Komentarze użytkownika Rynkos7

Znaleziono 9018 komentarzy użytkownika Rynkos7.
Pokazuję stronę 172 z 226 (komentarze od 6841 do 6880):

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 12:01

W dzisiejszych czasach szkolenie rezerwistów raz w roku to tak samo jakby kazać raz na rok jeździć Kowalskiemu na szkolenie z rachunkowości i prawa i jakby za 5 lat Orlen był na skraju bankructwa to przeprowadził pełną restrukturyzację firmy. Przecież to jest nie możliwe. Wojsko i technologia, finanse, ekonomia, inżyniera obecnie wszystko to jest tak skomplikowane że tym muszą zajmować się zawodowcy a nie amatorzy po kursach i szkoleniach. Trzeba odróżnić te dwie kwestie.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:54

@Pitu88:

Nie ma problemu abym stanął w obronie własnego kraju. Mój ojciec dumnie służył w wojsku, dużo opowiadał mi na ten temat i nie ma problemu aby służyć. Wiem natomiast jacy są ludzie jacy niektórzy potrafią być nie poradni, że czasem osoba która się na czymś nie zna zamiast być czynnikiem dodatnim to właściwie przeszkadza. Taki rezerwista będzie tylko kulą u nogi przy zaawansowaniu wojska w dzisiejszych czasach.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:50

@Traitor:

Bardzo mądre i prawdziwe. Trzeba stworzyć w Polsce takie warunki do życia aby żadna emigracja do Niemiec lub USA nie wchodziła w grę.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:45

@ZielonyLisc:

Dokładnie, wojsko zawodowe jest kimś kto trenuje sztuki walki, rezerwista to jest taka osoba, która kiedyś tam się biła i ma jakieś doświadczenie w tym. Więc tak, idę z "profesjonalistą" na taką bitwę :)

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:44

@Gofer999:

Być może.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:41

@ZielonyLisc:

Jaki czynnik odstraszający o czym ty mówisz haha. Rezerwiści są takim samym czynnikiem odstraszającym dla wojska przeciwnika jak płapki na myszy zamiast min na polu.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:38

@Rafson95:

Rosja nie zaatakuje NATO bo siła militarna NATO jest potężniejsza od Rosji do tego znaczna większość majątku Rosyjskich oligarchów znajduję się na zachodzie, plus właśnie temu zachodowi Rosja sprzedaję gaz i ropę, także wojna totalna z zachodem byłaby raczej początkiem końca Rosji.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:34

@losnumeros:

"Kiedyś" a dzisiaj to co innego. Dzisiaj wojna prędzej przeniesie się do cyberprzestrzeni niż na jakieś otwarte pola, na którym szaleć będą rezerwiści. Jeżeli zawodowcy nie dadzą rady to tacy rezerwiści dla przeciwnika będą już tylko dostawieniem kropki nad i. Rezerwiści to są kaczki dla amunicji i rakiet wojska zawodowego.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:31

@ZielonyLisc:

Chyba nie doceniasz Izraela. Izrael to bardzo rozwinięte państwo, znajduję się tam mnóstwo potężnych firm technologicznych i mają odpowiednie zasoby by inwestować w wojsko. Wystarczyło zobaczyć jak działała obrona antyrakietowa gdy został zaatakowany przez Palestynę. Nie potrafię zrozumieć jak bardzo wierzysz w rezerwiste, który miałby stawić opór obecnej technologii obecnej w wojsku.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:26

@ZielonyLisc:

Nie uważam aby ktokolwiek, USA czy Rosja brała w ogóle pod uwagę liczbę rezerwistów w danym kraju pod uwagę, którą nawet nie można odpowiednio zmierzyć. Siłę wojskową kraju opiera się głównie na uzbrojeniu, maszynowym, lotniczym, pancernym itd.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:21

@ZielonyLisc:

W wojsku powinniśmy mieć fachowców a nie amatorów, takie moje zdanie. Rezerwista tylko by przeszkadzał, przynajmniej w dzisiejszych czasach. Wojsko i całe uzbrojenie, taktyka jest obecnie zbyt skomplikowana aby w ogóle myśleć o rezerwistach. Te czasy już minęły moim zdaniem.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:20

@ZielonyLisc:

Co do rozwoju wojska zgadzamy się, ale posyłanie rezerwistów na wojnę to moim zdaniem strata ludzi, posłanie ich na pewną śmierć bez jakichkolwiek zysków po naszej stronie. Jak wspomniałem niżej to będzie scena niczym z "Wróg u bram". Kompletnie bez sensu.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:18

@losnumeros:

Tacy rezerwiści w polu walki to jest to samo co słynna scena z filmu "Wróg u bram" albo misja w Call of Duty 1 albo 2, gdzie jednemu dawano karabin a drugiemu amunicję. Każdy z nich po kolei wystrzelany jak kaczka.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:15

@losnumeros:

Rezerwista przeszkolony w obsłudze broni będzie zdolny obronić co najwyżej siebie samego chroniąc się bunkrze. Taka osoba na nic się zda w ataku albo w obronie obok wojska zawodowego. Taka osoba wyjdzie na poligon i będzie kaczką dla wojska zawodowego. Dlatego jak najbardziej inwestować w wojsko ,ale w wojsko zawodowe. Zwiększać płace dla wojskowych, rozwijać stanowiska, inwestować w uzbrojenie i nowe technologie.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:09

Do tego cyberataki na strony rządowe Ukrainy pokazują jak bardzo ważna jest informatyka dzisiaj. Wyobraźcie sobie że hakuję się Polskie Banki, strony rządowe, instytucje administracji publicznej, lotnisk itd. No ale @ZielonyLiść zadowolony bo kowalski wie jak wcisnąć spust kałasznikowa i trafić w butelkę oddaloną o 3 metry.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 11:06

@ZielonyLisc:

Rosja ma w obwodzie kaliningradzkim rakiety, który startują w ciągu 10 minut od wydania rozkazów. Przykład Ukrainy, godzina 4 atak Rosji na Ukrainę, o godzinie 7 informacja Rosji, że infrastruktura lotnicza Ukrainy została unieruchomiona. A ty chcesz Polskie wojsko i obronność naszego kraju opierać na rezerwistach, którzy w 21 wieku i technologią jaką dysponuję obecne wojsko zostaną wystrzelani jak kaczki przez wojsko zawodowe.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:56

@ZielonyLisc:

Jesteś idealną jednostką przykładu, która się nie uczy.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:54

@ZielonyLisc:

Nie sceptyk tylko realista. Moje perspektywy są trochę szersze niż kilka opinii, które usłyszałeś i na których opierasz swój światopogląd.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:53

@ZielonyLisc:

W wojsku powinni być ludzie, którzy chcą tam być a nie ludzi których się do tego zmusza. Dlatego powinno być rozwijane wojsko zawodowe i i rozwijane jednostki wojskowe. Tak jakie wojsko ma USA. Myślisz że jak zawołasz Kowalskiego na pobór rezerwy to jak będzie traktował te ćwiczenia? W taki sam sposób jaki Ty traktujesz jakieś ćwiczenia BHP w swojej firmie albo naukę matematyki i wzór skróconego mnożenia w szkole. Zleci to po nim gładko. W tym kraju powinni być zawodowcy odpowiedzialni za wojsko, ale także zawodowcy odpowiedzialni za medycynę, finanse, inżynierię i inne dziedziny gospodarki, tak się buduję dobrze funkcjonujące i perspektywistyczne państwo, a nie tworzenie drugiego Afganistanu opartego tylko i wyłącznie na wojsku.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:48

@ZielonyLisc:

Jak wszyscy pójdą do wojska, to kto będzie uprawiał tą medycynę pola walki, o której mówisz skoro nikt nie będzie miał wykształcenia medycznego? Co ci z obsługi jednej broni jak za 5 lat wejdzie nowa broń, której obsługa będzie wyglądała zupełnie inaczej? Robisz z siebie chojraka, ale prawda jest taka, że myślenie o wojnie a bycie na tej wojnie to co innego, nie każdy poradzi sobie z tym psychicznie i przede wszystkim fizycznie. Jeden będzie miał słabą psychikę, drugi nadwagę itd. Jakieś śmieszne szkolenia Grażyn i Janusza raz na kilka miesięcy nic nie dadzą. Jeżeli nikt się nie będzie szkolił w inżynierii i informatyce to kto będzie obsługiwał te komputery i sprzęt zdalny? Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:42

@ZielonyLisc:

Druga sprawa, że jak wszyscy pójdą do wojska to kto będzie odpowiadał za leczenie ludzi, za finanse w tym kraju, za inżynierię, budownictwo? Zejdź na ziemie.

Komentowany temat: Pokazać miejsce w szeregu. Arsenal- Woverhampton 24.02.2022, 10:40

@ZielonyLisc:

Co za głupoty. Powinno być rozwijane wojsko zawodowe a nie pobór jakiegoś Kowalskiego. Co ci z takich ludzi co po czasie zapomną o tej obsłudze broni, albo do użytku wejdzie nowa broń, nowa technologia, wejdą nowe standardy. Do tego przeszkolenie taktyczne itp. Jak przyjdzie co do czego to taki Kowlski obszcza się w majtki i rzuci broń. W wojsku powinni być zawodowcy i tworzone powinny być specjalne jednostki tak jak ma to miejsce w USA i innych krajach. Do tego dochodzi fakt, że wojsko to coraz bardziej informatyka, obsługa zdalna dronów i maszyn. Nic tutaj z jakiejś śmiesznej partyzantki. Bez urazy ale brzmisz jak jakiś Sebix, który myśli że Kowalskim z kałasznikowem wygra jakąkolwiek wojnę, jeszcze dla dzieci maczugi i procy na kamienie dać. Halo mamy 21 wiek.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 22.02.2022, 18:58

Ja to wole jak przeplatają się tu różne tematy, jest dzięki temu ruch na stronie, można sobie pogadać nie tylko Arsenalu. Lepsze to niż miesiąc analizy czy Vlahovic żegnał się z kibicami czy przepraszał za karnego, albo inne transferowe głupoty.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 22.02.2022, 12:47

@Sobieski14:

Ja mam wszystkie powyrywane i ogólnie na to nie ma reguły. Zależy jaki stopień trudności był przy wyrwaniu zęba tj. jeżeli dentysta miał łatwo widoczną ósemkę i wystarczyło jedno nacięcie aby ją usunąć to opuchlizna będzie mała, jeżeli musiał dużo naciąć to urośnie tobie opuchlizna i nic z tym nie zrobisz tylko czekać aż zejdzie. Ja przy jednej ósemce nic bólu nie czułem, opuchlizna była bardzo minimalna, a przy drugiej która miała aż 3 korzenie i była bardzo głęboko schowana to dentysta musiał mi tyle nacięć zrobić, męczył się z nią pół godziny i na drugi dzień urosła mi druga głowa. Poleca się jeść lody po zabiegu po schładza opuchliznę.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 23:09

@MCX018:

Za te Ukrainki plus :D

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 23:09

@Dziadyga:

Putin już wydał zgodę na wejście na Ukrainę, więc jakby nie patrzeć atak już się zaczął, będzie narastał i tylko kwestia tego do jakich rozmiarów urośnie.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 21:53

@Lamoreaux:

Jeszcze nie wiemy :D Ale coś kombinujemy.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 21:48

@Dziadyga:

Dawaj :D Godzinka do Gdańska :D

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 21:28

@Dziadyga:

Zazdro :D Zakręciłeś się przy jakiejś chociaż? :D

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 21:18

@Dziadyga:

Robiłeś sesje dla Ukrainek ? :D Jesteś fotografem? :D

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:57

@Dziadyga:

Atom wprowadzany do Polski przez USA również nam na pewno pomoże. Ogólnie masz racje, ale Rosja jako sąsiad nie wróży nic dobrego.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:55

@krystiannn:

A jak już zajmie Ukrainę, włączy Białoruś to co będzie robił Putin albo Rosja za 15-20 lat? Odpoczywał na Malediwach?

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:53

@Dziadyga:

Zgadza się i mam tego świadomość. Chodziło o to że powiedziałeś, że w Polsce nie ma czego szukać. Otóż jeżeli zachciał sobie terenów na Ukrainie tak samo za kilkanaście lat może sobie zażyczyć jakichś Polskich terenów. Mazowsze i ogólnie Warszawa nie jest tak daleko.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:51

@krystiannn:

Tak, z tym że użytkownik powiedział że w przeciwieństwie do Ukrainy to w Polsce Putin nie ma czego szukać, czego mógłby chcieć, co jest bzdurą. Za kilka/kilkanaście lat może sobie zażyczyć terenu Polski tak samo jak teraz Ukrainy.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:48

@enrique:

A czego się spodziewasz? Uruchomienia rakiet przez NATO? Bez komentarza.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:42

@Rynkos7:

na południe czy na zachód*

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 21.02.2022, 20:41

@Dziadyga:

Powiem tak. Kiedyś też dużo osób tak powiedziało, że zwisa nam Gdańsk i ogólnie zwisa nam Polska. Wiemy jak to się zakończyło. Druga sprawa mówisz, że nie ma tutaj czego brać, a w takim razie co Putin ma brać w Donbasie i ogólnie w tej biednej Ukrainie? Hipotetycznie zakładając, że Putin zajmie Ukrainę myślisz, że ten kraj uda się na przysłowiową emeryturkę i zadowoli się tym? Nie, za kilka lat będą pewnie szli dalej, nie wiadomo czy na północ czy na zachód, jeżeli ta druga opcja to kto się pojawia na radarze? Polska. Putin atakuje wartości demokratyczne. Ukraina to demokratyczne państwo i ma prawo do własnego bytu. Można ją nie lubić za wydarzenia z przeszłości, za to jaka jest obecnie itd. ale nie może być tak, że Putin postanawia sobie siłą zająć niezależne państwo sąsiadujące.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 20.02.2022, 11:21

@Dziadyga:

No fakt, ciekawe spojrzenie na tą Norwegię, ale z drugiej strony z niewolnika też nie zrobisz wybitnego sportowca. Jeżeli dzieciaka nie kręci sport zawodowy to zmuszanie go do robienia kilometrów czy to pieszo czy na nartach nic nie da, trzeba raczej zaszczepiać w dzieciakach zajawkę na dany sport i umożliwiać im trening a więc znowu ta infrastruktura. Takie biegi narciarskie możesz trenować nawet pod domem, ale mistrzów olimpijskich w łyżwiarstwie nie stworzysz kiedy nie mają pod nosem żadnych lodowisk, to samo z nariciarstwem freesetyleowym i snowboardem, jeżeli dzieciaki nie mają żadnych snow parków z prawdziwego zdarzenia to nie ma opcji aby mogły myśleć o jakiejkolwiek rywalizacji na olimpiadzie.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 20.02.2022, 10:30

@arsenallord:

Dzieciaki pewnie nie chcą się tym zajmować bo nie ma z tego chleba. Pieniądze zarobisz w skokach narciarskich a w reszcie dyscyplin całe nic. W Norwegii nie jeden zawodnik sportów zimowych to milioner, tam jak i w innych krajach bycie zawodnikiem sportów zimowych to już praktycznie zawód, u nas w Polsce brak dofinansowań, sponsorzy również nie są tym zainteresowani, do tego żenująco mała infrastruktura do uprawiania tych sportów i jest jak jest.

Komentowany temat: Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford 20.02.2022, 10:25

@Dziadyga:

Ten Zygmunt trochę odleciał. Porównanie dzieciaków co jeżdżą do szkoły z jakimś poziomem sportowym Polski. Profesjonalni piłkarze też jeżdżą samochodami do ośrodków treningowych, nikt nie robi sobie spacerków itp. a jednak grają na najwyższym poziomie cały czas. Trochę takie szukanie dziury w całym. W mojej opinii wszystko sprowadza się do braku sportowej infrastruktury. Dzieciaki nie mają po prostu gdzie się rozwijać. W Polsce buduje się orliki, boiska do siatkówki plażowej i nic poza tym.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady