigdy nie zrobił, zapominając że on się w prawie każdym meczu z mordą rzucał do przeciwników.
@thegunner4life napisał: "To jest problem w walce o tytuł, że mu MUSIMY walnąć serię życia, żeby zgarnąć tytuł, a LFC nie."
z trudnych meczów zostały nam 3: przeciwko LFC, przeciwko Ncastle i przeciwko Nottingham, jak najbardziej do zrobienia seria zwycięstw aż do końca.
@Mastec30 napisał: "Przeciez napisał że 6 tracimy. Po co to robisz ? Zwrócił Ci celnie uwagę żebyś nie zapominał że Live ma mecz do rozegrania. Tu może być nadal 6 pkt ale może być i 7 i 9. Warto pamiętać a nie udawać że tego nie ma"
Nie udaję że tego nie ma, wszyscy mają tego świadomość ale LFC tracili punkty 2x w ciągu ostatnich 5 meczów, obecnie są 6 pkt przed nami. I mogą odskoczyć ale nie mogą sobie dopisywać tych punktów zwłaszcza, że czekają ich derby do rozegrania za niedługo.
@Piotrek_175 napisał: "Bo to jest duże niedopowiedzenie. Bo mamy rozegrane 24 mecze i 50 pkt a Oni 23 mecze i 56 pkt. Z Tobą serio jest coś nie tak"
Jeśli jedna drużyna ma 50 pkt a druga ma 56 to znaczy że jest między nimi 6 pkt różnicy, nieważne jakie byś fikołki logiczne zrobił to i tak matematyka jest bezlitosna.
@Piotrek_175 napisał: "Nie piszmy, że tracimy do LFC tylko 6 pkt. Tracimy 6 pkt i mamy mecz więcej, a to jest znaczna różnica"
A czemu nie skoro takie są fakty? Ile tracimy Twoim zdaniem punktów jeśli mamy 50 pkt a Liverpool ma 56? Miałeś matmę w szkole?
@Mastec30 napisał: "Zresztą już niżej udowadniałem że taka praktyka w przeszłości nie przyniosła nam takiej korzyści jak wszyscy myśleli"
Jesteśmy co roku lepsi, rywalizujemy na wielu frontach jednocześnie, więc korzyści jak najbardziej są. Brakuje kropki nad i ale to jest kwestia czasu przy obecnej polityce jak w końcu wygramy duże trofeum.
@Mastec30 napisał: "Nic takiego nie było planowane"
No jedyna opcja która mogła się udać to kupno Watkinsa za 60+ mln, to prawda że ten transfer nie był planowane bo dziwne by było gdyby Arteta planował takiego gracza do składu kupić. Ale to była jedyna opcja na dodanie napastnika do składu w tym okienku. @Mastec30 napisał: "I to zdanie to jest usprawiedliwianie tego, że ten sezon sobie utrudniliśmy do granic możliwości ale spoko"
Do granic możliwości to byśmy sobie utrudnili jakbyśmy zrobili wyprzedaż zawodników a nie gdy personalnie się skład nie zmienił przez miesiąc.
@Mastec30 napisał: "Dla takich jak ty do udowodnienia tej jednej racji można powiedzieć że nie wyjdzie nam bokiem ale w czym brak transferu pomoże w tym potencjalnym pucharze?"
Brak transferu to nie jest wzmocnienie, nie wiem czemu sugerujesz, że ktoś tak myśli. Brak transferu w zimę to po prostu większa szansa na udane letnie okienko co długoterminowo jest lepsze niż panic buy chłopa co jest gorszy od Havertza za 60mln funtów.
@Mastec30 napisał: "A czy nam bokiem wyjdzie to okienko ? No wyjdzie, co w tym kontrowersyjnego ?"
Napisałeś, że bankowo wyjdzie bokiem, czy w sytuacji w której wygramy jakieś trofea to będzie można powiedzieć, że nam wyjdzie bokiem?
@thegunner4life napisał: "A kupili Hazarda z Barcelony?"
A to taka różnica gdzie zawodnik grał przed kupieniem? Brzytwy się próbujesz chwycić mimo, że Twój argument został podważony.
@kamo99111 napisał: "xD Ozil? Ten który dostal najwyższa tygodniowke w historii klubu żeby nie odszedł? I ten sam, który zakończył z notoryczna kontuzja pleców? Ciekawe kto by chciał Ozila x czasów po pospisaniu kontraktu? Chyba tylko jeszcze bardziej mierne obecnie United.
Auba? Ten Auba co robił kwasy i na koniec miał skuteczność gorsza od Havertza I grę gorsza od Sterlinga? No to rzeczywiście przykład "rozchwytywanego" zawodnika.
Cazorla? Z nim nie wiadomo jak by było gdyby nie kontuzja. Tego już się nie dowiemy."
napisałeś, że nie było w zespole innych zawodników klasy światowej to Ci napisałem, że byli.
@Mastec30 napisał: "Nigdy nie napisałem że nie wierze że coś wygramy."
Tymczasem:
@Mastec30 napisał: " Na bank bokiem na to okienko wyjdzie bez względu na to jak zajebiste nie będzie następne letnie"
Gdy byla mowa o tym ze przez brak trofeow zawodnicy nie przedluza kontraktow:
@Mastec30 napisał: " Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D"
Fajny pseudonim dla Milesa Lewisa-Skellego na necie zobaczyłem. "Miles Looks Scary" :D Pasuje do niego bo to bestia, swietny zawodnik, ostatnio pod takim wrażeniem byłem jak młody Saka do składu wchodził.
@Piotrek_175 napisał: "Śmieszne jest to, że przy wykreowanych patelniach to havertz powinien mieć ten dorobek luźno 2x większy. Ciekawe jakie Watkins miał klarowne okazje."
Aston Villa to nie jest klub środka tabeli więc pewnie regularnie ma dobre okazje do strzelania goli, tam mają dobrą pomoc, dobre skrzydła.
W tym sezonie miał więcej klarownych sytuacji niż Havertz (xG Watkinsa = 13,84, xG Havertza 11,76)
@Mastec30 napisał: "Przecież ty się zachowujesz jakby już było jak w mułach czy kurach. Zapominamy i lecimy dalej. Przecież to powiedzenie godne takich klubów"
Przecież to Ty zakładasz że już po sezonie i już nic nas nie czeka, więc to w tym przypadku pasuje "zapominamy i lecimy dalej".
Garfield wierzy w sukces w tym sezonie i nie dziwie mu się bo szansa na trofeum w tym sezonie jest duża.
@Piotrek_175 napisał: "Ten klub zadowala się 2 miejscem i wychowaniem świetnych graczy bo takich właśnie miernych kibiców to zadowala ;)"
Ale mów za siebie, to Ty się takimi rzeczami zadowalasz co najwyżej.
Rozsądni ludzie chcą by by Arsenal ściągał zawodników najwyższej klasy by długoterminowo walczyć o najwyższe cele i je zdobywać. A ludzie pokroju Ciebie to by chcieli kogokolwiek byle by był nowy bo obecne twarze już im się opatrzyły.
@kamo99111 napisał: "Ostatnimi zawodnikami, którzy rzeczywiście byli top przed nasza ostatnia walka z City to był właśnie"
To jest kłamstwo :) Byli Ozil który odejść nie chciał (mimo, że klub chciał się go pozbyć), był Aubameyang którego klub też sam się pozbył wbrew jego woli, był Cazorla.
A obecnie mamy mnóstwo dużo lepszych zawodników, każdy z nich widzi jak się klub rozwija (bo nie są tak zaślepieni defetyzmem jak wielu płaczliwych fanów Arsenalu).
Wtedy jedyne co mogliśmy obiecać zawodnikom to walka o top4 co sezon, teraz możemy każdemu z zawodników obiecać walkę o mistrzostwo i o wygraną w LM i każdy z zawodników wie że rzeczywiście mamy szanse to osiągnąć.
A Merino to dobry zawodnik, tylko po prostu ludzie nie rozumieją jego roli w drużynie + brakuje mu zgrania. Na papierze już się broni statystykami, a będzie pewnie tylko lepiej jak będzie miał okazję się oswoić z drużyną i przepracować okres przygotowawczy. On tu przyszedł późno w lato i dostał kontuzji od razu, widać że jeszcze nie do końca rozumie się z kolegami na boisku i jeszcze się ich uczy, ale już teraz ma 2 gole i asystę w lidze mimo że nie jest zawodnikiem pierwszego wyboru.
@cobi90 napisał: "Czekam na konferencję Artety. Chociaż nie, bo każdy wie co powie. Nie było jakości na rynku."
"Czekam na konferencje astronomów. Chociaż nie, bo każdy wie co powiedzą, że ziemia jest kulista."
@Jack_Herrer napisał: "Ponoć Duran wychował się oglądając Al Nassr."
To mem wymyślony przez jakiegoś śmieszka na twitterze.
@Mastec30 napisał: "Tak jakby zacząłem wypowiedź że nie uważam żeby nas zbawił. Ty już się tam lekko uspokój
Poza tym to jest ten 19latek co w wieku 18 lat zrobił 16 g/a w Bayernie. Czasem zastanów się nad kontekstem"
Moim zdaniem Arsenal nie jest dobrym miejscem dla niego żeby łapał minuty, bo my i tak byśmy grali najlepszymi zawodnikami, nie miałby żadnej gwarancji gry, a wzmocnieniem byłby żadnym, więc i dla niego i dla nas transfer bez sensu.
@Piotrek_175 napisał: "Ludzie na tej stronie kolor czarny nazywają białym."
A Ty to już w ogóle xd
@Mastec30 napisał: "No bo przecież Arsenal wszystko wygrywa :D"
No tak, bo nie ma nic pomiędzy albo się wszystko przegrywa, albo wszystko wygrywa :)
Wygrywamy na tyle dużo że walczymy 3 rok z rzędu o mistrzostwo, w tym roku jest świetnie w LM i mamy szanse na 2 duże trofea i jedno mniejsze (2 mecze nas dzielą od pucharu) @Mastec30 napisał: "No bo przecież szczytem naszej ambicji jest utrzymanie graczy i miejsca w LM"
Każdy kto nie jest ślepy widzi ambicje Arsenalu i to jak się co roku wzmacnia i staje się coraz lepszym personalnie i taktycznie zespołem. @Mastec30 napisał: "Ja się pytam gdzie nasz puchar za 2 miejsce :D"
Sezon dalej trwa, więc nawet jakbyśmy byli na pierwszym miejscu obecnie to też za to pucharów nie dają. @Mastec30 napisał: "Jak na razie to na pozycji napastnika prze 5 lat rządów Artety pozyskaliśmy tylko spektakularnego Jesusa. Ten stan się do lata już nie zmieni"
To prawda, a na skrzydło pozyskaliśmy Sterlinga, i zadowolony jesteś z tego? Byłbyś zadowolony jakbyśmy pozyskali zawodnika pokroju Sterlinga na atak w tym okienku albo kupili Watkinsa i przez następne lata nie walczyli o napastników światowej klasy w lato?
@kamo99111 napisał: "Chłopie to Ty się ogarnij xD nie puściliśmy bo mieliśmy taki szrot, że żaden znaczący klub nie chciał naszych zawodników."
No to nieźle nam idzie jak na klub co ma tylko szrotowych zawodników, 3 rok z rzędu bijemy się o mistrzostwo, jesteśmy topową drużyną w lidze mistrzów a to wszystko grając samym szrotem! :)
Ty żyjesz w swoim własnym świecie xd
@Mastec30 napisał: "Nie żeby Tel nas zbawił ale tego przykładu nie możesz używać bo ostatecznie poszedł na wypo z opcją czyli właśnie coś co mogliśmy zrobić co nie zablokowałoby nam ruchu w lato"
To lepiej by było jakby Ciebie zatrudnili, też byś za dużo nie pograł a chociaż komus z k.com by wypłata fajna wpadała.
Tel to 19 latek co w tym sezonie jeszcze bramki nie strzelił wg Transfermarktu.
@Piotrek_175 napisał: "Schemat powtarza się o wieeelu lat"
Jaki schemat, i od ilu lat, konkretnie napisz. Bo mówisz o czymś półsłówkami jakbyś nie był pewien czy w sumie masz rację.
@Mastec30 napisał: "Znając zarząd pewnie przeczeka. To im najlepiej wychodzi :D"
To jest jakaś fikcja literacka, stworzyliście sobie rzeczywistość w której Arsenal wszystko przegrywa, kluczowi zawodnicy regularnie odchodzą i się poklepujecie po ramieniu we wzajemnym kółeczku adoracji narzekając w jak bardzo fatalnym miejscu się znajdujemy xd
Kiedy my puścliśmy do rywala kluczowego zawodnika ostatnio?
Nie musicie odpowiadać: 2013 rok - van persie do United
Sanchez gdy odchodził to był już bez formy.
A zachowujecie się jakbyśmy co sezon tracili kluczowych zawodników na rzecz rywali i to by była norma, i jakbyśmy nie byli pewni gry w LM w przyszłym sezonie xd ogarnijcie się
My jesteśmy na drugim miejscu w lidze obecnie, na trzecim w LM, 2 spotkania dzielą nas od wygrania EFL Cup.
Mamy troszkę ponad połowę sezonu, Saka nie gra ponad miesiąc.
Co roku przedłużamy kontrakty z kluczowymi dla nas zawodnikami, dokonujemy spektakularnych transferów.
Nie siejcie defetyzmu.
@kamo99111 napisał: "Jaja to będą jak za rok dalej będziemy beż trofeów a Saka z Saliba wejdą w ostarni rok kontraktu ;-) to będą jaja jak Real, City I inne drużyny gwarantujące trofea zaczyna robić podchody.... oj jaja, jaja."
kupa śmiechu i radości będzie :)
@bizooon napisał: "Bo się tam w ogóle nie pojawia"
Czasem się pojawia, i może niekoniecznie odbiera piłkę ale jak już od kogoś dostanie to jej głupio tam nie traci :P
@Piotrek_175 napisał: ""Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd"
Ochłoń trochę i jak się nie zgadzasz z czyimiś poglądami to chociaż składniowo poprawnie składaj wypowiedzi żeby to się jakoś czytało ;)"
Zdanie jest składniowo poprawne, co najwyżej jest dość złożone, mógłbym dorzucić przecinek co najwyżej.
@Piotrek_175 napisał: "Ty i częśc kibiców z kółka wzajemnej adoracji ślepo i naiwne wierzy, że tym składem coś ugramy"
Wystarczy, że wygramy 2 następne mecze w EFL cup i mamy trofeum (z czego mecz z Newcastle trzeba wygrać conajmniej 2 bramkową przewagą co nie jest niemożliwe).
Ty chyba nie jesteś tego totalnie świadomy jak niewiele trzeba żeby wygrać to małe ale jednak trofeum.
W lidze mistrzów nawet jak graliśmy składem na w pół rezerwowym to i tak nie mieliśmy żadnych problemów, ale Ty usilnie próbujesz sobie wmówić i nam wszystkim, że jesteśmy tam skazani na porażkę mimo że jesteśmy na 3 miejscu w tabeli ligi mistrzów, a zachowujesz się jakbyśmy byli conajmniej na 20tym.
I nie mieści Ci się w głowie to że Liverpool straci 6 pkt w 14 meczach/9 pkt w 15 nawet mimo tego, że my mamy z nimi bezpośredni mecz (pewnie też nie wierzysz że jesteśmy w stanie wygrać xd)
Nie wiem po co kibicować drużynie jeśli kibicowanie w ogóle nie opiera się na wierze w możliwości drużyny a jedynie na cieszeniu się ze zwycięstw i na krytyce po porażkach.
@maniekuw napisał: "No i na tym się kończą plusy tego transferu."
Jeszcze jest taki plus, że dał kilka razy odpocząć piłkarzom i te mecze w których grał nie skończyły się katasrofą.
Taki Vieira np jak grał to był ogromnym zagrożeniem dla własnej drużyny, a Sterling jest bezużyteczny w ofensywie ale w defensywie chociaż pożarów nie tworzy :P
@Piotrek_175 napisał: "To skoro sztab się pomylił co do Sterlinga, to nie przyszło Ci do mądrej głowy, że mógł źle ocenić zimowe okienko i nikogo nie ściągnąć? I znowu jak mędrzec latem powiesz, też krytykowałem brak transferów zimą ale zarząd mnie nie słuchał xd"
Stary, dyskusja z tobą strasznie osłabia moją wiarę w sens dyskusji transferowej z osobami które narzekają na brak transferów xd
Sterling to nie był planowany transfer który miał być wzmocnieniem, został dokoptowany bo się pojawiła okazja na to by mieć doświadczonego zawodnika z szansą na odbudowę formy. To zawodnik do szerokiego składu, który przy odrobinie szczęścia odciąży skrzydła. On zagrał 216 minut w premier league, nie bez powodu.
@Piotrek_175 napisał: "Moja wizja jest tak, że znowu utopimy wszystkie trofea, a Twoja najwidoczniej że wygramy wsio.
Dobrze dedukuję tym razem? To się przekonamy na koniec sezonu"
Nie wiem czy wygramy wszystko, ale z Twojego tonu można wyczuć że trzymasz kciuki byśmy w tym sezonie nie wygrali nic by "wyszło na Twoje".
Obecnie jesteśmy w miejscu gdzie w każdych rozgrywkach w których uczestniczymy mamy sporą szansę na zdobycie trofeum, czy Ci się to podoba czy nie.
@maniekuw napisał: "No to zostaje tylko nadzieja, że nikt z ofensywy nie dozna już kontuzji, a Saka szybko wrócić. Nie było co mieć dużych oczekiwań do tego okienka ale i tak zaskoczyli."
Nawet jeśli ktoś dozna kontuzji to to będzie okazja dla pozostałych zawodników by wzięli więcej odpowiedzialności na swoje barki. Mamy dobrych zawodników, świetnego trenera zwłaszcza pod względem taktyki, damy sobie radę. Dzięki kontuzjom Nwaneri w końcu znalazł dla siebie pozycje na boisku, Skelly wyrósł na zawodnika pierwszego składu.
Kontuzje to nigdy nie jest dobra rzecz, ale czasem można z nich wyciągnąć coś pozytywnego co przyniesie pozytywne długoterminowe skutki.
@Piotrek_175 napisał: "Nie no Sterling to akurat jest przemyślana decyzja tych ze sztabu co wszystko analizują"
Krytykowałem ten transfer, zakładałem że będzie bezużyteczny, ale pewnie zaważyło to że chelsea płaci większość jego pensji. A Tobie się marzy więcej Sterlingów w składzie, i tu się różnimy.
@Piotrek_175 napisał: "I do tego właśnie odnosiłem "znafców". Co Ty człowieku możesz wiedzieć jaki mamy budżet, ile wydaliśmy i na ile możemy sobie pozwolić. Mydlą Ci oczy rok w rok ( i co poniektórym na tej stronie ) a Ty łykasz wszystko jak leci. Jak mam być takim fanem, to fatycznie nie określiłbym się jako fana. Urobisz każdą decyzję na swoją modłę, zobaczymy jak usprawiedliwisz brak tytułu, pucharu i LM."
Rozumiem, że dedukcja jest Ci obca. Beztrosko sobie funkcjonujesz w swojej rzeczywistości którą sam sobie wykreowałeś i jeśli coś do niej nie pasuje to nie jest to miejsce na refleksje że być może nie masz racji, po prostu tym gorzej dla rzeczywistości że się nie pokrywa z Twoją wizją :)
Ktoś kto śledzi informacje od rzetelnych dziennikarzy w ostatnich latach i tego jak wyglądają ruchy Arsenalu zdaje sobie sprawę z tego że nasz budżet jest ograniczony przez FFP i już teraz klub musiał się wykazywać kreatywną księgowością żeby niektóre transfery zrobić.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 29 | 21 | 7 | 1 | 70 |
2. Arsenal | 28 | 15 | 10 | 3 | 55 |
3. Nottingham Forest | 28 | 15 | 6 | 7 | 51 |
4. Chelsea | 28 | 14 | 7 | 7 | 49 |
5. Manchester City | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
6. Newcastle | 28 | 14 | 5 | 9 | 47 |
7. Brighton | 28 | 12 | 10 | 6 | 46 |
8. Aston Villa | 29 | 12 | 9 | 8 | 45 |
9. Bournemouth | 28 | 12 | 8 | 8 | 44 |
10. Fulham | 28 | 11 | 9 | 8 | 42 |
11. Crystal Palace | 28 | 10 | 9 | 9 | 39 |
12. Brentford | 28 | 11 | 5 | 12 | 38 |
13. Tottenham | 28 | 10 | 4 | 14 | 34 |
14. Manchester United | 28 | 9 | 7 | 12 | 34 |
15. Everton | 28 | 7 | 12 | 9 | 33 |
16. West Ham | 28 | 9 | 6 | 13 | 33 |
17. Wolves | 28 | 6 | 5 | 17 | 23 |
18. Ipswich | 28 | 3 | 8 | 17 | 17 |
19. Leicester | 28 | 4 | 5 | 19 | 17 |
20. Southampton | 28 | 2 | 3 | 23 | 9 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 20 | 3 |
A. Isak | 19 | 5 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 15 | 4 |
C. Palmer | 14 | 6 |
O. Watkins | 13 | 6 |
Matheus Cunha | 13 | 4 |
Y. Wissa | 13 | 2 |
J. Kluivert | 12 | 6 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@thegunner4life napisał: "Jak byłbym prezesem to nie dałbym Artecie 80 mln na panic buy napastnika teraz, bo patrząc tak czysto na chłodno, to szansę na tytuł wymagają cudu."
I byśmy przez FFP nawet mając 500mln do wydania nie mogli kupić nikogo kosztującego 100mln+ bo by się już nie zmieścił tak by nie przekroczyć FFP