Komentarze użytkownika Marzag

Znaleziono 46738 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 176 z 1169 (komentarze od 7001 do 7040):

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:54

Partey jest PO tylko na papierze, dziwie się że można oglądać mecz i tego nie widzieć. Gdy mamy piłkę to gra w środku pola. Gdy ją tracimy to z Whitem bronią po prawej w zależności kto jak jest w danym momencie ustawiony. Ale że my rzadko tracimy piłkę to siedzi głównie w środku pola.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:52

@krzykus1990 napisał: "Muszą dużo biegać za szybkimi skrzydłowymi i również biegnąc z piłką skrzydłem uważać na wślizgi rywali."
Jeśli Arsenal ma większe posiadanie i kontroluje to nie muszą. Partey 80% czasu spędza w środku pola.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:44

@Elastico07 napisał: "Jeżeli to ustawienie z nim będzie dawało satysfakcjonujący futbol i wyniki to nie"
No póki co mamy 3 wygrane z rzędu.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:40

@Dziadyga napisał: "Czemu tak nikt na siłę nie szuka wspaniałych podań na metr do kolegi F Vieiry? :D też poda a krytyka cały czas w tym moja xD"
Gdyby nie to że odebranie piłki Vieiry było łatwiejsze niż zabranie 4 latkowi lizaka i gdyby nie chował się od gry a by jej szukał jak Havertz to by był chwalony bo technicznie jest bardzo dobry.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:35

@Elastico07 napisał: "Wg mnie jest"
Gabriel po prostu najgorzej z naszych obrońców gra piłką, więc grają ci co sobie pod tym względem radzą lepiej. Jak Smith Rowe będzie grał w tym ustawieniu zamiast Havertza to będziesz narzekał że przez Emila Gabriel nie gra?

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:32

@Elastico07 napisał: "Partey,White który jest naszym PO,Tomiyasu i Gabriel który wylądował na ławce.Pewnie teraz powiesz ze to nie polowa skladu ale wiadomo o co chodzi.Wg oglądałeś mecz że zadajesz takie pytania ?"
Ale czemu ty tam wrzucasz Gabriela jak jego absencja w składzie nie jest powiązana z Havertzem? Swoją drogą siedzenie na ławce to nie jest pozycja boiskowa.

White całe życie grał na środku obrony, w zeszłym sezonie grał tylko na PO i nagle już środek obrony nie jest pozycją dla niego?

Tomiyasu też nie ma nic wspólnego z Havertzem, jakby Gabriel lepszy z piłką był to pewnie on by grał ale nie jest.

Przyzwyczajajcie się że w Arsenalu zawodnicy będą mieć więcej niż 1 pozycje na której grają bo takie było założenie Artety od samego początku, tak buduje skład by każdy z zawodników mógł z powodzeniem conajmniej 2 role grać.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:06

Ludzie tak się przyzwyczaili do grania tymi samymi nazwiskami w zeszłym sezonie, że się w głowie im nie mieści, że można grać inaczej i się buntują. To że Gabriel nie gra w podstawie nie znaczy że do końca sezonu będzie na ławce siedział.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:05

@Elastico07 napisał: "reasumując to nie wina Havertza że go arteta wystawia a na razie nie zasługuje na 1 skład.I kibicuje mu bardzo bo go lubię ale liczy się dobra drużyny a on powinnien sobie zapracować na 1 skład a nie z góry go dostać kosztem naszego Gabriela który jest filarem obrony."
Najlepsze dla dobra drużyny będzie to, że zawodnicy się zgrają w nowym ustawieniu.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:04

@miki9971 napisał: "chodzi mi o to, że powinno być tak jak to hulało w zeszłym sezonie. Ben na prawej, Rice miał być dodatkiem do dobrze funkcjonjacego środka..."
Też tak pewnie będziemy grać, trzeba trochę otworzyć się na inne sposoby grania, nie betonować się na jedynym słusznym ustawieniu. Mikel wie co robi.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:03

@Elastico07 napisał: "Jakiś konkretny argument?"
Mecze z City, gdy go pressowali to mieli piłkę za darmo. To był nasz słaby punkt w tych meczach, wyróżniał się na minus co City bardzo umiejętnie wykorzystywali.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 13:01

@miki9971 napisał: "Mamy dwóch najlepszych DMów w lidze... a jeden z nich gra na prawej stronie obrony. Mikel, coś Ty jarał...."
To nieprawda, większość meczu Partey grał w środku.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:59

@Elastico07 napisał: "Charakter.Uwagi dla swoich i jak były boiskowe zadymki to Xhaka zawsze bronił naszych i w nich uczestniczył co pokazywało przeciwnikom że nie damy sobie w kasze dmuchać i nie damy się zastraszyć.Powiem ci szczerze że w tym momencie pytając o to po prostu nie szanujesz Granita i umniejszasz jego role.Nie podoba mi się że komuś trzeba takie podstawy tłumaczyć"
Ale moim zdaniem żaden z naszych zawodników nie daje sobie w kaszę dmuchać, i wszyscy to wiedzą. Jakby to powiedział Walter White to my jestśmy tymi którzy pukają. Uważam że każdy z naszych zawodników w podstawie ma świetny charakter, dlatego to wszystko tak funkcjonowało w zeszłym sezonie, Xhaka pod presją niestety gasł, inni musieli go wyciągać.

Nie umniejszam Xhace, po prostu mu nie dodaję.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:54

@Elastico07 napisał: "Oczywiście że tak to powinno wyglądać,zgadzam się w 110% ale nie zdsiwie się a raczej jestem prawie pewien ze havertz posadzi parteya"
A moim zdaniem Partey będzie grał w prawie każdym meczu jeśli będzie zdrowy i w formie. Bardzo przydatny zawodnik, prędzej Zinczenko sobie nie pogra bo ma duże braki które na tym poziomie czasem kosztują stracone bramki.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:53

@krzysiu357 napisał: "to wtedy na lewej kiwior moze zagrac. I szczerze nie widze w tym problemu. Chlopak jest w szerokim skladzie wiec czemu nie dac mu szansy w wyjsciowym skladzie"
Pewnie dostanie więcej minut w tym sezonie niż w zeszłym, grałby może nawet w podstawie gdyby nie to, że jego walka 1v1 jest na średnim poziomie.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:45

@damianARSENAL napisał: "White Saliba Gabriel Zinchenko
Partey Rice

Jak widać nie ma miejsca dla Havertza."

Jeśli Partey tak dobrze będzie wyglądał na PO jak w ostatnim meczu to może nie być miejsca w podstawie dla nieumiejącego bronić Zinchenki.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:26

@Elastico07 napisał: "Nie zgodzę się ale masz prawo mieć własne zdanie.Xhaka dawał liczby i jaja na boisku"
A na czym polegało to dawanie jaj?

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:18

@Be4Again napisał: "Tylko nie jestem pewien czy to przez samego Havertza czy po prostu zmianę ustawienia. W trakcie meczu przechodzimy płynnie na 3 z tyłu, Thomas wchodzi do środka na ŚPD. Saka nie ma wsparcia, GM jest praktycznie nie obsługiwany na lewej, wszystko idzie przez środek boiska. Wszedł Zina na LO, Ben na PO i nagle gra przy linii zaczęła się kleić."
Tym wsparciem docelowo mógłby być Havertz ale koledzy z drużyny muszą nauczyć się z nim grać.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:16

@Mastec30 napisał: "Havertz gra w pomocy jak gramy z Parteyem jako odwrócony PO. Jeżeli wejdzie Zina i wrócimy do starego stylu to dla Havertza nie bedzie miejsca w pomocy"
Z tym że to świetnie zadziałało z Palace, Partey świetnie w obronie i świetnie w pomocy, a Fulham to też fizyczna drużyna więc być może Arteta nie będzie chciał zmieniać składu, ale cokolwiek by nie było to będzie dobrze, chciałbym żeby zawsze Arsenal miał takie problemy że nie wiadomo czy będzie grał jeden bardzo dobry zawodnik czy może drugi bardzo dobry ;p

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:13

@artur759 napisał: "Chyba Borek (ręki sobie nie dam uciąć) w jakimś programie po transferze Havertza wypowiadał się, że oglądanie Havertza w telewizji a na żywo to dwie zupełnie inne rzeczy, bo Niemiec wykonuje dużo niewidzialnej w przekazie telewizyjnym pracy: ciągle szuka wolnych przestrzeni, zapewnia możliwość podania do niego i dużo pracuje bez piłki."
Jak człowiek się skupi podczas oglądania i patrzy na to co robi Havertz to też to dostrzeże, np w sytuacji w której Nhetiah próbował lobować bramkarza, Havertz był niekryty i gotowy do strzału na pustą, ale po prostu nie dostał podania.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:11

@Mastec30 napisał: "Zresztą myslę, że teraz wrócimy do opcji z Zinchenko skoro Timber jest kontuzjowany a Tomi pauzuje więc pewnie zagramy najbliższy mecz w taktyce z poprzedniego sezonu"
Wydaje mi się że to by znaczyło rezygnację z Parteya. Zakładam że Zinczenko będzie wchodził póki co z ławki tak jak to miało miejsce ostatnio. Chyba że będą się w stanie z Parteyem dogadać w tym kto kiedy do pomocy wchodzi.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:05

@nielegalny napisał: "@Mastec30: Warto dodać, że spośród zawodników Arsenalu w dwóch meczach EPL przebiegł najwięcej km:
1. Kai - 23.2km
2. Declan - 22.8km
3. Thomas - 22.1km
4. Martin 22.1km
[PFF FC]"

Havertz jest w ciągłym ruchu, ciągle szuka gry, można się było spodziewać że będzie bardzo wysoko pod tym względem w statystykach.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 12:04

@Elastico07 napisał: "Oczekiwania po poprzednim sezonie mamy wielkie a patrząc na to że havertz gra za Xhake to skład mamy słabszy"
Gdyby Xhaka grał takie mecze jak Havertz to byśmy się tu jarali, że tyle odbiorów, że super nauczył wymienności pozycji, klepania i byśmy tu narzekali na Martinellego że Xhace taką ładną asystę zaprzepaścił.

Havertz już teraz wykonuje lepszą robotę od Xhaki.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:48

@Elastico07 napisał: "Myślisz że wyjdzie w następnym meczu ? Jeżeli tak to za kogo ? Bo w tym momencie za kogo by nie wyszedl to jest niesprawiedliwe w stosunku do tej osoby.Rice to murowany 1 skład I nie ma się co dziwić bo już pokazuje jakim jest kotem a jedyne kogo może posadzić to parteya który też jest naszym kluczowym zawodnikiem i nie zwykle klasowym."
Myślę że wyjdziemy tym samym składem co z Palace. Nie uważam żeby granie zawodnikiem po dobrych meczach było niesprawiedliwe.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:47

@Mickeylo napisał: "Kai Havertz vs Crystal Palace

Tutaj ta lepsza odsłona jego występu

https://youtu.be/AfNNvDtfU5U

A tu ta gorsza.

https://fb.watch/mBztf6RFZ_/"

Nie lepsza i gorsza tylko w pierwszym filmiku są wszystkie akcje Havertza a w drugim tylko takie do których można dopisać negatywną narrację.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:46

@drewniane_krzeslo napisał: "czyli źródła brak xd"
No brak, ale tak samo brak źródła na to że Arteta jutro nie odejdzie do United. Po prostu takie ruchy nie mają sensu więc się nie wydarzą.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:45

Btw kojarzy ktoś kiedy Gabriel Jesus wraca? Miało być 3-6 tygodni, teraz mija chyba trzeci, więc na Everto by wychodziło że będzie? To będzie spore wzmocnienie.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:41

Havertz odzyska pewność siebie, zyska zaufanie kolegów z zespołu, drużyna się zgra to będziecie zadowoleni. Teraz krytykowanie nie ma sensu zwłaszcza jak na to, że gra w nowej roli w zespole który nie czuje się jeszcze pewnie w nowym ustawieniu to spisuje się dobrze.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:36

@Oldgunner3 napisał: "ale...czasem znika i odnoszę wrażenie ,że Arteta, pewnie jak ja i wielu którzy oglądają piłkę od lat,widzi jego spory potencjał."
Ale to że znika nie wynika z tego że nie szuka gry, on ciągle jest gotowy do przyjęcia piłki ale piłkarze podają do tych którym bardziej ufają co jest zrozumiałe. Kwestia czasu jak będzie częściej piłki od kolegów dostawał.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:35

@Mastec30 napisał: "źródło ?"
Cele Arsenalu na ten sezon są najlepszym źródłem. Arsenal buduje zespół który ma sobie radzić w lidze i lidze mistrzów, nie ma już miejsca na kupowanie wynalazków by zastąpili solidnego gracza gdy sezon wystartował. Żaden poważny zespół nie robi takich rzeczy. @drewniane_krzeslo napisał: "Tak samo było wiadomo, że Gabriel zacznie dwa mecze na ławie ?"
To inna sprawa, może nawet w ataku zagrać jeśli Arteta tak zarządzi.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:21

@drewniane_krzeslo napisał: "Arsenal told Al Ittihad that Gabriel Magalhaes is not for sale.
[Ryan Taylor]"

Nie no, to było wiadome, już żaden z piłkarzy podstawowych ani w rotacji nie zostanie sprzedany.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:17

@Damper napisał: "Akurat Arteta powiedział, że z NF zagrał "dobrze", a z City "super". Takie padły określenia."
Jakby się Arteta znał tak na piłce jak Rafson95 z kanonierzy.com to by tak nie mówił.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 11:17

@Rafson95 napisał: "Ale nie rozumiesz. Ja nie oceniam całego transferu Havertza. Jak pisze nie mówiłem, że za rok będzie do oddania za darmo do Dolcanu Ząbki, tylko stwierdzam prosty fakt, teraz gra kiepsko. Wydaję opinię na temat aktualnego stanu rzeczy. Nie spinajcie sie tak o to xd"
No ale nie widzę jaki sens jest o tym pisać gdy to jest początek sezonu w zupełnie nowym ustawieniu którego się zawodnicy ewidentnie dopiero uczą. Wszyscy będą się spisywać trochę poniżej oczekiwań aż się nie oswoją z grą w takim ustawieniu. @Rafson95 napisał: "Ale co ty znów insynuujesz jakieś fatalne transfery? Ja nigdzie nie użyłem tego słowa nawet.

Czy Pablo Mari wypalił w Arsenalu? Nie wypalił. To nie znaczy, że był w czyimś mniemaniu fatalny. Między "wypalił", a "był fatalny" jest miejsce na 15 pośrednich określeń."

no jest, ale to nie zmienia faktu, że prócz wymienionej przeze mnie dwójki żaden z zawodników nigdy nie miał być podstawowym zawodnikiem i byli kupowani/brani za darmo jako okazja do poszerzenia kadry z szansą na poprawienie jakości.

To tak jakby teraz Raya miał nie zagrać całego sezonu bo Ramsdale się będzie świetnie spisywał i nie da mu wskoczyć do bramki i pisać, że Raya się nie sprawdził w Arsenalu. Finalnie całokształt tego jak wyglądają transfery za Artety jest bardzo dobry. Takich dobrych transferów nie robiliśmy za żadnego managera. Arteta i Edu wykonują najlepszą robotę w tym klubie od kilkunastu lat.

Minus taki, że ciężko sprzedać piłkarzy, którzy mają wysokie kontrakty i nikt nie chce ich kupić ale tu nie bardzo jest za co winić Edu.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 10:45

@Rafson95 napisał: "Już zaznaczę, że uważam że Arteta to dobry trener, ale no nie przesadzajmy z takimi rzeczami: Runnarson, Soares, Willian, Mari, Tavares, Lokonga, Turner, Fabio Vieira . Nie przesadzajmy, że oni wszyscy wypalili"
Soares swoją ważną rolę odegrał, był przydatny do momentu aż nie przyszli lepsi i nie ma już dla niego miejsca. Te transfery prócz Lokongi i Vieiry którzy byli kupowani jako ktoś kto może się rozwinie to była próba łatania dziur w składzie. To że piłkarz przychodzący za darmo albo za kilka mln nie gra do dziś w podstawie nie znaczy że był fatalnym transferem.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 10:43

@Rafson95 napisał: "Jak wyjdę rano z domu i będzie padał deszcz to nie wolno mi tego powiedzieć, bo może po południu jednak będzie słońce? xd"
Możesz po prostu poczekać zamiast oceniać cały dzień o godzinie 8:00 z powodu tego, że rano padał deszcz jak jechałeś do pracy mimo, że przepowiadali, że będzie ładna pogoda. Być może ten deszcz tylko z rana popada a resztę dnia będzie bardzo ładnie.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 01:23

Poczekajcie chociaż do jego 10 oficjalnego meczu w tym zespole. On gra w zupełnie nowej roli, spisuje się dobrze (6-7/10 moim zdaniem), podejmuje dobre decyzje, jest pracowity, to kwestia czasu jak złapie trochę pewności siebie i luzu i będziemy mieć z niego dużo radości.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 01:19

@pablofan napisał: "Mi w Nketiahu imponuje, to jak dobrze się zastawia i twardo na nogach stoi nie tracąc przy tym kontroli nad piłka. Tak jak u Saki. Może nie imponują warunkami fizycznymi w powietrzu, to jednak łatwo z nimi nie jest. Oczywiście, to jednak nie G. Jesus, którego wciąż wole u nas w ataku niż Edka, ale mimo wszystko jak gra to widać, ze zostawia serce. Może ciągła gra sprawi, ze będzie tylko lepszy bo progres widać.
Z tym lagiem mózgu u Martinelliego to w punkt ;D"

Nketiah jest bardzo sprytny, nie jest bardzo pracowity ale w odpowiednim momencie potrafi zrobić coś ekstra, jednak musi być skuteczniejszy/podejmować lepsze decyzje żeby wskoczyć na wyższy poziom. @Lamoreaux napisał: "Ja się to Haverca nie przekonuję. Totalnie nie widzę jego świetnej gry. Może i dużo biega i stara się być pracowitym, ale na pewnym poziomie pracowitość to za mało.
Uważam, że te 70mln mogliśmy lepiej zainwestować pieniądze."

on zagrał dopiero 2 mecze w premier league, a ty już go skreślasz? Przecież wszystko co najlepsze dopiero przed nim w tej drużynie.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 01:11

@Lamoreaux napisał: "Za to wielki Pan Kai Havertz, który Bundesligę przeszedł w wieku 20 lat, wygrał Ligę Mistrzów z CFC będąc przez 3 lata jej podstawowym zawodnikiem potrzebuje czasu czasu czasu."
No każdy potrzebuje, ale on już teraz gra dobrze ale ludzie się doszukują każdej straty którą mogą mu wytknąć. On gra dobre mecze, jak się spojrzy na jego występ to nie da się niczego złego o nim powiedzieć. Podejmuje dobre decyzje, bierze na siebie odpowiedzialność, jest pracowity, nie ma się do czego przyczepić.

https://www.youtube.com/watch?v=AfNNvDtfU5U

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 01:09

@Rafson95 napisał: "Ja nikogo nie mieszam z błotem tylko zauważa, ze ktoś gra średnio/poniżej oczekiwań."
Odnosze sie do ogółu bo większość komentujących próbuje wyłapywać nieidealne zagrania Havertza żeby móc na nie ponarzekać.

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 23.08.2023, 00:49

@Rafson95 napisał: "Co można powiedzieć o Kaiu. Prawie zdobył asystę. To jednak roznica xd"
Jakby Odegaard nie strzelil to bys mowil ze Nketiah zrobil karnego z ktorego nic nie wyniklo? Martinelli powinien conajmniej z tego zrobic strzal, ale dostal laga mózgu, pomocnik nie ma nigdy wpływu na to czy jego podania zamienią się na gole. Ale Nketiah dużo pracuje na boisku i to jest dobry fundament. Nie kumam podejścia ludzi którzy zamiast wspierać swoich zawodników to próbują ich mieszać z błotem od samego początku. Nowym zawodnikom powinno się dać czas nowym na to by się zgrali z drużyną a nie tak jak się to robi na kanonierzy.com czyli je*ać zawodnika/trenera a potem całować po stopach i mówić "ojej ale ja nie wiedziałem że on taki dobry będzie".

Komentowany temat: Zwycięstwo na Selhurst Park! Crystal Palace 0-1 Arsenal 22.08.2023, 23:32

jakby martinelli strzelil wczoraj to by bylo cichutko tutaj na temat havertza

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady