Komentarze użytkownika Marzag

Znaleziono 49209 komentarzy użytkownika Marzag.
Pokazuję stronę 224 z 1231 (komentarze od 8921 do 8960):

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 22:16

Co oni by zrobili bez Kiwiorka

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 22:15

Oby sędzia za dużo nie doliczył bo na rano piłkarze Wysp Owczych muszą do roboty wstać.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 22:13

Co ten Havertz

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 15:50

@Ashmadia napisał: "a Ty spokojnie możesz przejść do masturbacji z okazji kolejnej wygranej debaty ;)"
Masz ze sobą jakiś problem chyba, szukasz problemy i je wmawiasz innym.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 12:32

@Ashmadia napisał: "Oczywiście, nie jest to prawdą;)"
Oczywiście że jest, przyczepiłes się tam że napisałem że bankowo nie było by 5-1 że wynik byłby mniejszy, wymieniłem kilka wyników przykładowych, z czym się nie zgodziłeś bo przecież nie znam konsekwencji wydarzeń losowych.
Następnie jak napisałem ze wiem, że nie da się przewidzieć wszystkiego, i wymieniłem np wynik 10-1 dla City po tym jak Fulham dostanie 2 czerwone kartki to by było abstrakcyjne. Że moje słowa sugerowały że City miałoby trudniej strzelic bramke to się z tym zgodziłeś.

Po prostu Ci się nudzi i się próbujesz przyczepić i nałapać plusów po tym jak wiesz że linczowanie Marzaga jest ja propsie od kilkunastu godzin

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 11:50

@sickstick napisał: "Wczoraj pisałeś "Gabriel się słabo piłką posługuje jak na nasze standardy.", a dzisiaj zgadasz się w 100% że pisanie że Gabriel słabo posługuje się piłką to głupota. Ciężko za tobą nadążyć." Jak na nasze standardy to jest kluczowa kwestia, Gabriel dobrze się posługuje piłką jak na obronce, ale z piłkarzy którzy grywają regularnie jest w tym moim zdaniem najgorszy i moim zdaniem właśnie dlatego stracił miejsce w składzie w nowym systemie.

Łatwo za mną nadążyć jeśli się czyta ze zrozumieniem. @Ashmadia napisał: "Ooo widzisz, jednak udało mi się Ciebie trochę naprostować. Teraz już gadasz z sensem, a ja w sumie zgadzam się ze wszystkim z ostatniego komentarza. Nie ma za co ;)"
Napisałem to samo co w komentarzu do którego się przyczepiłes tylko to rozwinąłem.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 11:24

@Ashmadia napisał: "Mogłoby tak być, a mogłoby też być zupełnie inaczej. Może 7:1 dla City? Może 1:3?"
No próbujesz tutaj jakichś szamanizmie użyć, jeśli drużyna może się skupić tylko na bronieniu to trudniej przeciwko takiej strzelić gola. To nie jest gdybanie. No mogłoby się skończyć 2 czerwonymi kartkami i być nawet 10:1 ale przebieg meczu był taki że Fulham gdy mieli swój wynik to wyglądało bardzo dobrze. Nie było żadnych przesłanek ktore by sugerowaly że jakby nie stracili gola to by w konsekwencji tego stracili więcej bramek co próbujesz teraz zasugerować. Fulham zostali skrzywdzeni. Na bank City by się ciężej grało gdyby Fulham mogli się komfortowo bronić. Bo gdy wynik był 1:1 to i jedna i druga drużyna miała swoje szanse a City nie mieli takiego komfortu jak przy wyniku 2-1. Arsenalowi też by się zupełnie inaczej gralo jakby nie stracili w pierwszej minucie bramki z Fulham. Ustawienie piłkarzy na boisku naprawdę ma znaczenie.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 10:55

@kaman17 napisał: "W Arsenalu każdy z obrońców, który pozostał, potrafi dobrze grać piłką. Można się kłócić, który jest lepszy, ale żaden nie jest słaby. U Artety arcyważne u obrońców jest bardzo dobre operowanie piłką, bo od nich zaczyna się każda akcja. Wszystkich, którzy tego nie potrafili już się pozbył. Więc mówienie, że Kiwior, Tomi czy Gabriel słabo grają nogami to głupota. Są lepsi pod tym względem od większości obrońców na świecie. Po prostu wymagania w Arsenalu pod tym względem są teraz tak duże, że standardy są wyznaczone wysoko."
Zgadzam się w 100%

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 10:51

@Ashmadia napisał: "Napisałeś, że NA BANK City wygrałoby niską różnicą bramek, lub zremisowało. Tylko o to mi chodzi."
Napisałem że na bank by nie było 5-1. Bo taki wynik umożliwiło im to że Fulham się musieli otworzyć już od początku drugiej połowy, gdyby nie musieli to by grali zupełnie inaczej i City by miało trudniej o bramki to jest oczywiste. Przecież po to drużyny graja taktykę bardzo defensywna żeby drużyna przeciwna miała duże problemy ze strzeleniem bramki i uwierz mi, to działa.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 10:48

@Gofer999 napisał: "Myślę że dla City to nie ma znaczenia, tym bardziej z drużyną z dołu czy środka tabeli, czy prowadzą czy przegrywają to grają swoją piłkę. I takie są fakty."
Do momentu gdy Fulham mieli swój wynik wyglądali bardzo dobrze. Mogli by grać dalej swoją piłkę a i tak się mogło by zakończyć remisem. Bo ciężko się strzela gole drużynie która się broni w 11 o czym się przekonał Arsenal kolejkę wcześniej.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 10:42

@Ashmadia napisał: "Oczywiście, że widzę, ale Ty masz 100% pewności, co do swojej tezy, co jest po prostu śmieszne i właśnie dlatego radzę Ci, żebyś nie szedł w tą stronę."

No moja teza jest taka że łatwiej się gra takiej drużynie, która ma swój wynik i może się skupić na obronie niż jak musi odrabiać wynik i próbować strzelić bramkę.

Naprawdę to jest kontrowersyjne?

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 09:28

@Gofer999 napisał: "Zabawne to jest jak zawsze uaktywnia się jakiś spammer który musi wypelnic lukę po poprzednim. danielosik, Piotrek, Riv7 teraz Marzag. :D:D:D"
Nie no, ja generalnie nie muszę dyskutować jeśli dyskusja to spam. Nie mam parcia.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 09:21

Jeśli Fulham ma swój wynik to się skupia na obronie i na kontrach. Jeśli przegrywają to muszą próbować zaryzykować co w przypadku takich drużyn jak City czy Arsenal zazwyczaj kończy się utrata bramki.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 09:17

@Ashmadia napisał: "Właśnie o to chodzi stary. Dlaczego piszesz takie rzeczy? Jak możesz tworzyć, że masz pewność co do czegoś, czego nie ma możliwości sprawdzić?"
Aha, nie widzisz różnicy między Fulham które się otwiera i Fulham które się broni 11 piłkarzami w polu karnym i mówisz mi żebym pokory nabrał?

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 09:01

@Armata500 napisał: "Natomiast oni zwalcowali Fulham, nie było co zbierać. Oni i tak by ten mecz wygrali bez pomocy sędziów."
To jest ogromna różnica grać na Fulham który przegrywa vs grać na Fulham który remisuje. Na bank by nie było 5-1, być może by się skończyło 2-1, może 3-1 a może by się utrzymał wynik 1-1.

Jakby arsenal nie podarował gola Fulham w pierwszej minucie to też zupełnie inaczej by się grało.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 08:46

W LM*

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 08:46

@pLYTEK napisał: "Oferować 200 mln za 31latka to idiotyzm, ale chyba jeszcze większym byłoby odmówić"
To zależy czy się woli 200 mln czy grać w w przyszłym sezonie.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 07.09.2023, 08:44

Howard Webb przyznał, że uznanie gola Nathana Ake dla Manchesteru City w meczu z Fulham było błędem.

Tragedia z tym VARem, przed tym golem było 1-1.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 19:56

@kamo99111 napisał: "Ale co z tego, że Gabriel nie operuje bardzo dobrze piłką? Trzeba pamiętać, że w drużynie bardzo ważny jest balans. Nie na darmo praktycznie każdy trener o tym mówi. W tym nie raz Arteta sam to przywoływał. A Gabriel ma jedną rzecz, której nie ma chyba żaden z naszych obrońców - fizyczność. Oczywiście Saliba też jest wysoki i silny. Ale jednak wydaje mi się, że Gabriel gra bardziej fizycznie. A to jest nieocenione w pojedynkach z takimi rywalami jak Hojlund czy Halaand. I właśnie Saliba z Gabrielem bardzo dobrze sie równoważą w tej obronie. Dlatego też nasza obrona z tą dwójką tak dobrze funkcjonuje. I według mnie tak powinniśmy grać."
Gabriel jest bardziej agresywny w odbiorze, ale wydaje mi się że Saliba jest silniejszy, z Haalandem sobie bardzo dobrze radził.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 17:58

@Alffik napisał: "ale tutaj nikt nie mówi, że Kiwior jest lepszym piłkarzem, tylko że lepiej gra nogami xD"
Ja powiedziałem że jest lepszym piłkarzem, bo moim zdaniem czysto piłkarskie umiejętności ma lepsze od Gabriela, ale jest gorszy w bronieniu, zwłaszcza w bronieniu 1v1 i w powietrzu. Gabriel jest obrońcą z krwi i kości, Kiwior to taki zawodnik co by z powodzeniem mógł grać w pomocy, a w obronie wyróżnia się dobrymi podaniami ale w samym bronieniu rewelacyjny nie jest.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 17:56

@alexis1908 napisał: "Jak po jego błędzie pójdzie bramka albo go przepchna tak jak przy rogu w zeszłym sezonie ?"
Go wtedy nie przepchnęli, sam się uchylił. @alexis1908 napisał: "Co mi po jego długim podaniu ?"
Długie podanie to tylko część rzeczy które robi bardzo dobrze, jeszcze klepie, zagrywa prostopadłe piłki, itp.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 17:28

@alexis1908 napisał: "No nie powiedziałbym taki np Vidic wybitnie nie rozgrywał a obrońca był świetnym bo dobrze bronił i miał charyzmę i to samo ma Gabriel ."
Zobacz sobie ile nasi obrońcy podań na mecz grają, jak wysoko są ustawieni w każdym meczu, i sobie zadaj wtedy pytanie czy umiejętność podań jest w naszym zespole istotna.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:57

"Dlaczego Olivier Giroud jest najlepszym napastnikiem w nowożytnej historii futbolu - felieton"

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:54

@kaziu874 napisał: "Na pierwszej stronie TOP 10 lista ulubionych sportowców
1. Paweł Brożek
2. Kai Havertz
3. Rivaldo
..."

Pfff, na pierwszym miejscu oczywiście Olivier Giroud

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:49

@Gofer999 napisał: "To nie jest wiążąca odpowiedź, także możesz strzelać. :D:D:D"
No ale nie ma sensu, bo nie ma zadnej podstawy by ocenić pod tym względem jakiegokolwiek zawodnika obecnego składu.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:46

@Gofer999 napisał: "No, to odpowiedz na pytanie. :D:D:D"
Musialbym strzelac więc nie ma sensu.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:39

@Gofer999 napisał: "A kto na ławce trenerskiej jak zajedzie taka potrzeba? :D:D:D"
Kiedyś gdy jeszcze Wenger nas trenował to mówiłem że z Artety będzie świetny trener, a teraz nie wiem bo za mało wywiadów z których możnaby coś wywnioskować na ten temat jest z piłkarzami.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:36

@Gofer999 napisał: "Jeszcze napisz kogo wolisz z obrony gdyby przyszło komuś grać w ataku. :D:D:D"
Rzadko się zdarza że obrońca znajduje się w strefie ataku, ale jeśli się zdarza to najlepiej sobie radzi tam Gabriel. Za to nasi obrońcy często operują w pomocy.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:35

@Lamoreaux napisał: "Niesamowite.. piękna pogoda.. pewnie ostatnie dni lata, a tutaj na k.com dyskusja i bronienie swoich tez, racji jakby to była najważniejsza rzecz na świecie - bo ktoś inny ma inne danie, to trzeba pisać milion wysrywów i komentarzy, coś komuś udowodnić.
Nic nie mam raczej do marzaga, ale czytając jego posty - a raczej je przebiegająć wzrokiem od kilku dni, to dochodzę do wniosku, że wysysa energię z tej strony. Przynajmniej ja tak mam. Ile można tłuc o tym samym i w takim stylu."

Pierwszy dzień o kiwiorze piszemy, nie przesadzaj :P

Tu obecnie trwa dyskusja o tym czy Kiwior gra lepiej nogami od Gabriela czy nie, ja jestem w obozie który mówi że gra lepiej, a reszta strony że przeciwnie.

No ale ta dyskusja już nie ma sensu bo się zamieniła w linczowanie więc nie ma po co jej dalej ciągnąć.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:31

@Gofer999 napisał: "Matko boska, a skąd się wzięło."
No u nas obrońcy przez większość czasu rozgrywają piłkę a nie bronią wbrew ich nazwie, więc umiejętność rozgrywania piłki i podań jest u nich bardzo ważna.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:27

@Gofer999 napisał: ""Kiwior gra lepiej w piłke niż Gabriel"

Ty to już chyba nie wiesz co piszesz. :D:D:D"

Uważam, że piłkarzem jest lepszym, podejmuje lepsze decyzje w rozegraniu, lepiej gra piłką, wolałbym grać nim w pomocy niż Gabrielem jakby była taka potrzeba. Gabriel dużo lepiej broni, ale takie czysto piłkarskich umiejętności ma na mniejszym poziomie niż Kiwior moim zdaniem.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:24

@Ups147 napisał: "Ja się tak szczerze, to często z Tobą zgadzałem, ale ostatnio to Ci się odkleja i masz się za alfę i omegę wszystkiego :P przynajmniej ja mam takie wrażenie ;)"
Nie mam się za alfę, po prostu jeśli uważam że ktoś nie ma racji (jak np w tym że Ramsdale kiepsko gra nogami, albo że Kiwior gorzej gra nogami od Gabriela) to wtedy wchodzę w dyskusję.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 16:18

@Ups147 napisał: "Chłopaki to nie ma sensu, on ma świat w którym jest nieomylny i wszystkowiedzący. Tu nawet jakby Arteta przyszedł i powiedział, że Gabriel dobrze gra nogami to mu powie, że się nie zna :P"
Ech, no cóż możecie oczwiście się ze mną nie zgadzać, ja wam tego nie bronie, ja się już przyzwyczaiłem do tego że się tu wiele osób ze mną nie zgadzało.

Za kilka miesięcy to że Kiwior gra dobrze nogami nie będzie nikogo tu dziwiło i wszyscy o tej rozmowie zapomną. @Gofer999 napisał: "Tak, tak. :D:D"
Kiwior gra lepiej w piłke niż Gabriel, niż Glik też.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:55

@Gofer999 napisał: "Haha. Tak jak napisałeś. :D"
Ale ja się nie pomyliłem.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:24

Z Fulham mecz nam zepsuła ta wcześnie stracona bramka, ale wielu ludzi którzy krytykuja ten mecz w ogóle nie łączą tego faktu z tym jak grał Arsenal w tym meczu.

Gdybyśmy wygrali z Fulham to by było tu 10x mniej narzekania.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:21

@Be4Again napisał: "To był komentarz do Ciebie? Nawet czytanie ze zrozumieniem Cię przerasta...

Dramat..."

"@Marzag: Zrozumiałeś przedostatni akapit z mojego ostatniego komentarza do Ciebie czy mam Ci to jeszcze uprościć?"

Chłopie, Ty nawet nie wiesz co ty piszesz a potem się próbujesz z ludźmi kłócić.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:18

@Be4Again napisał: "Zrozumiałeś przedostatni akapit z mojego ostatniego komentarza do Ciebie czy mam Ci to jeszcze uprościć?"
A co tam jest do rozumienia, wypisałeś liczbę punktów. Wiesz co to akapit? Czy serio kazałeś mi poczytać liczbę punktów po 4 kolejkach w obu sezonach?


a co do xG to rzeczywiście jest nieznacznie słabsze bo wynosi 8,19 a rok temu po 4 meczach było 8,63
z tym że wtedy graliśmy z: Crystal Palace, Leicester, Bournemouth i Fulham
a teraz z: Nottingham, Crystal Palace, Fulham, Manchester United

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:09

@Be4Again napisał: "Bilans po 4 kolejkach w sezonie 22/23 vs 23/24

11z/3s vs. 8z/5s

12pkt vs. 10pkt

XG chyba też wychodzi słabiej, ale nie chce mi się już tego szukać. Po meczu z Fulham było słabsze nie wiem jak po meczu z UTD."

Takie porównywanie miałoby sens tylko w przypadku gdybyśmy grali z tymi samymi drużynami w pierwszych czterech meczach poprzedniego sezonu i obecnego.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:01

@Embix napisał: "Jak nie grał dobrze? Mustafi był akurat bdb technicznie. To że potem zaliczył zjazd jak wszyscy stoperzy to inna sprawa."
Każdy z naszych obecnych środkowych obrońców jest dużo lepszy w rozgrywaniu piłki od Mustafiego.

Komentowany temat: Mistrzowska końcówka Kanonierów! Arsenal - MU 3:1 06.09.2023, 15:00

@Adi17 napisał: "Między innymi personalia. Z tego co pamiętam grali tym samym ustawieniem co w tamtym sezonie. Tylko nie było Saliby, Zinchenki, Jesusa, do tego zawodnicy typu Saka, Martinelli, Ramsdale dopiero wchodzili na ten najwyższy poziom."
Cała prawa strona już była, był i Odegaard i Saka i White. Po prostu zawodnicy muszą się zgrać, nauczyć automatyzmów, i wtedy gra jest płynniejsza, szybsza, lepiej ją rozumieją.

Każda duża zmiana łączy się z tym, że początkowo jest trudniej. Ale to jest inwestycja w przyszłość, to ma wyglądać dobrze przez większość sezonu, niekoniecznie od samego początku.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady